• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 602,799 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Βασιλικη στο Οι τελευταίες θετικές εξελίξει…
    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    eleni στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Απρίλιος 2010
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Μαρ.   Μάι. »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

«Δεν ξέρω τι θα πει αδιόριστος εκπαιδευτικός»

…είπε η υπουργός Παιδείας κα Διαμαντοπούλου στον Νίκο Χατζηνικολάου στο δελτίο ειδήσεων του ALTER, την Τρίτη και 13 του Απρίλη του 2010, ημέρα πρώτης παρουσίασης ενός πολυνομοσχεδίου  που προβλέπει «αλλαγές» για την πολύπαθη ελληνική εκπαίδευση…

Ας πούμε εμείς, λοιπόν, στην κυρία υπουργό, που ξέρουμε, από πρώτο χέρι, τι θα πει «αδιόριστος εκπαιδευτικός»…

Αδιόριστος εκπαιδευτικός στην Ελλάδα του 2010 είναι:

-Ένας ενήλικος που κάποτε υπήρξε έφηβος, με όνειρο να σπουδάσει και  να εργαστεί στην εκπαίδευση, να βοηθήσει τα νέα παιδιά να βρουν το δρόμο τους στη ζωή,  προσπαθώντας να μην επαναλάβει τα λάθη των δικών του καθηγητών, εμπνεόμενος όμως από αυτούς και για τα καλύτερα.

-Ένας ενήλικος που κάποτε υπήρξε φοιτητής σε πανεπιστημιακές «καθηγητικές» σχολές (κυρίως) και προετοιμάστηκε κάτω από δύσκολες και πιεστικές συνθήκες να εργαστεί στην εκπαίδευση το επόμενο …τέρμινο ( γενικώς), όπως του υπόσχονταν εμμέσως με την εισαγωγή του στο πανεπιστήμιο.

-Ένας πτυχιούχος πανεπιστημίου ο οποίος, έκανε μεταπτυχιακά, διδακτορικά, πήρε δεύτερο πτυχίο, παρακολούθησε δεκάδες σεμινάρια και συνέδρια, έμαθε χρήση Η/Υ, ξένες γλώσσες περιμένοντας τη σειρά του να διοριστεί ( βάσει των νόμων του Ελληνικού Κράτους, τους οποίους τα συγκεκριμένα δύο κόμματα εξουσίας ψήφιζαν τα τελευταία 35 χρόνια ).

-Ένας πτυχιούχος πανεπιστημίου ο οποίος εργάστηκε επί πολλά χρόνια σε άσχετες με το γνωστικό αντικείμενό του δουλειές, για να μπορέσει να επιβιώσει, χωρίς να επιβαρύνει τους γονείς του, περιμένοντας τη σειρά του για διορισμό (βάσει των νόμων του Ελληνικού Κράτους, πάντοτε, και των διαρκώς μεταβαλλόμενων ρυθμίσεων του Υπουργείου Παιδείας) είτε στην («αείμνηστη») επετηρίδα που το  κράτος κατάργησε το 1998, είτε στους ( δαιδαλώδεις και ατελείωτους)  πίνακες,  που παρέτειναν την αγωνία του για τα υπόλοιπα χρόνια.

-Ένας πτυχιούχος πανεπιστημίου, ο οποίος αναγκάστηκε να διαβάσει ξανά όλη την ύλη του Γυμνασίου και του Λυκείου της ειδικότητάς του, για  να δώσει εξετάσεις από 1 έως και 6 φορές στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για την εκπαίδευση (οι μεγαλύτεροι μαζί με τους μαθητές τους), αποτυχών για λίγα μόρια ή επιτυχών αλλά χωρίς διορισμό. Εσαεί αξιολογούμενος και διαρκώς αποτυχημένος, ακόμα και αν θεωρήθηκε στο μεταξύ ικανός για μερική απασχόληση στην εκπαίδευση.

-Ένας νέος εργαζόμενος επί χρόνια στην εκπαίδευση (ιδιωτική ή δημόσια) με ελαστικές σχέσεις εργασίες, με λειψές αμοιβές – σε επίπεδο «χαρτζιλικιού», με λειψά ένσημα, συλλέγοντας αγωνιωδώς ψίχουλα ωρών-«προϋπηρεσίας» για τον πολυπόθητο διορισμό, (πάντα σύμφωνα με τους νόμους του Ελληνικού κράτους), ατελείωτο τρέξιμο σε όλη την επικράτεια, χρηματοδότηση από την τσέπη του των αναγκαστικών του μετακινήσεων, ιδία κάλυψη των ασφαλιστικών του εισφορών μέχρι να τις καταβάλει ο εργοδότης του, καθυστέρηση μηνών (κάποτε και ετών) στην πληρωμή του, προσλαμβανόμενος και απολυόμενος όποτε ο εργοδότης του το θεωρεί σκόπιμο ή συμφέρον σύμφωνα με τα οικονομικά του σχέδια. Μέχρι τότε (;) η οικογένειά του καλύπτει όλα τα έξοδα…

-Ένας αναλώσιμος «νέος» (ετών 30, 40, καμιά φορά και 50…), ωρομίσθιος ή αναπληρωτής, που καλύπτει, όμως, πάγιες και διαρκείς ανάγκες, ο οποίος κάνει ακριβώς την ίδια εργασία με όλους τους διορισμένους συναδέλφους του, ο οποίος, αν και ωρομίσθιος, αναγκάζεται από τους διευθυντές των σχολείων στα οποία εργάζεται να καλύπτει κενά, να κάνει (παρανόμως) εφημερίες, να μην μπορεί να βγει από σχολείο του χωρίς άδεια από τη διεύθυνση, να απειλείται για την εργασία του την επόμενη χρονιά, αν μιλήσει, αν διαμαρτυρηθεί, αν κάνει απεργία, αν…

-Ένας άνεργος, κάθε χρόνο για τουλάχιστον 3 μήνες, την ώρα που οι διορισμένοι συνάδελφοί του αμείβονται κανονικά και για το διάστημα αυτό, έτσι ώστε να μπορούν απερίσπαστοι από βιοτικές έγνοιες να προετοιμάζονται για την επόμενη σχολική περίοδο, έτσι όπως πρέπει να ισχύει, δηλαδή, κανονικά για όλους τους εκπαιδευτικούς μιας «ευνομούμενης» χώρας που θέλει να «προοδεύσει», προετοιμάζοντας  μέσω της εκπαίδευσης τους αυριανούς υπεύθυνους πολίτες της, υποστηρίζοντας  αυτούς που αναλαμβάνουν το δύσκολο αυτό έργο.

-Ένας…. Ένας…ένας…

(ο κατάλογος σταματά εδώ, καθώς δεν μπορούμε να συμπεριλάβουμε όλες τις πλευρές του τι είναι ο αδιόριστος εκπαιδευτικός στη σημερινή Ελλάδα!)…

Όταν, λοιπόν, ένας εκπρόσωπος του κράτους λέει ξαφνικά  με θράσος και ανευθυνότητα απέναντι  στην κοινωνία, προκλητικά στους ίδιους  τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς «δεν ξέρω τι θα πει αδιόριστος εκπαιδευτικός» στην ουσία τους λέει : «δεν αναγνωρίζω, τώρα, το δικαίωμά σας να εργαστείτε στην εκπαίδευση με το πτυχίο που έχετε αποκτήσει, ακόμα και αν έχετε ήδη εργαστεί ως εκπαιδευτικοί, γιατί έτσι αποφάσισα, τώρα, ως κράτος».

Τώρα κι εμείς  ξέρουμε γιατί, μετά τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για την επιλογή (δήθεν) των καλύτερων εκπαιδευτικών, χρειάζεται να προστεθεί το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Κατάρτισης, ο θεσμός του δόκιμου εκπαιδευτικού για μια διετία, η «αξιολόγηση», η μείωση των προσλήψεων στην εκπαίδευση, το φόρτωμα των σχολικών αιθουσών με 30 άτομα σε κάθε τάξη (=«ο μαθητής πρώτα»), η μείωση των αποδοχών των εκπαιδευτικών, η ακόμα μεγαλύτερη απαξίωσή τους στην κοινωνία.

Όχι βέβαια για το καλό των  μαθητών, αλλά για την «τιμωρία» των απαιτητικών δασκάλων τους, και για να σφραγιστεί  με νόμο ( πολλούς «νόμους» για την ακρίβεια) η κατάργηση ΟΛΩΝ των υπόλοιπων δικαιωμάτων τους, για να γίνουν οι υποτακτικοί, τα πιόνια και οι κομπάρσοι  στα νέα κόλπα των μαθητευόμενων πάνω στις ζωές μας μάγων…

Ήδη έχουν ξεπεραστεί κάποια όρια…

Η «ύβρις» στην αρχαία τραγωδία ακολουθείται, ως γνωστόν, από τη νέμεση.

Βίκυ Κοτρίκλα, Αδιόριστη εκπαιδευτικός

ΠΗΓΗ: http://www.alfavita.gr/ank_b/ank15_4_10_750.php

Advertisements

10 Σχόλια

  1. Νέμεσις: Ας ρωτήσουν τον Μάκη, την Μαριορή και τον ΠΑΣΟΚοΝουΔόπουλο. Όποιος προσπάθησε να κάνει μεταρρύθμιση στην Εκπαίδευση, θεωρώντας ότι δεν υπάρχουν άνθρωποι παρά μόνο «αποτελεσματικότητες» έκαψε το πολιτικό του μέλλον. Κρίμα Αννούλα θα σε φάει το ΠΡΟ.ΠΟ. με τις αμερικανοδάφνες του.
    Μη νομίζεις ότι Επί Σωσία & Ληστού Ντουγρού για ΔουΝουΤου (http://tsouknida.blogspot.com/2010/04/blog-post_15.html) θα ξεχαστούν όλα.

  2. @ TSOUKNIDA

    Ακριβώς. Μπορεί έτσι να συμβεί, αφού όντως η Ύβρις οδηγεί στη Νέμεση.

    Η Αννούλα όμως ούτε έχει υπάρξει ποτέ «αδιόριστη», ούτε άνεργη… Αντίθετα έχει μάθει να χρησιμοποιεί όλη την εσπέρια σκέψη, χωρίς να χρησιμοποιεί τα θετικά της ανατολής (π. χ. φιλότιμο ξέρει τι να σημαίνει άραγε;).

    Για να είναι τυπικά και … αγγλοσαξωνικά συμβατά αυτά που λέει, εάν δεν έχεις πτυχίο ΚΑΙ παιδαγωγικής επάρκειας, παύεις για τη σκέψη της ξαφνικά να είσαι αδιόριστος εκπαιδευτικός. Όταν αποκτήσεις (κάποτε, εάν και εφόσον…) θα είσαι υποψήφιος αδιόριστος για την πολιτική της στρατηγική. Εάν περάσεις σε κάποιον ΑΣΕΠ θα είσαι για λίγο καιρό αδιόριστος εκπαιδευτικός και πιθανότατα με τους ελάχιστους διορισμούς θα την έχεις την «επιτυχία» ως προσόν στο βιογραφικό της ανεργίας ή θα τυλίγεις γύρους στους αγγλοσάξωνες που θα κάνουν πάφθηνες διακοπές στα ξε-πουλημένα νησιά μας…

    ΥΓ: Αυτή είναι και μια εξήγηση γιατί δεν ήθελε να έχει το επίθετο «εθνική» το Υπουργείο παιδείας, αφού οι γύροι των αδιόριστων εκαπιδευτικών θα έχουν δι-εθνική κατανάλωση… Η «ντροπή» στην πρώην επιτρόπισα των Βρυξελών λέτε να λέει κάτι ή η Νέμεσις θα της είναι αρκετή;

  3. Apo Dimou

    «Πτυχίο: Μαγικό χαρτί που οδηγεί σε πρόσληψη ή διορισμό. Δεν έχει σημασία αν το πήρατε παπαγαλίζοντας ή το αγοράσατε από ανατολικό Πανεπιστήμιο. Από την στιγμή που το έχετε, είστε «αδιόριστο κάτι» (π. χ. αδιόριστος εκπαιδευτικός) που απαιτεί διορισμό.»

  4. @ Smirnov

    Αποδεκτή η πρόκλησή σας και το γάντι:

    1) ΔΙΚΑΤΣΑ: Αναγνωρίζει πτυχία εξωτερικού είτε εξ ανατολών (δίδακτρα) είτε εξ εσπερίας κολέηγια (απλα μεταλυκειακα ΙΕΚ) δίνοντας συχνά γύρω στα πέντε εως δεκα ακομα μαθηματα εξετασεις.

    2) 30.000 αναπληρωτες-ωρομίσθιοι:
    έχουν βγαλει με 7 Ευρω (εξειρουμενης της μετακίνησης ή διαμονής στου … «διαόλου τη μάννα) τα άπλυτα του κράτους που έφαγε το χρήμα με : Χρηματηστηρια, ολυμπιακους, δημόσια εργα, ΔΕΚΟ, κόμματα, τοξικά ομόλογα, Ανώνυμες «αθλητικές» εταιρείες, γκόλντεν υπουργους και επιτρόπους… πολλοί εκ των οποίων δεν έχουν δουλέψει ούτε για ένα σάντουιτσ…

    3) 180.000 εκπαιδευτικοι στη βασική παιδεία:
    βγάζουν τη λάντζα κατα 95% με το φιλότιμο…. και με απεργιες μεγάλες καθε δέκα χρόνια…

    4) ΤΕΙ-Περιφερειακά ΑΕΙ: Γεμάτα με ωρομίσθιους …

    Βρε ξοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοούυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ κλέφτες, λωποδύτες, αγιογδύτες….

    ΥΓ: Μήπως γνωρίζετε τα δυο κόμματα μέχρι πότε έχουν τσιμπήσει την κρατική αποζημίωση με τα τελευταία ποσοστά; Μήπως γνωρίζετε πόσα χρωστάνε στην πάλαι ποτέ Ολυμπιακή;

  5. μανιταρι δεν ειμαι σιγουρος οτι καταλαβαινω τι ειδους απαντηση ειναι αυτη η τελευταια. ΤΟ γεγονος οτι καποιου σπαταλούν ή/και κλεβουν ειναι λογος να ανεχτουμε ακομα περισσοτερη σπαταλη? Να μοιρασουμε 1000 ευρω και σε καποια τυχαια ομαδα Ελληνων?

    κατα τα αλλα εδω γινεται μια συζητηση σχετικα με το κειμενο
    http://buzz.reality-tape.com/story.php?title=Δεν-ξέρω-τι-θα-πει-αδιόριστος-εκπαιδευτικός%2FΒίκυ-Κοτρίκλα

  6. @ S G

    …Βρε βρε καλώς τον!!!! Βεβαίως όχι σπατάλη. Όμως εγω πια δέχομαι την επαναστατική άποψη πια πολλών οικονομολόγων για άρνηση πληρωμών στα χρέη (και) του κράτους μας προς τους πολύ μεγάλους λοποδύτες – «απεχθές χρέος» με ό, τι αυτο συνεπάγεται. Οικονομολόγος δεν είμαι, αλλά προς τα εκεί βλέπω τη σκέψη μου.

    Πάντως οι λοποδύτες πάνε φιρί-φιρί, αφού περάσουμε από την ύβρι, να πάμε στη νέμεσι. Θα ευχηθώ να τα πάμε καλύτερα από την Αργεντινή….

  7. Είστε εντελώς εκτός θέματος

    «. Όμως εγω πια δέχομαι την επαναστατική άποψη πια πολλών οικονομολόγων για άρνηση πληρωμών στα χρέη..»

    Όπως ;;;

  8. @ Smirnov

    Όχι φίλε μου. Είμαι στο κέντρο του θέματος: Όλες οι πολιτικές του ΥΠΕΠΘ, όπως οι ελαχιστοποιήσεις των διορισμών και τα δήθεν παιδαγωγικά φίλτρα έγιναν λόγω του προγράμματος σταθερότητας – ελπίζω να το γνωρίζεις – και του «επαχθούς χρέους». Τελικά ποιός είναι εκτός θέματος;

  9. Αναρωτιέμαι γιατί πάντα βλέπουμε την μισή αλήθεια, αυτή που μας συμφέρει; Δεν ξέρουμε ότι καθηγητής μπορεί να γίνει απόφοιτος Πολυτεχνικής, οδοντιατρικής σχολής ή και κομμωτικής ακόμα, και μάλιστα δουλευοντας με προνομιακό ωράριο 6-7 ώρες την εβδομάδα; Πως επωφελήθηκαν του νόμου περί πολυτεκνίας και διορίστηκαν κάποιοι που είχαν ξεχάσει που είχαν βάλει το δίπλωμά τους (όχι πτυχίο καθηγητικής σχολής απαραίτητα, να είμαστε ακριβείς).
    Όσο για την άποψη ότι για το οικονομικό χάλι φταίνε μόνο οι τράπεζες, οι μεγαλοκαρχαρίες του πλούτου, οι πολιτικοί κλπ. θα συνιστούσα όλοι μας να κάνουμε λίγη αυτοκριτική. Ο καθένας ότι μπορούσε να «φάει» απ΄το κράτος (το κοινωνικό σύνολο δηλαδή) έφαγε, είτε άμεσα, είτε έμμεσα. Ο καθένας, ανάλογα με το πόστο του, πήρε το μερίδιό του (ο τραπεζίτης περισσότερα, εγώ λιγότερα) και τώρα ο καθένας δείχνει τον άλλο (οι κεφαλαιούχοι τους δημοσίους υπαλλήλους και εκείνοι το αντίστροφο). Κι αυτός που δεν έφαγε θεωρούνταν πάντα βλάκας. Το να είσαι δημόσιος υπάλληλος και να προσπαθείς να προσφέρεις όσο μπορείς περισσότερα στη δουλεία σου, το να φροντίζεις να μην σπαταλάς τα δημόσια χρήματα θεωρείται μεγάλη ηλιθιότητα που αγγίζει τα όρια της ανάγκης για ψυχιατρική εξέταση. Δεν έχουμε όλοι παρόμοιες καθημερινές εμπειρίες από το χώρο δουλειάς μας ή άλλους χώρους συναλλαγής με το δημόσιο, ώστε να θεωρείται κατόρθωμα το να μπορέσει κανείς να βρει έναν ανεκτικό υπάλληλο, να κάνει τη δουλειά του και να μην σε κάνει να αισθάνεσαι τουλάχιστον άβολα που τον απασχόλησες και τον ανάγκασες να εργαστεί;

  10. @ Φιλοσόφου Μαρία

    Δέχομαι ότι όλα μπορούν να μπουν στο τραπέζι. Απλά να προσέξουμε τα … ληγμένα….

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: