• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 598,874 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    eleni στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    Οι 19+2 εκκλησιές τη… στο Η Παναγιά της Κέρτεζης ως ΜτΒ…
    Γιώργος Κομοτηνή στο + Γεώργιος Μακρής: Εις Μνήμην……
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Σεπτεμβρίου 2010
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Αυγ.   Οκτ. »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930  
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Ζητείται επειγόντως προσφορά εργασίας για χήρα με τρία ορφανά στην Αθήνα!!!!

«Καλή κι ευλογημένη ημέρα να έχετε!

Είμαι μία τακτική επισκέπτρια της σελίδας σας και ενημερώνομαι με τα τόσα ενδιαφέροντα άρθρα σας για όλα τα θέματα που μας απασχολούν.  Στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε, ειδικά οι αδύναμοι οικονομικά και κοινωνικά, δεν θα μπορέσουν να πορευτούν χωρίς βοήθεια, και από τον Θεό και από τους συνανθρώπους σου εν Χριστώ.

Είμαι μία γυναίκα 46 ετών, μητέρα τριών παιδιών και χήρα εδώ και κάποιους μήνες που χάσαμε τον μπαμπά στην ηλικία των 49 ετών από ειλεό. Τα παιδιά μου είναι 21, 20 και 16 ετών. Η κόρη μου η μεγάλη φοιτήτρια στο ….., ο γυιος μου στα ΤΕΙ …. και η μικρή μαθήτρια φέτος στην Β΄ Λυκείου (στη ….. ). Ο σύζυγός μου ήταν δημόσιος υπάλληλος (νοσηλευτικός τομέας). Ακόμη αγκομαχούμε να ολοκληρωθεί η σύνταξη (επικουρικό, μετοχικό) και για εφάπαξ δεν μιλάμε καν ακόμη…

Επειδή έχω λιώσει πολλές σόλες προσπαθώντας απεγνωσμένα να βρω μια εργασία χωρίς αποτέλεσμα, έχω φτάσει στα όρια της απελπισίας.

Θεέ μου, τι θα γίνει; Τι θα κάνω στη ζωή μου; Πώς θα σταθεί η οικογένειά μου; Θα χάσουμε το σπίτι μας; Ο Κύριος, για να τα επιτρέπει όλα αυτά σίγουρα έχει το σκοπό Του, που εμείς δεν γνωρίζουμε…

Εχθές μας έκοψαν το ρεύμα. Αναγκαστικά έκανα παρανομία και παραβίασα τη σφραγίδα του ρολογιού, μέχρι να ξαναέλθουν και να το κόψουν οριστικά. Πώς θα ζήσουμε όμως χωρίς ρεύμα;

Ζούμε η οικογένεια με τα 580 ευρώ της σύνταξης του θανόντος συζύγου μου. Τέσσερα άτομα, εγώ και τα τρία παιδιά. Και κάποια μεροκάματα που κάνει ο γυιος μου delivery όποτε βρίσκει δανεικό μηχανάκι από κανέναν φίλο του. Παίρνει 4 ευρώ την ώρα. Για 5 – 6 ώρες. Έχουμε 650 ευρώ/μήνα δάνειο στεγαστικό. Χώρια τα άλλα έξοδα. Έχω πάει σε κάποιες εταιρείες με τηλεφωνικές πωλήσεις, αλλά λόγω του προβλήματός μου (βαρηκοία) δεν τα καταφέρνω. Έχω κάνει αμέτρητες αιτήσεις σε σούπερ μάρκετ, σε εταιρείες. Έχω παρακαλέσει σε μαγαζιά για πωλήτρια. Λόγω της ηλικίας μου και της εμφάνισής μου δεν με παίρνουν σε μαγαζιά. Και στα σούπερ μάρκετ μάλλον υπάρχει πρόβλημα με την ηλικία. Ο Δήμος δεν παίρνει συμβασιούχους λόγω του νέου νόμου.

Και προσεύχομαι… Θεέ μου, τι θα κάνω; Προσεύχομαι καθημερινά και Τον παρακαλώ να βρεθεί μία λύση, μία εργασία.

Μέσα στην απελπισία μου σκέφτηκα να βάλω αγγελία (αν γίνεται) στη σελίδα σας ότι ψάχνω εργασία. Κάποιος Χριστιανός από τους εκατοντάδες που μπαίνουν μπορεί κάτι να ξέρει και να ανοίξει κάποιος δρόμος. Έχω βάλει και στη Χρυσή Ευκαιρία αλλά δεν είχε κανένα αποτέλεσμα. Κανένας δεν με πήρε τηλέφωνο.

Πήγα και παρακάλεσα στο Επικουρικό Ταμείο και στο Ταμείο Πρόνοιας για το εφάπαξ. Εγώ το ανθρωπάκι, παρακάλεσα αν γίνεται κάποια επίσπευση λόγω μεγάλης ανάγκης, επιβίωσης. Δυστυχώς, όμως, δεν γίνεται τίποτε. Από τον Ιανουάριο του 2011 θα βγουν.

Πήγαμε σε τράπεζα, να πάρουμε κάποιο δάνειο 2 – 3.000 ευρώ για να πληρώσουμε λογαριασμούς και να σηκωθούμε λίγο. Δυστυχώς χωρίς δουλειά δεν γίνεται φυσικά. Όλοι οι δρόμοι κλειστοί.

Εύχομαι, από την καρδιά μου, να γίνεται να μπει κάποια αγγελία – banner μήπως και βρεθεί κάτι. Ό,τι δουλειά και να είναι.

Κι εύχομαι, παρακαλώ τον Θεό και την Παναγία καθημερινά, κάποτε να μπορέσω κι εγώ να βοηθήσω συνανθρώπους μου. Μακάρι να το επιτρέψει ο Κύριος.
Σε περίπτωση που μπορεί να μπει αυτή η αγγελία σκέφτηκα τη μορφή: Κυρία, χήρα μητέρα τριών παιδιών, έχει άμεση ανάγκη για οποιαδήποτε εργασία. Περιοχή Αθήνα.

Τηλ. : 697…….  Ε…….

Σας ζητώ συγνώμη για την εκ νέου ενόχληση και σας ευχαριστώ για όλα και προπαντός για την πνευματική μου στήριξη μέσω της σελίδας σας.

Με εκτίμηση

Ε…….  Μ…….

Δ/νση κατοικίας: Ε…….  Άνω Κυψέλη

ΠΗΓΗ: Από ….. <ml….@gmail.com>

προς manitari.tou.bounou @ gmail.com

ημερομηνία22 Σεπτεμβρίου 2010 11:39 π.μ.

εστάλη-απόgmail.com

υπεγράφη-απόgmail.com

Υστερόγραφο: Όλα τα στοιχεία είναι στη διάθεση του ΜτΒ. Παρακαλώ να στηρίξουμε την αδελφή. Τα ζητήματα αυτά θα ενταθούν. Η κοινωνική αλληλεγγύη μας οφείλουμε να περάσει σε νέα επίπεδα. Περιμένω «Αθηναίους» για προσφορά εργασίας, είτε στο γνωστό δικό μου ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο, είτε στα σχόλια της ανάρτησης.

Σχολιάστε

