Άμεσα να δημιουργηθεί κύμα αλληλεγγύης!!!

Αντιμετωπίζω οξύτατο πρόβλημα σε σχέση με την άδεια διαμονής μου στη χώρα…

xatsatrian_g_s_1.jpg

Μ’ αυτά τα λόγια ο πρώην μαθητής στο Μουσικό σχολείο Θεσσαλονίκης αντιμετωπίζει κίνδυνο απέλασης από τη Χώρα του φιλόξενου λαού μας. Παρόμοια φαινόμενα τείνουν να εμφανιστούν και με τους πρόσφυγες του «λιμανιού της Πάτρας», όπου ξεκινούν μέτρα για τους λαθρομετανάστες…..

Θα μείνουμε λοιπόν άναυδοι και άπραγοι; Άμεσα είναι ανάγκη να δημιουργηθεί κύμα αλληλεγγύης, απ’ όσους δεν είμαστε αφιλόξενοι, ατομιστές ή ρατσιστές.

Δεν μπορούμε να συμμετέχουμε σε στρατιωτικούς πολέμους ή οικονομικές διεισδύσεις και να τους διώχνουμε απ’ τις χώρες τους, και κατόπιν δεν ξέρουμε τίποτα «για το φόνο»….

Ιδού λοιπόν το γράμμα:

Αξιότιμοι/ες κ.κ. καθηγητές/ήτριες του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης,

αγαπητοί/ες συμμαθητές/τριες μου, μέλη και μη, του Συλλόγου Αποφοίτων του Μ.Σ.Θ.
Φίλοι μου μαθητές και μαθήτριες, αξιότιμα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.

Μετά από 15 χρόνια ζωή στην Ελλάδα και με αγαπημένο σταθμό την εξαετή γόνιμη συνοδοιπορεία μας αντιμετωπίζω οξύτατο πρόβλημα σε σχέση με την άδεια διαμονής μου στη χώρα, όπου και από ηλικίας 8 ετών, ζω με τους γονείς μου ανελλιπώς. Σας ζητώ να μου συμπαρασταθείτε άμεσα κατά το μέρος που σας αναλογεί ώστε να εκλείψει ο επαπειλούμενος κίνδυνος να υποχρεωθώ σε εγκατάλειψη της χώρας (μου) -μέχρι τέλους Ιανουαρίου- ή «εναλλακτικά» στην αποποίηση εκ μέρους μου όλων των μέχρι τεκμαιρόμενων κεκτημένων (μέχρι τώρα) προϋποθέσεων που καθιστούν δυνατή την αποδοχή της αίτησης πολιτογράφησης που κατά περίπτωση ενδέχεται να οδηγήσουν την απόκτηση της ελληνικής ιθαγένειας.

Αισθανόμενος ακόμα ως εν δυνάμει (αλλά κατά περίπτωση ενεργό) μέλος του ιδιαιτέρως προσφιλούς και φιλικού σε μένα (αλλά έργω Ανοιχτού στην Κοινωνία Μουσικού (μας) Σχολείου, έρχομαι να δηλωθώ ως ικέτης/οικέτης στο ίδιο μου το για έξι ευτυχισμένα χρόνια Σπίτι.

Προσδοκώντας στην ανταπόκριση όλων των παραπάνω συλλογικοτήτων συμπεριλαμβανομένου του μείζονος και διασυλλογικού «Σχολικού Συμβουλίου», έχοντας δε δεδομένη και ήδη ενεργό την συμπαράσταση της Ομάδας Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Δικαιωμάτων του Μ.Σ.Θ. αναμένω την εν είδει και εν γένει έκφραση της αλληλεγγύης με κάθε νόμιμο μέσο άμεση συμπαράσταση σας.

Με τιμή και αγάπη

Γεώργιος, Σαμσών Χατσατριάν, Θεσσαλονίκη 20 Ιανουαρίου 2008

ΠΗΓΗ: Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης,

http://lyk-mous-thess.thess.sch.gr/synhgoros/samson.htm

33 Σχόλια

  1. ΣΤΕΙΛΤΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ ΜΟΥΣ. ΣΧΟΛ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
    mail@lyk-mous-thess.thess.sch.gr
    ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΟ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΟ

    Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΜΨΩΝ ΧΑΤΣΑΤΡΙΑΝ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,
    ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ, ΕΙΝ’ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ.

    http://lyk-mous-thess.thess.sch.gr/synhgoros/samson.htm

    Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΜΨΩΝ ΧΑΤΣΑΤΡΙΑΝ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗ ΜΑΜΑ ΤΟΥ
    ΚΙ ΑΝ ΑΥΤΗ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΜΗΤΡΙΑ ΑΣ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΕΙ

  2. Γιώργος – Σαμψών Χατσατριάν, γεννήθηκε στο Λενινακάν της Αρμενίας το 1985. Ήρθε στην Ελλάδα το 1993 σε ηλικία 8 ετών μαζί με την οικογένεια μου για μια καλύτερη ζωή. Φοίτησε κανονικά στο δημοτικό σχολείο, και από το 1999 και για 6 χρόνια στο Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης. Με την κιθάρα του συμμετέχει στο “Μεικτό Σύνολο Σύγχρονου Ελληνικού Τραγουδιού” του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης.
    Στους Πανελλήνιους μαθητικούς διαγωνισμούς διακρίθηκε τρεις φορές με Α’ βραβείο. Στο πλαίσιο εκδηλώσεων του Μουσικού Σχολείου, εμφανίστηκε στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης (2003) στο Συνεδριακό Κέντρο Ι. Βελλίδης (2004),στην Αίθουσα Τελετών του Α.Π.Θ. (2004) καθώς και στην ΕΤ3 (2004). Αποφοίτησε από το Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης το 2005 και με την διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων εισάγεται στο Τ.Ε.Ι. Μεσολογγίου. Την συνέχεια την αφηγείται ο ίδιος :
    Μέχρι στις 20.1.2006 η άδεια διαμονής μου ήταν αυτοτελής (επειδή ήμουν μαθητής), από τις 20.1.2006 μέχρι στις 20.1.2007 ανανέωσα την άδεια διαμονής μου σαν σπουδαστής (καθώς ήμουν πλέον φοιτητής στο Τ.Ε.Ι. Μεσολογγίου).
    Πήγα στο Τ.Ε.Ι. Μεσολογγίου, έκανα την έγγραφη και έμεινα εκεί για λίγο χρονικό διάστημα. Οι γονείς μου οικονομικά δεν μπορούσαν να με βοηθήσουν για αυτό αναγκάστηκα να εγκαταλείψω τις σπουδές μου και να γυρίσω πίσω στην Θεσσαλονίκη και στην οικογένεια μου επειδή αντιμετώπιζα σοβαρό οικονομικό πρόβλημα.
    Ήρθα στην Θεσσαλονίκη και άρχισα να εργάζομαι. Στις 20.1.2007 ανανέωσα την άδεια διαμονής μου πλέον σαν εργαζόμενος. Στις 10 Οκτωβρίου 2007 πληροφορήθηκα από το γραφείο αλλοδαπών ότι η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για να εκδώσει την άδεια διαμονής της περιόδου 20.1.2006 – 20.1.2007 (το χρονικό διάστημα δηλαδή που είχα καταθέσει αίτηση για άδεια διαμονής μου σαν σπουδαστής) ζητά να προσκομίσω αναλυτική βαθμολογία από το Τ.Ε.Ι. Μεσολογγίου.
    Εγώ όμως αναγκάστηκα να εγκαταλείψω τις σπουδές μου για τους παραπάνω λόγους που σας ανέφερα και δεν έχω δώσει εξετάσεις.
    Τι έπρεπε να κάνω τώρα;
    Ρώτησα στο γραφείο αλλοδαπών. Με την απάντηση που πήρα ξαφνιάστηκα. Μου είπαν πως την περίπτωση μου δεν την έχει προβλέψει ο νομοθέτης και μου έδωσαν κάποιο τετραψήφιο αριθμό τηλεφώνου του Υπουργείου Εσωτερικών στη Διεύθυνση Αλλοδαπών.
    Την επόμενη μέρα το πρωί πήρα τηλέφωνο. Το σήκωσε κάποιος υπάλληλος και άρχισα να του λέω το πρόβλημα μου. Έκπληκτος άκουσα την απάντηση. Μου λέει:
    -Νεαρέ δεν μπορείς να κάνεις του κεφαλιού σου.
    Του λέω:
    -Τι του κεφαλιού μου έκανα; Δεν μπόρεσα για οικονομικούς λόγους να συνεχίσω τις σπουδές μου.
    Μου απαντά λέγοντας επί λέξει:
    -Νεαρέ δεν είστε έλληνας πολίτης, δεν μπορείτε να κάνετε ότι κάνει ένας έλληνας πολίτης,
    Μη μπορώντας να με βοηθήσει, με παρέπεμψε σε έναν άλλον υπάλληλο, ο άλλος σε έναν άλλον, ο άλλος σε έναν άλλον. Ώσπου μια ευγενικής ιδιαίτερα κατατοπιστική κυρία μου υπόδειξε να απευθυνθώ στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αλλά και να συμβουλευτώ έναν δικηγόρο.
    Πήγα στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Εκεί με ενημέρωσαν ότι μόνο με δικηγόρο θα μπορούσε να γίνει δεκτός και με παρέπεμψε στο γραφείο αλλοδαπών του δήμου της περιοχής μου.
    Πηγαίνω στο γραφείο αλλοδαπών. Η υπάλληλος στην οποία απευθύνθηκα έδειξε μεγάλη κατανόηση. Ασχολήθηκε με την υπόθεση μου, πήρε τηλέφωνο στην περιφέρεια. Μάλιστα αφού πήγε η ίδια (και για άλλες υποθέσεις) στην περιφέρεια μου είπε να περιμένω γιατί εκεί είχαν πάρα πολύ δουλειά. Το αποτέλεσμα είναι ότι από τον Οκτώβριο μέχρι και σήμερα δεν έχω βγάλει καμιά άκρη….
    Με επιστολή του προς τους καθηγητές, μαθητές και αποφοίτους του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης ,-ικέτης και οικέτης όπως γράφει-, ζητάει την συμπαράσταση τους για να εκλείψει ο κίνδυνος απέλασης του από την χώρα.

    ΠΗΓΗ: http://lyk-mous-thess.thess.sch.gr/synhgoros/samson.htm

  3. τι μπορούμε να κάνουμε;
    στείλτε το στα σχολεία στα 15 μελή!

  4. εννοείται και οι υπόλοιποι να κάνουμε κάτι πλην της υπογραφής μας. Τη δική μου την έχετε.
    Θα τη στείλω με ημέιλ

  5. Σας συγχαίρω για τη δημοσίευση.
    Μπράβο σας.

  6. Έχω δύο ερωτήματα:

    Τί σχέση έχει ο Αρμένος σπουδαστής με τους 4000 ΛΑΘΡΟμετανάστες; και

    Γιατί δεν έκανε στο διάστημα παραμονής του στην Ελλάδα τα χαρτιά του, ώστε ν’ αποκτήσει την ελληνική υπηκοότητα;

    χαίρετε

  7. @ Τσουκνίδα

    νομίζω πλην της υπογραφής, μπορούν να γίνουν πολλές ενέργειες.

    ‘Ηδη παρατηρώ πολλά ιστολόγια το έκαναν θέμα. Μπορείτε να το κάνετε και εσείς. Φαντάζεστε ένα τσουνάμι ηλεκτρονικό τι θα δημιουργήσει;

    Επί πλέον, πέρα από την εικονική πραγματικότητα, υφίσταται ακόμα και η… πραγματική εικονικότητα: Ο καθείς στην τοπική κοινωνία ή τον εργασιακό του χώρο μπορεί να κάνει ακόμη περιοσσότερα.

    Οι Θεσσαλονικείς για τον Γιώργο – Σαμψών και οι πατρινοί για του πρόσφυγες του .. λιμανιού έχουν να κάνουν περισσότερα. Ήδη η η ΕΛΜΕ της Πάτρας, όπως γνωρίζω, πήρε απόφαση την μέρα των Τριών Ιεραρχών να μοιράσει ξύλα στους πρόσφυγες του λιμανιού, ως συνέχεια της αρτοκλασίας….

    @ roidis

    ευχαριστούε. Απλά κάναμε το αυτονόητο.

    @ Heliconia

    όλοι στη γη είμαστε ΛΑΘΡΟ-μετανάστες του Ουρανού… και μετανάστες οι περισσότεροι στο εσωτερικό της χώρας μας και πάει λέγοντας…

    Στο πρόσωπο του ενός είμαστε όλοι και φυσικά οι όσοι 1000 ή 4000…

    Επιμένουμε ανθρώπινα, βαλκανικά, ελληνικά, ορθόδοξα.

    Όσο το τι έκαναν ή τι δεν έκαναν, αυτό έχει να κάνει με τις επίσημες πολιτικές.

    Η ερώτηση λοιπόν στη κάθε Κυβέρνηση και στη κάθε Βουλή…

  8. Γιατί πιστεύετε Helıconıa ότι πρέπει να κάνει αίτηση για υπηκοότητα και να στερηθεί τη δική του; Γιατί να μην του επιτρέψει η χώρα μας να μείνει ως νόμιμος μετανάστης, όπως συμβαίνει με εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο; Το Βέλγιο, ας πούμε, δεν ζητά να αλλάξουν οι χιλιάδες Ελληνες που είναι εκεί υπηκοότητα, ζητά να τηρούν τις νόμιμες διαδικασίες, τις οποίες εδώ νομίζω ότι η οικογένεια από την Αρμενία τηρεί. Επιπλέον, γιατί πιστεύετε ότι και αν κάνει αίτηση θα λύσει το πρόβλημα; Την υπηκοότητα την παίρνεις (αν την πάρεις) το νωρίτερο πέντε χρόνια από τότε που θα καταθέσεις την αίτηση. Μέχρι τότε;

  9. Ωραιότατο το σχόλιο, Εαρινή Συμφωνία. Γιατί άραγε να μην μπορούμε να είμαστε πολιτισμένο κράτος; Γιατί να πρέπει να υποβάλλουμε αυτό το παιδί (που έχει σίγουρα ένω σωρό δικά του προβλήματα όπως όλοι) σε ιστορίες αγρίων;

    Σαν απόφοιτη Μουσικού αισθάνομαι ένα έξτρα τσίμπημα ντροπής. Είμαι σίγουρη όμως ότι κάτι θα κινηθεί πολύ σύντομα από τους Αποφοίτους.

    Μανιτάρι του Βουνού, ευχαριστούμε για το θέμα!

  10. […] Το πλήρες κείμενο μπορείτε να διαβάσετε στου φίλου Αλλού Φαν Μαρξ και στο σχετικά νέο ιστολόγιο “Το Μανιτάρι του Βουνού” […]

  11. @ attackofthequasars

    Έτσι ακριβώς. Και οι απόφοιτοι να αναλάβετε δράση.
    Και εγώ ευχαριστώ που παίρνετε το θέμα όλοι σας , στα χερια σας,.

    Εμπρός να γίνει τσουνάμι.

  12. Φρέρσκια είδηση για το ΘΕΜΑ μας….
    :
    Ανάρμοστη πρακτική

    «Στο ιδιότυπο καθεστώς «ομηρείας» των αλλοδαπών αναφέρεται ο Συνήγορος του Πολίτη», 22/01/08 17:49, http://www.in.gr

    Αθήνα

    Την ανάγκη να εκλείψει το ιδιότυπο καθεστώς «ομηρείας» στην οποία υποβάλλονται αλλοδαποί σε βάρος των οποίων έχουν εκδοθεί περισσότερες της μιας αποφάσεις απέλασης, ζήτησε ο Συνήγορος του Πολίτη από το αρμόδιο υπουργείο.

    Πιο συγκεκριμένα, η Αρχή εξακρίβωσε από τα τέλη του 2006 ότι πολλοί αλλοδαποί αφού κρατούνταν επί τρίμηνο προκειμένου να απελαθούν έμεναν ελεύθεροι επειδή η απέλαση ήταν ανέφικτη.

    Η απελευθέρωσή τους όμως ήταν εικονική, αφού αμέσως μετά συλλαμβάνονταν και κρατούνταν και πάλι επί τρίμηνο στη βάση νέας απόφασης απέλασης.

    Στις περιπτώσεις αυτές, η έκδοση δεύτερης ή τρίτης απόφασης απέλασης χρησιμοποιείτο καταχρηστικά για να «νομιμοποιηθεί» η συνέχιση της κράτησης.

    Όπως αναφέρει ο Συνήγορος του Πολίτη, για τη στάση αυτή η χώρα έχει καταδικαστεί από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.

    Επιπλέον η Αρχή τονίζει ότι η απόφαση απέλασης διαθέτει διαρκή ισχύ, η έκδοση νέας απόφασης σε βάρος του ίδιου αλλοδαπού, ενόσω παραμένει σε ισχύ παλαιότερη απόφαση δεν είναι θεμιτή και συνεπώς η συνέχιση της κράτησης, μετά τη συμπλήρωση τριμήνου, δεν είναι νόμιμη.

    Στο ζήτημα της μεταχείρισης των κρατουμένων αλλοδαπών, ο Συνήγορος του Πολίτη πρότεινε την κατ’ εξαίρεση μόνο σύλληψη και νέα κράτηση, εφόσον είναι απολύτως διασφαλισμένο ότι η απομάκρυνση του αλλοδαπού από τη χώρα είναι εφικτή.

    Μετά την επαναφορά του θέματος από την Αρχή, οι αρμόδιες Αρχές επανεξέτασαν το ζήτημα, υποστηρίζοντας ότι το θέμα της κράτησης των αλλοδαπών μετά τη συμπλήρωση του τριμήνου παραμένει αρρύθμιστο διαδικαστικά.

    Κατά συνέπεια, σημειώνεται, θα πρέπει να χορηγείται εύλογο χρονικό διάστημα ενός μηνός για αναχώρηση από τη χώρα.

    Ωστόσο, εάν ο αλλοδαπός δεν τηρήσει αυτή την υποχρέωση «θα εφαρμόζεται αναλογικά το άρθρο 205 του Ποινικού Κώδικα».

    Ο Συνήγορος του Πολίτη από την άλλη ζητά να επανεξεταστεί η συγκεκριμένη πρακτική προκειμένου να εξασφαλιστεί η τήρηση της νομιμότητας κατά τη μεταχείριση των κρατούμενων αλλοδαπών.

    Προσθέτει επίσης ότι σε περίπτωση διαπίστωσης «ανεπαρκούς νομικού ερείσματος ή αμφιβολίας» οι θιγόμενοι αλλοδαποί θα πρέπει να μένουν άμεσα ελεύθεροι.

    Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

    http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=866306&lngDtrID=244

  13. Καλή η προσπάθεια. Ελπίζω να έχει αποτέλέσματα.

  14. Manitari tou vounou,

    Να σου υπενθυμίσω ότι μέχρι τον τελικό επαναπατρισμό όλων μας στην ουράνια χώρα, πέρασαν αιώνες και αιώνες ιστορίας κι έτσι ο διάσημος σε όλες τις φυλές του κόσμου Ξένιος Δίας το 490 π. Χ., το 480 π. Χ., το 333 π. Χ., και αργότερα το 1014 μ. Χ., το 1821 και το ’40 αλλάζει πρόσωπο και γίνεται από ξένιος Πολέμιος.
    Γιατί άραγε;
    Μήπως επειδή είδε ότι αλώνεται από τις επιδρομές των βαρβάρων (των ξένων δηλ.), οι οποίοι παρ’ όλ’ αυτά είναι κι αυτοί μετανάστες ή λαθρομετανάστες όπως λες του Ουρανού;
    Δεν υφιστάμεθα και σήμερα άλωση σαν ένα είδος ακήρυκτου πολέμου, καθώς είναι τελείως ανεξέλεγκτη η είσοδος λαθρομεταναστών στη χώρα μας;
    Εκτός και αν εσύ, σαν ουράνιος λαθρομετανάστης που είσαι μπορείς να τηρείς τα καθήκοντα απέναντι στους συν- ουράνιους λαθρομετανάστες. Και ένα από αυτά θα μπορούσε να είναι το εξής:
    Ότι φιλοξενείς μεγάλο αριθμό λαθρομεταναστών στο σπίτι σου, ότι τους ταΐζεις, τους κοιμίζεις και φροντίζεις επιπλέον να τους βρεις δουλειά, χωρίς φυσικά να επιβαρύνονται έτσι η οικογένειά σου και οι δικοί σου.
    Εάν το κάνεις ήδη αυτό, θα σε παραδεχτώ δημόσια.
    Όμως πιστεύω ότι δεν το επιχείρησες καθόλου…
    Να σου θυμίσω ακόμα ότι στο σπίτι μας που λέγεται Ελλάδα, λόγω αριθμού των μελών αλλά και οικονομικής δυσπραγίας δεν μπορούμε να «φιλοξενήσουμε» άλλους επισκέπτες.
    Πόσο μάλλον να αντιμετωπίσουμε τον κρύφιο ερχομό τους.
    Οι μεσογειακοί μας γείτονες (Ισπανία, Πορτογαλία, Γαλλία, Μάλτα) ήδη προβληματίζονται πώς να επιβάλουν έλεγχο στην λαθρομετανάστευση.
    Η Ιταλία μάλιστα έφτασε στο άλλο άκρο, να βουλιάξει πλοίο που μετέφερε τους λαθραίους.
    Άραγε είναι κατακριτέες αυτές τους οι ενέργειες;
    Όλα αυτά τα παραπάνω τα γράφω, επειδή εξισώνεις την περίπτωση του αρμένου μαθητή με τους 4000 που κατέφθασαν στο λιμάνι της Πάτρας.
    Άλλη η μία περίπτωση και άλλο η άλλη, έτσι δεν είναι;
    Αν θες τέλος τόσο να τους βοηθήσεις, γιατί δεν ταξιδεύεις στη χώρα τους δημιουργώντας εκεί προνομιακές για αυτούς συνθήκες και προσφέρωντάς τους τα μέγιστα, ώστε να βελτιώσεις το επίπεδο ζωής τους;
    Μια και όπως λες νιώθεις μετανάστης στη γη και στην πατρίδα μας όπου κατοικείς;

    Προς «Εαρινή Συμφωνία»

    Είναι σε όλους μας γνωστό ότι η λήψη υπηκοότητας σε μια ξένη χώρα εξισώνει τον ξένο με τον ντόπιο πολίτη τόσο στις υποχρεώσεις όσο και στα δικαιώματα.
    Κατά τον ίδιο τρόπο θα μπορούσε πιστέυω και ο αρμένος μαθητής να απαλλαγεί από πολλά προβλήματα που προκύπτουν από την παραμονή σε ξένη χώρα.
    Τη στιγμή μάλιστα που αυτός και η οικογένειά του έζησαν τόσα χρόνια εδώ.
    Αλλά όπως φαίνεται κανενός μετανάστη το όνειρο δεν είναι να ζήσει για πάντα στην Ελλάδα και το μυαλό τους βρίσκεται να γυρίσουν κάποτε στην δική τους πατρίδα…
    Όσο για το Βέλγιο που μου λες, η ευρωπαϊκή νομοθεσία είναι διαφορετική από τα άλλα κράτη.
    Στην Αμερική για παράδειγμα, αν κάποιος δεν έχει παντρευτεί αμερικανό ή αμερικανίδα πολίτη αντιμετωπίζει ανα πάσα στιγμή το ενδοχόμενο απέλασής του από τη χώρα, ιδιαίτερα το χρονικό διάστημα που λήγει η σύμβαση εργασίας του και δεν έχει άλλη πλέον δικαιολογία παραμονής τη χώρα.

    Ερώτηση:

    Εδώ εμείς γιατί γίναμε ξέφραγο αμπέλι;

  15. @ Νέαρχος Γαλανάκης

    ευχαριστούμε, αλλά το θεμα πρεπει να συνεχίζει. Τι θάλεγες αυριο να το κανεις εσυ κεντρικό;

    @ αλέξανδρος ανδρουλάκης

    τα ίδια θαλεγα και σενα…

    @ Heliconia

    Η 2η αυτή απάντησή σου ξεδιπλώνει πιο πολλά πράγματα απ΄τη 1η. Και αυτό μετράει στα θετικά. Φαίνεσαι ορεξάτη για μεγάλη συζήτηση. Όχι βέβαια για στήριξη των μεταναστών, αλλά για αποκρουσή τους και μόνο (αν πράγματι μπορεί να γίνει βέβαια).

    Πριν απ’ αυτα όμως να ξεκαθαρίσουμε λιγο το πεδίο της παρέμβασής σου, επειδή θέτει άλλα ζητήματα από ό,τι έβαζε το θέμα μας (πως θα στηρίξουμε τους μετανάστες).

    1) Δεν σε γνωρίζω, ούτε άφησες κάποια στοιχεία να μάθουμε κάτι παραπάνω για σένα (π.χ. μπλόγκ, άρθρα με το πλήρες ονοματεπώνυμό σου, ή έστω μόνο αυτό….)

    2) Προσωπικά αγαπώ τη πατρίδα μου, απ’ όποια πλευρά και αν την κοιταξεις. Δεν θα ρωτήσω βέβαια εσένα – την όποια εσένα- την άγνωστη τι θα κάνω αυτή μου την αγφάπη. Και μόνο ότι είμαι πολύτεκνος κάτι λέει αγαπητή μου. Θα μπορούσα όμως να ήμουν και άτεκνος και πάλι να ήμουν υπερβολικά χρήσιμος.

    3) Μεχρι τώρα δεν έχω βγει εξω από τη χώρα μου και δεν γνωρίζω αν θα τα καταφέρω να βγω. Αν δεν βγω , δεν θάχω μετανοιωσει. Ειναι τόσο πλούσια σε βάθος και ένταση και μου αρκει. Αρα δεν θα σου κανω τη χαρη να φτασω π.χ, μάχρι το Αφγανιστάν, ως άλλος Μεγας Αλέξανδρος.

    4) Και τώρα στο προκείμενο:
    Πές ποιες ειναι οι προτάσεις σου και με ποια πολιτκά μέσα θα γίνουν πραξη. Ετσι θα συσζητήσουμε επάνω σε συγκεκριμένες πολιτικές απόψεις και προτάσεις. Και τότε μάλιστα θα έχουμε γόνιμη συζήτηση. Ξερεις εμενα μ αρεσει η γονιμότητα…

  16. Έχω μια βαπτιστήρα από τη Χιλή που ζει στην Ελλάδα από 11 ετών και τώρα είναι 23. Πέρασε με τις Πανελλαδικές εξετάσεις στη Φιλολογία αλλά κινδυνεύει να καταντήσει αιώνια φοιτήτρια επειδή το κράτος Δεν της δίνει άδεια παραμονής ως φοιτήτρια και αναγκάζεται να δουλεύει πλήρες ωράριο για να έχει ένσημα και να ανανεώνει την κάρτα της. Στο ενδιάμεσο διάστημα περνάει μια απίστευτη αγωνία γιατί η άδεια της αργεί πάρα πολύ να βγει και ενίοτε βγαίνει ληγμένη. Όλες της οι ενέργειες, η ζωή της ολόκληρη, οι σχέσεις της κρέμονται από αυτό το περίφημο,πολυπόθητο κουπανάκι στο διαβατήριό της. Για να δουλέψει νόμιμα πρέπει να έχει άδεια. Αλλά για να βγάλει άδεια πρέπει να έχει ένσημα. Μπορείτε να μου πείτε πως βγαίνει κανείς από ένα τέτοιο φαύλο κύκλο; Γιατί πρέπει να είμαστε τόσο απάνθρωποι μπορστά σε αυτούς που αναζητούν μια καλύτερη ζωή;
    Heliconia, ναι, μπορούμε και να ταΐσουμε κάποιον,και να τον φιλοξενήσουμε και να του βρούμε δουλειά χωρίς να κινδυνέψει η οικογένειά μας. Χώρος μπορεί να βρεθεί αν πρώτα τον βρούμε μέσα στην καρδιά μας.

  17. Η ιστορία είναι βαθιά ανθρώπινη. Ωστόσο, εντάσσεται μέσα στην πλήρη αδιαφορία για τους μετανάστες. Η κυβέρνηση κάνει ό,τι μπροέι προκειμένου να εμποδίσει τη νόμιμη παραμονή τους εδώ -πιστή στις προεκλογικές της εξαγγελίες βέβαια. Όλοι οι νόμιμοι μετανάστες έχουν το ίδιο πρόβλημα. Όλες είναι ανθρώπινες ιστορίες που οδηγούν στην παρανομία και την τυπικά λαθρομετανάστευση.

  18. […] Στο ίδιο θέμα αναφέρονται και τα ιστολόγια: Το μανιτάρι του βουνού: Άμεσα να δημιουργηθεί κύμα αλλ… Ροϊδη εμμονές : Με την αγωνία της απέλασης Attack of the Quasars: […]

  19. Θέλω να σε συγχαρώ για την δημοσίευση. τέτοια ζητήματα θαπρεπε να αναδεικνύονται και όχι οι ‘ΖΑΧΟΠΟΥΛΙΑΔΕΣ΄

  20. Το ανέβασα κι εγω, το αντεγραψα από τον Αλλου, με την ελπίδα να διαδοθεί και κάποιοι, αν μπορούν, να βοηθησουν. Δυστυχώς, τίποτα δεν ειναι αυτονόητο. Χρειάζεται κυνήγι, θάρρος, θράσος και ελπίδα.
    χαιρετω
    ριτς

  21. @ Αναστασία

    Τα σχόλια σου εμπειρικά, εξεία και ευαίσθητα πάντα.

    @ ο δείμος του πολίτη

    Ακριβώς, Γι αυτό χθες βράδυ ανέβασα φρέσκο βίντεο με την εσωτερική απέλαση των αφγανών της Πάτρας…

    @ ΝΙΚΟΣ

    Έτσι μπράβο και με τη δική σου συμμετοχή στο ιστολόγιό σου.!! Αυτό το δίκτυο πρέπι να διευρυνθεί σε πολλά ζητήματα. Τα λέμε.

    @ ritsmas

    χθες είχε το θέμα και η Ελευθεροτυπία. Αντε να κρατήσουμε το Γιώργο – Σαμψών στη Θεσσαλονίκη…

  22. Αντίδραση ενάντια στο “πόλεμο” κατά Αφγανών στην Πάτρα από πατρινούς χθές βράδυ, παρόντος ποέδρου της Βουλής (Σιούφα) και Γείτονα.

    Περισσότερα εδώ: http://www.patranews.gr/news.asp?ID=8158

  23. Πιθανόν δεν κατάλαβες καλά το νόημα όσων έγραψα.

    Ξέχνα τον αρμένο σπουδαστή. Πάμε στους ΛΑΘΡΟμετανάστες. Εδώ θέλω να μου απαντήσεις με το χέρι στην καρδιά:

    -Αν κάποια μέρα έρθουν 100 λαθρομετανάστες στο σπίτι σου και οι 20 (ας μην πω μεγαλύτερο αριθμό) θελήσουν να κακοποιήσουν και να βιάσουν και να ληστέψουν εσένα και την οικογένειά σου, τότε

    ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ;;

    υγ. περιμένω ειλικρινή απάντηση που να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα

  24. @ Heliconia

    Κατ αρχήν αποφεύγεις να απαντησεις σε όσα σε ρώτησα. Επομένως είσαι ΑΚΟΜΑ εκτεθειμένη! Ζητάς το χέρισ την καρδιά του άλλου (γνωστού) και εσύ η άγνωστη δεν βαζεις το χέρι σου ούτε στο πλκκτρολόγιο. Κατάλαβες πως λειτουργείς;

    Πάμε παρακάτω:
    Αν έλθουν 100 ΦΑΣΙΣΤΕΣ «κωλοέλληνες» να επιτεθούν, χωρις να τους εχω ΠΕΙΡΑΞΕΙ,
    θα ζητήσω ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ απ’ τους γείτονες με τους οποίους τα παω μια χαρα.

    Μέχρις στιγμής όμως 100 (ΛΑΘΡΟ) μετανάστες έχουν έλθει στη χώρα μου,
    αφου Η ΧΩΡΑ ΜΟΥτους ΠΕΙΡΑΞΕΙ τόσο με πολέμους (Γιατι κανεις πως δεν ξερεις ότι εχουμε στρατο στο Αφηανιοσταν;)
    όσο και με οικονομικές διεισδύσεις.

    Και φυσικά δεν με (μας) πειραζουν, αλλα επαιτούν λίγη στοργή. Ξερεις ότι δεν εχουν πειράξει κουνούπι;

    Αν κι αυτοι φερόντουσαν όπως 100 κωλλοέλληνες φασίστες, πάλι τους γείτονες θα φώναζα.

    Εσύ όμως τι θα έκανες … άγνωστή μου (μας);

  25. …»Αν κι αυτοι φερόντουσαν όπως 100 κωλλοέλληνες φασίστες, πάλι τους γείτονες θα φώναζα.»

    Σου εύχομαι πάντως σε περίπτωση κινδύνου σου από τους ξένους να βρεθούν να σε ακούσουν γείτονες, που θα είναι έστω και»κωλοέλληνες φασίστες»-όπως τους αποκαλείς- και όχι άκακοι και τη στοργή αποζητώντες ξένοι (λαθρο-, ή σκέτο μετανάστες).

    ΥΓ.:Το να ζητάς τόσο επίμονα την ταυτότητά μου είναι ανώφελο και μαρτυρά αμηχανία.
    Για να μην ανησυχείς, σου λέω ότι ανήκω στο πολυπληθές εκείνο αναγνωστικό κοινό που κατά καιρούς έχει την ευκαιρία και το απόλυτο δικαίωμα γνώμης απέναντι στη δημοσίευση πληροφοριών και την προσπάθεια καταγραφής γεγονότων.
    Αναφαίρετο δικαίωμα η ανωνυμία ή η ψευδωνυμία του.

    Δόξα τω Θεώ, ακόμα έχουμε δημοκρατία.

  26. @ Heliconia

    Καμια αμηχανία.

    Ειδικά από ανθρωπο που είναι εκτεθειμένος. Θα μπορούσες π.χ. να μη πεις τίποτα για σενα, αλλα είσαι υποχρεωμένη, αν θέλεις να συμμετάσχεις σε διάλογο, να πεις τουλάχιστον τι προτείνεις.

    Το αποφεύγεις σαν «το διάβολο με το λιβάνι».

    Επομένως αποζητάς τη μισή δημοκρατία (την υποχρέωση δηλ. μόνο του άλλου να απαντά στα δικά σου ερωτήματα, χωρίς εσύ η ίδια να απαντας), και μάλιστα εκ του ασφαλούς.

    Φαίνεται αυτό μάλιστα πιό έντονα, με το να προσωποποιείς σε μενα ένα φανταστικό (σου) ζήτημα. Καταλάβαμε λοιπόν.

    Καληνύχτα.

  27. Απαξιώ να απαντήσω σε έναν που αποκαλεί τους συν-έλληνες «κωλοέλληνες» και «φασίστες» και δηλώνει άγνοια για την λέξη και έννοια ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ.
    Όταν μάθεις τρόπους φώναξέ με να μιλήσουμε

  28. @ Heliconia

    ΟΙ Κωλοέλληνες είναι ελάχιστοι. ΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ πάμπολοι.

    Εσύ έδειξες ακριβώς σε ποιούς προσπαθείς εναγώνια να μοιάσεις.

    Φαίνεται δεν δύνασαι να κατανοήσεις ότι δημοκρατία είναι να απαντάς και όχι μόνο να ερωτάς.

    Και εσύ δεν τολμάς να απαντήσεις σε κανένα ερώτημα ακόμα.

    ΥΓ Όσο οι δυνάμεις μου το επιτρέπουν, και όσο η χάρη Του δεν με εγκαταλείψει πλήρως, εδώ θα έχουμε τις σελίδες μη κλειδωμένες, για να γράφει ο καθείς. Απλά οφείλει και να απαντά, αν επιδιώκει διάλογο, εκτός από μονόλογο.

    Αυτό ισχύει και για σένα.

  29. ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
    ΜΑΡΚΟΣ ΜΠΟΛΑΡΗΣ
    Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Ν. Σερρών

    Αθήνα, 24 Ιανουαρίου 2008

    ΕΡΩΤΗΣΗ
    Προς τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Παυλόπουλο

    ΘΕΜΑ: Σε αδιέξοδο Αρμένιος, ο οποίος αδυνατεί να ανανεώσει την Άδεια Διαμονής του, μετά από 15 χρόνια διαμονής στην χώρα μας! – Οξύτατο το πρόβλημα των αλλοδαπών της γενιάς «ενάμισι», δηλαδή όσων εισήλθαν ως ανήλικοι στην χώρα μας!
    Οξύτατο πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι νέοι και οι νέες, αλλοδαποί, οι οποίοι εισήλθαν στην χώρα μας ως ανήλικα τέκνα των αλλοδαπών γονέων τους, καθώς συχνά αδυνατούν να ανανεώσουν την Άδεια Διαμονής τους, μετά το τέλος των σπουδών τους, οπότε αντιμετωπίζονται σαν να αιτούνται εξ αρχής την είσοδο και διαμονή στην χώρα μας. Οι άνθρωποι αυτοί, τους οποίους η επιστήμη χαρακτηρίζει ως ανήκοντες στην γενιά «ενάμισι», διότι βρίσκονται μεταξύ της πρώτης και δεύτερης γενιάς μεταναστών, αντιμετωπίζουν οξύτατο πρόβλημα εθνικής, πολιτιστικής και κοινωνικής ένταξης στις χώρες καταγωγής τους, διότι έχουν συχνότατα απολέσει τις σχετικές αναφορές: η οικογένειά τους βρίσκεται στην Ελλάδα, δεν γνωρίζουν καλά την μητρική γλώσσα, δεν έχουν επαφή με την εκεί κοινωνική πραγματικότητα. Ταυτόχρονα συχνά υποχρεώνονται να εγκαταλείψουν την Ελλάδα, λόγω αδυναμίας ανανέωσης της Άδειας Διαμονής τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα της κατηγορίας αυτής είναι και ο Γεώργιος Σαμψών Χατσατριάν, από τον οποίο λάβαμε την ακόλουθη επιστολή:
    Αξιότιμοι/ες κ.κ. καθηγητές/ήτριες του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης,
    αγαπητοί/ες συμμαθητές/τριες μου, μέλη και μη, του Συλλόγου Αποφοίτων του Μ.Σ.Θ.
    Φίλοι μου μαθητές και μαθήτριες, αξιότιμα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.
    Μετά από 15 χρόνια ζωή στην Ελλάδα και με αγαπημένο σταθμό την εξαετή γόνιμη συνοδοιπορία μας αντιμετωπίζω οξύτατο πρόβλημα σε σχέση με την άδεια διαμονής μου στη χώρα, όπου και από ηλικίας 8 ετών, ζω με τους γονείς μου ανελλιπώς. Σας ζητώ να μου συμπαρασταθείτε άμεσα κατά το μέρος που σας αναλογεί ώστε να εκλείψει ο επαπειλούμενος κίνδυνος να υποχρεωθώ σε εγκατάλειψη της χώρας (μου) -μέχρι τέλους Ιανουαρίου- ή «εναλλακτικά» στην αποποίηση εκ μέρους μου όλων των μέχρι τεκμαιρόμενων κεκτημένων (μέχρι τώρα) προϋποθέσεων που καθιστούν δυνατή την αποδοχή της αίτησης πολιτογράφησης που κατά περίπτωση ενδέχεται να οδηγήσουν την απόκτηση της ελληνικής ιθαγένειας.
    Αισθανόμενος ακόμα ως εν δυνάμει (αλλά κατά περίπτωση ενεργό) μέλος του ιδιαιτέρως προσφιλούς και φιλικού σε μένα (αλλά έργω Ανοιχτού στην Κοινωνία Μουσικού (μας) Σχολείου, έρχομαι να δηλωθώ ως ικέτης/ οικέτης στο ίδιο μου το για έξι ευτυχισμένα χρόνια Σπίτι.
    Προσδοκώντας στην ανταπόκριση όλων των παραπάνω συλλογικοτήτων συμπεριλαμβανομένου του μείζονος και διασυλλογικού «Σχολικού Συμβουλίου», έχοντας δεδομένη και ήδη ενεργό την συμπαράσταση της Ομάδας Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Δικαιωμάτων του Μ.Σ.Θ. αναμένω την εν είδει και εν γένει έκφραση της αλληλεγγύης σας και την με κάθε νόμιμο μέσο άμεση συμπαράσταση σας.
    Με τιμή και αγάπη
    Γεώργιος, Σαμψών Χατσατριάν
    Θεσσαλονίκη 20 Ιανουαρίου 2008
    Ερωτάται ο αρμόδιος κ. Υπουργός
    1. Πώς σκοπεύει να αντιμετωπίσει την συγκεκριμένη περίπτωση, στην οποία μάλιστα ο αλλοδαπός νέος είναι προφανές ότι έχει ενσωματωθεί απόλυτα στην Ελληνική Κοινωνία, ενώ έχει ελάχιστες αναφορές με την κοινωνία της χώρας καταγωγής του;
    2. Σε ποιες θεσμικές (νομοθετικές) και πολιτικές πρωτοβουλίες σκοπεύει να προέλθει το Υπουργείο για την αντιμετώπιση της γενιάς «ενάμισι» και της δεύτερης γενιάς μεταναστών, ώστε να μην εξαναγκάζονται να εγκαταλείπουν την χώρα μας παρά την θέλησή τους, για την χώρα καταγωγής, με την οποία συχνά δεν έχουν πλέον τους απαραίτητους για την ίδια την επιβίωσή τους δεσμούς;
    Ο ΕΡΩΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ

    ΜΑΡΚΟΣ ΜΠΟΛΑΡΗΣ

  30. […] την άδεια παραμονής. Πρώτη γεύση αρχικά πήρα από το Μανιτάρι του Βουνού. Oδηγίες εδώ από τον Allu Fun Marx για το τι μπορείτε να […]

  31. Yπόθεση Γ.Σ.Χ. – Ένα Test Drive
    http://users.thess.sch.gr/veccio/ereyna/gsh.html

  32. Σήμερα το μεσημέρι με τον Γιώργο, Σαμψών Χατσατριάν κι ένα μικρό μαθητή του ΜΣΘ, στο Μουσικό Σχολείο παίζαμε ένα αυτοσχέδιο Τρίο με τις κιθάρες μας.

    Χτύπησε το κινητό του Γιώργου Σαμψών, ζήτησε άδεια να το σηκώσει και να τα δυσάρεστα:

    Ο 60 χρονος πατέρας του Γιώργου Σαμψών Χατσατριάν έπεσε από την σκαλωσιά στην οικοδομή που δούλευε. Είναι σοβαρά.

    Νοσηλεύται στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης και χρειάζεται επειγόντως αίμα.

    *********************************************************

    328 συμπολίτες μας και συλλογικές οντότητες στηρίζουν μέχρι τώρα, ενυπόγραφα τον Γ.Σ.Χ.
    ενώ πολλοί έγραψαν σχετικά με τον δικό τους τρόπο ή έστειλαν πολύτιμες οδηγίες

    Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΜΨΩΝ ΧΑΤΣΑΤΡΙΑΝ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ, ΕΙΝ’ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ.
    ΝΑ ΤΟΥ ΔΟΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ/ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.

    http://lyk-mous-thess.thess.sch.gr/synhgoros/symparastash.html

Σχολιάστε