• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 599,731 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    eleni στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    Οι 19+2 εκκλησιές τη… στο Η Παναγιά της Κέρτεζης ως ΜτΒ…
    Γιώργος Κομοτηνή στο + Γεώργιος Μακρής: Εις Μνήμην……
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Οκτώβριος 2010
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Σεπτ.   Νοέ. »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Τα «φαινόμενα Σήραγγος» ως μέθοδος για νίκη ενάντια στο ελληνικό χρέος και η Κυριακή του σπορέα

Μοιάζει ή δεν μοιάζει το ελληνικό χρέος απέναντι στους διεθνείς τοκογλύφους (ιδιωτικές τράπεζες, ΕΚΤ, ΕΕ και ΔΝΤ, ΗΠΑ, …) σαν ένα πολύ μεγάλο βουνό που οφείλουμε να διαβούμε  – αν όχι τα Ιμαλάϊα της Ασίας, τουλάχιστον τις Άλπεις της Ευρώπης;  Μοιάζει βεβαίως. Να γιατί η αμηχανία, οι σπασμωδικές αντιδράσεις, ο φόβος, το σιγοβράσιμο του κοινωνικού τσουκαλιού.

Τα Ιμαλάϊα και τις Άλπεις είναι δύσκολο να τις διαβεί κάποιος περνώντας από πάνω τους. Χρειάζεται ή να επιλέξει δρομίσκους 0τις χαράδρες  ανάμεσα στις οροσειρές ή να τις διαπεράσει με μεγάλες … σήραγγες.

Θαρρώ πως αυτές πρέπει να είναι και οι μέθοδοι που μπορούμε «νικηφόρα» να νικήσουμε το χρέος: Περνώντας μέσα απ’ αυτό και όχι πληρώνοντάς το. Είναι αφέλεια αυτό; Όχι φυσικά. Θα σας παρουσιάσω σήμερα από τρεις οπτικές γωνίες πως αυτό είναι «ρεαλιστικό», κυνηγώντας το «αδύνατο» ή «τα αδύνατα παρ’ ανθρώποις, δυνατά παρά τω Θεώ εστί». Γι’ αυτό έχει τεράστια σημασία η συνάντηση που θα γίνει αύριο στην Αθήνα με στόχο «Τη δημιουργία ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ για τη συγκρότηση παλαϊκού ΜΕΤΩΠΟΥ»!

Τρύπιες Άλπεις από χθες, μήκους 57 Km:

Χθες ανοίχτηκε και ολοκληρώθηκε μετά από τεχνολογική μάχη 15 ετών «η μακρύτερη σήραγγα του κόσμου». Συγκεκριμένα: «… Ελβετοί μηχανικοί έριξαν την Παρασκευή το τελευταίο κομμάτι βράχου για τη δημιουργία του μακρύτερου τούνελ στον κόσμο, μια τρύπα στις Άλπεις μήκους 57 χιλιομέτρων.

Η Σήραγγα του Γκόνταρτ θα είναι για πάντα ένα θεαματικό και μεγαλόπρεπο μνημείο με το οποίο θα συγκρίνονται όλες οι σήραγγες του κόσμου» υπερηφανεύτηκε ο Ελβετός υπουργός Μεταφορών  Μόριτζ Λόιενμπεργκερ.

Το εντυπωσιακό τούνελ είναι μέρος ενός νέου σιδηροδρομικού δικτύου που αναπτύσσουν στις Άλπεις η Ελβετία, η Γαλλία και η Ιταλία. Το δίκτυο αυτό θα μετέφερε τους εκατομμύρια τόνους εμπορευμάτων που διακινούνται σήμερα με βαριά φορτηγά που μολύνουν την οροσειρά.

Μέσω της Σήραγγας του Γκόνταρτ, για παράδειγμα, συρμοί που κινούνται με 250 χιλιόμετρα την ώρα θα μειώσουν το χρόνο του ταξιδιού Ζυρίχη-Μιλάνο κατά μιάμιση ώρα.  Το Γκόνταρτ, ένα έργο 10,3 δισ. δολαρίων, ξεπερνά σε μήκος τη σιδηροδρομική σήραγγα του Σεϊκάν στην Ιαπωνία, η οποία έχει μήκος 53,8 χλμ και συνδέει τα νησιά Χοκάιντο και Χονσού…».

ΠΗΓΗ: Ζυρίχη, Ελβετία, Δημοσίευση: 15 Οκτ. 2010, 16:43, news.in.gr.

 

«Φαινόμενο σήραγγος» στην κβαντομηχανική:

«…Το φαινόμενο της σήραγγας είναι μια κατεξοχήν κβαντική διαδικασία, η οποία επιτρέπει στα σωματίδια του μικρόκοσμου να «διεισδύουν» διαμέσου φραγμάτων δυναμικής ενέργειας, που είναι ενεργειακά απαγορευμένες για τα κλασικά σωματίδια. Εξηγήθηκε για πρώτη φορά από τον Gamow το 1927.

Γνωρίζουμε ότι στην Κλασική Μηχανική η αρχή διατήρησης της ενέργειας, για ένα σώμα Ε=1/2mυ2+V(χ)=σταθερά, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η κινητική ενέργεια είναι πάντα θετική, δεν επιτρέπει σ’ ένα σωματίδιο δεδομένης ολικής ενέργειας Ε να διεισδύσει σ’ εκείνες τις περιοχές του χώρου όπου η δυναμική ενέργεια V(x) είναι μεγαλύτερη της ολικής.

Η κίνηση του σωματιδίου θα περιορίζεται μόνο σ’ εκείνα τα x για τα οποία είναι V(x)<E, ενώ οι περιοχές του άξονα x όπου ισχύει η V(x)>Ε, θα είναι κλασικά απαγορευμένες….

…. Το φαινόμενο όμως της σήραγγας ενέχεται στις προϋποθέσεις της ύπαρξής μας και μ’ έναν πολύ πιο άμεσο τρόπο. Τα ηλεκτρόνια που συμμετέχουν στους χημικούς δεσμούς και εξασφαλίζουν την ύπαρξη των μορίων (και τη δική μας), μπορούν να επιτελούν αυτή τη λειτουργία μόνο χάρη στο γεγονός ότι έχουν την ευχέρεια να «μεταπηδούν» από το ένα άτομο στο άλλο, περνώντας διαρκώς μέσα από την ενεργειακά απαγορευμένη περιοχή μεταξύ των δύο ατόμων .

Επίσης μπορεί να εξηγήσει το φαινόμενο των ραδιενεργών διασπάσεων στους πυρήνες και την εξάρτηση του χρόνου ζωής ενός ραδιενεργού πυρήνα από την ενέργεια του εκπεμπόμενου σωματίου α.

Σ’ ένα πιο μακροσκοπικό επίπεδο, το φαινόμενο της σήραγγας είναι υπεύθυνο για τη λεγόμενη ψυχρή εκπομπή ηλεκτρονίων, η οποία παρατηρείται κατά την τοποθέτηση ενός μετάλλου στην κάθοδο ενός σωλήνα κενού του οποίου η άνοδος βρίσκεται σ’ ένα πολύ υψηλό δυναμικό.

Σε επίπεδο πρακτικών εφαρμογών η χρήση του φαινομένου της σήραγγας είναι εντυπωσιακή. Αποτελεί πλέον συστατικό στοιχείο της λειτουργίας πολλών ημιαγωγικών (πχ η δίοδος σήραγγας) και υπεραγώγιμων διατάξεων υψηλής ακρίβειας και ειδικών απαιτήσεων, η επαφή Josephson.

Στο φαινόμενο της σήραγγας βασίζεται επίσης η λειτουργία του περίφημου μικροσκοπίου σήραγγας το οποίο επιτρέπει να «δούμε» την επιφάνεια ενός στερεού με ακρίβεια που φτάνει τα όρια της μιας ατομικής διαμέτρου!..».

ΠΗΓΗ: http://www.physics4u.gr/faq/tunneling.html

Το Πάσχα και το Αντίπασχα του Χριστού, που η Εκκλησία το λειτουργεί κάθε Κυριακή:

Η σύλληψη, ο εξεφτελισμός του Ιησού, η σταύρωση και ο θάνατός Του, ξεπερμά τα Ιμαλάϊα και τις Άλπεις, ξεπρνά το ελληνικό χρέος, ξεπρνά την παηκόσμια κρίση. Η νίκη Του κατά του άδικου πάθους και του θανάτου νικήθηκε με το ¨φαινόμενο σήραγγος».

1) Το Πάσχα: Πέρασε ο Λόγος μέσα από το «κλείσιμο στην ανθρώπινη σάρκα», αποδιώχτηκε   στον «Άδη», πέρασε μέσα από τα σφικτά και κολλημένα οθώνια, κύλισε το βράχο στην είσοδο του λαξευτού τάφου γιατί διέθετε τη «θεϊκή ενέργεια». Εδώ έχουμε μια κίνηση από τα «έγκατα» της εγκατάλειψης (των ανθρώπων) προς τους ίδιους, δηλαδή σε όλους όσους κατανοούμε ότι ως νεκροί ζούμε μέσα σε «μνήματα».. «Θανάτω θάνατον πατήσας και τοις εν τοις μνήμασι ζωήν χαρισάμενος». Με ποια όμως μέθοδο;

2) Το Αντίπασχα: Πρόκειται για την πορεία από το χώρο της Ελευθερίας (νίκη του κοινωνικού, πολιτικού και φυσικού θανάτου) προς το χώρο της αμηχανίας, του φόβου και της … απιστίας «κεκλεισμένων των θυρών». Γι’ αυτό και συνάντησε και συναντά διαχρονικά τους ανθρώπους «καλής θέλησης»:

Μυροφόρες γυναίκες, φοβισμένους μαθητές, αγριεμένους διώκτες… Και χαρίζει την εσωτερική, διαπροσωπική «Ειρήνη» όσων απεμπολούν τα «όπλα του δήθεν κοσμοκράρτορα». Δηλαδή η λογική των τριών πειρασμών της  κάθε «ερήμου» βιοτής (υποταγή στο εφήμερο, υποταγή στις εξουσίες, υποταγή στην έπαρση).

Είναι η Ειρήνη αυτή η«ικανή και αναγκαία συνθήκη» για να νικηθεί κάθε «χρέος», έστω και αν χρειαστούν … «15 χρόνια». Αυτά που χρειάστηκαν για να τρυπηθούν οι Άλπεις…

«Μετά την Έγερσίν σου Κύριε, συνηγμένων των Μαθητών σου, και των θυρών κεκλεισμένων, εν μέσω έστης, ειρήνην παρέχων αυτοίς. Πεισθείς δε και ο Θωμάς, τη οράσει των χειρών και της πλευράς σου, Κύριον και Θεόν σε ωμολόγησε, σώζοντα τους ελπίζοντας εις σε, φιλάνθρωπε…» (Στιχηρό Ιδιόμελο Εσπερινού του Αντίπασχα).

3) Κυριακή του Σπορέα: Αύριο μας προσφέρεται η γνωστή αυτή παραβολή για να ζυγίσουμε πίστη και απιστία, εγρήγορση και φοβίες, είναι και έχειν.

«…. Το πρόβλημα του σπορέα δεν είναι λιγώτερο σημαντικό, απ’ το πρόβλημα της γης. Είναι το ίδιο, σαν το πρόβλημα της γης, δραματικό. Και πιο δραματικό μάλιστα, γιατί είναι θλίψη μεγάλη, για ένα σπορέα, να βλέπει πως μόνο το ένα μέρος, από τα τέσσερα που έρριξε το σπόρο του, καρποφορεί. Πως το μεγαλύτερο μέρος της σποράς πάει χαμένο.  Ο πνευματικός αυτός σπορέας έχει να κάνη με πολύ φοβερές θεομηνίες, από κείνες που αντικρύζει ο κοινός γεωργός …

Η προβληματική του σπορέα έχει κάτι το αποκαλυπτικά τραγικό. Μόνο αν καταλάβη το φοβερό μυστήριο της ταπεινοφροσύνης, που έζησε ο ίδιος ο θεός, αποφασίζοντας να κλειστή μέσα στην ανθρώπινη σάρκα, μόνο τότε ο σπορέας θα κρατηθεί στα πόδια του και θα συνεχίση καρτερικά και αγόγγυστα τη σπορά του… » (Κωστής Μπαστιάς, Κυριακοδρόμιο, Αθήνα 1977, σελ. 210).

 

Υστερόγραφο: Αν η αυριανή συνάντηση αναπνεύσει έστω και λίγο από το οξυγόνο του Αντίπασχα, αν δεχτεί έστω και λίγο το αναστάσιμο Φως, αν αποδιώξει έστω και ως πρόθεση την υποταγή στους τρεις πειρασμούς, κάτι ελπιδοφόρο πολιτικά, κοινωνικά και πολιτισμικά θα γεννηθεί στη χώρα.

Αν δεν το καταφέρει, η νύχτα μέσα στις Άλπεις του χρέους και των χρεών μας θα είναι πιο μακρινή….

Ως αισιόδοξος άνθρωπος επιθυμώ την πρώτη εκδοχή. Και οφείλουμε να συνδράμουμε προς αυτή την κατεύθυνση όλοι οι καλόπιστοι … άπιστοι Θωμάδες.

Advertisements

5 Σχόλια

  1. Ο Ησαΐας εκφράζει την πικρία του, που οι άνθρωποι δεν κατανοούν τη σοφία και τη δύναμη του Θεού. Και την αποδίδει στην τύφλωση και τη σκληροκαρδία τους.

    Ο Ηράκλειτος απορεί, που ο άνθρωποι δεν ακούνε το Λόγο. Και το αποδίδει στη βαρβαρότητα των ψυχών, που οφείλεται στην «ιερή νόσο», την αλαζονεία.

    Ο Χριστός λέει: Τους είπα τόσα πράγματα κι έκαμα τόσα θαύματα μπροστά τους. Κι αντί να πιστέψουν με μίσησαν.

    Και η πραγματικότητα αυτή επιβεβαιώνεται σε κάθε εποχή.

    Ο πνευματικός εργάτης σπέρνει, ξελακώνει, βοτανίζει. Και τα υπόλοιπα τ’ αφήνει στο χέρι του Θεού….

  2. @ papailias

    Όταν ο Λόγος σπέρνει εμείς οφείλουμε να είμαστε γόνιμη Γη. Όταν, όπως σημειώνεις, μιμούμαστε το Λόγο οφείλουμε να σεβόμαστε τη γη… και να χαιρόμαστε με το … 25%…. Τα υπόλοιπα οι πιστοί τ’ αφήνουμε στο Λόγο….

  3. Περίληψη του περιεχομένου:

    Η Ιστορία του Τωβίτ ανοίγει με την αιχμαλωσία του στην πόλη της Ασσυρίας Νινευή. Με ένα ταχύ βλέμμα προς τα πίσω 1, 4-10 ο συγγραφέας δείχνει σ’ εμάς ότι ο Τωβίτ από την παιδική του ηλικία στην πατρίδα του βάδιζε την οδό του Κυρίου. Αλλά και στην εξορία διακρίνεται μεταξύ των συμπατριωτών του για την υποδειγματική διαγωγή του φοβούμενος τον Θεό, ελεώντας τους ανθρώπους και θάβοντας, τους νεκρούς, αν και διέτρεχε μεγάλο κίνδυνο από το τελευταίο αυτό επειδή παρέβαινε τη ρητή εντολή του βασιλιά. Θάβοντας κάποτε κάποιο νεκρό τυφλώθηκε. Και όμως δεν αγανάκτησε, αλλά υπέμεινε με μεγάλη καρτερία τη δοκιμασία αυτή. Αργότερα περιέρχεται σε μεγάλη φτώχεια, ώστε αναγκάζεται η γυναίκα του να εργάζεται έξω από το σπίτι της. Ο Τωβίτ υπομένει και τη συμφορά αυτή παρά τον πειρασμό της γυναίκας του, η οποία τον κορόιδευε για τη φτώχεια του παρ’ όλη την ευσέβειά του 1, 11-36.

    Η σκηνή αιφνιδίως αλλάζει και μεταφέρεται στα Εκβάτανα στη Σάρρα τη μέλλουσα σύζυγο του γιου του Τωβία. Εκείνη προσεύχεται, έτσι ώστε να την απαλλάξει ο Θεός από μία μεγάλη δυστυχία, από τον πειρασμό του δαίμονα 3, 7-23. Η σκηνή έρχεται και πάλι στον Τωβίτ, ο οποίος προσεύχεται στον Θεό, να τον πάρει από τη ζωή. Αναμένοντας λοιπόν το θάνατό του ο Τωβίτ, συνιστά στον γιο του Τωβία, να ζει ζωή ενάρετη 4, 1-20 και λέει σε αυτόν, να ζητήσει και να βρει τον Γαβαήλο κάποιον ομόφυλο που ζει στους Ράγους, έτσι ώστε να λάβει απ’ αυτόν κάποιο χρηματικό ποσό το οποίο του είχε δανείσει (4, 21-23). Ο νεαρός Τωβίας διστάζει να αναλάβει τόσο μακρινό ταξίδι σε άγνωστη χώρα. Όμως βοηθείται σε αυτό από τον άγγελο Ραφαήλ που εμφανίσθηκε με τη μορφή άνδρα 5, 1-28 και επιχειρεί το ταξίδι αυτό. Στο δρόμο, ο Ραφαήλ και ο Τωβίας αλιεύουν από τον Τίγρη ποταμό ένα ψάρι, του οποίου ο νεαρός Τωβίας, κατόπιν εντολής του αγγέλου λαμβάνει και φυλάει την καρδιά, το συκότι και τη χολή.

    Οι δυο τους πλησιάζουν στα Εκβάτανα, στον Ραγουήλ τον πατέρα της παραπάνω μνημονευμένης Σάρρας. Ο Άγγελος συνιστά στον Τωβία να ζητήσει σε γάμο τη Σάρρα. Ο Τωβίας αρνείται λέγοντας, ότι έχει μάθει, ότι επτά άνδρες, οι οποίοι τη ζήτησαν σε γάμο, πέθαναν ο ένας μετά τον άλλο κατά την πρώτη νύχτα του γάμου, φονευμένοι από δαίμονα. Ο Άγγελος καθησυχάζει τον Τωβία και τον συμβουλεύει, πώς θα απαλλαγή από το δαίμονα αυτό (6, 10-22). Έτσι φθάνουν στον Ραγουήλ, από τον οποίο γίνονται δεκτοί μετά χαράς. Ο Τωβίας ζήτησε σε γάμο τη Σάρρα. Οι γονείς της εξέφρασαν τους φόβους τους προς αυτόν αναφέροντας όσα συνέβησαν κατά τους γάμους της Σάρρας. Ο Τωβίας όμως δέχεται το γάμο (7, 1-20). Τα πράγματα έγιναν όπως είπε ο Άγγελος στον Τωβία. Οι νεόνυμφοι προσευχήθηκαν, θυμίασαν με την καρδιά και το συκότι του ψαριού και το δαιμόνιο έφυγε (8, 1-24). Ο Τωβίας παραμένει κοντά στον Ραγουήλ, τον πεθερό του, και ο Άγγελος μεταβαίνει προς τον Γαβαήλο στους Ράγους, και παίρνει απ’ αυτόν το δανεισμένο από τον Τωβίτ χρηματικό ποσό και επιστρέφει (9, 1-12).

    Στο μεταξύ στο σπίτι του Τωβία οι γονείς του ανησυχούν, επειδή δεν επέστρεψε ο γιος τους, στον ορισμένο χρόνο. Η μητέρα του ιδίως ήταν πολύ ανήσυχη και απαρηγόρητη (10, 1-7).

    Ο Τωβίας επιμένει και λαμβάνει ως καλός γιος άδεια από τον πεθερό του Ραγουήλ και επιστρέφει με τον Άγγελο και τη σύζυγό του Σάρρα προς τους γονείς του (10, 8-13). Η άφιξή τους γίνεται αιτία μεγάλης χαράς και ο Τωβίας θεραπεύει την τύφλωση του πατέρα του με τη χολή του ψαριού. Όταν θέλησαν Τωβίτ και Τωβίας να πληρώσουν τον (με μορφή ανθρώπου) παρουσιασμένο άγγελο Ραφαήλ, για τη συνοδεία που πρόσφερε στον Τωβία, ο Άγγελος αποκαλύπτεται, εκείνοι τρομάζουν και ο Άγγελος τους συμβουλεύει. Μετά απ’ αυτά ο Άγγελος εξαφανίσθηκε. (12, 1-21).

    Το τελευταίο κεφάλαιο με μορφή επιλόγου έχει την ευχαριστία του Τωβίτ. Προφητεύει το μέλλον της Νινευΐ και τελειώνει με το ευτυχές υπόλοιπο της ζωής και το θάνατο τών Τωβίτ και Τωβία (κεφ. 14ο).

    ΠΗΓΗ Ορθόδοξη Ομάδα Δογματικής Έρευνας

  4. @ υιος ασωτος

    Σήμερα αδελφέ εγώ είμαι ο αγράμματος, Δεν κατανοώ πως δένει με το θέμα…

  5. Καλή σου ημέρα, σίγουρα δεν δένει και δεν είσαι ο αγράμματος, σωστά το είδες, όντως δεν κολλάει με τίποτα με το θέμα. Το είδα καλό και λόγω της παραβολής σπορέως σαν λόγο κατηχητικό και έτσι το έβαλα. Άκουσα σήμερα στην Εκκλησία την Παντάνασσα, από τον πνευματικό μου, που ήταν και ο ομιλητής, για το πως ο Άγιος Θεός, οικονομεί τα πράγματα ώστε να βρούμε τον δρόμο της Σωτηρίας της ψυχής μας. Ανέφερε ένα παράδειγμα που αξίζει να επαναληφθεί. Ομίλησε για έναν καλόγερο στο Άγιον όρος που μέσα στο κελί του αντί οτιδήποτε άλλου, είχε κρεμάσει (κορνιζάρει), ένα απόκομμα από μιαν εφημερίδα, σε ερώτηση εύλογει νομίζω, απήντησε, ναι αυτό έγινε η αρχή της Σωτηρίας μου, τότε που ήμουν ένα ρεμάλι και μισό, πάτησα αυτό το απόκομμα, το οποίο δεν ξεκολλούσε με τίποτα, από τα πολλά το πήρε το διάβασα και ερμηνεύοντας το, πήρα το δρόμο και να, είμαι εδώ. Δόξα σοι Ο Θεός. Με τον τρόπο που εσύ ανέδειξες το ζήτημα, δηλαδή την σήραγγα, συμφωνώ και επαυξάνω. Έτσι είναι τα του Καίσαρα το Καίσαρα και τα του Θεού τον Θεό. Πάντως έτσι, κατά κάποιον τρόπο, η Αγία γραφή είναι πάντα επίκαιρη και επί παντός επιστητού. Το τελευταίο δεν είναι υπονοούμενο, είναι η πραγματικότητα.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: