• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 600,818 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    eleni στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    Οι 19+2 εκκλησιές τη… στο Η Παναγιά της Κέρτεζης ως ΜτΒ…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Οκτώβριος 2009
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Σεπτ.   Νοέ. »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Πλακάκια με τη ΔΕΗ οι Οικολόγοι – Πράσινοι!!!

Απίστευτο και όμως αληθινό. Δυστυχώς, και σε αντίθεση με πολλά μεσαία στελέχη και φίλους τους που αγωνίζονται παλικαρίσια χρόνια τώρα, η ηγεσία τους έκανε πλακάκια με τη ΔΕΗ, λίγο πριν το τέλος της προεκλογικής περιόδου!!! Στη βιασύνη τους να δείξουν σύγχρονο πρόσωπο, αντιμεσσιανικό πνεύμα και διάθεση ανοχής στις κυβερνήσεις, έκαναν και το μεγάλο πολιτικό – και φυσικά – περιβαλλοντικό λάθος.

UP DATE, 02-10-09, ώρα 17.45: Στα σχόλια χθες βράδυ μπήκε εκτενής απάντηση από φίλο, υπ. βουλευτή των Ο-Π στην Αχαϊα. Φυσικά έγιναν και εκτενείς παρατηρήσεις στην απάντησή του από το ΜτΒ.

Δεν είναι ότι δεν έκαναν καμιά αναφορά στο κίνημα ενάντια στο Λιθάνθρακα, όχι μόνο δεν έθεσαν όρους και προϋποθέσεις για τις νέες μορφές ενέργειας, όπως οι ανεμογεννήτριες, για τις οποίες το περιβαλλοντικό κίνημα έχει επιδείξει τεράστια αμφισβήτηση όπου η ΔΕΗ προκλητικά ελίσσεται και καρκινοβατεί, αλλά και για το πέρασμα των ΓΜΥΤ (Γραμμές μεταφοράς Υψηλής-Υπερυψηλής Τάσης) από κατοικημένες περιοχές, σχολεία, νοσοκομεία κλπ, για τα οποία έκαναν «τουμπεκί ψιλοκομμένο».

Να σημειώσω ότι για το ζήτημα των ανεμογεννητριών στο Παναχαϊκό όρος ήταν αντίθετος και το στέλεχός τους Κ. Διάκος. Πως περιέργως το πρόσωπο αυτό απουσίαζε από τη συνάντηση;

Όσον αφορά για τις ΓΜΤΥ άστα να πάνε. Με κέντρο τη Μεσσάτιδα Αχαΐας, το πέρασμα στο πολεοδομικό συγκρότημα της Πάτρας και εν τέλει και στο Αίγιο έχει αναπτυχθεί από τις αρχές του 1990 ολόκληρο κίνημα και οι Οικολόγοι – Πράσινοι ακόμα να το πάρουν χαμπάρι ή στα σοβαρά. Μας απογοητεύουν ακόμη και στο γήπεδό τους: Το περιβάλλον.

Δείτε σχετικές ζεύξεις στο ΜτΒ:

Ι) ΓΜΤΥΤ:

1) Για μια ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ με κέντρο τη ΖΩΗ I

2) Έξω οι Υποσταθμοί και οι Πυλώνες της ΔΕΗ από το πολεοδομικό συγκρότημα της Πάτρας

3) Να δυναμώσουμε και να πλατύνουμε κίνημα κατά των Πυλώνων και υποσταθμών στη Μεσσάτιδα και όχι μόνο

4) Θάψιμο στα καλώδια Υψηλής Τάσης

enantia-gmyt-deh-demenika_09-06-07

5) Επίκεντρο η Καλλιθέα στους …Πυλώνες

ΙΙ) Λιθάνθρακας:

1) Σωτηρία του Κορινθιακού από τη ρύπανση τώρα!

oxistoli8an8raka_poleyboias_24-02-08

2) Σταμάτησαν τη κίνηση στη γέφυρα και έβαλαν σε κίνηση την οικολογία

ΙΙΙ) Ανεμογεννήτριες

Παναχαϊκό όρος – Για ποιον φυσάει ο άνεμος; Επανάρτηση

Diakos-k_Fysaei-anemos-Patra_24-02-09

Διαβάστε στη δική τους σχετική εκλογική ιστοσελίδα τι αναφέρουν σχετικά:

Συνάντηση με τον Πρόεδρο της ΔΕΗ κ. Αθανασόπουλο

Συνάντηση με τον Πρόεδρο της ΔΕΗ κ. Τάκη Αθανασόπουλο και ομάδα διευθυντικών στελεχών της επιχείρησης είχε σήμερα αντιπροσωπεία των Οικολόγων Πράσινων αποτελούμενη από τον επικεφαλής της προεκλογικής καμπάνιας Νίκο Χρυσόγελο και τους υπεύθυνους για τον τομέα Κλίματος, Ενέργειας και Μεταφορών Τάσο Κρομμύδα και Κωνσταντίνο Κατώπη. Αντικείμενο της συνάντησης ήταν ο ρόλος της ΔΕΗ στο πλαίσιο μιας νέας ενεργειακής πολιτικής.

Εκ μέρους της ΔΕΗ παρουσιάστηκε ο στρατηγικός σχεδιασμός καθώς και οι δραστηριότητες της επιχείρησης στην αποκατάσταση εδαφών στα λιγνιτορυχεία και στους υδροηλεκτρικούς σταθμούς. Οι εκπρόσωποι των Οικολόγων Πράσινων τόνισαν πως η στροφή στην εξοικονόμηση και στην πράσινη ενέργεια είναι πλέον απόλυτη αναγκαιότητα καθώς οποιαδήποτε αποτυχία στο στόχο αυτό θα έχει εκτός από περιβαλλοντικές και τεράστιες οικονομικές συνέπειες. Χαρακτηριστικά τα στελέχη της ΔΕΗ εκτιμούν πως από το 2013 το κόστος αγοράς δικαιωμάτων εκπομπών CO2 μπορεί να ανέρχεται στα 1,5 δις ευρώ ετησίως.

Στη συνάντηση οι εκπρόσωποι των Οικολόγων Πράσινων εξέφρασαν την ικανοποίηση τους για την αναλυτική ενημέρωση καθώς και για το γεγονός ότι η ΔΕΗ φαίνεται να λαμβάνει πλέον σοβαρά υπόψη στο σχεδιασμό της την περιβαλλοντική παράμετρο. Ταυτόχρονα όμως επεσήμαναν τα ακόλουθα:

Ως προς το επενδυτικό πρόγραμμα τους ανησυχεί ότι σε συνολικό προϋπολογισμό 13 δις ευρώ οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας αντιπροσωπεύουν μόνο 2 δις καθώς και η αύξηση ισχύος των νέων λιγνιτικών σταθμών που θα αντικαταστήσουν τους πλέον γερασμένους υφιστάμενους. Με δεδομένη τη σταθερή θέση για την ταχύτερη δυνατή απεξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα, οι Οικολόγοι Πράσινοι ζήτησαν να υπάρξει ένα αναλυτικό χρονοδιάγραμμα μείωσης της λιγνίτης ισχύος, που θα συνοδεύεται με μέτρα στήριξης της απασχόλησης στις περιοχές όπου ευρίσκονται τα λιγνιτικά κέντρα της Δυτικής Μακεδονίας και της Μεγαλόπολης.

Εκεί μπορούν να γίνουν ζώνες ειδικών επενδυτικών κινήτρων για την κατασκευή πράσινου ενεργειακού εξοπλισμού για ανεμογεννήτριες, φωτοβολταικά κλπ. Τον εξοπλισμό αυτό σήμερα εισάγει η χώρα μας «εξάγοντας» θέσεις εργασίας και πληρώνοντας πολύτιμο συνάλλαγμα. Οι Οικολόγοι Πράσινοι εκτιμούν ότι αυτή η κίνηση μπορεί να δώσει 5000 πράσινες θέσεις εργασίας στην Κοζάνη, Φλώρινα και Μεγαλόπολη την επόμενη δεκαετία.. Ταυτόχρονα ζήτησαν ολοκληρωμένο σχεδιασμό και εγγυήσεις για τη δυνατότητα συλλογής και αποθήκευσης του εκπεμπόμενου CO2 στις νέες μονάδες.

Τόνισαν επίσης την ανάγκη η ΔΕΗ να παρουσιάσει συγκεκριμένο πρόγραμμα δημιουργίας αντλητικών σταθμών σε συνδυασμό με τους υδροηλεκτρικούς της επιχείρησης καθώς αυτοί είναι απαραίτητοι για να επιτευχθεί μεγάλη διείσδυση ανανεώσιμων στο ηλεκτρικό σύστημα.

Σε δήλωσή του μετά τη συνάντηση ο κος Χρυσόγελος είπε τα εξής:

«Χρειάζεται ολοκληρωμένη στρατηγική για την ενέργεια που να φτάνει μέχρι το 2030-50, στην οποία θα ενσωματώσουμε τη στρατηγική για την προστασία του κλίματος, καθώς και αναγκαστικές αλλαγές στην οικονομία ώστε να γίνει πιο πράσινη, θέματα προστασίας του περιβάλλοντος και κοινωνικών πολιτικών.

Χρειάζεται μια στρατηγική ώστε η ΔΕΗ να παίξει τον δικό της ρόλο γνωρίζοντας ποιο είναι το πλαίσιο και οι μακροχρόνιοι στόχοι, έτσι ώστε να προσαρμοστεί στις ανάγκες και για απεξάρτηση από ορυκτά καύσιμα, πετρέλαιο, λιγνίτη και πυρηνική ενέργεια μέχρι το 2030. Και επιπλέον στο πλαίσιο μιας νέας οικονομικής και κοινωνικής πολιτικής, ο πολίτης, μια επιχείρηση, ή ο αγρότης θα μπορούσε να είναι και παραγωγ ενεργειας με τις ανανεωσιμες πηγες ενεργειας για να εχει και συμπληρωματικα εισοδηματα

Η Εκτελεστική Γραμματεία

ΠΗΓΗ: Παρασκευή, 25 Σεπτέμβριος 2009 16:23,

http://elec09.ecogreens-gr.org/index.php?option=com_content&view=article&id=438:elecdt090925&catid=1:latest-news&Itemid=50

Advertisements

11 Σχόλια

  1. Φαίνεται ότι προετοιμάζονται για την περίπτωση που συμμετέχουν στην διαχείριση της εξουσίας. Λες;;;;;

  2. @ Spyk

    Βλέπω πως η ηγεσία τους βιάζεται πολύ. Αυτό είναι εμφανές ειδικά τις τελευταίες μέρες ακούγοντας σε τοπικά ΜΜΕ απόψεις και υποψηφίων. Πολύ θα ήθελα μετά απ’ αυτή την αποκάλυψη να ακούσω την άλλη γνώμη. Τη δική τους. Αναμένω… Από τη μεριά μου έριξα το γάντι….

  3. Με μεγάλη ευχαρίστηση έλαβα πριν λίγο e-mail μια πλήρη απάντηση και επί του όλου και σημείο προς σημείο στο ποστ, από τον υποψήφιο των Οικολόγων – Πρασίνων στην Αχαΐα Γιώργο Κανέλλη, γνωστό αγωνιστή στα οικολογικά ζητήματα εδώ και πολλά χρόνια.

    Να σημειώσω ότι έχουμε σε πολλά ζητήματα έχουμε και μαζί αγωνιστεί, και θα αγωνιστούμε ελπίζω και πάλι. Η απάντησή του βεβαίως χρήζει παρατηρήσεων εκ μέρους μου και θα το κάνω σε επόμενο σχόλιο.

    από Georgios Kanellis ……. @yahoo.gr>
    προς ……………………..
    ημερομηνία 01 Οκτωβρίου 2009 7:12 μ.μ.
    θέμα ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΟΙΚΟΛΟΓΟΥς ΠΡΑΣΙΝΟΥς

    Αγαπητέ Παναγιώτη
    Παρακαλώ για την άμεση αναρτηση της απάντησής μου
    ΓΙΩΡΓΟς ΚΑΝΕΛΛΗΣ

    Η απάντησή του:

    Αγαπητό Μανιτάρι του Βουνού

    Το ανυπόγραφο (προφανώς εκφράζει απόψεις του διαχειριστή του μπλογκ) δημοσίευμα «Πλακάκια με τη ΔΕΗ οι Οικολόγοι Πράσινοι!» μόνο ως βαθύτατα κακόπιστο έναντι των Οικολόγων Πράσινων μπορεί να χαρακτηριστεί .
    Επιεικέστερα απηχεί μια αντίληψη άσπρου μαύρου, από τις πιο χοντροκομμένες μεθόδους επιθετικής προπαγάνδας.
    Ας αρχίσουμε από τον τίτλο: Αν είναι ποτέ δυνατόν η συνάντηση με τη διοίκηση ενός δημοσίου φορέα (ή έστω ΑΕ του Δημοσίου) προς έκθεση απόψεων και ενημέρωση να χαρακτηρίζεται «πλακάκια», δηλαδή ταύτιση, σύμπραξη ή κάτι τέτοιο.
    Ο γράφων δηλαδή, για παράδειγμα, που μαζί με άλλους υποψηφίους των Πρασίνων συναντήθηκα με τους διοικητές των νοσοκομείων της Πάτρας τα έκανα «πλακάκια» μαζί τους; Τι επιπέδου I.Q. πρέπει να έχει όποιος θα ισχυριζόταν κάτι τέτοιο;

    Ας πάμε σε συγκεκριμένα σημεία του κειμένου:

    1.Ερμηνεύεται η συνάντηση ως «βιασύνη –της ηγεσίας των Πρασίνων- να δείξουν ανοχή στις κυβερνήσεις». Χοντρή διαστρέβλωση της γνωστής θέσης των Πρασίνων ότι ΝΑΙ, μετεκλογικά και πάντα με ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΥΣ όρους, προτίθενται –εφόσον είναι στη βουλή- να συμμετάσχουν σε πολιτική συζήτηση για τη διακυβέρνηση του τόπου. Πρόκειται για στοιχείο πολιτικής υπεροχής των Πρασίνων και απόδειξη κοινοβουλευτικού ήθους και λογικής. Αντιθέτως όσοι a priori αρνούνται κάθε συζήτηση ακόμη και μετεκλογικά, ενώ συγχρόνως, υποκριτικά τάσσονται υπέρ της απλής αναλογικής, βρίσκονται σε αγεφύρωτη αντίφαση και αρνούνται το βαθύτερο πνεύμα του κοινοβουλευτισμού. Ίσως ονειρεύονται καθεστώτα τύπου Μάο ή Μπρέζνιεφ.

    2. Δεν έγινε, λέει, αναφορά στο κίνημα του λιθάνθρακα. Σημειώνω λοιπόν: Πρώτον. Τα στελέχη των Πρασίνων –ο γράφων είχε διακριτό ρόλο σχετικά- πάντα συμμετείχαν στο κίνημα κατά της εισαγωγής λιθάνθρακα. Δεύτερον. Αναφορά στο λιθάνθρακα, αυτή τη στιγμή δεν είναι επίκαιρη διότι, χάρις και στο κίνημα, η απερχόμενη κυβέρνηση, με ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ δέσμευση τον έχει αποκλείσει. Αν η νέα επανέλθει τότε και μεις.

    3. Γραμμές Υψηλής τάσης. Στη συνάντηση ετέθη – όπως προκύπτει από το δ.τ. των Πρασίνων η ενεργειακή στρατηγική της χώρας και η αναγκαία στροφή προς τη βιωσιμότητα (εξοικονόμηση-ανανεώσιμες Π.Ε.). Το θέμα των Γ. Υ. Τ. είναι σοβαρό, στελέχη μας συμμετείχαν στους σχετικούς αγώνες –ο γράφων συμμετείχε πάντα και πρόσφατα μαζί με άλλο στέλεχος είχαμε πολύωρη συνάντηση με Ομάδα Κατοίκων στου Μπάλα- όμως δεν αφορά το ενεργειακό «μίγμα» αλλά είναι θέμα ορθής χωροθέτησης. Δεν ήταν αναγκαίο να τεθεί σε συνάντηση με τον παραπάνω στόχο.
    Σ’ ότι αφορά την περιοχή μας έχουν επιτευχθεί σημαντικά πράγματα (δέσμευση σημερινού Διοικητή για υπογείωση στο συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής). Το ότι δεν υπήρξε κατάληξη του θέματος δεν είναι ευχάριστο. Χρειάζεται εγρήγορση και με τον επόμενο διοικητή ώστε να λήξει θετικά το θέμα.

    4. Ανεμογεννήτριες (γενικά). Αναφέρεται ο ισχυρισμός για «τεράστια αμφισβήτηση» από το περιβαλλοντικό κίνημα. Όντως κάποιες περιφερειακές περιβαλλοντικές κινήσεις είναι εναντίον. Συγχρόνως η πλειοψηφία των υπολοίπων (περιφερειακών) αλλά και η Greenpeace, το WWF, οι Φίλοι της Γης, τα Πράσινα κόμματα, τα αριστερά κόμματα σ΄όλη την Ευρώπη είναι καθαρά υπέρ (με τήρηση βεβαίως των νόμων και με εξαίρεση κάποιων περιοχών). Δεν μπορούμε να είμαστε και κατά του λιθάνθρακα και κατά των ΑΠΕ.

    5. Ανεμογεννήτριες Παναχαϊκού. Το θέμα είναι μεγάλο και πολύπλοκο. Συνοπτικά: Κανείς δεν εναντιώθηκε στο πρώτο αιολικό πάρκο. Ο Δήμος Πατρέων και ορισμένοι σύλλογοι εναντιώθηκαν στο συμπλήρωμα του πρώτου και στο Τρίτο.
    Το τρίτο Πάρκο (του Στρογγυλού Βουνού) εκκρεμεί, δεν έχει εγκριθεί και όταν επανέλθει μπορούμε όλοι –κόμματα, σύλλογοι, νομαρχία- να σταθμίσουμε τα υπέρ και τα κατά και να βρεθεί συνθετική λύση, ώστε να υλοποιηθεί εν μέρει, με εξαίρεση της υψηλής κορυφής.

    6. Όσον αφορά τον Κ. Διάκο. Το ότι δεν ήταν παρών στη συνάντηση δεν σημαίνει τίποτα. Προφανώς, δεν πάνε όλοι παντού. Στην γνωστή εκδήλωση για τις ανεμογεννήτριες, άκουσα την ομιλία του, ήταν μια ευρύτερη τοποθέτηση, και δεν είπε πουθενά ότι απορρίπτει την αιολική ενέργεια.

    Τέλος σχετικά με τα περί απογοητεύσεως.
    Δεν ξέρω αν γοητεύουμε ή αν απογοητεύουμε, σίγουρα πάντως η ενισχυμένη παρουσία των Πρασίνων στην πολιτική ζωή του τόπου έχει μάλλον τρομάξει αρκετούς. Συνιστούμε ψυχραιμία, και αποφυγή ακροτήτων. Η Δημοκρατία είναι διάλογος και σύνθεση.

    Γιώργος Κανέλλης
    Στέλεχος της ΟΙΚΙΠΑ και του ΠΑΝΔΟΙΚΟ
    Υποψήφιος των ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ στην Αχαΐα.

  4. Οι παρατηρήσεις μου στο φίλο Γιώργο Κανέλλη, βήμα το βήμα.

    Αγαπητό Μανιτάρι του Βουνού
    Το ανυπόγραφο (προφανώς εκφράζει απόψεις του διαχειριστή του μπλογκ) δημοσίευμα «Πλακάκια με τη ΔΕΗ οι Οικολόγοι Πράσινοι!» μόνο ως βαθύτατα κακόπιστο έναντι των Οικολόγων Πράσινων μπορεί να χαρακτηριστεί .

    Απάντηση από τΜτΒ:
    Αγαπητέ Γιώργο,
    Όπως οι Ο-Π έρχονται δυναμικά στο προσκήνιο, έτσι και οι μπλόγκερς. Η κριτική όπως γνωρίζεις δεν μπορεί να είναι χάϊδεμα. Εξ άλλου αν εσύ προσπαθείς να είσαι αύριο βουλευτής και να πιέσεις το πολιτικό σύστημα προς τις απόψεις σου, εμείς προσπαθούμε για τις δικές μας. Και νομίζω αυτό δεν είναι μόνο δικαίωμά μας, αλλά και υποχρέωσή μας. Μάλιστα εμείς οφείλουμε να είμαστε πιο πολύ απαιτητικοί.

    Επιεικέστερα απηχεί μια αντίληψη άσπρου μαύρου, από τις πιο χοντροκομμένες μεθόδους επιθετικής προπαγάνδας.
    Ας αρχίσουμε από τον τίτλο: Αν είναι ποτέ δυνατόν η συνάντηση με τη διοίκηση ενός δημοσίου φορέα (ή έστω ΑΕ του Δημοσίου) προς έκθεση απόψεων και ενημέρωση να χαρακτηρίζεται «πλακάκια», δηλαδή ταύτιση, σύμπραξη ή κάτι τέτοιο.
    Ο γράφων δηλαδή, για παράδειγμα, που μαζί με άλλους υποψηφίους των Πρασίνων συναντήθηκα με τους διοικητές των νοσοκομείων της Πάτρας τα έκανα «πλακάκια» μαζί τους; Τι επιπέδου I.Q. πρέπει να έχει όποιος θα ισχυριζόταν κάτι τέτοιο;

    Απάντηση από τΜτΒ:
    Το κείμενο, πολύ δε περισσότερο τΜτΒ, δεν είναι άσπρο –μαύρο. Τρία επιχειρήματα:
    Α) έχουμε αναδείξει εδώ τα δυο χρόνια λειτουργίας του ιστολόγιου δεκάδες θέματα οικολογίας και περιβάλλοντος, τα οποία εμμέσως αποτελούν και στήριξη κάθε γνήσιου οικολογικού κινήματος ή πολιτικού χώρου με οικολογική διάσταση. Πολύ δε περισσότερο των Ο-Π.
    Β) Το ΜτΒ διαφήμισε την εκδήλωση για τις ανεμογεννήτριες για το Παναχαϊκό, στην οποία ο Κ. Διάκος ήταν ο μόνος εκπρόσωπος πολιτικού φορέα, πράγμα μάλιστα ανισότιμο και ίσως ανεπίτρεπτο από τους διοργανωτές.
    Γ) Το κείμενο αναφέρεται σε μια συνάντηση και κάνει κριτική όχι στη συνάντηση,. Αλλά στο ποια ζητήματα επέλεξε η ηγεσία των Ο-Π να συζητήσει με τη ΔΕΗ!

    Όσον αφορά τα περί … I.Q., καλύτερα να τα αφήσουμε στην άκρη…

    Ας πάμε σε συγκεκριμένα σημεία του κειμένου:
    1.Ερμηνεύεται η συνάντηση ως «βιασύνη –της ηγεσίας των Πρασίνων- να δείξουν ανοχή στις κυβερνήσεις». Χοντρή διαστρέβλωση της γνωστής θέσης των Πρασίνων ότι ΝΑΙ, μετεκλογικά και πάντα με ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΥΣ όρους, προτίθενται –εφόσον είναι στη βουλή- να συμμετάσχουν σε πολιτική συζήτηση για τη διακυβέρνηση του τόπου. Πρόκειται για στοιχείο πολιτικής υπεροχής των Πρασίνων και απόδειξη κοινοβουλευτικού ήθους και λογικής. Αντιθέτως όσοι a priori αρνούνται κάθε συζήτηση ακόμη και μετεκλογικά, ενώ συγχρόνως, υποκριτικά τάσσονται υπέρ της απλής αναλογικής, βρίσκονται σε αγεφύρωτη αντίφαση και αρνούνται το βαθύτερο πνεύμα του κοινοβουλευτισμού. Ίσως ονειρεύονται καθεστώτα τύπου Μάο ή Μπρέζνιεφ.

    Απάντηση από τΜτΒ: Προσωπικά δεν είμαι ούτε με τον καπιταλισμό, ούτε με το αποτυχημένο μοντέλο του όποιου πρώην υπαρκτού κρατικού σοσιαλισμού. Δεκάδες φορές έχω μιλήσει για την Περιεκτική Δημοκρατία και εκεί βεβαίως με κριτική σε ορισμένες φιλοσοφικές πλευρές. Επομένως κρούεις ανοικτές θύρες… Αντίθετα μπορώ να κατηγορήσω την κύρια τάση των Ο-Π πανευρωπαϊκά ότι κλίνει προς την ωραιοποίηση του καπιταλισμού και μόνο.

    2. Δεν έγινε, λέει, αναφορά στο κίνημα του λιθάνθρακα. Σημειώνω λοιπόν: Πρώτον. Τα στελέχη των Πρασίνων –ο γράφων είχε διακριτό ρόλο σχετικά- πάντα συμμετείχαν στο κίνημα κατά της εισαγωγής λιθάνθρακα. Δεύτερον. Αναφορά στο λιθάνθρακα, αυτή τη στιγμή δεν είναι επίκαιρη διότι, χάρις και στο κίνημα, η απερχόμενη κυβέρνηση, με ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ δέσμευση τον έχει αποκλείσει. Αν η νέα επανέλθει τότε και μεις.

    Απάντηση από τΜτΒ: Σε αυτό το θέμα να δεχτώ ότι η κυβέρνηση της ΝΔ έχει κάνει σχετικά πίσω. ¨Όμως μια νέα κυβέρνηση πιθανά έρχεται. Οφείλατε ως ηγεσία να πάρετε νέα δέσμευση, αφού μάλιστα συζητάτε το ενδεχόμενο ψήφου ανοχής σε περίπτωση μη αυτοδυναμίας ή να ξεμπροστιάσετε το μεταλλαγμένο ΠΑΣΟΚ αν πιθανά κάνει πίσω.

    3. Γραμμές Υψηλής τάσης. Στη συνάντηση ετέθη – όπως προκύπτει από το δ.τ. των Πρασίνων η ενεργειακή στρατηγική της χώρας και η αναγκαία στροφή προς τη βιωσιμότητα (εξοικονόμηση-ανανεώσιμες Π.Ε.). Το θέμα των Γ. Υ. Τ. είναι σοβαρό, στελέχη μας συμμετείχαν στους σχετικούς αγώνες –ο γράφων συμμετείχε πάντα και πρόσφατα μαζί με άλλο στέλεχος είχαμε πολύωρη συνάντηση με Ομάδα Κατοίκων στου Μπάλα- όμως δεν αφορά το ενεργειακό «μίγμα» αλλά είναι θέμα ορθής χωροθέτησης. Δεν ήταν αναγκαίο να τεθεί σε συνάντηση με τον παραπάνω στόχο.
    Σ’ ότι αφορά την περιοχή μας έχουν επιτευχθεί σημαντικά πράγματα (δέσμευση σημερινού Διοικητή για υπογείωση στο συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής). Το ότι δεν υπήρξε κατάληξη του θέματος δεν είναι ευχάριστο. Χρειάζεται εγρήγορση και με τον επόμενο διοικητή ώστε να λήξει θετικά το θέμα.

    Απάντηση από τΜτΒ: Είναι αδιανόητο η ηγεσία των Ο-Π να μη θέτει ένα κινηματικό ζήτημα, περιβαλλοντικής διάστασης. Γνωρίζω ότι έχεις ασχοληθεί, αλλά γνωρίζεις και περισότερο και εμένα…. Η στάση αυτή φανερώνει την προτεραιότητα στη φιλοσοφία των Ο-Π στη συνδιαχειριστική διάσταση απέναντι στην κινηματική. Σ αυτή τη φιλοσοφία θα είμαι πάντα απέναντι.
    Η κοινωνία (και ο λαός) έχει δίκιο και όχι η επιχείρηση (που τώρα πια σιγά – σιγά απομακρύνεται και από το δημόσιο χαρακτήρα της).

    4. Ανεμογεννήτριες (γενικά). Αναφέρεται ο ισχυρισμός για «τεράστια αμφισβήτηση» από το περιβαλλοντικό κίνημα. Όντως κάποιες περιφερειακές περιβαλλοντικές κινήσεις είναι εναντίον. Συγχρόνως η πλειοψηφία των υπολοίπων (περιφερειακών) αλλά και η Greenpeace, το WWF, οι Φίλοι της Γης, τα Πράσινα κόμματα, τα αριστερά κόμματα σ΄όλη την Ευρώπη είναι καθαρά υπέρ (με τήρηση βεβαίως των νόμων και με εξαίρεση κάποιων περιοχών). Δεν μπορούμε να είμαστε και κατά του λιθάνθρακα και κατά των ΑΠΕ.

    Απάντηση από τΜτΒ: Δεν είμαι ενάντια στην αιολική ενέργεια και το ξέρεις. Θυμάσαι όμως ότι ήσουν μειοψηφία στις τοποθετήσεις των οικολόγων για το θέμα στην συγκεκριμένη εκδήλωση και το έδειξες. Εκτίμησα την άποψη το Κ. Διάκου. Τελικά οι Ο-Π είναι διχασμένοι;

    5. Ανεμογεννήτριες Παναχαϊκού. Το θέμα είναι μεγάλο και πολύπλοκο. Συνοπτικά: Κανείς δεν εναντιώθηκε στο πρώτο αιολικό πάρκο. Ο Δήμος Πατρέων και ορισμένοι σύλλογοι εναντιώθηκαν στο συμπλήρωμα του πρώτου και στο Τρίτο.
    Το τρίτο Πάρκο (του Στρογγυλού Βουνού) εκκρεμεί, δεν έχει εγκριθεί και όταν επανέλθει μπορούμε όλοι –κόμματα, σύλλογοι, νομαρχία- να σταθμίσουμε τα υπέρ και τα κατά και να βρεθεί συνθετική λύση, ώστε να υλοποιηθεί εν μέρει, με εξαίρεση της υψηλής κορυφής.

    Απάντηση από τΜτΒ: Βλέπεις ότι τώρα σταθμίζεις και άλλλες όψεις; Δεν έπρεπε σ’ αυτά τουλάχιστον τα ζητήματα να έχετε σαφή θέση; Βεβαίως πως έτσι θα θέσετε ζητήματα και στη ΔΕΗ ή σε άλλες επιχειρήσεις κέρδους από τα αιολικά;

    6. Όσον αφορά τον Κ. Διάκο. Το ότι δεν ήταν παρών στη συνάντηση δεν σημαίνει τίποτα. Προφανώς, δεν πάνε όλοι παντού. Στην γνωστή εκδήλωση για τις ανεμογεννήτριες, άκουσα την ομιλία του, ήταν μια ευρύτερη τοποθέτηση, και δεν είπε πουθενά ότι απορρίπτει την αιολική ενέργεια.

    Απάντηση από τΜτΒ: Εντάξει να δεχτώ ότι ήταν θέμα οργανωτικού σχεδιασμού, αλλά δεν είμαι και βέβαιος ότι είναι έτσι.

    Τέλος σχετικά με τα περί απογοητεύσεως.
    Δεν ξέρω αν γοητεύουμε ή αν απογοητεύουμε, σίγουρα πάντως η ενισχυμένη παρουσία των Πρασίνων στην πολιτική ζωή του τόπου έχει μάλλον τρομάξει αρκετούς. Συνιστούμε ψυχραιμία, και αποφυγή ακροτήτων. Η Δημοκρατία είναι διάλογος και σύνθεση.

    Απάντηση από τΜτΒ:
    Βεβαίως κάποιοι τρομάζουν και καλά να πάθουν. Ας έπαιρναν αυτοί πρωτοβουλίες. Εμείς οι απλοί πολίτες όμως έχουμε δικαίωμα και να τρομάζουμε και να κριτικάρουμε και να έχουμε και ακρότητες. Μήπως θα πρέπει πάντα να είμαστε με το χαμόγελό; Δεν έχει ο άνθρωπος πολλαπλά συναισθήματα να εκδηλώσει, ανάλογα με τις περιστάσεις; Δεν έχει ο πολίτης και ο ψηφοφόρος δικαίωμα στην χειραγωγούμενη έμμεση δημοκρατία να εκδηλωθεί, τουλάχιστον λίγες μέρες πριν τις εκλογές; Βεβαίως οι ερωτήσεις είναι ρητορικές και οι απαντήσεις αυτονόητες.

    Γιώργος Κανέλλης
    Στέλεχος της ΟΙΚΙΠΑ και του ΠΑΝΔΟΙΚΟ
    Υποψήφιος των ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ στην Αχαΐα.

    Απάντηση από τΜτΒ:

    Εύχομαι προσωπική επιτυχία στην υποψηφιότητά σου, γιατί στα ζητήματα αυτά έχεις αποδείξει ότι είσαι σταθερός, συνεργάσιμος, γενναίος και ειλικρινής. Πάντα φίλος
    Παναγιώτης, τΜτΒ.

  5. Φίλε ΜτΒ

    Μιά παρατήρηση τεχνικής φύσεως: Η υπογειοποίηση των καλωδίων υψηλής τάσης δεν εξασφαλίζει τίποτα σε σχέση με τις βλαπτικές επιδράσεις της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας στην ανθρώπινη υγεία.
    Ίσως μάλιστα να επιτείνει το πρόβλημα, και συνεπώς δεν αποτελεί λύση.

    Οσον αφορά τις συναλλαγές με τις εξουσίες θυμούμαι τους Γερμανούς οικολόγους-αδελφό κόμμα των δικών μας- που βομβάρδισαν την Γιουγκοσλαβία και τρέμω από πράσινη περηφάνια ….

    Χωρίς να ακυρώνεται η ευαισθησία και οι αγώνες πολλών από τα μέλη τους και αρκετών από τους υποψηφίους τους.

    Πώς είπαμε λέγεται ο ηλικιωμένος οικολόγος; 🙂

  6. @ Misha

    Όχι, κάνεις λάθος. Όταν το βάθος και το «περιτύλιγμα» είναι όπως πρέπει η ένταση και των δύο πεδίων μικράινει σε ελάχιστη απόσταση. Αυτό που λες ισχύει σε περίπτωση που το βάθος είναι πολύ μικρό και δεν γίνουν και οι υπόλοιπες τεχνικές. Σ΄αυτό το ζήτημα έχουμε φάει τα οικολογικά μουστάκια μας….

    Πάντως υπάρχει και η εναλλακτική λύση της εξόδου των ΚΥΤ έξω από τα πολεοδομικά συγκροτήματα και της εισόδου μόνο μεσαίων τάσεων.

    Για τα υπόλοιπα θεωρώ ότι είσαι εκτό ςθέματος σήμερα.

  7. να πω κι εγώ τη γνώμη μου
    για τον λιθάνθρακα συμφωνώ
    για την υψηλή τάση μέσα από κατοικημένες περιοχές επίσης..
    Όμως με το κίημα ενάντια στις ανεμοπγεννήτριες είμαι επιφυλακτικός.. Στα νησιά πολλά ακραία ακούγονται για τις ανεμογεννήτριες και τους ηλιακούς συλλέκτες , επειδή πιστεύουν ότι αλλοιώνουν το τουριστικό τοπίο.. Γνωρίζοντας την φοβερή ενεργειακή εξάρτηση της χώρας, χωρίς να απορρίπτω ειδικές περιπτώσεις (π.χ.περιοχές νατούρα) κρατάω το μείζον..

  8. @ τσουκνίδα

    μα η συζήτση δεν έγινε για όλες τις ανεμογεννήτριες. Έγινε:

    α) για ειδικές περιοχές – περάσματα αποδημητικών πουλιών, όπως το ΠναχαΙκό,

    β) επίσης για τον τρόπο στησίματος ως σύνολο,

    γ) για την ενέργεια που χάνεται για αν στηθούν σε απομακρυσμενες περιοχες και

    δ0 Για τις καταστροφές στους δρόμους σε υψηλα βουνα. Μάλλον δεν γίνονται … και περιβαλιντικές μελέτες. Η κοντρα πάντως στην εκδήλωση έγινε από πολλές όψεις.

  9. ΜτΒ το δίκαιο θα ήταν να βάλεις στο κυρίως κείμενο ότι υπάρχει απάντηση των οικολόγων πράσινων μέσα στα σχόλια. Διαφορετικά κάποιος μπορεί να μην τη δει και είναι άνιση η παρουσίαση έτσι και τους αδικείς κατά τη γνώμη μου, διότι ο τίτλος όντως είναι υπερβολικός, ακόμα και για μένα που δεν θα έλεγα ότι είμαι φανατική οπαδός τους και κρατώ αρκετές επιφυλάξεις. Τους «καις» πριν τους δώσεις καν μία ευκαιρία να δείξουν τι θα κάνουν. Στις ενημερωτικές αυτές συναντήσεις δεν νομίζω ότι πάει κανείς και λέει: Αν δεν κάνετε όσα θέλουμε φίδι που σας έφαγε!
    Εξάλλου με ποιες δυνάμεις αυτή τη στιγμή να το πουν αυτό οι ΟΠ στη ΔΕΗ; Εγώ καταλαβαίνω ότι απλά ενημερώνονται και ενημερώνουν για τις θέσεις τους. Από εκεί και μετά στη βουλή θα φανεί τι στάση θα κρατήσουν για κάθε θέμα. Ετσι τουλάχιστον το βλέπω εγώ.

  10. @ coolplatanos

    Νομίζω ότι έχεις δίκιο, γιατί η απάντηση είναι βήμα το βήμα και σοβαρή, παρά τις διαφωνίες μου. Θα το κάνω αμέσως.

  11. Στο σημείο αυτό, θα ήθελα να μπεί και η ανακοίνωση η σχετική ανακοίνωση που το αφορά.

    Βεβαίως και παίζονται κομματικά παιχνίδια, αλλά και λίγη αλήθεια δεν βλάπτει τους εργαζόμενους…

    Εάν είναι αληθή πάνω από 60% αυτά που λέει ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΥ ΝΙΚΑΙΑΣ «που ελέγχει πολιτικά το ΚΚΕ», άστα να πάνε…

    Μη σπρώχνετε φίλοι, αδελφοί και σύντροφοι τους εργαζόμενους στο ΛΑΟΣ!!!!

    Δείτε όλο το άρθρο από τον «Άνεμος»:

    ΑΥΤΟ είναι το ΚΚΕ

    ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΥ ΝΙΚΑΙΑΣ

    ΚΑΡΑΚΟΥΛΟΥΞΗ & ΒΙΘΥΝΙΑΣ 20 ΝΙΚΑΙΑ 29/9/2009

    ΤΗΛ / ΦΑΞ 2104900471

    ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΗΣ 1950

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    Όλα όσα βλέπουμε είναι η σκιά που ρίχνουν αυτά που δεν βλέπουμε.
    Martin Luther King, 1929-1968, Αφροαμερικανός ηγέτης

    Ο Σύλλογος εργαζομένων Δήμου Νίκαιας είναι υποχρεωμένος να τοποθετηθεί δημόσια στην διένεξη μεταξύ του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ , με αφορμή την μονιμοποίηση των εργαζομένων στον Δήμο , και την κατάφορη διαστρέβλωση της πραγματικότητας από την πλευρά της κ. Παπαρήγα ….

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: