ΜΟΥΣΙΚΗ (και) ΠΑΙΔΕΙΑ

Στέργιος Ζυγούρας

Καθηγητής ΠΕ16 στο

Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης

Θεσσαλονίκη, 22-11-2007

Ανοιχτή Επιστολή προς τον

Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη


Αξιότιμε κ. Υπουργέ

Από την αρχική ανάληψη της διακυβέρνησης (2004), ο Πρωθυπουργός δήλωσε πολλές φορές και με σαφήνεια ότι ακρογωνιαίο λίθο της πολιτικής του αποτελεί η επένδυση στον εθνικό στόχο της «Παιδείας και του Πολιτισμού».

Αναφερόμενος μάλιστα στη «μη αναθεωρητέα» παράγραφο 2 του Συνταγματικού άρθρου 16, τόνισε την αρμονική συνύπαρξη που πρέπει να έχουν μεταξύ τους, ενώ ιδιαίτερη σημασία έδωσε επίσης στον διαρκή δημόσιο διάλογο και στη λειτουργική ένταξη των νέων τεχνολογιών στα σχολεία.

Τα όσα είπατε κ. Υπουργέ για την πολιτιστική πολιτική, με αφορμή την συγκρότηση της νέας Καλλιτεχνικής Επιτροπής, καθώς και το μήνυμά σας στο ηλεκτρονικό περιοδικό του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, επιβεβαιώνουν εκ νέου τις πάγιες θέσεις της κυβέρνησης σε ακόμα πιο εμφατικό επίπεδο.

Η μέχρι σήμερα νομοθετική παρέμβαση της κυβέρνησης στο χώρο της μουσικής παιδείας περιορίστηκε σε μια επί μέρους ρύθμιση εργασιακού χαρακτήρα, στο περιθώριο του Ν.3475/2006 (ΦΕΚ 146Α) για τη δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση. Μια ρύθμιση η οποία φαίνεται να θεωρεί ως δεδομένα, αλλά και να προσδιορίζει έμμεσα, ζητήματα που ουδέποτε εξετάστηκαν. Ενώ η μουσική παιδεία σε πρακτικό και ιδεολογικό επίπεδο αμφιρρέπει μεταξύ μιας εξειδικευμένης-επαγγελματικής εκπαίδευσης και ενός θεμελιώδους μέσου του γενικού μορφωτικού ιδεώδους που διέπει την παιδεία, ενώ η μουσική παιδεία ασύμβατα εποπτεύεται από δύο Υπουργεία, οι μέχρι σήμερα κυβερνητικές διακηρύξεις υλοποιούνται σε επίπεδο μάλλον αντιφατικό, ιδιαίτερα όταν κάθε συνολική αντιμετώπιση του χρονίζοντος προβλήματος διαρκώς αναβάλλεται.

10knkkli.jpg

Από τη σκοπιά ενός μουσικού που υπηρετεί σε Μουσικό Σχολείο και θεωρώντας τη μουσική παιδεία ως κεντρικό σημείο της «ποιοτικής αναβάθμισης» που επαγγέλλεται η κυβέρνηση, επιτρέψτε μου κ. Υπουργέ -υπό την αντίληψη του επείγοντος- να θέσω υπ’ όψιν σας κάποιες θέσεις (εν δυνάμει προτάσεις) και προβληματισμούς για τη μουσική παιδεία γενικότερα, καθώς και κάποιες αρνητικές εμπειρίες του παρελθόντος, ενδεικτικές της παρερμηνείας ή της στρέβλωσης που μπορεί να λάβουν στην πράξη οι διακηρύξεις περί «παιδείας και πολιτισμού», «καινοτομίας», «ανοιχτού-δημιουργικού σχολείου»:

Τομή Παιδείας και Μουσικής – Μια διερεύνηση της προοπτικής των Μουσικών Σχολείων (μορφή pdf)

«Μελωδόραμα» – Η μουσική, χώρος πρόσφορος για την εισχώρηση ιδίων συμφερόντων στην παιδεία

Επιτρέψτε μου τέλος, να ευχηθώ καλή δύναμη και ευόδωση των προσδοκιών στην πορεία προς την υλοποίηση του έργου που αναλάβατε.


Με τιμή

Στέργιος Ζυγούρας

ΠΗΓΗ: Στέργιος Ζυγούρας

8 Σχόλια

  1. Πράγματι το e-SOS τόπιασε το SOS. Και το Μανιτάρι του Βουνού αγκάλιασε με τους γήινους χυμούς του την ήρεμη κραυγή: ΠΑΙΔΕΙΑ (και) ΜΟΥΣΙΚΗ … SOS

    Αλλά και είναι γνωστό πως όποιος ανοίγει δρόμο την πληρώνει… Γέμισαν από ανοιχτές επιστολές οι Μεγαπύλες «Παιδείας», πλήν Αυτής (της επιστολής) Ζυγούρα.

    Αξίζει να δεί κανείς αυτή την Επιστολή κι ανάποδα από δώ: http://parodos.net.gr/melodorama/MELODORAMA-KERDOS.htm ,

    για να καταλάβει ότι αυτοί που διαφημίζουν εν είδει πολιτιστικής είδησης το κουτόχορτο στα «ψιλά», του τύπου «θέλεις να γίνεις μυστικός πράκτωρ» ή μοιράζουν πιεστικά τα «διπλώματα μαγείας» ότι έτσι επιζούν, αχυροταΐζοντας τον εκπαιδευτικό κοσμάκη, συνάμα «καταγγέλοντας» – αναπαράγοντας ή και (σικεκαταλαμβάνοντας ενίοτε) την «πόρνη κοινωνία» …

    Γνωστά πράγματα, παρόλα αυτά μούρχεται μια … ναυτική διάθεση

    Ζήτωσαν οι Φωτεινές Εξαιρέσεις:
    http://www.esos.gr/news/deyterovathmia/2561.htm

    https://manitaritoubounou.wordpress.com/2007/11/24/%CE%9C%CE%9F%CE%A5%CE%A3%CE%99%CE%9A%CE%97-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%A0%CE%91%CE%99%CE%94%CE%95%CE%99%CE%91

    Υ.Γ. Αν έχεις κανείς και την παραμικρή αντίρρηση στα παραπάνω να ξέρει ότι αποκλείεται για πάντααααααααα…. από το μαγαζί ΜΟΥ: http://clubs.pathfinder.gr/anempodistos/ ότι θα χάσει κάθε είδους προνόμιο ακόμα και τους ποιητικούς του τίτλους … και ότι θα πάρει πόδι από όλη την Κοινωνία των Κολιτών… και δεν θα καθαρίσει ούτε και με ανοιχτή επιστολή ακόμα και στον Ανεμπόδιστο Γάτο…

    …που φαγε τον Τετραγωνοψαρούλη, που φαγε την Φλάρα Μπίλ που κέρδισε τους Κλήρους του Θανάτου κι έγινε Μυστικός Πράκτωρ χωρίς να το μάθουν οι γονείς της που τανε από καθέδρας μελωδαρωματισμένοι δάσκαλοι στην αλφαβήτα της αριστερής περιφρασεολογίας με τη δεξιά τσέπη…

    …άλλο ένα METAXA 5 φασιστέρων, παρακαλώ

    Ζήτω ο Λόγος
    Ζήτω η Κρίση

    ΚΑΤΩ Η ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ … ΑΝΤΙ ΠΙΝΑΚΙΟΥ ΦΑΚΗΣ … χικ

  2. Μερσί 🙂

  3. καθιερωθείσης της πάνδημης πλέον εορτής της «Ανοιχτής Επιστολής»

    … Το εν αρχή Ελπιδοφόρο Μαρτύριο

    http://users.sch.gr/veccio/ereyna/LAMPRA_KI_EYXRHSTA.htm

  4. Πρωτοβουλία εκπαιδευτικών
    για μια οριζόντια – αντιπροσωπευτική συνδικαλιστική δράση
    http://www.protovoulia.net/

    5η Σύγκληση “για τη Δημόσια Παιδεία”

    το πλήρες κείμενο εδώ:
    http://www.protovoulia.net/5sygklisi.htm

    Η ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΑ ΤΗΣ 5ης Σύγκλησης

    Αυτό το Σχολείο είναι δικό μας κι αυτή η ουτοπία είναι εφικτή…

    Καθημερινά διεκδικούμε

    · τον υπερβατικό αντίλογο στα τυφλά και κούφια «εκσυγχρονιστικά»-εξωκοινωνικά αξιολογικά προτάγματα της αγοραίας ιδιωτείας

    · κοινωνικά αξιολογημένες, διαρκείς αυξήσεις των δαπανών για την Παιδεία με σαφείς και πραγματικούς αποδέκτες

    · τη δικαίωση των ηθικών-ανθρωπιστικών στόχων της Παιδείας

    Καθημερινά κατοχυρώνουμε

    · οριζόντια – αντιπροσωπευτική συνδικαλιστική αναδιάταξη

    · αναβαθμισμένους παιδαγωγικούς-συνδικαλιστικούς συλλόγους

    · ευέλικτες ΕΛΜΕ με άμεση (και ηλεκτρονική) επαφή των μελών τους

    Καθημερινά αντιπαλεύουμε

    · το διχοτομικό-καταναλωτικό μοντέλο της «Παιδείας ΚΑΙ του [επιπρόσθετου-προσχηματικού] Πολιτισμού»

    · το φρονηματισμό πάνω στην πανάκεια «αισθητική απόλαυση» της καταναλωτικής εκ-παίδευσης

    · τον προελαύνοντα οικονομικό-κοινωνικό αποκλεισμό των λειτουργών της Παιδείας και των κοινωνικών τους εταίρων

    · τον εργασιακό «μεσαίωνα», την ελαστικοποίηση και πολυδιάσπαση των εργασιακών σχέσεων και ασφαλιστικών δικαιωμάτων

    · το σκληρό νόμισμα της χρηματαγοράς που επιζητεί να εξαργυρώσει το Ψωμί του Δασκάλου
    με την εκχώρηση της Παιδείας και της Ελευθερίας του

    Καθημερινά αναβαθμίζουμε

    · το κοινωνικό συνταγματικό δικαίωμα-υποχρέωση στην Δημόσια Παιδεία

    Καθημερινά δημιουργούμε

    · την παιδαγωγική ελευθερία και ανάπτυξη της κριτικής-βιωματικής γνώσης και μόρφωσης

    Καλούμε

    · τους συναδέλφους να συγκροτήσουν ψηφοδέλτια στο όνομα της Πρωτοβουλίας Εκπαιδευτικών για μια Οριζόντια Αντιπροσωπευτική Συνδικαλιστική Δράση με άξονα τη διακήρυξη της 5ης Σύγκλησης

    · τους συναδέλφους όλων των βαθμίδων της παιδείας σε συστράτευση, έξω από τα στεγανά των κλαδικών διεκδικήσεων που δεν μπορούν να χωρίσουν όσους το αγαθό της παιδείας ενώνει.

    · Τους συναδέλφους αλλά και τα μέλη της κοινωνίας να υπογράψουν την 5η Σύγκληση και να μετατρέψουν σε πράξη τις διακηρύξεις της

    ώστε να πάψει να κονταίνει κάθε μέρα μέσα μας η κραυγή «Ζήτω η ελευθερία»

    *******************************************************

    Συνάδελφε-Συμπολίτη, αν θέλεις να συγκαταλέγεσαι στην παρακάτω στήλη, που υποστηρίζει την διαδικτυακή έκφραση της πρωτοβουλίας στο συγκεκριμένο ζήτημα – (Ε΄Σύγκληση) – στείλε τα αναλυτικά σου στοιχεία στο e-mail protovoulia.net@gmail.com ώστε να δρομολογηθεί η διασύνδεση μας.
    *******************************************************

    Πρωτοβουλία εκπαιδευτικών
    για μια οριζόντια – αντιπροσωπευτική συνδικαλιστική δράση
    http://www.protovoulia.net

  5. Πρωτοβουλία εκπαιδευτικών
    για μια οριζόντια – αντιπροσωπευτική συνδικαλιστική δράση

    http://www.protovoulia.net
    e-mail: protovoulia.net@gmail.com

    Με την προσδοκία μιας ευρείας διαδικτυακής υποστήριξης από τους με κάθε τρόπο και από κάθε θέση μετέχοντες πολίτες στην Παιδεία -παραπέμποντας για αυτό στο σχετικό protovoulia.net@gmail.com -(και στο τέλος του διασυνδεδεμένου κειμένου) σας κοινοποιούμε παρακάτω την 5η Σύγκληση «ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ»:

    http://www.protovoulia.net/5sygklisi.htm

    ******************************************************
    Η κατακλείδα της 5ης Σύγκλησης «Για τη Δημόσια Παιδεία»

    Καθημερινά διεκδικούμε
    τον υπερβατικό αντίλογο στα τυφλά και κούφια «εκσυγχρονιστικά»-εξωκοινωνικά αξιολογικά προτάγματα της αγοραίας
    κοινωνικά αξιολογημένες, διαρκείς αυξήσεις των δαπανών για την Παιδεία με σαφείς και πραγματικούς αποδέκτες
    τη δικαίωση των ηθικών-ανθρωπιστικών στόχων της Παιδείας

    Καθημερινά κατοχυρώνουμε
    οριζόντια – αντιπροσωπευτική συνδικαλιστική αναδιάταξη
    αναβαθμισμένους παιδαγωγικούς-συνδικαλιστικούς συλλόγους
    ευέλικτες ΕΛΜΕ με άμεση (και ηλεκτρονική) επαφή των μελών τους

    Καθημερινά αντιπαλεύουμε
    το διχοτομικό-καταναλωτικό μοντέλο της «Παιδείας ΚΑΙ του [επιπρόσθετου-προσχηματικού] Πολιτισμού»
    το φρονηματισμό πάνω στην πανάκεια «αισθητική απόλαυση» της καταναλωτικής εκ-παίδευσης
    τον προελαύνοντα οικονομικό-κοινωνικό αποκλεισμό των λειτουργών της Παιδείας και των κοινωνικών τους εταίρων
    τον εργασιακό «μεσαίωνα», την ελαστικοποίηση και πολυδιάσπαση των εργασιακών σχέσεων και ασφαλιστικών δικαιωμάτων
    το σκληρό νόμισμα της χρηματαγοράς που επιζητεί να εξαργυρώσει το Ψωμί του Δασκάλου
    με την εκχώρηση της Παιδείας και της Ελευθερίας του

    Καθημερινά αναβαθμίζουμε
    το κοινωνικό συνταγματικό δικαίωμα-υποχρέωση στην Δημόσια Παιδεία

    Καθημερινά δημιουργούμε
    την παιδαγωγική ελευθερία και ανάπτυξη της κριτικής-βιωματικής γνώσης και μόρφωσης

    Καλούμε

    τους συναδέλφους να συγκροτήσουν ψηφοδέλτια στο όνομα της Πρωτοβουλίας Εκπαιδευτικών για μια Οριζόντια Αντιπροσωπευτική Συνδικαλιστική Δράση με άξονα τη διακήρυξη της 5ης Σύγκλησης

    τους συναδέλφους όλων των βαθμίδων της παιδείας σε συστράτευση, έξω από τα στεγανά των κλαδικών διεκδικήσεων που δεν μπορούν να χωρίσουν όσους το αγαθό της παιδείας ενώνει.

    Τους συναδέλφους αλλά και τα μέλη της κοινωνίας να υπογράψουν την 5η Σύγκληση και να μετατρέψουν σε πράξη τις διακηρύξεις της

    ώστε να πάψει να κονταίνει κάθε μέρα μέσα μας η κραυγή «Ζήτω η ελευθερία»

    Αυτό το Σχολείο είναι δικό μας κι αυτή η ουτοπία είναι εφικτή…

  6. Πρωτοβουλία εκπαιδευτικών
    για μια οριζόντια – αντιπροσωπευτική συνδικαλιστική δράση

    http://www.protovoulia.net
    e-mail: protovoulia.net@gmail.com

    Μετά από ένα μήνα προφορικών και γραπτών (ηλεκτρονικών) διαβουλεύσεων/ ξαναγραψιμάτων έχουμε πλέον καταλήξει στο τελικό κείμενο και άρχισε στις 5/12/07 η διαδικασία της επώνυμης προσωπικής στοίχισης του καθενός μας.

    Με την προσδοκία μιας ευρείας διαδικτυακής υποστήριξης από τους με κάθε τρόπο και από κάθε θέση μετέχοντες πολίτες στην Παιδεία -παραπέμποντας για αυτό στο σχετικό protovoulia.net@gmail.com -(και στο τέλος του διασυνδεδεμένου κειμένου) σας κοινοποιούμε παρακάτω την 5η Σύγκληση «ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ»:

    http://www.protovoulia.net/5sygklisi.htm
    *********************************

    Η κατακλείδα της 5ης Σύγκλησης «Για τη Δημόσια Παιδεία»

    Καθημερινά διεκδικούμε
    *τον υπερβατικό αντίλογο στα τυφλά και κούφια «εκσυγχρονιστικά»-εξωκοινωνικά αξιολογικά προτάγματα της αγοραίας ιδιωτείας
    *κοινωνικά αξιολογημένες, διαρκείς αυξήσεις των δαπανών για την Παιδεία με σαφείς και πραγματικούς αποδέκτες
    *τη δικαίωση των ηθικών-ανθρωπιστικών στόχων της Παιδείας

    Καθημερινά κατοχυρώνουμε
    *οριζόντια – αντιπροσωπευτική συνδικαλιστική αναδιάταξη
    *αναβαθμισμένους παιδαγωγικούς-συνδικαλιστικούς συλλόγους
    *ευέλικτες ΕΛΜΕ με άμεση (και ηλεκτρονική) επαφή των μελών τους

    Καθημερινά αντιπαλεύουμε
    *το διχοτομικό-καταναλωτικό μοντέλο της «Παιδείας ΚΑΙ του [επιπρόσθετου-προσχηματικού] Πολιτισμού»
    *το φρονηματισμό πάνω στην πανάκεια «αισθητική απόλαυση» της καταναλωτικής εκ-παίδευσης
    *τον προελαύνοντα οικονομικό-κοινωνικό αποκλεισμό των λειτουργών της Παιδείας και των κοινωνικών τους εταίρων
    *τον εργασιακό «μεσαίωνα», την ελαστικοποίηση και πολυδιάσπαση των εργασιακών σχέσεων και ασφαλιστικών δικαιωμάτων
    *το σκληρό νόμισμα της χρηματαγοράς που επιζητεί να εξαργυρώσει το Ψωμί του Δασκάλου με την εκχώρηση της Παιδείας και της Ελευθερίας του

    Καθημερινά αναβαθμίζουμε
    *το κοινωνικό συνταγματικό δικαίωμα-υποχρέωση στην Δημόσια Παιδεία

    Καθημερινά δημιουργούμε
    *την παιδαγωγική ελευθερία και ανάπτυξη της κριτικής-βιωματικής γνώσης και μόρφωσης

    Καλούμε

    *τους συναδέλφους να συγκροτήσουν ψηφοδέλτια στο όνομα της Πρωτοβουλίας Εκπαιδευτικών για μια Οριζόντια Αντιπροσωπευτική Συνδικαλιστική Δράση με άξονα τη διακήρυξη της 5ης Σύγκλησης

    *τους συναδέλφους όλων των βαθμίδων της παιδείας σε συστράτευση, έξω από τα στεγανά των κλαδικών διεκδικήσεων που δεν μπορούν να χωρίσουν όσους το αγαθό της παιδείας ενώνει.

    *Τους συναδέλφους αλλά και τα μέλη της κοινωνίας να υπογράψουν την 5η Σύγκληση και να μετατρέψουν σε πράξη τις διακηρύξεις της

    ώστε να πάψει να κονταίνει κάθε μέρα μέσα μας η κραυγή «Ζήτω η ελευθερία»

    Αυτό το Σχολείο είναι δικό μας κι αυτή η ουτοπία είναι εφικτή…

  7. Του Κόσμου αποφόρι δεν θα πάρω

    (εντάξει, θ’ αγοράσω κι απ’ αυτό … http://www.protovoulia.net/5sygklisi.htm)

    Με τα φτερά του Έρωτα
    καταμεσί στην Αγορά
    “τις αγοράζειν βούλεται”
    -πολίτες άλλοτε- πελάτες τώρα συναντώ
    ήσυχα να ψωνίζονται
    -ψωνίζοντας ακόμα πιό πολλά-
    και πριν καλά να το σκεφτώ
    τα μέσα έξω μου αναποδογυρίζονται

    Κακιώνω μονομιάς
    και στρίβοντας
    αποχωρώ σιωπηλός
    τη μαύρη νοσταλγία μου
    ανταμώνω…
    …σπαράζοντας κρυφά
    προσωπικά παραδρομώ
    σοκάκια αμέτρητα γυρνώ
    μέσα στη μούγγα με λυγμούς
    ματώνω…

    Σαν πώς πολιτικά,
    μονάχος να χριστώ
    σε πόλη δίχως Πόλη
    Ρωτώ μαζί τους, ψάχνοντας
    σπρώχνω μακριά το βλέμμα
    κι απορώ
    “Μα που ‘ναι όλοι;”

    Το βάρος μου τ’ ασήκωτο,
    βαρύ μουρμουρητό…
    κόβω τη λάσπη στα ζερβά
    -ζυγίζοντας τα λάθη μου
    τα πάθη που μοιράζει η εποχή –
    βουτώ στο γκιόλι…

    ….κι αριστερά,
    στο μέρος της καρδιάς,
    μια ουτοπία ανάστατη
    αρχίζει και με πιάνει
    θαρρείς η νιότη
    -απ’ το ψυγείο γνέφοντας-
    με δόλωμα μπαγιάτικο τυρί
    -ψάχνοντας πάλι απ’ την αρχή
    πώς και γιατί “τα πάντα ρεί” –
    θέλει σαν πόλης, ποντικό,
    με σχέδιο μυστικό
    να με ξεκάνει…

    …ρέστα φτηνά
    κι αντεστραμμένη η γραμμή
    κουφάρι άταφου αστικού λεωφορείου
    ποιόν να ρωτήσεις τ’ άσπρο, για λευκό να σου το πεί
    και να μη λιώσει χρώματα, σε γκρίζο χρηματί, πιεστηρίου

    Τα μάρς, σε βάλς, γλυκά μεταμορφώνονται…
    ορίστε, να και τ’ άρματα που λάγνα ξεγλιστρούν
    κουτσά στραβά σ’ ωραίες άδειες λέξεις

    Άκου του πόνου τις κραυγές
    τ’ ακύρηχτου πολέμου, τις μαύρες ιαχές
    απόλαυσε το θόρυβο που σκέπασε το νόημα της λέξης

    Πες τους εντάξει, θ’ αγοράσω κι απ’ αυτό
    κι ύστερα κύτταξε να δείς πώς θα ξεμπλέξεις…

    …κι εγώ θα κάτσω παραπέρα, μοναχός
    να μη με πιάνει του πολέμου ο αχός
    στου πάρκινγκ τη σκοπιά
    να κάνω το φαντάρο

    Συνάδελφοι,
    ευχαριστώ ειλικρινά
    του Κόσμου αποφόρι
    δε θα πάρω

  8. 31 και … τραβάμε
    http://www.protovoulia.net/5sygklisi.htm

    Ξεπούλησε για σήμερα
    το ΠΡΩΤΟ μαγαζί

    σαντουροβιόλα και μπασαβιόλες
    ούτια, αντιστίξεις, φιλολόγοι,
    “πιάνα, κιθάρες”
    δικηγόροι, αεΐδες, ψυχωμένοι
    Ανθρώποι τους όλοι ψημμένοι
    κι όχι στο μέλι χωμένες γλαδιόλες…
    …σε ρόζ κατσαρόλες

    Τρείς Άδειες Καρέκλες να πιάσεις
    να φάς και να πιείς, να χορτάσεις
    Του Γιάννη του Σου,
    μα κι άλλες ακόμα
    αν θές παραπάνω
    με δίχως γιατρούς των δοντιών
    από πάνο…

    να φάς και να πιείς, να χορτάσεις
    Του Γιάννη του Σου,
    μα κι άλλες ακόμα
    αν θές παραπάνω
    με δίχως γιατρούς των δοντιών
    από πάνο…

    (στο φόντο φαντάσματα “δήμαρχων”)

    -Γιατρέ μου σε χάνω…
    … τι πρέπει να κάνω;
    -Να αφήσεις φτερά στα κλαδιά…
    να αστράψουν στο φως τηγανιές…
    να δεις πιο διπλά και τριπλά
    σεφέρια που πάνε “πιο ΠΑΝΩ”…
    τα πράματα είναι απλά…

    -Σιγά βρε Γιατρέ…
    … θα πεθάνω
    -Πιο πάνω… να βγείς ΚΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ
    ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΨΗΛΟΤΕΡΑ
    -Γιατρέ μη χειρότερααα
    – Παράτα τα σίκ “συναμφότερα”

    http://www.protovoulia.net/anemp-synaxi2.htm

    ΌΛΕ ΌΛΕ κι Αρίμπα!!!

    Όλη η ανεμπόδιστη φαρσοκωμωδία εδώ (Στολή e-θνική Νo 8 και ημίψηλον ως εκ των ων ουκ άνευ): http://users.sch.gr/veccio/lexolagnil/ARIMPA.htm

Σχολιάστε