• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 602,799 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Βασιλικη στο Οι τελευταίες θετικές εξελίξει…
    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    eleni στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Οκτώβριος 2010
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Σεπτ.   Νοέ. »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Ποιοι δεν θέλουν διαδικασίες μετώπου από τα κάτω για έξοδο από την κατοχή μας;

Εάν δεν ήταν πολλοί οι μηχανισμοί και πολλές οι παρέες θα είχε ήδη δημιουργηθεί. Εάν υπήρχε όχι επαναστατική αριστερά, αλλά απλά χρήσιμη αριστερά θα είχε ήδη υπάρξει και πριν την κατοχή της χώρας από την ΕΕ-ΕΚΔΝΤ-Pasok.  Αλλά και τώρα και καθυστερούν και εμποδίζουν. Δείτε:

α) Σ’ αυτή τη φάση έχουμε ήδη ένα μέτωπο με κρίσιμη μάζα, θέσεις και οργάνωση (ΠΑΜΕ), αλλά μόνο στα πλαίσια ελέγχου της ηγεσίας του κόμματος (ΚΚΕ). Λειτουργεί με χαμηλό προφίλ στο συνδικαλισμό από τη μια και σε αναπαραγωγή του κόμματος και μέχρι εκεί. Καμία προσπάθεια πέρα απ’ αυτό τον εναγκαλισμό. Ζητούμενο τι θα κάνει το ΚΚΕ όταν τα πράγματα ζορίσουν πολύ.

β) Έχουμε ένα μίνι Μέτωπο «Αλληλεγγύης και Ανατροπής», επίσης ελεγχόμενο από τα πάνω (ΚΟΕ, Αλ. Αλαβάνος, μέρος του ΡΙΖΑ) χωρίς καμιά δυνατότητα επέκτασής του. Πρόκειται για την ίδια αντίληψη, παρόμοια πρακτική και παρόμοιους στόχους. Δυστυχώς λειτουργεί ως ένας μηχανισμός ακόμα. Ζητούμενο τι θα συμβεί εάν σπάσει και ο ΣΥΡΙΖΑ, πέρα από το τι θα  επιταχυνθεί και στον εναπομείναντα ΣΥΝ.

γ1) Το λεγόμενο ΠΑΜ που ελέγχεται από την ηγετική ομάδα της Δημοκρατικής Αναγέννησης μετρά τις δυνάμεις του ως μηχανισμός κυρίως στο Δήμο Θεσσαλονίκης (Σ. Παπαθεμελής) και δεν φαίνεται να έχει πολιτική διάθεση να μπει σε ευρύτερες διαδικασίες βάσης. Η πορεία του θα εξαρτηθεί από τις διαδικασίες στο χώρο των   εθνιστών (Άρδιν, κλπ) ή και εθνικιστών τύπου Ρεσάλτο. Παρότι ο χώρος του Άρδιν επιχειρεί να συνδέσει το εθνικό με μορφές του διεθνικού (βαλκανικές συμμαχίες, υπέρ της Ευρωζώνης ακόμα, κλπ) δεν φαίνεται να υπάρχει κοινός τόπος. Αντίθετα η παρέα του Ρεσάλτο «έχει καβαλήσει καλάμι».

γ2) Οι πληροφορίες μου λένε ότι την προηγούμενη Κυριακή βρέθηκε στο πλατύ ΚΑΛΕΣΜΑ: ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΜΕΤΩΠΟΥ στον κινηματογράφο Ααβόρα και τόπαιξαν ψευτόμαγκες (Θ. Παπανικολάου) κλπ. Χωρίς σεβασμό να ακούσουν αυτούς που καλούσαν ζήτησαν – και ευγενικά τους δόθηκε στην αρχή ο λόγος- ζήτησαν τα ρέστα γιατί δεν είχαν έτοιμες θέσεις περί παντός επιστητού από την αρχή στο κάλεσμα (π. χ. μετανάστες, αλλά δεν έθεσαν θέμα Ορθοδοξίας…), έκαναν φασαρία, προκάλεσαν, νευρίασαν έναν από τους καλούντες και αποχώρησαν περήαφανοι. Σιγά  βρε «παιδιά»!!! Δείτε σχετικά σε βιαστικό ποστ που ανέβασαν με τον βαρύγδουπο τίτλο: «Αριστερά» αναχώματα στις κοινωνικές εθνικές διεργασίες.


Χτες το βρήκα στο ιστοχώρο τους ως ειδικά επεξεργασμένο υβρεολόγιο με αλήθειες και ψέμματα ανακατεμένα και φυσικά με … εξορκισμό της προσπάθειας. Αμάν πια. Τόσο πολύ την φοβούνται; Η προσπάθεια αυτή λοιπόν δεν τους άρεσε αφού το εθνικό ζήτημα είχε περίπου την εξής βάση: Δεν αναγνωρίζουμε το το τοκογλυφικό χρέος, άμεση έξοδο από την Ευρωζώνη με τους δικούς μας όρους, εθνικοποίηση τραπεζών, δημόσιες επενδύσεις, λαϊκός έλεγχος, όχι στην καντονοποίηση και ρευστοποίηση της χώρας και των δημόσιων αγαθών με τον «Καλλικράτη», όχι ταυτόχρονα στον εθνικισμό και στον κοσμοπολιτισμό, συμμαχίες με τους λαούς με παρόμοια προβλήματα με τη χώρα μας και το λαό μας, κ.λ.π. Αυτά όμως φαίνεται δεν αρέσουν στους εθνικιστές…  γιατί αποτελούν «ανάχωμα»!!! Σε ποιο σχέδιο;

δ) Στο χώρο του ΑΝΤΑΡΣΥΑ δυστυχώς επικρατούν εκείνες οι δυνάμεις που δεν επιθυμούν ακόμα ούτε δημιουργία πλατιού μετώπου (εξ ού και η προσπάθεια απλής καταγραφής τους σε 11 από τις 13 Περιφέρειες στις 7 Νοέμβρη), παρά το αξιόλογο ρεύμα που έχει καταγράψει άλλη στρατηγική στο εσωτερικό του.

ε) Στο χώρο των διάφορων και διάσπαρτων ελευθεριακών, αμεσοδημοκρατικών και αναρχικών ομάδων το πράγμα είναι μια «ρώσικη σαλάτα».

Είναι χαρακτηριστικό αυτό που συμβαίνει στην Πάτρα, παραδοσιακή πόλη με ενδιαφέρουσες τέτοιες ομάδες, υψηλού προβληματισμού και σοβαρότητας από τα τέλη του 19ου αιώνα μάλιστα.

Στην κατάληψη του εγκαταλλημένου Μαραγκοπούλειου στο κέντρο της Πάτρας (Γούναρη και Χαραλάμπη) γίνεται μια πολύ ενδιαφέρουσα κατά τα άλλα προσπάθεια – «Πέρασμα» – τόσο για δωρεάν κατοίκιση ανέργων ή φτωχών φοιτητών, όσο και με πολιτισμική ατζέντα.

Και παρά τις κορώνες «για σταδιακό τσάκισμα της ιδιοκτησίας», δυστυχώς στις αφίσες που έχουν γεμίσει την πόλη, στα τετρασέλιδα φυλλάδια που μοιράζουν και φυσικά στο ιστολόγιο που έφτιαξαν καμιά κουβέντα για την κατοχή της χώρας (εντάξει δεν μπορούν), αλλά ούτε για τα συλλογικά δικαιώματα (προηγούνται τα ατομικά;), ούτε όμως για την ανεργία, τις απολύσεις, το ξεζούμισμα του λαού και της νεολαίας από ΕΕ-ΕΚΤ-ΔΝΤ-Pasok. Δείτε σχετικά: http://perasma.espiv.net ή Εδώ.

Μήπως γι’ αυτό ο GAP καμαρώνει ως «αντιεξουσιαστής στην εξουσία»; Μήπως τελικά είναι και αυτοί ακίνδυνοι, όπως όλοι οι προηγούμενοι και προφυλάσσονται από τα ΜΜΕ όπως ο Αλαβάνος τελευταία;

Εάν λέω παράλογα σας παρακαλώ να μου το πείτε.

 

Advertisements

18 Σχόλια

  1. Διαφωνώ με τους χαρακτηρισμούς για τον Θύμιο και την στάση του στην Ααβόρα όπως διαφωνώ και με τη στάση του Θέμη. Θεωρώ ότι καλώς τίθενται εξ’ αρχής τα εθνικά και το μεταναστευτικό αλλά επίσης καλώς εστιάζουμε σε αυτά που μας ενώνουν ως αντικείμενο κοινής δράσης. Τα άλλα όμως πρέπει να αποτελέσουν αντικείμενο διαλόγου και όχι πεδίο αφορισμών και αποκλεισμών. Χτίζουμε Εθνικό και Λαϊκό Μέτωπο, όχι «Αριστερό» Μέτωπο. Εξ’ άλλου βασική αιτία της περιθωριοποίησης και του μαρασμού της Αριστεράς είναι κατά τη γνώμη μου η αδυναμία/αμηχανία να καταπιαστεί με αυτά τα μεγάλα που απασχολούν τον Λαό και η παθολογική αριστερίστικη εσωστρέφειά της που διασπά και απωθεί, ιδίως σήμερα που χρειάζεται νέα Εθνική Αντίσταση. Η Αριστερά έχει τεράστια ευθύνη για ότι συμβαίνει γιατί συμβαίνει όχι μόνο λόγω των επιδιώξεων του κεφαλαίου και της «Νέας Τάξης» αλλά και λόγω της ανυπαρξίας σοβαρής Αντιπολίτευσης, δηλαδή Αριστεράς. Μέχρι πρόσφατα πίστευα ότι προέχει λογικά και χρονικά η δημιουργία νέας Αριστεράς αλλά έχω πλέον πειστεί ότι ΑΝ είναι να δημιουργηθεί αυτή ποτέ θα είναι ως ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ της ανάπτυξης δημοκρατικού απελευθερωτικού κοινωνικού κινήματος και τη συγκρότηση «από τα κάτω» του «νέου ΕΑΜ».

  2. @ Γιάννης Μαύρος

    Σ’ ευχαρισώ που προσθέτεις το λιθαράκι της γνώμης σου εδώ. Να θεωρήσω οπότε:

    1) Ότι συμφωνείς με όλες τις άλλες περιπτώσεις που ανέφερα και έχεις να κάνεις παρατηρήσεις μόνο για την περίπτωση ρεσάλτο.

    2) Να θεωρήσω ότι συμφωνείς για το ότι έθεσε τα θέματα που έθεσε (δικαίωμά του), αλλά ο τρόπος; Η επιμονή να μιλήσει πρώτος, ; να προκαλέσει; Να φύγει και να μην ακούσει άλλες και άλλους;

    3) Να θεωρήσω ότι απαύδησες από την ‘αριστερα¨, αλλά από το κέντρο; από τη δεξιά και τις δεξιές;

    4) Αν αυτά που ενώνουν στο ικανό και αναγκαίο, τα άλλα γιατί να μας χωρίζουν; Δεν αρκούν από το να μας προβληματίζουν;

    Δεν ξέρω τι μπορεί να γεννηθεί από τα κάτω, αλλά ούτε ο τρόπος που προσήλθε ο «Αλαβάνος’ στον Αγιο Παντελεήμονα μου άρεσε, ούτε οι ομάδες πολιτικοφυλακής είναι με την «εθνική αντίσταση».

  3. Αποδεικνύεται για μια ακόμη φορά αυτό που λέει το ευαγγέλιο:

    Ότι, δηλαδή, οι γιοι του σκότους είναι σοφότεροι από τους γιους του φωτός.

    Γιατί μεταξύ των κατεργαρέων βρίσκονται κοινές θέσεις και τόποι, προκειμένου να καταπιέζουν και καταληστεύουν το λαό…

    Ενώ οι καταπιεζόμενοι και καταληστευόμενοι δεν μπορούν να βρουν ένα minimum κοινής πλατφόρμας, για να προχωρήσουν…

    Αντίθετα μάλιστα: βρίσκουν μύριες βλακώδεις αφορμές, για να μην τα βρίσκουν μεταξύ τους.

    Η αιώνια κατάρα της «παλαιοημερολογίτικης» πολυδιασπαστικής στενοκεφαλιάς….

    Χίλιες φορές κρίμα!

  4. Προς το μανιτάρι του βουνού
    Γιατί συνεχίζεις να λες ψέμματα, αφού άλλωστε δεν ήσουνα εκεί, όπως ισχυρίζεσαι; Αναφέρεις:
    «Η επιμονή να μιλήσει πρώτος, ; να προκαλέσει; Να φύγει και να μην ακούσει άλλες και άλλους».
    Ο Θύμιος έφθασε στις 10:00 κι έφυγε στις 13:30 και ήταν εμφανώς άρρωστος. Θα έμενε κι άλλο διαφορετικά (όχι πως οι 3,5 ώρες δεν ήταν αρκετές). Ήταν καλοπροαίρετος. Δεν προκάλεσε, παρόλο που θα μπορούσε να το κάνει γιατί προκλήθηκε επανειλημμένως.
    Δείχνεις το ποιόν σου και το ρόλο που παίζεις. Σε προσκαλούμε στο ΡΕΣΑΛΤΟ να αναπτύξεις τα επιχειρήματά σου, εάν έχεις. Μέχρι τώρα δεν είδαμε κανένα πολιτικό επιχείρημα παρά μόνο ψεύδη.

  5. @ papailias

    Με λύπη τα έγραψα, αλλά ελπίζω οι δύσκολες συνθήκες να δημιουργήσου όρους και προϋποθέσεις τουλάχιστον στους στρατηγικούς στόχους. Και οι ερίζοντες άδικα να είναι ολίγοι και με μικρή επιρροή. Προσωπικά είμαι φύσει αισιόδοξος.

  6. @ ΚΛΕΟΞΆΝΘΗ

    θα ξεκινήσω από το τέλος, «για το ρόλο που παίζω». Χάνεις την ψυχραιμία σου και βιάζεσαι.

    Α) Παρακολουθώ αυτη την προσπάθεια γιατί οι πρωτεργάτες τους διαπνέονται από δυο βασικά χαρακτηριστικά:

    1) Διαθέτουν ειλικρινή διάθεση και δεν φαίνεται να ετοιμάζουν μηχανισμό επιβολής στους άλλους.

    2) Βάζουν ως βάση τους ικανούς και αναγκαίους όρους για τη δημιουργία στόχων ενός πολύπλευρου κινήματος και όχι εφ΄όλης της ύλης για μια στενή μερίδα ανθρώπων.

    Προσωπικά θέλω να παρακολουθήσω αυτή την προσπάθεια που θα ενώσει και δεν θα χωρίσει τάσεις.

    Β) Εάν η βιασύνη του Θύμιου οφείλετο σε ασθένειά του, τότε καλώς ζήτησε να μιλήσει στην αρχή και καλώς έφυγε νωρίτερα. Και εάν σ’ αυτο το σημείο τον αδίκησα τοπυ ζητώ δημόσια συγγνώμη. Όμως θα ήθελα κάποιες διευκρινήσεις για να πειστώ ότι είναι έτσι:
    1) Ενημέρωσε την προσωρινή επιτροπή – τους καλέσαντε ότι αποχωρεί γι αυτό;
    2) Έφυγε μόνος του ή μαζί με την ομάδα που είχε μαζί του;
    3) Όσοι έμειναν στις υπόλοιπες τοποθετήσεις τις αξιολόγησαν;
    4) Ενημέρωσε τον πρωτεργάτη αυτής της ομάδας για το ποστ που ανέβασε ή το έμαθε κατόπιν εορτής – αν το έμαθε.
    5) Αύριο θα πάει στη συνάντηση του συντονιστικού για διευκρινήσεις;

    Γ) Εάν με τόση ευκολία με κατηγορείς ότι λέω ψεύδη και με αυτο δείχνω το ποιόν μου και το ρόλο που παίζω (!!!!!) – και δεν τον ξέρω ούτε εγώ ακομα, δεν χρειάζεται να υπερασπίσω τον εαυτό μου. Μου αρκεί η ίδια η πραγματική ζωή.

    ΥΓ1: Πλάκα θα έχει να μου την πέσουν όλες οι ομάδες που έκανα αυτή την περιθωριακή κριτική, αλλά και οι πιο μαζικές κινήσεις ή κόματα. Δεν θα ξέρω που να κρυφτώ!!! Ελπίζω όμως ο ρόλος μου να είναι τέτοιος και να μη αξίζει τον κόπο.

    ΥΓ2: Αυτό το «έλα στο ρεσάλτο» δεν το κατάλαβα. Διαθέτω προσωπικό ιστολόγιο και ε΄δω γράφω τις σκέψεις μου. ¨οποτε έχω διάθεση και χρόνο πάω και «αλλού» στον εικονικό κόσμο του νετ.

    ΥΓ3: Ελπίζω και αυτά που γραφω να μη θεωρηθούν ότι λέω … ψέματα, γιατί είναι μόνο ερωτήσεις.

    ΥΓ4: Πολύ θα ήθελα να είναι όλα αυτά παρεξήγηση και πολύ περισσότερο να οφείλεται όλη μόνο σε μένα. Έτσι θα δικαιωθείτε ως ομάδα και θα χαρώ να αγκαλιαστούμε αν βρεθούμε μαζί με όρους αλήθειας, ειλικρίνειας και συναγωνιστικότητας. Την καληνυχτα μου παρόλα αυτά.

  7. Οι χαρακτηρισμοί σου ΄’έχουν καβαλήσει καλάμι και το έπαιξαν ψευτόμαγκες΄’ δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα.Ο Θύμιος έκανε μια καθαρή πολιτική τοποθέτηση,είπε ότι στηρίζει την πρωτοβουλία και ανέφερε ότι θα έπρεπε να ύπηρχαν κάποιες αιχμές για τα εθνικά θέματα στην ανακοίνωση.Επανέλαβε την αποψή του για το μεταναστευτικό που είναι ξεκάθαρη και η ίδια από την πρώτη έκδοση του ρεσάλτο μέχρι σήμερα.Μετά την τοποθετησή του επικράτησε μικρή ένταση επειδή κάποιος πήρε το λόγο για να απαντήσει στο Θύμιο και μίλησε γενικά για εθνικισμούς χώρις να κάνει συγκεκριμένη κριτική.Άρχισαν τότε κάποιες διαφωνίες και φωνές μεταξύ κάποιων άλλων στο ακροατήριο.Ο Θύμιος ούτε συμμετείχε ούτε φώναξε και αποχώρησε τουλάχιστον δύο ώρες αφότου μίλησε.Στην συνέχεια πήρε το λόγο ο Δημήτρης Ντούσας που διακόπηκε από το προεδρείο με άσχημο τρόπο χώρις κάποιο λόγο και μετά αρνήθηκε να συνεχίσει δικαιολογημένα κατά τη γνώμη μου.Τα πραγματικά γεγονότα δεν έχουν καμία σχέση με τους χαρακτηρισμούς και τα σχολια σου.

  8. Πριν από λίγο διαπίστωσα πως οι συντελεστές του Ρεσάλτο με ανεβάζουν και κατεβάζουν «προβοκατοράκο». και «δηλητηριώδες».

    Για το δεύτερο δεν το αποκλείω γιατί δεν είμαι άγιος. Για το πρώτο διερωτώμαι. Πάντως πρέπει να είμαι «προβοκατοράκι» σχεδόν για τον μισό πολιτικό κόσμο… και δεν το ήξερα.

    Για το ότι το παίζω «ορθόδοξο» τι να πω; Απλά λέω ότι το λιγότερο που κάνω είναι να το παίζω. Το περισσότερο να προσπαθώ.

    Διερωτώμαι όμως: Οι κατηγορίες απέναντί μου οι τόσο εύκολες τι μπορεί να λένε για τους συντελεστές του περιοδικού, όταν πρώτοι έγραψαν στο διαδίκτυο για εκείνη τη συνάντηση; Αυτοί δεν βιάστηκαν πριν βγει η Διακήρυξη της Πρωτοβουλίας;

    Ελπίζω να οφείλονται σε πάθος και ζήλο που να μην είναι «Ου κατ επίγνωση»… Να πρόκειται απλά για βιασύνη.

    Ερώτηση προς τους συντελεστές: Γιατί με τόση ευκολία βάζετε επίθετα στους άλλους; Όλα πρακτορικά είναι στον κόσμο που έχει αντίθετη άποψη ή έποψη; Μπάς και χρειάζεται περισσότερη ψυχραιμία διαδυκτιακοί φίλοι ή έστω συνιστολόγοι;

  9. @ Παναγιωτης

    Θα δεχτώ τους δικούς σου ισχυρισμούς – πιθανολογώ ότι ήσουν παρών – για το τι συνέβη και θα πάρω πίσω την έκφραση που απαξιώνει το Θύμιο για χάρη της συνεννόησης, που ελπίζω να υπάρξει-αν υπάρξει. Εξάλλου δεν είναι η μουτσούνα μου εκείνη που καλείται να υπερασπίσει μια προσπάθεια. Υπάρχουν οι φυσικοί υπερασπιστές της και αν το κρίνουν σκόπιμο, ας το κάνουν. Εξάλλου δεν έκρινα μόνο τους συντελεστές του ρεσάλτο, παρότι αυτό «ξεκίνησε χειρών αδίκων» στο νετ..
    Όμως μένουν:

    1) Τα ερωτήματά μου.

    2) Οι χαρακτηρισμοί προς το δικό μου πρόσωπο.

  10. Όταν κάποιος συλλαμβάνεται επ’ αυτοφώρω να λέει ψέματα οι χαρακτηρισμοί είναι το πολιτικό επακόλουθο. Το ψεύδος και οι αφοριστικές πράξεις και μάλιστα από απόντα έχουν πολιτικό όνομα. Τα άλλα είναι ταχυδακτυλουργίες…
    ΚΑΛΟ είναι να κοιτάζουμε και λίγο τον καθρέφτη…
    Αλλά το σπουδαιότερο δεν είναι τα ψέματα και οι αφορισμοί κατά του Θύμιου.
    Είναι ότι δεν πήρες θέση στο ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ: Ότι αφόρισε μέλος της Επιτροπής το Θύμιο σαν «εθνικιστή» και απαίτησε να φύγει γιατί δεν τον ΔΕΧΟΝΤΑΙ.
    Και όταν προσήλθε στη Συγκέντρωση και όταν ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΘΑΡΑ και ΣΕΜΝΑ…
    Καταπίνεις το πελώριο αυτό ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ και καταναλώνεις ψεύδη και μειωτικούς χαρακτηρισμούς…
    ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΠΡΑΞΗ έχει πολιτικό όνομα.
    ΕΔΩ αναλύεται το «όνομα:
    http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?p=25537#25537

  11. Υπομονή, Επιμονή και Ενότητα για την Απελευθέρωση και Ανασύνταξη της Χώρας και της Κοινωνίας

    Αγαπητό «μανιτάρι του βουνού»,

    Παρακολουθώ την συζήτηση που άνοιξες λόγω της Σύσκεψης που έγινε την Κυριακή 17 Οκτωβρίου, στην «Ααβόρα», μετά από το Κάλεσμα της Πρωτοβουλίας για την Συγκρότηση Μετώπου για την Σωτηρία του Λαού και την Αναγέννηση της Χώρας.
    Αν και δεν ήμουν από την αρχή στην Σύσκεψη της Κυριακής για να έχω γνώμη σε όσα διαμείφθηκαν εκείνη την ώρα, πιστεύω ότι σε γενικές γραμμές η προσπάθεια ξεκίνησε καλά και αισιοδοξώ.
    Αντιπαρέρχομαι τις προσωπικές παρεξηγήσεις, τις οποίες, με ήρεμο και συντροφικό τρόπο, νομίζω ότι ξεκαθάρισες με τους ενδιαφερόμενους και θα ήθελα να κάνω ορισμένες παρατηρήσεις επί της ουσίας του θέματος:
    1. Όντως, το ζήτημα της συνεχιζόμενης λαθρομετανάστευσης, του εποικισμού της χώρας και των συναφών προβλημάτων είναι ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ και ΕΘΝΙΚΟ ζήτημα. Είναι μια άμεση, ορατή «κατοχή» της χώρας, που κάνει ακόμα πιο δυσβάστακτη την πολιτική-οικονομική ΚΑΤΟΧΗ από ΔΝΤ-Ε.Ε.-ΕΚΤ… και τις λοιπές χρηματοπιστωτικές-ιμπεριαλιστικές δυνάμεις. Γι’ αυτό και έχει αναπτυχθεί ένα ολόκληρο κίνημα μέσα από λαϊκές πρωτοβουλίες –και δεν αναφέρομαι μόνο στο πρότυπο του Αγ. Παντελεήμονα- σε όλη την Ελλάδα για την αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων, αφού απουσιάζει παντελώς το κράτος, οι δήμοι και τα πολιτικά κόμματα, ιδίως της αριστεράς.
    2. Κάθε ανοιχτή συζήτηση για την προοπτική ενός πανεθνικού ΜΕΤΩΠΟΥ δεν μπορεί να παρασιωπά τα νεοταξικά «ιδεολογήματα» που τρομοκρατούν κάθε απόπειρα παλλαϊκής συσπείρωσης με το σκιάχτρο του «εθνικισμού» ή της «ξενοφοβίας» και υπονομεύουν την ενότητα. Άλλωστε τα «εξαπτέρυγα» του νεοταξικού ιμπεριαλισμού βρίσκονται και στα δεξιά και στα αριστερά του πολιτικού φάσματος.
    3. Ο Δημήτρης Καζάκης, που έχει δουλέψει περισσότερο από όλους γι’ αυτή την πρωτοβουλία με τα άρθρα του και τις περιοδείες του στην χώρα, συνέταξε ένα αρχικό κείμενο-Κάλεσμα το οποίο στηρίξαμε με πολλούς άλλους για να γίνει μια αρχή και να τελειώνουμε με τον αέναο κύκλο των συζητήσεων και διαβουλεύσεων που άρχισε από τον χειμώνα.
    Το ΚΑΛΕΣΜΑ δεν είναι ούτε αποφάσεις της Σύσκεψης ούτε η τελική Διακήρυξη ούτε κανένα δεσμευτικό καταστατικό κάποιου νέου κόμματος. Άλλωστε οι αρχικές αδυναμίες ενός κειμένου μιας Πρωτοβουλίας είναι ακριβώς ο λόγος για συμμετοχή και όχι για προκατειλημμένη καταδίκη. Οι διεργασίες τώρα αρχίζουν και είναι ΑΝΟΙΧΤΕΣ σε όλους. Αυτό ακριβώς πρέπει να διαφυλάξουμε και να καταδικαστεί κάθε απόπειρα φίμωσης. Όπως και κάθε αριστερίστικη, σεχταριστική και «ελιτίστικη» λογική και πράξη.
    4. Αυτή η πρωτοβουλία δεν ευαγγελίζεται ότι είναι το «νέο ΕΑΜ», αλλά ότι επιθυμεί να συμβάλλει προς αυτή την κατεύθυνση.
    Ευχή όλων μας είναι να συναντηθούν στο τέλος της διαδρομής όλες οι συγγενείς δυνάμεις, όπως φερ’ ειπείν και οι φίλοι του «Άρδην-Ρήξης», που δεν ήρθαν την Κυριακή, της «Χριστιανικής Δημοκρατίας, του Μιχάλη Χαραλαμπίδη και άλλες αυτόνομες δυνάμεις αντίστασης.
    5. Η πρωτοβουλία θέλει να βοηθήσει να σπάσει η απογοήτευση και η γκρίνια ότι «τίποτε δεν γίνεται» και να ξεπεράσει την διαλυτική αντίληψη ότι «μόνο εμείς κατέχουμε την αλήθεια και κατηγορούμε όλους τους άλλους», αλλά και την ανάλυση που λέει ότι πρέπει να ωριμάσουν περισσότερο οι αντικειμενικές συνθήκες για να βρούμε την «ξεκάθαρη ιδεολογία»… ενώ κανείς δεν μας λέει την «διάρκεια ωρίμανσης», την ώρα που ολοφάνερα η πίστωση που έχουμε σε ιστορικό χρόνο τελειώνει όπως τα κερηά, στο ποίημα του Καβάφη.
    6. Υπό τις σημερινές συνθήκες, λοιπόν, οι προϋποθέσεις ενός ΜΕΤΩΠΟΥ, όπως το θέτει και το ΚΑΛΕΣΜΑ της ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ, είναι η συνένωση ευρύτερων δυνάμεων και αγωνιστών σε μια μίνιμουμ πλατφόρμα και όχι η συνεύρεση ομοϊδεατών, οπαδών μιας «απόλυτης ματιάς» για τα πράγματα και απαξιωτών κάθε διαφορετικής προσέγγισης.
    7. Πρέπει να υπάρξει μεγάλη ανοχή και μεγάλο «στομάχι» αυτό τον καιρό για τις οποιεσδήποτε ετερόκλητες, στην αρχή, συναντήσεις τόσων διαφορετικών ανθρώπων μιας κοινωνίας που έχει υποστεί ένα τραγικό σοκ και αφυπνίζεται από ένα κοινωνικο-πολιτικό «λήθαργο» και πλύση εγκεφάλου δεκαετιών. Το ζητούμενο δεν είναι η αριστερίστικη εσωστρέφεια, όπως επισημαίνει και ο φίλος Γιάννης Μαύρος, και ο συγκεντρωτισμός, αλλά η άμεση δημοκρατία, η υπομονή και η επιμονή για τον τελικό στόχο: της απελευθέρωσης και ανασύνταξης της χώρας και της κοινωνίας.
    Αλλά και της υπεράσπισης –άμεσα- του δημοκρατικού και συνταγματικού πλαισίου που είναι, πλέον, στο στόχαστρο της Χούντας του ΔΝΤ. Γι’ αυτό πρέπει να αντέξουμε στις μικροψυχίες και τα στραβοπατήματα, μακριά από τις κακοδαιμονίες του παρελθόντος.
    Καλή Δύναμη σε όλους.
    Καλή Λευτεριά.

    Λεωνίδας Χ. Αποσκίτης

  12. Συμφωνώ απόλυτα με το κείμενο του Λεωνίδα τέτοιες τοποθετήσεις χρειαζόμαστε που μιλούν καθαρά πολιτικά και για την ουσία των πραγμάτων και όχι να ανοίγουμε βεντέτες αναφερόμενοι σε γεγονότα που δεν είμασταν παρόντες χωρίς να μιλάμε για συγκεκριμένες πολιτικές θέσεις.

  13. @ ΘΑΛΕΙΑ, @ Παναγιωτης

    1) Και αν ήμουν διακριτικά παρών και παρακολουθούσα; Μόνο εσείς είσασταν παρόντες για αρκετή ώρα και απόντες για άλλη τόση; Στην «ΘΑΛΕΙΑ» επιστρέφω πίσω τα ΔΗΘΕΝ ψέμματα… Δεν θα βγείτε λάδι εσείς και εμείς θα είμαστε μόνο προβοκατορακια. Δεν τρωμε κουτόχορτο, ούτε είμαστε παιδάκια…

    2) Καταπίνετε την κάμηλο γιατί εσείς ανοίξατε δυο μέρες πριν το – ας το πω χαλαρά και επιεικώς – σκληρό σας κείμενο καταπέλτη και μιλάτε για πρακτοράκο για κάποιον που άνοιξε ζητήματα σε όλο το χώρο από Το ρεσάλτο μέχρι το Πέρασμα, από το Άρδιν μέχρι το ΑΝΤΑΡΣΥΑ, από τους ανένταχτους μέχρι το ΚΚΕ. Γι αυτή την κριτική καμιά κουβέντα…

    @ Λεωνίδας Χ. Αποσκίτης

    Την καλημέρα μου και καλό κουράγιο….

    3) Συμφωνώ με το κ. Λεωνίδα Αποσκίτη ότι όντως

    «…Αντιπαρέρχομαι τις προσωπικές παρεξηγήσεις, τις οποίες, με ήρεμο και συντροφικό τρόπο, νομίζω ότι ξεκαθάρισες με τους ενδιαφερόμενους και θα ήθελα να κάνω ορισμένες παρατηρήσεις επί της ουσίας του θέματος:..

    Θέλω όμως να πω ότι κατ αρχήν για μένα κανείς δεν περισεύει, εάν δεν το παίζει παντογνώστης και κατακεραυνώνει τους άλλους. Υπάρχουν όμως μερικά ζητήματα που δεν είναι τόσο απλά, όπως π.χ. το «μεταναστευτικό», το «εθνικο-διεθνικό-κοπσμοπολιτικό», το ζήτημα το πως , πότε , με ποιούς και με ποια δυνατότητα αποχωρείς από την ΕΕ και που πας, το ζήτημα ποιά παιδεία και με ποιον ανθρωπολογικό-κοινωνιολογικό τύπο ανθρώπου, με ποια δημοκρατία προχωράς, κλπ.

    4) Συμφωνώ σχεδόν απολύτως για το τι μπορεί να είναι μια τέτοια Πρωτοβουλία (πρωτοβουλια δηλαδη) και ότι οφείλουμε να πάμε σε μορφές άμεσης δημοκρατίας κατά χώρους εργασίας και τόπους, που θα ενώνουν και θα απελευθερώνουν ταυτόχρονα το λαό και θα τον ενώνουν κατά το δυνατόν και με τους άλλους λαούς (όχι τα κράτη) που τους ενώνουν κοινά πολιτισμικά αγαθά ή κοινά προβλήματα και ανάγκες., κ.λ.π.

    5) Προσωπικά είμαι πολύ αισιόδοξος παρά το γεγονός ότι δεν είναι υποχρεωτικό να είναι όλοι μαζί στην ίδια πρωτοβουλία, αν εχουν αποκλίνουσες πολιτικές και στόχους ή και σκοπιμότητες. Υπάρχουν και άλλες μορφές που μπορούν να συνεβρεθούν: συνδικάτα, τοπικές κοινωνίες. Με ένα όρο: Σεβασμό στους άλλους, κατανόηση χωρίς δογματισμούς και ειλικρινή κριτική και μια προϋπόθεση: Αρνηση του επαχθούς χρέους, νέα νομισματική πολιτική (εξοδο από Ευρωζώνη), εθνιμικοποίηση Κεντρικής τράπεζας και άλλαων τραπεςζών, δημνόσιες επενδύσεις, εθνική παραγωγή, αναδιανομή του παραγόμενου πλούτου, συμμαχίες από τα κάτω και οριζόντια του λαού και των λαών, νέα παιδεία, διευρυμένη άμεση δημοκρατία, κλπ.

  14. @Λεωνίδας Χ. Αποσκίτης

    Γράφεις για το Μεταναστευτικό:

    1. Όντως, το ζήτημα της συνεχιζόμενης λαθρομετανάστευσης, του εποικισμού της χώρας και των συναφών προβλημάτων είναι ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ και ΕΘΝΙΚΟ ζήτημα. Είναι μια άμεση, ορατή «κατοχή» της χώρας, που κάνει ακόμα πιο δυσβάστακτη την πολιτική-οικονομική ΚΑΤΟΧΗ από ΔΝΤ-Ε.Ε.-ΕΚΤ… και τις λοιπές χρηματοπιστωτικές-ιμπεριαλιστικές δυνάμεις. Γι’ αυτό και έχει αναπτυχθεί ένα ολόκληρο κίνημα μέσα από λαϊκές πρωτοβουλίες –και δεν αναφέρομαι μόνο στο πρότυπο του Αγ. Παντελεήμονα- σε όλη την Ελλάδα για την αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων, αφού απουσιάζει παντελώς το κράτος, οι δήμοι και τα πολιτικά κόμματα, ιδίως της αριστεράς.

    Η έποψη αυτή που θέτεις είναι κατά γνώμη μου μερική και ενώ φωτίζει τα ζητήματα που αναδύονται κυρίως σε γκέτο ή συγκεκριμένες πόλεις – κάποιες άλλες πλευρές συσκοτίζονται, για τους εξής λόγους, με παραδείγματα:

    1) Η μεγάλη είσοδος πολιτικών και οικονομικών μεταναστών από το Αφγανισταν οφείλεται και στον ειδικό ρόλο της κατοχής της δικής τους χώρας από το ΝΑΤΟ, όπου δεν απουσιάζει και ο ελληνικός στρατός. Στη χώρα τους εμείς δεν αποτελούμε ως Ελλάδα ορατή και μάλιστα στρατιωτικώ τω τρόπω μορφή της κατοχής; Η χώρα μας δεν συμμετέχει, νομιμοποιεί τη δική τους κατοχή στα δικά τους μάτια; Το ίδιο δεν συμβαίνει και με άλλες χώρες της ΕΕ; ¨Εοψη που δεν θέτει τέτοια οπτική γωνία συσκοτίζει τα πράγματα, δεν τα φωτίζει πλήρως.
    Θα μπορούσαμε να μιλήσουμε και για σομαλούς με περίπου παρόμοιο τρόπο.
    2) Αντίθετα δεν είχαμε τέτοια στάση στους κούρδους πολιτικούς πρόσφυγες. Γιατί όμως; Γιατί τους θεωρούσαμε αντίβαρο στην πολιτική της τουρκίας. και δεν βλέπαμε, ούτε υπολογίζαμε την παρόμοια κατάσταση όπως π.χ. στην Πάτρα.
    3) Το ίδιο κάναμε και κάνουμε με τους αλβανούς που είναι εκατοντάδες χιλιάδες, διότι μας βοηθούσαν και βοηθούν στην αγροτική, οικοδομική και λοιπή εργασία. Δυο μέτρα λοιπόν και δυο σταθμά; Μη γένοιτο!
    Αφήνω την ανθρωπιστική πλευρά γιατί περιπλέκει το ζήτημα ακόμη περισσότερο, όπως και πολλές άλλες όψεις. Σε τέτοιες όψεις οι διάφορες αριστερές τάσεις έχουν να επιδείξουν πολύ καλύτερη στάση από ονομαζόμενες εθνικές ομάδες.

    Στο σημείο αυτό αφήνω εδώ για προβληματισμό ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο-μελέτη του γνωστού από το Άρδην Θ. Ντρίνια:

    Σημεία για μια εναλλακτική πολιτική στο μεταναστευτικό ζήτημα – του Θόδωρου Ντρίνια

    Συμπέρασμα:
    Το ζήτημα αυτό δεν μπορεί να ενώσει εύκολα. Αρα κακώς το έβαλε 1ο – και μάλιστα στην αρχή της συζήτησης – ο Θύμιος. Εκτός και αν είχε συγκεκριμένο λόγο, στόχο και σκοπό. Ας το σκεφτούμε λοιπόν και αυτό. Μοιάζει με τον τρόπο που θέτουν άλλα ζητήματα άλλες ομάδες στην αριστερά. Απλά για να έχουν λόγους διαχωρισμού ως μηχανισμοί (εξαιρώ πραγματικές σεβαστές διαφορετικές προσεγγίσεις).

  15. H μόνη αποτελεσματική και δίκαια διαχείριση του μεταναστευτικού / προσφυγικού, δεν μπορεί παρά να λάβει υπ΄όψιν τα ακόλουθα::

    1)Η συντριπτική πλειοψηφία των μεταναστών και προσφύγων που έρχονται στην Ελλάδα έχουν για τελικό προορισμό άλλες χώρες της Ευρώπης, όχι μόνο λόγω του οικονομικού αδιεξόδου και της αποδιάρθρωσης οποιασδήποτε κρατική υποδομής στη χώρα μας, αλλά και μόνο ότι πλέον ότι είναι ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ. Από τις αρχές του 2010 ως σήμερα, το 90% των παράνομων εισόδων στο σύνολο της Ευρωπαϊκής ΄Ένωσης γίνεται μέσω Ελλάδος, αφού έχουν κλείσει οι είσοδοι τόσο από Λιβύη και ΓΙβραλατάρ, όσο κι από αεροδρόμια, όπου η τεχνολογία εντοπισμού πλαστών διαβατηρίων έχει προχωρήσει στο έπακρο.

    2)Αυτό σημαίνει ότι το σύνολο της Ελληνικής επικράτειας λειτουργεί ως ένα «φίλτρο» για τις μεταναστευτικές εισροές προς το σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

    3)Για να είναι δυνατός ο διαχωρισμός οικονομικών μεταναστών μη απορροφήσιμων, με όρους αξιοπρεπούς υποδοχής και συμβίωσης με ντόπιους πληθυσμούς, από πραγματικούς πρόσφυγες, που που τόσο τα ελληνικά και χριστιανικά ήθη, η έννομη και συνταγματική τάξη, και το διεθνές δίκαιο, μας υποχρεώνει, είτε μας αρέσει, είτε όχι, να τους δεχτούμε, όχι μόνο για δικό μας λογαριασμό, αλλά και για λογαριασμό του συνόλου της Ευρώπης, η μόνη λύση είναι αποτελεσματικά και στελεχωμένα με καταρτισμένο προσωπικό ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑιΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ Κέντρα Υποδοχής και Διάκρισης (ανάλογα με τα δικαιώματα, τις υποχρεώσεις, της δυνατότητες υποδοχής και τις ανάγκες επαναπροώθησης μη δικαιούχων) παράνομα εισερχομένων, σε όλα τα βασικά σημεία εισόδου της Ελλάδος από την Τουρκία. Το στήσιμο ενός τέτοιου μηχανισμού που να είναι πανευρωπαϊκής ευθύνης, θέλει βέβαια διπλωματικό τσαμπουκά και διαπραγματευτική ισχύ, αλλά δεν είναι ουτοπικό. Δεν κατάλαβα. Πως μπορεί να λειτουργήσει η FRONTEX με πανευρωπαϊκή χρηματοδότηση και στελέχωση, και δεν μπορούν να λειτουργήσει παρόμοια ένας τέτοιος πανευρωπαϊκός μηχανισμός δίκαιας υποδοχής των δικαιούχων και άμεσης επαναπροώθησης των μη δικαιούχων;

    4)Σε τέτοιους μηχανισμούς, εκτός από όσους συλλαμβάνονται στα σημεία εισόδου, δίκαιο είναι να υπαχθούν και οι υπόλοιποι που συλλαμβάνονται σε όλη την επικράτεια ως παράνομοι μη κατέχοντες νομιμοποιητικά έγγραφα.
    Βέβαια άλλοι θα πουν : «Τι είναι αυτά που λέτε…δεν μπορούμε να υποδεχτούμε πια κανέναν, πρέπει να τους διώξουμε όλους.» Πέραν του αδίκου της θέσης τους, να είναι σίγουροι πως είναι κι ανεφάρμοστη…Μπορείς να ανακόψει εντελώς ένα ποτάμι;;;

    Κι άλλοι θα πούνε ότι αυτό είναι άδικο για τους κακομοίρηδες τους μετανάστες. Είναι όμως δίκαια η υφιστάμενη κατάσταση της παρατεταμένης κράτησης (που δεν καταλήγει καν σε απέλαση, αλλά στο πέταμα στους δρόμους), της ανεργίας, της γκετοποίησης, της εργασιακής εκμετάλλευσης , της κατάχρησης του συστήματος αιτημάτων ασύλου σε βαθμό που δεν προστατεύει πια τους πρόσφυγες, αλλά απλώς νομιμοποιεί προσωρινά όλους τους παρανόμους που βρίσκουν την κατάλληλη δικτύωση για να κάνουν αιτήματα;;; Και η εκμετάλλευση αυτή γίνεται κατά συντριπτική πλειοψηφία από δικτυωμένους οικονομικούς μετανάστες π.χ. από το Πακιστάν, ενώ οι περισσότεροι πραγματικοί πρόσφυγες από Αφγανιστάν, Ιράκ, και Σομαλία, δεν έχουν καμία πρόσβαση στους μηχανισμούς προστασίας)

    5)΄ Όλα τα παραπάνω, δεν αναιρούν και τα δεδομένα που έθεσε και το Μανιτάρι για την ευθύνη της Δύσης για τα αίτια της μετανάστευσης και της προσφυγιάς.

    Η δικαιοσύνη αλλά και η απαραίτητη ανακούφιση από το μεταναστευτικό αδιέξοδο τόσο στην Ελλάδα, όσο και σε ολόκληρη την Ευρώπη, δεν έχει άλλη διέξοδο παρά τη διαχείριση που να είναι και ευθύνη όλης της Ευρώπης. Οποιοσδήποτε άλλος δρόμος θα οδηγήσει σε επίταση της κρίσης, που μόνο την αρχή του έχουμε δει.

  16. @ δελφινάκι

    Πάνω-κάτω συμφωνώ για την κεντρική μεταναστευτική πολιτική σ΄αυτη την περίοδο που έχει το πάνω χέρι στη χώρα η ΕΕ-ΔΝΤ, αλλά και επι Καραμανλή περίπου τα ίδια προβλήματα είχαμε. Ένα Μέτωπο που οδηγήσει τη χώρα σε κοινωνική απ[ελευθέρωση και εθνική ανεξαρτησία και αρνηθεί το χρέος και πατήσει στα πόδια της θα το αντιμετωπίσει και καλύτερα.

  17. Απαντώντας σε κάποιον φίλο του Μανιταριού τον Μιχάλη τον Χατζηπέτρου, θέλω και εδώ να το τονίσω, ότι το ζητούμενο δεν είναι η πλατφόρμα με το πρόβλημα, την ανάγκη για αντίσταση που είναι αναγκαία και επιβεβλημένη δεν την καθορίζει η όποια αντιγραφή μετώπου π.χ ΕΑΜ, έχει αποδειχθεί Ιστορικά στην πράξη ανεφάρμοστο, που το πλήρωσε ο Λαός μας με εξευτελισμούς και φυλακίσεις, ακόμη και με θάνατο και ακόμη με ορυμαγδό καταγγελιών περί λαθών και άλλων δικαιολογιών και όλα αυτά γιατί η συνοχή δεν ήταν το ζητούμενο, αλλά στην πορεία το καπέλωμα και όχι για το βραβείο, την πρωτιά, αλλά για αποφυγή των συνεπειών και ανούσια συμφέροντα και αλισβερίσι με παλάτι και Εγγλέζους, δηλαδή εκείνο που μας διδάσκει η Ιστορία είναι μόνον άνθρωποι με ήθος και επειδή σπανίζει το είδος, ομοιογενή οργάνωση, όχι ενιαίο, με καταστατικό και στόχους και επιλογή στόχων με ομοφωνία. Μην ξεχνάμε και την ΕΔΑ ένα πείραμα που ακόμη δεν τολμάμε να αγγίξουμε και που έγινε ότι χειρότερο μετά στην μεταπολίτευση, ούτε το αυθόρμητο έχει ζωή και γενικότερα το όποιο εγχείρημα που στερείται κανόνων ηθικής, δεν είναι μόνον αποτυχημένο, το χειρότερο κόβει τα πόδια του Λαού και τον πισωγυρίζει, ο καπιταλισμός δεν περιμένει με χέρια σταυρωμένα. Αυτό, εκείνο που θα παίξει καθοριστικό ρόλο είναι μόνον η ηθική και η επιλογή των προσώπων, αυτών που θα παίξουν τον πρώτον λόγο, μακριά από πυροτεχνήματα και στόχους κρυφούς για μετεξελίξεις και εκμετάλλευση των όποιων προσπαθειών.

  18. @ υιος ασωτος

    Αδελφέ χρειάζονται και τα δυο χέρια «για να νιφτεί το πρόσωπο«: και αυτό με επίταση σημειώνεις, δηλαδή το προσωπικό ήθος, και αυτό που προσπαθεί η αριστερά σήμερα, αλλά δεν κατορθώνει, δηλαδή όχι ένα πλήρες πρόγραμμα, αλλά ένα μικρό, αλλά ικανό και αναγκαίο πρόγραμμα για δημιουργία κινήματος.

    Αυτό θα είναι και το διπλό στοίχημα της Πρωτοβουλίας. «Φρόνιμοι ως οι όφεις και ακέραιοι ως αι περιστεραί».

    Το δεύτερο θα το δείξει η ζωή. Το πρώτο προσπαθεί να αποδείξει ότι δεν ισχύει η ρεσάλτο προσπάθεια, όπως από τον δικό της τρόπο. Εμείς οφείλουμε να αποδείξουμε και σ αυτές τις προκλήσεις ήθος.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: