• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 601,983 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    eleni στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    Οι 19+2 εκκλησιές τη… στο Η Παναγιά της Κέρτεζης ως ΜτΒ…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Ιουλίου 2009
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Ιον.   Αυγ. »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει;

Ααααα…… Μεσοπόλεμο μου θυμίζει. Να ευχαριστήσω πρωτίστως το φίλο «Ερημίτη» για την υπόδειξη. Ναι, ναι κάτι τέτοιο σημαίνει το ρηθέν στο … 4ο συνέδριο του ΛΑΟΣ:

«…φέρνει μια νέα πολιτική θεωρία, αυτή του Πατριωτικού Παρεμβατισμού, που είναι, όπως τόνισε, η απάντηση στο νεοφιλελευθερισμό και το σοσιαλισμό έχοντας ως προτεραιότητα τον πολίτη. (S.S. sic)!!!

Στον Πατριωτικό Παρεμβατισμό, είπε, τον έλεγχο θα έχουν οι πολίτες και στόχος θα είναι η καταπολέμηση της φτώχειας (ss μόνο). Είπε ότι στην Ελλάδα δεν θα υπάρχει κανένας άνεργος, καθώς όσοι δεν θα έχουν δουλειά, θα κατατάσσονται σε ένα στρατιωτικού τύπου σώμα (όπως η παλιά ΜΟΜΑ), για πέντε χρόνια, με πλήρεις μισθολογικές και ασφαλιστικές παροχές.

Είπε ακόμη ότι το κράτος πρόνοιας θα είναι για όλους, με δωρεάν τα πρώτα κυβικά μέτρα νερού και τις πρώτες εκατό κιλοβατώρες…»

Για περισσότερα στη πηγή: ΤΑ ΝΕΑ,  Σάββατο 4 Ιουλίου 2009, Τελευταία ενημέρωση: 04/07/2009 16:02, κάντε κλικ εδώ…

Advertisements

38 Σχόλια

  1. εμένα μου θυμιζει κατι απο χούντα με ολίγην (φασιστικήν ) κανέλλα

  2. @ γάτος

    και ολίγην (ναζιστικήν) φιλοσοφικήν σάλτσαν….

  3. http://nosferatos.blogspot.com/2009/07/blog-post_1549.html

    δες συμπτωση ομως ε; λες και φαγαμε απο το ιδιο ΜΑΝΙΤΑΡΙ

  4. Όταν η αριστερά κάνει συνέδρια για να υπερασπιστεί τη μνήμη του πατερούλη Στάλιν και βάζει πλάτες για να περάσει το νεοταξικό σχέδιο της διάλυσης της κοινωνίας μέσω της αθρόας λαθρομετανάστευσης.

    Όταν τα δύο μεγάλα κόμματα παρουσιάζονται ως εντολοδόχοι του Αλμούνια , του Σολάνα, των τραπεζιτών της ΟΝΕ και του ΔΝΤ.

    τότε ο πανέξυπνος διαφημιστής «Χέρι-Χέρι» παίζει μόνος του στο γήπεδο.
    Αν καταφέρει και αποκτήσει ισότιμες, με τους δυο μεγάλους, προσβάσεις στα ρουσφέτια και τις μικροεξυπηρετήσεις, τότε δε θ αργήσει να γίνει χαλίφης στη θέση του χαλίφη.

    Γειτονιά μας είναι κι ο Μπερλουσκόνης, κι ο Μπερίσας κι ο Γρούιος.

  5. μέσω της αθρόας »λαθρομετανάστευσης» ;;;;
    δεν το καταλαβα …
    Η αριστερά φταίει;

  6. Ο Μαυρο- (= Καρά) Τζαφέρ αντιγράφει ακριβώς κάποια από τα έξυπνα με τα οποία έκανε ο Χίτλερ τις εκλογές..
    Μίσα, τι να κάνουμε με τη λαθρομετανάστευση να βάλουμε κανόνια και να βουλιάζουμε τις βαρκούλες;
    Το θέμα είναι να πιέσουμε εμείς τα μεγάλα ευρωπαΙκά κράτη- αντί για ένα δυο περιπολικά του Λιμενικού να συνδράμουν στην σωστή εγκατάσταση κάποιων από τους «λαθρομετανάστες» που έχουν παρα πολύ σοβαρά προβλήματα (π.χ. εμφύλιοι πόλεμοι) και την επαναπρόωθηση σε σωστές συνθήκες στις χώρες τους σε ειδικές π.χ. εγκαταστάσεις με εξασαφλισμένη τη σίτιση και την ιατροφαρμακευτική βοήθεια και όχι στην Τουρκία, από όπου θα μας ξανάρθουν..
    Το μεταναστευτικό θα γίνει ο καταλύτης, όπου θα φάει τα μούτρα της η λεγόμενη απελευθέρωση των αγορών …
    Άρα καθήκον της Αριστεράς είναι να υτπεβαίνει τη στενομυαλιά.
    «Ναι έχεις δίκαιο κάτοικε του Αη Παντελέμονα, αλλά για την υποβάθμιση της γειτονιάς σου δεν φταίει ο κατατρεγμένος….»

  7. «…ο Χίτλερ έκανε τις εκλογές της Δημοκρατίας της Βαιμάρης περίπατο»
    Δαίμων πληκτρολογίου..

  8. Όταν η Διαφημιση γίνει στην αρχη βουλευτική έδρα, εν συνεχεια κομμα, εν συνεχεια πολιτική στεγη ενος ετεροκλητου πληθους με μονο κοινο σημειο έναν από υγειή μέχρι βαθεια αρρωστημένο Ελληνοκοεντρισμό, εν συνεχεία ιδεολογια και στο τελος ρυθμιστικός παραγων, τα αποτελεσματα ειναι ο εκτροχιασμός του σε αν μη τι αλλο περιεργα μονοπατια.

    Το ζητημα ομως ειναι ειναι η πολιτικη ζωη του τοπου ΤΩΡΑ εκτροχιάστηκε ή ήταν ήδη εκτροχιασμένη προ πολλού; Ο Καρατζαφερης ειναι δηλαδη η ατμομηχανή που εκτροχίασε το τραίνο ή το τελευταίο βαγόνι που φιλοδοξει να γινει ατμομηχανή προς την αντιθετη κατευθυνση;

    Απ την άλλη γιατι δεν ειναι δημοκρατικό και οικολογικο να ειναι οι πρωτες κιλοβατώρες ή μονάδες δωρεάν για τα νοικοκυριά και να πληρωνουν τα κερατιακα οι σπαταλοι, και ειναι δημοκρατικο επί Σοσιαλισμου του Σημιτη να κοβεται το επίδομα τριτου παιδιου, το δελτιο κοινωνικου τουρισμου και αλλες κοινωνικες παροχες σε εναν ΑΝΕΡΓΟ, δηλάδη εμενα, (λόγω γελοιου οικονομικου πλαφον που αφορα σε εισδηματα που ειχε οταν εργαζοταν) ή να σου κοβουν επί Φιλελευθερισμου με τη μια φωτα-νερα-τηλεφωνα ειτε επειδη ξεχασες να το πληρωσεις είτε επειδη ησουν αρρωστος σε νοσοκομειο, ειτε επειδη έλλειπες ταξιδι είτε επειδη πολυ απλα εναν μηνα δεν έβγαινες να το πληρωσεις;

    Δηλαδη να λεμε τον Καρατζαφερη καιροσκόπο ναι, δημαγωγό ναι, φαυλο ναι αλλά μην φτασουμε στο σημειο να απορριπτουμε και οτι λογικο και φιλολαϊκο προτείνει εκ στοιχειωδους εξυπναδας που δεν διαθετουν οι άλλοι.

    Αν δηλαδη το προβλημα μας σταματαει να ειναι οι δημοκρατικα φουσκωμενοι λογαριασμοι και το ζητημα ειναι ο φασισμος και ο κρυπτοφασισμος, νομιζω πως ιστορικά οι ανθρωποκτονοι φασισμοι ηταν εξ ισου κατανεμημένοι και στις μπλε και στις μαυρες και στις πρασινες και στις κοκκινες αποχρωσεις. Οι πλεον επικινδυνοι ομως ηταν οι τελευταιοι διοτι καμουφλαρονταν πισω απο εναν δημοκρατικό μανδυα.

  9. @ Νοσφεράτος

    Κοίτα η αποικία μα ς έχει πολλά μανιτάρια, αλλά δεν αποκλείεται να φαγμαμε και μια φορά από το ίδιο!!! χεχεχεχεχεχ

    @ Misha

    Έχεις δίκιο ότι η ΟΛΗ αριστερά (κυρίως η κοινοβουλευτική και με τις δυο εκδοχές της) βρέθηκε ιδεολογικά, άρα και πολιτικά ανέτοιμη για να γίνει προωθητική δύναμη στην κοινωνία. Έτσι το κενό «καλύφτηκε», όπως στο Μεσοπόλεμο, από τους αυταρχικούς που οδήγησαν στο τέλος στο φασισμό-ναζισμό. Ας μη πάθουμε τα ίδια.

    @ tsouknida

    Είναι αργά για να κατανοήσει ο μικροαστός, αλλά και ο μέσος εργαζόμενος ή άνεργος, όλες τις άλλες αιτίες. Οφείλουμε όμως να βάλουμε τα δυνατά μας ώστε και τώρα, οι μετανάστες και πρόσφυγες να μη γίνουν ούτε «σαπούνια», ούτε αφορμές φασιστικών μεθόδων και επιδιώξεων. Ο διπλός αυτός ο και διμέτωπος αγώνας είναι για καπετάνιους μόνο…

    Εξ άλλου το «μεταναστευτικό» είναι απλά το δόλωμα…

    @ theoprovlitos

    Είναι γνωστό πως λαϊκιστές τύπου ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ λένε και μερικά σωστά που θεωρητικά – αλλιώς δεν μετράει – όφειλε να έχει κάνει το … κράτος πρόνοιας. ΑΛΛΑ κράτος πρόνοιας στον νεοφιλελευθερισμό και άγριο χρηματιστηριακό ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ είναι λιγάκι δύσκολο ΧΩΡΙΣ σπουδαία κινήματα.

    Αυτός τάζει πράγματα που δεν μπορούν να γίνουν σε απλό κοινοβουλευτικό τοπίο. Γίνονται είτε κατόπιν μεγάλων κινημάτων, είτε από χούντες για δόλωμα. Αυτό προτιμά, όχι το πρώτο. Γι αυτό μιλά και για … ΜΟΜΑ. Η ΜΟΜΑ είναι η χούντα που προσπαθεί να φέρει. Και αυτό είναι βεβαίως πανευρωπαϊκό φαινόμενο…

  10. @ΜτΒ

    Την ΜΟΜΑ την αντικατέστησε ο Άκτωρ, ο κάτοχος ΟΛΩΝ των μεγάλων οδικών αρτηριών του Μπομπολιστάν.

    Ποιος κατήργησε τη ΜΟΜΑ; Ο Μητσοτάκης, ο μάστορας της διαπλοκής και της αποστασίας!!!
    Και φυσικά το έκανε για το καλό μας, για το οποίο δόθηκαν και όλα τα μεγάλα τηλεπικοινωνιακά έργα στη Ζήμενς.
    (Αν δεν ήταν ο βλάξ ο Τσουκάτος να πεί για το 1 μύριο μάρκα θα είχε κλείσει κι αυτή ιστορία)
    Τη συνέχεια την ξέρετε, ειδικά εσείς οι Αχαιοί: φτάσατε να πληρώνετε 12 ευρώ για να περάσετε απέναντι και διόδια για έναν δρόμο που δεν έχει ξεκινήσει ακόμα να φτιάχνεται (Κορίνθου Πατρών).

    Λοιπόν, δεν δαιμονοποιώ τον Καρατζαφέρη.Τουλάχιστον όχι περισσότερο από όλους τους υπόλοιπους του πολιτικού σκηνικού.

    Είναι όλοι βουτηγμένοι στη χαβούζα και δυστυχώς η αριστερά παλεύει,με νυχια και με δόντια, να χάσει το όποιο ηθικό προτέρημα είχε.

  11. @ Misha

    Δεν διαφωνήσω στους … άκτορες ούτε στις χαβούζες. Έχεις ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ. Απλά προσοχή μη γύρουμε την πλάστιγγα υπέρ της ΜΟΜΑ για να μη μας πατήσουν οι άκτορες. Ούτε Σκύλα, ούτε Χάρυβδη λοιπόν. Εμπρός για κινήματα με νέο περιεχόμενο .

  12. «Η Στιγμή της Αλήθειας»

    http://www.fondasladis.com/HTML/StixoiFasismos.htm

  13. @ Ερημίτης

    …. και η στιγμή της ώριμης ευθύνης…

  14. Εγω απλά λέω ότι ο φασισμος ή η δημοκρατικοτητα στην πραξη δεν ειναι αποκλειστικότητα καποιου συγκεκριμενου ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ και οχι κατ αναγκη ιδεολογικου χωρου. Την διαλυση της χωρας την επεβαλλαν δημοκρατικα εκλεγμενες «δημοκρατικες» κυβερνησεις.

    Πολλες φορες ειναι και στο πως θα βαφτισεις μια πολτικη κινηση, το πως θα την σερβιρεις. Για παραδειγμα θυμιζω την δημοκρατικά φασιστικη κινηση του ΠΑΣΟΚ του 81 με τους πρασινοφρουρους και τις κλαδικες, που στην Ελλαδα ειχε να εφαρμοσθει σε αυτη τη μορφη από την εποχη Μεταξα εφαρμοζοταν δε στην Λιβυή, στο Ιρακ, στη Σοβιετια και σε αλλα «δημοκρατικά» καθεστώτα.

    Θυμαμαι πως τοτε ολοι οι φιλοι μου που βγαιναμε τοτε στην βιοπάλη τρωγαμε πορτα αν δεν ειχαμε το πολυποθητο χαρτακι της εγγραφης στην κλαδικη του ΠΑΣΟΚ. Αλλα επειδη οι φιλοι μου ειχαν μια αξιοπρεπεια και πραγματικα δημοκρατικες αντιληψεις που λενε οτι συμπλεοντας με ενα οποιοδηποτε φασιστικό συστημα στην ουσια το νομιμοποιειες ακομα και εαν δεν πιστευεις σε αυτο, δεν γραφτηκαμε σε καμμια κλαδική και φυσικα χασαμε το τραινο των¨»ευκαιρων» της δεκαετιας του 80.

    Το ποιοι ανεβαιναν σε εκεινο το τραινο περα από μια ομαδα ιδεολογων που ήταν ΗΔΗ στο ΠΑΣΟΚ πριν γινει εξουσια; Οι καιροσκόποι, τα λαμογια, τα διαπλεκομενα, οι κομπιναδοροι, οι κηφηνες, οι ασυνειδητοι. Γενικως τα ατομα που θα ακολουθουσαν το οποιοδηποτε κομμα και οποιαδηποτε ιδεολογια σαν χαμαιλέοντες προκειμενου να βολευτουν ή να πλουτισουν.

    Οποτε προσωπικα δεν με τρομαζει πλεον καμμια ΜΟΜΑ. Το φασισμό η γενια του 80 τον έχει ήδη βιώσει. Και σαν απορροια τον βιωσαν και η γεννια του 90 (ήταν η δεκαετία που τα λαμογια πλεον ειχαν αναρηχηθει σε θεσεις εξουσιας και αλωνιζαν ως κλικα τα Κοινοτικά Πλαίσια Στηριξης) και του 2000 φυσικά όπου πλεον ολοκληρωνεται η καταστροφή με την παραδοση των πάντων στο κεφαλαιο, και το ξεπλυμμα του πλιαστσικου των προηγουμενων ετων μεσω «επιχειρηματικών» κινησεων.

    Οποτε πως να με απειλησει πλεον ο Καρατζαφερης; Το πλοιο των ευκαιριων βρισκεται στο πατο της θαλασσας αγκαλια με το πλοιο των πραγματικα δημοκρατικων αντιλήψεων. Μπροστα στον δημοκρατικο φασισμο που βιώνουμε 30 χρονια τωρα ο Καρατζαφερης μαλλον με ανεκδοτο μου μοιαζει.

    Και μην ξεχναμε πως τα τσιτατα, τις διαφημιστικες εκστρατειες , μεχρι και τις πολιτικες θεσεις ολων αυτων των αστικων κομματων ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΣ και εταιρειες γκαλοπ τις διαμορφωνουν. Στοχευουν σε target groups και μεταλλάσσονται ανάλογα με τις ανάγκες τις εκλογικης αγορας.

    Και ο Καρατζαφερης το ιδιο κάνει, απλά βαρέθηκε να ξενοδουλεύει ως υπάλληλος και άνοιξε δικο του κόμμα ως ελεύθερος επιχειρηματίας πλασάροντας το προϊον του στο σημειο που η αγορά ειχε κενό: Την Ορθοδοξία και τον Ελληνικεντρισμό. Ο ΣΥΡΙΖΑ πλασαρει το προϊον του στη νεολαία και φαινεται εξ άλλου από τις καμπανιες του μεχρι και την καθε μπαρουφα που θα πει ο Τσιπρας. Η άλλη του ΚΚΕ λειτουργει με το look κλασσική γραμμή κοκκινο ρασάκι πλυνε βαλε. Ο άλλος ο Παπανδρεου εγκατελειψε το νοσηρο παρλεθον του ΠΑΣΟΚ (ομολογωντας ετσι οτι ΟΝΤΩΣ ήταν νοσηρό) και ανακάλυψε τον εκσυγχρονισμό που περιλαμβάνει μεχρι και αλλαξοκωλιές στην Τηλο. Οι άλλοι που μας κυβερνουν ακολουθουν την παλια κλασσικη παραδοσιακή γραμμή «Το αφεντικό τρελλάθηκε και ξεπουλά όσο-όσο».
    Οποτε θα πρεπει να γινουν πλεον ΠΑΡΑ πολλα ακομη για να αρχισω να ανησυχω με τον Καρατζαφερη.

  15. @ theoprovlitos

    Ακριβώς επειδή λες αλήθειες και δεν φοβάσαι, εβώ βρισκόμαστε σε βαθειά και πολύπλευρη κρίση, γι αυτο φοβόμαστε για τον αποκάτω πάτο που έρχεται. Και ξερεις πολύ καλά που οδηγεί. Και δεν ειναι μόνο «ελληνοκεντρικός» αλλα ευρωπαϊκός και όχι μόνο.

    Συχνά ο καθείς δικαιολογεί το παρών με τα λάθη του παρελθόντος. Οφείλει όμως να κρίνει, αντίθετα, το παρόν με βάση το μέλλον – εσχατολογικά.

    Και επειδή προσωπικά δεν έχω ή είχα καμιά οργανωτική ή στενή ιδεολογική σχέση με κανένα από τα κόμματα που ανέφερες, θα είμαι δριμύς με τα φαινόμενο «Καρατζαφύρερ…» Και ο έχων ώτα του ακούειν, ακουέτω»….

  16. Μανιταρι το περιθωριο (διοτι ο Καρατζαφερης περιθωριο αποτελει σχεδον απο ολες τις απόψεις) δεν με τρομαζει διοτι ειναι ιδεολογικα σαν συνολο περιθωριοποιημενος (ασχετως επι μερους αποψεων οι οποιες μπορει και να εκφραζουν την κοινη λογικη).

    Αλλα και αν ως δια μαγειας μεταβληθει σε ρυθμιστικο παραγοντα (με το ιδιο σκεπτικο που θεωρω καταστροφικη για την Ελλαδα το μανιπουλαρισμα του ΠΑΣΟΚ απο τον ΣΥΡΙΖΑ σε περιπτωση προεκλογικης ή μετεκλογικης τους συνεργασίας διοτι στην ουσια ο Συριζα θα κυβερνάει όπως τωρα χοροπηδαει ο Καραμανλης με την πλειοψηφία των 151 βουλευτων ή παλαιοτερα ο Μητσοτακης με τις ψηφους των δύο Τουρκων βουλευτων και του Κατσικη.

    Όταν υπαρχουν λοιπον καθως πρεπει και ενα πασει περιπτωσει «δημοκρατικα» κομματα της αστικης δημοκρατιας τα οποια ειναι διατεθιμενα

    α) να διαφωνουν με το αντιπαλο κομμα συστηματικα και εξ επαγγελματος και εφ όλης της ύλης

    β) Να επιδιωκουν με καθε τροπο και μεθοδο να ριξουν την αντιπαλη κυβερνηση (με γκαλοπ, με ελεγχομενα ΜΜΕ, με επιλεκτικη αναδειξη σκανδαλων κλπ)

    γ) Να συνεργαστουν με τον οποιονδηποτε προκειμενου να κρατηθουν με νυχια και με δοντια στην εξουσια

    Γιατι να θεωρησω εν τελει το περιθωριο πιο επικινδυνο από το προσκηνιο και το παρασκηνιο που το χρησιμοποιεί για να επιτυχει τους κομματικους τους στοχους ή αν μη τη άλλο καλλιεργει ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ τις συνθηκες για την αναπτυξη του περιθωρίου;

  17. @ Theoprovlitos

    Λες:

    Γιατι να θεωρησω εν τελει το περιθωριο πιο επικινδυνο από το προσκηνιο και το παρασκηνιο που το χρησιμοποιεί για να επιτυχει τους κομματικούς τους στοχους ή αν μη τη άλλο καλλιεργει ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ τις συνθηκες για την αναπτυξη του περιθωρίου;

    Γιατί απλούστατα λόγω της φθορά του «Προσκηνίου» ανέρχεται το «Παρασκήνιο» χωρίς αρχές, χωρίς Λόγο και στο βάθος του τούνελ λόγω της βαθιάς οικονομικής κρίσης, αχνοφέγγει ο απόλυτος αυταρχισμός, ο μεσοπόλεμος, ο φασισμός-ναζισμός και ο πόλεμος.

    Εάν επρόκειτο ΜΟΝΟ για το φαινόμενο «Καρατζαφύρερ» θα με ένοιαζε λίγο – όπως εσένα. Το φαινόμενο ΟΜΩΣ είναι πανευρωπαϊκό…. Και οι «κεντρώες» κυβερνήσεις χωρίς ουσιώδη Λόγο, έστω και τύπου παλιού ΠΑΣΟΚ.

    «Ο έχων ώτα του ακούειν, ακουέτω»….

  18. Ε οτι ζουμε εποχες μεσοπολεμου στην ΚΑΛΥΤΕΡΗ των περιπτωσεων νομιζω και ωτα έχωμεν και όμματα. Το θεμα δεν ειναι να πεισθουμε εμεις οι «γραφικοι» αλλα ο κοσμος. Κατα μιαν εννοια χαρηκα με το μαυρισμα… στην παραλία των ευρωεκλογων.

    Αλλα δυστυχως ουτε εμεις εχουμε να προτεινουμε κατι διαφορετικο απο το μαυρισμα στην… παραλια περα απο θεωρητικολογιες. Και μοιραια οι ανθρωποι αυτοι μαλλον στην παραλια θα παραμεινουν ως αδιαφορη και ευκολα διαχειριζομενη μαζα. Ο κοσμος παρεδωσε πλεον τα οπλα. Κανεις δεν βλεπει πια Τραινταφυλλοπουλο διτοι δεν εχει νοημα πλεον να αναδεικνυεις κομπινες.

    Εγω άλλα βλεπω και ανησυχώ. Σε Αμερικάνικη σειρα έβαλαν στα ρουχα αυτιστικού τυφλου παιδιου τσιπακι ωστε αν προσπαθει να φυγει να χτυπησει συναγερμος αν δε το σκασει απο το σπίτι να το εντοπίσουν οι γονεις του αμεσως.

    Παραλληλα μαφιοζοι μπαινοβγαινουν στις φυλακες, οι απαγωγες έχουν έξαρση και χιλιαδες λαθρομετανάστες ανευ ταυτοτητας μπαινοβγαινουν από παντου.

    Ενω το τσιπακι στα ρουχα του αυτιστικου είδες ποσα προβλήματα επιλύει;

  19. ΑΣΧΕΤΟ: Και μία ΕΙΔΗΣΗ από το πρωϊνο δελτίο ειδήσεων του SKAI.

    Σε συγκινητικό κλίμα έγινε η εορτή των αποφοίτων του New York College στην Γλυφάδα. Η αποφοιτοι θα εχουν ένα αναγνωρισμένο πτυχείο Αμερικανικού και Ευρωπαϊκου επιπέδου που θα τους ανήξει τους δρόμους για καρριέρα.

    Τι ωραια και συγκινητική που ηταν η τελετη μες στο γκαζον και τα λευκα τραπεζομάντηλα αλλά και οι απόφοιτοι με αλλον αέρα με την Τυβεννο και το καπελάκι.

    Τι, δεν σας φαινεται για είδηση αλλά μάλλον για διαφήμιση; Μα τοσο καχυποτποι ειστε πιά;

  20. @ Theoprovlitos

    Όταν έλθουν οι εθνικές εκλογές με τα ρουσφετάκια και μη το «να μη βγει ο απέναντι» δήθεν, θα σου πω εγω για παραλίες…

    Πάντως είναι αλήθεια ότι αυτοί που διαθέτουν στρόφιγγες, κλειδιά και τσιπάκια ενεργούν ως οι μέγιστοι φασίστες. Ανοιγοκλείνουν ό,τι γουστάρουν και διατάσσουν ό,τι αποφασίσουν… Και οι απαγορεύσεις ως η μόνη λογική, κτυπώντας την πρόληψη, εκεί εντάσσεται.

    Το προβλημα ειμαστε μείς. Καλά μη περιμενεις στα βλογς να δωσουν πλαισιο, απλα ανα δεικνυοπυμε τη σκεεψη μας και τη διασταυτ-ρωνουμε. Στην πραγματική ζωή μπορούμε – και κάποιοι κανουμε – περισσότρεα.

  21. Σε Αμερικάνικη σειρα έβαλαν στα ρουχα αυτιστικού τυφλου παιδιου τσιπακι ωστε αν προσπαθει να φυγει να χτυπησει συναγερμος αν δε το σκασει απο το σπίτι να το εντοπίσουν οι γονεις του αμεσως.

    Παραλληλα μαφιοζοι μπαινοβγαινουν στις φυλακες, οι απαγωγες έχουν έξαρση και χιλιαδες λαθρομετανάστες ανευ ταυτοτητας μπαινοβγαινουν από παντου.

    Ενω το τσιπακι στα ρουχα του αυτιστικου είδες ποσα προβλήματα επιλύει;

    ΑΥΤΟΣ είναι ο επερχόμενος φασισμός.
    Ποιος Χίτλερ και Στάλιν , Καρατζαφύρερ και Παπαεμβέρ;
    Με ευγένεια και καλωσύνη, με διαβατήρια και καρτουλες ΑΜΚΑ, με πρόσχημα την ασφάλεια και την υγεία ,την δική μας και των αγαπημένων μας, προχωράμε, one step at a time,σε οργουελικές φρικαλεότητες.

    Αν βλέπουμε κίνδυνο από τον εφευρέτη του «απ έξω εμφάνιση από μέσα άνεση » μάλλον κάπου χάνουμε τη μπάλα…

  22. @ Misha

    … «και τούτο ποιήσαι, κακείνο μη αφιέναι..»

    Δεν διαλέγω φασισμούς…

  23. Και ενα νεωτερο. Με εχει βαλει στην λιστα της μια εταιρία γκαλοπ και με εχουν παρει τουλαχιστον 4-5 φορες σε βαθος χρονου για να με ρωτησουν για διαφορα επικαιρα θεμα της μεθοδευμενης δημοσιογραφίας.

    Βεβαιως ειναι γελοιο και αντιλαμβανεσαι ποσο στημενα ειναι οταν σε ρωτουν π.χ. Ο Θεοπροβλητος πιστευετε οτι ειναι α) απατεωνας β) λαμογιο γ) απλα δεν ειναι τίμιος. Οποτε σε υποχρεωνουν να απαντησεις μεσα απο τις δικες τους επιλογες ή νακομα χειροτερα αιτιολογουν την αποψη σου συμφωνα με τις δικες τους ερμηνειες.

    Προχθες λοιπον το θεμα της δημοσκοπικης-δημαγωγικης εταιριας ήταν

    Πιστευετε πως υπαρχει χωρος για ενα νεο κομμα και σε ποιον χωρο;

    Ποιες απο τις παρακατω προσωπικοτητες θεωρειτε ικανες να μας βγαλουν απο την κριση

    Πως θα βλεπατε το ενδεχομενο κυβερνητικης συνεργασιας ΠΑΣΟΚ ΝΔ;

    Δικη μου αναλυση: Μεθοδευουν ειτε συνεργασια ΝΔ ΠΑΣΟΚ είτε μαγειρευουν νεο κομμα με υποψηφιους Βενιζελο, Διαμαντοπουλου κλπ.

    Σημειωνω οτι οταν καποιες εταιρειες ετοιμαζονται να λανσαρουν ενα νεο προϊον προηγουνται τετοιου είδους έρευνες αγορας..

  24. @ theoprovlitos

    Ότι το πολιτικό και λοιπό σύστημα μεθοδεύει αλλαγές λόγω της βαθιάς κρίσης του δικοματισμού είναι βέβαιο. Νομίζω ότι έχεις δίκιο στην άποψη του πως στήνονται οι δημοσκοπήσεις.
    Πάντως καμιά δημοσκόπηση δεν δουλεύει εκ του μηδενός. Πρέπει να υπάρχει κάποιο θεμέλιο.

  25. «Νωρίτερα, ο γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του ΛΑΟΣ Απόστολος Μπαμίχας είπε ότι παύει από σήμερα ο Λαϊκός Ορθόδοξος Συναγερμός να είναι κόμμα και γίνεται Λαϊκό Κίνημα, ενώ πρότεινε το ένα τρίτο της Κεντρικής Επιτροπής να στελεχωθεί με νέους έως 30 χρόνων.»

    οι οποίοι, αντί να παρακαλούνε και να περιμένουν για κάποιο stage θα θα κατατάσσονται στο στρατιωτικού τύπου σώμα (φαντάζομαι)…..

    καθ’ ότι και Λαϊκό Κίνημα πλέον (βλέπε ανάποδα στη δεκαετία του ’80 το Κίνημα Λαού)

  26. @ γρηγόρης στ.

    Κάτι μου θυμίζει, κάτι μου θυμίζει…..

  27. Συμφωνώ σε γενικές γραμμές με τον theoprovlito. Απλά θα ήθελα να συνεισφέρω στην κουβέντα τονίζοντας κάτι που συνήθως μας διαφεύγει όταν βλέπουμε στην Ελλάδα και πανευρωπαϊκά τα φαινόμενα «Καρατζαφέρη». Αυτό το κάτι είναι ότι ο φασισμός και ο ναζισμός ήταν ιστορικά συγκεκριμένα ιδεολογικά ρεύματα, τα οποία χρησιμοποίησαν τα εργαλεία διοίκησης της εποχής τους.
    Σήμερα, όσο και να υψώνονται οι «κορώνες’ ένθεν κακείθεν, το σίγουρο είναι ότι η πραγματικότητα έχει τόσο μεταβληθεί-οικονομικά, πολιτικά και πολιτιστικά- που θα δεις διπλα- δίπλα lifestyle με εθνικιστικές εξάρσεις, σοσιαλδημοκρατικά μοντέλα και αντιπαγκοσμιοποιητικό λόγο με ελληνοκεντρισμό κ.α.
    Αυτό το «κολάζ» σίγουρα δεν μετατρέπει τον «Καρατζαφέρη» σε «Καρατζαφύρερ» (όσο και να το θέλουν μερικοί). Πρόκειται απλά για την συντηρητική απόληξη (ίσως και φοβική) του ίδιου βασικού μοντέλου, το οποίο κατά περίπτωση μπορεί να έχει και άλλες αριστερές ή προοδευτικές απολήξεις (κάποιοι μιλούν για την μετα-νεωτερική κοινωνία και τα πάθη της…).

  28. @ Γαριβάλδι

    Καλώς ήλθες και στα σχόλιά μας.

    Πάντως οι απόψεις έχουν μεγάλη δόση αλήθειας (οι συνθήκες έχουν κάπως μεταβληθεί), αλλά μερικές έχουν μια ομοιότητα, κυρίως το βάθος της κρίσης. Δεν είναι άσχημο όμως – το αντίθετο – αυτό που λέει η παροιμία:

    » Ο φόβος φυλάει τα έρημα»…

  29. Kαλώς σας βρήκα. Νομίζω, Πάτρα. Νομίζω, Θεολογία. Θεολογία και εδώ (σαν σπουδές) με καλούς γνωστούς στην Αρόη και στρατιωτικό στον Άραξο. Χαίρε!

  30. @ Γαριβάλδι

    Αχααααααααααααααααα!!! Πάτρα ναι, στα υπόλοιπα κάπως έτσι. Ψιλο-καταλαβαίνω, αλλά όχι πλήρως. Ας μου πει η Αρόη περισσότερα.

  31. Το μόνο που μπορώ να…πω on-line είναι για ένα κινημ. έργο (αρκετά καλό), το : Storie di vita e malavita . Μας κόλλησε ο Καρατζά με τα υπονοούμενα (χα)

  32. διαφωνω εντελώς με τον γαριβαλδη

    Το αιωνιο λαθος που κανουμε ολοι …
    Φανταζομαστε οτι αν ο φασισμός επιστρεψει θα ειναι ιδιος και απαραλλακτος με εκεινον του Μεσοπολεμου …
    Οτι θα δουμε ακριβώς τις ιδιες στολές Μελανοχιτωνων, ακριβώς τα ιδια συμβολα, την ιδια ρητορική …
    Μα οπως και τότε ετσι και τωρα αν κατι διακρινει την (τις) φασιζουσες ιδεολογιες ειναι η Χαμαιλεοντική του ικανοτητα παραλλαγής,
    η προσαρμοστικότητα του στα εκαστοτε κυριαρχα ΜΜΕ (τοτε ραδιοφωνο τωρα τηλεοραση) ο ευκαμπτος λαικισμος του, ο σοσιαλισμό -εθνικισμός στα λογια, η υποταγή στους ισχυρους στην πραξη …

    Και κατι ακόμα .. Ο φασισμός θεωρηθηκε ως Ακραια Ιδεολογια μόνο εκ των υστερων ..Μετα την ηττα του , μεταπολεμικά …

    Στο μεσουρανημα του θεωρηθηκε η ιδεολογια του μεσου ανθρωπου (αντιθετα ακραιοι -τρομόκρατες κ.λ.π θεωρηθηκαν οσοι παρεμειναν πιστοι σε δημοκρατικά ιεδωδη )

    Διαβαστε π.χ Ουμπερτο Εκο : Η Μυστηριωδης φλόγα της Βασιλισσας Λοάνα …

    http://nosferatos.blogspot.com/2008/07/blog-post_2875.html

    και

    http://www.blogger.com/post-edit.g?blogID=9212338506418516525&postID=4980731483690619186
    και παραπολλές αλλες μου αναρτησεις

  33. το ξαναβάζω διοτι μου εξαφανιστηκε..
    διαφωνω με τον Γαριβαλντι

    http://nosferatos.blogspot.com/2008/07/blog-post_2875.html

  34. @ Νοσφεράτος

    Είχε έλθει ως spam λόγω των συνδέσμων. Κατανοώ γιατί διαφωνείς εντελώς με τον «γαριβάλδι». Ο φασισμός ποτέ δεν έρχεται στην αρχή με τυμπανοκρουσίες, ούτε με ίδιες μορφές. Τις τυμπανοκρουσίες τις κάνει όταν πια έχει φανερωθεί ως παντοδύναμος, αλλά τότε είναι .. λιγάκι αργά.

  35. εκεινο που λεω επίσης ειναι οτι μου φαινεται πολύ πολύ επικινδυνο και παραπλανητικό το να εξισωνουμεπχπ»ου θα δεις διπλα- δίπλα lifestyle με εθνικιστικές εξάρσεις, σοσιαλδημοκρατικά μοντέλα και αντιπαγκοσμιοποιητικό λόγο με ελληνοκεντρισμό κ.α.»

    Σιγουρα υπάρχουν πο΄λλοι κινδυνοι και σημερα οπως και παλια ..
    Παντα ομως πρεπει να εντοπιζουμε τον »Κυριο εχθρο»
    Και ο κυριος κινδυνος σημερα ειναι Η ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ (που συγχωνευεται με την δεξια σε ανοιχτο ραστσιστικό λόγο)

  36. Προς Νοσφεράτο: O Φασισμός έχει συγκεκριμένη ιστορική πορεία (και όχι μόνο εμφάνιση) διότι «άρθρωσε» έναν λόγο που είχε λόγο ύπαρξης εκείνη την χρονική περίοδο (και εννοώ πολιτικά, οικονομικά και ιδεολογικά). Να θυμίσω ότι και άλλες χώρες της εποχής που δεν έτυχε να έχουν φασιστικές διακυβερνήσεις και ήταν λίγες αυτές, εντούτοις ο κοινωνικός τους λόγος/ αντιλήψεις και νοοτροπίες διέφερεαν ελαφρώς και μόνον από τις κατεξοχήν φασιστικές χώρες. Οπότε μιλάμε για συγκεκριμένο ιστορικό φαινόμενο, που -και συμφωνώ- κρίθηκε «αποτυχημένο» εκ των υστέρων.
    Τώρα βέβαια κάθε ιδεολογία και κάθε κοινωνικό μόρφωμα περιέχει μέσα του μοναδικά και επαναλαμβανόμενα στοιχεία: όσον αφορά τα τελευταία σαφώς μπορεί να δει κανείς κάποια απ’ αυτά να επαν- εμφανίζονται και σήμερα.
    Επειδή όμως ζούμε σε κοινωνία του θεάματος με έντονη επικράτηση της ιδιωτικής σφαίρας επι της δημόσιας, με ριζικό περιορισμό της δημόσιας διοίκησης, με μία άρθρωση του κοινωνικού στη βάση της ιδιωτικής κατανάλωσης, της σχετικότητας και της α- πολιτικοποίησης, με έναν μετα- μοντέρνο επιστημονικό και φιλοσοφικό λόγο κ.α. (η απαρίθμηση είναι εκ των πραγμάτων πρόχειρη και χονδροειδής), τα όποια «επαναλαμβανόμενα» χαρακτηριστικά του παλιού φασισμού ΄παίρνουν τη μορφή του γκροτέσκου και του κάτι ακόμα από life style. Ο Μπερλουσκόνι ή ο Καρατζά π.χ. δεν είναι ο Horty ή ο Μεταξάς (πώς να το κάνουμε).
    Αυτό δε σημαίνει ότι δεν είναι «επικίνδυνοι» (για όσους αισθάνονται από εκεί τον κίνδυνο, όχι για μένα πάντως)
    Συγγνώμη για την κατάχρηση του χώρου και Καλημέρα σας!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: