• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 600,824 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    eleni στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    Οι 19+2 εκκλησιές τη… στο Η Παναγιά της Κέρτεζης ως ΜτΒ…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Δεκέμβριος 2009
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Νοέ.   Ιαν. »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Όταν ο ανδροκρατισμός επισκόπου ντύνεται με κίτρινα φύλλα αγάπης

Ομολογώ ότι σήμερα κατάφερα και διάβασα το σχετικό ποστ για τα παιδιά ΑΜΕΑ μετά από παρότρυνση μια φίλης, που δεν δηλώνει φωναχτά ορθόδοξη χριστιανή. Αυτό έγινε στην 3η πορεία (πανεκπαιδευτική, Δευτέρα 7-12-09 το μεσημέρι) πλησιάζοντας στο μνημείο του Νίκου Τεμπονέρα στην Πάτρα. Και με σχετικά καθαρό μάτι είδε αυτό που διάβασα και εγώ σήμερα. Και όντως έχει δίκιο.

Διαβάστε μόνοι σας το σχετικό ποστ με αφορμή την μέρα που είναι κοσμικά αφιερωμένη στα παιδιά ΑΜΕΑ (Άτομα, άκου άτομα! – Με Ειδικές Ανάγκες – που είναι τα Ειδικά Χαρίσματα;). Μυρίζει μια περίεργη αγάπη τόσο για τα ΑΜΕΑ παιδιά όσο και για το … σύζυγο.

Δεν θα σχολιάσω τώρα όλο το πόστ του Σεβ. Μητρ. Καλαβρύτων και Αιγιάλειας Αμβρόσιου. Θα μείνω μόνο στο κτυπητό του σημείο. Αυτό που είναι αντίθετο με το Μυστήριο του Ορθόδοξου Γάμου (το αποστολικό ανάγνωσμα του Ορθόδοξου γάμου είναι πλήρως ξεκάθαρο). Γιατί μόνο ως συζυγία υπάρχει γάμος και μάλιστα ορθόδοξος. Στον ορθόδοξο γάμο δεν υπάρχουν υπο-ζύγια, ούτε σκεύη ηδονής, αλλά πρόσωπα σε τριαδική αγαπητική κατεύθυνση.

Το ποστ αυτό δεν έχει καμιά (τέτοια) αναφορά προς την πολλαπλή αγάπη που (οφείλει να) δείχνει ο άνδρας σύζυγος και πατέρας των κοινών παιδιών προς τη σύζυγό του. Και όχι μόνο στην αγκαλιά του κρεβατιού.

Ως άνδρας (και πολύτεκνος πατέρας) βρίσκω το δικό μου εαυτό συχνά ελλιπή σ’ αυτή την αγκαλιά σε πολλές άλλες χρονικές φάσεις, εντός και εκτός σπιτιού. Αλλά το γνωρίζω και το ομολογώ. Δεν το κρύβω, πολύ δε περισσότερο δεν το ντύνω με βλακώδεις ανδροκρατικές επιχρίσεις.

Σεβ. Μητροπλίτη Αμβρόσιε διορθώστε το ποστ πριν κακοφορμίσει. Σας βλέπουν στο νετ και άνθρωποι που δεν είναι κακοφορμισμένοι θρησκευόμενοι, είτε πιστοί, είτε άπιστοι, είτε προβληματισμένοι.

Υστερόγραφο: Αγαπητή μου Μαρία Π. σημειώνω ένα απ’ αυτά που όμορφα μου υπενθύμισες για δημοσίευση, τα υπόλοιπα μπορεί να τα γράψεις και με τη δική σου πένα , εάν το θέλεις:

«Από ότι φαίνεται ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων παραμένει εγκλωβισμένος σε ανδροκρατούμενες αντιλήψεις που θεωρούν τις γυναίκες υποδεέστερες από τους άντρες και ξεχνάει τη διακήρυξη ισότητας του Απόστολου Παύλου ότι δεν υπάρχει χώρος για κανενός είδους διαχωρισμό ή ανισότητα: «ουκ ένι Ιουδαίος ουδέ  Άλλην, ουκ ένι δούλος ουδέ ελεύθερος, ουκ ένι άρσεν και θήλυ• πάντες γαρ υμείς είς εστέ εν Χριστώ Ιησού» (Γαλάτας, 3, 28).…

Από ότι φαίνεται ο Μητροπολίτης ξεχνάει ότι ένα από τα βασικά δόγματα του Χριστιανισμού είναι ότι οι άνθρωποι, άνδρες και γυναίκες, είναι μοναδικά και ανεπανάληπτα πρόσωπα, τα οποία σε καμία περίπτωση δεν υπολείπονται σε αξία μεταξύ τους. Εξάλλου και γυναίκες και άντρες είναι «κατ’ εικόνα»  και «καθ’ ομοίωσιν» του Θεού… »

Advertisements

23 Σχόλια

  1. Διάβασα το Post και λυπαμαι για τα στερεότυπα που περιέχει και τις αλήθειες που δεν λέει.

    Ο ρόλος που αποδίδει στη γυναίκα, και εμμέσως στον άνδρα υποβαθμίζει ή εξαφανίζει το ζευγάρι. Μπορεί να οφείλεται σε συγκεκριμένα παραδείγματα που έχει υπόψη ο συγγραφέας, αλλά η γενίκευση με τη μορφή συμβουλών, αποκρύβει την αλήθεια ή μεγάλα κομμάτια της.

    Δεν μιλάει για παράδειγμα για την «αρνηση» που εμφανίζεται σε μεγάλο ποσοστό γονέων και ειδικά πατεράδων να αποδεχθούν την αναπηρία του παιδιού τους. Συχνά αυτή η αναπηρία εκλαμβάνεται από τους ίδιους σαν μια προσωπική αποτυχία … γιατί άραγε; Μήπως αυτό πρέπει να συζητηθεί πρώτα; Μήπως έχει να κάνει με το ίδιο στερεότυπο (αυτό του «αποτυχημένου» επιβήτορα?).

    Μήπως κοιτάμε σε λάθος μεριά.

    Οι μητέρες, και αυτό το λέω από εμπειρία των τελευταίων 2 χρονων κοντά σε ΑΜΕΑ, βρίσκονται κοντά στα παιδιά, ενώ οι πατεράδες συχνά απέχουν. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα έλλειψη ενδιαφέροντος, αλλά αίσθημα αποτυχίας, φόβος κοινωνικού στίγματος, κοινωνικής απόρριψης.

    Σπάνια βλέπουμε γονείς να έρθουν μαζί στο σχολείο. Και πιστέψτε με οτι οταν βλέπουμε ευτυχισμένα και ισορροπημένα παιδιά, υπάρχουν και οι δυο γονείς από πίσω να στηρίζουν το παιδί. Και συνήθως έρχονται και οι δύο να συζητήσουν για το παιδιί τους.

    Πως λοιπόν ένα ζευγάρι να ζει ως ένα πρόσωπο όταν ζουν το ίδιο πράγμα με τελείως διαφορετικό τρόπο; Και αν δεν προσπαθούν να ζουν ως ένα προσωπο, για ποιό πράγμα συζητάμε; Μήπως για συζυγικές «υποχρεώσεις».; Μέχρι τώρα νομιζα οτι το ζευγάρι ευλογείται να γινει σάρκα μια, και οχι χώρος συναλλαγης («δίνω σώμα για να εξασφαλισω συζυγική πίστη»).

    Νομίζω οτι πρέπει να το ξαναδει ο συγγραφέας το θέμα ξανά. Ισως να αποδεσμευτεί από τα παραδείγματα και να σκεφθεί το όλον .

  2. Ισως θα πρεπε όσοι σπεύδουν να παρ-ερμηνεύσουν τον συγκεκριμένο άνθρωπο Μητροπολίτη καλαβρύτων να διαβάσουν λιγάκι την επιστολή που του έστειλε ένας πατέρας Αμεα.

    Προφανώς κάποιοι δεν έχετε ζήσει απο κοντά τέτοιες προβληματικές οικογένειες γι αυτό και σας ξενίζει ότι συχνά αποτελεί θλιβερή πραγματικότητα το γεγονός ότι οι γυναίκες μητέρες ΄τετοιων παιδιών, αφοσιώνονται τόσο στο πρόβλημα αυτό που παραμελούν τα άλλα τους παιδιά που έχουν ανάγκη και την ζεστασιά και την προσοχή τους, αλλά εκείνες τα θεωρούν επειδή είναι υγιή σωματικά ότι δεν τις έχουν τόσο ανάγκη.

    Συχνά οι ίδιες αξιέπαινες κατα τα λοιπά γυναίκες, επικεντρώνουν όλη τους την προσοχή στην θλίψη που τους δημιουργεί το πρόβλημα του ενός παιδιού ΑΜΕΑ και αντιμετωπίζουν απίστευτα ψυχολογικά προβλήματα στην προσπάθεια να το βιώνουν αυτό καθημερινά, με αποτέλεσμα να παραθεωρούν τις υπόλοιπες χαρές που μπορέί να τους παρέχει τόσο η οικογένεια όσο και ο συζυγικός βίος.

    Δεν συμφιλιώνονται με το πρόβλημα και δεν δημιουργούν τις αντιστάσεις εκείνες που οφείλουν να δημιουργήσουν, για ν αμεταδίδουν εντός της οικογένειας ένα χαρούμενο και ζεστό τόνο αλλά είναι διακρώς μες τη θλίψη και ενίοτε σε κατάθλιψη, μεταδίδοντας και πολλαπλασιάζοντας το πρόβλημα και στα άλλα μέλη της οικογένειας σε βαθμό που εκείνα να αναζητούν τις «χαρές»που στερούνται εκτός της οικογενειακής εστίας . Παιδιά και σύζυγος. Ας μη βιαζόμαστε να κατακρίνουμε τον Ιεράρχη και ας δούμε με λίγο πιο ανοιχτό μυαλό αυτά που λέει γιατί ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΦΑΛΛΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ αλλά από ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΕΚ ΤΟΥ ΣΥΝΕΓΓΥΣ τέτοιων καταστάσεων αφού γύρω του υπάρχουν άνθρωποι που πιστοποίούν τόσο την ανθρωπιά και την ευαισθησία του όσο και την παρρησία της γνώμης του ύστερα από εμπειρία. Δεν μιλά για να πεί κάτι οτιδήποτε, αλ.λά μιλά όταν κάτι το γνωρίζει καλώς.

    Κρίμα που η κεκτημένη ταχύτητα επίκρισης απέναντι στο σχήμα μας καθιστά κοντόφθαλμους στο να προσέξουμε τι΄λέει ο άλλος και αντί να ενισχύουμε επικρίνουμε πολύ βιαστικά τα πολύ ανοιχτά μυαλά και τους ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένους στα προβλήματα των άλλων ανθρώπους

    Μια άλλη άποψη απο
    Π.Μ

  3. Σε αυτό το λίνκ η επώνυμη επιστολή του πατέρα ΑΜΕΑ
    προς τον Σεβασμιώτατο Καλαβρύτων

    http://mkka.blogspot.com/2009/12/blog-post_07.html

  4. @ Ελενη Β.

    Η εμπειρία σου πολύτιμη από τη μεριά μιας εκπαιδευτικού, που ταυτόχρονα έχει μιλήσει ΚΑΙ με πολλές μανάδες παιδιών ΑΜΕΑ. Φοβάμαι όμως ότι δύσκολα θα ξαναδεί το θέμα ο … συγγραφέας.

    @ Π.ΜΑΡΙΑ

    Σε καλωσορίζω και να πω προκαταβολικά στους αναγνώστες ότι … ΔΕΝ είσαι η Μαρία Π. που με ενημέρωσε για το πόστ.
    Μερικές πρώτες παρατηρήσεις στο σχόλιό σου:

    1) Τον Μητροπολίτη Αμβρόσιο τον γνωρίζω πάνω από τριάντα χρόνια….

    2) Το άρθρο ΔΕΝ κατακρίνει, αλλά κρίνει απόψεις. Γιατί κάποοι/-ες σπεύδετε την κριτική σε απόψεις να την βαπτίζετε κατάκριση; Είναι αυτό δείγμα θεολογικής σοβαρότητας; Δυστυχώς το ακούω συχνά αυτό. Εντάξει ο σεβασμός του σχήματος, αλλά δεν έχουμε πάπες στην Ορθοδοξία.

    3) Επί της ουσία τώρα: Και μόνο η έλλειψη ειδικής αναφοράς στον Πάτερα, αποτελεί ολίσθημα πρώ του μεγέθους.

    Την καληνύχτα μου.

  5. Σ ευχαριστώ αγαπητέ ιδιοκτήτη του ιστοχώρου αυτού, που με καλωσορίζεις.

    Δεν ξέρω σε ποιόν από τους δύο Πατεράδες αναφέρεσαι. Εγώ απλώς μίλησα και για τους δύο και με ιδιαίτερο σεβασμό.

    Θεωρώ ότι η ενημέρωση των αναγνωστών δεν θα πρέπει να είναι ελλιπής όταν πρόκειται για την υπόληψη και την αξιοπρέπεια ενός εκάστου ανθρώπου, πόσο μάλλον ενός αξιοσέβαστου γέροντα

    Μπορεί να διαφωνώ οριζοντίως καθέτως ως και διαγωνίως με αρκετούς δεσποτάδες και τη συμπεριφορά τους, αλλά πίστεψέ με έχω μάθει σε τουτη τη ζωή να ακούω πολύ προσεκτικά εκείνον που ΜΙΛΑ ΕΚ ΠΕΙΡΑΣ.. Γι αυτό και θέλησα να παρέμβω. Επειδή τυγχάνει λόγω των σπουδών μου, να γνωρίζω και εγω από πρώτο χέρι τέτοια περιστατικά

    Ελένη σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια

    Στον ιδιοκτήτη του παρόντος ιστολογίου εύχομαι καλή επιτυχία στην αξιόλογη προσπάθεια του να δίνει βήμα πολυφωνίας αλλά και για το ότι με διέκρινε από την πρώτη ΄σχολιάστρια- καθώς εκ των υστέρων- πρόσεξα και εγω ότι τα αρχικά επιθέτου και ονοματος ταιριάζουν και μπορούσε να προκληθεί σύγχυση

    Φιλικά, Μαρία

  6. οπωσδήποτε η ψυχοσωματική επικοινωνία του ζευγαριού πρέπει να είναι ισότιμη- αμφίπλευρη και όχι υποχρέωση του ενός μόνο.Από την άλλη ο συγκεκριμένος μητροπολίτης έθιξε και ένα ζήτημα ,που όσοι του «επιτέθηκαν» δεν πρόσεξαν καν ,το έχει τονίσει όμως ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ, αγαπητέ Παναγιώτη και τονίζει προς τους συζύγους σχετικά με την ερωτική τους επικοινωνία «ΜΗΝ ΑΠΟΣΤΕΡΕΙΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ».Αυτό όχι μόνο αποσιωπάται ,ενώ ο μητροπολίτης είχε την ΤΟΛΜΗ να το τονίσει (εστω και μονόπλευρα) αλλά κάποιοι σύζυγοι άνδρες ή γυναίκες «γράφουν» τον άλλον-η κανονικά και περιφρονιτικά και σου λένε «τι θα κάνει χριστιανός-η είναι, θέλει δεν θέλει δεμένος-η θα μείνει στον γάμο».

  7. Μάλιστα, ας κάνω λοιπόν και την αναγωγή. Η πραγματικότητα του γάμου ως πρότυπο έχει την ίδια την εκκλησία ως «σώμα χριστού». Είναι φυσιολογικό αντιλήψεις που συνεχίζουν να βλέπουν την εκκλησία με εξουσιαστική ματιά, να το μεταφέρουν αυτό και στο γάμο…

  8. ο απόστολος Παύλος και όσα συστήνει έχουν σχέση με την διατήρηση και αναθέρμανση της ψυχοσωματικης επικοινωνίας του ζευγαριού.Το σώμα δεν περιφρονείται από την Ορθόδοξη θεώρηση των πραγμάτων και αν μεσα στον γάμο μιλάμε μόνο για πνευματική επικοινωνία σημαίνει ότι περιφρονούμε το σώμα και την ανάγκη του για επικοινωνία (γιατί στην ουσία επικοινωνία είναι.).Ο θεολόγος Μποιυγάτσος στο βιβλίο του τονίζει ότι η ερωτική επικοινωνία στον γάμο δεν είναι μόνο για την απόκτηση απογόνων, είναι μια βασική επικοινωνία του ζευγαριού.
    Χαιρετούμε και πάλι το αξιόλογο «Μανιτάρι» που μας δίνει βήμα διαλόγου

  9. @ Π.ΜΑΡΙΑ

    Έχεις απόλυτο δίκιο να ακούς αυτούς που ομιλούν εκ πείρας. Απλά η πείρα δεν είναι πάντα εκ… Θεού… Ειδικά όταν το Πνεύμα δεν αναπαύεται σταθερά …. Δες το e-mail που μου εσταλη για αυτό το ποστ…

    @ Υπεύθυνε site http://www.xristianiki.gr

    Συμφωνώ για το μη αποστερείτε. Αλλά αυτόα φορά ισότιμα το ζευγάρι και όχι μόνο τον εκάστοτε… kavaliere….

    @ τσουκνίδα

    Ο συχετισμός σου είναι και ακριβής και δίκαιος και νηπτικός…. Χρειάζεται όμως να γράψεις περισότερα περί αυτού…

    @ Γιάννη Γ…..

    Σε ευχαριστώ για το γράμμα σου. Το βάζω εδώ χωρίς το επώνυμό σου. Μπορείς όμως όταν θέλεις να διαβαστού από πολλούς (χωρίς να είναι υποχρεωτική η πλήρης αποκάλυψη του επωνύμου σου) να βάζεις εδω. Η κλοπή από τον πάστορα και μάλιστα χωρίς αναφορά είναι σίγουρη;

    από ΓΙΑΝΝΗΣ ….
    προς manitari.tou.bounou@gmail.com
    ημερομηνία 12 Δεκεμβρίου 2009 11:40 μ.μ.
    θέμα ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ…..
    εστάλη-από hotmail.com

    ΘΕΕ ΜΟΥ ΤΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ!!!
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΠΩΣ ΜΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΦΑΡΙΣΑΪΣΜΟΣ
    ΕΜΕΙΣ ΣΑΝ ΑΝΤΡΕΣ ΚΑΜΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ;

    ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ…..
    ΝΑΞΕΡΕΣ ΠΟΣΟ ΜΕ ΑΓΓΙΞΑΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ
    ΕΔΩ ΚΑΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΖΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥΜΠΑΡΟΥ
    ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ 2003 ΟΤΙ ΤΟΥ «ΕΤΥΧΕ» ΤΟ ΛΑΧΕΙΟ

    Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΟΥ ΓΙΟΣ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΟΡΑΣΗ ΤΟΥ (ΤΩΡΑ) ΕΧΕΙ ΤΟ 1/20 !!!!
    ΕΓΩ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ «ΣΟΦΡΟΝΩΝ» ΚΑΝΩ ΜΑΘΗΜΑ

    ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΚΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΟΝ ΜΑΝΩΛΗ. ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΝΑΩ ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ…..

    ΚΑΙ ΣΕ 6 ΜΗΝΕΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ ΤΑ ΛΑΧΕΙΑ ΕΓΙΝΑΝ ΤΡΙΑ…..
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΠΟΣΟ ΨΕΥΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ

    ΤΟΥ «ΑΓΙΟΥ» ΤΗΣ ΠΑΛΕ ΠΟΤΕ ΤΡΟΪΚΑΣ……

    Ειδικώτερα ΠΑΡΑΚΑΛΩ την ΜΗΤΕΡΑ ενός παιδιού ΑΜΕΑ

    * Να μη απορροφάται ολοκληρωτικά ἀπό την φροντίδα του προβληματικού παιδιού της, παραμελώντας την φροντίδα του συζύγου της.
    * Να μη εξαντλείται σωματικά, ώστε να νοιώθει εξουθενωμένη στο συζυγικό κρεββάτι και να παραδίδεται αμέσως στην αγκάλη του μορφέως.
    * Να μη λησμονή ποτέ ότι υπάρχει και η συζυγική αγκαλιά, από την οποία οι σύζυγοι αντλούν δύναμη για τον αγώνα της ζωής.
    * Να μη ξεχνά, ότι αν η μητέρα καταπονείται μέσα στο σπίτι με το προβληματικό παιδί, και ο πατέρας καταπονείται ἐκτός της οικίας, αγωνιζόμενος για την συντήρηση της οικογενείας του! Αλλά στον καθημερινό του αγώνα περιβάλλεται και προσβάλλεται από πειρασμούς, οι οποίοι πολλές φορές είναι ευθέως σαρκικοί.
    * Να μη παραβλέπει λοιπόν τις βιολογικές και ψυχικές ανάγκες του συζύγου τος. Η γυναίκα που είναι πάντα φρέσκια, θερμή καί τρυφερή με το σύζυγό της, ΔΕΝ κινδυνεύει να μείνη μόνη της στον αγώνα της ζωής! Ούτε πάλι κινδυνεύει να νοιώσει απατημένη, προδομένη κλπ από τον άνδρα της!

    ΘΕΛΩ την μητέρα, που ανατρέφει ένα παιδί ΑΜΕΑ, να ἐχει τελειώσει εγκαίρως το χρέος της πρός το προβληματικό παιδί, ώστε να δώσει το χρόνο της και την προσοχή της στον άνδρα της, τήν ώρα που αυτός ἐρχεται στο σπίτι.
    ΘΕΛΩ την μητέρα αυτή να είναι φρέσκια, ξεκούραστη, χαρούμενη, περιποιημένη, καλοντυμένη, χτενισμένη, όμορφη, ακόμη και μακιγιαρισμένη αν χρειάζεται, προ πάντων όμως γλυκειά, τρυφερή και θερμή την ώρα που υποδέχεται τον άνδρα της. Να τον περιμένει με λαχτάρα στην πόρτα και να του προσφέρεται χωρίς ενδοιασμούς. Έτσι θα κατοχυρώνει τήν δική της ευτυχία, αλλά και την ευτυχία των παιδιών της.

    ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟ 1982 ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
    «ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ» ΕΝΟΣ ΠΑΣΤΟΡΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΟΥ

    Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΤΑ «ΑΞΙΟΠΟΙΕΙ» Ο ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ……

    ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ
    ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΑΙ ΦΙΛΤΑΤΕ «ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ»
    ΓΙΑΝΝΗΣ

  10. «Ο συχετισμός σου είναι και ακριβής και δίκαιος και νηπτικός…. Χρειάζεται όμως να γράψεις περισότερα περί αυτού…»

    για να είναι νυκτικός και νηπτικός, δεν χρειάζεται περισσότερα και ο νοών νοείτω

  11. @ τσουκνίδα

    Για το «νυκτικός» συμφωνώ.

  12. Παίδες δεν ξερω. Δεν σπευδω να του αποδωσω εξ αρχης κακες προθεσεις. Μαλλον το ποστ βασιζεται σε εμπειρια από ρεαλιστικες καταστασεις παρα σε ενα ιδεατο ζευγαρι.

    Υποθετω οτι οι περισσοτερες μητερες με παιδι ΑΜΕΑ δεν εργαζονται και γι αυτο εχουν αναλαβει εργολαβια την φροντιδα του παιδιου χωρις αυτο να σημαινει κατ αναγκη οτι ο εργαζομενος πατερας αδαφορει και κανει την παπια.

    Η αγαπη της μαννας προς το παιδι ειναι δεδομενη. Η αγαπη της συζυγου προς τον συζυγο ομως ΔΕΝ ειναι. Ιδιαιτερα οταν μερικες συζυγοι αισθανονται οτι «εκλεισαν» σαν γυναικες ενω ο αντρας σαν αντρας δεν κλεινει ποτε. Και ειναι καθαρα ψυχοσωματικη η διαφορά.

    Τωρα το ποστ ισως μπαζει νερα γιατι δεν ανεφερεται και στην υποχρεωση του συζυγου να μηχανευτει τροπους να κανει την έγκλειστη συζυγο του να ξεσκασει και να θυμηθει πως ειναι γυναικα.

    Αλλα δεν ξερω, εκ πειρας -οχι κατ αναγκη προσωπικής – ο ρολος της μητερας υπερκαλυπτει συχνα, ενίοτε και μονιμως αυτον της συζυγου. Ή πάλι εχω ακουσει για γυναικες να εφαρμοζουν συστηματικα και εκ προμελετης συζυγικο εμπαργκο ως αντιποινα ενω τουναντιον ο αντρας μπορει να χρησιμοποιησει τα συζυγικα του καθηκοντα και ως τροπο συμφιλιωσης.

    Το λεω αυτο απλα για να επισημανω πως ισα μπορει να ειναι οι δυο συζυγοι ομοια ομως, φυσει αδυνατο. Οποτε χρειαζεται οντως διαφοροποιηση στην ποιμαντικη προσεγγιση ενος τετοιου θεματος. Ο Αμβροσιος το εκανε μεν, ελλειπως δε. Ισως γιατι ειτε μας αρεσει ειτε οχι στην πραξη η γυναικα ειναι ο πυρηνας της οικογενειας και παρα τα φαινομενα η κοινωνια μας ειναι βαθυτατα μητριαρχικη. Αφου ακομα και ενας αθλιος άντρας και συζυγος ειναι στο μεγαλυτερο ποσοστό κατασκευασμα μιας μητερας.

  13. @ theoprovlitos

    Η προσωπική ποιμαντική έχει πρωτεύοντα ρόλο στην Ορθόδοξη Εκκλησία. Η θεολογία όμως της ποιμαντικής δεν είναι προσωπική, αλλά καθολική και οικουμενική. Υπ΄αυτή την έννοια οι γενικεύσεις του εν λόγω γηραιού πλέον Μητροπολίτη εγείρουν και ενστάσεις και κριτική.

    Την καληνύχτα μου.

  14. σωστοοοος. Οποτε εν τοιαυτη περιπτωσει καλυτερα να κρατα το στομα του κλειστο.

    Παρ εμπιπτόντως πόσα τελη κυκλοφορίας σου ηρθαν στο πολυτεκνικο αυτοκινητο από την σοσιαληστρική κυβερνηση;

    Εμένα 671 ευρω για το επταθεσιο.

    Νονοί & λαμόγια – πολυτεκνοι σημειωσατε ισοπαλια κατα την κυβερνηση.

    Ασχετο βεβαια με το παρον θεμα, αλλα αν δε το γραψω θα σκασω. Εκτος αν εστειλαν τετοιο χαρατσι και στα αναπηρικά

  15. ΑΓΑΠΗΤΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ.
    ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ,
    ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟΝΗΡΕΥΤΑ.
    ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΑΓΚΑΛΙΑΖΟΥΝ ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ, ΤΗΝ ΠΙΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΙΑΣ.
    ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΕΙΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΗ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΤΥΧΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ.
    ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΠΙΣΤΟΣ ΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΘΑ ΕΓΡΑΦΕ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ «ΣΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΚΑΙ Α ΛΛΗ ΠΤΥΧΗ. …….»
    ΑΣ ΒΓΟΥΜΕ, ΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ, ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΛΥΦΟΣ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ! ΑΣ ΑΤΕΝΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΜΑΣ.
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
    «ο ΓΗΡΑΙΟΣ» πιά Μητροπολίτης, κατά τον theoprovlito!
    (του εν λόγω γηραιού πλέον Μητροπολίτη …)
    Φαντάζομαι ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ να ανήκει κάποιος στην τρίτη ηλικία

  16. @ theoprovlitos

    Είπα να μη κρατήσω το στόμα μου κλειστό, δηλαδή τα πλήκτρα. Ο λογισμός μου – ακόμα – λέει ότι έκανα ορθά.

    ΥΓ: Παρότι πολύτεκνος πλήρωσα λίγο λιγότερα από ‘ο,τι θα πλήρωνα από τη νεοδημοκρατική απόφαση. Πάντως αυξήθηκαν. Πλήρωσα 252 Ευρώ ενω το πολυτεκνικό ειναι του 2002.

    @ + O ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

    Και πάλι να σας ευχαριστήσω γιατί τιμάτε το διάλογο σ αυτό το ιστολόγιο. Και δεν τιμά το ιστολόγιο αυτό, αλλά και τον επίσκοπο. Ο σκοπός της ανάρτησης (για την οποία ειδοποιηθήκατε) ήταν ΚΑΙ για να απαντήσετε.

    Δυο παρατηρήσεις:

    1) Εμείς ανήκουμε σε μια γενιά που πια δεν εμπιστευόμαστε κανέναν άνθρωπο, ούτε τον εαυτό μας. Έχουμε πικρά πείρα. Και σ αυτό έχει βοηθήσει η θεσμική Εκκλησία ποικιλοτρόπως. Έχουμε δηλα΄’δη το θράσος να κάνουμε κριτική. Προσωπικά, πάντως, σας εκμηστηρεύομαι δημόσια ότι εφάρμοσα μετα΄από πολλά χρόνια μια παρατήρηση που μου κανατε το 1979 για μια άλλη κριτική που σας έκανα. Και μου είπατε ότι δεν έχω δικαίωμα γιατί δεν είχα πτυχίο (δήθεν;) θεολογίας. Παρότι έχω με σχεδόν άριστα πτυχίο θεολογίας (2ο) από το 1994, ακόμη και σήμερα πιστεύω ότι αυτό είναι μια ελάχιστη όψη του ζητήματο. ‘Ομως και ως θεσμική Εκκλησία έχετε (γενικά μιλώ) πρόβλημα κατανόησης μιας άλλης οπτικής των θεολογικών πράγματων και ας είστε κάποιοι ΚΑΙ τυπικά ή μη Ιεράρχες.

    2) Επι της ουσίας. Χαίρομαι που αντιλαμβάνετε ότιυπάρχει και άλλη πλευρά. Ξέρετε είναι άλλο πράγμα (και το ξέρετε πολύ καλύτερα από μενα το λαΙκό) ότι άλλο η π[ροσωπική ποιμαντική και άλλο η θεολογια, παρότι δεν μπορεί να κοπεί ο μεταξύ τους ομφάλιος λώρος. Πόσο μάλλον όταν αυτά γράφονται στο δαιδύκτιο.

    Με την ευχή του επισκόπου ευχαριστώ για τη μικρή και πλάγια αποδοχή της άλλης όψης.

    ΥΓ: Με το γηραιός ελπίζω να να κατανοήσατε το πνεύμα μας. μακάρι και εμείς νάρθουμε στα χρόνια σας με Ζωή. Εξάλλου με όσα έγραψα θα κατανοήασετε ότι δεν είμαι και … μικρός.

    Παναγιώτης

  17. Αν ο Μητροπολίτης ήταν έγγαμος δεν θα έδινε τέτοιες μελοδραμτικές συμβουλές σε μια σύζυγο. Και δεν θα έδειχνε τόσον υπερπροστατευτισμό στο σύζυγο.
    Που σημαίνει ότι οι άγαμοι, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, δεν είναι οι περισσότερο αρμόδιοι, προκειμένου να αποφαίνονται για τέτοιου είδους θέματα.
    Το «εγώ ξέρω, εσύ δεν ξέρεις», που, ως αλάθητοι πάπες, κάποιοι δεσποτάδες συνηθίζουν-δυστυχώς να το λένε στους παπάδες, όταν το λένε και παραέξω, τους εκθέτει.
    Γιατί μπορεί οι παπάδες-εκόντες άκοντες- να τους λένε διαρκώς «μάλιστα», αλλά δεν ισχύει το ίδιο και με τους λαϊκούς. Ιδιαίτερα μάλιστα, όταν -όπως συχνά συμβαίνει -μπορεί να είναι περισσότερο καταρτισμένοι απ’ τους «από καθέδρας» αποφαινόμενους δεσποτάδες…
    Λοιπόν: «Μη πέρα πεδίλων»…

  18. Σεβασμιώτατε,

    Ευλόγησον μεν, πάταξον δε!

    Πότε σας αποκάλεσα γηραιό; Ή και αν συμμετείχα σε μια συζήτηση που έγινε τέτοια αναφορά – χωρίς να θέλω να επικαλεσθώ το παιδαριώδες ‘δεν το είπα εγώ, ο τάδε το είπε’ – δεν θεωρώ το γηραιός ως μομφή για να πρέπει να αποστασιοποιηθώ.

    Ειδικά στην Ελλαδα που πολλοί πνευματικοί σκοτώνονται για να τους κολλήσουν τον τίτλο του… γέροντα, άλλοτε από ναρκισσισμό και άλλοτε για να εχουν ένα πλήθος υποτακτικών.

    Παντως χαίρομαι που ήρθαμε έστω και σε έμμεση επικοινωνία μέσω του παρόντος blog διότι δια της νομίμου και φυσιολογικής οδού αδύνατον. Διαφορετικά μπορεί και να συνεργαζομασταν εδώ και χρόνια (τελευταίως δε και για το ‘Σημαντρο’).

    Αλλά ας όψεται ο νεποτισμός και ο καρριερισμός των Συνοδικών γραφείων που λειτουργει ως ανθρωποδιώκτης (μέχρι και των πιστων από την Εκκλησία) και κατά κανόνα θετει ιερείς και λαϊκους επί προκρούστιας κλίνης, όπου πετσοκόβονται πόδες και κεφαλές ανάλογα με το ύψος του εκάστοτε κρατούντος την μάχαιρα, που συνήθως -δεν ξερω πως γινεται- είναι και μετρίου αναστήματος.

    Η καταδίκη αυτης της χώρας κτυπά πρωτίστως την Εκκλησία όπου για να συνυπαρξει κανεις στους κόλπους της ακόμα και ως ιερέας συχνά πρέπει να παρει διαζύγιο με τις έννοιες, αξιοπρέπεια, αυτοεκτίμηση, πρωτοβουλία, κλπ.

    Δεν αναφέρομαι σε εσας συγκεκριμένα αλλά σε όλη την διοικουσα Εκκλησια εν γενει. Και όστις δεν θεωρεί ότι η εξέλιξη του σαν άνθρωπος εχει ολοκληρωθεί εδώ και χρόνια, ιδιαίτερα από τότε που ανέλαβε και κάποιο οφφικιο, ας ζυγίζει και ας μετρά διαρκώς τον εαυτό του που συχνά καθρεφτίζεται στα λόγια των άλλων. Και όσο πιο επώδυνα είναι αυτά, τόσο καλύτερα για την ψυχή μας. Είτε μας αδικούν είτε είναι ορθά.

    Σκληρή η περιγραφή του παπαηλία πλην όμως ρεαλιστική. Γι αυτό και τελικά είναι η μοιρα των δεσποτάδων και των πολιτικών να περιστοιχίζονται από παρατρεχάμενους, ακόμα και εαν τινές εξ αυτών στην πραγματικότητα δεν θα το ήθελαν.

    Επί του προκειμένου ζητήματος πάντως, βάζοντας καλόν λογισμό μάλλον σας υπεραμύνθηκα. Διότι όντας εν τέλει κατά της προκατάληψης, δίνω μέσα μου σε όλους το «δικαίωμα» άλλοτε να σφάλουν, άλλοτε απλά να παρεξηγούνται τα λόγια τους και άλλοτε να έχουν δίκιο, ακόμα και εαν στα υπόλοιπα διαφωνώ.

    Δεν νομίζω να στήνουμε εδώ (ή αλλού) λαϊκό δικαστήριο αλλά διατηρούμε το δικαίωμα και την ελευθερία του να διαφωνούμε.

    Εύχομαι ο Θεός να σας χαρίζει υγεία και μακροημέρευση.

  19. Θεοπρόβλητε, σε διαβεβαιώ ότι καμιά «περιγραφή» δεν μπορεί να παραστήσει τη σκληρότητα κάποιων δεσποτάδων. Αλλά και κάποιων θεσμών της δεσποτοκρατίας…
    Το νιτσεϊκό ιδεώδες του υπερανθρώπου απαιτεί: Να είσαι νομοθέτης του εαυτού σου και εκτελεστής του νόμου σου! Αυτό ακριβώς χαρσκτηρίζει ιδιαίτερα το καθεστώς της δεσποτικής Δικαιοσύνης.
    Ο Αριστοτέλης στην αρχαιότητα, αλλά και ο Μποντεσκιέ στα νεότερα χρόνια υποστηρίζουν τη διάκριση των εξουσιών.
    Οι δεσποτάδες μπορούν να είναι κατήγοροι και δικαστές. Και αλίμονο σ’ όποιον πέσει στη δυσμένειά τους…

  20. Το κατάντημα ενός επισκόπου!
    Στα πολλά που του καταλογίζουν ας προστεθεί κι αυτό.
    Μόνο τι εσώρουχα να φορούμε δεν μας είπε .
    Ντροπή!
    Το λιβάνισμα του συγκεκριμένου πατερα το νομίζει θετικό , την απογοήτευση , για μία ακόμη φορά του ποιμνίου του , δεν την αφουγκράζεται; Ας ρωτήσει συνεργάτες του με παρόμοια προβλήματα να του πουν-αν του πουν-τη γνώμη τους, για την εξωφρενική του αυτή θέση.
    Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι .
    Βέβαια στην σημερινή εποχή της συγχύσεως θα αναδειχτεί νέος Απόστολος Παύλος

  21. @ papailias

    … Τόσο φοβερά από κάποιους δεσποτάδες; Τι να καταλάβει άραγε ένας λαϊκός….

    @ Μάριος Αντωνίου

    Πολύ σκληρός ο λόγος σου….

  22. Παντως, επειδή καποια περίοδο πιεζομουν ηθικά και ψυχολογικα από διάφορα περιβάλοντα να ιερωθω (πριν 10 χρόνια) και εκανα προσευχή για να δω αν θα πρεπει να παρω την μεγάλη απόφαση και περιμενα καποιες άνωθεν ενδείξεις, μεσα σε 2-3 μερες, όχι ένας, όχι δύο, αλλά 4 γνωστοί παπάδες μαλλον με απέτρεψαν λογω των δικών των τραυματικων εμπειριων και απογοητεύσεων, του πνευματικου μου συμπεριλαμβανομένου, στον οποιο οταν ηταν και εκεινος να ιερωθει του ειχε πει ο συχωρεμένος ο Αρχιεπισκοπος Σεραφειμ -ως Ιωαννίνων τότε – βρε Απόστολε, ΔΕΝ κανεις εσυ για παπάς. Θα σε φάνε!

    Ενας άλλος πνευματικός που τον βασάνιζε ο μητοπολίτης του μου είχε πει ‘τους βλεπεις ως αρχιμανδρίτες καλούς-καλούς και μόλις φορέσουν την μητρα δαιμονίζονται.’

    Ο τρίτος εργάζεται πια στο εξωτερικο σαν διευθυντης μουσείου εχοντας πρακτικα εγκαταλειψει την ιερωσύνη, ο τεταρτος ειναι καθηγητης Θεολογικης σε πανεπιστημιο οποτε γλύτωσε τα πολλά πολλά.

    Ο πεμπτος κατεφυγε στο εξωτερικό αλλα και εκει άλλαξε δικαιοδοσία εξ αιτίας του δεσπότη.

    Ο Αμβροσιος τ.Κοζανης ως Διευθυντης Νεοτητος ειχε κατα νου να κανει μια ημεριδα ιερατικων κλίσεων όπου να συζητηθει ανοικτα γιατι δεν προσερχονται νεοι στην ιεροσύνη. Ειχα ετοιμάσει και εγώ ενα δεκαλογο θετωντας το δακτυλο επί των τύπων των ήλων. Τελικα εφαγε τον Αμβροσιο από το ιδρυμα νεοτητος νυν μητροπολίτης της Β Πειραιώς και ακομα ψαχνονται γιατι δεν τους καθονται οι νεοι για παπάδες.

    Παντως για να γινεις σημερα παπας, ή θα πρεπει να σε τυφλώσει εκεινη την ωρα η Χαρις του Θεού και να μην ξερεις που πηγαινεις ή θα πρεπει να εχεις ήδη ενταχθει εκ των προτέρων σε αυτό το άθλιο σύστημα που συσσωμος ο λαός αποκαλεί υποτιμητικά ‘παπαδαριό’.

    Ε αντε να υπάρχουν και καποιοι ελαχιστοι ιερεις που χωρις να ανηκουν στο συστημα σταθηκαν τυχεροί ή ικανοί διπλωμάτες.

  23. Ο Ιερωνυμος στο Υπουργικο Συμβουλιο. Προφανως για να ευλογησει τα νεα αντιλαϊκα μετρα και να υπενθυμισει πως ‘ανηκωμεν εις την εξουσίαν’.

    Την τελευταια φορα που τον θυμαμαι να ξαναμίλησε ηταν με την απαγωγη του μεγιστάνα.

    Ε ρε και να ειχε παει ο Χριστοδουλος σε Υπουργικο Συμβουλιο του Καραμανλή. Το τι θα εγραφαν οι φυλλάδες των καρχαριών του τύπου. Ενω οι άφωνοι είναι τα χαϊδεμενα παιδια της εξουσίας και του Τύπου, διοτι ειναι και βολικά, και οταν γινεται η σφαφη των αμνών σε εποχες παγκοσμιοποιησης κάνουν πως κοιτάζουν αλλού.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: