• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 600,716 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    eleni στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    Οι 19+2 εκκλησιές τη… στο Η Παναγιά της Κέρτεζης ως ΜτΒ…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Μαΐου 2010
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Απρ.   Ιον. »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Ανοικτή επιστολή στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και την Ιεραρχία της Ορθόδοξης ελλαδικής Εκκλησίας

Σεβασμιώτατοι

Φτάσαμε ήδη στο χείλος του γκρεμού. «Εμπρός Γκρεμός και πίσω Ρέμα«. Η ελληνική κοινωνία, ελπίζω να το έχετε συνειδητοποιήσει, διχάζεται βαθιά. Το φαινόμενο αυτό έχει ήδη  αρχίσει να εισχωρεί και στους κόλπους της Εκκλησίας. Όχι χωρίς και τη δική σας ευθύνη, όχι χωρίς και τη δική μας.


Δεν επιθυμώ να κάνω βαθυστόχαστες θεολογικές αναλύσεις, πράγμα που δεν μου είναι δύσκολο. Η χώρα οδηγείται μεθοδευμένα προς τη πλήρη πτώχευση. Έχει προηγηθεί η θεολογική, ειδικά σε θέματα που έχουν να κάνουν με τα ζητήματα του οικονομικού πλούτου και ιδιοκτησίας, το ρόλο και τη χρήση της εξουσίας, το περιεχόμενο της γνώσης και της πληροφόρησης. Οι θεολογικές αλλοιώσεις δεν αφορούν μόνο τους «θύραθεν». Αφορούν πρωτίστως το εσωτερικό της εκκλησίας, ιδιαίτερα στη θεσμική της μορφή, παρά τις σημαντικές εξαιρέσεις.

Όπως έγραψε πρόσφατα ένας φίλος «το ηφαίστειο θα σκάση, αυτό είναι αναπόφευκτο και η βία θα έρθει ανεξέλεγκτη, γιατί  σ’ αυτήν θα συμμετάσχουν πρόσωπα άπειρα στους πολιτικούς αγώνες. Αυτό ανοίγει πόρτες πολλές σε δυνάμεις σκοτεινές. Όσοι έχουμε λίγη συνείδηση των πραγμάτων ή λίγη εμπειρία (τι να σου κάμει κι αυτή) έχουμε λίγη παραπάνω ευθύνη…».

Σεβασμιώτατοι,

προσωπικά είμαι με το ρέμα και όχι με το γκρεμό. Ο γκρεμός είναι ο χώρος που έχει αποφασιστεί, δήθεν από την πλειοψηφία της Βουλής, ενώ για τα ακριβώς αντίθετα έχουν ψηφιστεί. Η χώρα οδηγείται σιδηροδέσμια στη «χούντα» της Κομισιόν, της Ε.Κ.Τ. και του Δ.Ν.Τ. Η απόσταση της πολιτικής ηγεσίας και των τρομοκρατικών διαπλεκόμενων ΜΜΕ με το λαό είναι πανδήλως ορατή. Οι απολύσεις, η ανεργία και η φτώχεια στο 70% του ελληνικού λαού έρχεται. Όσοι γνωρίζουν τι έχει συμβεί σε παρόμοιες περιπτώσεις γνωρίζουν με μαθηματική ακρίβεια το τελικό αποτέλεσμα.

Δυστυχώς παρακολουθούμε την πλειοψηφία της ηγεσίας της θεσμικής Εκκλησίας και πάλι να συναγελάζεται για το δικό της ρόλο με τους υπεύθυνους του θλιβερού ερχομού ενός πλήρως διαλυμένου κοινωνικού ιστού. Την ύστατη αυτή ώρα, εάν θέλετε να μη ξαναβρεθείτε, όπως στη χούντα των συνταγματαρχών στο στόχαστρο του λαού, όπως συνέβη στις αρχές του 20ου αιώνα στην μετα-ντοστογιεφκική Ρωσία ανακρούσατε πρύμνη. Ελάτε από τη μεριά του δύσκολου μεν, αλλά βατού «ρέματος».

Ήδη πάνω από το 1/3 του λαού έχει ήδη αποφασίσει την στάση πληρωμών «του επαχθούς χρέους» στους τοκογλύφους (ντόπιους, ευρωπαϊκούς και διεθνείς). Έχει αρχίσει να σκέφτεται την έξοδο από το μοιραίο ευρώ, έχει αρχίσει να βάζει τις βάσεις στους σχεδιασμούς του για την ανόρθωση της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας. Έχει αρχίσει την αυτοοργάνωσή του, πέρα ή δίπλα απ’ αυτούς που βρίσκονται στα κόμματα.

Δεν είναι ευλογημένο να έχει αυτός ο λαός τον κλήρο απέναντι. Και η έλλειψη ευλογίας δεν αφορά αυτόν, αλλά εσάς. Δεν θα μπορούσε λοιπόν αυτός ο λαός να αγωνιστεί χωρίς τα πιο γνήσια στοιχεία του τόπου και την αναστάσιμη ελπίδα. Ανάμεσα σ’ αυτό τον κόσμο ήδη είμαστε χιλιάδες λαϊκοί, πιστά μέλη της εκκλησίας.

Εσείς με ποιούς θα βρεθείτε παρέα; Και ΜΗ μας πείτε ότι ήδη είσαστε μακριά από τους φέροντες τις αλυσίδες… Προετοιμαστείτε για κοινωνική αλληλεγγύη, συσσίτια, ιδρύματα τις ώρες της πείνας, μα ετοιμαστείτε για στήριξη του λαού, ναι αυτού του λαού που η ευθύνη του είναι η εξατομίκευσή του και η ψευδαίσθησή του  για τη ζωή.

Και εάν εσείς και εμείς έχουμε μεγαλύτερες ευθύνες, τα παιδιά μας και τα παιδιά των παιδιών μας έχουν;

Εμπρός λοιπόν να μπούμε όλοι μας στον δύσκολο δρόμο της συλλογικής μετ-άνοιας, στο δρόμο της συλλογικής αλληλεγγύης, στο δρόμο της χαρμόσυνης ελπίδας, όχι πέφτοντας στο γκρεμό της υποδούλωσης και της «νέας κατοχής», αλλά στο ρέμα των δυσκολιών.

Με την ευχή σας ως επισκόπων, ένας πολύτεκνος πατέρας.

Υστερόγραφο: Μου είναι πολύ εύκολο να στοιχειοθετήσω τους ισχυρισμούς μου, μα το θέμα δεν είναι πια επιστημονικό, αφού «ο κύβος ήδη ερρίφθη» στις συνειδήσεις του λαού και της νεολαίας. «Στώμεν καλώς».

UP DATE 11-05-2010, ώρα 13.00

Υστερόγραφο 2: Μετά από παρατηρήσειςσχολιαστών και φίλων, οφείλω να σημειώσω κάτι για μένα αυτονόητο. Οφείλετε να ορθοτομήσετε στο ζήτημα της κοινωνικής θεολογίας  και να είστε ενάντιοι στην αδικία, την τροκογλυφία και την μεγάλη ατομική ιδιοκτησία, στην καταπιεστικη παραφθορά της εξουσίας, στην στρέβλωση της γνώσης και πληροφορίας. Εάν απέναντι στις οδυνηρές εξελίξεις σιωπήσετε, φοβηθείτε ή αργήσετε να ορθοτομήσετε ως θεσμικοί επίσκοποι, αυτό θα το κάνουν απλά μέλη της Εκκλησίας, όπως το έκαναν στο παρελθόν οι Προφήτες και Ομολογητές.

Advertisements

40 Σχόλια

  1. Eύγε! Συνυπογράφω και αναπαράγω!
    Αξίζει να σημειωθεί η σημασία της αξίας της σεμνότητος που καλούνται να δείξουν οι ιεράρχες αυτή την περίοδο.
    Οι στολές και τα εγκόλπια των δεκάδων χιιάδων ευρώ, οι πολυτελείς λιμουζίνες και τα φαγοπότια των δεσποτάδων πρέπει να ξεχαστούν και να γίνουν συμπαράσταση στους ταπεινούς και καταφρονεμένους νεόπτωχους.
    Αλλιώς ας μη ξαφνιαστούν αν αντιμετωπίσουν «απαλλοτριώσεις» εκκλησιαστικών ειδών οι παπάδες μας, από ανθρώπους που δε θα έχουν φαγητό για τα παιδιά τους.

    ΧΡΙΣΤΌΣ ΑΝΈΣΤΗ , φίλε!

  2. Μανιτάρη,

    Εχω καταλήξει πια στη ζωη σε καποια συμπερασματα τα οποία μου εχουν γκρεμισει κατα καιρους αντιλήψεις.

    Το ενα ειναι οτι εκει που δεν το περιμενεις και από αυτον που δεν το περιμενεις βλεπεις το καλο, και μεταμορφωνεται ο αλλος σε κατι ανωτερο από αυτο που τον ειχες καταταξει ( και το αντιθετο).

    Το δευτερο ειναι οτι καποιοι αλλο φαινονται και άλλο ειναι.

    Το τριτο ειναι οτι οι ανθρωποι ακομα και εαν ανηκουν σε συγκεκριμενες ιδεολογιες, ομαδες κλπ ακομα και μεσα στα δικα τους πλαισια διαφοροποιουνται. π.χ υπαρχει ο φυλακισμενος για φονο που ειναι μεσα στις φυλακες μπεσαλης και βοηθαει και υπαρχει αλλος που εχει κανει το ιδιο αδικημα και ειναι σκατοψυχος. Υπαρχει ο αντιστασιακός που βγηκε στο βουνο για να αντισταθει σε μια κατασταση υπαρχει και ο αντιστασιακος εσφαζε τον αντιπαλο του επειδη ειχαν κτηματικες διαφορες. Υπαρχει ο δεξιος που βεβαιως δεν αμφισβητει το συστημα γιατι δεν ΜΠΟΡΕΙ ή ειναι ενταγμενος σε αυτό και υπαρχει ο εγκληματιας λαμογιο που τρωει απο αυτο το συστημα πατωντας επι πτωματων.

    Αν το δουμε ετσι , ο μακαριστος ο Χριστοδουλος τον οποίο τον ειχα στη μπουκα και πηγα στην κηδεια του για να τον συγχωρεσω για αυτα που εκανε και να με συγχωρεσει για αυτα που τουσερνα εχε χιλια ελαττωματα και παθη. Πλην όμως αγαπουσε το λαο του και την πατριδα του. Και ανοιγε το στομα του και μιλουσε. Και κατηγγειλε διαφορες καταστασεις επιφανειακα πολιτικες που ειχαν ομως ΑΜΕΣΟ αντικτυπο στο ποιμνιο που επρεπε να διαποιμανει εστω και ελλειπως. Ενδεχομενως δε για αυτο να κτυπηθηκε και από… καρκινο -σαν εκεινους τους Ρωσσους δημοσιογραφους.

    Θυμιζω την προμητορα του Χριστου ΡΑΧΑΒ την πορνη που για να γλυτωσει η Ιερουσαλημ έδωσε τις πορνες τις προς τερψη των κατακτητων.

    Ετουτος ο Ιερωνυμος ειναι ο δουλος που ενω ειπε θα παω Κυρις και δεν πηγε ποτε. Εγκλειστος ως γκουρού εχει αφησει τους λυκους να αλωνιζουν και το ποιμνιο κατασπαρασσεται. Γι αυτο χαρηκαν οι φυλλαδες οταν εξελεγη;

    Για νηστεια και προσευχη εχουμε καλογερους σε σπηλιες και σε μονες που ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗ ΦΙΛΟΔΟΞΙΑ να γινουν δεσποτες και αρχιεπισκοποι. ΑΡΧΗΓΙΛΙΚΙΑ, ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΔΙΖΟΥΝ ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ.

    Επομενως ολες αυτες οι ψευτοπνευματικοτητες και οι αμπελοφιλοσοφιες για το θεολογικό υπόβαθρο της υπαρξιακής αγωνίας του κουνουπιού και η οντολογικη μετουσιωση της θέωσης (μη παιδευεστε δεν βγαζουν νοημα) δεν εχουν να κανουν ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΠΟΙΜΕΝΑΡΧΗ που καλειται ως ΜΩΥΣΗΣ να διαδραματησει καποιο ρόλο. Εκτός αν η Εκκλησια ειναι η θα πρεπει να γινει κατι σαν πολιτισιτκη εταιρία του Οργανισμου Λαμπρακη.

  3. Αγαπητό Μανιτάρι το κείμενο μου φαίνεται κάπως μισό… Δε ξέρω… κάτι μου λείπει. Θα το σκεφτώ και ίσως επανέλθω.

  4. @ Misha

    Ελπίζω να μη φτάσουμε και σε ατομικές απαλλοτριώσεις…. Το κείμενο ανήκει σε όλες και όλους…

    @ theoprovlitos

    Μην απελπίζεσαι. Εάν πολλοί επίσκοποι σιωπήσουν, …»οι λίθοπι κεκράξονται»…. Αλλά και ένας να μπει δίπλα στο λαό, είανι αρκετό. Εάν μπουν δυο είναι ελπιδοφόρο. Οις τρεις θα είναι πολλοί….

    @ stinathina

    Μα τι λες αδελφέ μου; Είναι δυνατόν ένα κείμενο ενός ανθρώπου να είναι πλήρες; Σε παρακαλώ να επανέλθεις αρχίζοντας με το άλλο μισό. Είναι ανάγκη όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Κάθε μέρα και κάθε ώρα πια είναι πολύτιμη.

    Χριστός ανέστη!

  5. πολύ σωστά τα είπες ΜτΒ , μετάνοια χρειαζόμαστε, όχι αυτή την πολυχρησιμοποιημένη λέξη που έχει φτάσει να δηλώνει υποταγή σε κάτι ανώτερο αλλά την αλλαγή του τρόπου σκέψης και ζωής, εν ελευθέρω φρονήματι.
    Χριστός Ανέστη

  6. Συμφωνώ αγαπητέ. Το ανήρτησα και εγώ.

  7. Μανιτάρι

    Η επιστολή σου καλοζυγισμένη. Εύχομαι να μην απευθύνεσαι σε νεκροταφείο.

    Το πόσοι θα επαρκέσουν δεν είναι θέμα ποσοτικό, αλλά ποιοτικό. ‘Οπως άλλωστε σωστά το υπονοείς.

    Υπάρχει όμως έστω και ένας αντάξιος των περιστάσεων;

    Ο Χριστόδουλος θα μπορούσε να ήταν. Γι’ αυτό και φρόντισαν, όπως φαίνεται, να τον πακετάρουν για το υπερπέραν.

  8. @ nikisforos,

    Ελπίζω να μας αγγίξει σύντομα με θεία συνέργεια….

    @ Ιερός Ναός Ανάληψης Ηρακλείου Κρήτης

    Χαρά μου η αναδημσοίευση.

    @ π παντελεημων

    Είματε δυο, είμαστε τρεις,…..

    @ papailias

    Ποιοτικό βεβαίως, βεβαίως παπά μας. Κάτι θα αναδείξει και το Θείο Πνεύμα, δεν γίνεται….

  9. Συμφωνώ και επαυξάνω. Αδέλφια μου, εγώ έχω σαν πρότυπο ιεράρχη «τους τρισμεγίστους φωστήρες» όλους τους μαζί και καθέναν ξεχωριστά. Τέρας θεολογίας ο Ιωάννης, αλλά και ένα στόμα φαρμάκι βρε παιδάκι μου… Στην τσίτα και την κόντρα με ότι αλαζονικά εξουσιαστικό και λαϊκά τυρρανικό έτσι; Αμ ο Βασίλειος; Η θεολογία θεολογία αλλά και η κοινωνική παρουσία απίστευτη. Έφτιαξε πράγματα που σήμερα κωλώνουμε να ξεκινήσουμε ακόμη… Ή μήπως ο Γρηγόριος πήγε πίσω; Ηφαίστειο θεολογικής ενέργειας αλλά και στιβαρή δράση και άποψη για τον ρόλο και την ζωή της κοινωνίας και των ανθρώπων της.
    Συμφωνώ με τον θεοπρόβλητο, ότι για άσκηση και νηστεία και ησυχασμό, υπάρχουν και οι σπηλιές και τα καυσοκαλύβια. Ιεράρχης σημαίνει κυρίως «ποιμαίνειν» τον λαό του Κυρίου, ανεξαρτήτως χρώματος, φυλής και πνεύματος. Και αυτό δεν μπορεί να γίνει μέσα από «ησυχαστήρια» είτε Μονής Πετράκη είτε Οσίου Λουκά, αλλά από μπαλκόνια, πλατείες, άμβωνες, γραμμές παραγωγής, αμφιθέατρα και χωράφια. Η ορθόδοξη εκκλησία εφηύρε πρώτη τον σοσιαλισμό και απέδειξε ότι μπορεί να εφαρμοστεί, αρκεί απλά να αγαπάει καθένας τον διπλανό του. Τόσο απλά.
    Ας ετοιμαζόμαστε λοιπόν για την επερχόμενη «κοινή τράπεζα» της Κυριακής -τουλάχιστον- μετά την Λειτουργία (κάποιοι κάπου πειραματίζονται περί τούτου, το μανιταράκι ξέρει…), την βοήθεια και συμπαράσταση εκάστου κατά την δύναμη αυτού. Το έκαναν και οι προπαπούδες μας σε κάποιο βαθμό, μεγάλο μάλλον. Ας το κάνουμε και εμείς. Ευκαιρία μάλιστα μεγάλη με αυτή την πορεία να «ενσωματώσύμε» πολιτισμικά και πνευματικά, και τους μετανάστες της χώρας, γιατί μέχρι τώρα βλέπουν τον έλληνα μόνο ως στυγνό εργοδότη και πνευματικό παιδί της κάθε Τζούλιας.
    Καλή μας αρχή!

  10. @ δρακουμέλ

    Πολύ σωστές οι παρατηρήσεις σου. Έτρσι συμπλήρωσα με ένα δεύτερο υστερόγραφο το κείμενο. Πιθανά να είναι αυτό που υπονόησε ο «sthn Athina»… Ελπίζω να επανέλθει ο αδελφός…

  11. μάλλον μάταια τα γράφεις, μανιτάρι.
    ο ιερώνυμος είναι το καλό παιδί που νομίζει ότι αποδίδει τα του καίσαρος τω καίσαρι και εισπράττει τους επαίνους των ς-ς, και το χειρότερο είναι ότι θα νομίζει πως χρωστάει ο ίδιος για τον λαϊκισμό του χριστόδουλου και συνεπώς πρέπει, για να ξελασπώσει ο ίδιος, να σιωπά και να συναγελάζεται με την εξουσία.

    ας διαβάσει λίγο βυζαντινή ιστορία, τι έκανε η εκκλησία σε καιρούς κρίσης.
    αλλά σιγά μην βγει και πει λ.χ. ότι δεν βούλιαξε από τους μισθούς των 800 και 1000 και 1500 ευρώ η ελλάδα. γιατί να τα βάλει με τους καναλάρχες;

  12. @ Γιάννης

    Προσωπικά εφαρμόζω την απροιμία: «Κάνε το καλό και ρίχτο στο γυαλό». Αν ο Ιερώνυμος Β΄σιωπήσει, αν οι άλλοι επίσκοποι λειτουργήσουν ως «δεσποτάδες», κακό του κεφαλιού τους. Πιστεύω όμως ότι δεν θα γίνουν έτσι γραμμικά τα πράγματα…

    ΥΓ Που είναι οι φίλοι σύμβουλοι περί ον Αρχιεπίσκοπο να δώσουν συμβουλές για το ρέμα;

  13. Μανιτάρι,
    σωστά. αν τα άκουγε κι ένας, θα ήταν καλό. κι αν ήδη υπάρχουν κάποιοι κατώτεροι ή άλλοι ιερείς που τα λεν όλα αυτά, θα έπρεπε όσοι τους ξέρουν να φέρουν τα στοιχεία και να ακουστεί ευρύτερα η άποψή τους.

  14. @ Γιάννης

    Μα ήδη Γιάννη μου, όπως θα πρόσεξες, τρεις ιερείς έχουν εδώ τοποθετηθεί….

  15. αντ’ αυτού διασύρεται η εκκλησία με τις απόψεις του άνθιμου στυλ «δεν πειράζει, να συνηθίσουμε και με τα λίγα, καλό θα μας κάνει», ή ρητά «ας μη δυσφορούμε, ό,τι μας πάρουν, ό,τι μας κρατήσουν από το μισθό μας, από τα παραπάνω, δεν ξέρω, απ’ τις φορολογίες, από τα παραπάνω, ας τα πάρουν να τελειώσουμε»

  16. @ Γιάννης

    Καλά, άστα αυτά…

    Το «πάρτε τα περισευούμενα» είναι για τα κλάματα, αφού τα «παραπάνω» όφειλαν – όπως π.χ. στη Μητρόπολη Ηλείας που έχι 20 ιδρύματα παρακαλώ – να τα έχουν επενδύσει στον ανθυρώπινο πόνο, στους ανθρώπους των απολύσεων και της ανεργίας, στους μετανάστες κλπ.

    Το «κράτα μας το μισθό» είναι και για κλάματα και για γέλια, γιατί από τη μια νομίζουν ότι ξελασπώνουν με ατομική ηθική και από την άλλη δικαιώνουν τη θεσμική φτώχεια που επιβάλλουν οι τοκογλύφοι, οι Κομισιον-ΔΝτ και τα ντόπια ξεπλυμένα τσιράκια τους…

  17. […] This post was mentioned on Twitter by Ζωντανό Ιστολόγιο. Ζωντανό Ιστολόγιο said: Ανοικτή επιστολή στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και την Ιεραρχία της Ορθόδοξης ελλαδικής Εκκλησίας: Σεβασμιώτατοι Φτάσ… http://bit.ly/bHrR1O […]

  18. Προσυπογράφω!!!! Πολύ σωστά… Πολλές φορές έχω τον λογισμό, τελευταία, ότι απαιτείται ορισμένες φορές ελεγκτική γραμμή και μάλιστα σκληρά ελεγκτική γραμμή για κάποια από τα πεπραγμένα των Μητροπολιτών και των Δεσποτάδων… Διότι είναι φοβερό, φοβερό πόσο σκανδαλίζουν και χάνουν ψυχές κάποια από αυτά… Ο σεβ. Άνθιμος σχεδόν σνομπάρει τους αγώνες «για το μεροκάματο»… Το ζητούμενο είναι να τους κάναμε εμείς οι υπόλοιποι αυτούς τους αγώνες για τους αδικούμενους…!!! Αλλά αφού δεν υπάρχουμε εμείς, πώς αλλιώς μπορεί να γίνει; Αυτό που θα έπρεπε να ειπωθεί δεν άλλο από αυτό του Αγ. Ν. Αχρίδος, δηλαδή να γίνονται «στο όνομα του Θεού και της δικαιοσύνης του Θεού»!!! Δυστυχώς, όμως, υπάρχουν εξαρτημένα αντανακλαστικά από την Ιεραρχία, μέρος της φυσικά… Και δεν ξέρω, αν είχε κατά νου και αυτά ο ι. Χρυσόστομος, όταν έγραφε «Ουδέν δέδοικα ως επισκόπους, πλην ολίγων». (Αφησε, βέβαια, που σήμερα έχουμε «μητροπολίτες» και όχι επισκόπους…)

    Χριστός ανέστη!!!!!

  19. @ Ζωντανό Ιστολόγιο

    Αρχίζουμε και γινόμστε πολλοί… Ελπιδοφόρο.

    @ philalethe00

    Τα ρητά σου είναι όντως αξιοπρόσεκτα και επίκαιρα !!!

    Αληθώς φίλε μου

  20. Και θα γίνουν τέτοιοι αγώνες με τους καλοταϊσμένους διαπλεκόμενους συνδικαλιστές της ΓΣΕΕ, της ΑΔΕΔΥ, του ΠΑΜΕ, αυτών με τα πολυτελή αυτοκίνητα και τον άεργο βίο (εκτός και αν θεωρηθεί ως επάγγελμα ο συνδικαλισμός);

    Δεν έχω καταλάβει ποιες αντιπροτάσεις υπάρχουν. Διαφωνώ με το ΔΝΤ, καταλαβαίνω όλο αυτό το παιχνίδι που παίζεται σε βάρος της χώρας μας από σπεκουλαδόρους, τις λεπτομέρειες του οποίου θα μάθουμε (ίσως) χρόνια αργότερα.
    Αλλά εμείς, ως λαός, δεν φέρουμε καμία ευθύνη για το κατάντημα της χώρας; Η χώρα δεν χρειάζεται ένα συμμάζεμα; ¨Η μήπως το συμμάζεμα είναι «αστική» ασθένεια και η αντιπρόταση είναι κάτι σαν χριστιανικός μαοϊσμός, χριστιανικός μαρξισμός, χριστιανικός κοινωνισμός, και γω δεν ξέρω τι, το οποίο ποτέ πουθενά δεν έχει εφαρμοστεί, αλλά εμείς είμαστε ικανοί (τρομάρα μας!) να το εφαρμόσουμε;
    Η ιστορία του μοναχισμού διδάσκει ότι τα κοινωνιστικά ιδεώδη μπόρεσαν να εφαρμοστούν, όσο εφαρμόστηκαν, σε περιορισμένες αριθμητικά κοινότητες πιστών που με τη θέλησή τους αποφάσισαν να ακολουθήσουν αυτό τον τρόπο ζωής. Δηλαδή, τους μοναχούς.
    Οταν τα ίδια ιδεώδη προσπάθησαν κάποιοι, χωρίς το πνευματικό υποβαθρο φυσικά, να τα επιβάλουν στην ανθρώπινη κοινωνία, αυτό κατέληξε σε απίστευτες τραγωδίες.

    Φυσικά, η ιεραρχία της Εκκλησίας είναι πάντοτε πίσω από τις εξελίξεις και είναι εξαιρετικά άτολμη. Ο ίδιος ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος είναι εμβληματική μορφή της επισκοπικής δειλίας. Απλά ψελλίζει… Δεν τόλμησε να βάλει το πεταχήλι να κατεβεί στη Σταδίου να τελέσει ένα τρισάγιο στη μνημη των τεσσάρων θυμάτων του αριστερίστικου μηδενισμού.
    Το ξέρω ότι η άποψή μου ακούγεται παράφωνα εδώ μέσα, αλλά θεωρώ ότι πρέπει να πάψουμε να αυτοβαυκαλιζόμαστε ως έθνος και ως κοινωνία. Είμαστε τραγικά ατομιστές και σε μεγάλο βαθμο μηδενιστές.

  21. εγώ λέω να μαζέψουμε υπογραφές προς την Ι.Σ., που να ζητάμε
    Α. Να δώσει ένα μέρος από την περιουσία της προκειμένου να συμπληωθούν χαμηλοί μισθοί που κόπηκαν
    Β. Να διαμαρτηθεί για τις αλλαγές στο εργασιακό που σκλαβώνουν ακόμα πιο πολύ τον εργαζόμενο.
    Γ. Για την αύξηση του ΦΠΑ σε είδη πρώτης ανάγκης
    και άλλα πολλά λεπτομερή- που είναι κέντρο της ΔΝΤκρατίας, αλλα θα μπορούσαν να δεχτούν κριτική από μια καθαρά χριστιανική άποψη. ΝΑ διακινηθεί σε ανθρώπους.
    χωρίς αναφορές σε κόμματα και καταστάσεις.
    Και βυζαντινή διπώματία στα χαρακώματα του αγώνα

  22. Αδελφέ Μάρκο Τ:
    Αν ψάχνεις για αντιπρόταση, ρώτα τον παππού σου (αν ζει ακόμη) ή κάποιον συνομήλικό του. Στις ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ κοινωνίες (στις οποίες με καμία δύναμη δεν ανήκουν οι σημερινές τερατουπόλεις των εκατοντάδων χιλιάδων ή εκατομμυρίων στοιβαγμένων ψυχών) των χωριών και κωμοπόλεων, οι άνθρωποι ήξεραν «από μόνοι τους» ότι έπρεπε να δίνει χέρι ο ένας στον άλλο. Ήταν ζήτημα στοιχειώδους επιβίωσης, στηριγμένο βεβαίως σε κάποιο (μικρό ή μεγάλο) βαθμό και πνευματικά. Αυτά λοιπόν τα περί «δυσκολίας» και «ανεφαρμοσιάς» του κοινοτικού συστήματος είναι μπούρδες αδελφέ μου. Πές καλύτερα ότι δεν έχεις ή δεν έχουμε τα κότσια να κάνουμε θυσίες, να βγούμε λίγο από το καβούκι της ευδαιμονίας μας και του «δεβαριεσισμού» μας και μην λες ότι αυτά είναι ανεφάρμοστα.
    Μπορούμε να λέμε μια καλημέρα σε όποιον συναντάμε στην γειτονιά μας και να στεκόμαστε λίγα λεπτά να πούμε δυο κουβέντες μαζί του (αν βλέπουμε ότι «κάτι» τον σκοτίζει). Δεν είναι ντροπή και «ρίξιμο» να θυσιάσουμε λίγη ώρα για να του προσφέρουμε λίγη βοήθεια, υλική, σωματική, ηθική εαν χρειάζεται. Δεν είναι άσχημο να γινόμαστε «τροφοδότες» υλικών και έργων σε φίλους και γνωστούς, εαν έχουμε την πρόσβαση και την ευχέρεια. Το ίδιο θα κάνουν έτσι και σε εμάς και πάει λέγοντας. Πάρε με το αυτοκίνητό σου κάποιον που βλέπεις να περιμένει σε μία ερημική στάση, εαν συμπορεύεστε. Μην φοβάσαι, δεν θα σε φάει, έχεις σεκιούτιτι αφ’ υψηλού. Μπορείς, μπορείς, μπορείς…
    Στο χέρι σου (και μας) είναι να αλλάξουμε πράγματα, χωρίς ευχολόγια όμως.
    Και σας παρακαλώ μην ασχολείστε πια άλλο με τον κάθε Άνθιμο… άφετε τους νεκρούς να θάψουν τους εαυτών νεκρούς. Εσείς αναστηθείτε.
    Δεν υπάρχουν μόνο 3 ιερείς και το μανιταράκι γνωρίζει πολύ καλά τι λέω. Τι να κάνουμε, μερικοί πρόλαβαν και έφυγαν νωρίς…

  23. @drakoumel: Κατάλαβες τί ήθελα να πω; Προφανώς όχι. Εσύ ξέρεις τι κάνω ή τι δεν κάνω εγώ για τον διπλανό μου; Προφανώς όχι.
    Ευχαριστώ πάντως για το ηθικοπλαστικό κήρυγμα.

  24. Προσυπογράφω κι εγώ! Και εξηγούμαι! Όχι δεν εγκαταλείπω την χώρα να πάω στο Λονδίνο και στη Νέα Υόρκη! Το μαγαζί είναι και δικό μου και θα αγωνιστώ με νύχια και με δόντια να υπερασπιστώ την πατρίδα από τους κατακτητές και τα τσιράκια τους. Όχι δεν την κάνω από την γη των πατέρων μου, από την γειτονιά και την ενορία μου. Δεν αφήνω την μάνα και τον πατέρα μου και τα ανήψια μου να τα φάνε οι λύκοι που είναι ντυμένοι με τον μανδύα του προβάτου. Αντιστοίχως δεν αφήνω και την Εκκλησία μου στα χέρια του (κάτι για τα γεράματά μου) Παντελεήμονα γιατί νιώθω ζωντανή μέσα στην ζωή μου την παρουσία του νέφους των αγίων μας. Νιώθω περήφανος που περνάω έξω από τις εκκλησιές μας κατά την διάρκεια της πορείας και κάνω τον σταυρό μου. Τι σόι χριστιανοί είμαστε αν δεν αντισταθούμε στην αδικία που καλπάζει μπροστά στα μάτια μας? Ναι ίσως μέσα μας να γνωρίζουμε ότι κατά τον Γκάτσο αυτός ο κόσμος δεν θα αλλάξει ποτέ. Αυτό όμως δεν μπορεί να μας δικαιολογεί, δεν μπορεί να μας αποτρέπει από το να παλεύουμε για τα δίκαια της φτωχολογειάς. Ναι της φτωχολογειάς, της Ελλάδας των μη προνομιούχων μέρος της οποίας έχω την τιμή να είμαι κι εγώ! «Κακή υπακοή και αγία ανυπακοή» λοιπόν!

    Υ.Γ. Γυρίζοντας από την πορεία εκείνη την ημέρα, η είδηση για τον θάνατο των τεσσάρων ανθρώπων μας γέμισε άφατη οδύνη όλους. Ή αλήτες, ή προβοκάτορες, ή πρεζάκια αυτοί οι άνθρωποι είναι στυγνοί εγκληματίες. Αυτό είναι ξεκάθαρο. Τα πορνικά media στην συνέχεια φρόντισαν να ξεσκίσουν τις ψυχές των θυμάτων. Για λίγες πωλήσεις παραπάνω, για λίγη τηλεθέαση, για να μανιπουλάρουν τον κόσμο.

  25. @ Μάρκο Τ

    Θα σε καλοσορίσω με το «Χριστός ανέστη», τελευταία μέρα της αναστάσιμης περιόδου σήμερα, και ας μη μας χαιρέτισες εσύ.

    Θα σε ευχαριστήσω ιδαίτερα γιατί με το σχόλιό σου δικαίωσες το πόστ, στο γεγονός ότι ο κοινωνικός, πολιτικός και ιδεολογικός ο διχασμός όντως διαρεί ισχρυρά και το εκκλησιαστικό υπαρκτό σώμα με το φαινόμενο της «ελληνικής» κρ’ίσης.

    Και μόνο το γεγονός ότι κατάπιες τη γλώσσα σου για το πολιτικό προσωπικό (κυρίως Pa-Sok, ΛΑΟΣ, Dora) και δευτερευόντως για τη Νέα νεα Δημοκρατία, δείχνει σε πιο στρατόπεδο ελπίζεις.

    Όσον αφορά τους αφορισμούς για την κοινωνική θεολογία που αναπτύσσεται και εδώ επιστρέφω σε όλους τους συνοδοιπόρους σας τον επαίσχυντο όρο «Αστοχριστιανισμός».

    Ο θεολογικός διχσμός σ αυτά τα ζητήματα ούτως ή άλλως θα είναι οξύς, βαθύς και δίκοπος….

    @ http://tsouknida.blogspot.com/

    καλή πρόταση, αλλά θέλει ένα καλοδουλεμένο κειμενάκι να κάνει βόλτες και γύρους μέσα και έξω από το Διαδύκτιο. Για ξεκίνα….

    @ δρακουμέλ

    Απευθύνεσαι στο φίλο Μάρκο Τ, λες και αυτός δεν κάνει ατομική «ελεημοσύνη». Σήμερα χρειαζόμαστε να βγάλουμε με πίστη και ζωή το ζων συλλογικό σώμα της εκκλησίας στην φτωχεύουσα κοινωνία μας και να δρεάσουμε ως άλας και φως…

    @ Πλώρη

    Χριστός ανέστη αδελφέ. Είμαστε αδελφοί και συνοδοιπόροι στο πολλαπλά δύσκολο παρόν που έρχεται με «βιά»….

  26. @Μανιτάρι:
    Δεν είμαι «αστοχριστιανός» επειδή δεν κατεβαίνω με τις σημαίες των κηφήνων του άρρωστου συνδικαλισμού, που έχουν βολέψει μέχρι και τα δισέγγονά τους.
    Το πολιτικό σύστημα ΟΛΟ είναι σάπιο, και αν δεν το ανέφερα, δεν το έκανα επειδή δεν αξίζει να ασχολούμαστε με αυτό. Είναι άθλιο.
    Αλλά και εμείς δεν χρειάζεται να κάνουμε άραγε αυτοκριτική; Ούτε καν για τον άκρατο ατομικισμό μας ως κοινωνία, ούτε καν για τον χυδαίο νεοπλουτισμό και επιδειξιομανία που διαπερνά ακόμα και τα στρώματα των μικρομεσαίων;

    Εν πάσει περιπτώσει, αν με θεωρείς «αστοχριστιανό» επειδή δεν δέχομαι να ανακατεύω την πίστη μου (που την έμαθα από τη γιαγιά μου, ολιγογράμματη, κόρη παπά που είχε βασανιστεί και φυλακιστεί από τους Ιταλούς για την αγέρωχη στάση απέναντί τους) με μαρξιστικές ιδεοληψίες και εγκόσμιους ψευδο-μεσσιανισμούς, το δέχομαι. Και είμαι περήφανος γι’ αυτό.

  27. Α, για να μην το ξεχάσω: Για τους ανθρώπους που φώναζαν στους υπαλλήλους της Μαρφίν «να καείτε, να μην πηγαίνατε για δουλειά», δεν είδα να κάνατε κανένα σχόλιο.
    http://www.madata.gr/epikairotita/social/61947.html

    Ούτε για ξεκάρφωμα ρε αδερφέ! Τόση πόρωση πια…

    Θεοπρόβλητε, για αυτά που γράφεις για τον οιονεί «αρχιεπίσκοπο» Ιερώνυμο, χίλια χρόνια να ζήσεις. Ο απόλυτος κιοτής.

  28. @ Μάρκο Τ

    1) Δεν είπα «είσαι αστοχριστιανός», αλλά η θεωρία αυτή εδώ και 70 χρόνια έχει καταγραφεί ως «αστοχριστιοανισμός» στη χώρα μας. Αντίστοιχες ονομασίες δόθηκαν στην τσαρική Εκκλησία προ του 1918… Καλά το τι δέχεσαι ή δεν δέχεσαι είναι απλά δικαιολογία… Μπορείτε να συμφύρεστε έτσι και με τους φέροντες αλυσίδες- όσοι σκέφτεστε και δράτε – με τον καλβινικό – κατά Μάξ Βέμπερ – σύγχρονο βάρβαρο κεφαλαιοκρατισμό. Σας τον χαρίζουμε οι άλλοι…. Η Ορθοδοξία και η Εκκλησία είναι όταν γίνεται και όταν ανοίγεται στον κόσμο. Δεν υπάρχει για να κρίνει τον κόσμο, αλλά να τον σώσει…

    2) Έχεις δίκιο για την αυτοκριτική μας. Ο βαθμμός που έχει γίνει στην μεταπολίτευση, ειδικά μετά το 1985 ήταν μικρός. Και αυτή είναι μια από της αιτίες της ιδεολογικής και πνευματικής κατάρρευσης. Σ’ αυτά όντως οφείλουμε μεγαλύτερη Μετ-άνοια.

    3) Τα περί Marfin που λες, θα στα επέστρεφα αν ήθελα ως κακόβουλα. Επ[ειδή όμωςε δεν θέλω να πιστεψω αυτη την πρόθεση, θα σου πω ότι απλά ή δεν διάβασες στο ΜτΒ ή στην Αποικία Ορεινών μανιταριών ή δεν ξέρεις με ποιον μιλάς στυην πραγματική ζωή… Για προσπάθησες να διαβάσεις χωρίς τα έγχρωμα ιδεολογικά γυαλιά σου….

    4) Γράφεις:

    Ούτε για ξεκάρφωμα ρε αδερφέ! Τόση πόρωση πια…

    Άρχισες και να κατακρίνεις… Τόση τύφλα; Εδώ ξέχασες να απαντήσεις στον ανάστασιμο χαιρετισμό που σου έδωσα. Κρίμα οι πνευματικότητες….

  29. Άσχετο με το θέμα της συζήτησής σας και να με το συμπάθειο, αλλά δεν αντέχω το ψιλοκομμένο τουμπεκί που έχει πέσει στα ΜΜΕ σχετικά με την επίσκεψη Ερντογάν την Παρασκευή και τις αντιδράσεις αριστερών και οικολόγων δημοκρατών πατριωτών να ισχύει και στη μπλογκόσφαιρα (Τροκτικό, Ζούγκλα, κλπ ΤΟΥ-ΜΠΕ-ΚΙ) πόσο μάλλον σε σελίδες φίλων και (;) συντρόφων.

    Έχουμε και λέμε λοιπόν …

    * ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΛΑΥΘΜΩΝΟΣ ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ*

    * *

    *ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΝΕΟ-ΟΘΩΜΑΝΙΣΜΟ*

    *ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΕΡΝΤΟΓΑΝ*

    Κατά τη διάρκεια της δικτατορίας ο *Γεώργιος Παπαδόπουλος* είχε εκδηλώσει
    πολλές φορές τη διάθεση να συσφίξει τις σχέσεις του με την Τουρκία,
    προτείνοντας μια *ομοσπονδία *μεταξύ Ελλάδας-Τουρκίας και… Κύπρου. Βεβαίως,
    ο πόλεμος και η κατοχή της Κύπρου το 1974, φανέρωσαν την πραγματική
    προοπτική των σχεδίων του.

    Σήμερα, 40 χρόνια μετά, καθώς ο κύκλος της μεταπολίτευσης κλείνει με
    καταστροφικές συνέπειες για τη χώρα, τα χειρότερα φαντάσματα του παρελθόντος
    επανέρχονται. Μήπως,ο *Γεώργιος Παπανδρέου*, εκλεγμένος πρωθυπουργός της
    χώρας, με τη βοήθεια του μαθητευόμενου υπουργού του, θα προωθήσει ανάλογα
    σχέδια με εκείνα του εμπνευστή και εκτελεστή της δικτατορίας, 40 χρόνια
    πριν;

    Αυτή τη φορά η σύσφιξη των σχέσεων περνάει μέσα από τη <>, τηνελληνοτουρκική οικονομική και πολιτική συνεργασία, που
    περιλαμβάνει κοινές τουριστικές επενδύσεις στο Αιγαίο, σχέδια για την από
    κοινού εκμετάλλευση του φυσικού του πλούτου παρά το *casus **belli*, τις
    γκρίζες ζώνες και τις καθημερινές παραβιάσεις. Στη Θράκη προωθούν ήδη τη *
    συγκυριαρχία*, την οποία θρασύτατα επισφραγίζουν με την αναγγελθείσα κοινή
    επίσκεψη Ερντογάν-Παπανδρέου, ενώ σε συνεργασία με τον Κύπριο πρόεδρο *
    Χριστόφια* ετοιμάζονται να παραδώσουν την Κυπριακή Δημοκρατία στα χέρια των
    Τούρκων εισβολέων, επαναφέροντας ουσιαστικά το καταδικασμένο Σχέδιο Ανάν και
    μάλιστα σε χειρότερηεκδοχή

    Όλα αυτά μέσα από *μεικτά* ελληνοτουρκικάυπουργικά συμβούλια, που επιθυμεί
    να προωθήσει ο πρωθυπουργός και ο υπουργόςτου <>, την ίδια
    στιγμή που η Τουρκία θέλει να αναδυθεί ως οικονομική, πολιτική και
    στρατιωτική περιφερειακή υπερδύναμη, σπρωγμένη από τους *Αμερικανούς*, τους
    *Άγγλους*και το *ΝΑΤΟ*, και να πετύχει αυτό που ο Τούρκος υπουργός
    Εξωτερικών έχει επανειλημμένα σε δημόσιες εμφανίσεις του αποκαλέσει
    <>, δηλαδή <>της Τουρκίας με τους υπόλοιπους
    λαούς της περιοχής.

    *Στα πλαίσια αυτής της <> επισκέπτεται τη χώρα μας στις 14-15
    Μαΐου ο Ερντογάν*. Μια χώρα, που απειλείται με εκποίηση από το ΔΝΤ και τους
    Γερμανούς, υποδέχεται ένανεπεκτατικό και επιθετικό γείτονα, που ποτέ δεν
    έπαψε να θέτει ζητήματα πουυπονομεύουν άμεσα και καίρια την εθνική μας
    ανεξαρτησία. Έναν γείτονα που δεν αρκείται στις προκλήσεις από τα ανατολικά,
    αλλά σιγοντάρει και την αδιαλλαξία των *Σκοπίων* και τις αλβανικές
    προκλήσεις, ενώ κάνει ό,τι μπορεί για ναεπιδεινώσει το ζήτημα των
    λαθρομεταναστών, αρνούμενος να εφαρμόσει τη συμφωνίαγια την επαναπροώθησή
    τους.

    Ο ελληνικόςλαός πρέπει να αντιδράσει *άμεσα* στα σχέδια αυτά. Και ο
    τουρκικόςνεο-οθωμανισμός *δεν είναι παντοδύναμος*. Στο εσωτερικό, ο *
    κουρδικός* λαός συνεχίζει αδιάλειπτα τον αγώνα του για αυτοδιάθεση,
    Παράλληλα, τα σχέδιαγια υποταγή των γειτονικών χωρών προσκρούουν σε
    αυξανόμενες αντιδράσεις. Η *αρμενική* κυβέρνηση, μετά την κινητοποίηση των
    Αρμένιων σε όλο τον κόσμο, υποχρεώθηκε ναπαγώσει τις συνομιλίες με τους
    Τούρκους. Στην* Κύπρο *η συντριπτική πλειοψηφία του κυπριακού ελληνισμού
    απορρίπτει τις απαράδεκτες υποχωρήσεις της ηγεσίας του, όπως φάνηκε από όλες
    τις δημοσκοπήσεις, και η ΕΔΕΚ αποχώρησε από την κυβέρνηση. Παράλληλα, η
    προσπάθεια προσεταιρισμού των Αράβων, των Παλαιστινίων και του Ισλάμ οδηγεί
    σε αντιπαράθεση με το Ισραήλ και το εβραϊκό λόμπυ στις ΗΠΑ. Ακόμα και στην
    Ελλάδα το φιλοτουρκικό λόμπυ υφίσταται ήττες, όπως φάνηκε και με τις
    εσωκομματικές εξελίξεις στη Ν.Δ., ενώ ο ελληνικός λαός είναι συντριπτικά
    ενάντιος σε μια δήθεν φιλία με εκείνον που επιβουλεύεται καθημερινά την
    ανεξαρτησία μας.

    *Μπορούμε σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες να ορθώσουμε το ανάστημά μας. Να
    καταγγείλουμε τις πολιτικές που μας εκποιούν τα εθνικά μας δικαιώματα. Να
    καταγγείλουμε τις <> που ανοίγουν το δρόμο για τη
    νομιμοποίηση και πολιτική αποδοχή μιας επιθετικής χώρας. *Η φιλία των λαών
    δεν μπορεί να αποτελεί πρόσχημα για την εκχώρηση της εθνικής μας
    ανεξαρτησίας στον περιφερειακό υποπράκτορα του ιμπεριαλισμού.

    Να συγκροτήσουμε μια εναλλακτική εξωτερική πολιτική σε συμμαχία με
    τους *Κούρδους,
    *τους *Αρμένιους*, τους *Σέρβους*, τους *βαλκανικούς λαούς, *με όλους*
    *εκείνους
    που απειλούνται από τον τουρκικό νεο-οθωμανισμό, καθώς και με τους λαούς της
    Νότιας Ευρώπης, και* να οικοδομήσουμε στενότερες σχέσεις με την Κίνα και τη
    Ρωσία.*

    *ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΕΡΝΤΟΓΑΝ *

    *ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟ-ΟΘΩΜΑΝΟΥΣ *

    *ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ*

    · ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ

    · ΚΑΜΙΑ ΦΙΛΙΑ ΜΕΟΣΟΥΣ ΕΠΙΒΟΥΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ, ΤΗ ΘΡΑΚΗ, ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ

    · ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΤΗΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ, ΤΩΝ
    ΑΡΜΕΝΙΩΝ, ΤΩΝ ΑΣΣΥΡΙΩΝ

    * *

    *ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΝΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 14 ΜΑΪΟΥ ΣΤΙΣ 7:00 μ.μ. *

    *ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΛΑΥΘΜΩΝΟΣ ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ*

    * *

    * *

    ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ:

    *ΑΡΔΗΝ*

    *ΑΣΚΕ*

    *ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΤΩΝ ΚΟΥΡΔΩΝ-ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ*

    *ΔΗΚΚΙ*

    *ΕΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΥΛΑΞΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ*

    *ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ*

    *ΟΙΚΟΛΟΓΕΙΝ*

    *ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ*

    *ΡΗΞΗ*

    *ΣΑΚ*

    *ΣΕΥΑΕΚ*

    *ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΠΟΝΤΙΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ*

    *ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ *

    *ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΙΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ*

  30. Κι αν κάποιοι θεωρούν πως δεν υπάρχουν οικολόγοι δημοκράτες πατριώτες, δείτε τον οικοπαράξενο τι λέει σχετικά http://oikonikipragmatikotita.blogspot.com/2010/05/blog-post_12.html

  31. Αν και το εγραψα παλαιοτερα το ξαναγραφω για αν το διαβασουν και αλλοι μια και καπου γραφτηκε και το θεμα της εκκλησιασιτκης περιουσιας.

    ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΟΥΤΕ ΕΥΡΩ ΟΥΤΕ ΔΡΑΧΜΗ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ

    Παραχωρησε η Εκκλησια στο ΕΣΥ το νοσοκομειο των «παπάδων» στα Ανω Πατησια και τωρα το κλεινουν. ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ; Θα το φανε οι παρατρεχαμενοι;

    Ομοιως και η Ουνιτικη Αρχιεπισκοπη παραχωρησε το νοσοκομειο Παμμακαριστος στα Κατω Πατησια. Το κλεινουν και αυτό.

    Τι να την κανουν την εκκλησιασιτκη περιουσια; Mall και κτιρια πολυεθνικων; OYTE WC να μην παραζωρηθει στους μειοδοτες.

    Απο την άλλη ΤΩΡΑ ειναι η ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ η Εκκλησια εκμεταυλεομενη οποια περιουσια και δυναμη εχει να ΒΟΗΘΗΣΕΙ Η ΙΔΙΑ ΤΟ ΛΑΟ, με εργα αγαπης, αλληλεγγυης πραγματικης, πολυτεκνους, πενητες, ανεργους κλπ.

    Η Εκκλησια καλειται να ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ το ανυπαρκτο κοινωνικο κρατος οχι να εκποιησει την περιουσια της θυσια στον Βααλ και τον Μαμωνα.

    Και αν το κανει αυτο, ετσι και τολμησουν οι προδοτες να βαλουν χερι στην εκκλησια θα ξεσηκωθει ο οχλος να τους παρει με τις πετρες. Ενω τωρα συμβαινει ακριβως το αντιθετο.

  32. Δεν μας τα λέει καθόλου καλά ο αδελφός… :
    http://a-ergodes.blogspot.com/2010/05/marfin.html

    Και δυστυχώς δεν το κατέχει το θέμα…… 🙂
    Χριστός ανελήφθη!!!!

    @manitaritoubounou
    Πολύ σωστά τα γράφεις, αδελφέ… Το πρόβλημα είναι, ότι κάποιοι βλέπουν τον κόσμο μέσα από δίπολα σχήματα, χωρίς να καταλαβαίνουν, ότι έχουν παγιδευτεί στην «υλιστική στρούγκα», που έλεγε και ο μακαρίτης ο Ψαρουδάκης…

  33. @ philalethe00

    Δυστυχώς εκτός του ότι δεν θέλουν να παραδεχτούν ότι κατέχουν το «άθλημα», είναι και ψεύτες ολκής…. Δες ένα απόσπασμα από τη διεύθυνση που έδωσες:

    :…Και όμως, το γράφω αυτό με μεγάλη απογοήτευση: Υπήρξαν μερικά αριστερο-χριστιανά μπλογκ που δεν βρήκαν για τους ανθρώπους αυτούς να ψελλίσουν ούτε δυο ευθείες, ντόμπρες κουβέντες καταδίκης για όσους τους έκαψαν, για όσους τους καθοδήγησαν να τους κάψουν, για όσους επέχαιραν όταν καίγονταν. Άσε που εξέφρασαν τεχνηέντως αμφιβολίες ως προς το κατά πόσο είχαν δει οι «εξεγερμένοι» ότι υπήρχαν άνθρωποι μέσα στην τράπεζα…Η μαρξιστική προπαγάνδα στη χειρότερη εκδοχή της: εδώ η συνταγή μας τη θέλει να σερβίρεται πασπαλισμένη με λίγη άχνη ζάχαρη «κοινωνικού χριστιανισμού»…»

    Οδηγοί τυφλών; Θέλω να πιστεύω αφελείς οδηγοί αφελών…

    Ανελήφθη αδελφέ!

    @ theoprovlitos

    Πολύ κωδικά: Συμφωνώ μαζί σου για τη μη χρηματική στήριξη σε ένα κράτος που αυτοκατργήθηκε με την υπαγωγή του στη χούντα ΕΚΤ0Κομισιόν και κατόπιν ΔΝΤ. Αντίθετα οφείλουν να στηρ΄’ιξουν νεολαία, ανέργους, απολυομένους, γέροντες, ψυχασθενείς, μετανάστες. Και μάλιστα χωρίς τυη συνεργασία με κρατικούς φορείς κατα το δυνατόν.

    Στο βαθμό όμως που υπάρχουν εμπορευματικές δραστηριότητες ή καταθέσεις να φορολογούνται και μάλιστα όπως πρέπει να φορολογούνται όλες οι καπιταλιστικού τύπου δραστηριότητες…

  34. Νομίζω ότι είναι απαραίτητη η αναμόχλευση του ζητήματος της πολιτικής τοποθέτησης όσων αγαπούν την παράδοση της Ρωμιοσύνης , υπό τις παρούσες συνθήκες.

    Κι ας προκληθούν εντάσεις και συγκρούσεις. Είναι απαραίτητες και νομίζω πως θα αποδειχθούν γόνιμες.

    Αρκεί να μη νομίσει κανείς, ένθεν κακείθεν, ότι θα σώσει την Εκκλησία ή πως κουβαλά την απόλυτη αλήθεια.

    Νομίζω ότι ο φίλος Μάρκος Τ, θα ήταν καλό να προσπαθήσει να δεί τα πράγματα από την οπτική γωνιά του κυρ Νίκου Ψαρουδάκη,του παπα Γιώργη Πηρουνάκη , του Παπουλάκου, του Μακρυγιάννη, του παπα Ανυπόμονου, και των αφορισμένων από το Βατικανό ιερωμένων της «θεολογίας της απελευθέρωσης» στη Λατινική Αμερική.

    Αν τούτο μάλιστα γίνει σε αντιπαραβολή με κάποια ρασοφόρα καθάρματα που επέβλεπαν τα βασανιστήρια των κρατουμένων στα ελληνικά ξερονήσια, νομίζω ότι μπορεί να βρεθεί κοινός τόπος.

  35. @ Μisha

    Δεν έχω, παρά να συμφωνήσω σε πολύ μεγάλο βαθμό και στις δυο σου παρατηρήσεις.

    1) Στην 1η: Εάν όλοι είμαστε – και προσπαθούμε, όσοι προσπαθούμε – να είμαστε μέλη της θεανθρώπινης Εκκλησίας, τότε εκεί σωζόμαστε. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είμαστε «μαριονέτες» θεσμικών εκπροσώπων που συχνά «ξεχνούν» σε ποιά αναμένα κάρβουνα βρίσκονται…

    2) Στην 2η: Δυστυχώς ο φίλος «Μάρκος Τ» επέλεξε το ρόλο της επειφανειακής κριτικής και των ψευδών κατηγοριών. Έτσι νόμισε ότι ξεμπλέκει εύκολα με το ζέον πρόβλημα, που ούτως ή άλλως, θα γιγαντώνεται μπροστά μας με πολλαπλές οδύνες… Η οποιαδήποτε όμως προσπάθεια αναστοχασμού, ομολογώ, ότι θα μας χαροποιήσει διπλά…

  36. @ ΜΑΝΙΤΑΡΙ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕ
    ΩΣ ΤΑΚΤΙΚΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΑΣ,ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΟΧΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ,ΑΛΛΑ ΑΠΛΩΣ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΜΑΧΗ ΠΟΥ ΑΝΕΚΥΨΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΑΣ.
    ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΦΑΝΕΡΟ ΟΤΙ ΚΑΤΆΡΧΑΣ ΠΡΟΕΡΧΕΣΘΕ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΧΩΡΟ,ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΣΥΝΔΕΕΙ Η ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.ΑΥΤΗ Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΙΚΑΝΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΞΗ ΔΙΑΛΟΓΟΣ.
    Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ Η ΑΦΟΡΜΗ ΝΑ ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΑΣ ΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ,ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ,ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ,ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ,ΤΗΝ ΞΕΧΑΣΜΕΝΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ,ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ,ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.
    Η ΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ Σ’ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ[ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΚΚΕ ΣΤΗΝ ΛΕΞΗ],ΟΥΤΕ ΑΠΗΛΛΑΓΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΟΣΥΓΚΡΑΣΙΑ ΜΑΣ,ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΟΡΤΙΣΗ ΤΗΣ ΣΤΙΓΜΗΣ.
    ΕΧΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ Ο ΤΟΝΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΜΑΝΙΤΑΡΙΟΥ,ΜΑΛΛΟΝ ΑΔΙΚΕΙ ΤΟΝ ΜΑΡΚΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΟΜΟΨΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΗ ΔΡΑΣΗ.
    ΕΚΦΡΑΖΩ ΤΗΝ ΒΑΘΕΙΑ ΜΟΥ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΣΑΣ.

  37. Μανιτάρι-Μάρκε

    Πιστεύω ότι, με βάση το Ευαγγέλιο,τα πράγματα είναι πολύ απλά.

    Υπάρχει η Πολιτεία του Θεού και η Πολιτεία του Μαμωνά.
    Μεταξύ των οποίων υπάρχει χάσμα μέγα και αγεφύρωτο. «Ου δύνασθε δουλεύειν Θεώ και μαμωνά», λέει το Ευαγγέλιο.

    Η πολιτεία του Θεού οδηγεί στην κοινωνία της δικαιοσύνης και της ελευθερίας και της ειρήνης.

    Η πολιτεία του μαμωνά οδηγεί εδώ, που φτάσαμε. Και στα ακόμη χειρότερα, που θα φτάσουμε, αν δεν ανακρούσουμε πρύμνα.

    Αν επιμείνουμε να ακολουθούμε μοιρολατρικά το δολοφονικό (λαών και πολιτισμών) καθεστώς της τοκογλυφίας.

    Μπορούν οι χριστιανοί να ανήκουν στην πολιτεία του μαμωνά;
    Το Ευαγγέλιο λέει: ΟΧΙ.

    Γιατί ανήκοντας στην πολιτεία του μαμωνά είναι συμμέτοχοι και συνένοχοι σε όλα τα κακουργήματα, που διαπράττονται στ’ όνομά του.

    Αυτό βέβαια δεν εμποδίζει κάποιους-δυστυχώς τη συντριπτική λειονότητα, που διαβάζει και διδάσκει ανάποδα το Ευαγγέλιο- να λένε ΝΑΙ την πολιτεία του μαμωνά.

    Γιατί προφανώς τους ενδιαφέρει ο χρυσός και όχι ο Χριστός και οι «ελάχιστοι αδελφοί» του, που καταπιέζονται και αδικούνται και διώκονται, για να ευφραίνονται αυτοί, «καθ’ ημέραν λαμπρώς»….

    Αυτά λέει το Ευαγγέλιο. Τα υπόλοιπα είναι Προφάσεις εν αμαρτίαις»…

  38. @ παπα-Ηλίας

    Ευχαριστώ για τα … Ναζιστικο-καπιταλιστικά… σου (22/5/10). Έκανες την αρχή για ένα μεγάλο θέμα που ούτως ή άλλως είναι πάντα στην επικαιρότητα… έτσι με έβγαλες από ένα πρώτο κόπο….

  39. @ Μανιτάρι

    Τόσες και τόσες φορές κοπιάζεις εσύ για μένα. Καιρός ήταν να κάνω κι εγώ κάτι.
    Για να ιδούμε, θα υπάρξει συνέχεια ή θα μείνουμε στην αρχή. Οψόμεθα…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: