• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 600,710 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    eleni στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    Οι 19+2 εκκλησιές τη… στο Η Παναγιά της Κέρτεζης ως ΜτΒ…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Οκτώβριος 2013
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Σεπτ.   Νοέ. »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Η βιά, η ενέργεια, το πνεύμα και ο αριθμός «12» – Μέρος ΙΙ

Σήμερα μου δίνεται η ευκαιρία να συνεχίσω τις σκέψεις και προβληματισμούς που ξεκίνησαν στην προηγούμενη ανάρτηση με ένα παρόμοιο τίτλο: «Η βία, η ενέργεια και η ψυχή – Μέρος Ι» [Οκτωβρίου 12, 2013]. Η σημερινή αφορμή δεν δόθηκε σε αίθουσα του σχολείου μου, αλλά στο γνωστό ναϊδριο. Η σημερινή ευαγγελική περικοπή [«῾Η ἀνάστασις τῆς κόρης το᾿Ιαείρου καἡ θεραπεία τῆς αἱμορροούσης»]* ακούμπησε και τις τρεις έννοιες μέσα από ένα διπλό σημείο-θαύμα του Ιησού στις οποίες προστίθεται και ο αριθμός «12».

Ο Ιησούς σε ώρες περιοδείας βρέθηκε «πνιγμένος» ανάμεσα στις μάζες του λαϊκού όχλου. Μπορούμε να οσμιστούμε αυτή την βουή του όχλου, τα σπρωξίματα, τις ελπίδες και ψευδαισθήσεις του, την αναζήτηση του καινούριου με ή χωρίς εμπιστοσύνη στον εσωτερικό του κόσμο: Τον κόσμο της προσωπικής και συλλογικής συνείδησης.

Για τους λαούς η οραματική ανθρώπινη κοινωνία είναι ζητούμενο, για τους τότε Ιουδαίους είχε έναν περίεργο μεσσιανικό χαρακτήρα. Για τους λαούς της ανατολικής Μεσογείου η αναζήτηση αυτή εκφράστηκε και σε αριθμολογικό επίπεδο, μέσω του αριθμού «12»**. Ο αριθμός αυτός ξεπερνάει τους τέσσερις γήινους αριθμούς (4, 6, 8 και 20) που εκφράζουν τα τέσσερα στοιχεία της φύσης (φωτιά-ενέργεια, γη,  αέρα και νερό), αφού αυτός εκφράζει μια Πέμπτη ουσία (Πεμπουσία), θα λέγαμε σήμερα μια άλλου επιπέδου ενέργεια. Μια «άκτιστη» (;) θεία ενέργεια που αντιστοιχεί στον οραματικό κόσμο που έρχεται από το μέλλον, ένα κόσμο πέρα από την φθορά.

Φυσικά και δεν είναι τυχαίο ότι οι βαριές ασθένειες των δυο γυναικών εμφανίστηκαν  «ἀπὸ ἐτῶν δώδεκα» στην ανίατη αιμορροούσα, ενώ η κόρη του Ιάειρου «ἦν αὐτὡς ἐτῶν δώδεκα». Και για τις δυο, όταν άρχισαν να «απομακρύνονται» από την ηλικία του «12», άρχισε να εμφανίζεται ο κόσμος της φθοράς. Στην γυναίκα με μια μακρόχρόνια αιμορραγία, στην κόρη με μια γρήγορα εξελισσόμενη βαριά ασθένεια που την οδήγησε λίγο πριν φτάσει ο Ιησούς στο σπίτι σε (προσωρινό) βιολογικό θάνατο.

Η γυναίκα έπαιξε μέσα στη βιά του πλήθους, αλλά με άλλο πνεύμα. Η βίωση του πόνου σε συνδυασμό μιας έντονης εμπιστοσύνης (πίστης) στην «αφή» με τον φορέα της Πεμπτουσίας (Ιησούς) την οδήγησε στα όρια μιας αληθινής σχέσης, έστω και αν πραγματώθηκε «μυστικά». Ο Ιησούς σημείωσε στους μαθητές ότι πέρα από τη βια του όχλου, η βία της αφής του ιματίου του έρρευσε ποσότητα θείας (άκτιστης κατά την ορθόδοξη θεολογία) Ενέργειας προς το κτιστό πλάσμα του: «46 ὁ δ᾿Ιησοῦς εἶπεν· ἥψατό μού τις· ἐγὼ γὰρ ἔγνων δύναμιν ἐξελθοῦσαν ἀπ᾿ ἐμο». Και ο κόσμος της φθοράς σταματά, και η γυναίκα επιστρέφει στην ηλικία των «12 ετών»: «44…καπαραχρῆμα ἔστη ἡ ρύσις τοῦ αἵματος αὐτῆς».

Η κόρη του Ιάειρου βρέθηκε πάνω στο όριο της ηλικίας του 12. Μεταξύ του κόσμου της αφθαρσίας και της φθοράς. Η σκέψη μου οδηγείται στον παιδικό ζευγάρι του Αδάμ και της Εύας όταν έχασαν την αθωότητα της παιδικότητας. Εδώ ο κόρη βρίσκεται στην άκρη του πλάνου της αφήγησης. Κεντρικό πρόσωπο είναι ο αρχισυνάγωγος πατέρας και λίγο πιο πέρα η μητέρα και οι υφιστάμενοι του Ιάειρου. Στην περίπτωση αυτή η πίστη τους είναι λειψή γιατί η άσκηση της διπλής εξουσίας (οικιακή και συναγωγής) την έφθειρε. Η αιμορροούσα κατάφερε να μη καταρεύσει  μέσα στην κοινωνική περιθωριοποίηση, ενώ ο Ιάειρος λίγο ακόμα και να είχε παρατήσει την κόρη του.

Ο Ιησούς εδώ κάνει κάτι ανάλογο με την περίπτωση του φίλου του Λάζαρου. Καθυστερεί και επιτρέπει η επιθετική ασθένεια να οδηγήσει τη κόρη στο θάνατο πριν «προκάνει» να την θεραπεύσει. Οι ειρωνείες των ολιγόπιστων συγγενών και υποτακτικών οδήγησαν τον Ιησού να ζητήσει την είσοδο στην οικία μόνο της γνωστής Θαβώρειας τριάδας των μαθητών (Πέτρος, Ιάκωβος και Ιωάννης) και των δυο γονέων: «  53 κακατεγέλων αὐτοῦ, εἰδότες ὅτι ἀπέθανεν. 54 αὐτὸς δἐκβαλὼν ἔξω πάντας καὶ κρατήσας τῆς χειρὸς αὐτῆς ἐφώνησε λέγων· ἡ παῖς, ἐγείρου».

Εδώ πάλι με μυστικό τρόπο έρευσε θεία Ενέργεια και μετέτρεψε τον βιολογικό θάνατο σε απλή … ξεκούραση. Η κόρη σηκώθηκε (ανέστη) αφού προηγουμένως το πνεύμα της επέστρεψε στο βιολογικό της σώμα, της δόθηκε να φάει και αυτός ζήτησε το αυτονόητο: «…55 καἐπέστρεψε τὸ πνεῦμα αὐτῆς, καἀνέστη παραχρῆμα, καὶ διέταξεν αὐτῇ δοθῆναι φαγεῖν. 56 καἐξέστησαν οἱ γονεῖς αὐτοῖς. ὁ δὲ παρήγγειλεν αὐτοῖς μηδενὶ εἰπεῖν τὸ γεγονός».

Ο Ιησούς δεν είναι θεολογικός, φιλοσοφικός, ιδεολογικός ή κοινωνικός τρομοκράτης. Δεν εκβιάζει μέσω των θαυμάτων-σημείων τις ανθρώπινες συνειδήσεις. Κάνει ακριβώς το αντίθετο. Επιλέγει όσες ψυχές έχουν αποκτήσει στοιχεία πίστης (όσο ο μικρούλης κόκκος του σιναπιού) είτε στο προχωρημένο επίπεδο της αιμορροούσης, είτε στο επίπεδο του Ιάειρου και των λοιπών. Στην πρώτη περίπτωση η μυστική ρεύση της θείας Ενέργειας γίνεται με μια απλή αφή, στην δεύτερη χρειάζεται ένα σοκ «θανάτου» και «έγερσης» για να αποδοθεί. Και στις δυο όμως περιπτώσεις δεν γίνεται «βούκινο», δεν γίνεται ιδεολογία, δεν γίνεται επικοινωνιακή πολιτική των μαυραγοριτών της Πίστης… Γίνεται Μυστικά… Κατόπιν φαίνεται ως «άλας» και «φως» μέσα στον κόσμο της φθοράς…

Ας αναλογιστούμε σε πια αχνάρια βαδίζουμε εμείς… Να μη ξεχνάμε όμως ποτέ ότι: Οι αμφιβολίες και οι προβληματισμοί, όπως εκφράστηκαν με τις δυο μαθήτριές μου στην προηγούμενη ανάρτηση, είναι ευπρόσδεκτες και οδηγούν στην α-λήθεια, ενώ οι ειρωνείες και η χλεύη απλά κάποια στιγμή νικιώνται εμπράκτως…

*****

* Κατά Λουκάν Ευαγγέλιο Κεφ.  8, χωρία 41 έως 56

῾Η ἀνάστασις τῆς κόρης το᾿Ιαείρου καἡ θεραπεία τῆς αἱμορροούσης

Η΄41 Τῷ καιρῷ ἐκείνῳ ἄνθρωπός τις προσῆλθε τῷ ᾿Ιησοῦ, ᾧ ὄνομα ᾿Ιάειρος, καὶ αὐτὸς ἄρχων τῆς συναγωγῆς ὑπῆρχε· καὶ πεσὼν παρὰ τοὺς πόδας τοῦ ᾿Ιησοῦ παρεκάλει αὐτὸν εἰσελθεῖν εἰς τὸν οἶκον αὐτοῦ,

42 ὅτι θυγάτηρ μονογενὴς ἦν αὐτῷ ὡς ἐτῶν δώδεκα, καὶ αὕτη ἀπέθνησκεν. ᾿Εν δὲ τῷ ὑπάγειν αὐτὸν οἱ ὄχλοι συνέπνιγον αὐτόν.

43 καὶ γυνὴ οὖσα ἐν ρύσει αἵματος ἀπὸ ἐτῶν δώδεκα, ἥτις ἰατροῖς προσαναλώσασα ὅλον τὸν βίον οὐκ ἴσχυσεν ὑπ᾿ οὐδενὸς θεραπευθῆναι,

44 προσελθοῦσα ὄπισθεν ἥψατο τοῦ κρασπέδου τοῦ ἱματίου αὐτοῦ, καὶ παραχρῆμα ἔστη ἡ ρύσις τοῦ αἵματος αὐτῆς.

45 καὶ εἶπεν ὁ ᾿Ιησοῦς· τίς ὁ ἁψάμενός μου; ἀρνουμένων δὲ πάντων εἶπεν ὁ Πέτρος καὶ οἱ σὺν αὐτῷ· ἐπιστάτα, οἱ ὄχλοι συνέχουσί σε καὶ ἀποθλίβουσι, καὶ λέγεις τίς ὁ ἁψάμενός μου;

46 ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς εἶπεν· ἥψατό μού τις· ἐγὼ γὰρ ἔγνων δύναμιν ἐξελθοῦσαν ἀπ᾿ ἐμοῦ. 47 ἰδοῦσα δὲ ἡ γυνὴ ὅτι οὐκ ἔλαθε, τρέμουσα ἦλθε καὶ προσπεσοῦσα αὐτῷ δι᾿ ἣν αἰτίαν ἥψατο αὐτοῦ ἀπήγγειλεν αὐτῷ ἐνώπιον παντὸς τοῦ λαοῦ, καὶ ὡς ἰάθη παραχρῆμα.

48 ὁ δὲ εἶπεν αὐτῇ· θάρσει, θύγατερ, ἡ πίστις σου σέσωκέ σε· πορεύου εἰς εἰρήνην.

49 ῎Ετι αὐτοῦ λαλοῦντος ἔρχεταί τις παρὰ τοῦ ἀρχισυναγώγου λέγων αὐτῷ ὅτι τέθνηκεν ἡ θυγάτηρ σου· μὴ σκύλλε τὸν διδάσκαλον.

50 ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς ἀκούσας ἀπεκρίθη αὐτῷ λέγων· μὴ φοβοῦ· μόνον πίστευε, καὶ σωθήσεται.

51 ἐλθὼν δὲ εἰς τὴν οἰκίαν οὐκ ἀφῆκεν εἰσελθεῖν οὐδένα εἰ μὴ Πέτρον καὶ ᾿Ιωάννην καὶ ᾿Ιάκωβον καὶ τὸν πατέρα τῆς παιδὸς καὶ τὴν μητέρα

52 ἔκλαιον δὲ πάντες καὶ ἐκόπτοντο αὐτήν. ὁ δὲ εἶπε· μὴ κλαίετε· οὐκ ἀπέθανεν, ἀλλὰ καθεύδει.

53 καὶ κατεγέλων αὐτοῦ, εἰδότες ὅτι ἀπέθανεν.

54 αὐτὸς δὲ ἐκβαλὼν ἔξω πάντας καὶ κρατήσας τῆς χειρὸς αὐτῆς ἐφώνησε λέγων· ἡ παῖς, ἐγείρου.

55 καὶ ἐπέστρεψε τὸ πνεῦμα αὐτῆς, καὶ ἀνέστη παραχρῆμα, καὶ διέταξεν αὐτῇ δοθῆναι φαγεῖν.

56 καὶ ἐξέστησαν οἱ γονεῖς αὐτοῖς. ὁ δὲ παρήγγειλεν αὐτοῖς μηδενὶ εἰπεῖν τὸ γεγονός.

ΑΠΟΔΟΣΗ

Εκείνο τον καιρό ένας άνθρωπος πλησίασε τον Ιησού, τον έλεγαν Ιάειρο και αυτός ήταν προϊστάμενος της συναγωγής, έπεσε στα πόδια του Ιησού και τον παρακαλούσε να μπει στο σπίτι του, γιατί είχε μια μοναχοκόρη ως δώδεκα χρονών και ήταν ετοιμοθάνατη. Και εκεί πού πήγαινε ο Ιησούς ο πολύς κόσμος τον έπνιγε. Και μια γυναίκα πού είχε αιμορραγία εδώ και δώδεκα χρόνια και είχε ξοδέψει όλο της το βίο σε γιατρούς και από κανένα δεν είδε γιατρειά, πλησίασε από πίσω και άγγιξε την άκρη από το ρούχο του Ιησού και αμέσως σταμάτησε η αιμορραγία της. Και είπεν ο Ιησούς, Ποιος με άγγιξε; Και ενώ αρνιούνταν όλοι, είπε ο Πέτρος και εκείνοι πού ήταν μαζί του: Κύριε, ο κόσμος σε σπρώχνει και πέφτουν επάνω σου και συ λες, Ποιος με άγγιξε; Και ο Ιησούς είπε: Κάποιος με άγγιξε, γιατί εγώ κατάλαβα πώς βγήκε δύναμη από πάνω μου. Και όταν είδε η γυναίκα πώς δεν μπόρεσε να του κρυφτεί, ήλθε τρέμοντας, γονάτισε μπρος του και του εξομολογήθηκε μπροστά σ” όλο τον κόσμο για την αιτία πού τον άγγιξε και πώς γιατρεύτηκε αμέσως. Και ο Ιησούς της είπε: Έχε θάρρος κόρη μου, η πίστη σου σε έσωσε, πήγαινε στο καλό. Ενώ ακόμα μιλούσε, έρχεται κάποιος από το σπίτι του αρχισυναγώγου και του λέγει, πέθανε η θυγατέρα σου, μην ενοχλείς το διδάσκαλο. Και ο Ιησούς πού τον άκουσε αποκρίθηκε στον αρχισυνάγωγο και του λέγει: Μη φοβάσαι, μόνο να πιστεύεις και θα σωθείς. Και όταν μπήκε στο σπίτι δεν άφησε να μπει κανένας παρά μόνο ο Πέτρος και ο Ιάκωβος και ο Ιωάννης και ο πατέρας του κοριτσιού και η μητέρα. Έκλαιγαν όλοι και θρηνούσαν το παιδί. Και εκείνος τους είπε: Μην κλαίτε, δεν πέθανε, αλλά κοιμάται. Και τον γελούσαν, γιατί ήξεραν πώς πέθανε. Και ο Ιησούς αφού τους έβγαλε έξω, κράτησε από το χέρι το κορίτσι, του μίλησε και του είπε” Παιδί μου, σήκω. Και ξαναγύρισε το πνεύμα του παιδιού και αναστήθηκε αμέσως και ο Ιησούς έδωσε εντολή να του δώσουν να φάει. Οι γονείς του τα έχασαν και ο Ιησούς τους παράγγειλε να μην πουν σε κανένα αυτό πού έγινε.

ΠΗΓΗ: http://blogs.sch.gr/kantonopou/2010/11/05/…80/

******

**«…Τελειώνοντας ας πούμε λίγα λόγια για τα πυθαγόρεια πολύεδρα, που διαδραμάτισαν ουσιαστικό ρόλο στην ιστορία των ιδεών και ιδιαίτερα στην ιστορία της αρχιτεκτονικής. Τα κανονικά πολύεδρα σχηματίζονται από κανονικά πολύγωνα, ίδια για κάθε πολύεδρο τα πολύεδρα αυτά είναι εγγράψιμα σε σφαίρα και είναι πέντε στον αριθμό: το τετράεδρο, το οκτάεδρο, ο κύβος, το εικοσάεδρο και το δωδεκάεδρο. Είναι μετατρέψιμα το ένα στο άλλο, αλλά όχι οποιοδήποτε σε οποιοδήποτε. Καθένα από τα σώ­ματα αυτά αποδίδονταν και σε ορισμένο φυσικό στοιχείο: το τετράεδρο στη φωτιά, το οκτάεδρο στον αέρα, ο κύβος στη γη, το εικοσάεδρο στο νερό και το δωδεκάεδρο σ’ ένα πέμπτο στοιχείο, που περικλείει όλα τα υπόλοιπα. Την πυθαγόρεια αυτή παράδοση ξαναβρίσκουμε στον πλατω­νικό Τίμαιο, ενώ έπαιξε σημαντικότατο ρόλο στην αρχιτεκτονική των κα­θεδρικών ναών και στην κατασκευή των βενετσιάνικων φαναριών…», http://www.ekivolos.gr/pithagorioi.htm

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: