• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 602,062 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Βασιλικη στο Οι τελευταίες θετικές εξελίξει…
    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    eleni στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Οκτώβριος 2010
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Σεπτ.   Νοέ. »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Το θεολογικό σύμβολο «χξς» και η πολιτική κάρτα του πολίτη

Η άμεση σύνδεση του συμβόλου «χξς», που αναφέρεται στο πολυδιαφημισμένο στίχο 18 του κεφ. 13 της Αποκάλυψης του Ιωάννη, εξειδικευμένα μόνο με σημερινές πολιτικές αποφάσεις των κρατικών δομών, φαίνεται να προέρχεται στη χώρα μας από δυο ιστορικές ρίζες με κάποια αλληλεπίδραση τις τελευταίες δεκαετίες:

1) Οι θεωρίες του Απόστολου Μακράκη και του «Μακρακισμού» και όλων των σημερινών άμεσων ή έμμεσων επιγόνων του.

2) Διάσπαρτες αμερικάνικες θεωρίες προτεσταντικών παραφυάδων.

Προσωπικά, παρότι έχω κάνει «πολλές σπουδές» στο βιβλίο της Αποκάλυψης, δεν μπορώ να θεωρηθώ ούτε ειδικός, ούτε  όμως και άσχετος.  Για να παρουσιάσω λοιπόν κάποιες πρώτες σκέψεις μου θα αναφέρω μερικά μικρά ντοκουμέντα στην αρχή.

Η συμβολική έκφραση «χξς» μπορεί να διαβαστεί με δύο τρόπους:

α) Γραμματολογικά. Ένας κλασσικός πρωτοχριστιανικός συμβολισμός  είναι ο εξής: ΧC. Αποτελείται από το 1ο και το τελευταίο γράμμα της λέξης «Χριστός» κατά τη βυζαντινή γραμματοσειρά. Σήμερα αποτελεί μέρος της σφραγίδας στα πρόσφορα, στα αντιμνήσια, σε εικόνες, κλπ. Διότι η Πίστη της Εκκλησίας δεν στηρίζεται μόνο σε κάποια εξαίρετη προσωπικότητα κοινωνικοπολιτικού τύπου, ούτε σε μια μόνο «ανώτερη δύναμη»  φιλοσοφικού τύπου, ούτε σε κάποια  θρησκευτικού τύπου «θεότητα», αλλά στον σαρκωθέντα Λόγο, δηλαδή στον Ιησού, που ήταν «Χριστός».

Ήδη στα ευαγγέλια γίνεται αντιπαραβολή με κάθε όν ή παριστάνει ότι είναι και που «κάνει αντιποίηση» του «Χριστού» και ονομάζεται με τη συμβολική έκφραση «Αντί-χριστος». Τέτοια πρόσωπα είναι χιλιάδες και εκατομμύρια στην μεταχριστιανική ιστορία. Κατά τον Ευαγγελιστή Ιωάννη:

ι) «Παιδία, εσχάτη ώρα εστί, και καθώς ηκούσατε ότι ο αντίχριστος έρχεται, και νυν αντίχριστοι πολλοί γεγόνασιν· Όθεν γινώσκομεν ότι εσχάτη ώρα εστίν τις έστιν ο ψεύστης ει μη ο αρνούμενος ότι ο Ιησούς ουκ έστιν ο Χριστός; Ούτος έστιν ο αντίχριστος, ο αρνούμενος τον πατέρα και τον υιόν. Πας ο αρνούμενος τον υιόν ουδέ τον πατέρα έχει…». (Α΄ Ιωάννου, Β, 18, 22-23).

ιι) «… και παν πνεύμα ό μη ομολογεί τον Ιησούν Χριστόν εν σαρκί εληλυθότα, εκ του Θεού ουκ εστί. Και τούτο εστί το του αντιχρίστου ό ακηκόατε ότι έρχεται, και νυν εν τω κόσμω εστί ήδη ». (Α΄ Ιωάννου, Δ, 3).

ιιι) «… ότι πολλοί πλάνοι εισήλθαν εις τον κόσμον, οι μη ομολογούντες Ιησούν Χριστόν ερχόμενον εν σαρκί. Ούτος εστίν ο πλάνος και ο αντίχριστος…». (Β΄ Ιωάννου, 7).

Συμπεράσματα: α) Η εσχάτη ώρα είναι πάντα «νυν», δηλαδή σε κάθε ιστορικό παρόν. β) Οι αντίχριστοι είναι πολλοί, δηλαδή είναι «λεγεών». γ) Παρουσιάζονται σε κάθε εποχή και περιοχή που «ξεδοντιάζουν» την Πίστη ότι ο Ιησούς Χριστός ήλθε (ως Λόγος) «εν σαρκί». Επομένως δεν είναι απούσα και η σημερινή εποχή. Πως άλλωστε;

Στο συμβολικό λοιπόν γλωσσολογικό επίπεδο ο Ιωάννης σηματοδοτεί αυτή την αλλοίωση με την έκφραση «χξς». Τι κάνει δηλαδή; Εισάγει ανάμεσα στα γράμματα «χ» και «ς» το γράμμα «ξ» που έχει οφιοειδή μορφή. Έτσι συμβολίζει το δαιμονικό στοιχείο και ταυτόχρονα αλλοιώνει το σύμβολο «XC». Με τον τρόπο αυτό συμβολίζεται ο κάθε «αντί-χριστος».

Η οπτική αυτή παρουσιάζεται και από τον Παν. Τρεμπέλα  στην σχετική ερμηνεία του στίχου: «…. είναι εξακόσια εξήκοντα έξ ή ΧΞς=όνομα που αντιτίθεται και πλαστογραφεί και διαλύει το όνομα Χριστός». (Παν. Τρεμπέλα, η Καινή Διαθήκη μετά συντόμου ερμηνείας, τ. Β΄. σελ. 1033, Αθήνα 1968).

β) Αριθμητικά. Ο ίδιος ο Ιωάννης της Αποκάλυψης σημειώνει: «… Ώδε η σοφία εστιν. Ο έχων νουν ψηφισάτω τον αριθμόν του θηρίου. Αριθμός γαρ ανθρώπου εστί. Και ο αριθμός αυτού χξς». (Αποκ. Ιωάννη, κεφ. ΙΓ, 18).

Οι ψηφίδες είναι μικρά τεμάχια που μπορούν να συναρμολογηθούν και να φτιάξουν «ψηφιδωτά». Στη γραφή οι ψηφίδες δεν είναι μόνο γράμματα που συναρμολούμενα φτιάχνουν (ψηφιδωτές) λέξεις, αλλά και ψηφία που δημιουργούν (ψηφιδωτούς) αριθμούς (διψήφιους, τριψήφιους, κλπ).

Στην συγκεκριμένη περίπτωση ο Ιωάννης με «ένα σμπάρο ρίχνει δυο τρυγόνια». Εκτός από τη γραμματολογική αναφορά κάνει εμμέσως και αριθμητική. Γιατί άραγε; Μήπως επειδή κάποιοι στους επόμενους αιώνες προσπαθούσαν να αποκωδικοποιήσουν πρόσωπα προσπαθώντας να μετατρέψουν τα γράμματα σε αριθμό όπου το άθροισμά τους να κάνει «χξς», δηλαδή «666»; Ή γιατί στο τέλος του 20ου αιώνα προσπαθούν να το κάνουν στις διάφορες κάρτες (του φορολογούμενου, του ασθενούς, του πολίτη, κλπ) οι προτεσταντίζοντες; Νομίζω όχι.

Όπως όλη η Αποκάλυψη έχει και σαφές παλαιοδιαθηκικό υπόβαθρο (να ένα παράδειγμα: Το αντίχριστο θηρίο), έτσι και  στο σημείο αυτό.

Στην Παλαιά Διαθήκη αναφέρεται (Βασιλειών Γ΄, κεφ. Ι΄, στιχ. 14) ότι κάθε χρόνο ο χρυσός που μαζευόταν στο ταμείο του  Σολομώντα (κανόνας του χρυσού) και πέρα από τη φορολογία των υποτελών κλπ ήταν 666 χρυσά τάλαντα: «… και ην ο αριθμός του χρυσίου του εληλθότος του Σαλωμών εν ενιαυτώ ενί εξακόσια και εξήκοντα εξ τάλαντα χρυσίου, χωρίς.». Το ίδιο αναφέρεται και στα Παραλειπόμενα Β΄ (κεφ. Θ΄, στιχ. 13): «… Και ήν ο σταθμός του χρυσίου του ενεχθέντος τω Σαλωμών εν ενιαυτώ ενί εξακόσια εξήκοντα εξ τάλαντα χρυσίου, πλην….».

Η τριπλή επανάληψη του αριθμού έξι φυσικά δεν αποτελεί ένα τυχαίο γεγονός, ούτε απλά το σκαρφίστηκε μόνο ο Σολωμών. Αποτελεί μια συμβολική αναφορά γύρω από τη συμβολική θεολογία του αριθμού έξι, την οποία δεν μπορούμε να διαπραγματευτούμε σ’ αυτό σημείο.

Μπορούμε όμως να σημειώσουμε ότι σχετίζεται με την συμβολική έκτη «ημέρα» – περίοδο της παλαιοδιαθηκικής δημιουργίας. Πρόκειται για τη δημιουργία όλων των μορφών ζωής στη στεριά (γη) με αποκορύφωμα τον άνθρωπο. (Γένεσις, κεφ. Α΄, στιχ. 24-31). Η έβδομη «ημέρα» – περίοδος είναι αυτή που ο Δημιουργός «σαββατίζει», δηλαδή αναπαύεται αφού αποτελεί το χρόνο που αθλείται ο άνθρωπος πορευόμενος προς τη θέωση (ογδόη εσχατολογική ημέρα) ή «πέφτοντας» πάλι στην γηινη και βιολογική «έκτη» ημέρα της απλής επιβίωσης…

Η απλή επιβίωση, η «αποκτήνωση», είναι και κύρια αιτία κάθε κακοδαιμονίας στην ιστορία της ανθρωπότητας, όπου βασικές εκφράσεις της είναι η κυριαρχία των ισχυρών με βάση τη «δύναμη» (τα θηρία) και με βάση το χρήμα (χρυσίο). Αυτοί που λυμαίνονται τη δύναμη και το χρυσίο, βασικά σύμβολα και όπλα των ανθρώπων  της «έκτης μέρας, είναι αδιαμφισβήτητα «Η πλουτοκρατία είναι ο διαρκής αντίχριστος» κατά τον Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη, που έζησε την ίδια εποχή με τον Απόστολο Μακράκη, αλλά εξέφραζε πολύ πιο ορθόδοξη οπτική στην Χριστολογία…

Συμπέρασμα: Η μυωπική σύνδεση της κάρτας του πολίτη με μια όψη μόνο της κυριαρχίας της αντίχριστης λεγεώνας δύναμης και χρυσίου και στην εποχή μας αδικεί τόσο τη απαραίτητα πολιτική μετωπική μάχη μέσω και αυτού του οργάνου εξουσιασμού, αλλά κυρίως τη θεολογία της Χριστολογίας που υποβιβάζεται σε μια απλή τεχνοκρατική δαιμονοποίηση.

 

UP DATE, 30-10-2010, ώρα 22.00: Έγιναν μερικές μικρής σημασίας συντακτικές και εκφραστικές διορθώσεις στο αρχικό κείμενο.

Advertisements

23 Σχόλια

  1. Με προβληματίζει η συγκέντρωση των προσωπικών αλλά και βιομετρικών δεδομένων σε μία κάρτα στην οποία δεν θα έχουμε πρόσβαση αλλά άλλοι θα έχουν και εν αγνοία μας (λόγω της μεταφοράς δεδομένων σε απόσταση με το RFID καθώς και τον εντοπισμό μας ανά πάσα στιγμή) σε συνδυασμό με τη φοροκάρτα στην οποία θα καταγράφεται κάθε συναλλαγή μας παρέχει τις πληροφορίες για εμάς και τη ζωή μας.
    Εισερχόμαστε σε ένα τρόπο ζωής πολύ εντονότερης αυστηρής παρακολούθησης σε ατομικό επίπεδο από ότι τώρα. Η παρακολούθηση είναι προϋπόθεση για τη κυριαρχία γιατί πως να κυριαρχήσει κάποιος σε κάτι που δεν ξέρει; Δεν είναι αυτονόητο ότι ο Αντίχριστος θα επιδιώκει τη παγκόσμια κυριαρχία; Όμως για να το επιδιώξει αυτό δεν πρέπει πρώτα να κατασκευαστούν οι υποδομές εκείνες που θα του το επιτρέψουν να το κάνει; Λόγου χάρη παρακολούθηση, πορεία προς ένα παγκόσμιο νόμισμα και στη συνέχεια αχρήματη κοινωνία; Η ηλεκτρονική ταυτότητα+φοροκάρτα είναι ένα σημαντικό βήμα για την αχρήματη κοινωνία στην οποία θα υπάρχει πλήρης έλεγχος! Αν δεν έχεις αυτό που θα σου δίνει το σύστημα δεν θα μπορείς να επιβιώσεις.
    Όποιος διαφωνεί με το σύστημα απορρίπτεται από τη κοινωνία μην έχοντας δυνατότητα να πωλήσει ή να αγοράσει τίποτα όπως μας λέει η Αποκάλυψη!
    Νομίζω ότι η κάρτα του πολίτη με τα τσιπ είναι μεταβατικό στάδιο επειδή εύκολα μπορεί να χαθεί. Μήπως τότε μας προτείνουν μια μόνιμη «λύση» την εμφύτευση τσιπ οπότε μιλάμε πλέον για απόλυτη παρακολούθηση όχι μόνο της ζωής μας αλλά και της φυσιολογίας του οργανισμού μας;
    Το ότι ο Ευαγγελιστής Ιωάννης μας λέει ότι το θηρίο θα έχει αριθμό ανθρώπου δεν μιλάει για μια εποχή που κάθε άνθρωπος θα αντιστοιχεί σε έναν μοναδικό αριθμό; Δεν έχουμε φτάσει στην εποχή αυτή με τον ΑΜΚΑ;
    Έχω ακούσει ότι το ΧΞΣ σημαίνει Χριστιανός Ξένος Σταυρού. Αυτό δεν είναι το κύριο χαρακτηριστικό της ζωής μας και αυτό που διαφημίζεται και με την κάρτα του πολίτη: Η εξυπηρέτησή μας.
    Καθιστώντας όμως υποχρεωτικό αυτό το τρόπο δεν μας αφαιρούν τη δυνατότητα της επιλογής του τρόπου δίχως εξυπηρέτηση;
    Η ερμηνεία του ΧΞΣ ως 666 θα μπορούσε να υπονοεί μια παγκόσμια οικονομική δικτατορία των Εβραίων (δεν είναι πίσω από τις Τράπεζες;) όπως και την εποχή του Σολομώντα οι Εβραίοι επέβαλαν ετήσια φορολογία τα 666 τάλαντα χρυσού;
    Τέλος με προβληματίζουν τα λόγια των Αγίων σύμφωνα με τα οποία οι άνθρωποι θα βαστάζουν το σημάδι του ανόμου ΠΡΙΝ την δημόσια εμφάνισή του.
    http://www.freemonks.gr/index.php?page=news_info&lang=1&id=162
    Μήπως μας μιλούν για τη κάρτα του πολίτη;

  2. Δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με το θέμα αυτό. Και ειδικότερα με το κατά πόσο έχει σχέση το «666» με την «κάρτα του πολίτη».

    Περιμένω κι εγώ-μαζί με πολλούς άλλους-μια απλή κει έγκυρη ενημέρωση.

    Γιατί η υπόθεση αυτή φαίνεται ότι θα πάρει-πέρα απ’ τις θρησκευτικές- και κοινωνικοοικονομικές διαστάσεις.

    Προς το παρόν, η ένστασή μου εστιάζεται στο ότι κάθε δόλωμα, που προσφέρεται απ’ τους ανθρώπους αυτούς, δεν είναι δυνατόν να μην κρύβει και κάποιο οδυνηρό αγκίστρι…

  3. @ kyprianos

    Ευχαριστώ για την ευχή περί υγείας. Ευχαριστώ βεβαίως και για τα σχόλιά σας και την εύκολη «αξιολόγηση» εναντίον μου και των επόψεών μου.

    Και ενώ ετοιμάζομαι για το 2ο μέρος περί του θεολογικού συμβόλου «Χξς», το σχόλιό σος με οδηγεί πιθανότατα και σε 3ο μέρος.

    Και πάλι ευχαριστώ για τις αφορμές.

    Ο ανώνυμος Πάνος

  4. Ευχαριστώ για την απάντηση. Οπωσδήποτε, θα με ενδιέφερε να παρακολουθήσω τις συνέπειες της αφορμής που σας έδωσα.

    Αν θα σας ήταν εύκολο, μπορείτε να με ενημερώσετε μέσω ημέηλ, όταν θα δουν το φως της διαδικτυακής δημοσίευσης, αυτά που θα εκθέσετε. Διότι, αν και είχα επισημάνει το «Να ειδοποιούμαι μέσω mail για σχόλια που θα ακολουθήσουν», δεν είχα απολύτως καμία ειδοποίηση.

    Υγιαίνετε
    Κυπριανός Χ

  5. Θα πρεπει να δουμε και μια αλλη παραμετρο. Οχι τι ειναι στα αληθεια το 666 ερμηνευομενο με τον α ή β τροπο συμφωνα με την δικη μας αντιληψη αλλα τι ειναι συμφωνα με την αντιληψη εκεινων που το χρησιμοποιούν με καθε τροπο. Ειτε η αντιληψη αυτη ειναι θεολογικη, οικονομικη, αριθμοσοφική, κυριολεκτικη κλπ είτε οχι.

    Νομιζω πως η μονη διασταση που ταιριαζει σε αυτους που το προωθουν ειναι καθαρα η οικονομικη σαν ενα συμβολο αλλοτινων μεγαλειων της δυναστειας του βασιλειου του Ιουδα η οποια ειναι αιωνες τωρα ζητουμενη εως και σημερα ως παγκοσμια ψευτομεσσιανικη κοσμοκρατορια του ζητουμενου «Μεσσια» ο οποιος θα επιβαλει επι τελους μια… ταξη και ο οποιος Μεσσιας φυσικα ΔΕΝ θα ειναι ο Χριστος γιατι αποριφθηκε ως μη εχων τον παραγοντα Χ του xfactor υποψηφιων Μεσσιων: Δοξα, χρημα, εξουσια και ισχυ.

    Τωρα αν στον αριθμο αυτο συνυπαρχουν και αλλες ερμηνειες (αριθμοσοφικες, καββαλιστικες, πλατωνικες, γνωστικιστικες κλπ) αυτο εχει νοημα να ασχολειται κανεις μονο απο επιστημονικη άποψη. Απο πρακτικη ομως ειτε ετσι ειτε αλλιως αυτο που ισχυει ειναι οτι πρπει να λαβουμε τα μετρα μας προτου μας τσουβαλιασουν ολουςως εχθρους της Τάξης.

  6. Η Αλίκη Μπέιλυ προπαγάνδιζε πως ο 666 είναι αριθμός με ιερές ιδιότητες και ότι η συχνή χρήση του επιταχύνει την έλευση της Νέας Εποχής…
    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:WlCgNYyO8MoJ:www.impantokratoros.gr/F46CEDBD.el.aspx+%CE%BC%CF%80%CE%B5%CE%B9%CE%BB%CF%85+666&cd=1&hl=el&ct=clnk&gl=gr

    Δείτε και αυτά:
    ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΣΟΛΟΜΩΝΤΑ.ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ ΧΤΙΣΙΜΟ.ΣΕ ΤΡΟΧΙΑ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ H ΓΗ.ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ
    http://orthodox-world.pblogs.gr/2008/09/naos-toy-solomwnta-arhise-to-htisimo-se-trohia-antihristoy-kai-a.html

    Aντίχριστος & David Mayer de Rothschild
    http://aprogrammatista.blogspot.com/p/david-mayer-de-rothschild.html

  7. Καλησπέρα. Δεν πρέπει να μας ξεφεύγει και η παράμετρος αναφοράς σε σατανικά σύμβολα από το ροκ κίνημα αντίδρασης στο μανιχαΪστικό καθωσπρεπισμό, ιδίως στις χώρες που επικρατεί ο προτεσταντισμός (αγγλοσαξονικές και βορειοαμερικανικές χώρες) που εκφράστηκε ιδιαίτερα από τους Rolling Stones και τα συγκροτήματα heavy metal. H εμπειρία της γενιάς που μεγάλωσε τις δεκαετίες ’70 και ’80, δείχνει ότι η μουσική αυτή τάση έλκυε καταπιεσμένα παιδιά συντηρητικών μικροαστικών οικογενειών, που εξέφραζαν την αντίδρασή τους με τέτοια μέσα (συνήθως αποδεχόμενοι, κατά τα άλλα πλήρως τις άλλες πηγές καταπίεσης του συστήματος) αντί με επαναστατική, εξεγερσιακή ή άλλη κοινωνική δράση…

  8. @ kyprianos

    Ειδοποιήθηκες… φιλικά

    @ Theoprovlitos,

    «Και τούτο ποιήσαι, κακείνο μη αφιέναι«…

    @ Άρτεμις

    Ευχαριστούμε για τις διευθύνσεις. Συμπληρώνουν το σύγχρονο τοπίο.

    @ δελφινάκι

    Και αυτή η παρατήρησή σου είναι και αποδεκτή και διευρύνει το σχετικό τοπίο…

  9. Νομίζω ότι ο γέροντας Εφραίμ έχει δίκιο που λέει ότι είναι το ίδιο (ισόκυρο) αν λάβεις το χάραγμα Η το όνομα Η τον αριθμό του θηρίου.
    Και η κάρτα η ίδια είναι υποδούλωση στον αντίχριστο, και χωρίς το χάραγμα.

  10. Καμία ειδοποίηση. Ανεύρεση από τα Favorites της νέας σας ανάρτησης.

  11. @ kyprianos

    Τι να υποθέσω;

    από Το Μανιτάρι του Βουνού
    προς
    κρυφή κοιν.
    ………………………………………………

    ημερομηνία 4 Νοεμβρίου 2010 8:23 μ.μ.
    θέμα «Χξς», αγοραπωλησίες και διαστρεβλώσεις…
    εστάλη-από gmail.com

  12. Τώρα, νομίζω, κάτι θα γίνει. Μου ζητήθηκε subscribe.

    Με την ευκαιρία, αφήνω ασχολίαστο το 2° μέρος. Υπάρχουν πολλά «μέτωπα» σε όσα διαλαμβάνει και προτιμώ τη σιωπή.

    Σύσταση, να αποφεύγεις την επιθετικότητα στη γραφή σου. Μη σπεύδεις να δίνεις γενικούς αφοριστικούς χαρακτηρισμούς (: Μακρακιστές, προτεσταντίζοντες κλπ) σε όποιους έχουν διαφορετική γνώμη από τη δική σου.

    Ο misha τοποθετείτε σωστά. Ξεμπέρδεψε λίγο το νήμα της σκέψης σου.

  13. @ kyprianos

    Δεν κατάλαβα όμως: Ήλθε ή δεν ήλθε το ενημερωτικό μαίιλ μου;

    ΥΓ 1: ο misha είναι φίλος και σύντροφος και λαμβάνω σοβαρά υπ’ όψιν μου τις παρατηρήσεις του. Δεν ξεμπέρδεψε – όμως – την σκέψη μου, γιατί δεν άλλαξα κάτι στο κείμενο, αλλά μου έδωσε καλή αφορμή, όπως και ο άγνωστος σχολιαστής. Δυστυχώς κάποιοι δεν διαβάζουμε αυτό που βλέπουν τα μάτια μας, αλλά αυτό που νομίζουν … ότι βλέπουν.

    ΥΓ 2: Ο μακρακισμός και η άκριτη αποδοχή των προτεσταντικών παραφυάδων και στον ελλαδικό χώρο δυστυχώς έχουν εισχωρήσει πολύ βαθιά και πολλές φορές και σε πρόσωπα ή συλλογικότητες που δεν το γνωρίζουν ούτε οι ίδιοι. Σε τέτοιες περιπτώσει χρειάζεται επιθετική γραφή και όχι «χάϊδεμα»….

    ΥΓ 3: .. Και όμως σχολίασες…. Ελπίζω Θεού θέλοντος να πάμε και άλλο παρακάτω…

  14. Ήρθαν τα σημερινά μετά από το subscribe.

    ΜτΒ : «Δυστυχώς κάποιοι δεν διαβάζουμε αυτό που βλέπουν τα μάτια μας, αλλά που νομίζουν ότι βλέπουν.»

    ΚΧ : Αυτεπίστροφον το βέλος

    ΜτΒ : Ο μακρακισμός και η άκριτη αποδοχή των προτεσταντικών παραφυάδων και στον ελλαδικό χώρο δυστυχώς έχουν εισχωρήσει πολύ βαθιά και πολές φορές και σε πρόσωπα ή συλλογικότητες που δεν το γνωρίζουν ούτε οι ίδιοι.

    ΚΧ : Πώς είσαι τόσο βέβαιος; Δεν είμαι ούτε μακρακιστής και, θέλω να ελπίζω, ούτε προτεσταντίζων. Αν διαπιστώνεις ότι ένας, κάποιοι, οι συλλογικότητες (!!!) φαλτσάρουν, κατέθεσε την ορθόδοξη γνώμη σου, χωρίς να αποκαλείς τους άλλους μακρακιστές και προτεσταντίζοντες. Διότι παρόμοια, αλλά έμμεση οπωσδήποτε, αφορμή δίνεις κι εσύ, όταν επικαλείσαι και μας παραπέμπεις στα «αποκαλυπτικά» του τεθνεώτος Αγουρίδη.

  15. @ kyprianos

    1) Όσον αφορά το «αυτεπίστροφο βέλος», απλά το αποκρούω και το πετώ στο τζάκι

    2) Ο μακρακισμός δεν αφορά σενα. Αφορά μια ολόκληρη Λεγεώνα… Προσωπικά δεν σε γνωρίζω, ούτε κείμενά σου έχω υπόψιν μου.

    3) Όσον αφορά τα «φαλτσαρίσματα» αυτό κάνω καταθέτοντας τη γνώμη ενός λαϊκού που προσπαθεί να μη μένει στάσιμος….

    ΥΓ: Όσον αφορά την αναφορά μου σε ιστορικά στοιχεία του «τεθνεότα Σάββα Αγουρίδη» είχα το θάρρος να τα σημειώσω. Εδώ πολλοί πατέρες αναφέρονταν σε βαθιές θεολογικές αναλύσεις του χαλκέντερου Ωριγένη, ενώ η Εκκλησία καταδίκασε κακοκοδοξίες του, και δεν θα μπορούμε να αναφερόμαστε στο επιστημονικό έργο ενός καθηγητή; Αυτό, εκτός από αστείο, είναι και στοιχείο φοβίας και πιθανά και μοχθηρότητας.

  16. Ατυχής η επίκληση του παραδείγματος με τον Ωριγένη, πολλά του οποίου χρησιμοποίησε η Εκκλησία, όπως και πολλά ΣΤΟΙΧΕΙΑ πήρε από τους Έλληνες φιλοσόφους. Δεν σημαίνει όμως αυτό απολύτως τίποτα, αφού άλλωστε αφόρισε τον Ωριγένη και τον «ωριγενισμό». Οι πατέρες της Εκκλησίας πήραν ΣΤΟΙΧΕΙΑ από τα γραφόμενά του, τα οποία ενδεχομένως να υπάρχουν σε πολλούς άλλους, που τώρα ανακαλύπτουμε (Μαχαμπαράτα Γκιτά κλπ), χωρίς αυτό να συνεπάγεται αποδοχή του συνολικού «πνευματικού» τους έργου. Διεξοδικά, το έργο αυτό οδηγεί σε πλήρη αίρεση, πράγμα που δεν συμβαίνει με ΣΤΟΙΧΕΙΑ του έργου.

    Το ίδιο θα μπορούσε να κάνει με τον νεοεποχίτη Αγουρίδη και αρκετούς άλλους. Αλλά, βλέπεις, σήμερα έχουμε τα ανθρώπινα δικαιώματα και το ευρωπαϊκό δικαστήριο των διακαιωμάτων της Χάγης. Κι αν τολμήσει η Ιεραρχία να κατονομάσει και να καταδικάσει κάποιον για αίρεση, ο καταδικασθείς και ο αφορισθείς, θα προσφύγει στο Διεθνές Δικαστήριο, για να τον πληρώσει στο τέλος κι από πάνω η Ιεραρχία. Άσε δε τι έχει να γίνει μετά, με τον Διεθνή Τύπο.

  17. Συμπληρωματικό όσων έγραψα προ ολίγου είναι κι αυτό του Μ. Βασιλείου :

    «…Η δε αληθης φρονησις, διαγνωσις εστι των τε ποιητεων και ου ποιητεων· η ο επακολουθων, ουδεποτε τω ολεθρω της κακιας περιπαρησεται. Ο τοινυν νοων λογους φρονησεως, οιδεν τινες μεν σοφισματωδεις, τινες δε οι κατα βιον πρακτεοι και τα βελτιστα ημιν υποτιθεμενοι· και ως δοκιμος τραπεζιτης, το μεν καλον καθεξει, απο δε παντος ειδους πονηρου αφεξεται.
    Ο γαρ το του οφεως φρονιμον περι το κακον, το τε της περιστερας ακεραιον περι το καλον αναμιξας, ουτε το φρονιμον εασει κακουργον γενεσθαι, ουτε το απλουν ανοητον….»

  18. @ kyprianos

    Αχαααααα!!! Πολύ φόβος έπεσε με τα δικαστήρια και ακόμα δεν αρχίσαμε…..

    ΥΓ: Οσον αφορά το του Μ. Βασιλείου «…. Ο γαρ το του οφεως φρονιμον περι το κακον, το τε της περιστερας ακεραιον περι το καλον αναμιξας, ουτε το φρονιμον εασει κακουργον γενεσθαι, ουτε το απλουν ανοητον….”, πλήρες και αποκαλυπτικότατο.

  19. Όταν συγχέεις το φόβο με την επισήμανση ενός κατασκευασμένου – υπερ ελευθερίας – άλλοθι, που διαφθείρει την ελευθερία αφού αποκλείει την αλήθεια (το ιερατείο των ανθρωπίνων δικαιωμάτων δεν θέλει ούτε να ακούει αυτή τη λέξη), δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο.

  20. @ kyprianos

    Αν δεν έχεις να μη προσθέσεις.

    Όταν θα αποκτήσεις εδώ είμαστε Θεού θέλοντος να προσθέσεις…. Εξάλλου περιμένει και η ταμπακιέρα...

  21. […] Posted on Οκτωβρίου 26, 2010 by manitaritoubounou β) Το θεολογικό σύμβολο «χξς» και η πολιτική κάρτα του … […]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: