• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 601,358 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    eleni στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    Οι 19+2 εκκλησιές τη… στο Η Παναγιά της Κέρτεζης ως ΜτΒ…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Μαΐου 2011
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Απρ.   Ιον. »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

ΤΜτΒ, το τμήμα Κοινωνικής θεολογίας και η πολιτική του ΥΠΔΜΘ

Στο Μηχανογραφικό που τελικά θα καταθέσουν οι μαθητές μετά τη γνώση των αποτελεσμάτων τους στις πανελλαδικές αποφάσεις, εκτός από μια 25αριά τμήματα ΤΕΙ θα απουσιάζει και εν λόγω τμήμα. Το μοναδικό από τα ΑΕΙ, «ειρήσθω εν παρόδω». Γι αυτό και έχουμε επίσημες διαμαρτυρίες από το τμήμα, που μπορείτε να διαβάσετε στις υποσημειώσεις.* Βεβαίως υπάρχουν σχεδιασμοί στο ΥΠΔΜΘ … και Τρόϊκας, ώστε σύντομα, να έχουμε καταργήσεις, συγχωνεύσεις τμημάτων, σχολών και ολόκληρων Πανεπιστημίων. Δεν θα είναι όμως το μοναδικό τότε, Γιατί όμως είναι το «μαύρο πρόβατο» τώρα όμως;

Προσωπικά δεν έχω καμιά οργανική σχέση με το τμήμα, ;vστε να έχω συντεχνιακούς λόγους – όχι ότι και αυτό είναι πάντα κατακριτέο – να το υποστηρίξω.

Ούτε με το αδελφό τμήμα, το θεολογικό της Αθήνας εννοώ.  Και παρότι γνωρίζω κάποιους από τους λόγους που δημιουργήθηκε και πως επανδρώθηκε, τουλάχιστον στην αρχή, δεν τα θεωρώ για τη συγκυρία μείζονα. Για να πω ακόμη περισσότερα, όταν αποφάσισα εδώ και πολλά χρόνια με κατατακτήριες εξετάσεις να σπουδάσω και θεολογία, με αποφασιστικότητα αρνήθηκα τα τμήματα της Αθήνας και όδευσα προς Θεσσαλονίκη. Και παρά τις τεράστιες αποστάσεις από την Πάτρα, τελικά μετά από χρόνια να πάρω και πτυχίο από το θεολογικό της Θεσσαλονίκης.

Η αλήθεια είναι ότι τα θεολογικά τμήματα έχουν εγγενείς αδυναμίες, όχι ακαδημαϊκές τόσο, όσο θεολογικές. Παρ’ όλα αυτά έχουν κάνει αρκετή ακαδημαϊκή εργασία, ανεξάρτητα από κάποιες παθογένειες των πτυχιούχων. Βεβαίως στο τμήμα αυτό έχουμε το λεγόμενο ζήτημα «Χριστινάκη» που αναρτήσαμε στις 27-11-2010 και εδώ στο ΜτΒ με τίτλο: Κοινωνική θεολογία: Ουέ υμίν πολιτικοί και θεολόγοι υποκριτές!!! Τέτοιες όμως έχουμε σε όλα τα τμήματα. Πάντως δεν είναι έτσι ‘όπως τα εμφανίζουν οι αντίπαλοί τους.

Το δυστύχημα σήμερα είναι ότι οι πτυχιούχοι ακαδημαϊκοί θεολόγοι είναι πάρα πολλοί, ήδη διορίζονται ελάχιστοι στην εκπ/ση, ενώ δυστυχώς η θεσμική εκκλησία ελάχιστα έως καθόλου δεν έχει αξιοποιήσει απόφοιτους. Και δεν εννοώ διάκους και παπάδες που συνήθως εισάγονταν σχεδόν με ελεύθερη πρόσβαση στα τμήματα κοινωνικής θεολογίας (πρώην ποιμαντικά). Αν προσθέσουμε, ειδικά για τα τμήματα της Αθήνας, που άγουν τις ρίζες τους στην εποχή της βαυαροκρατίας και την ανάπτυξή τους σε ακαδημαϊκούς θεολόγους με αμφιλεγόμενο ορθόδοξο έρμα, μπορούμε να εξηγήσουμε και τα φαινόμενα «οικογενειοκρατίας».

Τέτοια όμως φαινόμενα έχουμε σε όλα τα ελληνικά πανεπιστήμια, περισσότερο ή λιγότερο. Και δεν εννοώ μόνο της φυσικής οικογένειας, αλλά και άλλων μορφών παρόμοιων δεσμών, όπως παρατάξεις πολιτικές, φιλοσοφικές, θρησκευτικές, επιχειρηματικές κλπ.

Το ερώτημα επανέρχεται: Γιατί λοιπόν πρώτο και μόνο κτυπιέται το εν λόγω τμήμα; Να μερικές πρώτες απαντήσεις που μου έρχονται στη σκέψη:

1) Πανεπιστημιακή σχολή με ένα τμήμα δεν μπορεί να υπάρξει. Επομένως το θεολογικό τμήμα θα ενσωματωθεί στη φιλοσοφική σχολή και θα αλλοτριωθεί στο τέλος πλήρως. Μετά θα ακολουθήσει και η Θεσσαλονίκη. Το αποτέλεσμα θα είναι να εξαφανιστούν, αφού θα σπρώχνει η θεσμική εκκλησία να αναπτύξει δικές της Ακαδημίες με ό,τι θα σημαίνει αυτό…

2) Κατάργηση ακαδημαϊκών θεολογικών σχολών σημαίνει και κατάργηση των πτυχιούχων θεολογίας σε βάθος χρόνου, άρα και κατάργηση του ρόλου τους. Ήλθε η ώρα; Αυτό θα αποδειχτεί από το πως θα φερθούν ΤΩΡΑ με αφορμή αυτές τις διαδικασίες.

Θλίβομαι όμως – και τονίζω ότι δεν εργάζομαι ως θεολόγος – διότι λίγοι κατακτούν τι σημαίνει αυτό. Τι κάνει η ΠΕΘ; Τι κάνει ο ΚΑΙΡΟΣ;

 Γι’ αυτό θα σας δώσω δυο ηλεκτρονικές ζεύξεις για να δείτε κάποιες προσεγγίσεις, μπας και κάνουμε και κάποια συζήτηση για να μείνει στην επικαιρότητα το ζήτημα. Τη μια τη βρήκα σε δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης facebook.com/… Όπου συμμετέχει και θεσμικό πρόσωπο του τμήματος!!!! Το δεύτερο είναι ένα άρθρο καθηγητή θεολόγου, σημερινό, με τίτλο Πανάρετος vs Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας.

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ: Το Τμήμα υφίσταται μια πρωτοφανή στα χρονικά δίωξη

 EΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ
ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ
Πανεπιστηµιόπολη, 15782, Άνω Ιλίσια. Τηλ: 210-7275847
_________________________________________________________________
17 Μαΐου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

To Tµήµα Κοινωνικής Θεολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστηµίου Αθηνών ενημερώνει Πρόεδρο της Δημοκρατίας,  τον Πρωθυπουργό, τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου,  τον Επιθεωρητή Δηµόσιας Διοίκησης,  τους Έλληνες Βουλευτές,  τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος,  τους Σεβασµιωτάτους Μητροπολίτες της Εκκλησίας της Ελλάδος και τον Ελληνικό Λαό, ότι για πρώτη φορά από τη σύσταση του Ελληνικού Κράτους το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων επιχειρεί την κατάργηση Πανεπιστηµιακού Τµήµατος µε τρόπους και μεθοδεύσεις που παραβιάζουν την αρχή της νοµιµότητας και πλήττουν τους δημοκρατικούς θεσμούς.

Το Τµήµα υφίσταται µια πρωτοφανή στα χρονικά δίωξη από την Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.  Με το πρόσχημα της καταπολέμησης του φαινομένου της οικογενειοκρατίας (σήμερα δεν υπάρχει κανείς συγγενής) το Τµήµα έχει τεθεί από το Νοέμβριο του 2010  σε απαγόρευση κάθε πράξης διοικητικής μεταβολής.  Τούτο προβλέπεται ως προσωρινό μέτρο της Διοίκησης που µε βάση τον νόμο και τις αρχές της χρηστής διοίκησης δεν θα έπρεπε να υπερβαίνει το δίμηνο. Παρά την ομόφωνη απόφαση της Συγκλήτου, ότι δεν συντρέχει κάποιος λόγος κατάργησης του Τµήµατος, το Υπουργείο, ευρισκόμενο σε νομοθετικό αδιέξοδο και αντιλαµβανόµενο ότι δεν είναι δυνατή η κατάργηση του Τµήµατος δια της νοµίµου οδού, διατήρησε και διατηρεί επί σειρά μηνών το Τµήµα σε διοικητική αδρανοποίηση.  Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, να µμην είναι δυνατή η ανανέωση του προσωπικού του µε τις εν εξελίξει ευρισκόμενες διαδικασίες εκλογών µελών ΔΕΠ,  ενώ ακύρωσε µε διάφορες αιτιολογίες εκλογές και εξελίξεις οκτώ µελών ΔΕΠ,  εξαντλώντας σημαντικό µέρος της ακυρωτικής του δραστηριότητας στο δικό µας Τµήµα.

Ως επιστέγασμα των συγκεκριμένων ενεργειών του Υπουργείου ήλθε να προστεθεί η εξαίρεση µόνο του Τµήµατος Κοινωνικής Θεολογίας από το μηχανογραφικό, μόλις δύο ημέρες πριν τις Πανελλήνιες Εξετάσεις, µε το επιχείρημα ότι εξετάζεται ακόμη αν θα συνεχιστεί ή όχι η λειτουργία του.  Σηµειωτέον ότι τα τελευταία δέκα έτη προτιμούν το Τµήµα µας άνω των 300  υποψήφιοι φοιτητές ετησίως, ότι το Τµήµα περάτωσε την εσωτερική αξιολόγηση και ότι βρίσκεται σε διαδικασία εξωτερικής αξιολόγησης και ότι έχει οργανωμένα μεταπτυχιακά που έλκουν φοιτητές όχι µόνο από το εσωτερικό, αλλά και από το εξωτερικό. Τέτοιες πρακτικές, όπως η εξαίρεση του Τµήµατος από το μηχανογραφικό, που ακυρώνουν τον προγραµµατισµό ζωής των υποψηφίων φοιτητών µας,  οι οποίοι προετοιµάστηκαν επί µακρό χρόνο για την εισαγωγή τους στο Τµήµα µας,  είναι πρωτοφανείς και δεν απαντώνται σε καµία άλλη ευνοµούµενη χώρα. Είναι προφανές ότι το Υπουργείο επιδιώκει την de facto  σταδιακή κατάργηση του Τµήµατος, παρακάμπτοντας τη νόµιµη διαδικασία που απαιτεί α) επιστημονικό λόγο κατάργησης, ο οποίος διαπιστώνεται και διατυπώνεται αποκλειστικά από τη
Σύγκλητο του Πανεπιστημίου, β) υπογραφή από δύο Υπουργεία μετά από γνώμη του Συμβουλίου της Επικρατείας και του ΕΣΥΠ, και γ) έκδοση Προεδρικού Διατάγματος. Η de facto κατάργηση του Τµήµατος ή η αναστολή µέρους των λειτουργιών του µε το επιχείρημα ότι εξετάζεται η συνέχιση λειτουργίας του,  κάτι που δεν προβλέπεται από καµία διάταξη νόμου,  όπως αυτό δηλώνεται απερίφραστα και σε πρόσφατη Γνωμοδότηση του Δικαστικού Τµήµατος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, θίγει το αυτοδιοίκητο του Πανεπιστημίου.

Τα µέλη ΔΕΠ του Τµήµατος,  τα µέλη ΕΤΕΠ,  οι διοικητικοί υπάλληλοι,  οι φοιτητές και οι φοιτήτριες αισθάνονται βαθιά προσβεβληµένοι, αφού θίγονται τα δικαιώματα τους (το δικαίωμα στην εργασία,  την μόρφωση και την ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας). Επιπροσθέτως παραβιάζονται οι αρχές της χρηστής διοίκησης, της ίσης µμεταχείρισης μεταξύ των διοικουμένων, της προηγούμενης ακρόασης των διοικουµένων και της ισονομίας.

Καλούμε όλους τους Παραλήπτες αυτού του Κειμένου να προστατεύσουν το Τµήµα από τις αυθαιρεσίες του Υπουργείου, λαµβάνοντας σοβαρά υπόψη ότι όλοι όσοι υπηρετούν στο Τµήµα Κοινωνικής Θεολογίας υπηρετούν µε αυταπάρνηση τόσο το Πανεπιστήμιο όσο και την ελληνική κοινωνία

ΠΗΓΗ: Τετάρτη, 18 Μαΐου 2011, http://e-theologia.blogspot.com/2011/05/blog-post_2150.html

Advertisements

5 Σχόλια

  1. Είναι απλά θέμα διωγμού. Πίσω απ’ τον οποίο κρύβεται ο τοκογλυφικός σατανισμός των σιωνιστών.

    Ο οποίος θέλει να εξαφανίσει και την παραμικρή έστω υπόνοια ότι θα μπορούσαν κάποτε οι άνθρωποι να καταλάβουν ότι υπάρχει και η ευαγγελική δικαιοσύνη…

    Το πώς το θέτει η δαβολοκυβέρνηση δεν έχει καμιά απολύτως σημασία.

    Φασίστες είναι! Ο, τι θέλουν κάνουν και ο, τι θέλουν λένε.

    Εδώ διαπράττουν τόσα άλλα φοβερότερα και δεν έχουν την παραμικρή ντροπή….

  2. @ papailias

    Και εγω προς τα εκεί το πάω… Με αυτούς δεν γνωρίζω αν υπάρχει πια και κάποιο περιθώριο διαλόγου… Αφού ‘αποφασίζουν και διατάζουν» με την ανοχή των κοινοβουλευτικών κομμάτων που κατοικοεδρευουν στην βουλη των τροικανων, όπως δειχνει το πράμα…

  3. Το τρίπτυχο της αποτυχημένης ελλαδικής εκπαίδευσης είναι 1. Μανιπουλαρισμός [ = χειραγώγηση αποβλακοποίησης διδασκόντων – διδασκομένων] 2. Καταναγκαστική διαμόρφωση ψυχοπαθητικών λαμόγιων και τεμπέληδων & 3. Φασισμός σοσιαληστρικού τύπου, ώστε να μπορεί η ντόπχια εβραιομασσωνία να κάνη άνετα την δουλειά της που βασικά είναι το ξεπούλημα της χώρας στην νέα παγκόσμια σιωνιστική Φεουδαρχία. Χαμένος χρόνος ‘ σπουδών’ για ηλιθίους. Άν είστε νέοι, φύγετε έξω μπάς και προκόψετε. Η μιζέργια εδώ είναι μεγαλλίτερη απ’ όση φαντάζεστε. Μην την πατήσετε σαν κ’ εμάς. Η ελλάδα (μικρό επίτηδες το αρχικό) είναι πολύ πιο ψόφχια απ’ ό,τι ένας νεκρός. Δεν χαρακτηρίζω τα πανεπιστήμιά της μπουρδέλλα διότι τόσο ανώμαλα πράγματα εκεί, δεν γίνονται. Ζήστε αξιοπρεπώς και αξιοκρατικώς οπουδήποτε στον πλανήτη. Η μπόχα εδώ δεν υποφέρεται ούτε η αγραμματοσύνη κ’ η ρουφχιανιά εξαιτίας της όσμωσης των τάχαμου πανεπιστημίων, των προδοτών πωλητικών και του δήθεν ‘ κράτους’, +Απ!

  4. Νομίζω ότι θα συμφωνήσω με την εκτίμηση για τους απώτερους σκοπούς του Υπουργείου.
    Μια απορία μόνο, που μου γεννήθηκε καθώς δεν είμαι θεολόγος (ούτε ακαδημαϊκός, ούτε κατά την έννοια της Φιλοκαλίας πολλώ μάλλον): η εκτίμηση σχετικά με την «ποιοτική» διαφορά της θεολογικής σχολής Αθηνών από την αντίστοιχη της Θεσσαλονίκης, αναφέρεται στο παρελθόν μόνο ή εξακολουθεί να ισχύει και τώρα;
    Έχω διαβάσει παρόμοιες κρίσεις και από το Χ. Γιανναρά, στο έργο του «Ορθοδοξία και Δύση…», εκεί όμως η εκτίμηση αυτή φαίνεται να έχει ως αφορμή τους περίφημους παλιούς καθηγητές της Θεσσαλονίκης (Ρωμανίδης, Ζηζιούλας, Χρήστου, Μαντζαρίδης κ.λπ.). Θεωρούσα επίσης ότι ενδεχομένως και να κρύβει κάποια πικρία για την προσωπική περιπέτεια του συγγραφέα στη σχολή των Αθηνών.

  5. @ Νίκος Σ.

    Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις. Αφού σημειώσω ότι ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ με τους προσωρινούς, ούτε με τους απότερους στόχους του ΥΠΔΜΘ, οφείλω να σημειώσω ότι ίσως μετά από τριάντα χρόνια να μην ισχυει η παλια ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ διαφορά μεταξυ θεολογικού τμήματος Αθήνας και Θεσσαλονικής.

    ΥΓ : Όσον αφορά τα του Γιανναρά αντε νε ξεχωρισεις τις πρικρίς από τις αλήθεις…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: