• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 600,822 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    eleni στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    Οι 19+2 εκκλησιές τη… στο Η Παναγιά της Κέρτεζης ως ΜτΒ…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Απρίλιος 2010
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Μαρ.   Μάι. »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Μεγάλο Σάββατο: «Και ζωήν εγείρας εξ ύπνου και της φθοράς»

Φθορά και «ύπνος» αποτελούν τα δυο μεγάλα εμπόδια στην πραγμάτωση της επί γης αταξικής κοινωνίας, του γήϊνου παραδείσου. Η φθορά της βιολογικής ζωής, είναι αυτή που καταλήγει είτε βίαια από φυσικές ή κοινωνικές αιτίες, είτε αιφνίδια από μια ανίατη ασθένεια, είτε αργόσυρτα με το μαρτύριο των γηρατειών στο θάνατο… Ο «ύπνος» αφορά την παράλυση του νου και της καρδιάς. Αφορά δηλαδή το σκότος στην όραση του νου για το νόημα πέρα από την επιβίωση, αλλά αφορά και την περιδίνηση των συν-αισθημάτων της καρδιάς, που εμποδίζουν το νου να ξεφύγει από το φαύλο κύκλο αδιεξόδου.

Η βιολογική φθορά πάντως, που θεωρείται σύμφυτη της έμβιας ζωής, αποτελεί ταυτόχρονα και μια ασπίδα, ένα τείχος προστασίας από την κυριαρχία σε προσωπικό επίπεδο των αδιέξοδων «παθών», αλλά και μια προστασία της όποιας «κοινωνίας» από την απόλυτη κυριαρχία των «δυνατών», μέσω της εξουσίας, της γνώσης και της ιδιοκτησίας.

Ο «ύπνος» σε προσωπικό επίπεδο αποτελεί μια ανάπαυλα από τον καθημερινό κόπο της επιβίωσης και της φθοράς, αλλά και μια ανακούφιση από τη σχιζοφρένεια που αναδύεται από την «ταξική» εκμετάλλευση, τη βία της εξουσίας και την κυριαρχία των εμπόρων της γνώσης, πληροφορίας και τεχνολογίας. Αποτελεί όμως σε κοινωνικό επίπεδο και τη δυνατότητα έγερσης και εξ-έγερσης για μια δικαιότερη κοινωνία, ανεξάρτητα από τις όποιες ιστορικές αστοχίες τους.

Ο Ιησούς αποδέχτηκε εκούσια τόσο την προσωπική ανθρώπινη φθορά, δηλαδή το βιολογικό θάνατο ευθύς εξ αρχής με την ενανθρώπιση – όπως ακριβώς αυτός είναι σύμφυτος με κάθε βιολογικό όν. Απλά η προσωπική, κοινωνική και πολιτική απανθρωπιά κατάφερε να τον οδηγήσει με τον χειρότερο τρόπο: Το άδικο μαρτύριο του σταυρού…

Ο Ιησούς λειτούργησε συχνά ως «ο υπνών» – «ο αναπεσών» – ώστε να φαντάζει ως ένας από τους πολλούς, από τη στιγμή της σύλληψης έως και την είσοδο στα Ιεροσόλυμα. Βεβαίως υπήρχαν φάσεις στη επίγεια ζωή Του που έδειξε όψεις του Θεού Λόγου, είτε δημόσια (σημεία θαυμαστών ιάσεων ή αναστάσεων), είτε σε πολύ μικρή κλίμακα (μεταμόρφωση στο Θαβώρ).

Όμως θα ήθελα να σημειώσω τρεις σημαντικές φάσεις που φάνηκαν ως «υπνώσεις», λειτούργησαν όμως ως «παγίδευση» των δαιμονικών δυνάμεων, δηλαδή κεντρικά σημεία καθολικών διαστάσεων λύτρωσης ανθρώπων και κτίσης από τα δεσμά της πραγματικής βιολογικής φθοράς (έως θανάτου) και του πολυποίκιλου «ύπνου» της ανθρωπότητας:

Ι) Η μη αποτροπή της προδοσίας του Ιούδα Ισκαριώτη.

ΙΙ) Η καρτερία της σταύρωσης – θανάτου επί «Ποντίου Πιλάτου».

ΙΙΙ) Η τριήμερος ταφή – σαββατισμός από τους Ιωσήφ και Νικόδημο.

«Κατεβαίνοντας» στα τρίσβαθα του πολυποίκιλου «Άδη», του τροπικού χώρου δηλαδή της «κόλασης», όπου συνάντησε τις ζώσες εκτός βιολογικής διάστασης υπάρξεις, και «Ανέστη» πλήρης, συναναστών όσες αποδέχτηκαν τον τρόπο της δικής Του Ζωής.

Δεν αναφέρομαι μόνο στις ψυχές των απανταχού πεθαμένων, αλλά και σε κάθε τραυματισμένη, βασανισμένη και πνευματικά πεθαμένη ύπαρξη έως τη συντέλεια. Αυτός ο «Σαββατισμός», η εις «Άδου κάθοδος» του Ιησού, που ήταν και είναι ο αναμενόμενος Χριστός του Θεού, αποτελεί την μόνη ελπίδα. Όπως μου έγραψε ένας φίλος και σύντροφος: «Η Ανάσταση Εκείνου εγγυάται και την Ανάσταση όλων των καταπιεσμένων, καταφρονεμένων ανθρώπων που τους έχουν κλέψει τη ζωή και την αξιοπρέπεια».

Περισσότερα:

Μ. Σάββατο: Kυοφορία στο χωροχρόνο των εν Άδη συνειδήσεων!

Δημοσιεύθηκε την Απριλίου 26, 2008 από manitaritoubounou

Στο βαθμό που συμπεριφερόμαστε ως δήθεν, είναι αδύνατο να μας αγγίξει το μυστήριο του Πανάγιου τάφου….

ΠΗΓΗ εικόνας: http://www.rel.gr/photo/thumbnails.php?album=33

Advertisements

3 Σχόλια

  1. Καλή Ανάσταση Μανιτάρι
    και τώρα και πάντα

  2. @ tsouknida

    … Αντεύχομαι … και πάντα και τώρα…

  3. Καλή Ανάσταση!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: