• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 600,716 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    eleni στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    Οι 19+2 εκκλησιές τη… στο Η Παναγιά της Κέρτεζης ως ΜτΒ…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Φεβρουαρίου 2010
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Ιαν.   Μαρ. »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28  
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Το άκρον άωτον της συντεχνίας από υπέρμαχους του… έθνους

Ζούμε την ιστορική ώρα που η χώρα μας είναι στο μάτι του κυκλώνα και οι εργαζόμενοι, οι συνταξιούχοι, οι ανήμποροι και η νεολαία μπαίνουν στην εργασιακή, μισθολογική πρέσα.  Είμαστε μέσα στην κρίσιμη ώρα δηλαδή που οφείλουν να ξεδιπλωθούν παλαϊκοί αγώνες με διπλό στόχο: Να αντισταθεί η χώρα σε Ε. Ε. και διεθνή ελίτ από τη μια και από την άλλη να αντισταθούν οι αδύνατοι απέναντι στους εθνικούς ισχυρούς που τα θέλουν όλα δικά τους.

Βεβαίως υπάρχουν υποκατηγορίες που χτυπιούνται περισσότερο, όπως οι μητέρες, οι μισθωτοί και οι μικροί επαγγελματίες. Το σοφό είναι να δημιουργείται ένα πλέγμα αντίστασης που ούτε το γενικό να αφήνεται, ούτε το ειδικό να ξεχνιέται.

Αυτές τις μέρες μελέτησα με προσοχή δυο ανακοινώσεις για δυο πολύ ειδικές κατηγορίες: Για τους Έλληνες καθηγητές στις ξένες χώρες (με σπουδαίο εθνικό ρόλο) που το μεγάλο επιμίσθιό τους (διαμαρτυρία ΟΛΜΕ) παύει να έχει αυτοτελή φορολόγηση και για τους πολύτεκνους (διαμαρτυρία ΑΣΠΕ) που δεν φαίνεται να απολαμβάνουν τη συνταγματικά εθνική ειδική μεταχείριση και στο ζήτημα της φορολογίας.

Υπάρχει όμως μια ειδοποιός διαφορά, ανεξάρτητα αν συμφωνεί κανείς στις προτάσεις τους:

Η μεν ΟΛΜΕ (Ομοσπονδία καθηγητών β/βάθμιας εκπ/σης) επιχειρηματολογεί (ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΤΕΛΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΜΙΣΘΙΟΥ)  με βάση και το εθνικό συμφέρον για τα ξενητεμένα μέλη της, αλλά έχει σηκώσει και τη σημαία εφ’ όλης της ύλης. Η δε ΑΣΠΕ (Αν. Συνομοσπονδία Πολυτέκνων) μιλά μόνο (ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΣΠΕ: ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΔΡΟΜΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ και Εφημερίδες)  για τα ειδικά προνόμια των μελών (πάλι για εθνικούς λόγους) χωρίς καμιά αναφορά στο όλο.

Δυο κόσμοι με δυο διαφορετικές φιλοσοφίες. Η πρώτη σπάζει το συντεχνιακό της χαρακτήρα χωρίς να ξεχνά ιδιαιτερότητες, η άλλη γαντζώνεται στο συντεχνιασμό χωρίς καμιά αίσθηση για το σύνολο (παρ’ ότι η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ όντως δεν έχει ακόμα απαντήσει ρητά…που πάει το αφορόλογητό τους).

Μια τραγωδία δηλαδή…

Advertisements

19 Σχόλια

  1. Πέστα Χρυσόστομε Πάνο
    Σε ευχαριστώ καταρχήν γιατι ορθοτομείς το λόγο της αληθείας με τις διεισδυτικές ματιές σου στα κοινωνικά δρώμενα.

    2.Στην ξεραΐλα και συντεχνιακή αναλγησία τα σχόλια σου είναι
    σταγώνα δροσίας.
    3. για σήμερα επιλέγω την παραπομπή σου….

    Ετσι, με το πρόσχημα του πολέμου κατά της «τρομοκρατίας» δημιούργησαν ένα αστυνομοκρατικό καθεστώς μαζικής παρακολούθησης (κάμερες, παρακολούθηση ίντερνετ κλπ) και καταστολής κάθε μορφής λαϊκής αντιβίας, το οποίο παρέχει τον βαθμό «προστασίας του πολίτη» που απαιτούν οι ανάγκες του συστήματος. !!!!!

    ΑΛλΟΙΜΟΝΟ ΣΕ ΤΙ ΚΟΣΜΟ ΘΑ ΖΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ…

    Νάσαι καλά Πάνο και καλή Σαρακοστή
    Γιάννης Γιώτης

  2. @ ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΩΤΗΣ

    … Το κατά δύναμη….

    ¨Οντως η παραπομπή αυτή εκφράζει μια κοινή κοινωνική συνείδηση.

    Καλή πλήρη σαρακοστή σε σένα και τις φίλες και φίλους του ιστολογίου.

    Πάνος

  3. Μαλλον θα επρεπε να σταματησει επιδρομή Πολυτεκνων καθηγητων στα σχολεια -δηλαδη ανθρωπων που θυμηθηκαν μετα απο εικοσι χρονια οτι εχουνενα πτυχιο και ηρθαν στην εκπαιδευση για να αραξουν -που καθιερωσε η Κυβερνηση Καραμανλή ανατιναζοντας την εκπαιδευση οπως και πολά πολλά αλλα ..

  4. @ Νοσφερατος

    Βρε βρεεεεε, σαν τα .. χιόνια!!! Ελπίζω να είσαι καλά.

    Τώρα επί του θέματος: Η πολυτκνία όταν δημιουργείται με .. χάρη είναι όμορφο κατόρθωμα… Βεβαίως χρειθάζεται μια ειδική προστασία, χωρίς να χάνεται το γενικό, με όρους και αρχές.

    Όσον αφορά τα σχολεία, μάλλον αγνοείς κάποιες παραμέτρους: Πριν καταργηθεί δυστυχώς η επετηριδα των εκπαιδευτικων (1998 από τους σοσιαλφιλελεύθερους) καταργήθηκε και η προστασία των πολυτέκνων και παιδιών πολυτεκνων (προηγούντο στο έτος κτ’ήσης του πτυχίου).
    Το και ΠΑ-σοκ όμως παρατησε το ζήτημα στα αζήτητα και το παρέδωσε στη … ΝΔ το 2004, η οποία το πήγε όντως στο άλλο άκρο του εκκερεμούς. Δεν πρέπι επομένως να επιστρέψει πάλι στο παλιό άκρο της ανυποληψίας τους. Πάντως δεν έχεις δίκιο ότι η συντριπτική [πλειοψηφία τους ήταν είκοσι χρόνια εκτός εκπαίδευσης, ούτε ήλθαν για να αραξουν. Αυτό μοιάζει γκρίζα προπαγάνδα εναντίον τους.

    ΥΓ: Θυμάσαι (προεκλογικά- γιατι τόσο καιρό έχουμε να τα πούμε…) τα περι συνεργασίας ΝΔ+ΛΑΟΣ που φοβόσουν; Ε τωρα τι έχεις να πεις για ΠΑΣΟΚ+ΝΔ+ΛΑΟΣ με σαντυγί ΕΕ και Ν.Τ.; Ευτυχώς δεν συμμεριζόμουν τέτοιες απόψεις….

  5. Πάντως δεν έχεις δίκιο ότι η συντριπτική [πλειοψηφία τους ήταν είκοσι χρόνια εκτός εκπαίδευσης, ούτε ήλθαν για να αραξουν. Αυτό μοιάζει γκρίζα προπαγάνδα εναντίον τους»

    Σιγά την Γκριζα πρποπαγανδα μωρε ..Ειναι ΚΟΙΝΟ ΜΥΣΤΙΚΟ… Δεν υπάρχει εκπαιδευτικός που να μην ειναι ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ τοσο με τα απιστευτα προνομιατων πολυτεκνων που τους χαρισε κυριως η Νου Δου αφου οπως σωστα ειπες προετοιμασε το εδαφος το Πασοκ που εχουν σαν συνεπεια να πηγαινουν οι Μη πολυτεκνοι σε δυο τρια σχολεια για να Βολευτουν οι πολυτεκνοι και να καααααθονται…(διοτι δεν καταδεχονται να μπουνε σε ταξεις)

    ασε τους αδιοριστους που πρπει να εριμενουν χρονια μεχρις να τακτοποιηθουν Ολοι οι Πολυτεκνοι
    και μετα

    Τωρα Την εντονη συνεργασια και συφιγξη σχεσεων Ν. δΟΥς λΑΟς ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΌΝΟ την βλεπω σημερα περισσοτερο απο ποτε…Π.χ στο θεμα της μεταναστευσης και οχι μόνο… Βεβαιαδεν ειναι κυβερνητική συνεργασια διοτι η Δεξια κατεστρεψε την χωρα οσο κανεις

    Τωρα για αυτο περι για ΠΑΣΟΚ+ΝΔ+ΛΑΟΣ με σαντυγί ΕΕ και Ν.Τ. εχω να πώ οτι Συμφωνω

    Δηλαδή περιμενες να μη συμφωνησω; 😉

    Φυσικά … Αφου βγαλαμε ταμάτια μας με την ανοχή προς την καταστροφική πορεια οπου οδηγησε την χωρα η Δεξια και τις απιστευτες μ…ιες ης αριστεράς ….
    Τι περιμενες δηλαδή…
    να κανει την επανασταση το…Πασόκ; Να στριμωξει τους ευρωπαιους ο ..ΓΑΠ;
    Τουλαχιστον ο Οιδιποδας ειχε βγαλει τα ματια του ..Εναν οπως δεν βλεπω απο την αριστερά και Δη τηνν »..πατριωτικήν»τοιαυττην να κανει μια στοΙχειωδη αυτοκριτική για την Δική του ευθυνη για το σημερινό χαλι ,,,Αντιθετως τους βλεπω να συνεχιζουν το ιδιο Βιολι …και να αναζητουν συνεργασιες με τον » εθνικό χωρο » δηλαδή με ποιους;

    Μοιραιοι και αβουλοι συνάμα
    προσμενοντας να γινει καποιο θάμα

  6. Μοιραιοι και αβουλοι συνάμα

    http://www.emprosnet.gr/Opinions/articles/?EntityID=905a2975-bb09-4a6e-878e-af9d29a486e2

    προσμενοντας να γινει καποιο θάμα

  7. @ Νοσφερατος

    α) Για ορισμένες περιπτώσεις με εκπαιδευτικούς πολύτεκνους – που διορίστηκαν με το πρόσφατο καθεστώς – ισχύει αυτό που λές, αλλά δεν είναι ο κανόνας. Σίγουρα όμως χρειάζονται να μπουν κανόνες και αρχές ενιαίοι, χωρίς τη λογική του Προκρούστη όμως (όπως και με αυτούς που έχουν προϋπηρεσία). Η ΟΛΜΕ έχει αντίστοιχες θετικές απόψεις και δεν θα πάω πιο κάτω.

    β) Για τα πολιτικά και οικονομικά, επιτρεψέ μου, να έχω άλλη οπτική και άποψη. Για να σε διευκολύνω δες τις εξής σχετρικές μας αναρτήσεις στην Αποικία Ορεινών Μανιταριών:

    Ι) Χρεοκοπεί η Ελλάδα ή η … Ε. Ε.; Του Γιώργου Δελαστίκ, 14/2/10, http://tomtb.com/modules/smartsection/item.php?itemid=646

    ΙΙ) Το πρόβλημα δεν είναι οι κερδοσκόποι αλλά η ΕΕ, Του Τάκη Φωτόπουλου, 14/2/10,
    http://tomtb.com/modules/smartsection/item.php?itemid=644

    ΙΙΙ) Επεκτείνεται η εργασιακή ζούγκλα, Του Κώστα Νικολάου, 14/2/10,
    http://tomtb.com/modules/smartsection/item.php?itemid=645

    ΙV) Επιχείρηση: «Τιμωρείστε την Ελλάδα»!, του ANDREAS WEHR, Μετάφραση-απόδοση: ¨ΝΤΑΝΤΟΝ, 12/2/10
    http://tomtb.com/modules/smartsection/item.php?itemid=638

    V) Νυχτώνει πάνω από την Ελλάδα, Του Γιώργου Δελαστίκ, 12/2/10
    http://tomtb.com/modules/smartsection/item.php?itemid=639

  8. Με το συμπάθειο, και συμφωνώντας με τις ενστάσεις στου επί των αδικιών για τις ειδικές κατηγορίες εκπαιδευτικών, αλλά το «υπερασπιστές του έθνους» που κολλάει; Στην «παιδεία των ελληνοπαίδων¨» της Δραγώνα, ή στη large μοιρασιά ιθαγένειας από το Γιωργάκη, που κατά τα λοιπά αδιαφορεί για τις επιπτώσεις της «χύμα» μετανάσευσης στους ίδιους τους μετανάστες αλλλά και στην ντόπια κοινωνική συνοχή..

  9. @ Ερημίτης

    .. Και μοιραίοι και άβουλοι και προσμένοντες και απίθανοι!

    @ Δελφινάκι

    Δεν μπορώ να παρακολουθήσω τσιτάτα ακόμα…, αλλά θεωρώ ότι κάποιο σαν κι εσένα πιάνα τα ειρωνικά με την πρώτη: Οι πολύτεκνοι υποτίθεται ότι είναι υπερασπιστές του έθνους.

  10. MtB

    Νομίζω ότι η ΑΣΠΕ κινείται γενικώς, με συνέπεια.
    Αν κάτι κρατάει αυτό τον τόπο είναι η οικογένεια και μάλιστα η πολύτεκνη, η οποία αναπληρώνει και τα ελλείμματα των υπολοίπων.
    Οι νεοφιλελεύθεροι προστάτες μας δε θα διστάσουν να μας συστήσουν ακόμα και το πούλημα των παιδιών μας.Το έκαναν στο παρελθόν με τις χιλιάδες υιοθεσίες, το κάνουν σήμερα σε δυσκολεμένες χώρες, είναι έτοιμοι να το επαναλάβουν κι εδώ.

    Κάθε φωνή αντίστασης στη σχεδιαζόμενη λαίλαπα των golden boys και των πολιτικάντηδων αντιπροσώπων τους συνεισφέρει θετικά στο συνολικό καλό. Ακόμα κι αν περιέχει υπερβολικά συντεχνιακά αιτήματα.

    Επί τη ημέρα «Σχωρέστε με κι ο Θεός σχωρέσει σας »
    Καλή Σαρακοστή !

  11. @ Misha

    Να μου επιτρέψεις μια άλη οπτική: Κανένας κοινωνικός αγωνας δεν είναι βιώσιμος, αν δεν αποκτήσει κοινωνικές ρίζες με βάση όρους και αρχές. Ο άκρατος συντεχνιασμός είναι Μπούμερανγκ. Έτσι και η ΑΣΠΕ οφείλει να μην σπρώχνει τους πολύκνους σε ιδιοτελή αιτήματα χωρίς να βλέπει συνολικά.

    Σημείωση: Επί του συγκεκριμένου αιτήματος η ΑΣΠΕ έχει δικιο (αφοροόλγητο με βάση τον αριθμό των παιδιών κλπ). Αλλά βρε αδελφέ και μια κουβέντα γενική για την επίθεση στα μικρομεσαια στρωμματα θα πληρώσουν να την πουν;

    Κλείνοντας: Καλή σαρακοστη σε όλες και όλους τους αδελφούς. Και όπου σας αδίκησα «νερό κι αλάτι»…

  12. Μανιταρι
    ενα ενα.
    Ας πιασουμε τους πολυτεκνους
    Ε συμφωνουμε οτι το σκαψιμο του ταφου της Δβαθμιας παιδειας ξεκινησε εδω και πολύ καιρό απο το Σημιτικο Πασοκ τουαιστον

    αλλά τη ταφοπλακα την εθεσε ηΚραμανλική δεξια – Χωρις αιδώ ..Με την πρωτη .

    Οι Πολυτεκνοι ειναι καλό παραδειγμα για την δευτεροβαθμιαΠαιδεια

    Υπαρχουν βεβαια και απειρα αλλα

    Και εξαρχής διευκρινιζωστρεφομαι εναντιον των Πολυτεκνων ..ΙΣΑ ΙΣΑ ..

    Αλλα οι Ρυθμιζεις Καραμανλή ειχαν εξοργιστικές επισυνεπειες για το συνολο της παιδειας .

    ΕΔΏ ΟΜΩς ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΩ ΚΑΙ ΔΙΕΥΚΡΙΝΊΖΩ ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο κΑΡΑΜΑΝΛΉς ΤΟ 2004

    α)1 καθιερωσε το δικαιωμα των πολυτεκνων να διοριζονται οποιδηποτε στιγμή σε οποιο σχολιεο επιθυμουν

    α)2 επισης οι νεοδιοριζομενοι πολυτεκνοι Απαλλασονται απο καθε εξωδιδιδακτική υποχρεωση . Ειχαν επισης και κατα απολυτη προτεραιοτητα διευκολυνσεις στο προγραμμα

    α) 3 Σε ορισμένες ειδικοτητες π.χ Νομικοι Κοινωνιολογοι Οικονομολογοι , Αρχιτεκτονες κλπ δηλαδή στις μη καθηγητικές σχολές -οπου υπήρχε η αυτονοητη υποχρεωση για επιπλεον παιδαγωγικές σπουδες – απαλλασονταν απο αυτή την υποχρεωση οι πολυτεκνοι

    Ετσι μπορουσε να διοριστει και καποιος πολυτεκνος που ειχε πτυχιο π.χ Οικονομικής σχολής πριν απο 20 χρόνια και που ειχε βαρεθει την δουλεια του και μαλιστα Οπου ηθελε (διπλα στο σπιτι του)
    —–

    Τωρα – για να καταλάβου και οσοι δεν γνωριζουν τις παρενεργειες

    Β.1 Παρενέργεια πρωτη : επειδή καθε εκπαιδευτικός στην Β θμια υποχρεουται σε εινα ορισμένο αριθμό ωρών εβδομαδιαιως στα μαθηματα ειδικοτητας :

    Με καθε επιπλεον πολυτεκνο στο σχολειο επρεπε να φυγει ο ηδη υπάρχων εκαπιδευτικός για να συμπληρωσει τις υποχρεωσεις τους σε αλλα σχολεια ..Πρωτα την πληρωσαν οι προαναφερθεισες ειδικοτητες και μετα το κακό πολλαπλασιαστηκε

    π 2η Επειδή οπως ειναι φυσικό τις περισσοτερες περιπτωσεις προτιμησης τις ειχαν τα κεντρα των μεγαλων πολεων οι καθηγητες που Ηδη υπηρετουσαν εκει – οι περισσοτεροι σε μεγαλη ηλικια που ειχαν περασει τα καλυτερα χρόνια της ζωής τους υπηρετώντας σε δυσπροσιτες περιοχές αναγκαστηκαν να γινουν στα γεραματα »προσφυγες» για να βολευτουν οι..πολυτεκνοι

    π3 Φυσικά φρακαρισαν οι θεσεις για αυτους που δεν μπορουσαν να παρουν πιά μεταθεση στις πολεις .. Ετσι ανθρωποι που ουσιαστικά ηταν μακρυα απο την γυναικα τους , τον συζυγο η τα παιδια τους για 15 -20 χρονια και περιμεναν πως και πως μια μεταθεση χρειαστηκε να περιμένουν αλλο τοσο Για να βολευτουν οι πολυτεκνοι

    π4 Το ιδιο και οι αδιοριστοι ..Γιατί πιά ΔΕΝ ΑΡΚΟΥΣΕ να περασεις τις ετσι κι αλιως Πανδυσκολες εξετασεις του ΑΣΕΠ
    και να περνουσε

    επρεπε πρωτα να βολευτουν οι ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ

    και αν περνουσες και δεν βολευοντουσαν οι Πολυτεκνοι επρεπε να ..ξαναδωσεις παρακαλώ ..

    π. 5 Τα παιδια ..Ξαφνικά γεμισε η εκπαιδευση απο ανθρωπους που και οι ιδιοι αλλά και η Πολιτεια αντιμετωπιζαν την Πιαδεια ως μεσο Βολεματος ..Διοτι ποια λογική εχει παρακαλώ το να διοριζονται εκπαιδευτικοι στην Εκπαιδευση ως …κοινωνική βοηθεια -πολιτική -κατι σαν επιδομα πολυτεκνου;

    – Δεν εχει την λογική οτι αντιμετωπιζεις την παιδεια – την σχολική ταξη – ως Τιποτα, ως μεσο κοινωνικής πολιτικής ;

    Θα μπορουσα να σου αραδιασω αλλες δεκα παρενεργειες ..Ολα αυτά τα γνωρζεις και τα γνωριζει πιά ο καθε μα καθε εμπλεκομενος ειτε μαθητης ηταν και ειναι ειτε καθηγητης ειτε αδιοριστος ειτε γονιος ..

    Τωρα κατ αρχάς θελω να μου πεις Μανιταρι
    ειναι ετσι οπως τα λέω η μηπως υπερβάλλω;

    δευτερον να μου εξηγησεις ..

    κατ αρχάς και πάλι σου λεω ..Δεν στρεφομαι εναντιον των πολυτεκνων ..Εφτιαξε ενα νομο η Καραμανλική Λαιλαπα που ρημαξε την χωρα για να ψηφοθηρισει με τονπιο Χυδαιο τροπο και αυτοι – ανθρωποι σε αναγκη ησαν το χρησιμοποιησηαν ..

    Δεν φταινε αυτοι .. Αλλο αν ρημαχτηκε η παιδεια ..Που δεν ρημαχτηκε βεβαι μονο απο αυτο αλλά και απο αυτό

    Αλλά θελω να μου πεις .. Πρεπει να τα λέμε;

    πρεπει να λέμε την αληθεια για ολα – και για το προβλημα που επεφερε η νομοθεσια της Κραμανλικής λαιλαπας για τους πολυτεκνους

    η να τα απωθουμε και να τα καταπινουμε μονο και μόνο για λόγους πολιτικής ορθοτητας και για να μη δυασαρεστηουμε καποιους ..

    Γιατί ευκολα τα βαζουμε με τα λογια παντα με τον Παγκοσμιο καπιταλισμό τον ιμεπεριαλισμό και τα σχετικά

    αλλά οπως εχω παρατηρησει – σε ορισμενους μικρους αλλά οδυνηρους παραλογισμους που συσωρευονται γυρω μας οι περισσοτεροι δεν λέμε κουβεντα ..Λογω κομφορμισμου; Για να ταχουμε καλά με ολους ; Δεν ξερω ..

    εσυ τι λές;

  13. Διορθωση το

    »Και εξαρχής διευκρινιζωστρεφομαι εναντιον των Πολυτεκνων ..ΙΣΑ ΙΣΑ ..
    παρακαλώ να διαβαστει »Και εξαρχής διευκρινιζω ΔΕΝ στρεφομαι εναντιον των Πολυτεκνων ..ΙΣΑ ΙΣΑ ..

    »
    θελοντας να πω οτι οι Πολυτεκνοι ασφαλώς ειναι ανθρωποι στην αναγκη του και οι περισοστεροι Φτωχοι ..

    Και φυσικά καλά καναν απο τη μερια τους και εκμεταλευτηκαν την παλαβή νομοθεσια Καραμανλή

    Ο Νομος της Καραδεξιας ηταν τρελος και για Δεσιμο ..

    Ας τους δινουν ενα επιδομα βρε αδελφέ ..
    Εκει να φανει η Γεναιοδωρια της Δεξιας οταν εταζε λαγους με πετραχήλια ..
    Δωσε επιδομα Πολυτεκνου η αυξησε του αμα εισαι τοσο γενναιοδωρος Κσραμανλή

    Μη τους διοριζεις και μαλιστα στην Εκπαιδευση και τοσο προνομιακά ..

    Που ακουστηκε μωρε; Σε ποια χωρα του κοσμου να ειναι Προσον και μαλιστα ΚΥΡΙΑΡΧΟ διορισμου εκπαιδευτικου ο …αρΙΘΜΟςΤΕΚΝΩΝ; (δεν λεω να μην ειναι μοριο ..Αλλά Κυριος λογος διορισμου; Σε ποια χωρα του κοσμου μπορεις να το πεις αυτό χωριας να Ξεκαρδιστουν στα γελια 😉

    Αλλά οχι . Ο Καραμανλής ηθελε να κανει κοινωνική πολιτική στου κασιδι το κεφάλι ..Και μαλιστα στην Παιδεια ..
    Φαινεται το πόσο εκτιμουν την παιδεια αλλά και τι Παιδεια εχουν οι Καραμανλοδεξιοι

  14. τωρα για τα υπολοιπα
    θα τα διαβασω βεβαια σιγά σιγά
    Για τον Φωτοπουλο εχωνα πω οοτι εκτιμώτα κειμενα του ..Πραγματι ο ανθρωπος εχει κατι να πει.. ασχετως αν συμφωνει καποιος η οχι μαζί του

  15. Τι λέτε ρε παιδιά! Στο γυμνάσιο και στο Λύκειο της περιοχής μας μόνο οι πολύτεκνοι δουλεύουν γιατί έχουν και τα παιδιά τους στο σχολείο και είναι οι μόνοι που νοιάζονται πραγματικά.
    Μην τα ρίχνουμε όλα στους πολύτεκνους. Όταν διορίστηκε ό σύζυγος μου ως πολύτεκνος αποφασίσαμε να φύγουμε από την Αθήνα και ήρθαμε σε ένα δυσπρόσιτο χωρίο. Η οργανική θέση της ειδικότητας του άντρα μου ήταν κενη και παρόλο που είναι πολύτεκνος 3 χρόνια δεν του την δίνουν για να έρχονται καθηγητες με «μέσον» και να παίρνουν τα μόρια!
    Στις πόλεις δεν θέλουν τους πολύτεκνους, μήπως τους θέλουν στα χωριά; Και φέρνουμε μαζί μας και τα 5 παιδιά μας που σημαίνει ότι αυξανουμε και μαθητικο δυναμικό της περιοχής.
    Συμφωνω ότι πρέπει να καταργηθούν τα προνόμια των πολυτέκνων καθηγητών (απαλλαγη απο εξωδιδακτικες κ.α.) Ή μπορείς να δουλέψεις ή δεν μπορείς.
    Όμως η λογική του κράτους είναι δεν μπορώ να παρέχω άλλη ενίσχυση στους πολυτέκνους και τους δίνω μια θέση στο δημόσιο. Δεν είναι και παντελώς λάθος. Πριν χρόνια η λογική για τους διορισμούς ήταν όποιος έχει πτυχίο διορίζεται. Τώρα είναι όποιος έχει πτυχίο και θεωρείται με κάποια αξιολόγηση (ΑΣΕΠ) καλύτερος από τους άλλους διορίζεται.
    Το αν δουλεύει ή όχι ο άλλος είναι προσωπικό του ζήτημα και δεν έχει να κάνει με την πολυτεκνία.
    Και τέλος όταν διορίζεσαι καθηγητής δεν σου έταξε κανείς ότι θα δουλέψεις κοντά στο σπίτι σου. Εφόσον αποδέχεσαι τον διορισμό σου δεν μπορείς μετά να κλάιγεσαι γιατί πέρασαν 5, 10 χρόνια και δεν πήγες στο σχολείο που ήθελες.

  16. @ νοσφερατος

    Ενδιαφέρουσα κατ΄αρχήν (και γνωστη στους εκπαιδευτικούς κύκλους) η ανάλυσή σου. Βεβαίως θέλω να πω ότι το ποστ αναφέρεται στο ζήτημα της φορολογίας για την οποία όντως δεν γνωρίζουμε ΑΚΟΜΑ που παέι το αφορολόγητο των τριτέκνων, πολυτέκνων, αναπήρων κλπ.

    Πάντως το ζήτημα των διορισμών πολυτέκνων στην Εκπάιδευση (Κυβέρνση ΝΔ-Καραμανλή) έχει το ίδιο υπόβαθρο που το θέμα που έδειξα: Τον άκρατο συντεχνιασμό, χωρίς ενιαίους κανόνες και όρους. Μερικές λοιπόν παρατηρήσεις μου:

    α) Καλά έκαναν οι πολύτεκνοι που διορίστηκαν. Πολλοί απ αυτούς βεβαίως ισως να μην έρχονταν στην εκαπίδευση, αλλά γνωρίζω πολλούς που ήταν προς τα εκει προσανατολισμένοι.
    β) Η κυβερνηση ΝΔ βεβαίως στο ολο κλίμα της μεγιστοποίησης των πελατειθακών σχέσων για γάντςζωμα στην εξουσια τους χρησιμοποίησηα, Εξάλλου παραδοαιακά και στατιστικά οι πολύτεκνοι είναι συντηρητικοί και έχουν πολλούς ψήφους….
    γ) Η ΑΣΠΕ και η θυγατρική της ΠΕΝΕΠ δεν έπαιξαν με νόμους και αρχές και ΄γλθαν σε μετωπιθκή αντιπαράθεση και με την ΟΛΜΕ.
    δ) ¨Εχεις απόλυτο δικιο για όλα, πλήν του διορισμού. Όλες οι παρενέργεις που αναφέρεις είναι έτσι όταν οι συνθήκες ήταν τέτοιες, δηλαδή στη πολλαπλή χρηση της πολυτεκνιας.
    ε) Στο ζήτημα του διορισμού έπρεπε να παει η υπόθεση σε βελτιωτικές κινησεις (αναφερεις σχετικα καποιες ειδικοτητες μη καθηγητικων σχολων που έπρεπε να περασασουν ΣΕΛΕΤΕ δηλ) να μην κανουν χρηση της οργανικοτητας παρα με την ίδια μεθοδο όλων κλπ.
    στ) Πέρα από το γεγονός ότι η στηριξη των πολυτεκνων (καλως για μενα) έχει και συνταγματική βαση, το ΠΑΣΟΚ Σημιτη ειχε ξεσκισει τους πολυτεκνους…
    ζ) Εαν η κυβερνηση ΓΑΠ-ΑΔιαμαντοπούλου επιμεινει στο μονο μεσω ΑΣΕΠ θα καταφερει να ενωσει ΟΛΜΕ και ΑΣΠΕ!!! χαχαχχαχαχαχ
    η) Για διαβασε τα κειμενα…. έχει πράμα…

    @ Μαρίνα

    Οι ενστάσεις είναι κατανοητές και εν πολλοίς σημαντικές. Διαφωνώ μονο στο ότι μόνο που αναφερεις:

    Τι λέτε ρε παιδιά! Στο γυμνάσιο και στο Λύκειο της περιοχής μας μόνο οι πολύτεκνοι δουλεύουν γιατί έχουν και τα παιδιά τους στο σχολείο και είναι οι μόνοι που νοιάζονται πραγματικά.

    Κανεις μεγάλο λάθος… και η πιθανη γενικευση κακο κανει…

  17. Έχεις δίκαιο, αλλά δεν αναφέρομαι σε όλα τα γυμνάσια της χωρας. Θα μπορούσα πάντως να πω ότι οι πολύτεκνοι είναι από αυτούς που δουλεύουν. Καλή Σαρακοστή!

  18. α) Διαβασα τ δυο πρωτα . Του Φωτοπουλουενδιαφερον

    Του ..Δελαστικ ειναι Φτηνος εντυπωσιασμος ..Ο δεικτης χρεους δεν ειναι μόνο κριτηριο .. Αν μια χωρα δεν παραγει τιποτα και εχει και τεραστιο χρεος ειναι για κλαματα ..
    αν μια χωρα εχει τεραστιο χρεος αλλά ειναι Ιαπωνια και κανει εξαγωγές κλπ .. ε την βρισκει την ακρη στην παγκοσμια καπιταλιστική αγορά .. Δεν τα ξερει αυτά ο Δελαστικ; τα ξερει ..Αλλά πως θα εντυπωσιασει γραφοντας οσα γραφει ..;

    β) δεν καταλαβα που διαφωνεις για τον Διορισμό ..
    Διοριζονται οι πολυτεκνοι -εστω με μόρια – μεσω ΑΣΕΠ; η Διοριζονται οπου θελουν οπτε θελουν πραγμα που σημαινει οτι ενώ π.χ η αναλογια για Κοινωνιολογους ειναι 1 προς 40 μεω ΑΣΕΠ αυτος που θα πετυχει να περασει θα βρει πάλι την πορτα κλειστή διοτι θα την εχει πάρει Πολυτεκνος και θα πρπει να ξαναδωσει κκαι φτου κι απο την αρχ΄΄η; ειναι αληθεια αυτό που λέω ;

  19. Μόλις μας έπεσε ο αητός…. Λοιπόν:

    @ Μαρίνα

    Συνεννοηθήκαμε. Το μόνο που φοβάμαι είναι με το κηνυγι ενάντια σε μισθωτούς, τη διάλυση του ασφαλιστικού μειωθεί ο φιλότιμνος ζήλος της πλειοψηφιας των εκπαιδευτικών….

    @ Nosferatos

    Προσωπικά είμαι ΚΑΙ με την καράργηση του ΑΣΕΠ. Πάντως θα μπορούθσαν με οποιοδήποτε σύστημα να υπάρχει η μοριοδότηση λόγω προϋπ[ηρεσείας, λόγω κοινωνικών λόγων. Αλλά αντίθετος ριζικά με κάθε τόσο ΑΣΕΠ – όσο υπάρχει. Οποιος [περναει τελος δεν ξαναδινει. Ετσι θα μπ[ορύσαν να μπουν στο καζάνι και οι τριτεκνοι, πολύτεκνοι, ανάπηροι, κλπ.

    ΥΓ: Εχεις δικιο για την διαφορά χρέοευς από χρέος….ανάλογα με την οικονομία μιας χώρας.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: