• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 600,822 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    eleni στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    Οι 19+2 εκκλησιές τη… στο Η Παναγιά της Κέρτεζης ως ΜτΒ…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Απρίλιος 2011
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Μαρ.   Μάι. »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Καταγγελίες Δημ. Καζάκη και Στέφ. Ληναίου: Τι άραγε συμβαίνει στην κεντρική Σπίθα Μίκη;

«Η «Σπίθα» τι είναι τελικά; Ένα νέο ΕΑΜ ή μια νέου τύπου φασιστική οργάνωση;»

Περίεργα ή αναμενόμενα αυτά που συμβαίνουν στην κεντρική Σπίθα του Μίκη Θεοδωράκη; Και λέω κεντρική γιατί έχω διαβλέψει ότι πολλά πρόσωπα σε τοπικές «σπίθες» ή και ολόκληρες (π. χ. Κεφαλλονιάς) φαίνεται να ήταν σε άλλες συχνότητες… και μάλιστα θετικές. Θα δείξει σίγουρα η ίδια η ζωή.

Προσωπικά είδα θετικά τις αρχικές κινήσεις του Μίκη και διστακτικά τις επόμενες. Έτσι ανέβασα τις διακηρύξεις του και εδώ και στην Αποικία. Γι’ αυτό και παρακολουθώ με ενδιαφέρον την υπόθεση, αλλά τον τελευταίο καιρό με αρκετές επιφυλάξεις. Πρόσωπα με φασιστικές αντιλήψεις και συμπεριφορές με έκαναν να απομακρυνθώ από τις διεργασίες. Η ενδιαφέρουσα και άκρως αποκαλυπτική κόντρα μάλιστα των Δημήτρη Κωνσταντακόπουλου και Γιώργου Καραμπελιά εναντίον τους ήταν ενδεικτική στην Πάτρα (Μέγαρο Λόγου και Τέχνης στις 19/3-2011).* Η «απομάκρυνση» του Γιάννη Δημητροκάλλη έδειξε κάποιες σημαντικές όψεις του ζητήματος, αφού προκρινόταν ένα απολυταρχικό σύστημα οργάνωσης σε αντίφαση με τις τοπικές «αμεσοδημοκρατικές» Σπίθες… Αφού πέρασαν μερικές μέρες «αναρχίας» τελικά είχαμε σήμερα τη διπλή βόμβα Καζάκη-Ληναίου.

Έχω επισημάνει πολλά μάλιστα ιδεολογικά ερωτήματα και στις ίδιες τις διακηρύξεις του Μίκη – εάν τελικά τις κατέγραφε τελείως μόνος του… Ευτυχώς μερικές απ’ αυτές τις έχω καταγράψει πριν μερικές μέρες εδώ στο ΜτΒ με αφορμή μια συζήτηση στα σχόλια. Και μάλιστα πριν την «απομάκρυσνη» του Γιάννη Δημητροκάλλη (21:15 2/4/2011).**

Σήμερα οι επιστολές αποχώρησης που ουσιαστικά πρόκειται για πολύ σοβαρές καταγγελίες των Δημήτρη Καζάκη και Στέφανου Ληναίου προς τον Μίκη Θεοδωράκη ανοίγουν ένα νέο και πολύ σημαντικό πολιτικό τοπίο για το ποιος είναι και τι θέλει ο «κρυφός περίγυρος» στον Μίκη.

Τι θα κάνουν από εδώ και πέρα τα όποια υπόλοιπα αξιόλογα μέλη της προσωρινής συμβουλευτικής επιτροπής; Πίσω και από κάποιους της συμβουλευτικής κρύβονται όσα καταγγέλλονται ή αυτοί ήταν απλά σύμβουλοι μιας χρήσης; Ο καιρός και η πραγματική ζωή θα δείξει…

Αναδημοσιεύω τις δυο επιστολές από την Κεντρική Ιστοσελίδα της Σπίθας Δ. Καζάκη εδώ και Στ. Ληναίου. Οι καταγγελίες – αποχωρήσεις δημοσιεύονται και στο ιστολόγιο της Σεισάχθειας με τον πολύ σοβαρό τίτλο: Οι μελανοχιτώνες του παρακράτους έχουν διαλέξει τη Σπίθα για να τους εκκολάψει;

«Η «Σπίθα» τι είναι τελικά; Ένα νέο ΕΑΜ ή μια νέου τύπου φασιστική οργάνωση;»

Ι) Επιστολή Δημήτρη Καζάκη:

«Αγαπητέ Μίκη,

Όπως σας έχω εξηγήσει λεπτομερώς το πρόβλημα που αντιμετωπίζαμε ως οργάνωση δεν είχε σχέση τόσο με πρόσωπα, όσο με έναν μηχανισμό παρακράτους, ο οποίος ήθελε να αλώσει την Σπίθα και να την μετατρέψει σε μια νέου τύπου φασιστική οργάνωση. Τα ηνία κρατά συγκεκριμένο «ίδρυμα» πέραν του Ατλαντικού. Το ίδιο που κατασκεύασε την otpor στην Γιουγκοσλαβία και συνέβαλε στις «πορτοκαλί επαναστάσεις» στην Ουκρανία, την Γεωργία και αλλού.

Όμως, μετά και τις τελευταίες εξελίξεις θεωρώ πλέον ότι το παρακράτος υπερίσχυσε. Έκανα ότι περνούσε από το χέρι μου για να προστατέψω το όνομα, την ιστορία και κυρίως την υστεροφημία σας. Δυστυχώς απέτυχα.

Όπως σας είχα εξηγήσει εξαρχής, προσωπικά έχω αφιερωθεί στην ιδέα του νέου ΕΑΜ. Την παλεύω, με τις λιγοστές δυνάμεις που διαθέτω, πολύ καιρό πριν υπάρξει η Σπίθα. Θα συνεχίσω στον ίδιο δρόμο με την ακλόνητη πεποίθηση ότι το νέο ΕΑΜ θα γεννηθεί. Όχι γιατί το θέλω εγώ, αλλά γιατί είναι ζήτημα ζωής ή θανάτου για το λαό και την Ελλάδα. Όταν δημιουργηθεί – μιας και είναι σίγουρο ότι κάτι τέτοιο θα γίνει – προσωπικά θα βρίσκομαι στις γραμμές του, απλός στρατιώτης όπως ήμουν πάντα. Το δυστύχημα είναι ότι θα έχει απέναντί του και τους μελανοχιτώνες του παρακράτους που έχει διαλέξει τη Σπίθα για να τους εκκολάψει.

Αποχωρώ από την Σπίθα και την συμβουλευτικής σας, μιας και ο δρόμος που έχετε επιλέξει δεν έχει καμμιά σχέση με τον δικό μου.

Ευχαριστώ, Δημήτρης Καζάκης  11.04.2011»

*

ΙΙ) Επιστολή Στέφανου Ληναίου


«Αγαπητέ  Μίκη

Διάβασα σήμερα, στην επίσημη ιστοσελίδα,  την αναπάντεχη, ολοκληρωτική μεταστροφή της ΣΠΙΘΑΣ και  λυπήθηκα πάρα πολύ.

Όπως είναι φυσικό, μου είναι αδύνατο πλέον να συνεχίσω να βρίσκομαι δίπλα σου. Δεν μου το επιτρέπει ο χαρακτήρας μου, τον οποίο ξέρεις πολύ καλά.

Όπως ακριβώς έκανα κάθε φορά, στα 50 χρόνια της γνωριμίας μας που αποφάσιζες παρόμοιες, ακατανόητες, μεταστροφές. Θέλοντας πάντα να υπερασπιστώ το μεγάλο έργο σου και τους μεγάλους αγώνες σου που κάποιοι προσπαθούσαν και προσπαθούν, συστηματικά, να αμαυρώσουν.

Παραμένω μαχόμενος στις Ιδέες της Κίνησης Ανεξάρτητων Πολιτών της 1ης Δεκέμβρη και της 3ης Απρίλη.

Δεν θέλω όμως να έχω καμιά σχέση με την Κίνηση Εξαρτημένων Πολιτών της 11ης του Απρίλη 2011.

Στέφανος  Ληναίος 11.04.2011».

Παραπομπές

*

«… Στις 19 Μαρτίου 2011, ημέρα Σάββατο, πραγματοποιήθηκε στην πόλη μας, η πρώτη εκδήλωση της Κίνησης Ανεξάρτητων Πολιτών της Σπίθας Πάτρας. Η Εκδήλωση που στέφτηκε με εξαιρετική επιτυχία, έλαβε χώρα στην αίθουσα του Μεγάρου Λόγου και Τέχνης, της οποίας η πλήρωση προς μεγάλη μας ικανοποίηση, ανήλθε στο 110 περίπου τις εκατό. Οι πολίτες κάθε ηλικίας που συμμετείχαν, προέρχονταν κυρίως από την Πάτρα αλλά και από άλλες πόλεις, όπως το Αίγιο, το Αγρίνιο, το Μεσολόγγι, ο Πύργος κτλ

Κεντρικοί ομιλητές της εκδήλωσης ήταν οι κ.κ. Αλευρομάγειρος Δημήτρης (αντιστράτηγος ε.α.), Καραμπελιάς Γιώργος (συγγραφέας) και Κωνσταντακόπουλος Δημήτρης (δημοσιογράφος – συγγραφέας), μέλη της Προσωρινής Συμβουλευτικής Επιτροπής της Κίνησης Κίνησης Ανεξάρτητων Πολιτών – Μίκης Θεοδωράκης…» (Ανακοίνωση Σπίθας Πάτρας).

 

**

α) «manitaritoubounou, on Μαρτίου 23, 2011 at 5:18 μμ

«@ δελφινάκι

3) Το τι σχέση έχω με το Δ. Καζάκη είναι δική μου επιλογή. Πολύ δε περισσότερο οι πολιτικές μας απόψεις. 4) Τα περί ήξεις αφίξεις άστα καλύτερα… Ψάξε καλύτερα το Δημητροκάλλη και τις χλαμύδες…»

 

β) manitaritoubounou, on Μαρτίου 20, 2011 at 12:45 μμ

« … @ ΜΙΧΑΛΗΣ ΙΠΠ.ΧΑΤΖΗΠΕΤΡΟΥ

Β) Υπόθεση Δημητροκάλης: Χωρίς καμιά δόση υπερβολής και καθόλου συκοφαντίας ισχυρίζομαι ότι:

1) Ήταν ή δεν ήταν υπεύθυνο σε καίριο πόστο της ΝΔ επί κυβέρνησης Μητσοτάκη;
2) Την συλλογή προσωπικών δεδομένων με ποιους άλλους μαζί τους κάνει, ήτοι πρόκειται για μονοπρόσωπο όργανο; Που ακούστηκε αυτό;

3) Πως διαφυλλάσονται τα προσωπικά δεδομένα όσων επιθυμούμε να τα δώσουμε;

4) Τι νόημα έχει η συλλογή τόσων δεδομένων για ένα κίνημα, αφού και στα κόμματα παίρνονται πολλές προφυλάξεις από το σύστημα. Υπενθυμίζω τη στάση του ΚΚΕ για τον δήθεν έλεγχο των δωρητών στο ΚΚΕ απέναντι στις αήθεις επιθέσεις Πάγκαλου.
5) Γνωρίζετε πόσες αντιδράσεις υπάρχουν σε πολλές σπίθες;..»

γ) «manitaritoubounou, on Μαρτίου 21, 2011 at 5:37 μμ

@ Theoprovlitos

Μέχρι στιγμής εμμέσως και όχι άμεσα.

Φαίνεται ότι ο Μίκης μη βάζοντας στις διακηρύξεις του τρείς βασικούς άξονες στο τραπέζι έχει γύρει προς τη μικρομεσαία τάξη μόνο:

1) Καμιά ακόμα ταξική διάσταση στις διακηρύξεις του και ταλαντεύσεις στα περί χρέους.
2) Καμιά αναφορά για ρήξη με ΕΕ και Ευρω-Ευρωζώνη

3) Καμιά αναφορά στην ελληνική παράδοση στις θετικές διαστάσεις στην διαχρονική της διάσταση και όχι μόνο την αρχαιοελληνική (πολιτισμός, ορθόδοξη κοινωνιολογία κλπ).

Επιπλέον αντιφάσεις σε τέσσερα μεγάλα ζητήματα:

1) Άμεση δημοκρατία από τα κάτω αλλά με μια δημογεροντία από τα πάνω.
2) Ποιος ο ρόλος του Δημητροκάλλη εντός της Σπίθας και στις σχέσεις με Μητσοτάκη;
3) Κίνημα ή κόμμα; Περίεργο. Αν είναι κίνημα πως έχει σκληρή οργανωτική δομη; Αν όχι ποια είναι η στρατηγική του; Μπορεί να γίνει Μέτωπο χωρίς ταξικές και πλουραλιστικες κοσμοθεωρητικές κλπ αναφορές;

4) Τι ρόλο παίζουν μέσα οι “αρχαιολάτρες”;»

Advertisements

76 Σχόλια

  1. Δεν γνωρίζω πρόσωπα και πράγματα (Δημητροκάλλης, κλπ). Και ασφαλώς είναι αποκρουστικός ο κάθε μητσοτακισμός…..
    Οι αρχαιολάτρες με προβλημάτισαν. Αλλά σκέφτηκα ότι σε μια ευρεία κίνηση όλοι μπορούν να έχουν κάποια θέση….
    Ο Καζάκης πιστεύω ότι είναι μια εγγύηση για την οποιαδήποτε σοβαρή προσπάθεια.

  2. Χωρίς να θέλω να μπω στην ουσία των επιστολών, όμως με ενοχλεί και βάνω σε προβληματισμό την ευκολία στου μπαίνω βγαίνω, όπως και στην με ευκολία, παίρνω το καπελάκι μου, ίσως είναι σημάδι των καιρών, όμως και να δείχνουμε με ευκολία τους εχθρούς, αυτό είναι που παρά ξενίζει. Ακόμη καλό είναι να ρίξουν και μια ματιά, στην μεγάλη πενταετία του Ρούσου, μπορεί κάτι να βγάλουν, βγάλουμε, περί του Νέου ΕΑΜ, δηλαδή να δουν τους κόπους και θυσίες, που χρειάστηκαν για να κτισθεί το Μεγάλο ΕΑΜ, όσον αφορά τον Μίκη, δεν χρειάζεται κατά την γνώμη μου προστάτες, ξέρει αυτός από αυτά και πρώτος θα τα αποδοκίμαζε, ας περιμένουμε λίγο και γνώση έχει αλλά και πείρα.
    Αυτό μου το σχόλιο είναι και απάντηση σε έναν φίλο από την ομάδα του άρδην τον φίλο τον Λαγοδόντη αν δεν κάνω λάθος, ακόμη προσθέτω ότι το ζητούμενο δεν είναι οι αντιπαραθέσεις, που εύλογες είναι, όμως προέχει η ομπρέλα και η συνέχιση της πορείας και το κόστος, η ελπίδα, που φαίνεται δεν υπολογίστηκε, δεν υπολογίστηκε το ότι ο Λαός κουράστηκε και επιτέλους ας τον αφήσουμε να μάθει αλλά και να διαλέξει, αυτό με αποχωρήσεις και καταγγελίες, δεν τον οδηγεί, τον θάβει, άντε πάλι από την αρχή.

  3. χο

  4. @ υιος ασωτος

    Όντως υπάρχει και κόστος και πόνος και «φτου από την αρχή». Αυτά έχουν οι ελλειμματικές αρχές… Η εποχή αποζητά γενναία και σύνθετη πρόταση. Αλλά ο δρόμος είναι μακρύς και τέτοια θάχει. Όσοι απλά είναι «καιροσκόποι» θα τους ταχροποιήσει το τσουνάμι της θάλασσας… Ευτχυώς δεν είχα επενδύσει πολλά σα υτή την αντιφατική ιστορία…

    @ Νοσφερατος

    «χο» εσύ, «χα» εγώ, …. αλλά για δες και τις αγκαλιές του Γιώργου με την «γλυκεία» αριστερά. Άστα φίλε. Θα δούνε πολλά τα μάτια μας, για όσο καιρό τάχουμε «ανοιχτά». Τώρα μόλις αρχίζουμε…

  5. κοτα .. χο. χα και οτι θες
    ΑΛΛΆ…
    καλά η Σπιθα κανει Μπαμ οτι ειναι αυτό που ειναι..
    Αλλά αυτος ο Καζάκης; Τωρα το καταλάβε; ουτε εξαμηνο δεν εχει που χωθηκε εκει μετα βαιων και κλαδων ..

    ( Θυμασαι εντω μεταξύ πως με αντιμετωπισαν κατι ΣΟΥΡΓΕΛΑ της Μπλογκοσφαιρας,,οταν τολμησα να πώ οτι αυτος ο Καζακης δεν μου φαινεται και τοσο σουερμαν …. Ολη η προβοκατσια της Μπλλοογκοσφαιρας βγηκε στον αφρο (απο τον πατο της λασπαης οπου συχναζουν τα βατραχια )

  6. @ Νοσφερατος

    Το ακριβώς αντίθετο απεδείχθη: Οτι και τολμά και έχει γεννητικούς αδένες!!! Δεν γλείφει όπως άλλοι…

  7. Μυαλό εχει;

  8. @ Νοσφερατος

    Μπα…. καθόλου… Ψάχνει στη γλυκιά αριστερά να τοβρει, αλλα πού;… θα τόβρει στους πονεμένους…. σίγουρα… Ελπίζω νάσαι και εσυ μέσα σ αυτούς σύντομα…

  9. Για να το διατυπώσω ευγενικά : Δεν αμφιβαλλω οτι διαθετει οπως λές γεννητικά οργανα .. Εξαλλου απο οσο ξερω ενα τεραστιο ποσοστο γηινων οντων (-ανθρωπινων και μή- διαθετει δεν ειναι και τιποτε ..πρωτακουστο )
    Το ζητημα εναι το ..εξής : το να πάς σε μια οργανωση μετωπο ή οτιδηποτε αλλο να διακυρησεις τα περι ..νεου Εαμ και πριν αλεκτωρ λαλήσει τρις να αποχωρεις καταγγελλοντας το ως ..φασιστικο ..αν μη τι αλλο δειχνει μια καποια επιπολαιοτητα ..δεν δειχνει;
    πως να το πώ …ευγενικά ..Απερισκεψια; ελλειψη συναισθησης της ευθυνης; Απαραδεκτηγια καποιο που εμφανιζεται ως ηγετης

    Ετσι ειναι οι ηγετες;
    και δε μου λές ..Αν καποιοι απλοι ανθρωποι ακολουθησαν το παραδειγμα το Καζακη και μπηκανε στις ..Σπιθες .. τωρα τι κανουνε; Να φυγουνε και να ετοιμαστουν να πάνε οπου θα επιλεξει ο Καζακης ; Και μετα; αν αλλάξει παλι γνωμη;
    Οχζι οτι δεν συμφωνω με αυτά που λεει γα την ..Σπίθα .. Συμφωνώ και επαυξάνω .. Αλλα αυτά ηταν εντελώς ορατά για καθε ειδος καιανω του μετριου βαθμου νοημοσυνης ανθρωπο και πριν εξι μήνες .. Ολοι τα εβλεπαν εκτος απο αυτους που δεν ηθελαν ..Δεν ταβλεπε ο κυριος Καζακης ; τωρα τα ανακάλυψε;

  10. Α) Ότι ο Δημητροκάλης είναι άθλιος δεν δικαιώνει από μόνο του τον Καζάκη… Ο Καζάκης στις λιγοστές μέρες που βρέθηκε κοντά στο Μίκη, απέδειξε ότι είναι χειρότερος… Απόδειξη ότι το δικής του εμπνεύσεως οργανωτικό υποδείκνυε στις σπίθες να μην συζητούν στις αμεσοδημοκρατικε΄ς του συνελεύσεις πολιτικά ή θεωρητικά ζητήματα, αλλά μόνο πρακτικά. Άμεση Δημοκρατία στην αφισοκόλληση ή πόσο ταλαιπωρείται ένας όρος στα χέρια των φιλόδοξων.

    β) Οι καταγγελίες του Καζάκη δεν είναι σοβαρές. Μελανοχίτωνα αποκαλεί τον Δημητροκάλλη. Νεο-αυταρχικός, ναι. Νούμερο της μεταπολίτευσης, νια. Μελανοχίτωνας, είναι απλή δημιουργία εντυπώσεων… Όσο για τον Σόρος, ο Καζάκης έχει μια τάση να κατηγορεί όποια αντι-μνημονιακή πρωτοβουλία στην οποία δεν συμμετέχει ως πρακτόρικη και όργανο του Σόρος (να θυμήσω ΕΛΕ-Σακοράφα). Κνίτικος αυριανισμός, ένα μείγμα που σκοτώνει.

    γ) Όποτε επικρατεί σοβαρό ιδεολογικό και πολιτικό αδιέξοδο, σε συνθήκες μεγάλης αδυναμία των κοινωνικών υποκειμένων, η αυθεντική πολιτική πάει περίπατο και κυριαρχούν οι προσωπικές παθογένειες, οι προσωπικές στρατηγικές, η φραξιονιστική πάλη δίχως αρχές, η παλινόρθωση των χειρότερων στιγμών της μεταπολιτευτικής πολιτικής. Ένα κομμάτι της Σπίθας, βιώνει αυτό ακριβώς. Και αν ο Δημητροκάλης αντιπροσωπεύει μια «δεξιά» εκδοχή, που κλέβει από το γιωργάκη τις ιδέες περί συμμετοχικής δημοκρατίας στην προσπάθειά του να οικοδομήσει ένα νέο αυταρχισμό, ο Καζάκης αντιπροσωπεύει μια «σταλινική εκδοχή», και γι’ αυτό κυκλοφοράει δεξιά-αριστερά με ένα σομπρέρο και πηγαίνει από πρωτοβουλία σε πρωτοβουλία για να της το φορέσει…

    δ) Μου αρέσει που διάφοροι περίμεναν στη γωνία πότε θα γίνει καμία μαλ… στη Σπίθα, για να την πέσουν και να την κατασπαράξουν. Και τώρα χαμογελούν μπροστά στο φρέσκο γεγονός… Σπίθα όμως, κύριοι, δεν είναι αυτά που βλέπετε. Σπίθα είναι ο λόγος του Μίκη και η πράξη της βάσης. Ή είμαστε αμεσοδημοκρατικοί ή δεν είμαστε. Την δικιά μας τη παθογένεια δεν την κρύβουμε (λόγω χύμα, εντελώς ανοργάνωτης και χαοτικής κατάστασης). Οι άνθρωποι της βάσης θα την παλέψουμε, κι αν δούμε ότι δεν διορθώνεται, θα φύγουμε. Όχι από την πολιτική, από την Κίνηση. Το πεδίο της δημιουργικότητας που μας ανοίγει το τετράπτυχο εθνική ανεξαρτησία, κοινωνική δικαιοσύνη, οικολογία, άμεση δημοκρατία, οι αντιστασιακές της πρακτικές είναι τεράστιο.
    Οψόμεθα και εντός και εκτός του εγχειρήματος.

    Τις ιδέες αυτού του εγχειρήματος δεν μπορούν να τις θάψουν ούτε οι δημητροκάληδες, ούτε οι καζάκηδες ούτε βέβαια και οι αριστεροί και ακροδεξιοί νεκροθάφτες που έχουν πλακώσει με τα φτυάρια…

    ΥΠόθεση εργασίας: Γιατί νομίζω ότι το όλο πρόβλημα με τη Σπίθα δεν είναι το τι κάνει η «ηγεσία» αλλά η ανταπόκριση του κόσμου;

  11. @ Νοσφερατος

    Λες τη μιση αλήθεια… περιμενε για την άλλη μισή… ¨ολοι βλέπουν κάτι και χάνουν κάτι άλλο… Το ζήτημα είναι αυτό που δεν βλέπουν ναχουν το θάρρος να το λένε και μάλιστα γρήγορα κια δημόσια. Πριν μουχλιάσει…. Και να πληρώσουν το αντίστοιχο τίμημα…. εκτός και αν….

    ΥΓ: Μη βιάζεσαι. Έχει πολύ ψωμί ακόμα…

  12. @ Ντάμπτυ-Χάμπτυ

    Είναι πολύ νωρίς για αυτοδικαιώσεις… μα πάρα πολύ νωρίς. Και ο καθένας θα πληρώσει το τίμημα…1ος ο Ληναίος και μαζί και ο Καζάκης. Αλλά θα είναι μικρό. Το μεγάλο θα το πληρώσουν όσοι δεν κατανούν γιατι πριν ελαχιστους μηνες ό Μίκης χαιρετιόταν μαζί με το Νεοωβμανό και το νεοταξίτη…. Δυστυχώς…. Τα υπόλοιπα θα τα πούμε εις Φιλίππους…

    ΥΓ: Είχα την εντύπωση ότι τον καζάκη θα τον πετούσαν αργοτερα έξω. Μετά τους χλαμυδωτούς. Έπεσα δυστυχώς έξω….

  13. καλά ..δεν βιαζομαι μιας και .εχει ..ψωμι και δεν αμφιβαλλω οτι α βγουνε πολά μεταξύ των πρωην συνεταιρων

    εν τωμεταξύ αφιερωμένο αξαιρετικά

  14. @ Νοσφερατος

    Ευχαριστούμε για τα … ρεφρέν, αλλά ξεχνάς και το ψωμοτύρι της γλυκιάς αριστερας.. Κάνεις πως δεν .. ακους .. Σου είπα έχει πολύ ψωμί… Τα ψηλά βουνά έχουν και μεγάλες χαράδρες. Αρκεί να είσαι αετός να της χαίρεσαι…

  15. τι εννοεις βρε Μανιταρε με την γλυκεια αριστερά και το λές και το ξαναλές .; Αφου το ξρεις οτι εγώ ειμαι της Ξυνής .
    τελςο παντων περιμένω το Ψωμοτυρι και τις αλλες αποκαλύψεις Καζακη περι Σπιθαςκαι φασισμου κλπ και τουμπαλιν

    νε τω μεταξύ ας μου εξηγησει καποιος ..Τι σημαίνει το ..Δογμα περι Δικαιης ανισοτητας του Μικη Θεοδωράκη .. ; ε;

  16. @ Νοσφερατος

    Συγγνωμη σε νόμιζα κολλητο της γλυκιάς… Αλλά ξεχασα ότι τωρα τελευται έχει ξυνίσει…

    Όσον αφορά το ερώτημά σου σε λάθος ιστολόγιο το έθεσες, εκτός και αν….

  17. ..συγνωμη νομισα οτι ησουν του ΜΙΚΗ…

  18. @ Νοσφερατος

    χαχαχχαχαχαχαχα!!! Δεν είμαι κανενός… Ε, να είμαι απλά αγωνιζόμενος εραζομενος, πατερας και πατριώτης…

  19. Ο Καραμπελιάς που βρίσκεται;

    Απ’ τη μεριά των Καζάκη-Ληναίου ή από την άλλη;

  20. .. ε κιεγω ρε φλε… Φαγωθηκες με την ..γλυκεια αριστερά .. Δεν ειμαι ουτε με την γλυκεια ουτε με την ημιγυκη .. Η μαλλον ειμαι με ολη την αριστερά .. και οχι μόνο απλώς οταν ακουω μεγαλοπρπεις Μπουρδες σαν αυτές που πετουν διαφοροι βαρυγδουποι τυποι σαν αυτους που αναφερεις σε αυτό το Ποστ δεν κρατιεμαι και ανοιγω το στοα μου ..Και οπως ξερεις πολύ καλά τοχωβ πληρωσει απο τα διαφορα Σουργελα που βιαζονται ναβαλουν ετικετες καιταμνελες και να συκοφαντησουν οτι και οποιον δεν Μασαει τις αηδιες και τα Φυκια που μας πουλάνε γιαμεταξωτές κορδλες οι αρχηγοι τους
    αλλά εειδή παρολααυτά πιστευω οτι εσυ ειδικά – και οχι τα αλλα Σουργελα ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΑΝ ΕΚΕΙΝΗΤΗΝ β ρωμια ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΈΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΝΑΤΙΟΝ ΜΟΥ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΌΝΟ ΕΠΙΔΉΕΙΠΑ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΗΔΙΕς ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΕΡΒΙΡΕ Ο ΑΡΧΗΓΟς ΤΟΥς

    – ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΌ ΠΑΙΔΊ-
    ΠΑΡΕ ΚΙΕΝΑ ΑΛΛΟ ΣΧΕΤΙΚΌ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΤ λΙΝΚ
    http://enosy.blogspot.com/2011/04/blog-post_12.html

  21. Αφου το ξεκαθαρισαμε και αυτο περι γλυκειας αριστεράς

    θα μου απαντησεις αν ειναι η οχι τουλαχιστον ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΣ ο Καζακης ; Μεχρι προχτες δεν ηταν στην Κερατεα μαζι με τους Σιθες και τις Σπιθισες; Τωρα το καταλαβε οτι εναι οτι ειναι;
    Η θα το συγχωρησουμεκαθε πηγεναιλα σε διαφορα κομματα σαν τον ..Μίκη ..;

  22. Κακόμοιρο Μανιτάρι…Τη στιγμή που παίζεις την κολοκυθιά με το φαιδρό Νοσφεράτο, είχαμε μαζευτεί καμιά κατοστή στο Μέγαρο της πόλης μας, και παρά τις διαφορές μας, συζητούσαμε αμεσοδημοκρατικά, λοιδωρόντας εν τοις πράγμασι τα τεκταινόμενα ανάμεσα στα νούμερα κορυφής, και καταλήγοντας στις πρώτες δράσεις μας. Ελπίζω να σε δούμε στο Μώλο την Κυρικακή, για να διεκδικήσουμε το θαλάσσιο μέτωπο που πάν να ξεπουλήσουν στα πλαίσια του Μνημονίου. Υ.Γ. Ελπίζω να είναι και η «Σεισάχθεια» και το «νέο ΕΑΜ» παρέα σου. Εγώ δεν είμαι, θα είναι λόγω της κορούλας μου, σε κάθε άλλη περίπτωση, ελπίζω να τα πούμε…

  23. Για να δεις τι σκέφτονται κι άλλοι φίλοι μας για τον Καζάκη, αντιγράφω ετελώς αλληλέγγυα, και σε πλήρη συμφωνία, και καθόλου προβοκατόρικα, το σχόλιο του κοινού μας φίλου, του Μιχάλη Χατζηπέτρου

    «Ο Καζακης και συγγνωμη για τον χαρακτηρισμο ειναι και θα παραμεινει το κλασσικο κολοπαιδι της ΚΝΕ Προβοκατορας ειρων και συνωμοσιολογος απεναντι σε οποιον δεν συμφωνει μεχρι κεραιας στα λεγομενα του.Για να χτυπησει την Εθνικη Επιτροπη Λογιστικου ελεγχου του Χρεους την μετοναμασε σε Διεθνη και πατωντας σε αυτη την μετονομασια εσυρε τα μυρια οσα σε ολους οσους στηριζουν την επιτροπη.Τετοιος πολιτικος αλητης ειναι οσταλινισκος,το καβαλημενο καλαμι που θαρρει οτι οτι λεει ειναι θεσφατο,λες και δεν υπαρχουν αλλοι αριστεροι η και φιλελευθεροι αντιμνημονιακοι οικονομολογοι με εξισου η και πολυ περισοτερο σοβαρες προτασεις και προσεγγισεις.Να τον χαιρεται τον σταλινισκο το Μανιταρι του Βουνου.

  24. @ δελφινάκι

    Η παράθεση του παραπάνω σχολίου του Μ. Χ. έγινε εν γνώσει του; Ή αντιγράφηκε από εσένα από άλλη λίστα πάνω στον ενθουσιασμό σου; Αν έγινε το δεύτερο θα παρακαλούσα να μην ξαναγίνει διότι στο παρελθόν έχεις πέσει κι εσύ θύμα διαρροών απόψεών σου που διατύπωσες σε λίστα και έγιναν βούκινο σε ιστολόγια. Αν έγινε το πρώτο δεν τίθεται κανένα θέμα.
    Στην περίπτωση που έχει γίνει το δεύτερο θα παρακαλούσα το Μανιτάρι να διαγράψει το σχόλιό σου αυτό μαζί και το παρόν δικό μου, το οποίο είναι καθαρά διαδικαστικό και δεν προσφέρει τίποτε στη συζήτηση. (Το δικό μου ας διαγραφεί ούτως ή άλλως, είτε η πρώτη είτε η δεύτερη εκδοχή ισχύει).

  25. Και επί της ουσίας, ο Νοσφεράτος έχει δίκιο. Δεν γίνεται το Σάββατο να φωτογραφίζεσαι και να κορδώνεσαι στην Κερατέα με το Θεοδωράκη και την Κυριακή το βράδυ να μιλάς για μελανοχίτωνες και τον Σόρος!! Ή είσαι χαζός ή κάτι δεν σου βγήκε πολιτικά μετά την Κερατέα στην οποία είχες φαίνεται επενδύσει προσωπικά και την κοπανάς λασπολογώντας. Αυτά είναι απαράδεκτα και φαιδρά πράγματα. Η όποια αποχώρηση σοβαρών ανθρώπων από ένα εγχείρημα στο οποίο συμμετείχαν σε ανώτατες μάλιστα θέσεις πρέπει να γίνεται με πολιτικούς όρους και ανάλυση του γιατί και πώς και όχι με όρους …»Ριζοσπάστη».

  26. Επιπόλαιη κίνηση Καζάκη, σίγουρα.

    Και η δική μου εικόνα από τη βάση είναι θετική – σε αντίθεση με τα της κορυφής. Αλλά βέβαια παίζει ρόλο το τι γίνεται σε επίπεδο ηγεσίας, το αντίθετο θα ήταν αφύσικο

    Η αρχή «και μάλιστα γρήγορα και δημόσια. Πριν μουχλιάσει» είναι βασική αρχή

  27. Η αντιγραφή του σχολίου του από εικοσπενταετίας φίλου Μιχάλη, που τα έχει ξαναχώσει επωνύμως στο Καζάκη έχει γίνει εν γνώσει του, και ελπίζω να συμμετάσχει στη συνέχεια της συζήτησης και αυτοπροσώπως.

  28. Επειδή ο Καζάκης είναι πολύ σοβαρός άνθρωπος, πρέπει να ληφθούν σοβαρά οι καταγγελίες του. Όπως και του επίσης σοβαρού Ληναίου.
    Έχω δει πολύ θετικά το κίνημα της Σπίθας, αλλά οι δύο αυτές παραιτήσεις και οι αναφορές σε υπερτλαντικά παράκεντρα εξουσίας με προβλημάτισαν πολύ.
    Ελπίζω να δοθούν εξηγήσεις από τη Σπίθα.
    Αλλιώς… θα απογοητευτούμε για άλλ μια φορά όσοι ψάχνουμε σαν΄δες σωτηρίας.
    Γιατί τελικά ό,τι γεννιέται στην Ελλάδα να είναι σάπιο;
    Δεν μπορεί! Κάτι δε θα είναι σάπιο κάποια στιγμή και θα έρθει η νίκη. Venceremos, venceremos…

  29. εξαποδω, on Απριλίου 13, 2011 at 7:20 πμ said:

    Και επί της ουσίας, ο Νοσφεράτος έχει δίκιο. Δεν γίνεται το Σάββατο να φωτογραφίζεσαι και να κορδώνεσαι στην Κερατέα με το Θεοδωράκη και την Κυριακή το βράδυ να μιλάς για μελανοχίτωνες και τον Σόρος!! Ή είσαι χαζός ή κάτι δεν σου βγήκε πολιτικά μετά την Κερατέα στην οποία είχες φαίνεται επενδύσει προσωπικά και την κοπανάς λασπολογώντας.»

    αρα μπορει να μαιο Φαιδρός οπως λέει το χαριτωμένο και πολύ σοβαρό και συμπαθητικό σε μένα Δελφινάκι (δελφινι δελφινάκι αλήθεια μου εισαι πολύ συμπαθές ακριβώς γιατι εχεις αυτο το ακι .στην καταληξη και δεν εισαι φαιδρο οπως εμεις οι νοσφερατοι αλλά μαλλον αγωνισταρας η /στρια εφοσον το δηλώνεις τοσο αποφασιστικά και επειδή στην Ελλάς εισαι οτι δηλώσεις ….)

    αλλά λέω την αλήθεια περι του Καζακη ε;
    Οχι οτι κι ο Καζάκης Δεν λεει την αληθεια περι του Σπιθα των Θοδωρακο Καραμπελιαδο Ζουραραιο δημοτροκαληδων .. Την λέει ..Αλλά ..
    ποτε την λεει ..; Τωρα .. Μεχρι τωρα Δεν την καταλαβαινε; Εδώ την καταλαβαιναν και τα μικρά παιδιά ..

  30. Καλά τρελαθήκαμε! Ο λασπολόγος να πει τι εννοεί συγκεκριμένα, γιατί αλλιώς παραμένει ένας κοινός λασπολόγος.
    Απ΄το Σόρος ξέρω ότι πήραν υποτροφία κάποιοι πάλαι ποτέ φίλοι σου Νοσφεράτε, λέγε με Τρ-λος, Ευρωβουλευτής

  31. Μάλιστα, μάλιστα!!! Πολύ πράμα μαζεύτηκε. Καλό αυτό. Φαίνεται τελέιώνει η «ψυχοθεραπεία» και αρχίζει το ενεργό ενδιαφέρον για το πως θα συγκροτηθεί ευρύ δημοκρατικό λαϊκό μέτωπο.
    Όχι σκέτο «αριστερό» για τι θα μείνουν πολλά λαικά στρωμματα έξω και θα ειναι μειοψηφικό, αλλά ταυτόχρονα θα μεινουν έξω και πλευρές που δεν κατανοεί η καθεστωτική αριστερα πλήρως (εθνικήκυριαρχία, πολιτισμικη ταυτότητα, οικολογία, αποανάπτυξη κλπ).
    Επίση όχι σκέτο «λαικό» γιατι στο λαό έχουμε ήδη ακροδεξιές τάσεις μέχρι και φασιστικές που οφείλουν να απομονωθούν. Ο λαός δεν είναι πάντα «αγιος», ενώ σπάνια είναι οι .. ηγετες.

    Επί των σχολίων τώρα, έχουμε και λέμε λακωνικά, αλλά περιεκτικά:

    @ ο Σπίθας

    Ε δεν κατανοείς; Ο Καραμπελιάς παίζει τα ρέστα του με τη Σπίθα. Δεν ξέρω όμως πόσο μπορεί να αντέξει….

    @ Νοσφερατος

    Δεν φαγώθηκα, αλλά απλά θέλω να είμαι δίκαιος. Δεν μπορώ να δέχομαι μονομερείς κριτικές, έστω και αληθείς, χωρίς να βλέπουμε τον εαυτό μας. (Δεν ειμαι καλο παιδί, γιατι ήδη ψιλοκατηγορούμε ως φίλος εκείνου του αποδιοπομπάιου τραγου, πρωην συναγωνσιτη της σπίθaς, ήτοι του Καζάκη…).

    Λοιπον, και κατά τη γνώμη μου: Ο Καζάκης έκανε διπλό λάθος και το δεύτερο το ομολόγησε στην επιστολή που δημοσιεύω. πίστευε ότι ο Μίκης θέλει συμβούλους. Ο Μίκης κάνει πάντα του … κεφαλιού του. Άλλοτε ωραίος και άλλοτε μοιραίος…

    Το 1ο λάθος ήταν ότι υπερεκτίμησε τη Σπίθα. Γι αυτό και πολλοί συντροφοί του στη Σεισάχθεια δεν τον ακολούθησαν. Δεν αποτελεί επιπολαιότητα, αλλά λανθασμένη πολιτική εκτίμηση. Πάντως είμαι σίγουρος ότι θα γραψει εκτεταταμένα, διότι είναι και πολυγραφότατος και ντόμπρος μέχρι αηδίας… και παρεξηγήσεως…

    ΥΓ: Καλά εκανε και ανεβασες το σχετικό πρόσφατο βίντεο του ΜΪΚη με Ερντογαν και ΓΑΠ. Για να μη ξεχνιόμαστε περί νεοθωμανισμού….

    @ δελφινάκι

    Λες: «Κακόμοιρο μανιταρι«… Μάλιστα. Έρχεται Πάσχα και δεν κάνω το λάθος να σου απαντησω…. Δεν ακολουθούμε κάποιοι ως πρόβατα τις αποφασεις των «από πάνω» και είμαστε έτσι … «κακομοιρα»… να δούμε ποιοι θα ειναι οι κακόμοιροι στο τέλος…

    @ εξαποδω

    Όντως ο Νόσφερατος εχει δίκιο δίκιο. Να εισαι μαζι το σαββατο και τη Δευτερα να καταγγέλλεις. Αν και η Κυριακή δεν θα πήγε χαμένη με τον Μικη… Αλλά έχει ο καιρός γυρισματα γι αυτούς που θαναι μαζί τους περισσότερο καιρό…..

    @ Herr K.

    ναι στη βαση έχουμε και τα δυο ρευματα ακομα. και τα ελπιδοφόρα και τα φασιστικα. Δυστυχως το πλαίσο της 1ης Δεκέμβρη τα εκκολπατει…. και ο κρυφός περιγυρος του Μικη δεν θα φυγει απραγος… και ο νοων νοείτω…

    @ mazestix ( toixo-toixo.blogspot.com

    Αυτό έλλεπε δα. Ο Καζάκης είναι πολύ καλος και βαθυς οικονομολόγος και δεν μασαει. Αλλά δεν είναι μόνο ο Καζάκης. Ειναι και ο Ληναίος. Έχει προβλέψει και Λεωνιδας. Ειμαστε πολλοί ακομα για αυτοργανωση… Οι πιο πολλοί. Οι όντως ανεξαρτητοι πολίτες. Όχι οι γκρούπες που φωνασκούν πολύ….

    Ναι οντως: Venceremos, venceremos…

    Πάμε παιδιά. Ση

  32. @manitaritouvounou

    «Οι ανύποπτοι αθώοι, πολύ εύκολα πλήττονται και συντρίβονται, από τη γρηγορούσα πολυμήχανη κακία. Οι αμοραλίστες κατισχύουνε. Αλλά θαρθούνε άλλοι ενάρετοι, γρηγορούντες αυτοί, από τα παθήματα των ανύποπτων να τους τιμωρήσουνε. Δεν διαφεύγουνε την τιμωρία οι κακοποιοί, η «μάχαιρα» που δώσανε, τους ανταποδίδεται….

    Οι φαύλοι επικρατούνε και συντρίβουνε τους αθώους, κατόπιν έρχονται άλλοι επιζώντες και τους τσακίζουνε. Κάποιος λαθεμένος υπολογισμός, κάποια λεπτομέρεια που δε μελετήθηκε καλά και, παράλληλα, η πληγωμένη αίσθηση της αρετής, συνεγείρει και συντάσσει τις αντίρροπες τάσεις που κινητοποιούνε τις αμυντικές κοινωνικές δυνάμεις για την τελική συντριβή των σκοτεινών δυνάμεων».

    Το αντέγραψα από το link που μου έδωσες.
    Μου απάντησε κατάλληλα ο Σαίξπηρ…

  33. νοσφεράτε, μπράβο για το βίντεο* των 12/4 11:08, πάντα το ήξερα ότι θεωρείς κακό τον νεοθωμανισμό, ακόμη κι αν ενίοτε τον προπαγανδίζει ή την αντίσταση εναντίον του θεωρεί γελοία η «όλη αριστερά»;

    *το πρωτοείδα σε ιστολόγιο άλλου, που κρατάει λίστα δηλώσεων για το μέλλον. για ώρα ανάγκης, δηλαδή θα εννοεί.

  34. αγαπητε Φιλε Γιαννη μια διευκρινηση..
    Θεωρώ Κακό κυριως την Πατριδοκαπηλια και την Υποκρισια .. Δηλαδή το εντελώς ορατο πια σε ολους Δουλεμα του αφελους μεσω του εθνολαικισμού.

    Διτι το να φωναζεις σε ολους τους τνους οτι εδύ και οι μαζι σου ειναι οι Μόνοι πατριωτες και οι αλλοι ..προδοτες
    δεν σημαινει αυτοματως οτι εισαι… και πατριωτης ..(τουλαχιστον δεν σημαινει οτι εσαι ..Ο Μόνος πατριωτης ..)
    Βεβαια στην Ελλάς λεγεται οτι εισαι οτι δηλώσεις απο τηναλλη ομως υπάρχει και η προσφατη μνημη ..
    Διοτι μη μου πεις οτι οι Μετεχοντες στον Σπιθα εννοώ τους εξεχοντες τοιοαυτους τυπου Καραμπελιά, Ζουραρη , Καζακη κλπ δεν εγνωριζαν τα δεκαδες Βιντεο , φωτο κλπ του Θεοδωρακη με τον Γαπ ομου με τα του κ . Ερντογαν .. ; Δεν τα γνωριζαν; τα γνωριζαν .Δεν γνωριζαν οτι ο Μίκης ητο και υπουργός του Μητσοτακη ; Σιγά μη δεν το γνωριζαν . Αλλά πως θα παιξουν μπαλα …
    και τωρα αρχισαν τα συντροφικά μαχαιρώμτατα ..Λυπαμαι αλλα η υποθεσις ειναι για τα γελια
    Φαιδροτητες που θαλεγε και το δελφινάκι .

    Με την ευκαιρια μιας και ξερω οτι εισαι ειδικόςστα Περι θρηκειας πε μου τι σημαινει το .. ΔΟΓΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΚΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑς ΤΟΥ ΜΙΚΗ;

  35. ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΑΡΗ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΤΟΝ Μ.ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΕΩΣ?
    Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΤΕΡΟ ΣΤΟΝ ΑΝΕΜΟ.ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕ ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΘΗΚΕ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΤΟΥ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΕ ΤΟΝ GAP ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΡΝΤΟΓΑΝ.
    ΑΠΟΡΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΖΟΥΡΑΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΠΕΛΙΑ ΣΥΝΤΑΧΘΗΚΑΝ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ.

  36. Αυτό δα έλειπε να μην καταφέρουν οι μαφιόζοι-ντόπιοι και υπερατλαντικοί-να βάλουν τις κατάλληλες σφήνες τους, για να διεμβολίσουν και αυτή την προσπάθεια.

    Έτσι ώστε ο λαός να μην έχει να επιλέξει έξω από τη Σκύλλα και τη Χάρυβδη του εφιαλτικού και ληστρικού δικομματισμού.

    Και των πολυδιασπαστικών παραφυάδων του.

    Για μια ακόμη φορά ΚΡΙΜΑ!

  37. Μη βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα. Η συζήτηση θα συνεχίζεται για πολλές μέρες, μέχρι να βγουν όλες οι πτυχές του θέματος.

    Να μια ακόμα ενδιαφέρουσα άποψη:

    «ΠΕΡΙ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΩΝ – από τον «Σπίθα Μόνος μου»
    Με αφορμή τόσο το κείμενο περί οργανωτικού για την παραίτηση Δημητροκάλη, όσο και την επιστολή αποχώρησης του Δημήτρη Καζάκη, θα ήθελα να πω τα εξής:

    Κατ’ αρχάς σε ότι αφορά στις «λεπτομερείς» εξηγήσεις για το πρόβλημα που αντιμετωπίζαμε ως οργάνωση, θα έπρεπε, φίλε Δημήτρη, να λάβεις σοβαρά υπ’ όψιν τι συμβαίνει στις Σπίθες, εκεί όπου γίνεται η πραγματική ζύμωση, στοιχείο που θα σε βοηθούσε να ξεφύγεις από τις ονειροπόλες επιδιώξεις, εφ’όσον το εγνώριζες! Φυσικά δεν ήταν δυνατόν να γνωρίζεις τι συμβαίνει μέσα στις Σπίθες αφού δεν είχες καμμία συμμετοχή! Εάν παρακολουθούσες κάποιες συνελεύσεις θα είχες την ευκαιρία, όχι μόνο να διαπιστώσεις ιδίοις όμμασι το μέγεθος των τριβών και της αντίδρασης στην όποια τάση «καπελώματος» της κίνησης, αλλά και το πόσο δύσκολο είναι να κινητοποιήσεις τους Έλληνες ξυπνώντας τους από τον λήθαργο του καναπέ στον οποίο βρίσκονται εδώ και δεκαετίες!

    Αντίθετα ήξερες να μιλάς από άμβωνος στην πλάτη του ονόματος του οποίου όπως λες χαρακτηριστικά ήθελες «να διαφυλάξεις την υστεροφημία»… Μόνο που δεν μας είπες περίπου πότε υπολογίζεις την ημερομηνία «αναχώρησης» της φυσικής παρουσίας του Μίκη Θεοδωράκη, γιατί απλούστατα ξέρουμε όλοι πάρα πολύ καλά, ότι αυτός που νοιάζεται για την υστεροφημία ενός προσώπου, είναι εκείνος που σκοπεύει να την εκμεταλλευτεί και ως είναι φυσικό προετοιμάζει το έδαφος για την στιγμή που θα αναλάβει τα ηνία! Ο μόνος αρμόδιος να ασχοληθεί με την υστεροφημία του είναι ο ίδιος ο Μίκης Θεοδωράκης. Αυτά ως προς τα περί «ιερού λείψανου»…

    Στην επιστολή της 1ης Απρίλη με την απομάκρυνση Δημητροκάλη, μίλησες για ένα κίνημα στρατηγών εξυμνώντας τους «ατίθασους» και τους «ανυπάκουους», χωρίς όμως να μας πεις με ποιό τρόπο θα μπορέσουν όλοι αυτοί οι «στρατηγοί» να συντονιστούν… Και επειδή δεν είναι ούτε λογικά, ούτε ιστορικά, ούτε πραγματικά εφικτό να υπάρξει συντονισμός και συννενόηση ανάμεσα σε τόσες διαφορετικές και πολλές φορές εκ διαμέτρου αντίθετες απόψεις, ήταν φυσικό επόμενο στην κατάλληλη στιγμή, να φέρεις ένα οργανωτικό κομμένο και ραμμένο στα μέτρα των σκοπιμοτήτων σου, το οποίο μετά από τόση σύγχιση και ταλαιπωρία, θα δέχονταν όλοι ως μάννα εξ ουρανού!

    Ό,τι λοιπόν είχες γράψει σε εκείνη την ανήθικη και ανέντιμη επιστολή, ήταν βασισμένο σε ένα κομψά διατυπωμένο «διαίρει και βασίλευε» και πραγματικά η τελευταία πράξη του προσωπικού σου δράματος, απέδειξε την «ποιότητα» και την «εντιμότητά» σου, με το να χαρακτηρίσεις «εκκολαπτώμενους μελανοχιτώνες» όλους εκείνους που έχουν παρατήσει δουλειές, οικογένειες, διασκέδαση, υποχρεώσεις, για να ριχτούν με όλες τις δυνάμεις τους στον τιτάνιο αγώνα της αφύπνισης του Ελληνικού λαού. Κι αν ισχυριστείς ότι δεν εννοούσες μελανοχιτώνες όλους τους Σπιθιστές, αυτό σημαίνει ότι τους θεωρείς κατ’ ουσίαν ανίκανους να αντιληφθούν την εξαπάτηση την οποία υφίστανται μιας και θα λειτουργήσουν ως «ξενιστές» για τα μελανοχιτώνια allien!

    Και τώρα, έρχεσαι με την επιστολή αποχώρησής σου να εφαρμόσεις την ναζιστική τακτική του «ρίξε, ρίξε λάσπη όλο και κάτι θα μείνει», αποδεικνύωντας για άλλη μια φορά ότι μας θεωρείς τόσο ανόητους, τόσο ανεγκέφαλους, ώστε να μην προβληματιστούμε έστω και ελάχιστα στο απλούστατο ερώτημα: Αφού τα ήξερες γιατί δεν μας ενημέρωνες; Γιατί ακόμα και στην παρουσία του Μίκη Θεοδωράκη στην Κερατέα στεκόσουν πίσω του σε περίοπτη θέση, ώστε να σε βλέπουν όλοι; Τι έκανες Δημήτρη; Επιθεωρούσες τα πέραν του Ατλαντικού παράλια;

    Ξέρε λοιπόν το εξής… Όσες συμβουλευτικές και αν γίνουν, όσοι και αν μετάσχουν σε αυτές, όσο «ψηλά» και αν βρίσκονται, τον τελευταίο λόγο θα τον έχουν εκείνοι που σηκώνουν στους ώμους τους το φορτίο της αφύπνισης του Έλληνα Πολίτη. Αυτοί που καθημερινά ανεξαρτοποιούνται και ελευθερώνουν από μέσα τους τεράστια ποσά αγάπης γι αυτή την κίνηση, για τους συναγωνιστές τους, για την Ελλάδα! Γιατί αυτή η κίνηση στηρίζεται σε άντρες, όχι σε εξανδράποδα που θεωρούν εαυτούς φυσικούς ηγέτες ηλιθίων!

    Αυτοί που θα ξεπεταχτούν από αυτή την Κίνηση θα είναι πραγματικές Σπίθες, με τέτοιο φορτίο που θα μπορούν να ανάψουν πυρκαϊές και να μεταλαμπαδεύουν τις ιδέες της ανεξαρτησίας και της ελευθερίας, πύρινες, όπως πραγματικά πρέπει να είναι κι όχι προσαρμοσμένες σε αναχρονιστικές τακτικές ΕΑΜικού τύπου! Οι νέοι ηγέτες θα είναι ηγέτες λαϊκοί και σύγχρονοι, ηγέτες με κύριο χαρακτηριστικό να ενώνουν τον λαό, όχι λάγνοι εραστές σπαρακτικών εμφύλιων αναμνήσεων!

    Γι αυτό λοιπόν εμείς, οι Σπιθιστές κάθε Σπίθας, που ξέρουμε καλά τι σημαίνει να αγωνίζεσαι για μία ιδέα με ό,τι έχεις και δεν έχεις, σου λέμε πολύ απλά «άντε γειά»… Φτιάξε το Ε.Α.Μ που φαντάζεσαι. Κυνήγα το όραμά σου που σε θέλει να ηγείσαι σαν άλλος Δον Κιχώτης ενός κινήματος που θα κυνηγά τους ανεμόμυλους των «πέραν του Ατλαντικού ιδρυμάτων» ή ακόμα και εξωγήϊνους, μιας και δεν αποκλείεται αύριο να πεις ότι και αυτοί επιδιώκουν να χρησιμοποιήσουν την Σπίθα για να εκκολάψουν τα μικρά τους…

    Τα πρόσωπα είναι αγγελιαφόροι… Οι ιδέες είναι τα χαρακώματα και μόνο κιοτήδες το σκάνε απ’ αυτά! Έτσι έκανες κι εσύ! Τόσκασες όταν είδες ότι δεν ευοδώνουν τα σχέδιά σου και τόκανες μόνο και μόνο για να διατηρήσεις την αίγλη σου στους άλλους, τους «δικούς σου» ! Για να κρατήσεις το τσιφλίκι σου και να επιφέρεις άλλη μία διάσπαση, άλλο ένα σοκ στα αλλεπάλληλα που έχουμε υποστεί μέσα σε αυτούς τους 5 μήνες!

    Εμείς φίλε Δημητράκη, βάλαμε την υπογραφή μας στην Ιδρυτική Διακήρυξη και δεν την παίρνουμε πίσω! Αυτό, είναι καλό να το γνωρίζουν όλοι απο τώρα και στο εξής γιατί είναι η μόνη πραγματικότητα και το πεδίο που θα δώσουμε όλες τις μάχες! Εντός και εκτός!

    Για μας, το δικό σου Ε.Α.Μ. δεν σημαίνει τίποτε άλλο, από την φράση…

    Επαιξα Ατιμα Μίκη…»

  38. Και αν νομίζετε ότι οι Σπίθες περιορίζονται στις Μακιαβαλικές δολιοπλοκές και ίντρτριγκες, δείτε και τη Σπίθα Πάτρα, ενεργή μες στην κοινωνία (Παπα-Ηλία, περιμένουμε κι εσένα, όταν τελειώσει η θεία ακολουθία των ΒαΪων):

    http://tools.otenet.gr/tools/showContent.jsp?name=cebccf89cebbcebfcf83-ceb8ceb1cebbceb1cf83cf83ceb9cebf-cebcceb5cf84cf89cf80cebf-cf83cf80ceb9ceb8ceb11.jpg&nst=false

    Η Σπίθα Πάτρας συμμετέχει στη μεγάλη συγκέντρωση για τη διεκδίκηση του ΘΑΛΑΣΣΙΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ! Κυριακή 17 Απριλίου, στο μώλο, από τις 10:00 έως τη 1 το μεσημέρι!
    Προσυγκέντρωση στις 09:45, στην Εθνική Τράπεζα, ΠΛ. ΤΡΙΩΝ ΣΥΜΜΑΧΩΝ!

    Υ.Γ.: Σας επισυνάπτουμε ένα κείμενο που έγραψε μέλος της Σπίθας με σκοπό να μοραστεί εκείνη την ημέρα

    Το Θαλάσσιο Μέτωπο της Πάτρας ανήκει στους κατοίκους της
    Ζούμε σε καιρούς πονηρούς. Η κυβέρνηση της υποτέλειας και του Μνημονίου, «επέτυχε» με τη συμφωνία της 11ης Μάρτη να παρατείνει την οικονομική κατοχή της χώρας μέχρι το 2021! Σε αντάλλαγμα για την υποδούλωση της Ελλάδας στους πιστωτές της («αποφυγή της χρεωκοπίας» το λένε τα κυβερνητικά παπαγαλάκια) θα πρέπει η «ελληνική» κυβέρνηση να εκποιήσει άμεσα δημόσια περιουσία και γη αξίας 50 δις ευρώ. Κοινωφελείς υποδομές, λιμάνια, εκτάσεις υψηλού φυσικού κάλλους, νησιά, κλπ, θα βγουν στο σφυρί για να ικανοποιηθούν οι διεθνείς τοκογλύφοι. Ήδη αυτές τις μέρες οι γύπες της διεθνούς κερδοσκοπίας άρχισαν να πηγαινοέρχονται στην Αθήνα για να «βοηθήσουν» στην εκποίηση της δημόσιας γης (εκπρόσωποι Goldman Sachs, Τζ. Σόρος, κλπ).
    Μέσα σε αυτό το πλαίσιο ξεπουλήματος των πάντων καθίσταται τουλάχιστον ύποπτη η καθυστέρηση υλοποίησης των παλαιότερων κυβερνητικών δεσμεύσεων για απόδοση του Θαλασσίου Μετώπου της πόλης στους κατοίκους της. Αν, λοιπόν, στα ανόσια μυαλά των κυβερνητικών αξιωματούχων και των Τροϊκανών προϊστάμενών τους έχει μπει η ιδέα να εντάξουν το Θαλάσσιο Μέτωπο της Πάτρας στα «ασημικά» που σκοπεύουν να βγάλουν για πούλημα στις διεθνείς αγορές, τότε θα διαπιστώσουν πολύ σύντομα ότι λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο, το Λαό της πόλης μας δηλαδή.
    Οφείλουμε να προειδοποιήσουμε την κυβέρνηση ότι η μόνη «αξιοποίηση» που μπορεί να γίνει αποδεκτή είναι η άμεση και άνευ όρων παραχώρηση ολόκληρου του Θαλασσίου Μετώπου στους κατοίκους της Πάτρας και της ευρύτερης περιοχής ώστε να χρησιμοποιηθεί ελεύθερα και δωρεάν για αναψυχή, ξεκούραση, αθλητισμό, παιχνίδι, κοινωνική συναναστροφή, κοινωνική και καλλιτεχνική έκφραση. Την ίδια προειδοποίηση οφείλουμε να απευθύνουμε και σε τοπικά μεγαλοσυμφέροντα που τυχόν ορέγονται το θαλάσσιο μέτωπο και θέλουν να το μετατρέψουν σε πάρκο κερδοσκοπίας και καταναλωτισμού.
    • Το Θαλάσσιο Μέτωπο της Πάτρας ανήκει στο Λαό της Πάτρας και της ευρύτερης περιοχής και πρέπει να του παραχωρηθεί άμεσα και ολόκληρο.
    • Ούτε μια σπιθαμή δημόσιας γης για πούλημα σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας.
    ΚΙΝΗΣΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ – ΣΠΙΘΑ ΠΑΤΡΑΣ

  39. Η απότομη στροφή μου της 1ης Απριλίου δεν ήταν τίποτε άλλο παρά το αποτέλεσμα του φόβου που με κατέλαβε όταν συνειδητοποίησα ότι η προπαγάνδα των ψευτο-Σπιθιστών μέσα στις γραμμές μας [που χρησιμοποίησαν αισχρές συκοφαντίες και σενάρια φανταστικά όσο και βρώμικα για να δημιουργήσουν αμφιβολίες ακόμα και για το ήθος και την ακεραιότητά μας (βλ. επιστολές των δύο παραιτηθέντων), με στόχο το οργανωτικό μου σχέδιο και που έφτασαν σε σημείο να με κάνουν να ντραπώ που υπάρχουν ακόμα τέτοιοι άνθρωποι που να έχουν το θράσος να εκστομίζουν δημόσια τέτοιες αθλιότητες] είχε πάρει τόσο μεγάλες διαστάσεις, ώστε υπήρχε κίνδυνος διάλυσής μας.

    Το τι συνέβη από κει και πέρα, θα αποτελέσει κάποτε τη μαύρη σελίδα της οργάνωσής μας. Ένα μονάχα μπορώ να σας πω τώρα, ότι όλα έγιναν κάτω από τον απόλυτο έλεγχό μου, ώστε να ξεσκεπαστεί τελικά η συνωμοσία και να απαλλαγούμε οριστικά από τον κακοήθη όγκο που μας απειλούσε. Έτσι βγήκαμε απ’ αυτή τη θλιβερή κρίση σοφότεροι και δυνατότεροι. Η πρόσφατη συνεδρίαση της Συμβουλευτικής είχε έναν σχεδόν πανηγυρικό χαρακτήρα. Από δω και στο εξής θα προχωρήσουμε πιο αποφασιστικά, πιο προσεκτικά και πιο δυναμικά. Φτάνει να αποκατασταθεί η τραυματισμένη εμπιστοσύνη ανάμεσά μας, που αποτελεί θεμέλιο λίθο στην προσπάθειά μας να πετύχουμε τους φιλόδοξους στόχους που θέσαμε.
    πηγη
    http://www.mikis-theodorakis-kinisi-anexartiton-politon.gr/el/articles/?nid=640

  40. Θα ξαναμπώ και εγώ στον χορό, όχι οργανωτίστικα ή φιλολαϊκίζον, ούτε τώρα στα γεράματα για υστεροφημία, θα μπω όμως για ένα λόγο, για να σταματήσει εκείνο το παλιό, το πας μη Έλλην βάρβαρος και να θυμίσω ότι μόνο προτάσεις ή και εναλλακτικές λύσεις μπορούμε να προτείνουμε, όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού και ε ξηγιέμαι, Λίγο πολύ με τον ένα ή τον άλλον τρόπο, όλοι γνωριζόμαστε, ο κάθε ένας από μας έχει και την Ιστορία του, το ζητούμενο, η συμμετοχή μας, σας, εις το καινούργιο είναι τυχαίο; Έπρεπε να δημιουργειθεί ναι ή όχι; Έγινε έτσι από καπρίτσιο; δεν το γέννησαν οι ανάγκες που ως γνωστό όλοι γνωρίζουμε, κάνει κακό; ή μήπως θα πρέπει να ποινικοποιήσουμε το καινούργιο, γιατί εμείς έχουμε το καλλίτερο; και εν τοιαύτη περιπτώση ο Λαός έχει δικαίωμα να συμμετάσχει, φυσικά ακούγοντας και κρίνοντας; εκτός και αν εμείς κρατάμε την λύση και κανείς άλλος δεν έχει το δικαίωμα, όντας πράκτορας του εχθρού κατά την γνώμη μας. Δεν λέγω ότι θα υπάρξουν και τέτοια φαινόμενα,όμως ας τα αφήσουμε να εξελιχθούν και τα κτυπάμε, όχι ακόμη δεν τον είδαμε Γιάννη τον βγάλαμε, που λέει και η παροιμία ας με συγχωρήσουν οι Γιάννηδες. Ακόμη θα πω και τούτο, Όλες οι κινήσεις οι πολιτικές εννοώ του Μίκη, μετά την χούντα από την μεταπολίτευση μέχρι και σήμερα, ήταν προσωπικές για προβολή; ή όντας φιλολαϊκές και σε κατεύθυνση λύτρωσης και ανάπτυξης του μαζικού Λαϊκού κινήματος στην σωστή του βάση; δηλαδή παλλαϊκού, χωρίς εκείνες τις διαχωριστικές γραμμές που και έβλαψαν, αλλά και μίκρυναν την δυνατότητα ανάπτυξης και το αποτέλεσμα το έχουμε μπροστά μας, και το τελευταίο, έχει ανάγκη ο Μίκης
    και από άλλη υστεροφημία, ή ο πόνος του για την κατάντια του σήμερα και η μη πειστική λύση των υπαρχόντων σχημάτων ήταν αυτό που γέννησε την Σπίθα, σε τελευταία ανάλυση το κίνημα σήμερα δεν πάσχει, ναι ή όχι; Ακόμη το ζητούμενο είναι συσπείρωσης μιας ομάδας από από διανοούμενους; Ή η σπείρωση του Λαού; Ο τόπος είναι γιομάτο από διανοούμενους με έτοιμες λύσεις, αμ δε,από ανθρακωρύχους πάσχει, αυτό μην το ξεχνάμε εμείς, εσείς! που θέλουμε να βάλουμε πλάτη για ανόρθωση!

  41. @ Nοσφερατος

    Φαίνεται ότι πάμε σε αγώνα στην… Πιτίτσα, όπου οι στροφές είναι πολλές και επικίνδυνες, όπως και η κλίση…

    @ υιος ασωτος

    Θα πρότεινα ως φίλος το «σπεύδε βραδέως» για να μην πω το «όποιος βιάζεται σκοντάφτει«…. Μπορεί να τα πούμε στις 4 Μάη….

    Καλή Ανάσταση αδέλφια – κατά τα άλλα….

  42. »σε αγώνα στην… Πιτίτσα,»;

    στην Πιπίτσα Στην Κικίτσα; στην Λίτσα;

  43. Πιτίτσα = Χωριό της βόρειας πλευράς του Παναχαϊκού όρους, όπου διεξάγεται εδώ και δεκαετίες μία από τις ειδικές διαδρομές του «Ράλλυ Ακρόπολης» (με πολλές στροφές), που την παρακολουθούν πολλοί Πατρινοί

  44. Καλα εκανε το δελφινακι και δημοσιευσε το επωνυμο
    σχολιο μου για τον Καζακη.Περιμενετε να βγουν ηχογραφημενα αυτα που ειπε στην Κυπρο στην παρασυναγωγη της Σεισαχθειας που συνεδριασε εκει
    υπο τον ψευδεπιγραφο τιτλο των Σπιθων Κυπρου.
    Θα φριξει το πανελληνιο απο την αμετροεπεια και την πολιτικη αλητεια του σταλινισκου.Ασ παει να κανει εαμ κι αμα θελει και δημοκρατικο στρατο.Θα ειναι ομως ηθικα υπευθυνος για το πρωτο κεφαλι σπιθιτη που θα ανοιξει απο τους εθνομηδενιστες τραμπουκους των εξαρχειων απο την σιωνιστικη αριστερα των τερμιναλ και των αντιφα.Ηδη οι σπιθες απειληθηκαν με αντισυγκεντρωση ωσ φασιστικες απο το ιντυμιντια.Αναβιωσε ιδεολογικα ο Καζακης την Καρφιτσα και τους νεους Γκοτζαμανηδες μονο που αυτη την φορα θα εχουν χρωμα μαυροκοκοκκινο.Αληθεια η διφυης συνεργατης του κΚιττου ως συντονιστρια τησ Σεισαχθειας στην Αθηνακαι εμφανιζομενη ως εκπροσωπος της Σπιθας στην Κυπρο κοιμαται ησυχα μετα την τραγωδια του Μαβι-Μαρμαρα.Αντε μην ανοιξω το στομα μου για τα νεοσταλινικα σουργελα.

  45. Δεν ξέρω τι ειπώθηκε στην Κύπρο (το φαντάζομαι όμως) αλλά θα συμφωνήσω με τον Μ. Χατζηπέτρου ότι η πανάθλια δήλωση παραίτησης του νυν και αει Κνίτη στοχοποιεί ανθρώπους που καμία σχέση δεν έχουν με τις συλλήβδην κατηγορίες που εξαπέλυσε. Οι αναρχοναζί δολοφόνοι των εργαζομένων της Μαρφίν έχουν ήδη στοχοποιήσει τη Σπίθα (τη συνεπικουρία διαφόρων ούλτρα αριστεριστών ιστολόγων του … τέως ΣΥΡΙΖΑ). Στην Πάτρα, μάλιστα, όσοι διοργανώσαμε την πρώτη μεγάλη συγκέντρωση της Σπίθας με μέλη της Συμβουλευτικής πριν δυο μήνες περίπου, δεχτήκαμε από τότε τους τραμπουκισμούς τους. Αν συμβεί τίποτε όμως σε ανθρώπους ή Σπίθες από τους τραμπούκους να ξέρει ο Καζάκης ότι θα λάβει το μερίδιο ευθύνης που του αναλογεί.

  46. @ ΜΙΧΑΛΗΣ ΙΠΠ.ΧΑΤΖΗΠΕΤΡΟΥ, @ εξαποδω

    Ψυχραιμίαααααααα!!!!!

    Διάβασα εδώ και μια βδομάδα τα οργισμένα σχόλιά σας. Τα σκέφτηκα εν μέσω Χαροποιού Πένθους και του Πάσχα. Σήμερα αποφάσισα να θέσω σε μένα (ρητορικά), σε σας και κυρίως στους αναγνώστες κάποια ερωτήματα που μου προέκυψαν:

    1) Γιατί απουσιάζει ο Στ. Ληναίος από την οργή σας;

    2) Γιατί οι απειλές προς Δ. Καζάκη γράφονται εδώ και όχι κάποι πιο επίσημα;

    3) Από που αντλείτε αυτή την αυτοπεποίθηση;

    4) Γιατί ο Μϊκης κάλεσε το Δημήτρη Καζάκη στη Συμβουλευτική, ενώ γνώριζε πολύ καλά τι έκανε;

    5) Γιατί ακόμη δεν διαψεύδονατι οι καταγγελλίες τους;

    6) Γιατί αρχίζουν ελλαδικές «σπίθες» να επιζητούν απαντήσεις;

    ΥΓ: Ο τρόπος γραφής σας, αν δεν είναι στιγμιαίος, με προβληματίζει για κάτι πολύ βαθύτερο, απ’ αυτό που εκπέμπετε.

    Ελπίζω να ήταν έκφραση αγανάκτησης για τα τα τεκτενόμενα σε μια προσπάθεια που δεν φαίνεται να πηγαίνει προς τα εκεί που φαινόταν εξ αρχής… Διαφορετικά σας ευχαριστώ που μου ανοίγετε τα μάτια…

  47. @ Μανιτάρι

    Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά!

    Ευχαριστώ για την επίληση αλλά από ψυχραιμία όση θέλεις!
    1. Ο Ληναίος δεν διεκδικεί ρόλο Πάπα. Έχει κάποιες απόψεις, ενίοτε γραφικές, και τέλος. (Αλήθεια, τις απόψεις του για το μεταναστευτικό τις ξέρεις;)
    2. Δεν υπάρχει καμία απολύτως απειλή. Όποιος νομίζει όμως ότι θα φτύνει εκεί που (παρα)έγλειφε και θα γίνεται Λούης για να τρώνε οι άλλοι το ξύλο πλανάται (πολιτικήν) πλάνην οικτρά. Τα κόλπα του «Ιού» πολλοί φαίνεται τα ζήλεψαν αλλά θα πρέπει να ξέρουν ότι δεν είναι όλοι διατεθιμένοι να τα αποδέχονται από εδώ και πέρα.
    3. (!) (!)
    4. (!)
    5. Αυτός που κάνει τις καταγγελίες είναι εκείνος που πρέπει να τις στοιχειοθετεί ή τουλάχιστον να τις εξειδικεύει/εξατομικεύει. Αλλιώς, δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένας λασπολόγος της (παλαιοκνίτικης) σειράς.
    6. Σε όσους δεν ψυχαγωγούνται με το ανέξοδο σπορ της κριτικής, είναι γνωστό ότι οι ελλαδικές Σπίθες, ή τουλάχιστον αρκετές από αυτές, επιζητούσαν και επιζητούν (μέσω της δράσης και της ζύμωσης και όχι της ομφαλοσκόπησης) απαντήσεις για τα σοβαρά, όμως, ζητήματα φυσιογνωμίας, στρατηγικής και προοπτικής της κίνησης και όχι για αστειότητες επιπέδου Εσπρέσσο και Ριζοσπάστη αρχών του ’80. Το εγχείρημα είναι ούτως ή άλλως δύσκολο, με υψηλές πιθανότητες αποτυχίας, αλλά οι ναυτικοί στην φουρτούνα φαίνονται…

  48. @ εξαποδω

    Τώρα θα απαντήσω λέγοντας μόνο: «αλήθεια ανέστη» κατά την πίστη ημών…

  49. Αποπειρα κανω να απαντησω στα ερωτηματα.
    1 Καζακης Υπαρχουν ηχογραφημενα ντοκουμεντα απο την παρασυναξη των ψευτοσπιθων Κυπρου.Συνωμοσιολογιες τυπου Χαρδαβελα,βοθρος για τα προσωπικα οικογενειακα του Μικη,και το καταληκτικο που εξεστομισε τρις ο ιδιος..Εχω χε…..ς τισ
    σπιθες σας.
    2Ληναιος Ξερετε οτι διετελεσε ενα διαστημα-μετατο πασοκ-μελος του εθνομηδενιστικου τροτσκιστικου ΣΕΚ?
    3Επι της ουσιας τωρα οποιος καταγγελει φερει και το βαρος της αποδειξης.Τι διαολο δηλαδη πρεπει εγω να αποδειξω στον σταλινισκο και στην ημιτρελη οτι δεν ειμαι ελεφαντας?Αλλωστε οταν το πασοκ θα διωξει τον ΓΑΠ ο Καζακης θα ειναι ενας πολυ καλος υποψηφιος βουλευτης του αναγεννημενου λαικου πατριωτικου βαθεος πασοκ.Δαμανακη,Ανδρουλακης Κοτζιας εδειξαν τον δρομο.Θα τον βρει κι ο Καζακης

  50. @ ΜΙΧΑΛΗΣ ΙΠΠ.ΧΑΤΖΗΠΕΤΡΟΥ

    ¨οσον αφορά τις δικές σας επιθέσεις προς το Δημ. Καζάκη, έχω την εκτίμηση ότι θα απαντήσει εν ευθέτω ο ίδιος (όχι προς την προφητεία σου βεβαιως). Αλλά εάν υποθέσουμε ότι ευσταθεί η εκτίμηση, όπως και η πληροφορία περί Στ. Ληναίου, πως δεχτήκατε να γίνετε σύντροφοι στην Σπίθα, όπου οι δυο ήταν » συμβουλάτορες»; Και μη μου πείτε ότι ξέρατε ότι εςίχαν λιγο χρόνο εκεί…

  51. 1)ΟΙ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΤΟΣΟ ΤΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΛΗΝΑΙΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΖΑΚΗ ΗΤΑΝ ΑΥΣΤΗΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΤΟΝ ΜΙΚΗ.ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΑΝ ΨΑΞΤΕ ΤΟ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ.
    2)ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΖΑΚΗΣ ΝΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΕΜΕΤΙΚΟΥΣ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΥΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ Η ΣΠΙΘΑ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΟΡΦΩΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟΘΙ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΜΙΚΗ.ΕΔΩ ΘΑ ΘΥΜΙΣΩ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΖΑΚΗ ΣΤΙΣ 2 ΜΑΡΤΙΟΥ
    ΣΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ Το κίνημα δεν χρειάζεται υποταχτικούς και υπάκουους
    το πρώτο ζήτημα που απασχόλησε την συγκρότηση της Σπίθας ήταν το οργανωτικό. Με ποιον τρόπο θα μπορούσε η Σπίθα να μετατραπεί σε οργάνωση ανοιχτή σε όλες τις μάχιμες δυνάμεις του λαού, να κερδίσει την εμπιστοσύνη τους και να βοηθήσει στην συγκρότηση εκείνου του παλλαϊκού μετώπου που θα μπορούσε να ανατρέψει το σημερινό καθεστώς; Ο ίδιος ο Μίκης είχε από την ιδρυτική της 1ης Δεκέμβρη ρίξει τις ιδέες της αυτοοργάνωσης και της άμεσης δημοκρατίας. Οι ιδέες αυτές μίλησαν σε πολλές καρδιές. Δεν ήταν όμως όλοι έτοιμοι να επενδύσουν στην πρωτοβουλία, στην αυτενέργεια, στην ελευθερία της ζύμωσης και της δράσης που πρέπει να έχει μια αυθεντικά λαϊκή οργάνωση, όπως ήταν εξυπαρχής η Σπίθα.
    Δυστυχώς υπήρξαν αντιλήψεις που εύκολα διολίσθησαν σε λογικές και πρακτικές εντελώς ξεπερασμένες και αντιδραστικές. Η σπίθα που θέλησε να ανάψει ο Μίκης έγινε στα χέρια τους ένα είδος άγιου λείψανου που περιφερόταν από εκκλησίασμα σε εκκλησίασμα για να το προσκυνήσουν οι πιστοί. Η αυτοοργάνωση και η άμεση δημοκρατία μπήκαν σε δεύτερη μοίρα. Προείχαν οι εντολές, οι ντιρεκτίβες και η πειθαρχία σ’ αυτές. Το όνομα ενός αγωνιστή σαν τον Μίκη έγινε λατρευτικό αντικείμενο. Η υποταγή και η τυφλή υπακοή στην θέληση του Μίκη, όπως την εξέφραζαν οι «αντ’ αυτού», έγινε η ύψιστη αρετή. Έτσι είχαμε μια άκομψη προσπάθεια να μεταμορφωθούν οι Σπίθες, να εξοβελιστούν οι πιο ατίθασοι και οι πιο ανυπάκουοι, ώστε να μείνουν μόνο οι πιστοί και υπάκουοι. Είχαμε το φαινόμενο να σβήνουν, ή να διαλύονται μαζικές Σπίθες με δράση και άποψη, να προβοκάρονται, ακόμη και να προπηλακίζονται μη αρεστές Σπίθες και Σπιθιστές με σκοπό να αποχωρήσουν, προκειμένου να φυτρώσουν στη θέση τους αδύναμες, μικρές Σπίθες, τις περισσότερες φορές καθ’ υπόδειξη ή με ενέργειες συγκεκριμένων ομάδων ή ατόμων οι οποίοι επιλέγουν ποιοι θα συμμετάσχουν σ’ αυτές με βασικό κριτήριο το ποιος πειθαρχεί στις εντολές άνωθεν, ποιος είναι πιστός στον «Οδηγητή του Κινήματος» και στους ex officio εκπροσώπους του επί της γης.
    Φτάσαμε στο σημείο να εξυμνείται ένα μοντέλο οργάνωσης που ερχόταν από τις πιο σκοτεινές σελίδες της ιστορίας. Φτάσαμε στο σημείο να συζητά η Σπίθα ένα πρότυπο οργανωμένης δράσης που θα μπορούσε εύκολα να συνοψιστεί στα παρακάτω λόγια: «Δεν είναι μολοντούτο απαραίτητο ο καθένας απ’ αυτούς που αγωνίζονται για την θεωρία να ξέρει απόλυτα, ούτε να γνωρίζει με λεπτομέρειες κάθε μια από τις σκέψεις του αρχηγού του κινήματος. Το βασικό είναι να καλλιεργηθεί και ν’ αναπτυχθεί σύμφωνα με ορισμένες ουσιαστικές αρχές της θεωρίας, λίγες ας είναι, μα οπωσδήποτε πρωταρχικές. Ακόμη κι αν δεν καταλάβει τελείως αυτές τις αρχές, είναι αρκετό να πεισθεί για την αναγκαιότητα της νίκης της θεωρίας και του κόμματός του. Ο στρατιώτης δεν είναι ανάγκη να ξέρει τα σχέδια των επιτελαρχών. Πρέπει λοιπόν να τον κρατήσουμε στα πλαίσια μιας αυστηρής πειθαρχίας και να του εμφυσήσουμε την πεποίθηση ότι τα αίτια της θεωρίας είναι δίκαια κι ότι για να επικρατήσει χρειάζεται να αναλωθεί ολόκληρος… Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε μ’ έναν στρατό όπου όλοι οι στρατιώτες του θάταν στρατηγοί, προικισμένοι με ανώτερες ικανότητες; Ή τι χρησιμότητα θα είχαν για ένα κόμμα τα μέλη του, αν όλα ήταν «εξέχουσες» προσωπικότητες; Όχι, μας χρειάζονται απλοί στρατιώτες γιατί δίχως αυτούς δεν θα μπορέσουμε να πετύχουμε εσωτερική πειθαρχία. Μια «οργάνωση» απ’ την ίδια της τη φύση, δεν θα μπορέσει να υπάρξει παρά μόνο με μια ανώτατη διοίκηση από μορφωμένους και με την πλατειά μάζα πίσω της που θα την καθοδηγεί περισσότερο το συναίσθημα.»
    Μπορεί το παραπάνω απόσπασμα να το έγραψε ο Χίτλερ το 1928 και να αποτυπώνει την οργανωτική φιλοσοφία του ναζισμού, αυτό όμως δεν απέτρεψε ορισμένους από το να επαναφέρουν την ίδια λογική στα οργανωτικά τους σχέδια για την Σπίθα. Μόνο που αυτή την φορά τα εμφάνισαν ως θέληση του «Οδηγητή του Κινήματος» όπου όλοι οι άλλοι έπρεπε να πειθαρχήσουν.ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ
    Η Σπίθα ξεκίνησε μ’ αυτή τη λογική. Επιχειρούσε ευθύς εξαρχής μια νέα μορφή οργάνωσης, όπου όλοι μπορούν να είναι επιτελάρχες, όλοι στρατηγοί και όλοι προικισμένοι με ανώτερες ικανότητες. Όλοι μπορούν να είναι εξέχουσες προσωπικότητες, όχι με τις πλάτες ενός μηχανισμού, ούτε ελέω Υψίστου, αλλά με βάση την πραγματική συνεισφορά τους στη συλλογική σκέψη και πράξη.
    Ξεκινάμε λοιπόν από την αρχή. Ξεκινάμε από την ιδρυτική αφετηρία της Σπίθας. Ξεκινάμε να οικοδομούμε μια οργάνωση δίχως Αρχηγούς και Οδηγητές, αλλά με ανεξάρτητους και ελεύθερους ανθρώπους που δοκιμάζονται στην συλλογική δράση στη βάση κοινών αρχών και στόχων. Μια οργάνωση όπου όλοι είναι συνδιαμορφωτές της ιδεολογίας και της πολιτικής της μέσα από την πιο ελεύθερη και ανοιχτή ζύμωση με διαδικασίες άμεσης δημοκρατίας στη βάση.
    Σε μια τέτοια οργάνωση η ηγεσία κατακτάται και δεν διορίζεται, ούτε χρίζεται. Δεν αποτελεί προνόμιο, αλλά απόδειξη της θεωρητικής και πρακτικής συμβολής της μέσα από ελεύθερες, ανοιχτές και πλήρως δημοκρατικές διαδικασίες, όπου συμμετέχουν όλοι με την ίδια βαρύτητα και ρόλο. Μόνο έτσι μπορούμε να έχουμε μια οργάνωση ελεύθερα σκεπτόμενων αγωνιστών οι οποίοι καθοδηγούνται από τη συνείδηση και τη γνώμη τους, χωρίς να γίνονται υποχείρια κανενός, ούτε να υποτάσσονται στο τυφλό συναίσθημα. Μόνο έτσι μπορούμε να αποκτήσουμε μια οργανωμένη δύναμη που να είναι ικανή να φέρει σε πέρας το τιτάνιο έργο της ανατροπής του σημερινού καθεστώτος και της αναγέννησης της χώρας, όπου για πρώτη φορά ο λαός, ο εργαζόμενος λαός και όχι όσοι ζουν από τον μόχθο και το αίμα του, θα γίνει αληθινά αφέντης στον τόπο του.

    3)ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΣΑΣ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ.ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ!ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΑΝΤΕΡΑ ΜΙΛΗΣΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ.

  52. Πράγματι, ας μιλήσουμε πολιτικά:

    ΕΠΙΒΑΤΕΣ, ΛΑΘΡΕΠΙΒΑΤΕΣ Η’ ΕΠΙΒΗΤΟΡΕΣ;
    (Ανοιχτή επιστολή στον Μίκη Θεοδωράκη και την Συμβουλευτική)

    “Στην ευρεία έννοιά του ο μακιαβελισμός προσέλαβε διαφορετικό αμοραλιστικό και δημώδες περιεχόμενο, σύμφωνα με το οποίο επιτρέπεται η άρση κάθε ηθικού φραγμού, μηχανορραφία και η δολοπλοκία για την επίτευξη προσωπικών στόχων, ακόμα και άνομων, στα πλαίσια των ρυθμιστικών κανόνων μιας κοινωνικής ομάδας ή οποιασδήποτε μορφής κοινότητας.” (από την wikipedia)

    Μαζί με τις χιλιάδες ενεργά μέλη και φίλους της Σπίθας σε όλη την Ελλάδα παρακολουθούμε με έκπληξη και οδύνη την «κρίση» που προκάλεσαν και συντηρούν (με καταστροφικό και αυτοκαταστροφικό τρόπο) οι προσωπικές στρατηγικές και η εξουσιαστική μανία για τον έλεγχο του κινήματος, πριν αυτό καν αποκτήσει πολιτική υπόσταση. Οι παλινωδίες της συζήτησης για την οργανωτική μορφή δεν ήταν παρά η έκφραση της σπουδής των εραστών της μικροεξουσίας, αυτών που ζουν σε έναν κόσμο διαρκούς παλατιανής ραδιουργίας. Οι χαρακτηρισμοί της «αντιπαράθεσης», οι στάσεις του τύπου «φεύγω γιατί δεν έγινε το δικό μου», η ευκολία της χρήσης όρων όπως «παρακράτος», «φασισμός», «εκκόλαψη μελανοχιτώνων» κοσμούν την επίσημη ιστοσελίδα του κινήματος προσφέροντας απεριόριστο υλικό και επιχειρήματα στους άσπονδους φίλους και εχθρούς. Όλοι όσοι απεργάζονται την δυσφήμιση και την καταστροφή των ελπίδων που γέννησε η Σπίθα δεν χρειάζεται να αντλήσουν από κάπου αλλού την τεκμηρίωση της συκοφαντικής τους υπονόμευσης, όσα χρειάζονται τους διατίθενται απλόχερα από «επώνυμα στελέχη» του κινήματος. Δυστυχώς δεν αρκεί να δηλώσεις «απεταξάμην» του ύφους και ήθους του πολιτικού κατεστημένου που οδήγησε την πατρίδα μας στην εκπόρνευση, δεν αρκεί να ευαγγελίζεσαι απλά το καινούργιο, χρειάζεται να αποτινάξεις στην πράξη αυτές τις στάσεις και συμπεριφορές. Και από ότι αποδεικνύεται κάποια «στελέχη» που ανέδειξαν σε πεμπτουσία της πολιτικής τους συμβολής την θεοποίηση της φιγούρας του Μίκη Θεοδωράκη, την αυλοκολακεία και βέβαια την κατοχή των ηλεκτρονικών κωδικών ελέγχου της επικοινωνίας, δεν το έπραξαν.
    Υπήρξαν δύο διακριτές από ιδεολογική αφετηρία αλλά συγκλίνουσες ως προς το αποτέλεσμα και τις συνέπειες προσωπικές στρατηγικές: Η μία αυτή του συγκεντρωτισμού / κονιορτοποίησης της βάσης του κινήματος που αναδείκνυε ως ρυθμιστή τον διαχειριστή της «ηλεκτρονικής διακυβέρνησης» και υποβάθμιζε την πολιτική διεργασία σε μια σούπα συζήτησης μπλόγκ και ηλεκτρονικών δημοψηφισμάτων. Ήταν η πρόταση του κυρίου Δημητροκάλη. Η δεύτερη ήταν μια παραδοσιακή συνταγή των πιο λαμπρών παραδόσεων της αριστεράς του πληκτρολόγιου. Ανάδειξη συντονιστικών οργάνων πριν υπάρξει δράση για να συντονιστεί, δημιουργία οργάνων παραγωγής πολιτικού λόγου ο οποίος αφαιρείται από την βάση. Ήταν η πρόταση που αναρτήθηκε ανώνυμα και που η αποκαθήλωση της προκάλεσε την μήνη των κυρίων Καζάκη – Ληναίου. Το ζήτημα δεν είναι βέβαια ότι αντιπαρατίθενται απόψεις και θέσεις, το ζήτημα είναι η επιλογή του οργανωτικού ως βασικό πεδίο ιδεολογικής αντιπαράθεσης ,που ανάλωνε μια ενέργεια που έπρεπε να διοχετευτεί προς την κοινωνία, ώστε η σπίθα να υπάρξει ως κίνημα κι όχι μόνο ως εξαγγελία και προσδοκία. Και βέβαια η ποιότητα της αντιπαράθεσης και η αδιαφορία για την φθορά που προκαλούν στην δημόσια εικόνα της Σπίθας, υπήρξε αποκαλυπτική για τις πραγματικές στοχεύσεις των δύο μονομάχων. Αυτό που τους ένοιαζε ήταν ο έλεγχος, άσχετα αν ο έλεγχος θα είχε ως αποτέλεσμα να μικραίνουν την Σπίθα στα δικά τους μέτρα.
    Συναγωνιστές, η πρόκληση είναι μπροστά μας: Ή θα επιλέξουμε να ενταθούμε στα «στρατόπεδα» που στήνουν εντός και εκτός Σπίθας αυτοί οι κύριοι, ή θα τους αφήσουμε πίσω συνεχίζοντας να αναπτύσσουμε το εγχείρημα ώστε να εξελιχθεί σε κίνημα. Η κατάσταση της οπαδοποίησης των τοπικών Σπιθών και οι δημόσιες παρεμβάσεις τους σε ένα πεδίο ναρκοθετημένο από τις λογικές των λαθρεπιβατών και των επιβητόρων, είναι η παγίδα την οποία πρέπει να αποφύγουμε, αν θέλουμε να τιμήσουμε τους λόγους που μας έκαναν να συνταχθούμε με το εγχείρημα. Ας πάρουν αυτοί τον δρόμο τους για να χαράξουμε κι εμείς τον δικό μας. Στο κάτω – κάτω όπως λέει κι ο ‘Ύμνος στην Ελευθερία: «αν μισιούνται ανάμεσα τους δεν τους πρέπει ελευθεριά».
    Αυτή την στιγμή, στιγμή κρίσης που ήρθε πολύ πρόωρα, οι ενεργοί πολίτες, οι τοπικές σπίθες, η Συμβουλευτική αλλά και ο ίδιος ο Μίκης Θεοδωράκης προσωπικά, έχουμε την βαριά ευθύνη να προστατέψουμε από τους μακιαβελικούς του παλιού κόσμου, όχι μόνο τον αγώνα και τον δρόμο που έχουμε ήδη διανύσει, αλλά και τις προσδοκίες που έχουμε δημιουργήσει, τον δρόμο του αύριο.

    Θεσσαλονίκη 12 Απρίλη 2011
    Θανάσης Τζιούμπας, μέλος της 1ης Σπίθας Κέντρου Θεσαλονίκης

  53. Τι πολιτικά να συζητήσει κανείς ρε «Μήτσο» όταν ανάγεις σε ύψιστη πολιτική προτεραιότητα την «σε κοινωνικό και πολιτικό κενό» οργανωτική συγκρότηση; Που τις είδες εσύ τις κοινωνικές, πολιτικές και ιδεολογικές προϋποθέσεις φούλ συγκρότησης που προκρίνεις; ΠΛάκα μας κάνεις; Δηλαδή ο Λένιν το 1898 έπρεπε να συζητάει για μπολσεβίκους;

    Αστεία πράγματα… Όπως αστεία είναι και η πρώταση «εξόδου από την ΕΕ, το Ευρώ, στάση πληρωμών και συγκρότηση της πρώτης αυτόνομης λαϊκής σοσιαλιστικής κομμούνας του σύμπαντος». Αστεία γιατί τίθεται σε μια χώρα που εισάγει ακόμα και είδη πρώτης ανάγκης, και μια απότομη στάση πληρωμών-αλλαγή νομίσματος θα εκτόξευε τις τιμές ακόμα και των πιο βασικών προϊόντων. Χώρια που με την πολιτική κατάσταση που επικρατεί μέσα και γύρω από τη χώρα, αυτόματα η μισή χώρα θα πωλούνταν σε μεγιστάνες τύπου Σόρος και η άλλη μισή στους νεο-οθωμανούς…

    Γι’ αυτό σου λέω, Μήτσο. Η διαμάχη δεν είναι τόσο σημαντική, γιατί όλοι της οι πόλοι δεν είναι σοβαροί…

    Όσο για τους ανυπάκουους. Επειδή η ΣΠίθα είναι ένα οργανωτικό αχούρι, δεν έμπαινε ποτέ θέμα «υπακοής». Μπαίνει θέμα ποιός είναι ανυπόφορος, και ποιός δεν είναι –και εκεί το πρωτάθλημα το παίρνουν από κοινού οι πιο «υπάκουοι» και οι «ανυπάκουοι» γιατί έχουν πάρει διαζύγιο από την κοινή λογική -αν με νοείς…

  54. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΣΑΣ ΚΑΛΕΣΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ,ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΣΚΕΠΑΣΤΕΙΤΕ.ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΒΙΑΣΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΠΟΙΟΥΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ.ΓΙΑ ΣΑΣ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ.ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΟΘΩΜΑΝΟΥΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΧΙ, ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΟΙΑ, ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΔΥΝΑΣΤΕΣ, ΤΗΣ Ε.Ε. ΤΩΝ Η.Π.Α.ΤΟΥ Ν.Α.Τ.Ο.ΣΑΣ ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΤΕ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΙΓΕΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΕ ΤΗ ΔΟΥΛΟΠΑΡΟΙΚΙΑ ΧΡΕΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΑΤΛΑΝΤΙΚΟΥ ΑΦΕΝΤΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΟΙΑ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΚΑΝ ΓΙΑ ΛΑΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ.ΑΝ Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ ΑΦΕΝΤΗΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΜΕ ΔΡΑΣΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΝΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟΤΕ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ!

  55. […]Αστεία γιατί τίθεται σε μια χώρα που εισάγει ακόμα και είδη πρώτης ανάγκης, και μια απότομη στάση πληρωμών-αλλαγή νομίσματος θα εκτόξευε τις τιμές ακόμα και των πιο βασικών προϊόντων. Χώρια που με την πολιτική κατάσταση που επικρατεί μέσα και γύρω από τη χώρα, αυτόματα η μισή χώρα θα πωλούνταν σε μεγιστάνες τύπου Σόρος και η άλλη μισή στους νεο-οθωμανούς…[…]

    Αγαπητέ Μήτσο, έχεις να απαντήσεις κάτι συγκεκριμένο για το παραπάνω; Όταν απαντήσεις κάτι ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ (όσο ριζοσπαστικό κι αν είναι) θα συμφωνήσω κι εγώ με την άποψη Καζάκη. Προσωπικά δεν έχω φετίχ ούτε με τη στάση πληρωμών σαν πολιτικό μέσο ούτε εναντίον της. Όλα είναι ζητήματα στάθμισης, προετοιμασίας και υποκειμένου. Έχω, όμως, σοβαρό πρόβλημα με θεωρητικά σχήματα που δημιουργούνται εν πολιτικώ και κοινωνικώ κενώ και επιχειρούν να στριμώξουν την απείρως πολυπλοκότερη πραγματικότητα εντός τους, ενώ έπρεπε να γίνεται το αντίθετο. Τώρα αν εσύ βρήκες την πανάκεια δια πάσαν νόσον και μαλακίαν, εύγε! Η τριτοδιεθνιστική παράδοση βρίθει από πανάκειες, δεν ανακάλυψες και το φεγγάρι. Μην κραυγάζεις μόνο τόσο πολύ την (σεκταριστική σου) επαναστατικότητα γιατί δεν συμμετέχω συνήθως σε διαγωνισμούς για το ποιος την έχει μεγαλύτερη…

  56. H ΄΄ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ» ΚΑΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΖΑΚΗΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ 17 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2010 ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΙΔΡΥΘΗΚΕ Η »ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ΄΄.Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΥΤΗ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΣΕΙΣ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ.Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΩΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΤΗΣ »ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑΣ».ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΒΙΩΝΩ ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΕΧΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΝΕΧΕΙΑΣ ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ.ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΣ ΕΔΩ Ο ΛΑΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ.ΠΑΝΑΚΕΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΛΑΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΛΑΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ.

  57. την καλημέρα μου. Αν επιτρέπεται, να πω και γω τις χαζομάρες μου:

    1. Οι Σπίθες μαζεύουν κόσμο από διάφορους χώρους, κόσμο συχνά όχι ιδιαίτερα πολιτικοποιημένο (ή και καθόλου) που αναζητά διεξόδους στην παρούσα κατάρρευση. Μαζεύονται παρά τις διαφορές τους, και προσπαθούν να δουν τι μπορούν να κάνουν για να αλλάξουν τα πράγματα. Για κάποιον πολιτικοποιημένο, κομματικοποιημένο και συνειδητοποιημένο άνθρωπο, που αρνείται πεισματικά να κάνει την αυτοκριτική του, αυτό μπορεί να φαντάζει από αδιάφορο και ανούσιο μέχρι αφελές, ή επικίνδυνο. Για κάποιον άλλο μπορεί να φαντάζει περίεργο. Και για κάποιον άλλο ελπιδοφόρο.
    2. Οι Σπίθες είναι ιδιαίτερα χαλαρές στην οργάνωση και τη λειτουργία. Παρά τα 1002 οργανωτικά και παραοργανωτικά, οι περισσότερες λειτουργούν όπως νομίζουν. Και δεν τους ενδιαφέρει να ασχοληθούν και πολύ για τα οργανωτικά. Και δεν θέλουν και να τους πρήζουν οι άλλοι με τα οργανωτικά. Ήδη ένα μεγάλο κομμάτι παλαιών κυρίως αριστερών έχει μείνει χωρίς αντικείμενο! Τι να το κάνεις το κόμμα αν δεν κάθεσαι όλη μέρα να οργανώνεσαι!;!
    3. Οι Σπίθες δεν έχουν κάποιο ιδιαίτερα αυστηρό πλαίσιο ιδεολογικό. Βασικές γραμμές που ενώνουν τον κόσμο ψάχνουν. Δεν έχει επεξεργαστεί κάποιο πλήρες σχέδιο για το τι ΦΠΑ θα πληρώνουμε το 2050, όταν θα έχουμε κάνει την επανάσταση. Και πάλι αυτό μπορεί να φανεί ανούσιο, αφελές, επικίνδυνο ή ελπιδοφόρο.

    Από τα ανωτέρω εξάγω τα εξής συμπεράσματα:
    Α) Η Σπίθα αντιμετωπίζει δύο κινδύνους: είτε να διαλυθεί, είτε να χρησιμοποιηθεί – «καπελωθεί» για αλλότριους σκοπούς. Από την άλλη υπάρχει η ελπίδα ότι μπορεί να προσφέρει. Να βγει και κάτι καλό. Μπορεί να μην πάρουν οι Σπίθες τα χειμερινά ανάκτορα, αλλά σίγουρα μπορούν να συμβάλλουν στην περεταίρω συνειδητοποίηση και ενημέρωση του κόσμου. Το εγχείρημα είναι τόσο ανοικτό που είναι αδύνατον να προδικάσουμε την κατάληξη.
    Β) Τα ανωτέρω στοιχεία, σε συνδυασμό με την πλήρη απαξίωση του πολιτικού συστήματος οδηγούν σε συμμετοχή στη Σπίθα μικροπαραγόντων, μικροδιανοούμενων και μικρονούμερων που έρχονται για αυτοπροβολή, για να μαζέψουν κόσμο, ή, τέλοσπάντων, για να κάνουν το πολιτικοκομματικό τους χόμπυ. Σε αυτό συμβάλλει και η ιδιαίτερα έντονη διαδικτυακή παρουσία της Σπίθας που επιτρέπει σε πολλά σούργελα να ξεσαλώσουν.
    Γ) Το παρήγορο είναι ότι τέτοια άτομα συνήθως ή απομονώνονται ή φεύγουν ή συμμαζεύονται.
    Δ) Αν αυτά συμβαίνουν στην βάση, το πιθανότερο είναι να συμβαίνουν και στην κορυφή. Το τι κάνει και δεν κάνει ο Καζάκης ή ο Δημητροκάλης λίγο ενδιαφέρει τη βάση. Ενδιαφέρει μόνο τους διάφορους παραγοντίσκους που τρώγονται μεταξύ τους και όσους ψάχνουν ευκαιρία να επιτεθούν στη Σπίθα.
    Ε) Τα ανωτέρω δείχνουν και κάτι ακόμη. Ότι οι μέχρι τώρα γνωστές συνταγές της αριστεράς δεν εχουν εφαρμογή. Οι άνθρωποι που μαζεύονται στις Σπίθες δεν ενδιαφέρονται να φτιάξουν άλλο ένα κομματίδιο της συμφοράς που θα προστεθεί στα υπάρχοντα. Και αν τελικώς η Σπίθα καταλήξει να γίνει κάτι τέτοιο, οι άνθρωποι αυτοί θα φύγουν.

    Συνοψίζω και καταλήγω στα εξής:
    1. Οι διάφορες «περσόνες» που νομίζουν ότι «ήρθε η ώρα τους», ή ότι βρήκαν πρόβατα να δασκαλέψουν δεν έχουν ακόμη συνειδητοποιήσει ότι αποτελούν μέρος του προβλήματος και ότι η απαξίωση του πολιτικού συστήματος περιλαμβάνει και τους εαυτούς τους. Όσο σιχαίνεται ο απλός πολίτης τον Πάγκαλο, άλλο τόσο σιχαίνεται και το νούμερο που περιφέρει την αφεντομουτσουνάρα του στη Σπίθα σαν να είναι κανένας κομματάρχης της δεκαετίας του 50.
    2. Οι συζητήσεις των «παραγόντων», οι συγκρούσεις, οι συνομωσίες, τα ξεκατινιάσματα κλπ δεν έχουν αντικείμενο. Η Σπίθα θα έχει ή παράγοντες, ή κόσμο. Και τα δύο αποκλείεται. Καζάκηδες, Δημητροκάληδες και διάφορα νούμερα προκαλούν αποστροφή. Αν η Σπίθα ήταν ένα ακόμη αριστερίστικο απόκομμα, τότε θα έπαιρνε ο καθένας την ομαδούλα του και θα έφτιαχνε το μαγαζάκι του. Αλλά ο κόσμος που μαζεύεται στις Σπίθες –καλώς ή κακώς– έχει αντίθετη άποψη. Η Σπίθα ή θα λειτουργήσει χωρίς τέτοια φαινόμενα, ή θα διαλυθεί. Ο Καζάκης και πολλοί άλλοι προσέγγισαν τη Σπίθα με την παλιά νοοτροπία και δεν τους βγήκε. Άλλοι αποχώρησαν αθόρυβα, αυτός αποχώρησε με πάταγο (και κατηγορίες που τον κατατάσσουν, πλέον, στους ασόβαρους και τα νούμερα).
    3. Η Σπίθα είναι ένα καινούριο και εξελισσόμενο πείραμα με άγνωστη κατάληξη. Όποιος προσπαθεί να αναλύσει αυτό το εγχείρημα με εργαλεία, σχήματα και στερεότυπα του ‘80 θα λαθέψει στην κρίση του (και ακολούθως θα πει και ένα καράβι ανοησίες)

    Υ.Γ. Η κατηγορία του πράκτορα στοιχειοθετείται με πολύ συγκεκριμένα επιχειρήματα (όπως για παράδειγμα η έμμισθη σχέση με κάποια ξένη πρεσβεία, η παρασκηνιακή συνεργασία με τον «εχθρό» κλπ κλπ). Δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να στοιχειοθετηθεί με επιχείρημα κάποια ιδεολογική διαφωνία (εγώ είμαι πιο «επαναστάτης» από σένα άρα είσαι πράκτορας), κάποια τακτική διαφωνία (εγώ λέω να φύγουμε από το ευρώ αύριο το πρωί, εσύ λες να περιμένουμε μέχρι Τετάρτη απόγεμα, άρα είσαι πράκτορας), κάποια αντιζηλία (όλοι δείχνουν εσένα και μένα δεν με προσέχει κανείς, άρα είσαι πράκτορας), κάποιο προσωπικό ζήτημα (μου έφαγες τη γκόμενα, άρα είσαι πράκτορας) κ.λπ κ.λπ. κ.λπ.

  58. Αποκαλυπτικά – σημερινά – στοιχεία από τον Καζάκη για τις σκακιστικές κινήσεις στον περίγυρο του Μίκη… Έχω την εντύπωση βεβαίως ότι έχει διαβάσει την ανάρτηση και όλα τα σχόλια, τουλάχιστον μέχρι αργά χθες το βράδυ… Τα ανάρτησα και στην Αποικία, την οποία φυσικά πήρα από το δικό του ιστολόγιο, με κάποιες υπογραμμίσεις δικές μου που δέιχνουν τα επίμαχα και επικίνδυνα σημείαα…

    Τα λεγόμενά του, χωρίς μάλλον περιστροφές και δεύτερες σκέψεις, λειτουργούνν πια ως μια ανοικτή επιστολή και κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου σε «εθνικοσοσιαλιστικές» αποκλίσεις. Η περίοδος μάλιστα αυτή μπορεί πολύ εύκολα να τις αναθρέψει. Και τότε «η εσχάτη πλάνη έσται χείρων της πρώτης»

    Αν μάλιστα κινούνται και κάποια νήματα πέραν του Ατλαντικού – εγώ δεν γνωρίζω καλα την αγγλική και δεν μπορώψ να βοηθήσω περισσότερο – ακόμα… χειρότερα…. Εκεί φωτογραφίζει ένα μεγάλο μέρος του παρακράτους…. Το στοίχημα είναι αν θα είναι πολλοί οι παρατρεχάμενοί του…. ή ελάχιστοι… Ίδωμεν…

    Να τελειώνουμε με τη διατεταγμένη χυδαιολογία των παρατρεχάμενων του παρακράτους, 27-4-2011

    Του Δημήτρη Καζάκη

  59. Πλάκα μας κάνει ο Μήτσος;

    Δηλαδή μια κίνηση σσαν αυτή που υποστηρίζει κατά πόσον ενάντια είναι στον «ιμπεριαλισμό»; Όταν άπαξ και υλοποιηθεί θα μας αγοράσει κοψοχρωνιάς…

    Άσε τα σάπια, Μήτσο, και ο Αντρέας για λαοκρατία έλεγε και ταυτόχρονα έκανε υποκλίσεις στο Κάστρι του αμερικάνου Πρέσβη…

    Στην Ελλάδα είσαι ό,τι δηλώσεις. Το σύνθημα που υποστηρίζεις μου θυμίζει το «έξω οι βάσεις». Και βέβαια ώσπου να γίνει αναπαράγεται όλος ο ταξικός και αποικιακός συρφετός που μας έχει έρθει στο κεφάλι.

    Αυτό δεν είναι πολιτική, είναι το όπιο του λαού.

    Εμείς λέμε, ότι χρειάζεται παρατεταμένος πόλεμος με το παρασιτικό καθεστώς και τους αποικιοκράτες. Ως προς το χρέος, συμφωνώ πιο πολύ με την κατάπτυση για ‘σενα ΕΛΕ. Από εκεί και πέρα, πρέπει να τσακίσουμε την κλεπτοκρατία που δημιούργησε το χρέος. Κι αυτό σημαίνει παρατεταμένος αγώνας ανατροπής κατεστημένων πρακτικών, αξιών, και των συμφερόντων που τις παρήγαγαν, τις αναπαρήγαγαν και έχουν εξασφαλίσει την ταξική ηγεμονία πάνω σ’ αυτές.

    Κι ένα ακόμη, ώσπου να λυθεί το ζήτημα του χρέους, υπάρχει και ένα ζήτημα ελαχιστοποίησης του καθημερινού οικονομικού κόστος για τις κατώτερες τάξεις. Αυτό γιατί δεν το θίγεται; Πώς θα απαντηθεί αυτό; Με τον ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ; Αστειότητες. Χρειάζεται επέκταση των εναλλακτικών πρακτικών, των ανταλλαγών δίχως χρήμα, της κοινωνικής οικονομίας. Γιατί δεν το θίγει κανένας αυτό; Ή μήπως η εξατομικευμένη επιλογή του ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ, θα λειτουργήσει μπροστά στους μπράβους των τραπεζών που σε λίγο θα πλακώνουν στα σπίτια ζητώντας τα χρωστούμενα αλά Σταφύλια της Οργής;

    Υ.Γ. Μην γράφεις με κεφαλαία. Είναι σαν να φωνάζεις. Και απ’ ό,τι φαίνεται, εσύ έχεις ένα στυλ συζήτησης δογματικό και σεχταριστικό, και όχι οι υπόλοιποι.

  60. Δε πάνε να χτυπιούνται, Δημητροκάλης, Καζάκης κι όποιος πονεμένος συνωμοσίολόγος, εσένα συμπεριλαμβανομένου, αγαπηττό μου Μανιτάρι. Οι Σπίθες θα συνεχίζουν να δουλεύουν, με ρυθμό χελώνας και επιμονή μυρμηγκιού, σκάβοντας ως τυφλοπόντικες, που έλεγε κι ο Μαρξ, εφαρμόζοντας τις αρχές της αυτο-οργάνωσης και της άμεσης δημοκρατίας στην πράξη, κι όχι στη θεωρία. Και άσε τα περί «δύσκολων καιρών για πρίγκιπες». Στη βράση, θα κολλήσει το σίδερο.

  61. @ δελφινάκι

    Το υφάκι αυτό άστο. Τελειώσανε τα ψέμματα.

  62. ¨»Πολλά ήταν τα ψέματα
    που είπαμε ως εδώ
    ας πούμε και μια αλήθεια
    κι ας πέσει στο γιαλό.

    Ο κόσμος είναι ζόρικος
    κι εμείς ασθενικοί
    και ό,τι πούμε
    το παίρνει η βουή.

    Σημαία από νάιλον
    υψώνουμε σημαία πλαστική
    ο κόσμος δεν έχει τίποτε να χάσει
    και τίποτε να βρει.

    Τα ρούχα μου νομίζατε
    πως ήτανε χρυσά
    με παίξατε στα ζάρια
    και χάσατε ξανά.

    Έρχεστε κατά πάνω μου
    μιλώντας σαν τρελοί
    τ’ αυτιά μου κλείνω
    κι αφήνω μια φωνή.

    Σημαία από νάιλον
    υψώνουμε σημαία πλαστική
    ο κόσμος δεν έχει τίποτε να χάσει
    και τίποτε να βρει.»

  63. @ δελφινάκι

    Αυτό μ’αλιστα! Αποτελεί όντως αλλαγή ύφους.

  64. Και το «τελειώσανε τα ψέματα», μήπως υπονοεί, ότι υποστηρίζεις την άποψη του φίλου σου του Καζάκη, ότι οι Θ. Τζιούμπας, Μ. Χατζηπέτρου, Γ.Ρακκάς, ο εξαποδώ, εγώ και δεκάδες άλλοι με τους οποίους εσύ προσωπικά έχεις φάει ψωμί κι αλάτι σε άπειρες συναντήσεις και κοινές δράσεις, που συμμετέχουμε ενεργά στις Σπίθες, κι έχουμε βγάλει με τον έναν ή τον άλλο τρόπο την οργή μας για τις μεθοδεύσεις Καζάκη, όπως βγάλαμε προηγουμένως για τις μεθοδεύσεις Δημητροκάλη, αναιρώντας τις στην πράξη και σε αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες στις συνελεύσεις της Σπίθας όπου εσύ αρνήσαι να συμμετέχεις (αν και ήρθες στο αρχικό κάλεσμα και στην εκδήλωση) αποτελούμε «οι παρατρεχάμενοι του παρακράτους»;;;

    Ντροπή….

  65. @ δελφινάκι

    Τώρα τι να σου πω; Η λέξη ντροπή είναι μόνο για μάγκες;

  66. @ δελφινάκι

    Είναι η τελευταία φορά που θαδεχτώ τόσο εύκολα τις “ψυχικές σου μεταστροφές”. Δεν είμαι δηλα΄δη υποχρεωμένος όταν συζητάμε πολιτικά να υβρίζουμε….

    Έγραψες – σε αλλο ποστ βέβαια:

    Υποβλήθηκε 28/04/2011, 10:23 πμ

    Θα αναιρέσω το βραδινό μου θυμό μου απέναντί σου, ζητώντας σου συγγνώμη , αν θεωρείς τη λέξη “ντροπή” ύβρη, γιατί πάνω απ΄όλες τις διαφωνίες μας, που από παλιά έχουν, παρά τις εντάσεις τους, ευεργετικά αποτελέσματα στο τέλος (αλληλοεπιρρεαζόμενοι τελικά, από τις αντιπαραθέσεις μας ), πάνω απ΄όλα, λοιπόν, σου τρέφω αγάπη και σεβασμό.

    Για να μου αρθεί, όμως, ο θυμός και η σφοδρή κριτική έναντι του Καζάκη, με τον οποίο δεν έχω φάει ούτε ψωμί, ούτε αλάτι, μόνο ως μια “νέα αυθεντία” μου πασσάρεται, θα πρέπει να δείξει εκείνος την πρέπουσα μετάνοια, που θα προτιμήσω να είναι έργω, παρά λόγω. Γιατί, για έναν παπάρα Δημητροκάλλη, που έχει πάρει το δρόμο του , όπως άλλωστε κι ο Καζάκης, δεν δέχομαι όλοι οι υπόλοιποι Σπιθιστές, σε όλα τα επίπεδα, να αποκαλούμαστε “παρακράτος” , ¨”τσιράκια του Μητσοτάκη, του Σόρος, των Αμερικάνων¨”, και πάει λέγοντας, ιδίως όταν ΕΣΥ ειδικά ξέρεις πως ζωή, λόγω, και έργω, έχουμε δείξει το ακριβώς αντίθετο, από το Γιώργο τον Αχαγιώτη, ως το τελευταίο Κύπριο φοιτητή που συμμετέχει στο αυτόνομο εναλλακτικό επαναστατικό κίνημα της Σπίθας, που μέσα από διαδικασίες, κι όχι μόνο εξαγγελίες αμεσοδημοκρατικές, προωθεί την εθνική ανεξαρτησία, την πατριωτική αναγέννηση, την οικολογία και την κοινωνική χειραφέτηση,

    Να είσαι σίγουρος ότι κανένας που συμμετέχει στη Σπίθα, από το Μίκη, ως τον τελευταίο νεολαίο, δεν ψάχνει για υποτακτικούς, παρά για καθαρά πρόσωπα συμμέτοχα, για να συνδιαμορφώσουμε, χωρίς ίντριγκες, δολιοπλοκές, και τελεολογίες, ένα κίνημα βάσης.

    Κι έχουμε μάθει να συγχωρούμε, ξεκινώντας από τη στάση μας έναντι του ίδιου του Μίκη (π.χ. για τις ανοησίες του παρελθόντος), όσους μετανοούν εμπράκτως, και δε θέλουν να μας χειριστούν ιδίω σκοπώ…

    Σου απαντώ πρώτα άμεσα και μετά έμμεσα.

    Ι) Αμεσα:

    Προσωπικά δεν δέχομαι αυθεντίες, ούτε πατέρες με εύκολο τρόπο στη ζωή μου, όταν ειδικά δεν με αφουγκράζονται και δεν μου εμπνέουν εμπιστοσύνη. Το έδειξα το 1980-1985 στον κατά τα άλλα υπόχρεο μακαρίτη Νίκο Ψαρουδάκη. Επομένως δεν πρόκειται να το δεχτώ ούτε για τον πρόσφατο φίλο μου Δημήτρη Καζάκη, ούτε φυσικά για τον γνωστό τα τελευταία χρόνια Γιώργο Καραμπελιά.

    Από αυθεντίες με φοβερές ελλείψεις, προσωπικές διαδρομές και φοβίες έχουμε χορτάσει. Ε λοιπόν ο Γιώργος με φοβίζει μετά τη κρίση, τον παρακολουθώ και όσο παέι ο καιρός νοιώθω πολιτικά απόμακρος. Το ότι μιλάει στις “Σπίθες” ΜΟΝΟ με τη γραμή του, δηλ. του Άρδιν, δεν μου παέι καλά. Δεν ακούει δηλαδή τίποτα από εμας τους άλλους. Ασε που ο δρόμος του “εθνικοσοσιαλισμού” με την οργανωση “ΠΟΛΙΤΙΖΩ”-Μητσοτακη κλπ και τις χλαμύδες είναι πολύ, μα πολύ ολισθηρός.

    Το «τελειώσαμε», λοιπόν, αφορά τα 4 ειδη σπίθας κατά “Μίκη”… Για να μιλήσω ΠΙΑ θετικά για τις ΣΠΙΘΕΣ θελω να μπει πολυ καθαρα το ζήτημα το ταξικό (με την ευρεία αντιληψη) – αλλά φαίνεται αυτό τέλειωσε οριστικά-, το οικολογικό, το πολιτισμικό και η ρήξη με Ευρω-ΕΕ και φυσικά το πληρες ξεκαθαρισμα με το πονηρο… περιβάλλον του ΜΙΚΗ. Ασε που για τον νεοωθομανισμό ο Μίκης δεν εχει πει μετα την φωτογραφια με ΓΑΠ-ΕΡΝΤΟΓΑΝ , και αφού «εφτιαξε» τη Σπιθα, δεν εχει ανοιξει το στομα του γι αυτό… Αντίθετα για το Σιωνισμό -Ισραήλ (σωστά) μέχρι παρεξηγήσεως….

    Όσον αφορά την άρνηση του απεχθούς χρέους εσείς είστε πολύ μακριά, πόσο μάλλον ο Μίκης…., ο Μητσοτάκης και ο … Εμφιετζόγλου…

    ΙΙ) ‘Εμμεσα:

    Απόφαση Γεν.Συνέλευσης Σπίθας Β.Προαστίων της 20ης Απριλίου 2011

    Οι θεραπευτικές ιδιότητες της… τσουκνίδας


    Η Σπίθα Βορείων Προαστίων στην Γενική Συνέλευσή της, της 20ης Απριλίου 2011, κατά πλειοψηφία, ψήφισε και ενέκρινε το παρακάτω κείμενο.

    Η Σπίθα Βορείων Προαστίων ιδρύθηκε την 9η Ιανουαρίου 2011, λίγο μετά την Ιδρυτική Διακήρυξη της 1ης Δεκέμβρη. Με πίστη στις αρχές Εθνική Ανεξαρτησία – Λαϊκή Κυριαρχία – Πατριωτική Αναγέννηση, ανταποκρίθηκε με ενθουσιασμό στο κάλεσμα για αμεσο-δημοκρατικές διαδικασίες και υιοθέτησε τις απόψεις της Διακήρυξης.
    Προσπάθησε με ποικίλες δράσεις να φέρει αυτές τις απόψεις στην ελληνική κοινωνία. Χαρακτηριστικά παραδείγματα η επέμβασή της στο ΣΚΑΪ ενάντια στην προβολή του ανθελληνικού ντοκυμανταίρ, τη διανομή ενημερωτικών ανακοινώσεων για τις αρχές της Κίνησης στις γύρω περιοχές, τη διανομή της ανακοίνωσης για την 25η Μαρτίου, τη συμμετοχή στην απεργία-πορεία της 23 Φλεβάρη, τη συμμετοχή στο φεστιβάλ του αγώνα της Κερατέας (με εικαστικό δρώμενο) κλπ.
    Όταν η Κίνηση μας άρχισε να παρεκκλίνει οργανωτικά δια της οδού των «έτοιμων λύσεων», είτε με την μορφή «οδηγιών», είτε «προτάσεων», αντιδράσαμε αμέσως. Με τρόπο απόλυτα διαφανή και ενυπόγραφα, στείλαμε τις απόψεις μας, θεωρώντας ότι με την παρέμβαση μας αυτή αρθρώναμε ανιδιοτελή πολιτικό λόγο.
    Φάνηκε τότε ότι εισακουστήκαμε, όταν λάβαμε κείμενα του ίδιου του κ. Θεοδωράκη (Για το Οργανωτικό πρόβλημα) που επανέθεταν σε βάση αρχών το Οργανωτικό και τα οποία παραδέχονταν το λάθος. Συγχρόνως ήλθε και το κείμενο-πρόταση «Νέο Ξεκίνημα», το οποίο επισφράγιζε την νέα κατάσταση. (Θεωρούμε ότι αν και ανυπόγραφο, ήταν σε ΑΠΟΛΥΤΗ συνεννόηση με τον κ. Θεοδωράκη).
    Αναθαρρήσαμε και θεωρήσαμε ότι η πρότασή μας για Πανελλαδική Συνδιάσκεψη (καθώς και άλλων Σπιθών π.χ. Χανιά), ήταν ο μόνος τρόπος για να διευκρινίσει η Κίνησή μας τους σκοπούς της και για να αποκτήσει επιτέλους πολιτική ομοιογένεια, μέσα από μια πρωτόγνωρη διαδικασία που δεν θα είχε ξανασυμβεί ποτέ στην νεώτερη ιστορία της χώρας μας.
    Έκπληκτοι είδαμε το κείμενο «Νέο Ξεκίνημα» να κατεβαίνει από την Κεντρική Ιστοσελίδα της Κίνησης και συγχρόνως, άφωνοι, παρακολουθήσαμε τις παραιτήσεις των κ.κ. Ληναίου και Καζάκη. Όσον αφορά τον κ. Καζάκη, του οποίου οι καταγγελίες είναι σοβαρότατες, τον καλούμε ακόμα και σήμερα να τις αποδείξει με στοιχεία.
    Τον κ. Θεοδωράκη τον χρειαζόταν η Κίνηση σαν «πνευματικό συμπαραστάτη-εγγυητή» και όχι σαν θρησκευτικό ηγέτη, στην πορεία για ελεύθερες-χειραφετημένες Σπίθες, με στόχο να πραγματώσουν τον ιστορικό τους ρόλο, που δεν ήταν άλλος από την δυναμική τους προσπάθεια να δώσουν ελπίδα στο λαό, βοηθώντας στην κατάρρευση του υπάρχοντος συστήματος και στην εφαρμογή ενός άλλου, με βασική αρχή την άμεση δημοκρατία.
    Και ρωτάμε τώρα: τι άλλαξε κι αυτό που βλέπουμε να δημιουργείται είναι ένας μηχανισμός που θεωρεί ότι τα θεωρητικά ζητήματα δεν θα αποτελούν θέμα
    συζήτησης στις συνελεύσεις και οι Επιτροπές θα δημιουργούνται από τα «επάνω»; Τί άλλαξε και θεωρηθήκαμε ψευτο-σπίθες, τσουκνίδες, αγκάθια, καρκινικό μόρφωμα;
    Μήπως κάποιοι χρειάζονται την Κίνηση σαν κυματοθραύστη της επερχόμενης λαϊκής αγανάκτησης, περιορισμένη σε λόγια και όχι σε έργα ικανά να δρομολογήσουν εξελίξεις; Μήπως διανέμονται ρόλοι, πιθανόν σε μια κυβέρνηση «Εθνικής Σωτηρίας», η οποία μόνο σύγχυση μπορεί να σκορπίσει, για να γίνει δυνατόν να ελεγχθούν οι λαϊκές αντιδράσεις και έτσι το σύστημα να βρει χρόνο να ορθοποδήσει; Και ξαναρωτάμε: ποιος είναι ο ρόλος του κ.Θεοδωράκη σε αυτό το σενάριο;
    Η χώρα μας διαλύεται, η ανεργία εκατονταπλασιάζεται, η παιδεία αποδομείται, ο κοινωνικός ιστός καταστρέφεται, οι κίνδυνοι για τα εθνικά μας θέματα βρίσκονται προ των πυλών.
    Επειδή λοιπόν δεν θέλουμε να γίνουμε συνένοχοι σε μια τέτοια κατάσταση, όπου ο καθένας από εμάς θα κινείται προς διαφορετική πολιτική κατεύθυνση και θα αλληλοεξουδετερώνονται έτσι οι δυνάμεις μας, ούτε να είμαστε συνυπεύθυνοι στην εξέλιξη της Σπίθας σε κάτι άλλο που σε τίποτα δεν θα θυμίζει την Ιδρυτική της Διακήρυξη και επειδή δεν δεχόμαστε σε τέτοιες στιγμές διλήμματα του τύπου «Καραμανλής ή τανκς» – «Κυβέρνηση Εθνικής Σωτηρίας ή καταστροφή», δηλώνουμε ότι το μόνο μας σύνθημα είναι: «η Ελλάδα στα χέρια μας ή τίποτε άλλο». Ζητάμε από τον κ. Θεοδωράκη να θέσει εαυτόν «ενώπιος ενωπίω» του ελληνικού λαού.
    Εμείς η Σπίθα Βορείων Προαστίων, ως «βλαβερές τσουκνίδες» (παρ΄ ότι η κνίδη -κοινώς τσουκνίδα- χρησιμοποιείται ευρέως στην ιατρική για τις θεραπευτικές της ιδιότητες), αποχωρούμε προσωρινά απ’ τον αγρό, αφήνοντάς τον για να βλαστήσουν τα εναπομείναντα «εξημερωμένα» λοιπά αγρωστώδη.
    Δηλώνουμε ότι θα συνεχίσουμε να δρούμε με μόνο οδηγό την Διακήρυξη της 1ης Δεκέμβρη και την ομιλία στο ΡΕΞ, προσπαθώντας να υλοποιήσουμε τις αρχές που περιλαμβάνονται σε αυτήν (Εθνική Ανεξαρτησία και Αναγέννηση – Λαϊκή Κυριαρχία – Αυτοοργάνωση – Άμεση Δημοκρατία), μη αναγνωρίζοντας αντίθετες προς αυτήν ενέργειες και πράξεις, από οπουδήποτε και αν προέρχονται. Στα πλαίσια αυτά καλούμε ΟΛΟΥΣ τους σπιθιστές και τις Σπίθες, που είμαστε βέβαιοι ότι συμμερίζονται τους ίδιους προβληματισμούς και μιλάμε την ίδια “γλώσσα”, να συναντηθούμε σε ένα κοινό Πανελλήνιο δρόμο, ώστε να αυτοοργανωθούμε και να χαράξουμε όλοι εμείς την κοινή αγωνιστική μας πορεία και τις δράσεις του Κινήματος της Σπίθας μας.

    20-4-2011
    ΣΠΙΘΑ ΒΟΡΕΙΩΝ ΠΡΟΑΣΤΙΩΝ

  67. Οταν η συζητηση αρχιζει και παιρνει προσωπικη χροια γινεταιαχαρη και πολλεσ φορες πικροχολη.Τωρα για το
    πιους ακουει δεν ακουει ο Καραμπελιας εχω να καταθεσω την αποψη μου ωσ συνεργατη της Ρηξης κι ως μελος τησ Σπιθας.Ηδη απο το καλοκαιρι στον χωρο του Αρδην ειχε αναψει η συζητηση για το πακετο εξοδου που προτεινε ο Καζακης(Ιθαγενεις Γατζεα-ανοιχτες συζητησεις που οργανωσε το Αρδην σε Αθηνα Θεσσαλονικη Πατρα.Με αποκορυφωμα το τευχος Νοεμβριου του Αρδην οπου παρατεθηκαν μμε απολυτη ελευθερια οι αποψεις του Καζακη με αντιλογο τις αποψεις Μπινιαρη που ειναι ενας γνωστος νεοκευνσιανος οικονομολογος.Δεν κατεληξε αβασιμα το Αρδην οτι προτασεις οπως εξοδος απο ΕΕ και Ευρωζωνη επιστροφη στην δραχμη θα ηταν καταστροφικες.Η καταληξη του Αρδην ηρθε ως αποτοκο τησ αναλυσης της Ελλαδας ως παρασιτικης αποφυσης τησ Δυσης και του κινδυνου του Νεοθωμανισμου.Εις επιρωσιν αυτων των αναλυσεων ηρθαν οι αποψεις Μελα,Γεωργοπουλου(τ.επικεφαλης των οικονομολογων του Συριζα) και πολλων αλλων που διαφωνουσαν τεκμηριωμενα με το εν λογω πακετο,
    Παρεκβαση
    Ως γνωστον πρωτοετης πολιτικων επιστημων διδασκεται οτι οι κατεξοχην φορεις διαμορφωσης της πολιτικης ειναι τα κομματα και τα λομπυ(ελληνιστι ομαδες πιεσης).Τα λομπι δεν ασκουν εξουσια -ενδιαφερονται ομως στην βαση συγκεκριμενης θεματολογιας πολιτικης ιδεολογικης η θρησκευτικης να επιρεασουν αποφασιστικα αυτους που ασκουν η ισως ασκησουν εξουσια
    Την Σεισαχθεια λοιπον η το Αρδην μπορει να τα καταταξει κανεις στηνλογικη των λομπι.Ποια ομωσ ειναι η διαφορα τους στην θεση τους εντος Σπιθας?
    Η πρωτη λειτουργησε ως φορεας καπελωματος και διασπασης το δευτερο λειτουργει ωσ συνιστωσα εμβαθυνσης ενοτητασ και προβληματισμου.Ουδεποτε επεχειρησε να επιβαλει την ατζεντα του στην Σπιθα.Θα ειχε μεγαλο ενδιαφερον αν η Σεισαχθεια παρεμενε εντος Σπιθας να βλεπαμε με αφορμη το θεμα της οικονομιας τηνγενικοτερη αντιπαραθεση της με το Αρδην.Το ωραιο του πραγματος δε ειναι οτι η λογικη Καζακη πως με δυο μαγικες κινησεις θα εχουμε πισω τους μισθους τισ συνταξεις η τον τζιρο που χασαμε τραβουσε ευκολα μεσα στην Σπιθα.Ομως κατω απο μια συγκροτημενη αντιπαραθεση με την αλλη αποψη κατερεε.Ισως αυτο διειδε ο Καζακης και επεχειρησε με ενα νεοσταλινικο οργανωτιστικο τροπο να καταλαβει την ΣΠιθα-υπενθυμιζω την δια χειρος εγκυκλιο του που απαγορευε στις Σπιθες να ασχολουνται με θεωρητικα και ιδεολογικα ζητηματα.
    Αυτη ειναι η ωμη αληθεια και δεν σας καταλαβαινω ειλικριινα εσας του μανιταριου το μενος με το οποιο
    υπερασπιζετε τον Καζακη.Γιατι στο Αρδην καποια ζητηματα αρχης ειναι λυμμενα.Και με την Παναγια και με την ΑΘηνα και με τον Ποσειδωνα και με τον ΑΙ Νικολα.Ρωτηστε λοιπον εσεις οι ορθοδοξοι χριστιανοι αριστερους τυπου Καζακη αν σας σεβονται ιδεολογια ηθικα πολιτικα θεολογικα.Χρονια τωρα συζητω με φιλους πανεπιστημιακους απο την Θεσσαλονικηγια το Αρδην.Η μονιμη επωδος τους…Καλος ο Καραμπελιας αλλα αυτα τα νεορθοδοξα..Αυτοι οι τελευταιοιειναι που αναπαραγουν εσχατως τισ πρακτορολογιες και τα χαρδαβελολιακοπουλικα του Καζακη.Τυχαιο ?Δεν νομιζω

  68. @ ΜΙΧΑΛΗΣ ΙΠΠ.ΧΑΤΖΗΠΕΤΡΟΥ

    Θα σας παρακαλούσα – γι αυτό το ιστολόγιο και τον υποφαινόμενο – να αφήσετε στην άκρη την»καραμέλα» της μεταπολίτευσης περι «νεοορθοδόξων». Σας ενημερωνω, επιεδή φαινεται να μην το έχετε συνειδητοποιήσει, ότι δεν είμαι «νεοορθόδοξος» αλλά .. παλαιορθόδοξος ως προς το πνευμα….

    Προσωπική πολιτική εκτίμηση (όποιος θελει τη λαμβανει ΣΟΒΑΡΑ υπόψιν): Όσον αφορά το ποιό είναι το πολιτικό πρόγραμμα που αποτελεί «αναγκαία και ικανή συνθήκη» για να βγούμε από το τούνελ ακόμα δεν έχει βρεθεί ουτε στη Σεισάχθεια, ούτε στο ¨Αρδην ούτε σε κάποια αριστερή εκδοχή (οι δεξιές αποκλείονται από χέρι).

    Υπάρχει και ένας ακόμη κίνδυνος, πέραν της ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ του λαού και της δικής μας χώρας: Η φασιστική απόκλιση με ή χωρίς «εθνικοσοσιαλισμΌ» Θα αποτελεί – για μένα – την εσχάτη πλάνη.

    Ελπίζω να βρεθούμε σύμμαχοι στην πολιτική ζωή και όχι αντίπαλοι… Το ευχοπμαι ειλικρινά. ¨οσο αφοερά τη Σπίθα , για μενα η αρχή είναι το ήμισυ τπου παντος. και η αρχή έχει το μικρόβιο που τρωει τους σπόρους… Άρα τελειώσμε με το εγχείρημα ως δημοκρατική διέξοδο. Εύχομαι οι δημοκρατικές εκεί δυνάμεις να κατανοήσουν το ρπόβλημα πριν είναι αργά…

  69. θελω να αγιασω και δεν μ αφηνουν οι διαβολοι.Σας ειπα εγω νεορθοδοξο αγαπητε?Τσιτατο των πανεπιστημιακων
    της Θεσ/νικης μετεφερα που εχουν προβλημα με οτι ορθοδοξο νεο η παλιο και παπαγαλιζουν τον Καζακη
    στα περι Σπιθας που λεει τις τελευταιες μερες.
    αι στηνευχη του Θεου-χρονιαρες μερες

  70. @ ΜΙΧΑΛΗΣ ΙΠΠ.ΧΑΤΖΗΠΕΤΡΟΥ

    Καλώς!!!! Και εσύ στην ίδια ευχή να είσαι.

  71. Μαντιτάρι καλησπέρα,

    Θα μου επιτρέψεις να σου κοινοποιήσω το έργο ενός ακόμου «παρατρεχάμενου του παρακράτους» ( κατά Καζάκη) φίλου σου, που νομίζω θα ενδιαφέρει όλους τους εκπαιδευτικούς της αντίστασης και αντιπρότασης.

    «Νέα Κυκλοφορία Εναλλακτικών Εκδόσεων: Το σχολείο είναι γυρισμένο ανάποδα
    Συγγραφέας: Τάσος Χατζηαναστασίου

    Έτος έκδοσης: 2011

    Πρόλογος

    Το παρόν βιβλίο περιλαμβάνει κείμενα γραμμένα από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α΄ τάξης του 1ου ΕΠΑΛ Ναυπλίου, το σχολικό έτος 2009-2010. Τα κείμενα δεν γράφτηκαν φυσικά για να δημοσιευτούν, αλλά ως ασκήσεις παραγωγής λόγου (εκθέσεις, περιγραφές, αφηγήσεις, σύντομες απαντήσεις σε ερωτήσεις κρίσης) και στο πλαίσιο της γραπτής αξιολόγησης του μαθήματος «Νεοελληνική Γλώσσα» της Α΄ Λυκείου. Θεώρησα, ωστόσο, ότι άξιζε τον κόπο να εκδοθούν, προκειμένου να επιτευχθούν δύο στόχοι: να αναδειχθεί και να συζητηθεί το ζήτημα της γλωσσικής διδασκαλίας στη μέση τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση (ΤΕΕ) αλλά και να προβληθούν οι ιδέες και οι προβληματισμοί των μαθητών και μαθητριών της.

    Με αυτήν την έννοια, πρόκειται για ένα «διπλό» βιβλίο με δύο φαινομενικά ανεξάρτητα μεταξύ τους μέρη: ένα «θεωρητικό», που αφορά τη γλωσσική διδασκαλία στην ΤΕΕ και ένα «πρακτικό» με τα ζωντανά παραδείγματα της γλώσσας και της σκέψης των μαθητών και μαθητριών. Θα μπορούσε, δηλαδή, κάποιος να αγνοήσει το θεωρητικό μέρος και να περιοριστεί στην ανάγνωση των μαθητικών εργασιών, για να δει πώς σκέφτεται και γράφει ένα κομμάτι των σημερινών εφήβων με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Παρ’ όλα αυτά, υποστηρίζω ότι η συζήτηση γύρω από τη γλωσσική διδασκαλία δεν αφορά μόνο τους ειδικούς επαγγελματίες, αλλά το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας, καθώς η γλώσσα αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία της εθνικής παιδείας, του συνολικού πολιτισμού ενός λαού. Για το λόγο αυτό, τις συνέπειες της υποβάθμισης της παιδείας τις υφίσταται ολόκληρο το έθνος, ιδιαίτερα, όμως, τα λαϊκά στρώματα, για λόγους που, αν δεν είναι προφανείς, ελπίζω ότι θα αποσαφηνιστούν στη συνέχεια.

    Εξυπακούεται ότι δεν δημοσιεύονται όλες οι εργασίες που γράφτηκαν στη διάρκεια της χρονιάς. Οι λόγοι είναι πολλοί και κυρίως πρακτικοί. Πρώτα πρώτα δεν είχε νόημα να δημοσιευτούν οι περιλήψεις κειμένων που έκαναν τα παιδιά. Σε ό,τι αφορά τις υπόλοιπες ασκήσεις παραγωγής λόγου, η ανάγνωση κειμένων που επαναλαμβάνουν τα ίδια πράγματα ή περιέχουν ανούσιες κοινοτοπίες (ή ακόμη και ανοησίες!) γραμμένες ανόρεχτα με πολλά εκφραστικά και συντακτικά λάθη, απλώς «για να βγει η υποχρέωση» στο πλαίσιο μιας καταναγκαστικής εργασίας –όπως είναι συχνά στο σχολείο η «αγγαρεία» της έκθεσης– θα ήταν κουραστική και βαρετή. Επιλέχτηκαν επομένως εργασίες που –κατά τη γνώμη μου φυσικά– παρουσιάζουν ενδιαφέρον, τόσο από γλωσσική άποψη όσο, κυρίως, από πλευράς περιεχομένου, επειδή είναι πρωτότυπες, περιέχουν αυθεντικές και όχι προκατασκευασμένες «φροντιστηριακές» κρίσεις, απόψεις και επισημάνσεις, έχουν χιούμορ, αποπνέουν εν τέλει τη φρεσκάδα των δεκαεξάρηδων συντακτών τους. Εννοείται πως η υποκειμενικότητα των κριτηρίων επιλογής αποτελεί μια ευθύνη που αναλαμβάνω στο ακέραιο!

    Τελευταία διευκρίνιση: Οι σχολικές εργασίες δε δημοσιεύονται ως «μαργαριτάρια», για την ικανοποίηση όσων διασκεδάζουν επιπόλαια με το χαμηλό επίπεδο και τα λάθη των παιδιών (των άλλων). Κάτι τέτοιο θα ισοδυναμούσε είτε με υποτίμηση της δικής μου δουλειάς, είτε με ένδειξη υπεροψίας και περιφρόνησης εκ μέρους μου απέναντι σ’ αυτούς/αυτές που με εμπιστεύθηκαν. Αντίθετα, παίρνω πολύ σοβαρά υπόψη κάθε τι που γράφουν οι μαθητές και οι μαθήτριές μου. Γιατί ακόμη και αν κάτι φαίνεται, ή πράγματι είναι, αφελές ή έχει γραφτεί επιπόλαια, διατηρεί την αυθεντικότητα μιας εφηβικής κατάθεσης και άρα αξίζει να το διαβάσουμε. Άλλωστε, μιλάμε πάντοτε για τα δικά μας παιδιά, δηλαδή για ένα σημαντικό κομμάτι της νεολαίας της χώρας μας, οπότε ακόμη και οι αδυναμίες, τα λάθη, οι αστοχίες, οι ασυνταξίες και το φτωχό περιεχόμενο προσφέρονται μάλλον για προβληματισμό παρά για διασκέδαση. Αυτό είναι και το νόημα αυτής της πρωτοβουλίας.

    Τάσος Χατζηαναστασίου»

  72. @ δελφινάκι

    1) Δεν είναι όλοι οι φίλοι μου παρατρεχάμενοι.

    2) Δεν είναι όλοι οι παρατρεχάμενοι φίλοι μου

    3) Πολλοί φαίνονται παρατρεχάμενοι, αλλά η ζωή τους αποδεικνύει ή θα αποδείξει εν τοις πράγμασι ότι δεν είναι, και

    4) Όσοι είναι σε μια οργάνωση ή πολιτικό χώρο δεν είναι οιωνί συνυπεύθυνοι για τα τσαλιμάκια της όποιας ηγεσίας τους, ειδικά όταν δεν είναι υποτακτικοί.

    Καλό ξημέρωμα παντοιοτρόπως….

  73. Μου θυμίζετε, εσύ κι ο Καζάκης, με τα περί «παρακράτους και παρατρεχάμενων» τις κατηγορίες του επάρατου μετεμφυλιακού κράτους περί «εαμοβούλγαρων κομμουστοσυμμοριτών και συνοδοιπόρων», οι των σταλινικών ΚΝΑΤ ατζίδων, περί «ρουφιάνων της ασφάλειας και των παρτουζιάρικων φρικιών», ή των αναρχομπαχαλάκιδων περι «εθνικιστοπατριωτών φασιστών». , και πάει λέγοντας. Άει σιχτίρ! Ο μανιχαΪστικός αφορισμός σ΄αυτόν τον τόπό, όσων δεν ακολουθούν τους απλοΪστικούς και συνομοσιολογικούς αφορισμούς, κι επιμένουν σε αντίσταση, ανάλυση κι αρχές, χωρίς να κολλάνε στις ταμπέλες, ο μανιχαϊστικός αφορισμός αυτός, λοιπόν, δεν έχει τέλος.;;;Βαρέθηκα. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, τέτοιους αφορισμούς αντιμετωπίζουμε…

    Κι είναι δυνατόν, ρε Μανιτάρι, να λές ότι έχεις φίλους παρατρεχάμενους του παρακράτους;;;; Ποιού παρακράτους, γαμώ το φελέκι μου. Ανασκεύασε επιτέλους αυτή τη θεώρηση, που αν δεν το έχεις καταλάβει, δεν είναι απλώς μια διαφορετική θεώρηση των πραγμάτων, αλλά μία θέση που ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΒΑΘΥΤΑΤΑ μεγάλο μέρος των φίλων και αναγνωστών σου!!! Εγώ μπορεί να είμαι ο πιο αυθόρμητος κι αυθυρόστομος στην έκφραση, αλλά αν δεν έχεις πάρει τίποτα χαμπάρι, μετά από δεκάδες σχόλια, το πόσο μας προσβάλεις, εσύ, που σε θεωρούμε σύντροφο,ομόδοξο, συνκοινωνό, συνοδηπόρο, και πάει λέγοντας, μάλλον δεν επικοινωνουμε…

  74. @ δελφινάκι

    Ξαναλέω άλλη μία φορά: Δεν είναι όλοι οι φίλοι μοι παρατρεχάμενοι. Ούτε εσείς οι πατρινοί, παρότι «κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε«.

    Αλλά όσοι είναι γυρω από το ΠΟΛΙΤΙΖΩ και τις CIA-sxeseis του παύουν να είναι σύντροφοί μου…., αφού λειτουργούν ως παρατρεχάμενοί του. Και μη μας πεις ότι το βαθυ «Μητσοτακέικο» παρακράτος δεν υφίσταται και ξοδοντιάστηκε….. γιατι έχω και άλλη απόδειξη… από την Κρήτη μεριά…

    Εκτός και αν έχετε να «κάνετε γαργάραstrong>» το ζήτημα. Τότε θα φτάσουν τα πράγματα στο απροχώρητο, αλλά ελπίζω ότι δεν θα φθάσουμε μέχρις εκεί. «Ηλικίαν έχετε»… Και μιλώ στον πληθυντικό, διότι δυστυχώς δεν λειτουργείτε ως πρόσωπα, αλλα όπως απεδείχθη εδώ ως οργανωμένη ομάδα, πράγμα που είχα δημοσίως προ-πεί, αλλά αρνηθήκατε τότε ότι έτσι είναι….

    Συμπέρασμα: Το μέλλον του λαού και της χώρας μου και των παιδιών μου δεν θα το χαρίσω όπου δει….

    Καλό απόγευμα ποικιλοτρόπως….

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: