• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 600,739 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    eleni στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    Οι 19+2 εκκλησιές τη… στο Η Παναγιά της Κέρτεζης ως ΜτΒ…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Οκτώβριος 2009
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Σεπτ.   Νοέ. »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Τα πράσινα τέλη κυκλοφοριακής αφαίμαξης

Τελικά στη ίδια λογική κινήθηκε το ΠΑΣΟΚ με την πρόταση «Σουφλιά». Όσο πιο παλιό ένα αυτοκίνητο, τόσο περισσότερα τέλη. Απλά θα ξηλωθούν κάποιοι λιγότερο απ’ ότι αν κυβερνούσε η ΝΔ. Πήγαμε δηλαδή στο λιγότερο έγκυος… Τότε τι την θέλουμε την κάρτα καυσαερίων;

Αν τα πράγματα πάνε έτσι, τότε θα δουν πολλά τα μάτια μας, αλλά με πράσινο φόντο. Πρόκειται για την αφετηρία της πράσινης …  αφαίμαξης. Την θέλουν για όχημα, ώστε από τη μια να μαζεύουν λεφτά απ’ όσους κρατάμε το αυτοκίνητό μας, αφού δεν μπορούμε να αγοράζουμε κάθε τόσο καινούριο.

Να φτιάξετε κύριοι άμεσα ποδηλατόδρομους, να μηδενίσετε τα τέλη στα μηχανάκια, να φτιάξετε συγκοινωνίες, τράμ, κλπ να μη αγοράζουμε αυτοκίνητα, να …

Και μια πολυτεκνική ερώτηση: Αφού μπαίνετε στη λογική των νέων κριτηρίων γιατί δεν βάζετε μέσα και τον αριθμό των επιβατών που αντιστοιχούν ανά οικογένεια; Το ίδιο είναι π. χ. το 1800αρι μιας πολύτεκνης οικογένειας με το 150αρι ενός ελευθέρου και ωραίου;

Πηγή και λεπτομέρειες στα ΝΕΑ….

Advertisements

Ένα Σχόλιο

  1. Λοιπόν, όπως καταλαβαίνετε η βαθύτερη πολιτική και διάθεση του νεοελληνικού κράτους εδώ και έναν αιώνα, αποτυπώνεται και στο ζήτημα της διαχείρισης των αυτοκινήτων και οχημάτων, αλλά και της μετακίνησης και μεταφοράς ανθρώπων και προϊόντων ανά την επικράτεια.
    Η πολιτική αυτή, προσεκτικά σχεδιασμένη, απέβλεπε (και πέτυχε να δημιουργήσει τελικά) ένα κράτος με βάση, άξονα, και κέντρο του μία πόλη, την πρωτεύουσά του Αθήνα. Γύρω από αυτή και βασικά γι’ αυτή κινείται η οικονομική, πνευματική, επιστημονική και πολιτισμική πορεία της χώρας για τα τελευταία εκατό χρόνια τουλάχιστον και με τον ίδιο στόχο προετοιμάζεται και για τα επόμενα 100.
    Για τον σκοπό αυτό ερημώθηκε μεθοδικά η εκτός Αθηνών Ελλάδα από ανθρώπους και υποδομές και για τον ίδιο λόγο δεν προικίζεται πάλι με υποδομές τέτοιες που να προετοιμάσουν το μέλλον της χώρας ολόκληρης. Γιατί πρέπει να το πούμε πια ξεκάθαρα: το μέλλον του τόπου αυτού είναι η επιστροφή στην επαρχία, είναι η εγκατάλειψη της Αθήνας από τον μισό τουλάχιστον πληθυσμό της, είναι η ριζική αλλά μελετημένη για τον κάθε τόπο ανασύσταση της κοινωνικής του δομής. Θα παρουσιάσω σε άλλη ευκαιρία τις σκέψεις-προτάσεις μου για το όλο θέμα, όμως όσο αφορά την αυτοκίνηση έχουμε και λέμε:
    Χωρίς ελεύθερη πρόσβαση στην μεταφορά και συγκοινωνία, ευρισκόμενοι ήδη στον 21ο αιώνα, μην περιμένουμε προκοπή για τον τόπο και τους ανθρώπους του. Ελεύθερη πρόσβαση όμως σημαίνει παροχή σωστών υποδομών σε σωστά οδικά και σιδηροδρομικά δίκτυα, αξιόπιστα λιμάνια και αεροδρόμια. Κατά πρώτον δεν δέχομαι σε καμμία περίπτωση την διαχείριση των υποδομών αυτών να έχουν ιδιώτες. Τελεία και παύλα. Καμμία μα καμμία υποδομή του τόπου αυτού (ηλεκτρική ενέργεια, τηλεπικοινωνιακό δίκτυο, μεταφορικό δίκτυο, ύδρευση, αποχέτευση, όπως και υγεία και παιδεία φυσικά) δεν δέχομαι να την διαχειρίζονται ιδιώτες. Εαν θέλουν να συμμετέχουν αυτοί στην δημιουργία της ή την παροχή ανταγωνιστικών (ανταγωνιστικών και όχι μονοπωλιακών έτσι;) προϊόντων καλώς. Όχι όμως διαχείριση όπως γίνεται σήμερα με το οδικό δίκτυο, τα αεροδρόμια, τις τηλεπικοινωνίες την ενέργεια κλπ.
    Πάμε πάλι στο οδικό δίκτυο. Αυτό πρέπει να ανήκει διαχειριστικά στο κράτος είπαμε. Ναι αλλά αυτό για να είναι ελεύθερα προσβάσιμο σε όλους τους πολίτες, έλληνες και ξένους, πρέπει να κατασκευαστεί και να συντηρείται έτσι; Βεβαίως, όμως μπορεί το κόστος όλων αυτών να καλύπτεται από εμάς που το χρησιμοποιούμε με βάση ένα δίκαιο και όχι κερδοσκοπικό σύστημα. Και υπάρχει ένα τέτοιο, δείτε πως:
    Χρηματοδότες του συστήματος είναι οι χρήστες ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ του οδικού δικτύου, δηλαδή όσοι έχουν κάθε είδους όχημα. Και πληρώνουν με βάση την χρήση τους. Τρεις είναι οι δυνατές μορφές πληρωμής:
    1. Τέλη κυκλοφορίας.Σήμερα κυκλοφορούν περίπου 7.000.000 οχήματα στην χώρα. Με μέσο όρο €300 ετησίως τέλη κυκλοφορίας (με διακύμανση ανά είδους οχήματος και μεγέθους του), έχουμε σταθερά και ακατέβατα 2 δις ευρώ στην τσέπη. Θεωρώ το κόστος αυτό δίκαιο, διότι ακόμη και ελάχιστα να κινεί κάποιος το όχημά του χρειάζεται δρόμους ακόμη και για τις δημόσιες συγκοινωνίες ή τα ποδήλατα.
    2. Μέρος του φόρου επί των καυσίμων, ας πούμε 10 λεπτά ανά λίτρο θα πηγαίνει στα οδικά και σιδηροδρομικά έργα. Με βάση την μέση ετήσια κατανάλωση καυσίμων κινήσεως, συγκεντρώνεται ένα ποσό 1,5 δις ευρώ τουλάχιστον. Και αυτό το κόστος είναι δίκαιο, αφού κάποιος που χρησιμοποιεί περισσότερο ένα αυτοκίνητο, άρα το οδικό δίκτυο, οφείλει να συμβάλλει περισσότερο στην συντήρησή του, αφού σίγουρα η μετακίνησή του γίνεται για αποκομιδή οφέλους και προσωπικού κέρδους.
    3. Τα πρόστιμα επί των τροχαίων παραβάσεων θα καταλήγουν στο οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο, αφού θα συμβάλλουν στην βελτίωσή του και άρα την μείωση των ατυχημάτων και των ζημιών. Μπορεί επίσης να επιβληθεί και η συμμετοχή των ασφαλιστικών εταιρειών, αφού καλύτεροι και ασφαλέστεροι δρόμοι θα συμβάλλουν στην μείωση των ατυχημάτων και άρα των εξόδων τους.
    Από τα παραπάνω βγαίνει ότι ένα ποσό της τάξεως των 3,5 – 4,0 δις ευρώ είναι ΠΑΓΙΑ δυνατό να υπάρχει για τα έργα των οδικών δικτύων (και των σιδηροδρομικών), χωρίς να συμπεριλάβουμε την επίσης μεγάλη χρηματοδότηση από κοινοτικά ή άλλα κονδύλια, που ίσως διπλασιάζουν το ποσό αυτό. Αν σκεφτείτε ότι η περίφημη «ολυμπία οδός» χρειάζεται 1,5 δις για να κατασκευαστεί, με ξένα λεφτά μάλιστα, καταλαβαίνετε ότι με «δικά μας» χρήματα μπορούμε να φτιάχνουμε 4 τέτοια έργα ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ! Και επειδή δεν θα φτιάχνουμε εσαεί δρόμους, αλλά από ένα σημείο και μετά απλά θα τους συντηρούμε, τα ποσά αυτά έπειτα από κάποιο χρόνο θα μειωθούν.
    Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι κάτι στραβό συμβαίνει με το πολιτικό και κρατικό μας σύστημα, αφού δεν είναι άξιο να εφαρμόσει μία τόσο απλή διαδικασία. Μπορούμε κάλλιστα να φτιάχνουμε μόνοι μας τα έργα μας, ΧΩΡΙΣ ΔΙΟΔΙΑ και κερατιλίδικα λεφτά στην κάθε εταιρεία που απλά βρίσκει τρόπο να αυξάνει τα κέρδη των μετόχων της. Και τότε ο κάθε πολίτης, είτε μένει στην Κέρτεζη είτε στην πάτρα είτε στην Φλώρινα θα έχει οδικό δίκτυο αντάξιο των αναγκών του και συγκοινωνίες σοβαρές και σύγχρονες. Και θα χαλαλίζει τα όποια χρήματα πληρώνει γι’ αυτό και όχι για τον κάθε «έξυπνο» ιδιώτη.
    Σας κούρασα, αλλά μερικά πράγματα πρέςπει να λέγονται. Έτσι περίπου μπορεί να γίνει με κάθε είδους υποδομή. Για περισσότερα, επανέρχομαι…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: