• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 602,092 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Βασιλικη στο Οι τελευταίες θετικές εξελίξει…
    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    eleni στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Ιανουαρίου 2013
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Δεκ.   Φεβ. »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Εκκλησία και Αριστερά ανάμεσα στον ακαδημαϊσμό και το δεσποτισμό: Προσέγγιση 1η

Όταν ό άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής επιμένει στη σύζευξη θεωρίας και πράξης, πράξης και θεωρίας δεν ενδιαφερόταν μόνο για την εξέλιξη της προσωπικής αγιοσύνης. Το ίδιο και ο κοινός ευαγγελικός, πατερικός, οσιακός λόγος. Μα και η λαϊκή ορθόδοξη εκκλησιαστική συνείδηση.

eklhsia-aristera-shma

Από την κάπως, κάποτε θεωρούμενη «αντίπερα» όχθη της αριστεράς (του μαρξιστικού κομμουνισμού ή και του αναρχισμού) τα ίδια διδάγματα. Πράξη με όσο γίνεται καλή θεωρητική ματιά και όχι θεωρίες του σαλονιού, του αστακού και των χρυσών…

Ταυτόχρονα σε ένα επιστημονικό συνέδριο είναι δυνατόν να απουσιάζουν τα πρόσωπα της διπλής πράξης, δηλ. Όσα βιώνουν την προσπάθεια της εκκλησιαστικής συνείδησης και ζωής και ταυτόχρονα την «αριστερή» προσωπική και συλλογική δράση; Και ανάποδα: Είναι δυνατόν να υπάρχει ολική εκκλησιαστική προσέγγιση μόνο με θεολόγους ακαδημαϊκούς και επισκόπους, όπου το σύνηθες – παρά κάποιες εξαιρέσεις – επικρατεί ο βυζαντινός και οθωμανικός δεσποτισμός; Γι’ αυτό ανησυχούμε σφόδρα…

Πριν τη δεκαετία του 1980 συναντήθηκαν στη διάρκεια της χούντας (όταν κάποιοι δήθεν μόνο διάβαζαν…) και κατόπιν βρέθηκαν στους κοινούς δρόμους για το στήσιμο μιας βιώσιμης κατά το μάλλον ή ήττον δημοκρατίας, συζήτησαν ατέρμονα στα αμφιθέατρα του μεταχουντικού πανεπιστήμιου σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Γιάννενα, δοκίμασαν διστακτικές συνεργασίες (Συμμαχία Αριστερών και Προοδευτικών Δυνάμεων, Συνεργασία ΧΣΚ με Φοιτητικές Συσπειρώσεις). Μια ιστορία που ξεκίνησε από τα Κάτω και στο καμίνι της πράξης. Όταν πήρε μια διεύρυνση υπήρξαν ορισμένα πρόσωπα που προσπάθησαν να ποδηγετήσουν, εκμεταλλευτούν, εμπορευματοποιήσουν και θεωρητικοποιήσουν μέσα και μετά τον «Χριστιανομαρξιστικό Διάλογο».

Ας θυμηθούμε ορισμένα πρόσωπα για να δούμε ποιοί και μέχρι που πήγαν αυτή την υπόθεση από τα πάνω και με θεωρίες: Κωστής Μοσκώφ, Κώστας Ζουράρις, Χρήστος Γιανναράς, Διονύσης Σαββόπουλος, κ.λ.π. από τα πιο γνωστά ονόματα. Αν εξαιρέσουμε τον πρώτο που έδειξε μια αξιοπρεπή στάση, οι άλλοι που; Θυμάστε επίσης κάποιον επίσκοπο; Θυμάστε κάποιον ακαδημαϊκό της θεολογίας; Θυμάστε κάποιους να συνέχισαν να δρουν αγωνιστικά μέσα από τους πολυποίκιλους δρόμους της αριστεράς; Απ’ αυτούς κανένας!!!

Υπήρξαν όμως λιγότερο ή περισσότερο γνωστά ονόματα που έχουν σημαδέψει μέσα από την πράξη κυρίως, αλλά και από τη θεωρητική επεξεργασία αυτό το δρόμο 25 με 30 χρόνια τώρα. Στα συνδικάτα γνωρίζω αρκετούς, Στην τοπική αυτοδιοίκηση επίσης. Παπάδες με τοπική δράση σε κοινωνικά ή περιβαλλοντικά προβλήματα. Κάποιοι έδρασαν και δρούν και στην κεντρική πολιτική κονίστρα αφήνοντας διαφορετικά, αλλά ενδιαφέρονται σημάδια, χωρίς να μετατρέψουν τη δράση τους σε σκαλοπάτι για καριέρα ή πλουτισμό. Δεν θέλω να αναφέρω σ’ αυτή τη φάση ονόματα.

Γύρισε όμως ο τροχός της ιστορίας, μετατράπηκε από τους διεφθαρμένους του κεφαλαίου, της πολιτικής, της δημοσιογραφίας, του ακαδημαϊσμού, του καριερισμού και της θρησκείας η χώρα μας σε «Αποικία χρέους», μπήκαν οι εμπράγματες Υποθήκες σε ό,τι κρατικό, δημόσιο και ιδιωτικό και ο λαός και η νεολαία στενάζει στη φτωχοποίηση, την ανεργία, την απελπισία και την οργή. Και το σύστημα δείχνει «βελάκι αριστερά».

Ekklhsia-aristera-epist. synedrio

Η αριστερά της καριέρας και του σαλονιού είναι μέρος της άθλιας εξουσίας. Και ο ΣΥΡΙΖΑ ζυγίζεται στη γκρίζα ζώνης συστήματος και λαού, Γερμανικής Ευρώπης και Χώρας… Την ώρα αυτή δυνάμεις που βρίσκονται μακριά από τα κινήματα του λαού προσπαθούν να  στήσουν το 2ο ημίχρονο ενός «Διαλόγου» στη Θεσσαλονίκη αυτή τη φορά, μετά από 30 χρόνια καθόλου από τα κάτω και μακριά από τους ανθρώπους της τριαντάχρονης πράξης. Η εσχάτη πλάνη πιθανά θα είναι χειρότερη της πρώτης. Η πρώτη απέτυχε γιατί έμεινε στις συζητήσεις. Κάποιοι την πήραν για προσωπική ανέλιξη. Κάποιοι άλλοι αντίθετα έπαιξαν στους χώρους εργασίας ή τοπικών κοινωνιών αργά και σταθερά έχοντας στο σακούλι τους τόνους εμπειριών. Επιτυχίες και αποτυχίες.

Μια μεγάλη χούφτα ΤΩΡΑ ακαδημαϊκών, εκκλησιαστικών και ολίγων επιλεγμένων πολτικών ή συνδικαλιστών μιας συγκεκριμένης τάσης της αριστεράς*, με χαιρετισμούς των ηγεσιών των τριών κοινοβουλευτικών κομμάτων της αριστεράς, στήνουν το νέο διάλογο χωρίς καν να απευθυνθούν, ούτε για δείγμα, στους ανθρώπους της πράξης που πάλεψαν ως μέλη της εκκλησίας, αριστερά και από τα κάτω… Και  κατανοούμε αρκετοί γιατί αγνοήθηκαν.

Το λάθος δεν είναι το τώρα, ούτε το γιατί μόνο. Είναι ότι μυρίζει «καμαρίλα», «συμφέροντα», «εξουσία», «συμμαχίες» και «άγνοια». Πολύ θα ήθελα αυτές οι σκέψεις να είναι πλήρως λανθασμένες, να αποτελούν μια προσωπική μου πικρία και το μόνο στοιχείο να είναι μια «αθέλητη άγνοια» όσων στήνουν το πανηγύρι της Θεσσαλονίκης.

Ο λογισμός μου όμως διαισθάνεται ολική ή μερική αποτυχία. Και δεν θα το ήθελα. Και δεν συμφέρει.. Οι της γνωστής «δεξιάς» με τα γνωστά «ελληνοχριστιανικά» ιδεώδη καραδοκούν… Για να έχει πιθανότητες επιτυχίας όφειλε να ήταν μια υπόθεση από την αριστερά των αγώνων και την εκκλησία όλων, λαού και κλήρου… Τελικά και αυτή φαίνεται ότι μπορεί να γίνει μόνο από τα κάτω και … αριστερά…

* ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

10:00-12:00 Χαιρετισµοί:

Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυµος

Εκπρόσωποι πολιτικών και κρατικών οργανισµών

Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ.κ. Άνθιµος

Εκπρόσωποι άλλων Ορθοδόξων διοικήσεων της Ελλάδας

Περιφεριάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολος Τζιτζικώστας

Πρυτανικές Αρχές Α.Π.Θ.

Πρόεδρος του Τµήµατος Θεολογίας Α.Π.Θ. κ. Χρυσόστοµος Σταµούλης

12:00-12:20 Διάλειµµα/Καφές-Τσάι

ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ: Η «Βασιλεία του Θεού» και η Λαϊκή Εξουσία. Ιστορικές επισηµάνσεις από τις παράλληλες πορείες Εκκλησίας και Αριστεράς στον 20ό και τον 21ο αιώνα.

Συντονισµός: Μαρία Αντωνιάδου (Δηµοσιογράφος, Γ. Γραµµατέας Ε.Σ.Η.Ε.Α.)

12:20-12:40 Μιλτιάδης Κωνσταντίνου (Καθηγητής Α.Π.Θ.) & Ευστάθιος Χ. Λιανός Λιάντης (υ.δρ. Α.Π.Θ)

12:40-13:00 Παναγιώτης Αρ. Υφαντής (Επ. Καθηγητής Α.Π.Θ.)

13:00-13:20 Χρήστος Λάσκος (Δρ. Φιλοσοφίας – Μέλος Π.Γ. του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.)

13:20-13:50 Συζήτηση

14:00-16:30 Γεύµα

ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ: Θρησκευτικά Σύµβολα και Θρησκευτικότητα στον δηµόσιο χώρο

Συντονισµός: Παντελής Σαββίδης (Δηµοσιογράφος)

17:00-17:20 Νίκη Παπαγεωργίου (Αν. Καθηγήτρια Α.Π.Θ.)

17:20-17:40 Μητροπολίτης Δηµητριάδος κ.κ. Ιγνάτιος

17:40-18:00 Γιάννης Παπαθεοδώρου (Επ. Καθηγητής Πανεπιστηµίου Ιωαννίνων)

18:00-18:20 Ιφιγένεια Καµτσίδου (Επ. Καθηγήτρια Α.Π.Θ.)

18:20-18:50 Συζήτηση

18:50-19:10 Διάλειµµα/Καφές-Τσάι

ΤΡΙΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ: Θέµατα εκκλησιαστικής περιουσίας και µισθοδοσίας του κλήρου
Συντονισµός: Στέλιος Κούλογλου (Δηµοσιογράφος)

19:10-19:30 Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ.κ. Χρυσόστοµος (Καθηγητής Ε.Κ.Π.Α.)

19:30-19:50 Τάσος Κουράκης (Αν. Καθηγητής Α.Π.Θ. – Βουλευτής ΣΥ.ΡΙΖ.Α.)

19:50-20:10 π. Βασίλειος Καλλιακµάνης (Καθηγητής Α.Π.Θ.)

20:10-20:30 Κώστας Παπαγεωργίου (Λέκτορας Α.Π.Θ.)

20:30-21:00 Συζήτηση

21:15 Δείπνο

Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ: Εκκλησία και Αριστερά εν µέσω κρίσης: Δράσεις έναντι των κοινωνικών προβληµάτων

Συντονισµός: Κλέαρχος Τσαουσίδης (Δηµοσιογράφος)

10:00-10:20 Κώστας Σταµάτης (Καθηγητής Α.Π.Θ.)

10:20-10:40 Μητροπολίτης Νεαπόλεως κ.κ. Βαρνάβας

10:40-11:00 Χρήστος Τσιρώνης (Λέκτορας Α.Π.Θ.)

11:00-11:30 Συζήτηση

11:30-12:00 Διάλειµµα/Καφές-Τσάι

ΠΕΜΠΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ: Εκκλησία και Αριστερά έναντι του µεταναστευτικού ζητήµατος

Συντονισµός: Νίκος Παπαχρήστου (Δηµοσιογράφος)

12:00-12:20 Παύλος Χαραµής (Πρόεδρος ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ.)

12:20-12:40 Μητροπολίτης Σιατίστης κ.κ. Παύλος

12:40-13:00 Στυλιανός Τσοµπανίδης (Επ. Καθηγητής Α.Π.Θ.)

13:00-13:30 Συζήτηση

13:45-16:30 Γεύµα

ΕΚΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ: Ο σύγχρονος λόγος της Εκκλησίας και της Αριστεράς. Από τη συγκρουσιακή στη συνεργατική ρητορική

Συντονισµός: Βασίλης Κεχαγιάς (Δηµοσιογράφος)

17:00-17:20 Μητροπολίτης Γόρτυνος κ.κ. Ιερεµίας (Καθηγητής Ε.Κ.Π.Α.)

17:20-17:40 Νικόλας Σεβαστάκης (Αν. Καθηγητής Α.Π.Θ.)

17:40-18:00 Μητροπολίτης Αρκαλοχωρίου κ.κ. Ανδρέας (Καθηγητής Α.Π.Θ.)

18:00-18:20 Ανδρέας Καρίτζης (Δρ. Φιλοσοφίας – Μέλος Κ.Ε. του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.)

18:20-18:50 Συζήτηση

18:50-19:10 Διάλειµµα/Καφές-Τσάι

ΕΒΔΟΜΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ: Η Θρησκευτική Εκπαίδευση στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο
Συντονισµός: Σταύρος Τζίµας (Δηµοσιογράφος)

19:10-19:30 Κωστής Παπαϊωάννου (Πρόεδρος Ε.Ε.Δ.Α.)

19:30-19:50 Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως κ.κ. Άνθιµος
19:50-20:10 Τριαντάφυλλος Μηταφίδης (Εκπαιδευτικός – Επικεφ. της δηµ. Παρ. “Θεσ/νίκη Ανοιχτή Πόλη”)

20:10-20:30 Νικόλαος Μαγγιώρος (Επ. Καθηγητής Α.Π.Θ.)

20:30-21:00 Συζήτηση

21:15 Δείπνο

ΠΗΓΗ: Παρασκευή, 11 Ιανουαρίου 2013, http://e-theologia.blogspot.gr/2013/01/blog-post_11.html?spref=fb

Advertisements

11 Σχόλια

  1. ποῦτσες μπλέ.
    πολὺ ἀσχολεῖσαι Πάνο, δὲν ἀξίζει τὸν κόπο.
    μόνο τὰ ὀνόματα νὰ δῆς, φτάνει.

  2. @ vassilip

    Γιασ μενα αξίζει. Εσυ έχεις άλλη αντίληψη, πρακτική και στάση. Για να μη νομίζουν κάποιοι ότι τρώμε κουτόχορτο…

  3. ἄδικα χολώνεσαι Πάνο μου. ἐνδοσυστημικὲς ἀλλαξοκωλιὲς. χαζοὶ ἐναντίων ἀγράμματων μὲ μοναδικὸ κοινὸ τοὺς λοβοτομημένους θαυμαστές τους. τὰ ὕστερα τοῦ κόσμου.

  4. Μπορεί να περιμένουμε παράλληλους μονόλογους διανθισμένους από εκκλησιαστικές δηλώσεις προσαρμογής στο λαϊκό κράτος και από αριστερές κολακείες για χάρη αλίευσης ψηφοφόρων. Για συνθετικό λόγο, ας γελάσουμε.

  5. @ Γιάννης

    Αυτό φαίνεται ως το πιο πιθανό σενάριο. Γι αυτό και συμφωνώ μαζί σου. Διότι «η αρχή είναι το ήμισυ του παντός»… Ας περιμενουμε λίγες μέρες. Ίσως τότε κάνουμε την … Προσέγγιση 2η!!!

  6. Είναι σημαντικό που θα συμβεί αυτό το Συνέδριο. Θα συζητηθούν καίριοι προβληματισμοί που πιθανόν θα μπορέσουμε να παρακολουθήσουμε σε μετέπειτα χρόνο ή να υπάρξει δυνατότητα διαδικτυακής παρέμβασης για κάποιους που έχουν να καταθέσουν προτάσεις κι όχι απλά την απογοήτευσή τους…(δεν εννοώ Πάνο εσένα…μέχρι τότε μπορεί να έχεις σκεφτεί κάτι απρόβλεπτα καλό άλλωστε – όπως ο καθένας μας, ελπίζω).
    Αν και προσωπικά έχω προσέξει πώς τέτοια Συνέδρια τελούν υπό την Προστασία Σωμάτων Ασφαλείας, πράγμα που με κάνει να σκέφτομαι ΄πόση ανασφάλεια υπάρχει, πόσος φόβος για πιθανά έκτροπα ενώ θα πρέπε όλοι μας να σεβόμαστε τα Συνέδρια αφού γίνονται για το καλό του τόπου…για συνεύρεση των προβληματιζόμενων αν μη τί άλλο…
    Είμαι αισιόδοξη πως θα βρεθούν αυτοί οι Πνευματικοί άνθρωποι που θα αφήσουν κατά μέρος τον όγκο των δεδομένων και θα μιλήσουν με την ψυχή τους. Πιο διαφωτιστικό μέσο από μια φλογισμένη συνείδηση δεν υπάρχει. Εμαραθήκαμε από τις ψυχρές λογικοφανείς αναλύσεις που δεν βρίσκουν άλλο από ενόχους και δικαστήρια και φυλακές που δεν τους χωράνε όλους.
    Να σκεφτούμε πως μια Εκκλησία χωρίς την συμμετοχή της Αριστερών δεν έχει πείσει για το Σωτήριο ΄΄Εργο της αλλά και μια Αριστερά χωρίς την εγκριση της Εκκλησίας δεν πείθει για τα αγαθά ιδανικά της.
    Ευχαριστώ.

  7. @ Χριστίνα

    Το συνεδριο θα ειναιούτως ή λλως από τη δομή του «υψηλής θεωρητικής ραπτικής» , αλλά αποστηρωμένο από τους χριστιανούς αριστερους της πράξης, λαικους και κληρικούς. Το ζητημα της ασφαλειας δεν με απασχολει προς το παρόν. Εκεινο που ενδιαφερει ειναι αν θα βρεθουν ενας δυο ανθρωπου=ι που θα μιλησουν «απο την ψυχή τους», αλλα από ποιες εμπειριες;

    Για την τελευταια σου παρατηρηση συμφωνω, αλλα με τον όρο οτι οι αριστεροί που απλα το δηλώνουν ή ειναι επαγγελματιες της όχι μονο δεν με ενδοιαφερουν , αλλα θεωρω οτι κανουν και ζημια στην ιδια την αριστερα. Και από την άλλη Εκκλησια δεν ειναι οι αποστειρομενοι δεσποταδες που εχουν αποκοπει επι της ουσιας απο το πληρωμα… Και ειδικα για τεοια ζητηματα δεν μπορουν να εχουν τον πρωτο λόγο -εκτος εξαιρεσεων ελαχιστων, όπως ο Σιατιστης Παύλος, …

    Κατά τα άλλα αναμενω …

    ΥΓ: Και εγω ευχαριστω για το σχόλιο σου.

  8. Άντε έλα σαπάνω, ο καιρός ανοίγει.
    Mόνο να μην ξαναρχίσει το κυνήγι!

  9. @ Ερημίτης

    …Ήλπιζα να με καλέσει η θεολογική και να μου βάλει και τα οδοιπορικά, αλλά δεν εφθαναν για τους ταυτοχρονα εκκλησιαστικους και αριστερους λαικους….

  10. Μια πρώτη τοποθέτηση ενός εκ των οικο-δεσποτών:

    Εκκλησία και Αριστερά

    -Του Χρυσόστομου Α. Σταμούλη

    «…Σκοπός του Συνεδρίου δεν είναι να πείσει η Εκκλησία την Αριστερά για τη θεότητα του Χριστού. Ούτε, βέβαια, η Αριστερά την Εκκλησία για το αντίθετο. Μπορεί, όμως, αυτή η συνάντηση να αξιοποιήσει τις συνέπειες ενός πολιτισμού της σάρκωσης, ο οποίος συγκροτείται στη βάση της κένωσης του εαυτού και στην πρόσληψη του εντελώς διαφορετικού…»

    Από εδώ

  11. […] οθωμανικός δεσποτισμός; Γι’ αυτό ανησυχούμε σφόδρα..».https://manitaritoubounou.wordpress.com/2013/01/16/ekkl-arist-akad-desp-i/#more-6750 —-Ο ΣΥΡΙΖΑ έχοντας χάσει την εντιμότητά του και […]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: