• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 602,059 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Βασιλικη στο Οι τελευταίες θετικές εξελίξει…
    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    eleni στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Δεκέμβριος 2009
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Νοέ.   Ιαν. »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Ο Ιησούς στην Αίγυπτο, οι μετανάστες στην Ελλάδα και το ν/σ ΓΑΠ

Με το νομοσχέδιο για την ελληνοποίηση (ιθαγένεια) των μεταναστών του ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ, χωρίς ουσιαστικά κριτήρια, βεβαίως και φανερώνεται πως χρησιμοποιείται ως ένα επί πλέον επικοινωνιακό «φύλλο συκής» προς τα κοσμοπολίτικα ρεύματα για να καλύψει την πορεία προς την κοινωνία των 2/3 που φαίνεται ότι επιταχύνει. Ταυτόχρονα με το νομοσχέδιο αυτό βεβαίως και κρύβονται βεβαίως και μικροκοματικές σκοπιμότητες, που πάντα τα δυο κόμματα (ΠΑΣΟκ και ΝΔ) χρησιμοποιούν στη χώρα μας.

Όποιοι ξύπνησαν εδώ και λίγο καιρό και βλέπουν τις πολιτικές εξελίξεις μόνο σε ζητήματα που έχουν μόνο «εθνικές» διαστάσεις ή τα αντιμετωπίζουν αποσπασματικά ή ακόμα χειρότερα χωρίς ολιστική θεώρηση αποτελούν οι απόψεις τους, για μένα, μεγαλύτερο κίνδυνο απ’ ό,τι μπορεί να προκαλέσουν με την άναρχη παρουσία τους κάποιοι ή πολλοί μετανάστες.

Η φυγή του Ιησού στην Αίγυπτο για να διασωθεί από τα βάρβαρα χέρια του Ηρώδη, αποκαλύπτει το διαχρονικό αίτημα των ανθρώπων να διασωθούν μέσω της προσφυγιάς και της μετανάστευσης. Σ’ αυτές τις περιπτώσεις τα σύνορα, ο νόμος και η real politic είναι απλά ο μανδύας πίσω από τον οποίο κρύβονται πνεύματα που το τοπικό ή πατριωτικό το χρησιμοποιούν μόνο για ίδια συμφέροντα ή ιδεοληψίες.

Δυστυχώς η κυριαρχία των κοσμοπολίτικων δυνάμεων στην Ελλάδα είναι αποτέλεσμα των εθνικιστικών τάσεων που επικράτησαν στη χώρα μας μέχρι το 1974, με εξαίρεση το έπος της εθνικής αντίστασης.

Οι πρόσφυγες, οι μετανάστες, που έτσι ή αλλιώς φτάνουν στη χώρα μας, αποτελούν μικροκοινωνίες που οι μεν αιτίες τους βρίσκονται στα διεθνή πολιτικά και οικονομικά κέντρα, αλλά η αντιμετώπισή τους έχει ανάγκη από τέσσερις άξονες αδιαίρετα:

Α) Ανθρωπιά στα πρόσωπά τους και σεβασμό στον αγώνα επιβίωσή τους.

Β) Προσπάθεια ένταξης όσων το επιθυμούν στην νόμιμη εργασία που μπορεί με τα σημερινά δεδομένα να τους απορροφήσει και ιθαγένεια μετά από μια σχετικά μακρόχρονη προετοιμασία σχετικής ώσμωσης και ενσωμάτωσης στην ελληνική κοινωνία. Τα παιδιά που γεννιούνται και σπουδάζουν εδώ, πλην ειδικών περιπτώσεων, μπορούν να παίρνουν ιθαγένεια με την ενηλικίωσή τους παρακολούθηση όλου του πακέτου του ελληνικού σχολείου.

Γ) Ανάπτυξη πολιτικών, κυρίως από τα κάτω, σε αντιϊμπεριαλιστική κατεύθυνση και κατ’ επέκταση αντικαπιταλιστική, που αποτελεί την γενεσιουργό αιτία της μετανάστευσης.

Δ) Δημιουργία συνθηκών επιστροφής στις γενέτειρες των μεγάλων και όσων από τα παιδιά τους το επιθυμούν, ειδικά όταν εκλείπουν οι συνθήκες μετανάστευσης ή προσφυγιάς στις χώρες προέλευσής τους. Διευκόλυνση της κινητικότητάς τους σε άλλες χώρες της επιθυμίας τους νόμιμα.

Η επιστροφή του Ιησού, της Μαρίας και Ιωσήφ στη Ναζαρέτ αποτελεί τον εσωτερικό πόθο κάθε βίαια ξενιτεμένου και οφείλουμε να μη το ξεχνάμε, μέρες που είναι…

Κάθε άλλη άποψη, έχω την ταπεινή γνώμη, θα αποκλίνει είτε στον εθνοφυλετισμό και ψευτοπατριωτισμό, είτε στον ξεχειλωμένο κοσμοπολιτισμό και ψευτοδιεθνισμό που αποτελούν τις αγαπημένες θεωρίες των διεθνών κέντρων στην εποχή μας.

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: Έρευνα της Kάπα Research για το μεταναστευτικό

Σε έρευνα της Kάπα Research, που διενεργήθηκε σε πανελλαδικό δείγμα Ελλήνων και μεταναστών το 51,6% των Ελλήνων απαντά ότι η παρουσία των μεταναστών στη χώρα αποτελεί «απειλή», το 30,6% «ευκαιρία» ενώ ένα 17,8% δεν εκφράζει άποψη. Παράλληλα, το 79,3% των Ελλήνων θεωρεί ότι οι μετανάστες που ζουν στη χώρα είναι «πάρα πολλοί», το 18,6% «αρκετοί, αλλά όχι πάρα πολλοί» και το 1,6% «όχι και τόσοι πολλοί».

Εκτιμώντας την επίδραση της παρουσίας μεταναστών στην Ελλάδα, το 57,5% των Ελλήνων πιστεύουν ότι «οι μετανάστες συμπιέζουν τους μισθούς και αυξάνουν την ανεργία των Ελλήνων» ενώ το 34,3% πιστεύει ότι «συμβάλλουν στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας».

Οι ίδιοι οι μετανάστες θεωρούν κατά πλειοψηφία (65,3%) «δεύτερη πατρίδα τους την Ελλάδα» και μόλις το 1,9% την θεωρεί «κάτι εχθρικό».

Advertisements

15 Σχόλια

  1. Ορίστε και ένα πολύ ενδιαφέρον ολιστικόμ κείμενο για το ν/σ ΠΑΣΟΚ από το ‘Χώρο Άρδην – Ρήξη»:

    ΟΧΙ ΣΤΟ ΛΑΟΚΤΟΝΟ ΚΑΙ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ

    Συγγραφέας: Της Σύνταξης

    Το υπό έγκριση νομοσχέδιο του ΠΑΣΟΚ για την απόκτηση ελληνικής ιθαγένειας από τους μετανάστες θα μεταβάλει, εάν εγκριθεί, ριζικά τον χαρακτήρα και την φυσιογνωμία της ελληνικής κοινωνίας. Πρόκειται για ένα πανάθλιο, τυχοδιωκτικό εφεύρημα το οποίο επικαλείται ευγενείς σκοπούς, επιτυγχάνοντας τα εκ διαμέτρου αντίθετα αποτελέσματα. Συγκεκριμένα:

    Α) Παγιώνει ένα καθεστώς άνευ όρων αποδοχής των γιγάντιων μεταναστευτικών ρευμάτων που αντιμετωπίζει και θα αντιμετωπίσει στο μέλλον η χώρα μας. Ενώ η παρασιτική Ελλάδα ήδη καταρρέει εθνικά, οικονομικά, κοινωνικά και πολιτιστικά μην μπορώντας να εξασφαλίσει το μέλλον του ίδιου του ελληνικού λαού, οι κυβερνώντες ετοιμάζονται να προσθέσουν με τις μαζικές πολιτογραφήσεις επιπλέον εμπόδια σε οποιαδήποτε προσπάθεια υπέρβασης της βαθιάς κρίσης. Η πολιτική της ελληνοποίησης–εξπρές γίνεται προς το συμφέρον των πολυεθνικών, των κομματαρχαίων του ΠΑΣΟΚ και όλων εκείνων που θέλουν τη διαιώνιση ενός καθεστώτος μαύρης εργασίας και δουλοκτητικής εκμετάλλευσης των διαρκώς νέων κυμάτων λαθρομεταναστών, που αναπόφευκτα θα φέρει, καθώς και της συμπίεσης προς τα κάτω των εργασιακών δικαιωμάτων των Ελλήνων εργαζομένων.

    Β) Ενθαρρύνει αντί να προλαμβάνει το ενδεχόμενο εμφάνισης πολιτιστικών συγκρούσεων μεγάλης κλίμακας στο εσωτερικό της ήδη σε κρίση ελληνικής κοινωνίας. Οι πολιτογραφήσεις-εξπρές που προβλέπονται, αφορούν κυρίως τα μαζικά κύματα ισλαμιστών μεταναστών, οι οποίοι μάλιστα προέρχονται από χώρες και περιοχές όπου αναπτύσσεται μια αντιδραστική και ανελεύθερη εκδοχή του Ισλάμ. Κανείς όμως δεν είναι διατεθειμένος να υπονομεύσει πολιτικές και πολιτιστικές κατακτήσεις που κέρδισε ο ελληνικός λαός με αγώνες και θυσίες, στ’ όνομα μιας κίβδηλης και ψευδεπίγραφης ανεκτικότητας. Ούτε βέβαια ξεχνάει κανείς πως η γειτονική, ιμπεριαλιστική Τουρκία χρησιμοποιεί συστηματικά ως στρατηγικό της χαρτί το Ισλάμ προκειμένου να παγιώσει τις σφαίρες επιρροής της σ’ ολόκληρα τα Βαλκάνια, υλοποιώντας τα νέο-οθωμανικά της σχέδια.

    Γ) Εκμεταλλεύεται τα καθοριστικά για έναν λαό και μια πολιτεία ζητήματα της ιθαγένειας και της πολιτοφροσύνης για μικροκομματικούς και μικροεξουσιαστικούς σκοπούς, αδιαφορώντας πλήρως για τις τραγικές συνέπειες που το νομοσχέδιο θα επιφέρει. Οι εθνομηδενιστές ιθύνοντες της κυβέρνησης λειτουργούν ως μαθητευόμενοι μάγοι, παίζοντας με την φωτιά για μικροκομματικά οφέλη και εξουσιαστικές σκοπιμότητες, προκειμένου να δημιουργήσουν ένα νέο εκλογικό κοινό, το οποίο θα είναι δεμένο μαζί τους με όρους πελατείας και πατρωνίας που θυμίζουν Μεσαίωνα.

    Δ) Στο εσωτερικό της χώρας, δημιουργεί τις προϋποθέσεις ώστε να ταυτιστεί η δίκαιη και πλειοψηφική αντίθεση του ελληνικού λαού σ’ αυτές τις μεθοδεύσεις, με την άκρα δεξιά. Δεδομένης της εγκατάλειψης των λαϊκών συμφερόντων από την δήθεν αριστερά, και της σιγής ιχθύος που τηρεί η λεγόμενη κεντροδεξιά, το αποτέλεσμα είναι να ενισχύεται το δίπολο «εθνομηδενισμός»–«ρατσιστικός φασισμός»· μια τέτοια εξέλιξη έχει ευνοήσει σε όλο τον κόσμο τις δυνάμεις του κοσμοπολίτικου κεφαλαίου για την προώθηση των σχεδίων τους, μια και η ταύτιση με την άκρα δεξιά, χρησιμεύει παντού για να ενοχοποιεί και να ακυρώνει τα πλειοψηφικά αισθήματα των λαών.

    Το νομοσχέδιο είναι απαράδεκτο και θα πρέπει να αποσυρθεί άμεσα. Είναι σαφές πως ο ελληνικός λαός αντιτίθεται δραστικά στα προτεινόμενα μέτρα. Η κυβέρνηση είναι υποχρεωμένη να λάβει υπόψη την θέληση του ελληνικού λαού και να αποσύρει το υπό συζήτηση νομοσχέδιο άμεσα. Ο ελληνικός λαός θα πρέπει να κινητοποιηθεί, συγκροτώντας ένα μαζικό κίνημα εναντίον του προτεινόμενου νομοσχεδίου.

    Βέβαια, η επαγρύπνηση του ελληνικού λαού θα πρέπει να συνεχιστεί. Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, η οποία είναι ήδη αποδεδειγμένα στα μάτια του ελληνικού λαού κυβέρνηση περιορισμένης ευθύνης, έχει ταχθεί μέσω του επικεφαλής της, Γιώργου Παπανδρέου από θέση αρχής υπέρ των πολυπολιτισμικών, εθνο-αποδομητικών εγχειρημάτων που προωθεί το κοσμοπολίτικο κεφάλαιο. Γι’ αυτό περιφέρεται στα διεθνή φόρα επιδεικνύοντας μπροστά στους επιχειρηματίες και τους πολιτικούς ταγούς της παγκοσμιοποίησης τα κατορθώματα της κυβέρνησής του, ακόμα και εάν αυτά υπονομεύουν καθοριστικά το μέλλον του ίδιου του λαού του.

    Οι δυνάμεις της αποσύνθεσης δεν πρόκειται να επικρατήσουν. Κάθε λαός έχει δικαίωμα στην αυτοδιάθεση, να καθορίζει ελεύθερα την φυσιογνωμία και τον χαρακτήρα του. Δεν θα μας αναγκάσουν τα συμφέροντα των μεγάλων δυνάμεων και των πολυεθνικών επιχειρήσεων στην υποταγή, προκειμένου να επωμιστούμε εμείς τα βάρη από τις γιγάντιες μετακινήσεις πληθυσμών που επιβάλουν οι ληστρικές τους δραστηριότητες. Ούτε βέβαια η χώρα μας θα γίνει άθυρμα για μερικά τσουβάλια ψήφων του κάθε ξιπασμένου πολιτικάντη.

    Επιτέλους! Η Ελλάδα χρειάζεται μια ψύχραιμη και ρεαλιστική μεταναστευτική πολιτική, μια πολιτική που θα διεκδικήσει την ενσωμάτωση όσων μεταναστών είναι δυνατόν να ενσωματωθούν, με όρους ισότητας και αξιοπρέπειας, δίχως βεβαίως να υπονομεύεται το μέλλον της χώρας και του ελληνικού λαού.

    Η ένταξη στο ελληνικό έθνος δεν γίνεται με ντιρεκτίβες των ποικιλώνυμων ΜΚΟ της Νέας Τάξης πραγμάτων, ούτε με φιρμάνια της σατράπηδων που μας κυβερνούν. Είναι ζήτημα αφομοίωσης της ελληνικής παιδείας και πολιτισμού, αλλά και το να ταυτίσει κάποιος τη μοίρα του με τη μοίρα αυτού εδώ του λαού. Υπ’ αυτήν την έννοια είμαστε όντως διατεθειμένοι να συζητήσουμε και να ενισχύσουμε τις προσπάθειες μιας σταδιακής ενσωμάτωσης, όλων εκείνων που όντως συμμερίζονται κοινές αξίες μαζί μας. Σε καμία περίπτωση όμως δεν θα δεχθούμε να αποβεί αυτή ένα χυδαίο άλλοθι για την ολοκληρωτική διάλυση της χώρας μας…

    Περιοδικό Άρδην

    Εφημερίδα Ρήξη

    ΠΗΓΗ: http://www.ardin.gr/node/2666

  2. Πολύ χριστιανικά και πολύ αριστεροδεξιά όλα αυτά.
    Άφησα κάπου αλλού ένα σχόλιο, που μάλλον ταιριάζει κι εδώ, με μια διόρθωση ως προς τον «παραλήπτη».
    Το «αριστερό» περιοδικό κι εσείς που το αναπαράγετε ασχολίαστο βρήκατε τον ένοχο των δεινών της ελληνικής εργατικής τάξης. (Η δική σας ανάρτηση είναι το άλλοθι σας, για να μην πείτε ότι συμμερίζεστε τα «νεοταξικά» επιχειρήματα).
    Φταίει, λοιπόν, ο μετανάστης.
    Δεν φταίει η πλουτοκρατία για τα δεινά του κόσμου.
    Στη Γερμανία π.χ. φταίει ο έλληνας και ο τούρκος εργάτης για την ανεργία των Γερμανών κ.ο.κ.
    Δημοψήφισμα στη Γερμανία, λοιπόν, για να φύγουν από εκεί οι έλληνες. Θα γυρίσουν πίσω, τότε και θα «δυναμώσει» το έθνος. Και παντού αλλού να ζητήσουμε δημοψηφίσματα.
    Εδώ ακριβώς είναι η πραγματική απάτη του αριστεροδεξιού πατριωτισμού. Βαράνε το σαμάρι γιατί δεν θέλουν να τα βάλουν με το γάιδαρο τραπεζίτη. Προστατεύουν, δείχνοντας άλλον για εχθρό, αυτόν τον ολιγάρχη που «δανείζεται» ευρώ με 1% από την ΕΚΤ και χρεώνει την Ελλάδα με 3-6%. Αφήνει στο απυρόβλητο τους πολιτικούς που συμμετέχουν στην τεράστια απάτη που ελέγχει τον κόσμο, παράγει φτώχια, λεηλατεί τη φύση και διώχνει τους λαούς από τις πατρίδες του.
    Με τη βοήθεια ψευδών ιδεολογιών και πλαστών διλημμάτων, συντηρούν το σύστημα που είναι ενάντια στην δική μου πατρίδα και το λαό της, ενάντια σε όλες τις πατρίδες του κόσμου.
    Και βέβαια, αυτοί οι ψευδοπατριώτες δεν υπερασπίζονται την πατρίδα τους.
    Πράχτορες της παγκόσμιας ολιγαρχίας είναι και την υπηρετούν. Υπηρετούν αυτό που οι ίδιοι αποκαλούν «νέα τάξη», διατηρώντας την στο απυρόβλητο, με ψεύτικες στοχεύσεις. Βαράνε στου κουτρούλη το γάμο, για να μη βαρέσουν στο «ψαχνό».
    Διαίρει και βασίλευε λέγεται το παιχνίδι. Και οι ψευτοπατριώτες – εχθροί των ανθρώπων το παίζουν καλά.
    Κι επιτρέπουν σε κάποιους να πίνουν στην υγειά των κορόιδων.
    Προτείνω λοιπόν , για λόγους εθνοπατριωτικούς δημοψηφίσματα στις χώρες που υπάρχουν έλληνες, ώστε να διωχτούν και να γυρίσουν πίσω.
    Και μερικά ακόμα:
    Δημοψήφισμα για να καταργηθούν οι τράπεζες, πώς σας φαίνεται;
    Δημοψήφισμα για να τυπώσει και να μοιράσει τσάμπα ευρώ η Ε.Ε., σας κακοφαίνεται;
    Δημοψήφισμα σε χώρες με έλλειμμα δημοκρατίας και με μια παιδεία που υπηρετεί τον Μαμωνά είναι σαν τα δημοψηφίσματα του παπαδόπουλου.
    Στη Γερμανία του μεσοπολέμου, αν ζητούσαμε δημοψήφισμα για να γίνουν σαπούνι οι εβραίοι θα ψήφιζαν όλοι ναι.
    Όσο για το «Αρδην», λέει ψέματα.
    1. Δεν είναι ανεξέλεγκτη η ελληνοποίηση μεταναστών.
    2. Δεν είναι όλοι οι μετανάστες ισλαμιστές.
    3. Δεν θα χαθεί η πατρίδα από τους μετανάστες, αλλά από τα χρέη προς τους τραπεζίτες για τα οποία κάνει το κορόιδο το περιοδικό και όχι μόνον αυτό.
    4.Το δίλλημμα «αριστερά- δεξιά» είναι ένα χωρίς νόημα κατασκέύασμα για να ασχολούνται οι λαοί και να αποκρύπτεται ο πραγματικός εχθρός.

    Ας πέσουν οι μάσκες των δήθεν αντικαπιταλιστών και αντινεοταξικών.
    Αλλού είναι ο εχθρός και τον προστατεύετε.

  3. @ Odyssey

    Αγαπητέ φίλε συνέβη κάτι παράξενο: Βρήκα το σχόλιό σου στα ..σπάμ χωρίς να έχω κάνει κάποια ρύθμιση! Και από εκεί το ανέσυρα, ώστε να γίνει κτήμα των αναγνωστών. Και ξέρεις γιατί;

    Γιατί δεν ξέρεις να διαβάζεις τις αναρτήσεις μου. Απλά γράφεις έχοντας παρωπίδες. Αν θέλεις να κάνεις κριτική, κάνε στα επιχειρήματα του δικού μου ποστ, γιατί αυτά μπορώ να τα υπερασπιστώ, όσο πιστεύω ότι είναι αληθή. Τα κείμενα των άλλων αποτελούν διεύρυνση προβληματισμού και έκφραση δημοκρατίας, ειδικά όταν θέλουν να πουν κάτι που δεν λέγεται συνήθως ούτε από την καθεστωτική αριστερά, ούτε από τις συντηρητικές δεξιές αποφύσεις.

    Στα πολιτικά πράγματα φίλε η πολιτική αλήθεια δεν είναι πάντα μία και μοναδική και μάλιστα a priori….

    Καλή σου νύκτα.

  4. Δεν έχω κάτι να πω για την ανάρτηση σου. Όταν, όμως, τη συνοδεύεις με μια αντιγραφή, «πολύ ενδιαφέρουσα και ολιστική», δημιουργείται η εντύπωση ότι τα δικά σου επιχειρήματα είναι ένας άλλος τρόπος για να πεις τα ίδια πράγματα, με άλλα λόγια.
    Προτίμησα, λοιπόν, να σχολιάσω το «φανερό» και όχι το «κρυμένο».
    Αν το σχόλιο μπήκε, μόνο για «διεύρυνση του προβληματισμού και έκφραση δημοκρατίας», είναι προφανές ό,τι έχω αστοχήσει ως προς τους παραλήπτες της κριτικής , κατα το ήμισι.
    Δύσκολα, όμως, αμφισβητείται η ουσία της κριτικής μου προς τις «αριστεροδεξιές» διαφωνίες.
    Ας καλέσουν κάποτε το λαό σε αντίσταση ενάντια σε αυτούς που κλέωβουν τη ζωή.
    Για να τους πιστέψουμε.
    Όλα τα άλλα είναι θέμα παιδείας.
    Τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν είναι αντικείμενο πλειοψηφίας.
    Βάλτε σε δημοψήφισμα το ερώτημα: «Να χτίζω παντού και αυθαίρετα;» Και να υλοποιήσετε την απόφαση, μετά.
    Δεν είναι θέμα δημοκρατίας το να ρίχνεις λάδι στη φωτιά.
    Είναι θέμα πολιτισμού.
    Ξυπνάς τα βασικά ένστικτα του ανθρώπου των σπηλαίων. Το άγριο σύστημα που ζούμε φέρνει στην επιφάνεια το φόβο του ζώου προς το διαφορετικό και το άγνωστο.
    Είναι πρωτογεενές το αίσθημα αυτό. Με την παίδευση μόνο ξεπερνιέται. Με την παίδευση της παιδείας, της πίστης, της ιδεολογίας και όλων αυτών των ηθικών καταστάσεων, θεσμών και γεγονότων. Μόνο, που όλα αυτά έχουν χαλάσει πια. Κυβερνά το μίσος σε κάθε πτυχή της ζωής μας.
    Είναι πιο εύκολο το μίσος από την αγάπη.
    ΥΓ: Είναι επικίνδυνο και ολιγαρχικό το παιχνίδι του «διαίρει και βασίλευε», του μίσους και του ψεύδους, για να το αφήνεις ασχολίαστο. Υπάρχουν κι άλλα ενδιαφέροντα και ολιστικά κείμενα, που μπορούν να υπηρετήσουν καλύτερα την αγάπη και τον άνθρωπο ενάντια σε όσα μικραίνουν τη ζωή.

    Καλή χρονιά.

  5. @ Odyssey

    Χμμμ.. αρχίζει το πράγμα να μπαίνει σε μια κάποια σειρά αναζήτησης αρχών, μα όχι ακόμα πλκήρως. Και εξηγούμαι:

    1) Δεν έχεις να πεις κάτι για το δικό μου ποστ. Αυτό σημαίνει ότι όταν γράφτηκε το ποστ δεν υπήρχε πρόβλημα με τον τρόπο που έθεσα το θέμα. Ειδικά μάλιστα για το το ποιά ειναι πρώτη κοινωνικοπολιτρική αιτία και στο ζήτημα αυτό, το έχω γραψει εκατονταδες φορές: Ο καπιταλισμός.

    2) Όσον αφορά το κείμενο του Αρδην – Ρήξη: Δεν το θεωρώ κατ’ αρχήν αρνητικό. Εντάξει ο χώρος αυτός δεν θέτει το ζήτημα του αντικαπιταλισμού στο επίκεντρο ιδεολογικοποιλιτικά και αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα θεωρητικά προβλήματα που έχει. Όμως το να του προσάπτεις το ζήτημα του μίσους, των αισθημάτων των ανθρ΄’ωπων των σπηλαίων και τη λογική του δημοψηφίσματος για «αγάπη και μίσος» προς τους μετανάστες, το λιγότερο που έχω να πω είναι ότι μάλλον διάβασες φευγαλαία το κειμενο.
    Χωρίς να μπω σε λεπτομέρειες, πες μου που ακριβως θέτει θεμα δημοψηφίσματος γι αυτά που του προσάπτεις;

    3) Βεβαίως τα δημοψηφίσματα αυτα καθ εαυτά έχουν και προβλήματα. Αυτό όμως δεν διακιωνει εκ των προτερων τις αποφασεις των ηγετικων ομαδων του καθεστωτος και πολιτικου συστηματος. Αντιθετα αυτο είναι σπάνιο. Αλλά η άποψη σου να θετει τη λογικη των δημοψηφισμάτων γενικά σε πολιτική καραντινα ειναι πολιτικά συγκεντρωτική και «σταλινικής» απόκλισης…

    4) Το μεταναστευτικό, όπως όλα τα μεγάλα ζητήματα, δεν είναι μόνο ζήτημα ανθρωπιάς, αλλά βαθιά πολιτικό ζήτημα. Και στα πολιτκά ζητήματα η ανθρωπιά παραμένει το φόντο, αλλά δεν είναι το μοναδικό άρυθρο εν΄ςο νομοσχεδίου…

    Αντεύχομαι, παρά τις μεγάλες δυσκολίες…

  6. Προς τον Odyssey που μιλάει για ψυχραιμία δίχως να διαθέτει από αυτήν καθόλου

    α) Το κείμενο λέει πως υπεύθυνοι για την κατάσταση είναι οι μεγάλες ιμπεριαλιστικές δυνάμεις και οι πολυεθνικές ΚΑΙ ΟΧΙ οι μετανάστες.

    β) το κείμενο είναι ΥΠΕΡ της ενσωμάτωσης των μεταναστών. Όχι όμως με τον αλά κάρτ, νεοφιλελεύθερο και άκρως καπιταλιστικό τρόπο που το πράττει σήμερα το ΠΑΣΟΚ (μαζικές ελληνοποιήσεις και αφήνω τα υπόλοιπα στην αόρατη χείρα της αγοράς), έναν τρόπο που υπονομεύει το μέλλον της ίδιας της χώρας. Αναζητά έναν εναλλακτικό, δίκαιο τρόπο ενσωμάτωσης, ο οποίος βέβαια θα εμπίπτει και στην κοινή λογική που λέει ότι μια κοινωνία σαν την Ελληνική δεν μπορεί εις το διηνεκές να ενσωματώσει όλα τα γιγάντια μεταναστευτικά ρεύματα προς την Δύση, πόσο μάλλον όταν αυτή η κοινωνία περνάει την σοβαρότερη κρίση της νεώτερης ιστορίας της.

    Εάν κάποιος δεν ξέρει σε ποιά χώρα ζει, εάν κάποιος δεν βλέπει ότι πολύ σύντομα αυτή η χώρα δεν θα μπορεί να εξασφαλίσει ούτε καν αυτό το μέλλον της πλειοψηφίας, κι ως εκ τούτου δεν μπορεί να της συμπεριφέρεται ως μια χώρα της καπιταλιστικής μητρόπολης που είναι υποχρεωμένη να λύσει από μόνη της ένα πολύ μεγάλο μέρος της ίσως πιο μαζικής μετακίνησης πληθυσμών στην ιστορία, τότε το μόνο που κάνει είναι να χαρίζει την κοινή λογική στην άκρα δεξιά.

    Και βεβαίως, όλη η πρόσφατη ευρωπαϊκή εμπειρία μπορεί να αποβεί πολύ χρήσιμη για το πως μπορούν να εξελιχθούν τα πράγματα, όταν μια μεσοστρωματική, δήθεν αριστερά χαρίζει την κοινή λογική στην άκρα δεξιά εγκαταλείποντας τα λαϊκά συμφέροντα. Συνεπώς, αν θέλουμε να αναζητήσουμε ευθύνες για την άνοδο της ακροδεξιάς στην χώρα μας, μάλλον θα πρέπει να τις αναζητήσουμε σε λογικές που εκφράζεις εσύ φίλε μου…

    γ) το άρδην είναι εναντίον του καπιταλισμού, και μάλιστα όχι γενικά και αόριστα εναντίον του ‘κακού καπιταλισμού’, αλλά πολύ συγκεκριμένα εναντίον του ελληνικού παρασιτικού καπιταλισμού. Καλεί δε για την πολύ συγκεκριμένη υπονόμευση της ελληνικής καπιταλιστικής στρατηγικής έτσι όπως πολύ απτά εκφράζεται μέσα από τις συγκεκριμένες πολιτικές του κοσμοπολιτισμού, του νεο-οθωμανισμού, του αμερικανισμού, της λεηλασίας του κοινωνικού και φυσικού πλούτου.

    Η λογική του νομοσχεδίου του ΠΑΣΟΚ είναι η οργανική λογική του ελληνικού παρασιτικού καπιταλισμού, άρα εκφράζει ΚΑΙ τους τραπεζίτες στους οποίους αναφέρεσαι. Επομένως, όχι μόνο δεν κάνουμε γαργάρα για την λογική και την πολιτική των ελληνικών αρχουσών τάξεων, αλλά ίσα-ίσα που τους προκαλούμε στις κεντρικές του επιλογές.

    Εσύ αντίθετα, μιλάς γενικόλογα και αφηρημένα για ‘τραπεζίτες’ εκτοξεύοντας την κριτική σου ‘στον ουρανό των καθαρών εννοιών’. Δεν νομίζω να θίγονται από αυτές τις ξεδοντιασμένες νύξεις κανείς από τους συγκεκριμένους Έλληνες τραπεζίτες. Μάλλον τους συμφέρει μια τέτοια κριτική σοσιαλθολούρας, διότι εκτρέπει την αμφισβήτηση από τη σφαίρα της πολιτικής σε μια φιλολογική σφαίρα.

    Συνεπώς, καλή η λάσπη σου περί ‘γαργάρας’ και των λοιπών χαριτωμένων, αλλά σ’ αυτήν εδώ τη συζήτηση μάλλον το δικό σου ψάρι βρωμάει και μάλιστα από το κεφάλι.

    Κατά τα άλλα, νομίζω ότι ήδη η Σωτηρία Μπέλλου έχει δώσει μια πολύ καλή απάντηση σε τέτοιου είδους κριτικές: «Έλα να πάμε στην πλατεία Βάθης/ έλα να μάθεις τι ζωή περνώ»….

  7. Δανείζομαι ρωτώντας:

    Υπ’ αυτήν την έννοια είμαστε όντως διατεθειμένοι να συζητήσουμε;
    «…Κάθε άλλη άποψη, έχω την ταπεινή γνώμη, θα αποκλίνει…»

    και παρακαλώ για τεχνικές διευκρινίσεις στα:

    1.Προσπάθεια ένταξης όσων το επιθυμούν στην νόμιμη εργασία

    2.Ανάπτυξη πολιτικών, κυρίως από τα κάτω, σε αντιϊμπεριαλιστική κατεύθυνση και κατ’ επέκταση αντικαπιταλιστική

    3.ιθαγένεια μετά από μια σχετικά μακρόχρονη προετοιμασία σχετικής ώσμωσης και ενσωμάτωσης στην ελληνική κοινωνία.

    Για το «μη αρνητικό ολιστικό κείμενο»:

    Όντως δημιουργεί ένα ζήτημα αφομοίωσης «της ελληνικής παιδείας και πολιτισμού», προβάλλοντας τον σκληρό του ιδεολογικό πυρήνα ως τετελεσμένη «μοίρα αυτού εδώ του λαού». Την ίδια στιγμή, σείοντας αυτάρεσκα τα κλειδιά ενός πακτωμένου αξιακού θησαυροφυλακίου, θέτει σε κρίση θεμελιώδεις ανθρωπιστικές αξίες, συσκοτίζει πολιτικές και πρακτικές προτεραιότητες, διεκδικώντας σημαντικό μερίδιο στο «χυδαίο άλλοθι για την ολοκληρωτική διάλυση της χώρας μας» που επικαλείται.

    ***

    Καλή Χρονιά και επί Γής ειρήνη

  8. Να το ξαναπώ. Ενάντια στον καπιταλισμό είναι και η γάτα μου. Το ΚΚΕ, ο ΣΥΡΙΖΑ, οι αναρχικοί, κ. ά. ακόμα και η αντικαπιταλιστική δεξιά.
    Οπότε δε συγκινούμαι που το δηλώνει και το άρδην.
    Σημασία δεν έχει τι λέει, αλλά το τι κάνει ο καθένας μας και πού θέλει να πάει.
    Δεν είναι σημαντικό, ενδιαφέρον και ολιστικό ένα κείμενο που στηρίζεται στο ψέμα.
    1. Ψέμα είναι η ελληνοποίηση χωρίς προϋποθέσεις.(«άνευ όρων αποδοχής», όπως γράφει)
    2. Ψέμα και μπαμπούλας είναι η γενικευμένη αναφορά στους ισλαμιστές και στη σύγκρουση πολιτισμών.(«αφορούν κυρίως τα μαζικά κύματα ισλαμιστών μεταναστών», μας λέει το αρδην, για τους δύστυχους που ξεβράζει η θάλασσα και ο καπιταλισμός). Η ορολογία δεν μπορεί να κρυφτεί πίσω από το γραφικό δια τάυτα, για «ήπια ενσωμάτωση».
    3. Ψέμα είναι ότι η πατρίδα απειλείται από αυτούς που αγαπούν την Ελλάδα σαν δεύτερη πατρίδα τους.
    Τέλος, το αρδην καλεί σε αντίσταση τον ελληνικό λαό, γνωρίζοντας τι θα εμπεριέχει αυτή η αντίσταση.
    Η χώρα απειλείται από την υπερχρέωση, στην οποία βίαια μας οδήγησαν οι κυβερνήσεις της , αλλά και το σύνολο του κομματικού συστήματος, με την ανοχή και σιωπή του.
    Και κυρίως, με την ενασχόληση με τα δευτερεύοντα. Κίνημα γιατί δεν έχουμε σχολεία και όχι γιατί δεν έχουμε παιδεία, κίνημα κατά των μεταναστών που φέρνουν ανεργία και όχι κατά των πολιτικών και των τραπεζιτών, που τυπώνουν το χρήμα δανείζοντας το τοκογλυφικά σε χώρες και πολίτες.
    Κίνημα για αύξηση μισθών και όχι για κατάργηση της μισθωτής δουλείας.
    Η χώρα και οι πολίτες της είναι υπερχρεωμένοι, χάρις στην τραπεζική απάτη και εξ αιτίας της κινδυνεύουμε.
    Είναι η απόλυτη απειλή, αλλά κανείς δεν την καταγγέλλει.
    Και δεν είδα κανέναν να καλέι σε αντίσταση το λαό ενάντια στις τράπεζες με τον ίδιο ζήλο, που το κάνουμε με αυτό το θέμα.
    Καλά είναι τα λόγια, αλλά στην πράξη τα πράγματα πάνε αλλού.
    Υπηρετούν αντικειμενικά τη διαιώνιση του συστήματος, γιατί το αφήνουν σε ιδεολογικό και πολιτικό απυρόβλητο.
    Η νέα τάξη δεν πολεμιέται με πυροτεχνηματα, αλλά με στοχευμένες και καίριες κινητοποιήσεις ενάντια στην χρηματοπιστωτική ολιγαρχία. Και αυτό κανένα κόμμα και καμιά πολιτική ομάδα δεν το κάνει.
    Η άποψη μου είναι κρυστάλινη:
    Στόχος κινήματος να είναι η απελευθέρωση της πατρίδας από την ολιγαρχία που αγοράζει τα πάντα. Εύθεια επίθεση και όχι έμμεση. Απόσυρση π.χ. κεφαλαίων από ιδιωτικές τράπεζες. Είναι ευάλωτες, αλλά στηρίζονται πρώτα από τα κυβερνητικά κόμματα και ύστερα στην άγνοια της δύναμης μας, εξ αιτίας της απόκρυψης των υπολοίπων ψευδοαριστερών και ψευδοπατριωτικών κομμάτων και κινημάτων.
    Στόχος ενός κινήματος μεγάλου και ιδιαίτερα επικίνδυνου για το σύστημα θα πρέπει να είναι το σταμάτημα του τοκογλυφικού μηχανιοσμού , που υπερχρεώνει πολίτες και κράτη.
    ΚΑΝΕΙΣ δεν έχει καταγγείλει το γεονός ότι η ΕΚΤ δίνει χρήμα στις τράπεζες με 1% και το δανείζουν στην Ελλάδα με 3-6%. ΚΑΝΕΙΣ.
    ΄΄Οταν αποκαλυφθεί , διαδοθεί και εμπεδωθεί αυτή η απάτη από τους πολίτες, στην Ελλάδα, στην Ευρώπη και τον κόσμο όλο, το σύστημα που μας δυναστεύει θα τελειώσει.
    Δημοκρατία και ευημερία και πλούτος για τους λαούς της γης σημαίνει ότι τον έλεγχο και την διανομή του χρήματος, που έχει γίνει σπάνιο και ακριβό , το έχουν οι πολιτικές εκφράσεις των κοινωνιών και όχι τα τραπεζικά ολιγαρχικά συστήματα.
    Πόλεμος ενάντια στην εμπορευματοποίηση του χρήματος. Ένα εργαλείο συναλλαγών έχει γίνει δυσεύρετο εμπόρευμα στα χέρια μιας κάστας ανθρώπων.
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΣΟ ΦΑΝΕΡΗ ΑΠΑΤΗ. Ασχολούνται με την ανεργία και τη φτώχια και όχι με τα αίτια της. Κυβερνήσεις και κόμματα αφήνουν στο απυρόβλητο την απάτη.
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΣΤΑΣΗ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ.

    Όταν το καταλάβουμε, αυτό θα καταλάβουμε ότι ο πλούτος που παράγουν οι άνθρωποι φτάνει για όλους, όπου κι αν ζουν.
    Ανεργία υπάρχει γιατί δεν υπάρχει χρήμα.
    Λάθος στόχος, που επειδή βαρέθηκα να ακούω για λάθη, λέω ότι συνειδητά ή ασυνείδητα (αδιάφορο) υπηρετείται το σύστημα από τέτοιες καταστάσεις.
    Όσο δεν χτυπάμε στην καρδιά το θηρίο, θα ζει και θα βασιλεύει.

  9. Οριστε οι εθνικιστες Ελβετοι τι κανουν…

    Πώς αποκτά κανείς την Ελβετική υπηκοότητα
    Σε προηγούμενα άρθρα αναφέρθηκα στο πώς αποκτά κανείς την Δανέζικη και Γερμανική υπηκοότητα: την μεν Δανέζικη επειδή ο Πρωθυπουργός φιλοδοξεί να μας μετατρέψει σε Δανία του Νότου, την Γερμανική γιατί οι Έλληνες μετανάστες της Γερμανίας χρησιμοποιούνται ως «επιχείρημα» από όσους θέλουν να πολιτογραφήσουν τους αλλοδαπούς μετανάστες στην Ελλάδα.

    Αξίζει τον κόπο να δει κανείς πώς αποκτά κανείς την Ελβετική υπηκοότητα. Η Ελβετία είναι χώρα που χαρακτηρίζεται από αυξημένο βαθμό άμεσης δημοκρατίας, οικονομικής ευμάρειας, ευνομίας, και μακρόχρονης ειρήνης. Θα μπορούσαμε να υιοθετήσουμε πολύ χειρότερα πρότυπα από αυτήν! Ας δούμε λοιπόν τί κάνει η Ελβετία, από το επίσημο σάιτ της χώρας:
    Swiss citizenship
    Regular naturalisation
    Κατ’ αρχήν να τονίσω πως η Ελβετία έχει ομοσπονδιακό σύστημα και κάποιος γίνεται πολίτης συγκεκριμένης κοινότητας και καντονιού. Επομένως πρέπει να έχει συνήθως επιπλέον προϋποθέσεις από αυτές που ισχύουν στο ομοσπονδιακό επίπεδο και στις οποίες θα αναφερθώ παρακάτω.

    Σημειώνω μάλιστα πως σε μερικές κοινότητες οι Ελβετοί ψηφίζουν για το αν θέλουν κάποιος να γίνει πολίτης ή όχι.

    Ας δούμε όμως τί ισχύει σε ομοσπονδιακό επίπεδο.

    Πώς γίνεται κάποιος Ελβετός υπήκοος

    Υπάρχουν ορισμένοι βασικοί τρόποι για να γίνει κανείς Ελβετός
    Να έχει έναν Ελβετό γονέα
    Να υιοθετηθεί από Ελβετό πολίτη πριν ενηλικιωθεί
    Απλοποιημένη διαδικασία πολιτογράφησης για τους/τις συζύγους και τα παιδιά των Ελβετών
    Κανονική διαδικασία πολιτογράφησης
    Κανένας δεν γίνεται Ελβετός με τη γέννησή του αν δεν έχει Ελβετό γονέα. Παρακάτω θα δούμε τις προϋποθέσεις κανονικής πολιτογράφησης (regular naturalisation):
    12 χρόνια νόμιμοι κάτοικοι της Ελβετίας. Τα χρόνια μεταξύ 10 και 20 μετρούν διπλά. Άρα 6 το λιγότερο χρόνια.
    Εξετάζεται αν έχουν ενσωματωθεί στον Ελβετικό τρόπο ζωής, γνωρίζουν τα Ελβετικά έθιμα και παραδόσεις, τηρούν τους Ελβετικούς νόμους, δεν θέτουν σε κίνδυνο την εσωτερική ή εξωτερική ασφάλεια της χώρας.
    Όσοι απορρίπτονται δεν έχουν δικαίωμα έφεσης στην απορριπτική απόφαση
    Όποιοι γίνονται δεκτοί σε ομοσπονδιακό επίπεδο δεν τελειώνουν. Απλά λαμβάνουν την άδεια να ζητήσουν πολιτογράφηση στο επίπεδο του καντονιού και της κοινότητας. Για παράδειγμα τα καντόνια έχουν τους δικούς τους κανόνες για πόσα χρόνια πρέπει να είναι κανείς κάτοικός τους που ποικίλουν από 2 έως 12 χρόνια, ενώ πρέπει σε μερικές κοινότητες να είναι κάτοικοι έως και 5 χρόνια.

    Είναι νομίζω προφανές πως η Ελβετία είναι πολύ πιο αυστηρή από το σύστημα πολιτογράφησης που ισχύει σήμερα στην Ελλάδα και από αυτό που προτίθεται να υιοθετήσει το ΠΑΣΟΚ. Εγείρεται λοιπόν το ερώτημα, γιατί να μην ακολουθήσουμε το παράδειγμα της Ελβετίας, της Δανίας, ή της Γερμανίας; Όταν μας ομιλούν για Ευρωπαϊκά ήθη που πρέπει να υιοθετήσουμε, θεωρούν πως αυτές οι χώρες δεν είναι Ευρωπαϊκές;

    Έχει σημασία όμως να δούμε πώς η Ελβετία δέχεται και μετανάστες. Σίγουρα όχι με την πολιτική των εκ των υστέρων νομιμοποιήσεων με την οποία δημιουργήθηκε ο δικός μας μεταναστευτικός πληθυσμός.

    Πώς να μεταναστεύσει κάποιος στην Ελβετία για εργασία

    Labour/Work Permits: διαφορετικοί κανόνες ισχύουν για τους πολίτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης/European Free Trade Association (Ισλανδία, Λιχτενστάιν, Ελβετία, Νορβηγία) και για τους πολίτες εκτός αυτών των χωρών για του οποίους: περιορισμένος μόνο αριθμός διοικητικών εργαζομένων, ειδικών, και άλλων υπαλλήλων με προσόντα γίνεται δεκτός.

    Καμιά σχέση λοιπόν με τον δικό μας μεταναστευτικό πληθυσμό ο οποίος δημιουργήθηκε ετσιθελικά και αποτελείται κυρίως από άτομα που προσφέρουν ανειδίκευτη εργασία.

    Συνοψίζοντας:

    Η Ελβετία δέχεται στο έδαφος της για να εργαστούν κυρίως Ευρωπαίους και περιορισμένο αριθμό ατόμων με ειδικά προσόντα από όλες τις υπόλοιπες χώρες. Όσους δέχεται απαιτεί την πλήρη ενσωμάτωση πριν καν τους δώσει άδεια να ζητήσουν άδεια πολιτογράφησης από τα καντόνια και τις κοινότητες που μπορούν να θέσουν την πολιτογράφησή τους έως και σε δημοψήφισμα!

    Έτσι κάνει μια από τις ευνομούμενες χώρες της Ευρώπης. Γι’ αυτό είναι άλλωστε ευνομούμενη.

    Αν νομίζετε πως η μεταναστευτική πολιτική της Ελλάδας έχει να μάθει κάτι από τους Ελβετούς πάτε στο opengov.gr και απαιτείστε δημοψήφισμα για τις προχειρότητες της πρότασης ΠΑΣΟΚ

    http://d-politiki.blogspot.com/2009/12/blog-post_30.html

  10. «Ψέμα είναι η ελληνοποίηση χωρίς προϋποθέσεις.(“άνευ όρων αποδοχής”, όπως γράφει)»

    δεν τίθεται κανένα όριο στον αριθμό των λαθρομεταναστών που αποκτούν την ιθαγενεια.
    ούτε μπορει το κρατος να αποτρεψει την συνεχη είσοδο λαθρομεταναστών στη χωρα
    ούτε σκοπεύει να τους διωχνει
    ουτε σκοπευει κατι αλλο εκτος απο τη νομιμοποιηση ολων οσων εχουν μπει και θα μπαινουν στην ελλαδα.
    δηλαδη δεν υπαρχει κανενα οριο στο να ερχεται καποιος εδω, να νομιμοποιειται στα γρηγορα, να φοιτα ώς την γ δημοτικου το παιδί του και επειτα αυτο να γινεται ελληνας

    «Ψέμα και μπαμπούλας είναι η γενικευμένη αναφορά στους ισλαμιστές και στη σύγκρουση πολιτισμών»
    αυτο πρεπει να το αποδειξεις αντι να το αρνεισαι. όσο περισσοτεροι πιστοι του ισλαμ θα εγκαθιστανται, τοσο ανεφικτη θα καθισταται η ενσωματωση τους, γιατι δεν θα εχουν κανεναν λογο να ενσωματωθουν: θα αρκει να βρισκονται στα ορια του γκετο των ομοεθνών και ομόπιστων τους. επιπλεον, οταν θα εινια παρα πολλοι και νομιμοι ή ελληνοποιημενοι, δεν θα χρειαζεται καν ναπαριστανουν οτι αποκηρυσσουν την επιδιωξη να κανουν το ισλαμ κυριαρχο. λχ σε μια γειτονια ισλαμιστων καμμια γυναικα δεν θα διερχεται ασυνοδευτη και κανενας δε θα μπορει να τριγυρνα με μια πιτα γυρο χοιρινο ή με μια μπύρα στο χέρι δίχως να του κανουν παρατηρησεις. ήδη γυναικες-ταξιτζουδες- έχουν δεχτει παρατηρησεις επειδη καπνιζουν.
    αντιθετα, οταν ειναι τοσο λιγοι οι ισλαμιστες ώστε δεν μπορουν να σχηματισουν «αυταρκη» γκετο και γειτονιες, τοτε ειναι αναγκασμενοι να ξεχασουν το ονειρο μιας ισλαμικης αποικιας ή εξισλαμισμου των περιοχων οπου διαμενουν. και ακριβως με το γελοιο κριτηριο των 3 ταξεων αυτο το τελευταιο δεν αποτρεπεται, δηλαδη τιποτε δεν εμποδιζει να γινουν τοσοι οι μεταναστες ώστε να μην τους νοιαζει/συμφερει αν θα ενσωματωθουν ή θα αφομοιωθουν.

    «Ψέμα είναι ότι η πατρίδα απειλείται από αυτούς που αγαπούν την Ελλάδα σαν δεύτερη πατρίδα τους.»
    φυσικα ο αραβας κι ο αφγανος θα αγαπουν την πατριδα τους. αλλά ως ισλαμιστες, δηλαδη προκειμενου να την καταστησουν ισλαμ, οπως το περιεγραψα παραπανω. μπορει να παριστανεις οτι τετοιοι ειναι λιγοι, και πραγματι θα ειχες δικαιο για οσο διαστημα αυτοι παραμενουν λιγοι. οταν γινουν πολλοι, για ποιον λογο να μην θελησουν να φερουν εδω τον πολιτισμο, και τα ηθη, πολιτικα κ άλλα, των πατριδων τους, αντι να συμβει το αντιθετο, δηλ να εξευρωπαιστουν;
    ειδικα σε εναν πολεμο, ελλαδας-τουρκιας, φανταζεσαι π΄ς θα συμπεριφερθουν ανθρωποι που κρινουν τις διαφορες αποκλειστικα με θρησκευτικα κριτηρια : θα υποστηριξουν τα αδερφια τους κι οχι τους απιστους στην πλειοψηφια τους ελληνες.

    «Τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν είναι αντικείμενο πλειοψηφίας.
    Βάλτε σε δημοψήφισμα το ερώτημα: “Να χτίζω παντού και αυθαίρετα;” Και να υλοποιήσετε την απόφαση, μετά.»

    εδώ βλεπει κανεις τον οδυσσευ να μη μπορει να διακρινει μεταξυ των ανθρωπινων δικαιωματων και των πολιτικν δικαιωματων καθως και να χρησιμοποιει ενα ασχετο παραδειγμα.
    δεν ειναι ζητημα ανθρωπινων δικαιματων η χορηγηση ιθαγενειας. αλλο τα ανθρωπινα δικαιωματα και αλλο η ιθαγενεια.
    επισης, ο συνομιλητης μας θα πρεπει να καταλαβει οτι τα ανθρωπινα δικαιωματα οπως και καθε τι ειναι δημιουργημα ανθρωπων, δεν ειναι αντικειμενικα, τιθεται παντοτε ζητημα ερμηνειας τους, συνεπως ειναι η δημοκρατικη βουληση και οχι η θεληση των λιγων τύπου οδυσσευ αυτη που θα ερμηνευσει τα ανθρωπινα δικαιωματα

  11. @ Ερημίτης

    Χεχεχεχε νάτος σαν τους καλικάνταρους το δωδεκαήμερο. Χρόνια (σου) πολλά για αύριο λοιπόν πρώτα.

    Θα απαντήσω μόνο στην πρώτη παρατήρηση και για σένα βέβαια, αλλά και χάρη των αναγνωστών.

    Δεν υπάρχει, φρονώ, διεθνισμός χωρίς έθνος, χωρίς τοπικούς-περιφερειακούς πολιτισμούς σε εξέλιξη. Κάθε προσπάθεια εθνοφυλετική και καθαρών εθνών είναι και απάτη και ανιστόριτη, ενώ κάθε προσπάθεια εξατομίκευσης, συντεχνιασμού και αύξησης των συγκρούσεων μεταξύ των ανέργων για χάριν μιας δήθεν ψευτοκοσμοπολίτικης ιδεολοίας είναι στήριξη του παγκξόσμιου καπ[ιταλισμου και των τεράστιων οικονομικών συμφερόντων.

    Όσο για τα υπόλιοπα: «άσε τα κούφια» ότι δεν καταλαβαίνεις…. Δηλαδη όταν διαβάζεις κείμενά μου δυο χρόνια σχεδόνα ανελιπώς τι παριστάνεις διυλίζοντας τεχνικούς όρους;Εκτός και αν διαφωνείς και θέλεις να να εκφραστείς διαγωνίως….

    ΥΓ Είπα μη αρνητικό κείμενο, όχι χωρίς ψεγάδια σε σημεία. Αλλά αυτό δεν με αφορά. Ούτε θα με μαλώσετε που ανεβάζω συχνά κείμενα άλλων, χωρίς να σχολιάζω σχολαστικά.

  12. Βρήκα αρκετά ενδιαφέρον τους διαλόγους σας…
    Ένα σχόλιο 😉
    Σε ποια χώρα δίνεται έτσι εύκολα η ιθαγένεια????

    Σε ποια χώρα δίνεται έτσι εύκολα η υπηκοότητα??

    (@odyssey Στον υπαρκτό καπιταλισμό…
    ποια θα είναι η συνέπεια νομιμοποίησης, με μιας, τόσων πολλών μεταναστών???θετική ή αρνητική?)

    Γνωρίζουμε τη διαφορά ιθαγένειας-υπηκοότητας?

    ΥΓ.Το κεφάλαιο δεν έχει πατρίδα.
    Το κεφάλαιο θέλει «ανανέωση» του εργατικού δυναμικού,
    όπως παλιά έφερναν εργάτες από την επαρχία και τους αντικαταστούσαν με αυτούς της πόλης ώστε να «αλλοιώσουν» τον πληθυσμό για να μπορούν να τον ελέγχουν πιο εύκολα.
    Οι εργάτες έτσι χάνουν τη συνοχή τους μιας και αυτή η ενσωμάτωση είναι απότομη και μαζική άρα όχι ενσωμάτωση (διαφορετικό αφομοίωσης) αλλά διάσπαση
    και μείωση της συλλογικής σκέψης και κοινωνικής διεκδίκησης…
    (ας μην ξεχνάμε από τι χώρες έρχονται οι μετανάστες και άρα με τι δικαιώματα αισθάνονται πανευτυχείς)

    ΥΓ2.Ας προσέξουμε μήπως στην προσπάθεια να αναβαθμίσουμε άλλες χώρες….
    και αποτύχουμε και υποβαθμίσουμε την δική μας

  13. Οι Βυζαντινοι Φεουδαρχες, ηγεμονες και ηγεμονισκοι αφησαν ωραια ωραια να εγκατασταθουν οι Σλαυοι στην περιοχή ως σκλαβοι (Σλαυοι και σκλαβοι εχει την ιδια ετυμολογία) αλλά και τους Οθωμανους ως μισθοφορους στους μεταξυ τους ιμπεριαλιστικους πολέμους. Ωσπου μια ωραία πρωία οι τεως έμμισθοι του τότε Κεφαλαίου μας καθισαν στο σβέρκο και ακόμα να φυγουν.

    Η μαχη του Κοσσόβου που άρχισε το 1389 ακομα να τελειωσει στην πραγματικοτητα.

    Δυστυχως η ιστορία ΔΕΝ μας εχει διδαξει ακομα πως ο κακομοιρης και ο πεινασμενος και ακομα χειροτερα ο μικροαστος κυνηγος του Αμερικανικου ονειρου που απλά «δεν ξαναβόσκει άλλες βουβάλες, δεν θελει μητε να τις δει» διότι τον κατέστρεψε η παγκοσμιοποιημενη τηλεοραση, ο προβαλόμενος ευδαιμονισμός και η υπερκατανάλωση, όταν χορτασει αρχιζει και διεκδικει και απαιτει, σύμφωνα με την δημοσοφια που λεει «ουδεις χειρότερος του ευεργετηθεντος», «ουδεις χειροτερος από τον δούλο που έγινε αφέντης» και «δώσε θάρρος στο χωριάτη…»

    Διοτι μεσα σε λιγο χρόνο και with a little help from our American friends βαπτιζεται και ο Σλαυος Μακεδόνας, και ο Μουσουλμανος Τουρκος (ακομα και οταν δεν ειναι) και ο Αλβανος Τσάμης και ο Ελληνας αφου βρεθει από δήμαρχος κλητήρας αγωνιζεται να πεισει για τα δικια του και βλεπει την χωρα του να βρισκεται υπό νεο καθεστως ομηρίας.

    Η Παναγια και ο Ιωσηφ ουτε κατεφυγαν στην Αιγυπτο για να αγοράσουν ΒΜW με αεροτομες για να βολταρει ο Χριστός με τα ηχεια στη διαπασων ούτε τηλεοραση plasma για να κανουν φιγουρα στους χωριάτες της Ναζαρετ, ουτε διεκδικησαν ή απαιτησαν Αιγυπτιακες ταυτοτητες και δικαιωματα, ουτε ονειρεύονταν Μεγάλα Ισραηλ και αλλαγες συνόρων.

    Η με προϋποθεσεις εγκατασταση και η αξιοπρεπης και με σεβασμο διαβιωση αλλοδαπών (η οποια δεν υπαρχει ΟΥΤΕ για τους ιθαγενεις αυτης της χωρας) ΟΥΔΕΜΙΑ σχεση εχει με Ελληνοποιήσεις προσωπων που ήδη στην Ενωμενη Ευρώπη θα έχουν και ΔΙΠΛΗ υπηκοότητα και διπλά δικαιώματα και δικαίωμα ΔΙΠΛΟΨΗΦΙΑΣ σε Ευρωπαϊκο επίπεδο εν αντιθεσει με τους Ελληνες που ήδη ειναι μειονοτητα σε παμπολλες περιοχες ακόμα και της ίδιας τους της χώρας εχοντας αφεθεί ανυπεράσπιστοι στο έλεος της μοιρας τους και βορρά στα δόντια καποιων πολιτικών καιροσκόπων ή ακραίων όμαδων οι οποίοι έχουν αυτόκλητα αναλάβει εργολαβία την υπεράσπισή τους.

    Ε δεν είναι δημοκρατία αυτη όπως και να την δεις.

  14. Το κείμενο του Άρδην (όπως και τα υπόλοιπα του περιοδικού) έχει έναν λόγο που είναι αρκετά «επιπόλαιος», με την έννοια ότι ενώ σωστά επισημαίνει κινδύνους και απειλές, δεν προχωρά συνάμα και σε μία εμπεριστατωμένη ανάλυση για να στηρίξει την άποψη του. Το θέμα δεν ταιριάζει για εύκολες τοποθετήσεις. Και όσο γι’ αυτούς που ορθά διακρίνουν καθεστωτικές λογικές στη νομιμοποίηση των μεταναστών, θα ήταν καλύτερο να τις αντιπαλέψουν σε θεωρητικό και αναλυτικό επίπεδο. Αλλιώς παίζουν μπάλλα σε παιχνίδι που έχουν εκ των προτέρων χάσει.

  15. Γαριβαλδι

    Ποιος να αντισταθει και πως στην Νεα Ταξη η οποια εφευρίσκει εντεχνως αλλοθι για να νομιμοποιησει ηθικα στην Κοινη γνωμη τα εγκλήματα της, για τα οποία ειναι η ίδια αν όχι θύτης τουλαχιστον ηθικος αυτουργός.

    Θυμιζω διαλυση Γιουγκοσλαυιας και την ηθικη δικαιωση της με διαφορα προσχηματα, πολεμους σε Μουσουλμανικες χώρες με πρόσφαση την ησυχία, τάξη και ασφάλεια, την θυματοποιηση του Εβραϊκου Λομπυ οποίο ελεγχει τεραστιο αν οχι το μεγαλυτερο ποσοστο του παγκοσμιου κεφαλαιο αλλα και των σφαγων του στην Παλαιστινη με προφαση το Ολοκαυτωμα πριν από 70 χρονια, την διαλυση των οικονομιων των φτωχων χωρων και την κατάποση των οικονομιων τους από μια κλίκα των Βρυξελλων στο ονομα της ενοποιημενης Ευρωπης των λαων (όπου ο Δανός αμοιβεται με 2000 ευρω ενώ ο Βουλγαρος με 200 για την ιδια εργασια) την διαλυση της ιστορικής, θρησκευτικης και πολιτιστικης ομοιογενειας των λαων μεσω του «πολυπολιτισμού» και της ανεξελεγκτης μεταναστευσης όπου ντόπιοι και ξενοι θα αλληλοεξουδετερωνονται άνωθεν δηθεν για να μην θιγονται οι μεν απο τους δε κλπ.

    Προσωπικα δεν τρεφω καμμια αυταπατη οτι θα πετυχουμε κατι φωναζοντας. Ομως αναγνωριζοντας μια κατάσταση ΩΣ ΕΧΕΙ και οχι ως παρουσιαζεται από την αφανή εξουσια των Βρυξελλων τουλαχιστον γινεται ευκολοτερα αντιληπτο στον κοσμο που βρισκεται εν υπνώσει οτι βρισκομαστε υπό πολιτισμική και οικονομική κατοχή μεχρι που να ερθει και η στρατιωτική οπότε θα αντιληφθουμε -πλέον αργα- πως ο εφιαλτης είναι πραγματικότητα.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: