• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 605,559 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Ιωάννης της Κροστάνδ… στο Ιωάννης της Κροστάνδης ο άγιος…
    Ιβάν ο οχληρός στο Ιωάννης της Κροστάνδης ο άγιος…
    Chaturbate στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Βασιλικη στο Οι τελευταίες θετικές εξελίξει…
    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Φεβρουαρίου 2010
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Ιαν.   Μαρ. »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28  
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Η άλλη όψη στο Γυμν. Χρυσοπηγής Χανίων με παραίτηση του προέδρου της ΕΛΜΕ

Ευτυχώς ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Χανίων χθες βράδυ κατάφερε, ό,τι δεν κατάφερε για το … facebook απέναντι στα ντόπια και πανελλαδικά ΜΜΕ: να δει με ψυχραιμία το λάθος της υπερεκτίμησης του διαδικτύου*  και να αντισταθεί στα κελεύσματα της παράταξής του (Αγων. Συνεργασίας) να μη παραιτηθεί από τη θέση του. Τουλάχιστον φεύγει με αξιοπρέπεια.

* Ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Χανίων Βασίλης Παπαστάμος δήλωσε στα ΜΜΕ (δείτε στα ΝΕΑ) πως «παρότι η ΕΛΜΕ δεν έχει αρμοδιότητα για θέματα ποινολογίου μαθητών, θεωρούμε ότι η συγκεκριμένη περίπτωση αναδεικνύει το μεγάλο έλλειμμα και το κενό που υπάρχει στους εκπαιδευτικούς, όσον αφορά τη γνώση για τον ψηφιακό κόσμο και την ψηφιακή κοινωνία στην οποία ζούμε. Η συγκεκριμένη τιμωρία δεν θα έπρεπε, κατά την προσωπική μου γνώμη, να επιβληθεί και δεν θα δινόταν αν οι εκπαιδευτικοί είχαν επιμορφωθεί επί της ουσίας και χρησιμοποιούσαν τις νέες τεχνολογίες».

Οι πληροφορίες λένε πως υπήρξε κείμενο που ψηφίστηκε από την πλειοψηφία του ΔΣ της εκεί ΕΛΜΕ, που

έβαζε και το ζήτημα των τεχνολογιών και το ζήτημα της επίγνωσης της πλειοψηφίας των καθηγητών και την απόφαση του συλλόγου διδασκόντων σε άλλη, δηλαδή σε στέρεα βάση.

Η παραίτηση βεβαίως υπήρξε κυρίως επειδή έχασε την εμπιστοσύνη των συναδέλφων του και ειδικά του συλλόγου διδασκόντων του εν λόγω σχολείου. Δείτε την άποψη του συλλόγου:

1Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ (ΧΡΥΣΟΠΗΓΗΣ)

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Εμείς, οι καθηγητές και οι καθηγήτριες του 1ου Γυμνασίου Ελ. Βενιζέλου Χανίων, μετά την έκταση που πήρε το θέμα της τιμωρίας των δύο μαθητριών του σχολείου μας από το Σύλλογο Διδασκόντων, μετά τις δημοσιογραφικές ανακρίβειες και τις επιθέσεις που δεχτήκαμε για την εκπαιδευτική μας επάρκεια, παιδαγωγική  συγκρότηση και ευθύνη, αισθανόμαστε την ανάγκη να τοποθετηθούμε δημόσια τόσο, όσον αφορά στα πραγματικά περιστατικά που σημειώθηκαν, όσο και στη δημοσιογραφική τους διαχείριση που προκάλεσε εύλογη ανησυχία στην κοινή γνώμη.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων ασχολήθηκε με το περιεχόμενο και μόνο των δημοσιεύσεων στο διαδίκτυο, στο οποίο αναφέρονταν ακραίοι υβριστικοί χαρακτηρισμοί, συκοφαντίες και χυδαιότητες σε βάρος της Διευθύντριας, καθώς και βίντεο, το οποίο είχε τραβηχτεί μέσα στην τάξη, κρυφά από το διδάσκοντα και συνοδευόταν επίσης με υβριστικά σχόλια. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα περισσότερα από αυτά τα σχόλια και το βίντεο αποσύρθηκαν μετά από την παρέμβαση μητέρας. Συνεπώς οι μαθήτριες κλήθηκαν από το Σύλλογο των Διδασκόντων να δώσουν εξηγήσεις, όχι επειδή εξέφρασαν τα συναισθήματά τους στο ηλεκτρονικό τους λεύκωμα, αλλά γιατί διέσυραν δημόσια Σχολείο και καθηγητές,  παραβιάζοντας κατοχυρωμένα ατομικά δικαιώματα.

Ο Σύλλογος των Διδασκόντων μοχθεί, με παιδαγωγικά κριτήρια, να μεταβάλει τις παραβατικές συμπεριφορές και τις ανάρμοστες πράξεις κάποιων μαθητών και μαθητριών του σχολείου και στηρίζει τη λειτουργία του σε βασικές παιδαγωγικές αρχές, όπως είναι ο σεβασμός της προσωπικότητας και η αποδοχή των Δικαιωμάτων του Άλλου ανεξάρτητα αν αυτός λέγεται καθηγητής, γονέας ή μαθητής.

Ο Σύλλογος των Διδασκόντων θεωρεί, ωστόσο, πως είναι παιδαγωγικά ορθό να επιβάλλονται ποινές που προβλέπονται από τον κανονισμό λειτουργίας των σχολείων, όταν εκδηλώνονται συμπεριφορές μαθητών ή μαθητριών που έχουν στόχο το δημόσιο διασυρμό οποιουδήποτε, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη το μέσο που επιλέγεται για το σκοπό αυτό. Επομένως το ζήτημα δεν εντοπίζεται, όπως υποστηρίζουν ορισμένοι,  στη γνώση ή μη της χρήσης των νέων τεχνολογιών και ιδιαίτερα του διαδικτύου από τους καθηγητές του σχολείου, αλλά στο αν είναι παιδαγωγικά ορθό να υπάρχουν συνέπειες για τέτοιες πράξεις.

Στη συνεδρίαση του Συλλόγου των Διδασκόντων έγινε σοβαρή και σε βάθος συζήτηση, παρουσία του Προεδρείου του 15μελούς Συμβουλίου των μαθητών, του προέδρου της τάξεως και των δύο μαθητριών. Η απόφαση στη συνέχεια πάρθηκε πλειοψηφικά, με πλήρη παιδαγωγική ευθύνη και λαμβάνοντας υπόψη τη δυνατότητα να συνεχίσει το παιδί τη φοίτησή του. Αξίζει να σημειωθεί ότι πριν παρθεί η απόφαση αυτή είχε προηγηθεί ενημέρωση και συζήτηση με την ίδια τη μαθήτρια και τον κηδεμόνα της για το θέμα των συνεπειών.

Αυτό ήταν το θέμα που πήρε πανελλήνιες διαστάσεις από την προβολή του στα Μ.Μ.Ε., ακόμα και τα αθηναϊκά. Ως Σύλλογος Διδασκόντων καμία αντίρρηση δεν έχουμε για την προβολή και παρουσίαση οποιουδήποτε θέματος, το οποίο μπορεί να ενδιαφέρει την κοινή γνώμη. Μας λυπεί, ωστόσο, το γεγονός ότι η παρουσίαση του θέματος έγινε από την πλειονότητα των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας με στόχο τον εντυπωσιασμό, ώστε να συσκοτιστεί η ουσία της υπόθεσης αντί να αναδειχθεί και με προφανή στόχο να παρουσιαστεί η απόφαση των διδασκόντων ως ακραίο δείγμα αυταρχισμού, «αποτέλεσμα της άγνοιας των νέων τεχνολογιών από τους καθηγητές και της ανεπάρκειάς τους, επιστημονικής και παιδαγωγικής».

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε αρχικά κι ο πρόεδρος της Ε.Λ.Μ.Ε. Νομού Χανίων με την απαράδεκτη δήλωσή του στα Μ.Μ.Ε., πως δε συμφωνεί με την απόφαση του Συλλόγου των Διδασκόντων, γιατί κατά τη γνώμη του είναι προϊόν της άγνοιας των νέων τεχνολογιών από τους εκπαιδευτικούς, λες και αν ήξεραν όλοι οι εκπαιδευτικοί πώς να πλοηγούνται στο διαδίκτυο, θα ανέχονταν κιόλας να διασύρονται και να συκοφαντούνται δημόσια με εικόνα και λόγο. Αξίζει να σημειωθεί πως σ’ αυτές τις δηλώσεις προέβη χωρίς να φροντίσει να ενημερωθεί στοιχειωδώς για το θέμα και χωρίς να έχει έλθει σε επαφή με το σχολείο μας. Δεν μπορεί να πιστέψει κανείς πώς είναι δυνατόν ο εκπρόσωπος του κλάδου των εκπαιδευτικών όχι μόνο να συνεργεί στο να κατηγορηθούν αδίκως συνάδελφοί του για επιστημονική και παιδαγωγική ανεπάρκεια, αλλά και να συναινεί ουσιαστικά με τη δήλωσή του στη  συνεχή προσπάθεια των τελευταίων χρόνων απαξίωσης του δημόσιου σχολείου και των λειτουργών του.

Μετά από τα παραπάνω διερωτάται κανείς: θέλουμε για τα παιδιά μας μια κοινωνία που στο όνομα της πληροφόρησης επιτρέπει την ασυδοσία και τη διαστρέβλωση της αλήθειας;

ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ

ΠΗΓΗ: http://www.anaitolika.gr/article.php?artro=7899

ΠΗΓΗ 2: http://chaniatown.gr/chania/local-news/3406

Advertisements

22 Σχόλια

  1. Κοίτα, κατά τη γνώμη μου η αλήθεια είναι στη μέση, όπως πάντα είναι σε αυτά τα πράγματα.
    Οι μαθητές αναπαράγουν αυτά που οι γονείς τους παρακολουθούν κάθε βράδι στα επίσημα ΜΜΕ, κρυφές κάμερες, και αποκαλυπτικά δελτία, όπου δίκαιοι και άδικοι παραδίδονται στη χλεύη με επιλεκτικές αποκαλύψεις και επιλεκτικά βίντεο. Πολλές φορές τα βίντεο αυτά βγάζουν λαβράκι, άλλες φορές όμως το μοντάζ κάνει καλά τη δουλειά του.
    Οι καθηγητές, άνθρωποι και αυτοί βιώνουν μια κατάσταση πολιορικίας από το γεγονός της ύπαρξης των καμερών στα κινητά, αλλά και άλλων πιο προηγμένων γκάτζετ, μη τυχόν μια στιγμή «που θα σπάσουν τα νεύρα» τους (φωνάξουν και όχι βρίσουν) βρεθούν βορρά με αυτή τους τη στιγμή που μπορεί να συμβεί στον καθένα στο διαδίκτυο. Και αυτό δεν είναι κακό για τους ίδιους, αλλά για την ίδια τη διδακτική πράξη γιατί δεν μπορεί κανείς με φοβικά συναισθήματα να μεταδώσει πραγματική γνώση, μετάδοση που είναι διαδικασία ελευθερίας.
    Από κει και πέρα, κατά την γνώμη μου ο σύλλογος ελέγχεται για την αντίδρασή του από την στιγμή της αποκάλυψης της…. έργω εξύβρισης.
    Αντί να το ανοίξει στην κοινωνία., αντί να ζητήσει την συνδρομή της περιβάλλουσας κοινότητας, αντί να το κάνει δική του αγωνιστική διεκδίκηση ατομικών δικαιωμάτων, όπως το καλά το έβαλε. Να το δημοσιοποιήσει ως πρόβλημα, επέλεξε την εύκολη λύση των μέτρων, των μέτρων που τόοσα χρόνια δεν έχουν λύσει τίποτα.
    Για μένα δεν είναι ευθέως ζήτημα παιδαγωγικής, αλλά ζήτημα αναζήτησης ρόλου, τι είσαι βρε δάσκαλε, ανύμπορο και σκουριασμένο γρανάζι ενός συστήματος, που κουτσαίνοντας αποκαθιστάς την διασαλευθείσα τάξη, η οδηγός σε σκοτεινά τούνελ;

  2. @ tsoyknida

    Σου αρέσει να γίνεσαι «αιρετικός», αλλά δεν είναι πάντα τα πράγματα συμβατά σ΄αυτήν την κατεύθυνση. Συγκεκριμένα:

    1) Σε κανένα σχολείο της χώρας, σε κανένα σεμινάριο, με καμιά εγκύκλιο του ΥΠΕΠΘ (τα σχολεία δεν ειναι Σάμερχιλ…), σε κανένα σεμινάριο πρόληψης δεν έχει ακόμα αποφασιστεί το … βούκινο που πτοτείνεις. Γι αυτό θυερω σοφή την απόφαση του συλλόγου διδασκόντων. Θα πρέπει να συνεκτιμήσουμε ότι «όσα ξέρει ο νυκοκοίρης, δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος». Η απόφαση λοιπόν του νοικοκύρη και μάλιστα συλλογικού νοικοκύρη γνώριζε ακόμα το ιστορικό της μαθήτριας και το πως μπορεί να δεχτεί ο τοπικός περίγυρος μια πρόταση σαν αυτή που προτείνεις. Να συνεκτιμήσουμε και την πληροφορία μου πως οποιαδήποτε άλη ποινή (δεν μπορούσε να μην τιμωρήσει) δεν έστελνε αυτόματα την μαθ’ήτρια στην ίδια τάξη λόγω πολλών απουσιών.

    Η αλήθεια είναι ανάμεσα λες, αλλά δεν λες ότι η «χρυση τομή» δεν είναι ποτέ στη μέση, δεν είναι εκεί που λειτουργούν οι Πόντιοι Πιλάτοι.

    2) Δεν ανήκω και εγώ σ’ αυτούς που δεν τιμωρούν ποτέ τα παιδιά τους ή τους μαθητές τους.

    3) Δεν θέλω να πέσω θύμα της μεγάλης αγοράς του νετ και να δεχτώ την ασυδοσία των ανηλίκων. Το τι αναρτούσε δημόσια εκεί δεν λέγεται.

    4) Το τι πραγματικά συμβαίνει στον κόσμο των νέων παιδιών όντως θέλει μια βαθύτερη συλλογική προσέγγιση, κατ αρχήν των εγγύς, χωρίς απλόχερο χάιδεμα των χυδαίων παραβατικών συμπεριφορών…

    ΥΓ: Ανεξάρτητα με τον αιρετικό τρόπο που αντέδρασε ο παρομοίων με σένα αντιλήψεων ΠΡΩΗΝ πρόεδρος της εκεί ΕΛΜΕ ο σύλλογος κράτησε γερά και στη συζήτηση που ανοίγει φανερώνει ότι τα συλλογικά υποκείμενα ακόμα καλά κρατούν…

  3. Δεν είμαι εναντίον των τιμωριών, αρκεί να έχουν νόημα και αποτελεσματικότητα. Το γεγονός ότι πήρε τις διαστάσεις που πήρε το θέμα και ειδικότερα μετά την τιμωρία, δείχνει ότι δεν ήταν πρόβλημα μιας μαθήτριας και μόνο.
    Το σχολείο δεν είναι νησίδα στο πέλαγος. Επέτρεψε μου, την παρατήρηση ότι συχνά ορισμένοι εκπαιδευτικοί σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο έχουνε άμυνες να άνοιξουν λίγο τα πρίσματα μέσα από τα οποία βλέπουνε την πραγματικότητα, να δεχτούν ότι τα πράγματα τους ξεπερνούν και να αναζητήσουν βοήθεια. Ίσως εδώ παίζουνε και το παιγνίδι του συστήματος που τους θέλει έτοιμους και υπέυθυνους για όλα..
    Δυστυχώς βούκινο, έγινε το θέμα μετά. Αν όλοι είχαν δράσει παρεμβατικά και όχι μόνο αποδίδοντας δικαιοσύνη, το κλάμπ θα είχε κατεβεί, θα το είχε μάθει μόνο ο στενός κύκλος των μαθητών και οι καθηγητές μαζί με την κοινότητα θα μπορούσαν να κάνουν παρεμβάσεις, να συζητηθεί το θέμα να δούμε πως μπορεί να αντιμετωπιστεί. Ενδεχομένως σε αυτή την κατεύθυνση, αν άλλα σχολεία ήταν κοντα θα μπορούσε και να προταθεί σε μαθητές να αλλάξουν σχολείο, αφού μετά από αυτά θα είχε κλονιστεί ενδεχομένως ανεπανόρθωτα η σχέση τους με κάποιους καθηγητές.
    Παρακαλώ να μην ταυτίζεις με τον πρόεδρο της ΕΛΜΕ. Αν ήμουν στη θέση του, θα έλεγα προς τα έξω, ο φορέας μας προσπαθεί ώστε να διευθετηθεί το θέμα και θα παρενέβαινα διορθωτικά και προς τις δυο κατευθύνσεις. Ιδιαίτερα προς τους συναδέλφους- συμβουλευτικά πάντα και όχι φανερά και μετά ως εκπρόσωπος εργαζομένων που έχουν δικαίωμα για υγιεινές συνθήκες εργασίας προς τους γονείς των παιδιών και τα παιδιά.

  4. και δεν μίλησα για βούκινο, μίλησα για άνοιγμα. Άνοιγμα με προσεκτικό, θεραπευτικό με την ευρεία έννοια τρόπο

  5. @ ΤΣΟΥΚΝΙΔΑ

    Δεν σε ταυτίζω, απλά διαπίστωσα κάποιες κοινές κατευθύνσεις.

    Επί τη ευκαιρία μου σταλθηκε και ανακοινώνω την απόφαση του ΔΣ της ΕΛΜΕ Χανίων:

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΛΜΕ ΧΑΝΙΩΝ

    Θέμα: Με αφορμή την απόφαση για αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος της μαθήτριας του Γυμνασίου Χρυσοπηγής

    Τα μέλη του ΔΣ της ΕΛΜΕ Χανίων, έλαβαν γνώση για το θέμα, την Πέμπτη 11 Φλεβάρη, την στιγμή δηλαδή πού έπαιρνε το θέμα μεγάλες διαστάσεις πανελλαδικά. Αφού ενημερώθηκε αναλυτικά από τον Σύλλογο Διδασκόντων και το Σύλλογο Γονέων του Γυμνασίου την ίδια ημέρα, σε συνεδρίαση του στις 16/2, δηλώνει τα εξής:

    α) Οι ενέργειες της μαθήτριας όπως και άλλων μαθητών σε σχέση με την ιστοσελίδα, ήταν υβριστικές και προσβλητικές για την διευθύντρια,τους καθηγητές του σχολείου και κατ’ επέκταση για όλη την σχολική κοινότητα του Γυμνασίου.

    β) Ο σύλλογος διδασκόντων δεν τιμώρησε την έκφραση του συναισθήματος με την χρήση του μέσου (facebook), αλλά το περιεχόμενο, με παιδαγωγική και κοινωνική ευαισθησία απέναντι στους μαθητές. Το είδος της τιμωρίας επιβλήθηκε από το συμφέρον της μαθήτριας, αφού κάθε άλλη τιμωρία θα οδηγούσε την επανάληψη της σχολικής χρονιάς και έγινε με την σύμφωνη γνώμη του κηδεμόνα.

    γ) Οι ίδιοι οι ενδιαφερόμενοι μαθητές, αποδέχονται ότι έσφαλαν και ο Σύλλογος Γονέων του σχολείου δηλώνει ότι δεν υπάρχουν καταγγελίες για κακή συμπεριφορά του σχολείου ή μεμονωμένων καθηγητών έναντι των μαθητών.

    δ) Θεωρεί ότι οι δηλώσεις του προέδρου της ΕΛΜΕ στην εφημερίδα Χανιώτικα Νέα ( Πέμπτη 16/2), χρεώνουν με επιστημονική και παιδαγωγική ανεπάρκεια το σύνολο των εκπαιδευτικών της χώρας, πράγμα άδικο, ανυπόστατο και επικίνδυνο όχι μόνο για τους εκπαιδευτικούς, αλλά κυρίως για την νεολαία.

    Αντιθέτως, λόγω της προσφοράς των εκπαιδευτικών, έχει αντέξει ως τώρα η συνοχή του κοινωνικού ιστού, σε μια εποχή έντονων μεταβολών και αντιθέσεων (μεταναστευτικά ρεύματα, κοινωνία του θεάματος κ.λ.π), κάτω από αντίξοες συνθήκες, παρά την συνεχόμενη υποχρηματοδότηση της παιδείας και την προσπάθεια απαξίωσης του έργου τους.
    Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ εκφράζει την απόλυτη πίστη του, στις παιδαγωγικές ικανότητες των συλλόγων διδασκόντων και στην ανυστερόβουλη και ανιδιοτελή τους επίδραση στις συνειδήσεις της νεολαίας.
    Θεωρεί την απόφαση του προέδρου της ΕΛΜΕ να παραιτηθεί γενναία και παραδειγματική.

    ΤΟ ΔΣ της ΕΛΜΕ ΧΑΝΙΩΝ

  6. http://apouro.blogspot.com/2010/02/blog-post_18.html
    δείτε και εδώ όπου συζητιέται το θέμα. Μου κάνει εντύπωση ότι κανείς δεν σκέφτεται και τους καθηγητές. Μήπως φταίει αυτή η αίσθηση παντοδυναμίας κάτω από την οποία κρύβεται η ουσιαστική αδυναμία;

  7. …»Ο σύλλογος διδασκόντων δεν τιμώρησε την έκφραση του συναισθήματος με την χρήση του μέσου (facebook), αλλά το περιεχόμενο»
    Μη μου πεις ότι αυτό δεν είναι ρητορικό;
    «Το είδος της τιμωρίας επιβλήθηκε από το συμφέρον της μαθήτριας, αφού κάθε άλλη τιμωρία θα οδηγούσε την επανάληψη της σχολικής χρονιάς και έγινε με την σύμφωνη γνώμη του κηδεμόνα»
    Όμως κάποιοι διεφώνησαν, αλλιώς δεν θα έβγαινε στο Πανελλήνιο. Τι περισσότερο καλό, αν σε εκείνο το πρακτικό δεν είχε περάσει ως τιμωρία, αλλά ως «λύση κοινή συνεναίση» για την διευκόλυνση μεταγραφής της μαθήτριας.
    «Δεν υπάρχουν καταγγελίες για κακή συμπεριφορά του σχολείου ή μεμονωμένων καθηγητών έναντι των μαθητών..» Η κοινή λογική, λέει ότι κάποιοι κακοί χειρισμοί έγιναν, όχι κάτι προς θάνατον, για να φτάσουν αρκετά παιδιά να εκτονώνονται έτσι. Βέβαια οι πάντες είναι αθώοι, μέχρι την απόδειξη του αντίθετου…
    Το θέμα είναι ότι το σχολείο από εδώ και πέρα έχει πολλή δουλειά… Και πρέπει να φτιαχτεί ένα περιβάλλον ώστε κάτι να γίνει. Ένα συγνώμη- που επιμένω πρέπει να ερευνηθεί αν θα δοθεί και από την άλλη πλευρά- δεν φτάνει..

  8. @ ΤΣΟΥΚΝΙΔΑ

    Δεν σε ταυτίζω, απλά διαπίστωσα κάποιες κοινές κατευθύνσεις.

    ποιές;

  9. @ tsoyknida

    Συγγνώμη που αργησα να απαντησω, αλλά η πραγματική ζωή μας καλεί έντονα κοντα της, όπως και τα καθήκοντα….

    Έκανα λοιπόν μια προσομοίωση, αλλά δεν την αντιστοίχησες μέσα σου. Ισως με το ερώτημά σου να αποδεικνύεις ότι ήταν λάθος η δική μου προσμοίωση.

    Λοιπόν ένας φίλος μου έστειλλε ενα ρεπορταζ και σας το χαρίζω. Αφορα τα τεκταινόμενα εκεί στα Χανιά, όπως τα κατρεγραψε ο τοπικός τύπος.

    Οριστε η αρχή:

    «… Δεν έχει κοπάσει ακόμη ο θόρυβος μετά την τιμωρία της μαθήτριας του Γυμνασίου Χρυσοπηγής για το περιεχόμενο και το βίντεο που αναρτήθηκε στο γκρουπ το οποίο δημιούργησε στο Facebook. Εως χθες το απόγευμα το νέο γκρουπ που δημιουργήθηκε στο Facebook με θέμα: «Να ανακληθεί η αποβολή της 14χρονης μαθήτριας του Γυμνασίου Χρυσοπηγής» είχε περισσότερα από 19.200 μέλη!
    Να σημειωθεί ότι εξηγήσεις για την επιβολή ποινής στη μαθήτρια έδωσε με ανακοίνωσή της η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης η οποία ανέφερε ότι «η ποινή επιβλήθηκε κατά πλειοψηφία των μελών του συλλόγου, με γνώμονα η μαθήτρια να μην χάσει το έτος από απουσίες, αφού είχε ήδη πολλές.
    Τόσο η μαθήτρια όσο και ο πατέρας της, με τον οποίο μίλησε τηλεφωνικά ο διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των Χανίων, συμφώνησαν με την ποινή και μάλιστα ο πατέρας πρότεινε το σχολείο στο οποίο επιθυμεί να μετεγγραφεί η κόρη του.
    Επίσης, σε επικοινωνία που υπήρξε από την Περιφερειακή Διεύθυνση και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων, με τους σχολικούς συμβούλους και των δύο σχολείων, καθώς και με τον ψυχολόγο του Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων του Νομού, τους ζητήθηκε να συναντηθούν τόσο με τη μαθήτρια και τους γονείς της, όσο και με τον Σύλλογο Διδασκόντων του νέου σχολείου στο οποίο θα φοιτήσει η μαθήτρια για να βοηθήσουν περισσότερο την προσαρμογή της στο νέο περιβάλλον”.
    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ…»

  10. Εύχομαι η πραγματική ζωή να είχε ευχάριστες εκπλήξεις και ο χρόνος να δόθηκε για καλά κι ευχάριστα πράγματα.
    Ίσως πραγματικά να μην μπορώ να αντιστοιχήσω μέσα μου την προσομοίωση, γιατί παρατηρώ ότι το θέμα πειθαρχία στο σχχολείο δυστυχώς έχει ξεφύγει από τεχνικές και αγγίζει δομικές πραγματικότητες.
    Για μένα όλες οι συνιστώσες της δημόσια εκπαίδευσης «εγκαταβιώνουν» μέσα σε ένα περιβάλλον γενικευμένης κοινωνικής ανομίας.
    Δηλαδή, τελικά, οι νόμοι και οι κανονισμοί του σχολείου, εν πολλοίς ακόμα και το σχολείο ως θεσμός δεν μπορεί να γίνει εσωτερικός νόμος για την πλειοψηφία των συμμετεχόντων στην εκπαιδευτική διαδικασία.
    Κάποια αυστηρότητα μπορεί ενδεχομένως προσωρινά να «παγώσει» τα πράγματα, αλλά δεν θα βοηθήσει ουσιαστικά. Οι καιροί μας αναγκάζουν να δούμε πιο βαθειά όλη την διαδικασία εκπαίδευσης και προχωρήσουμε σε ριζικές αλλαγές και στην πράξη, αλλά και στη σκέψη. Αυτές οι αλλαγές μπορεί να ξεκινήσουν και με μικρότερα βήματα άμεσα.
    Κάποια βήματα όμως δεν θα γίνουν, αν θέλουμε να υποστηρίζουμε ακόμα και τον εαυτό μας με ένα στενό και στατικό τρόπο.
    Θα γίνω πάλι προκλητικός:
    Σκεφτόμουν ότι σε αυτή την περίπτωση του «μισώ κι εγώ την διευθύντρια» και της επακόλουθης τιμωρίας, υπάρχει και κάτι άλλο σημαντικό:
    Αυτοί που τιμωρούν είναι και οι θιγόμενοι.
    Θa ήταν πιο καθαρά τα πράγματα αν η προσβολή γινόταν για έναν μαθητή, ή για έναν τρίτο.
    Η ιστορία αναδεικνύει και μια θεσμική δυσκολία στο σύστημα καταλογισμού ποινών των σχολείων. Θεωρώ ότι για μεγάλες ποινές, περισσότερο από αποβολή 1 μέρας, η απόφαση πρέπει να βγαίνει από μικτό συμβούλιο. Καθηγητών, Γονέων, Δημοτικής αρχής και γαιτί όχι -ειδικά στο Λύκειο- και με αντιπροσώπους των μαθητών

  11. @ tsoyknida

    Στην Ευχή: Όχι για ευχάριστα αλλά για επώδυνα που αφορύν εργασία και τόπο… Τα σύννεφα έχουν κατέβει ήδη πολύ χαμηλά. Δεν τα βλέπεις;

    Στις εκτεθείσες σκέψεις σου: ήδη με το σημερινό σχόλιό σου έκανες μόνος σου την προσομοίωση, έστω και χωρίς να το κατανοείς. Είμαι ριζικά αντίθετος στις σημερινές συνθήκες στην πρότασή σου. Φαίνεται ότι δεν έχεις κατανοήσει βαθιά τι συμβαίνει με τη διαφθορά στους δήμους και τι παιχνίδια γίνται στους; φορείς των γονεών. Σου μιλαέι καποιος που δούλεψε στο γονεικο κίνημα δέκα χρόνια σε όλα τα θεσμικά επίπεδα. Το μ΄’ονο που μπορώ να δεχτώ είναι μόνο θεσμικές σχέσεις, αλλά όχι θεσμικές αποφάσεις.

    Ερώτημα: Δεν έχεις δει τι ετοιμάζει επί πλεόν και ο «Καλλικράτης», τουλάχιστον για το ανοικτό στις επιχειρήσεις και τον κομματισμό στο σχολείο;

  12. Mα η διαφθορά που υπάρχει σε κάθε συλλογικό φορέα να μην αγγίζει και το σχολείο;
    Άλλο επιχείρηση και άλλο συλλογικός φορέας.

  13. Εννούσα ότι και το σχολείο, ως κομμάτι της κοινωνίας είναι υποκείμενο στις ίδιες φθοροποιές διαδικασίες με όλα τα άλλα κομμάτια.
    Δεν μπορούμε να βλέπουμε μόνο αλλού την διαφθορά.
    Αυτό το επιχείρημα είναι της ίδιας βάσης με το ανάλογο της δεσποτοκρατίας που δεν θέλει άνοιγμα της διοίκησης της εκκλησίας στους πιστούς.

  14. @ tsoyknida

    Όλο σου το σκεπτικό έχει αφαιρέσει δυο πράγματα:

    1) Ότι ετοιμάζεται οσονούπω η (νεοκαπιταλιστική) μεταφορά των σχολείων στους νέους δημους – περιφέρειες, χωρις χρηματοδότηση και με τους χορηγούς-επιχειρησεις να μπαινουνσ το σχολείο, δηλαδή τα υποκείμενα της «κοινωνικής» λογοδοσίας.
    2) Ότι δεν κτυπάμε το όποιο κακό με χειρότερο κακό.

    Πρόκειται δηλαδη γι αυτό που λέμε περιπαιχτικά «ρεφορμισμό». Προσωπικά με βρίσκεις απέναντι.

  15. Μα το θέμα είναι ότι εγώ δεν μίλησα για επιχειρήσεις…
    Μια πρόταση έκανα προς το παρόν για αλλαγή του «πειθαρχικού» των σχολείων..
    Και θα πρόσθετα ότι πρέπει να γίνει μεγάλη συζήτηση για τό είδος των ποινών, αφού η αποβολή έχει χάσει την αξία της σε ένα σχολείο συχνά αυτοαποβαλόμενο από τον αξιακό χάρτη της περιβάλλουσας κοινότητας…

  16. @ tsoyknida

    Βεβαίως και δεν μίλησες!!!! Είπα ότι ξεχνάς την πολιτική πραγματικότητα. Ακριβώς αυτή είναι και η σάπια σανίδα του ρεφορμισμού, όπως και του ιδεαλισμού. Δεν λαμβάνει υπόψη την πραγματικότητα της πολιτικής συγκυρίας. Εκεί ουσιαστικά διαφωνούμε, νομίζω.

  17. @ tsoyknida

    Αναλογίζομαι αυτο το χρονικό διάστημα που πέρασε από το προηγούμενο μήνυμά μου κυρ’ιως, ομολογώ και ανάμεσα σε άλλα ζητήματα, την επιμονή σου και τη δική μου αντίσταση. Εσυ πιο νέος, πιο ιδεολόγος και λιγότερο εμπειρος σ΄αυτά τα ζήτηματα. Εγω πιο μεγάλος, πιο «ρεαλιστής», πιο έμπειρος.
    Πιθανά και να σε στεναχώρησα σκέπτομαι/ ‘Ομως το επίδικο που παίζεται σ’ αυτή την περίοδο δεν μου επιτρέπει να πετάξω μαζί με τα λασπόνερα και το μωρό του όποιου ρόλου των συλλόγων διδασκόντων. Είναι ακόμα πολύ πιο μπροστά από τα υποπτιθέμενα όργανα που θα τους αντικαταστησουν, Πριν τα Χριστούγεννα έζησα ένα τέτοιο φοβερό γεγονός στο σχολείο ενός από τα παιδιά μου. Δυστυχώς προτιμώ να σε στεναχωρήσω όπως και τις προσδοκίες σου.

  18. ok never mind..
    (είδες δουλειά που κάνει η Άννα;)

  19. «…Αυτό το επιχείρημα είναι της ίδιας βάσης με το ανάλογο της δεσποτοκρατίας που δεν θέλει άνοιγμα της διοίκησης της εκκλησίας στους πιστούς…»

    Ακριβώς,όπως και το παντός καιρού παραδείσιο παυσίλυπο:
    «Όχι στη στοχοποίηση των εκπαιδευτικών»

    Τι να λέμε τώρα, να κι οι όψιμες «σαρακοστιανές» αγάπες, βάλαμε μπροστά τη βιομάζα της τρίτης ταχύτητας, και καθαρίσαμε…

    Οι συσχετισμοί απαιτούν σιωπές, οι ενοχές μπορούν να υπομένουν, όλοι μαζί στον ίσιο δρόμο που επαναχάραξε η σεμνότυφη κλαδική στρουθοκάμηλος.

    Στοιχηθείτε… Όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν.

  20. @ tsoyknida

    η Αννα του καλλικρταη εννοείς…

    @ Ερημίτης

    Οριζοντίως και καθέτως αναμπουμπούλα… Αλλά δεν πετάμε το μωρό που είναι στη βρωμικη μπανιερα… Προκειται για έγκλημα. Σε θέλω όμως να χύνεις τα λασπονερα σε φίλτρο, να βγαζεις καθαρό νερακι και να έχεις και το μωρό χαμογελαστο. Μπορείς;

  21. @ Ερημίτης


    Μ’ αρέσουν τα δύσκολα ….

    Τα εύκολα τ΄αφήνουμε για τους: μιρμίρηδες, τους κατέχοντες, τα λαμόγια, τους θεσιθήρες, τους βολεμένους, τους μεταφυσικούς, τα κοματόσκυλα, τους παλαιοημερολογίτες, τους μεταμοντέρνους,… Θέλεις κι άλλους;

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: