• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 605,559 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Ιωάννης της Κροστάνδ… στο Ιωάννης της Κροστάνδης ο άγιος…
    Ιβάν ο οχληρός στο Ιωάννης της Κροστάνδης ο άγιος…
    Chaturbate στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Βασιλικη στο Οι τελευταίες θετικές εξελίξει…
    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Σεπτεμβρίου 2010
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Αυγ.   Οκτ. »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930  
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Καθολικές απαγορεύσεις και Pasok

Η καθολική σχεδόν απαγόρευση του καπνίσματος από τη μια και η κατάργηση της καθολικής απαγόρευσης των παιγνίων στα φρουτάκια επιζητούν το κοινό παρονομαστή ερμηνείας.

Θα μπορούσε να ξεμπερδέψει κάποιος με μια εύκολη προσέγγιση στην φαινομενικά αντίθετη πολιτική. Από τη μια η άκρως καπιταλιστική μας κυβέρνηση απαγορεύει το   κάπνισμα σε δημόσιους εν γένει ή κλειστούς ιδιωτικούς χώρους και από την άλλη επαναφέρει[i] τα «φρουτάκια»[ii] και εν γένει ετοιμάζεται να αναβαθμίσει στις γειτονιές το τζόγο.

Χωρίς να γράψω πολλά καταθέτω τις πρώτες μου σκέψεις κοινής ερμηνείας του φαινόμενου ξεκινώντας από τα απλά στα πιο σύνθετα:

Α) Και στις δύο περιπτώσεις ανοίγονται δυνατότητες προστίμων.[iii] Αυτό σημαίνει δημιουργία νέων εισπρακτικών δυνατοτήτων για να πληρώνουμε τους τοκογλύφους δανειστές μας.

Β) Περνάει το μήνυμα ότι η βάση της πολιτικής στη νέα εποχή δεν είναι η φιλοσοφία της πρωτογενούς πρόληψης, της παιδείας και εν γένει του ανθρώπινου πολιτισμού, αλλά η καταστολή.

Γ) Εξασκείται μια φιλοσοφία ευρύτερης κρατικής καταστολής που χρειάζεται ώστε να αποκρουστεί ή αναβληθεί το λαϊκό κίνημα αντίστασης  λόγω της υποταγής του λαού και της χώρας στην τρόικα και την κυβέρνηση Pasok.

Δ) Εξυπηρετούνται βαθύτατοι καπιταλιστικοί στόχοι και τεράστιων οικονομικών συμφερόντων.

Στο ζήτημα του τζόγου είναι εμφανείς, όπου το κράτος προσπαθεί να επαληθεύσει τη λαϊκή παροιμία «το τερπνόν μετά του ωφελίμου» λόγω μείωσης διαφυγόντων κερδών[iv].

Στην περίπτωση της απαγόρευσης του καπνίσματος τα πράγματα πάνε πιο βαθιά. Λόγω της κατάργησης του αναδιανεμητικού συστήματος ασφάλισης, περίθαλψης  και σύνταξης η κυβέρνηση προετοιμάζει να παραδώσει στις ασφαλιστικές εταιρείες που καραδοκούν μετά την προώθηση της κοινωνικής ασφάλισης «καλούς πελάτες». Από τη μια αρκετούς πιο υγιείς με μικρότερα ασφάλιστρα (μη καπνιστές» και τους επιμένοντες με πολύ μεγάλα. Ταυτόχρονα προβλέπεται η μείωση των εξόδων των ασφαλιστικών εταιρειών, αφού όντως το κάπνισμα καθυστερεί παθήσεις και περιθάλψεις.

Επί πλέον δημιουργείται το ιδεολογικό υπόβαθρο ώστε να κτυπηθεί η επόμενη μεγάλη κοινωνική ομάδα που μπορεί να είναι οι .. παχύσαρκοι, και πάει λέγοντας. Δηλαδή «καλά σαράντα».

Ε) Προωθείται και με αυτά τα ζητήματα η  κουλτούρα της τιμωρητικής προτεσταντικής θεολογίας, εις βάρος της φιλάνθρωπης ορθόδοξης χριστιανικής θεολογίας, σε μια χώρα που ήδη αυτή στενάζει και στο εσωτερικό της θεσμικής εκκλησίας και .. θύραθεν.

Επομένως τα πράγματα δεν είναι μόνο  έτσι όπως τα παρουσιάζει η δημόσια ψυχοθεραπία των Μέσων Μαζικής Αποβλάκωσης και … Ψυχοθεραπίας… Θυμίζω πάντως για να δείξω πόσο ισχυρή αυτή η ψυχοθεραπία, όχι το πώς προωθούν το νέο κατοχικό μονόδρομο του Pa-sok, αλλά τις αποκαλύψεις με το παιχνίδι του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας με τον περσινό ιό της γρίπης: Ελευθεροτυπία 12-08-2010: Σύμβουλοι Φαρμακευτικών Εταιρειών μέλη της επιτροπής του ΠΟΥ  για τη νέα γρίπη.


[i] «…Η ιστορία

Η ιστορία είχε ξεκινήσει πριν από 5 περίπου χρόνια, με αφορμή μία τηλεοπτική εκπομπή με πρωταγωνιστή έναν Βουλευτή του ΠαΣοΚ, n οποία έκανε λόγο για όργιο παράνομου τζόγου μέσα από τους «ηλεκτρονικούς κουλοχέρηδες», από τον οποίο γινόταν «μαύρος» τζίρος πολλών εκατομμυρίων ευρώ. To θέμα τότε πήρε μεγάλες διαστάσεις και n τότε κυβέρνηση του ΠαΣοΚ, μπροστά στην αδυναμία που διαπιστώθηκε για διαχωρισμό των «τυχερών» από τα «τεχνικά» ηλεκτρονικά παιχνίδια, οδηγήθηκε στην ψήφιση του Νόμου 3037/2002. ο οποίος ουσιαστικά «έκαιγε και τα χλωρά μαζί με τα ξερά», καθώς απαγόρευε τη διεξαγωγή όλων ανεξαιρέτως των «ηλεκτρομηχανικών παιγνίων» (έτσι τα έλεγε ο νόμος), όχι μόνο από τους χώρους που λειτουργούσαν μέχρι τότε, αλλά από όλους γενικώς τους χώρους, δημόσιους (net cafe. καφετερίες, καφενεία, χώρους διασκέδασης, πλοία κ.λπ.) και ιδιωτικούς!

Η μόνη εξαίρεση ήταν οι χώροι των αδειοδοτημένων καζίνων της χώρας. Τα προβλήματα Η «φασαρία» που ξεσήκωσε ο συγκεκριμένος νόμος ήταν ίσως μεγαλύτερη και από τον αρχικό θόρυβο για τα παράνομα «ηλεκτρονικά φρουτάκια», καθώς ο νόμος «έμπαζε» από παντού, αφού απαιτούσε συνθήκες που εκ των πραγμάτων δεν ήταν δυνατό να δημιουργηθούν. Οι πρώτοι που διαμαρτυρήθηκαν ήταν οι ιδιοκτήτες των net cafe. καθώς ο συγκεκριμένος νόμος ουσιαστικά τους οδηγούσε οε κλείσιμο των επιχειρήσεων τους, καθώς εκ των πραγμάτων δεν ήταν οε θέση να ελέγξουν κάθε στιγμή εάν κάποιος από τους δεκάδες θαμώνες επιχειρούσε να παίξει με «ηλεκτρονικά φρουτάκια» σε κάποιο από τα εκατοντάδες site στο Διαδίκτυο.

Ένας άλλος κλάδος που θιγόταν άμεσα ήταν οι ιδιοκτήτες χώρων διασκέδασης όπου υπήρχαν, μεταξύ άλλων, και «τεχνικά» ηλεκτρονικά παιχνίδια (ή «ουφάδικα» όπως τα έλεγαν τότε), με νόμιμη άδεια, όπου ο χρήστης τα χρησιμοποιούσε έναντι ενός μικρού τιμήματος. Βάσει του συγκεκριμένου νόμου θα έπρεπε να ξηλώσουν τα «ουφάδικα» και να μείνουν μόνο μετά… μπιλιάρδα….»,

ΠΗΓΗ: GAME.NET, 20-10-2008, http://game-machines.gr/?p=287

[ii] Πλαίσιο Νομοθετικής Πρωτοβουλίας για Δημόσια Διαβούλευση: «Ρύθμιση της Αγοράς Παιγνίων»

«…Αποτέλεσμα της απουσίας του θεσμικού πλαισίου στο χώρο των τυχερών και τεχνικών ψυχαγωγικών παιχνιδιών παντός είδους είναι η δημιουργία μιας τεράστιας παράνομης αγοράς. Χαρακτηριστικά, σήμερα, εκτιμάται ότι στη χώρα μας λειτουργούν περισσότεροι από 250 διαδικτυακοί τόποι στοιχηματισμού, έως και 20 χιλιάδες ηλεκτρονικές μηχανές ψυχαγωγικών παιχνιδιών περιορισμένου κέρδους (AWPs) και έως και 150 χιλιάδες ηλεκτρονικοί υπολογιστές που παρέχουν παράνομα τυχερά παιχνίδια (τύπου φρουτάκια). Συνολικά ο παράνομος τζίρος όλων αυτών των τυχερών παιχνιδιών εκτιμάται σε πάνω από 4 δισ. ευρώ ετησίως.

Η κατάσταση αυτή, όπως έχει διαμορφωθεί, αποδεικνύει ότι η καθολική απαγόρευση οδήγησε στα αντίθετα από τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα. Ενώ ταυτόχρονα οδήγησε σε μεγάλη απώλεια εσόδων για το κράτος.

Η Κυβέρνηση έχει αποφασίσει να προχωρήσει με απόλυτη διαφάνεια στην αποτελεσματική ρύθμιση της λειτουργίας του χώρου των τυχερών και τεχνικών ψυχαγωγικών παιχνιδιών, λαμβάνοντας υπόψη και την ανάγκη να αποφευχθούν περαιτέρω οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις συμπεριλαμβανομένων της προσέλκυσης ανηλίκων, του εθισμού των πολιτών και της απώλειας σημαντικών πόρων από τα νοικοκυριά… Η δημόσια διαβούλευση θα παραμείνει ανοικτή μέχρι την Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010.»,

ΠΗΓΗ: Υπ. Οικονομικών, http://www.opengov.gr/minfin/?p=498\

[iii] «…  Όπως προβλέπει ο νόμος:

– Το κάπνισμα απαγορεύεται σε όλους τους κλειστούς δημόσιους χώρους, συμπεριλαμβανομένων και των μέσων μεταφοράς και των ταξί.

– Τσιγάρο τέλος και στους χώρους εργασίας, ακόμα και στους ειδικά διαμορφωμένους χώρους των καπνιστηρίων.

– Μέχρι την 1η Ιουλίου 2011 θα επιτρέπεται το κάπνισμα σε καζίνο και κέντρα διασκέδασης με ζωντανή μουσική άνω των 300 τ.μ., κατ’ εξαίρεση.

Η νέα νομοθεσία προβλέπει αυστηρές ποινές και τσουχτερά πρόστιμα….

…. Σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας, ο Σεπτέμβριος θα θεωρηθεί μήνας «χάριτος» για την εφαρμογή της νομοθεσίας. Αρχικά – όπως διευκρίνισε η υπουργός Υγείας Μ. Ξενογιαννακοπούλου θα γίνονται μόνο συστάσεις. Ωστόσο τα στοιχεία θα καταγράφονται ώστε να «πιάνονται» οι παραβάτες που υποτροπιάζουν και από εκεί και πέρα θα επιβάλλονται κυρώσεις. Σημειώνεται ότι το υπουργείο εγκαινιάζει τον τετραψήφιο αριθμό 1142, ο οποίος θα δέχεται καταγγελίες πολιτών. Το 80% των εσόδων από τα πρόστιμα, όπως διευκρίνισε η υπουργός, θα αποδίδεται στην τοπική αυτοδιοίκηση…».

ΠΗΓΗ: ΑΘΗΝΑ 01/09/2010,  http://www.nooz.gr/greece/apo-simera-se-efarmogi-i-ka8oliki-apagoreusi-kapnismatos

[iv] Ι) «….Κυκλώματα

Τα ηλεκτρονικά τυχερά παιχνίδια («φρουτάκια») απαγορεύτηκαν το 2002 με νόμο της τότε κυβέρνησης Σημίτη, μετά τον σάλο που ξέσπασε από αποκαλύψεις για παράνομα κυκλώματα σε βάρος πολιτών και συνταρακτικές ανθρώπινες τραγωδίες.

Η απαγόρευση αφορούσε την εγκατάσταση όλων ανεξαιρέτως των ηλεκτρονικών παιχνιδιών σε δημόσιους χώρους, καθώς είχε διαπιστωθεί ότι δεν μπορούσε να ελεγχθεί και να αποτραπεί η μετατροπή των τεχνικών και ψυχαγωγικών παιχνιδιών σε τυχερά, τα γνωστά «φρουτάκια»

Κατά της απόφασης της ελληνικής κυβέρνησης υποβλήθηκαν προσφυγές και από την Κομισιόν στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, το οποίο τον Οκτώβριο του 2006 καταδίκασε την Ελλάδα…»,

ΠΗΓΗ: ΕΘΝΟΣ, 2/1/10,  http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&pubid=9236831

ΙΙ) Ο ΟΠΑΠ στο Διαδίκτυο και «φρουτάκια» νόμιμα

«…Οκτώ χρόνια μετά την καθολική απαγόρευση των τεχνικών και τυχερών παιχνιδιών, το υπουργείο Οικονομικών ανοίγει ξανά την αγορά των τυχερών παιγνιδιών για να αποφύγει την πληρωμή του ευρωπροστίμου που φθάνει τα 32.000 ευρώ την ημέρα αλλά και για να ενισχύσει με «ζεστό χρήμα» τα ταμεία του Δημοσίου. Το υπουργείο ανάρτησε χθες στο Διαδίκτυο (www.opengov.gr) για διαβούλευση το πλαίσιο του νομοσχεδίου που προβλέπει την εισαγωγή και λειτουργία ψυχαγωγικών και τυχερών παιχνιδιών κάτω από τον αυστηρό έλεγχο μιας ανεξάρτητης Επιτροπής Εποπτείας και Ελέγχου τυχερών παιχνιδιών. Το σχέδιο προβλέπει τη χορήγηση περιορισμένου αριθμού αδειών για λειτουργία μηχανημάτων ανάλογα με τον πληθυσμό του δήμου (σ.σ. υπολογίζεται ότι θα χορηγηθούν περίπου 32.000 τερματικά), καταβολή ειδικού τέλους υπέρ του Δημοσίου, αποκόμιση περιορισμένου οφέλους για τους παίκτες αλλά και επιβολή αυστηρών κυρώσεων για όσους παρανομούν. Παράλληλα, επιτρέπει το διαδικτυακό στοίχημα και από εταιρείες με έδρα στην Ελλάδα, ενώ αναβαθμίζεται ο Οργανισμός Διεξαγωγής Ιπποδρομιών Ελλάδος μετά τη μετατροπή του ΟΔΙΕ σε Α.Ε….»,

ΠΗΓΗ: ΗΜΕΡΗΣΙΑ, 27-8-10, http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=53591148

Advertisements

14 Σχόλια

  1. Εξαιρετική προσέγγιση! Το πόπολο πρέπει να μάθει να καθυποτάσεται, να ρουφιανεύει, να τιμωρείται για να κάθεται σαν καλό παιδί στη γωνιά του…Πασοκάρα νέας εποχής!

  2. η κουλτούρα της τιμωριτικής προτεσταντικής ηθικής είναι πλέον απαραίτητη, προκειμένου ο δήθεν ελεύθερος μεταμοντέρνος πολίτης να μπορεί να χαιραγωγηθεί πλήρως, χωρίς να χάσει καθόλου την ψευδαίσθηση της «ελευθερίας» που νομίζει ότι έχει….

    μια πιο χιουμοριστική προσέγγιση του θέματος:

    http://xilapetres.blogspot.com/2010/09/blog-post.html

  3. @ Πλώρη

    Μ’ αρέσει πού έγινε κατανοητή η προσέγγιση που έκανα, έστω και ελλειπτικά. Καλό Φθινόπωρο αδελφέ.

    @ Νικόλας

    Η προσέγγισή μου μαζί με τη δική σου που έγιναν ανεξάρτητα δημιουργούν μαζί μια καλή συνθετική προσέγγιση. Νάσαι καλά για να αλληλοσυμπληρωνόμαστε!!!

  4. Και να που γίναμε Βραζιλία, κάτι μου το έλεγε. Όταν πρωτοήρθαν τα Βραζιλιάνικα, ψαχνόμουν, τα βρήκαν φτηνά σκεφτόμουν και έλεγα, όμως είχαμε και στην Ελλάδα, μα αναρωτήθηκα, σκεφτόμουν, όταν σαν επισκέπτης στα χωριά μας, πάντα μας έβλεπαν με διαφορετικό μάτι με συγκατάβαση υπήρχε προδιάθεση για το ξένο. Φαίνεται όλα αυτά οι αρρωστημένοι εγκέφαλοι, αυτοί που απεργάζονται την απαξία και την διάλυση, τα έλαβαν στα υπόψη και να, το καινούργιο, φυσικά υπήρχε και το πρώτο πείραμα τα φρουτάκια που διέλυσαν τον ιστό της οικογένειας και έτσι δοκιμασμένοι συνταγή.Τελικά πως θα γίνει όλοι ίδιοι βρε αδερφέ, έχασε ο σκύλος τον αφέντη ή και τούμπαλιν, όλοι στου Καραβίτη για καφέ μπάνιο στα μποζαϊτικα, έλεος ποια, γίναμε όλοι ένα.Τώρα όμως, θα ξεκαθαρίσει η ήρα από το στάρι, τώρα τα πράγματα θα γίνουν όπως πρέπει, παράγκες από την μια, ουρανοξύστες από την άλλη. Να είσαι καλά pasok που όλα τα έφερες κατ’ ευχή. Όμως για να πούμε και του στραβού το δίκιο, πολύ από μας, που βλέπαμε τα γεγονότα να έρχονται, βολεμένοι όντας ο καθένας στις δάφνες του εις την κοινωνική του καταξίωση, χέστηκε η φοράδα στο αλώνι, κοιτούσαμε τα τραίνα να περνούν και σφυρίζαμε ματαιόδοξα, άντε καμιά μούντζα στον Λαό που δεν καταλαβαίνει, που αφημένος χωρίς οδηγούς, διότι εμείς ψάχνουμε ακόμα στα βιβλία κατά που πηγαίνει η επανάσταση και το δρόμο δεν ξέρω εγώ τι, και ο Λαός χορεύοντας και μπερμπερίζοντας στου εκδορέα το μαχαίρι, διότι δεν σφάζει ο άτιμος θέλει και να σε γδάρει, βλέπεις και το δέρμα έχει την αξία του. Με τις υγείες μας.

  5. @ υιος ασωτος

    Εντάξει αδελφέ με τις υγείες μας, αλλά η ζωή, οι ανάγκες, η αλληλεγγύη και το νόημα στη ζωή δεν μπορεί να πεταχτεί στα σκουπίδια.

    Συμφωνώ με τις παρατηρήσεις σου, προσυπογράφοντας, αλλά «δεν μπορούμε να πετάξουμε μαζί με τα απόνερα της μπανιέρας και το μωρό που κάνει μπάνιο μέσα». Ήτοι νέα υποκείμενα θα βγούν μπροστά, νέες συλλογικότητες θα αντισταθούν, νέοι πρωτοπόροι χωρίς «δούναι και λαβείν» θα μας τσιγκλίζουν τη συνείδηση και εμείς έχουμε χρέος νάμαστε μαζί τους.

    Η Παναγιά η Παντάνασσα ας μας συμμετέχει στην εκζήτηση του φωτισμού μας άνωθεν.

  6. Δηλαδή για ποια ζωή, ας αναλογισθούμε πρώτα, το παιδί το θέλαμε ή μας έκατσε και εν πάση περιπτώση, να βάλουμε τα χέρια να ψηλαφίσουμε και ακόμη αν θες να πούμε, προς που με ποιόν, το τελευταίο ναι, συμφωνώ Η Υπεραγία Θεοτόκος Η παντάνασσα να μας φωτίσει και μετά όντας ανακάμπτοντες, εδώ τα ωραία τα μήλα!!! Υπάρχει και ο Σίσυφος μακριά από Εμέ από μας, εντάξει δεν μηδενίζω τίποτα όμως, που να βρω την ζωή μου, ξέρεις αυτήν που μου πρέπει, αυτή που ονειρεύτηκα, αυτήν που πάει και με την στάση μου σήμερα την Ορθοδοξία, αυτή που με αναπαύει, που με μαθαίνει να μην βάζω διαχωριστικές γραμμές, παρά μόνο στις πλάνες και με το συμπάθιο κιόλας να κατανοήσω όχι τα θέλω μου, αλλά τα πρέπει. Ακόμη σε έναν φίλο μου Μαρξιστή τέτοιον όπως ήμουν και εγώ του έβαλα το ερώτημα το πια πρέπει να είναι τα θέλω μας και περιμένω ακόμη την απάντηση. Ο Άγιος Θεός και Η Παναγία η Παντάνασσα να είναι οδηγός μας και φύλακας και να μην αφήνει το νού μας να μπαίνει σε πειρασμούς π.χ ότι μπορούμε, μόνο Θεού θέλοντος ότι γίνει, ο καλλίτερος άνθρωπος για να μπορέσει να φανεί αρωγός στους άλλους ανθρώπους μόνο ζώντας στα Άγια των Αγίων μπορεί, όρα η Υπεραγία Θεοτόκος και πάλι λόγω του αυτεξούσιου ρωτήθηκε και δίνοντας την πρέπουσα απάντηση έγινε αυτό που σήμερα επικαλούμαστε και ζητάμε την βοήθεια της, Δόξα σοι ο Θεός, Σας κούρασα συχωρά τε με.

  7. Κάπνισμα και φρουτάκια;

    Βέβαια το κάπνισμα να κοπεί! Αλλά τα φρουτάκια να αυξηθούν;

    Η αποθέωση της υποκρισίας…

  8. Είχανε μιά σκασίλα όλοι οι διοικούντες για την υγεία μας ή για το να μη ζημιωθούμε από τα φτουτάκια κλπ.
    Να μας στύβουν θέλουν για να τα δίνουν στους τοκογλύφους δανειστές και να κρατάνε έτσι τις θεσούλες τους (γι αυτό τοποθετήθηκαν αλλωστε εκεί) και από την άλλη να μας μάθουν να υπακούμε. Τώρα με το κάπνισμα, αύριο με όλα τ’ άλλα.

  9. @ υιος ασωτος

    Βοήθα Παναγιά τώρα αδελφέ συμ-πατριώτη!!!

    @ παπα-Ηλίας

    Καλό να κοπεί το κάπνισμα, αλλά όχι και ο .. βήχας (θέλει πρόληψη). Όσο για τα φρουτάκια αποφέρουν έσοδα για τους τοκογλύφους….

    @ Hera

    Αύριο – σχεδιάζουν – να κοπεί το 2ο φαγητό της μέρας, το κρασί, το νερό (εμφιαλωμένο ή του δήμου υπό το ΔΝΤ και ο αέρας (της ελευθερίας)

  10. @Μανιτάρι

    Ωραία τα σχόλιά σου.

    @άσωτε

    Η Παντάνασσα σχετικά με το Γιο της είπε ότι ήρθε:

    «Να γκρεμίσει τους τυράννους και να ελευθερώσει τους σκλάβους. Να πάρει τα πλούτη απ’ τους κατέχοντες και να τα δώσει στους πεινασμένους.

    Και γι’ αυτό τον σταύρωσαν.

    Όπως τώρα σταυρώνουν το λαό οι σύγχρονοι γραμματείς και φαρισαίοι…

  11. Μανιτάρι έγινες ακόμα πιο διάσημος,! Στο νέο τεύχος του περιοδικού Άρδην (με τίτλο «Μπροστά στη Χρεωκοπία, Αντίσταση»), παρουσιάζεσαι, στο κύριο άρθρο του, για τη συμβολή σου στη συζήτηση «Στάση Πληρωμών ή Αναδιάρθρωση του Χρέους» ως ο οικοδεσπότης του διαλόγου μεταξύ Καζάκη και Μπινιάρη. Εύχομαι και σ΄ανώτερα!
    Δες στο http://www.ardin.gr/node/3698

  12. @ δελφινάκι

    ναι, ναί διασημότητες. Η ανταλλαγή των απόψεων έγινε στην Αποικία Ορεινών Μανιταριών.

  13. @ Μανιτάρι

    Συγχαρητήρια για τη διασημότητα.
    Αλλά δεν μπόρεσα να εντοπίσω το στίγμα σου.

    Όταν θέλησα να πάω στη «Ρήξη» μου έδωσαν σήμα ότι ήμουνα αποκλεισμένος, για τη δική μου ασφάλεια.

    Ποιοι είναι αυτοί, που ενδιαφέρονται για το καλό μας; Και με ποια κριτήρια;

  14. @ arxiloxos1111

    Ας απαντήσει το … δελφινάκι!!!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: