• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 605,559 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Ιωάννης της Κροστάνδ… στο Ιωάννης της Κροστάνδης ο άγιος…
    Ιβάν ο οχληρός στο Ιωάννης της Κροστάνδης ο άγιος…
    Chaturbate στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Βασιλικη στο Οι τελευταίες θετικές εξελίξει…
    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Ιουνίου 2009
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Μάι.   Ιολ. »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930  
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Τι τελικά συμβαίνει στον Άγιο Παντελεήμονα Αχαρνών;

Περίεργα πράγματα στον Άγιο Παντελεήμονα Αθηνών με τους μετανάστες ή φυσιολογικά; Η περιοχή έγινε κέντρο μεταναστών. Οι ιερείς – και ειδικά ο  π. Προκόπιος – προσφέρουν ό, τι είναι δυνατόν.

Εντάξει, το φαινόμενο της μετανάστευσης είναι πολύπλοκο, αφού κανείς δεν θέλει με δική του βούληση να μεταναστεύσει. Οι μετανάστες δεν είναι τουρίστες. Είναι ξεπεταμένοι από τις εστίες τους. Όσο επιτρέπουμε πολέμους και τεράστια φτώχεια  με εκμετάλλευση για να περνάμε εμείς «καλά», η «αλογόμυγα» της μετανάστευσης θα μας τσιμπά και ευτυχώς. Νεολαίοι λοιπόν, ομάδες στήριξης και ιερείς στηρίζουν ποικιλοτρόπως τα παιδιά και όχι μόνο των μεταναστών.

Και ελληναράδες τα βάζουν  με όλους: Μετανάστες, ομάδες στήριξης και ιερείς. Μια μορφή εθνικισμού και νεοπαγανισμού στη χειρότερή της εκδοχή. Κατανοώ τα προβλήματα που δημιουργούνται στη γύρω περιοχή, κατανοώ την από 14-04-09 κραυγή του greekalert, αλλά οι λύσεις με κραυγές οδηγούν μόνο σε ανεξέλεγκτες συγκρούσεις…. Αυτό θέλουμε ή να λάβουμε μέτρα ώσμωσης και δικαιοσύνης;

Ι) Δείτε ειδικό άρθρο- αφιέρωμα στην «Αποικία Ορεινών Μανιταριών»…

 

ΙΙ) Διαβάστε ακόμη χθεσινό ποστ στο Indy: Νέος εμπρησμός στον Άγιο Παντελεήμονα

Advertisements

29 Σχόλια

  1. Μια Αλβανίδα, κάποιοι Πολωνοί που εργάζονται στα καταστήματα της πλατείας εκφράζουν πλέον τις ίδιες αντιλήψεις: «Εμείς ήρθαμε πριν από 15 χρόνια. Αγοράσαμε σπίτια, καταστήματα. Τα παιδιά μας φοιτούν σε ελληνικά σχολεία. Θέλουμε να φύγουν οι ξένοι αυτοί γιατί μας κάνουν ζημιά…». Αλλοι δείχνουν το χρωματοπωλείο πίσω από την πλατεία που έκλεισε. Το προποτζίδικο που λήστεψαν πρόσφατα: «Μπροστά μου, δύο φορές βούτηξαν τσάντες από γυναίκες. Μελαχρινοί, τους είδα που έτρεχαν». «Εγώ δεν είμαι ρατσίστρια. Είμαι ξένη. Αλλά το κακό παράγινε», προσθέτει μια Αλβανίδα.

    Το απόσπασμα είναι από ρεπορτάζ της Γ. Δάμα στην «Ελευθεροτυπία» (27/5).

    http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=48314&ref=search

    Οι «ρατσιστικές» διαπιστώσεις είναι άλλων μεταναστών!! (Σημείωση: Στη Γαλλία πήρε 25 χρόνια περίπου για να συμβεί προσφάτως το ανήκουστο, να αρχίσουν δηλαδή μετανάστες β’ γενιάς να στηρίζουν Λεπέν στα πιο φτωχά και αποκλεισμένα προάστια σαν αντίδραση στην ανασφάλεια και το έγκλημα που θεωρούν ότι οφείλεται στην παρουσία άλλων μεταναστών. Εδώ απ’ ό,τι φαίνεται θα χρειαστεί πολύ λιγότερο…)
    Το απόσπασμα είναι ενδεικτικό της τεράστιας πολυπλοκότητας του θέματος, της ίδιας του της πραγματικότητας δηλαδή, που βρίσκεται μακριά από ασφαλείς γενικεύσεις, εύκολες καταγγελίες και εκ του ασφαλούς συναισθηματισμούς.
    Και μια μικρή παρατήρηση φίλε Μανιτάρι. Η περιοχή δεν «έγινε κέντρο μεταναστών». Η περιοχή έχει γίνει γκέτο/strong>, στο οποίο η συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων του (Ελλήνων και κυρίως ξένων) είναι τα αθώα θύματα.

    Και μια παλιά ανάρτηση (2008) από τον Σκαντζόχοιρο, ο οποίος τυγχάνει να μένει εκεί και τα λέει από πρώτο χέρι:
    http://ithageneis.wordpress.com/2008/11/26/%cf%83%cf%84%ce%bf-%ce%ba%ce%bf%ce%af%ce%bb%ce%bf%ce%bd-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b1%cf%87%ce%b1%cf%81%ce%bd%cf%8e%ce%bd/

  2. @ εξαποδω

    Βεβαίως το «κακό παράγινε», αλλά το κακό και αυξάνεται και συντηρείται από νατοϊκές, Ε.Ε. και κρατικές πολιτικές «γκετοποίησης». Και η απάντηση σ΄αυτές τις πολιτικές δεν είανι αυτή της «σκούπας», του καψίματος εκκλησιών που συντηρούν τους απόκληρους για χάριν ενός ψευτο-πατριωτισμού…

    Οι «άλλοι» μετανάστες είναι οι παλιοί. Είναι κατά το «ο παλιός είναι αλλιώς». Επομένως πες μας τι προτείνεις, τι προτείνετε.

  3. Αδελφέ, καλά όλα αυτά, και σωστότατα τα θέτεις, αλλά
    πάντως αυτό με το σκίσιμο του …..Κορανίου μάλλον ήταν provocacion.

    Βλέπω και εδώ μία ανάλυσι με νόημα (επί τέλους) από τον χωρίς αμφιβολία εκλεκτό τουρκολόγο μας Ν. Σαρρή για το «σκισμένο μουσκά» (και όχι Κοράνιο): http://www.youtube.com/watch?v=9CuCOamGmYQ&feature=related

    Και προσπαθούν ορισμένοι πανθρησκευτικότατα να μας πουν, ότι, εντάξει, είναι ….. μονοθεϊστική θρησκεία και ο Ισλαμισμός, δεν πειράζει, κοντά είμαστε. 🙂 Δεν καταλαβαίνουν τίνος είδους τεράστια προσβολή είναι αυτή. Για να μην θυμηθώ τον καθηγητή π. Ρωμανίδη περί θρησκείας, ο Παύλος έλεγε, ότι εάν ο Χριστός δεν είχε αναστή (=μη-πραγματικό), θα είχαμε γίνη οι χειρότεροι όλων των ανθρώπων. Και ούτε βέβαια, αν και εκτιμώ τις σχετικές προθέσεις, χρειάζεται να βρούμε το παραμικρό κοινό για να υπάρξη η απόλυτη ανεκτικότητα από χριστιανικής πλευράς…

    Πάντως, τα πράγματα είναι δύσκολα, και ορισμένοι Δεξιοί και φασίστες βρήκαν την ευκαιρία να δείξουν το κρυφό τους αντιχριστιανικό πρόσωπο. Ο Άγιος Πορφύριος, επίσκοπος Γάζης, έδιδε από την οικεία επισκοπή, βάσει του Μάρκου διακόνου (εκδ. Ζήτρος) μηνιαίο οιονεί μισθό (χωρίς εργασία, όμως) σε όλους τους ξένους, μαζί και με όλους τους φτωχούς, για να καλύψουν ΌΛΕΣ, όπως αναφέρεται, τις ανάγκες τους. Άρα, ο ηρωικός ως Χριστιανός (και δη ιερέας) π. Προκόπιος κάνει τα ελάχιστα. Από την άλλη, βέβαια, το σημαντικό είναι, ότι χωρίς βιοτική εργασία, δεν λειτουργούν οι άνθρωποι αυτοί ως «εφεδρικός στρατός εργασίας» που εξοστρακίζει τους εγχώριους εργαζόμενους… Καίριο.

  4. @ philalethe00

    Βεβαίως οι επισημάνσεις σου είναι και καίριες και επίκαιρες και καθολικές λαι φυσικά χριστιανικότατες. Δεν έχω παρά να τις επικροτήσω.

    Από εκεί και πέρα το ζήτημα είναι κυρίως πολιτικό και εκεί από ότι φαίνεται θα αργήσουμε «λιγάκι»…

  5. Η πληροφορία της Αυγής για τη φωτιά είναι λάθος

    χθές στην Καθημερινή ο ιερέας ξεκαθάρισε ότι η φωτιά μπήκε τυχαία από έναν από τους πιστούς που φιλοξενούνται εκεί, που άναψε το καντήλι του στο υπόγειο. Δεν ήταν εμπρησμός.

  6. @ μανιτάρι

    Φυσικά και η πολιτική δεν είναι τα καψίματα και οι διωγμοί. Αυτό έλειπε! Φυσικά και το πρόβλημα δεν μπορεί να λυθεί όσο έχουν καστραφεί οι εστίες εκατοντάδων εκατομμυρίων ανθρώπων. Δεν αρκεί, όμως, και η φιλανθρωπία ή η επίδειξη ευαισθησίας. Δεν μπορεί, δηλαδή, να δημιουργείται μπροστά στα μάτια μας ένα γκέτο ανομίας, συμμοριτισμού, καταπάτησης βασικών δικαιωμάτων (κυρίως γυναικών και παιδιών) από τους ίδιους τους «εξουσιαστές» εντός του γκέτο (γιατί υπάρχουν και αυτοί εκτός – κράτος, αστυνομία, κλπ), δηλαδή καταστάσεις που καθιστούν απάνθρωπη τη ζωή των ίδιων των μεταναστών και εμείς να βολευόμαστε μόνο με καταγγελίες των επιχειρήσεων-σκούπα (ούτως ή άλλως άνευ αποτελεσμάτων). Δηλαδή όταν βλέπεις τους Αφρικάνους νταβατζήδες να βγάζουν αγεληδόν (στην κυριολεξία) στο πεζοδρόμιο ανήλικα κοριτσάκια από τη Γκάνα ή τη Νιγηρία τα οποία τα απειλούν με βουντού ή μαχαίρωμα για να τα έχουν σκλάβες ή όταν βλέπεις τον Λιβανέζο «βιοτέχνη» να κρατάει σχεδόν όμηρους δεκάδες Πακιστανούς δεύτερο και τρίτο όροφο υπόγειο, να δουλεύουν για 3-4 ευρώ (ό,τι κάνουν και οι Έλληνες εργοδότες, δηλαδή, στη Μανωλάδα και αλλαχού) 16 ώρες την ημέρα, 7 μέρες την εβδομάδα, εσύ τι θα πεις γι’ αυτούς τους ανθρώπους ότι φταίει η …Ε.Ε. και το ΝΑΤΟ ή οι δουλέμποροι ή ο καπιταλισμός; Πιστεύεις ότι τους αρκεί αυτό;
    Τα αναφέρω αυτά, όχι φυσικά για να αντιδικήσω αλλά για να δείξω πόσο πολύπλοκο είναι το πράγμα. μακάρι να ήταν τόσο μανιχαϊκή η κατάσταση όσο μερικοί θέλουν να πιστεύουν…

  7. Καλησπέρα, το πρόβλημα στον Αγ. Παντελεήμονα δεν είναι ούτε οι κάτοικοι ούτε οι μετανάστες. Το πρόβλημα στην περιοχή είναι πως τα δίκαια αιτήματα των κατοίκων προσπαθησαν να τα καπελώσουν και να τα εκμεταλευτούν οι ακροδεξιοί (Χρυση Αυγή και ΛΑΟΣ)και τα δικαιώματα των μεταναστών προσπάθησαν να τα «εκπροσωπήσουν» και να τα εκμεταλευτούν πολιτικά ο Σύριζα με την Βηχου και οι επαγγελματίες αντιρατσιστές όπως ο Κωνσταντίνου και ο πατέρας Προκόπιος. Ξέρω πως μερικοί θα αντιδράσετε για τον τελευταίο αλλά καλύτερα θα ήταν να μάθετε τον βίο του πρώτα και μετά να τον δικαιολογήσετε.

  8. α. Τα περί σκισίματος του κορανίου ήταν προβοκάτσια.
    Σαφής και ξεκάθαρη όσο δεν πάει.Τα λέει μια χαρά ο Φιλαλήθης.

    β.Οι προβοκάτορες είναι οι ημέτεροι νταβάδες των λαθρομεταναστών.Που τους χρησιμοποιούν ως πέμπτη φάλαγγα για να επιβάλλουν την νεοταξική πολυπολιτισμικότητα τους.

    γ.Ο καθηγητής Γ.Πιπερόπουλος θέτει ένα καταλυτικό ερώτημα που το κουβεντιάζαμε στις παρέες εδώ και χρόνια

    «Εφόσον, όπως μας πληροφορούν τα ΜΜΕ, οι Τούρκοι λαθρέμποροι μεταφορείς – διακινητές λαθρομεταναστών χρεώνουν περίπου 2000 ευρώ κατά κεφαλήν ως κόστος μεταφοράς και εγκατάλειψης στα ελληνικά παράλια των Αφγανών λαθρομεταναστών…

    Θα μας πούνε οι «καλοθελητές» ΠΟΥ τα βρήκαν αυτά τα χρήματα τα άτομα (και το πράγμα θεριεύει αριθμητικά όταν πρόκειται για οικογένειες δηλαδή 2000 ευρώ επί 3, 4, ή ακόμη και 5 μέλη της ίδιας οικογένειας μας δίνουν αθροίσματα ύψους 6 ή 8 ή 10,000 ευρώ;;;!!!!)

    ΕΠΙΜΕΝΩ στο ερώτημά μου για να ξεσκεπαστούν, επί τέλους, κάποια πράγματα που ΚΑΝΕΙΣ, μα ΚΑΝΕΙΣ δεν θέτει σε απλά αριθμητικά μεγέθη:

    ΠΟΥ τα βρήκαν οι λαθρομετανάστες αυτά τα ποσά όταν το μέσο ΜΗΝΙΑΤΙΚΟ εισόδημα στο Αφγανιστάν είναι λιγότερο από – ΚΡΑΤΗΘΕΙΤΕ, φίλες και φίλοι μου – 17 (ναι, ναι, ναι, ΔΕΚΑΕΠΤΑ ) ευρώ!!!!

    (Και επειδή αποφάσισα να είμαι ρηξικέλευθος σήμερα, σημειώστε ότι το μέσο μηνιαίο εισόδημα στο Πακιστάν – χώρα από την οποία οι μετακινητές λαθρομεταναστών επίσης μας φέρνουν πολλά άτομα, είναι περίπου 30, ναι, ναι, ναι ΤΡΙΑΝΤΑ ευρώ!!!)

    Για να αποκτήσουν αυτά τα χρήματα ΠΟΣΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ χρειάστηκε να εργαστούν; Και μάλιστα, ΕΑΝ έμεναν στη χώρα τους θα ανήκαν ΣΙΓΟΥΡΑ στις κοινωνικές – οικονομικές τάξεις των πολύ πλουσίων…»

    δ. Λοιπόν, η Ελλάδα δεν μπορεί να δεχτεί όλους τους λαθρομετανάστες του κόσμου.Αν συνεχιστεί η εισβολή τους με τους σημερινούς ρυθμούς σε 20 χρόνια θα εγκαθιδρυθεί στην Ελλάδα ισλαμιστικό καθεστώς .Σχετικά έχουν γράψει οι καθηγητές Μανώλης Δρεττάκης και Θόδωρος Κατσανέβας .

    ε.Ο π.Προκόπιος Πετρίδης γνωρίζει την ρωσική γλώσσα και μπορεί να συνεννοηθεί με τους μετανάστες εκ της Ανατολικής Ευρώπης.

    Με τους ισλαμιστές δεν ξέρω τι μπορεί να καταφέρει αν και η γλώσσα της έμπρακτης αγάπης είναι παγκόσμια.

    Νομίζω ότι δεν έχουμε περιθώρια να δράσουμε με άλλο τρόπο πλην της αγάπης ακόμα και έναντι των εχθρών μας.

    Τέτοιο παράδειγμα είναι ο προχτές εορτάσας φωστήρας της Εκκλησίας μας , όσιος Ιωάννης ο Ρώσος ο αιχμάλωτος Ομολογητής.

    Τώρα τι είδους αγάπη είναι οι μεν στρατιώτες μας στο Αφγανιστάν να συμμετέχουν στην εξαθλίωση των ντόπιων και να τους εξωθούν σε μετανάστευση κι εμείς εδώ να τους δίνουμε συσσίτια είναι άλλη,μεγάλη κουβέντα.

    Αγάπη βεβαίως δεν σημαίνει ανοησία.Όπως κανείς από εμάς δεν παίρνει στο σπίτι του 30 παιδιά ορφανά να τα μεγαλώσει έτσι και η κρατική δομή δε μπορεί να αντέξει τους 3 εκατομμύρια μετανάστες που έχουν έρθει και θα γίνουν 6 και 7 αν δεν πάρουμε μέτρα.

    Τόσα εκατομμύρια μετανάστες πού και πώς θα απασχοληθούν; Πώς θα επιβιώσουν;Πώς θα ενσωματωθούν στην ελλαδική κοινωνία;

    Δεν θέλω δε να φανταστώ τι θα συμβεί όταν και αν οι δύο πληθυσμιακοί γίγαντες (Κίνα και Ινδία) αποφασίσουν να πιέσουν την Δύση μέσω των 2,3 δισεκατομμυρίων κατοίκων τους….

  9. @ oode

    Ευχαριστούμε για την πληροφορία, σημειώνω τη γενναιότητα του ιερέα να πει τα πράγματα χωρίς να ρίχνει «λάδια». Αν έχει και το δεσμό, ακόμη καλύτερα.

    @ εξαποδω

    Αυτά που σημειώνεις είναι παγκοίνως γνωστά. παρακάτω. Τι προτείνεις;

    @ Γιώργος

    Ευχαριστούμε για το σχόλιο, καταγράφεται η επισήμανσή σου. Η εκμετάλλευση ή η συμπόρευση με τα ζητήματα του μεταναστευτικού είναι μέσα στις ωσμώσεις. Από εκεί και πέρα δυο βασικές αρχές οφείλουν να μας χαρακτηρίζουν ως ανθρώπους:
    α) Οι μετανάστες και πρόσφυγες δεν είναι αριθμοί, δεν είναι τουρίστες.
    β) Το μεταναστευτικό δεν λύνεται μόνο με πολιτικές τοπικής κλίμακας…

    @ Misha

    Τα διάβασα του Πιπερόπουλου, αλλά δεν πιάνει μ αυτά που γράφει ούτε το 15% του προβλήματος…

  10. Ένας φίλος κοινοποίησε και σε μένα μια ακόμα αναφορά για τον π. Προκόπιο:

    Είναι υποχρέωση της εκκλησίας να βοηθήσει
    Τετάρτη, 27 Μαΐου,

    «Βρίσκω στο τηλέφωνο τον πατέρα Προκόπιο. Στην αρχή ακούγεται ήρεμος, συγκρατημένος, μετά όμως γίνεται χείμαρρος: «Είναι πολλοί εκείνοι που παραπλανούν τον απλό κόσμο και τον στρέφουν κατά της εκκλησίας. Δεν φταίει η εκκλησία που γέμισε με αλλοδαπούς η περιοχή, αλλά δεν είναι δυνατόν η εκκλησία να βλέπει κόσμο να ψάχνει για φαγητό στα σκουπίδια και να μένει αμέτοχη. Είναι υποχρέωσή της να βοηθήσει. Δεν θα καταργήσουμε τα στοιχειώδη αισθήματα ανθρωπισμού επειδή αδιαφορεί η πολιτεία».

    «Ακουσα ότι σας έδωσαν διορία μία εβδομάδα, τι θα κάνετε;».

    «Εγώ δεν έχω να κάνω τίποτα. Υπέβαλα σήμερα την αναφορά μου στην Αρχιεπισκοπή. Αν μου δώσει οδηγίες να σταματήσουμε να φροντίζουμε απόρους, Ελληνες και ξένους, θα υπακούσω. Αλλά ως παπάς, δεν μπορώ να σταματήσω να βοηθάω».

    Ο πατέρας Προκόπιος μου λέει πώς η φωτιά στο υπόγειο του ναού «δεν ήταν στημένη, όπως ειπώθηκε. Στεγάζουμε έναν Ελληνα άπορο εκεί, ο άνθρωπος είχε ανάψει ένα κερί στο εικόνισμά του κι έπιασε φωτιά. Φροντίζω γύρω στα 140 άτομα. Οι 110 είναι Ελληνες και οι 40 ξένοι. Δεν είναι αλήθεια ότι βοηθάω μόνον τους ξένους. Επειτα, να σας πω κάτι άλλο; Είμαι 17 χρόνια εδώ, πριν έρθουν οι μετανάστες η πλατεία ήταν έρημος τόπος. Τώρα γέμισε με τα παιδιά τους που παίζουν στις κούνιες.

    »Να σας ρωτήσω το εξής: Λένε πώς οι ξένοι κάνουν όπου βρουν τις ανάγκες τους. Μα και Ελληνόπουλα να ήταν το ίδιο θα συνέβαινε, ξέρετε γιατί; Ο δήμος κρατάει κλειστές τις δημοτικές τουαλέτες, με το πρόσχημα ότι θα γίνουν κέντρο εμπορίας ναρκωτικών. Η αλήθεια είναι ότι απλώς δεν θέλει να πληρώνει έναν υπάλληλο να τις φροντίζει. Εγώ ο ίδιος, προσωπικά, πήγα και ζήτησα από διαμερισματικούς συμβούλους να μας φέρουν χημικές τουαλέτες έστω. Τίποτα δεν έγινε».

    Το καλύτερο ο πατέρας Προκόπιος το κρατάει για το τέλος: «Είδα με τα μάτια μου πολιτικές οργανώσεις υπέρ των μεταναστών από τη μια, πολιτικές οργανώσεις κατά των μεταναστών από την άλλη, και τα ΜΑΤ στη μέση. Τι πρέπει δηλαδή να κάνει η εκκλησία; Να πάει με τον ένα ή με τον άλλο. Με κανέναν δεν θα πάει. Δεν είναι δουλειά της εκκλησίας αυτή.

    »Η ουσία όμως είναι ότι όλος αυτός ο κόσμος έχει τα δίκια του, αλλά η οργή τους είναι προς τους 300 που κάθονται στη Βουλή. Υπάρχει αστυνόμευση στην περιοχή, αλλά ουσιαστικά η πολιτεία είναι απούσα. Βιώνουμε την παντελή απουσία του κράτους. Μαθαίνουμε ότι υπάρχουν νόμοι και διατάξεις της Ευρωπαϊκής Ενωσης όσον αφορά τους μετανάστες, αλλά στην Ελλάδα κανείς δεν ενδιαφέρεται να τα εφαρμόσει. Δίνει συγκεκριμένες οδηγίες η Ευρωπαϊκή Ενωση και η κρατική εξουσία αδιαφορεί. Γιατί να μην είναι εξοργισμένος ο κόσμος;».

    Πηγή: η Καθημερινή, Hμερομηνία δημοσίευσης: 31-05-09
    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100040_31/05/2009_316856

  11. @manitaritoubounou

    Αδελφέ, «εμφιλοχωρούν» πολλά ζητήματα. Σίγουρα, η πολιτική πτυχή είναι δύσκολη. Αλλά υπάρχει, κατά την έννοια που ωραία το όριζε ο Τσιριντάνης, μεγάλη πολιτική και μη. Και αυτή, βέβαια, μας ενδιαφέρει. Αλλά μεγάλη πολιτική, χωρίς αποσαφήνιση «ιδεολογική» δεν μπορεί να υπάρξη.

    Τώρα, πραγματικά η κατάσταση εκεί, από ό,τι (ξανα)διαβάζουμε και στο κείμενο του «Σκαντζόχοιρου», είναι …πουργατόριο.

    Είναι σχεδόν εξαιρετικά δύσκολο να αποφανθή κάποιος για το πρέπον. Πάντως, αυτά ήσαν αναμενόμενα, ακόμη και με την πιο αφελη και…. αντισυνωμοσιολογική ανάλυση. Ενώ οι αριστεριστάδες μας μ-λ τώρα θυμήθηκαν, ότι δεν… θρησκεύουν σε ολοκληρωτικές ιδεολογίες και ότι σέβονται τις προσωπικές ελευθερίες σε μη-αθεϊστική μεταφυσική. Όπως λέει και ένα σχετικό σύνθημα, δηλαδή: «Είμαστε τσιγγάνοι, μωαμεθανοί, Τούρκοι προβοκάτορες και φιλοαλβανοί»… 🙂

    Θα επανέλθω, ελπίζω, μόνο, πιο φωτισμένος για το δέον γενέσθαι……

    Ευχές……

  12. Χαίρομαι που τίθεται επιτέλους το μεταναστευτικό σαν κεντρικό θέμα συζήτησης. Εδώ και δύο χρόνια, όπου βρίσκομαι επιμένω πως είναι ζήτημα που πρέπει να τεθεί στο επίκεντρο της πολιτικής ατζέντας μιας εναλλακτικής πολιτικής αντίληψης αντιμετώπισης και επίλυσης των αδιεξόδων της πολιτικής ζωής του τόπου μας. Τι προτείνεται λοιπόν… Επειδή ενασχολούμαι με ένα κομμάτι του ζητήματος συστηματικά τα τελευταία χρόνια (τη διαχείριση του προσφυγικού) επιτρέψτε να θέσω το ζήτημα όπως το αντιλαμβάνομαι.
    1)Το μεταναστευτικό πρέπει να τεθεί συνολικά. Σωστά επισημαίνεις ότι «το μεταναστευτικό δεν λύνεται μόνο με πολιτική μικρής κλίμακας», αλλά βέβαια όπως προκύπτει από την πρότασή σου, χρειάζεται ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ.
    2)Δεν λύνεται ούτε με ευχολόγια και ανεδαφικές φαντασιακές, ή ακόμα χειρότερα φασιστικές, προτάσεις και πρακτικές (από τη μία πάντα «να καταργήσουμε τα σύνορα» από την άλλη «έξω όλοι οι ξένοι») ούτε με θυμικές αντιδράσεις. Θέλει σε βάθος μελέτη ξεκινώντας από τις χώρες καταγωγής και τους λόγους που γεννούν τη μετανάστευση, και καταλήγοντας στις γειτονιές όπου η ανεξέλεγκτη είσοδος ανθρώπων που έρχονται «για μια καλύτερη ζωή» βρίσκοντας μια παρασιτική κοινωνία σε αποσύνθεση και βαθύτατη δομική οικονομική και πολιτιστική κρίση, επιδίδονται σε ότι τους παίρνει, όχι μόνο για μια καλύτερη ζωή (η πλειοψηφία όλων των εθνοτήτων των μεταναστών) αλλά και για την επιδίωξη του πλούτου (οι μαφίες, οι νταβατζηδες, οι ναρκέμποροι, κι οι κατσαπλιάδες όλων των εθνών, που έχουν μετατρέψει τις «πολυπολιτισμικές» γειτονιές, ιδίως της Αθήνας, σε γκέτο)
    3)Χρειάζεται μια πολιτική αρχών.
    Μία από τις αρχές αυτές, η προστασία των προσφύγων (όποιος/α διατρέχει κίνδυνο της ζωής του η της σωματικής του ακεραιότητας αν επιστρέψει στη χώρα από την οποία διέφυγε λόγω βάσιμου φόβου που συσχετίζεται με λόγους πολιτικούς, θρησκευτικούς, φυλετικούς, ή και συμμετοχής σε ιδιαίτερη –στιγματισμένη και διωκόμενη- κοινωνική ομάδα – π.χ γυναίκες απ΄το Αφγανιστάν, ή ομοφυλόφιλοι από το Ιράν)
    Μια δεύτερη, ξεχασμένη αρχή, σεβόμενοι πάντα τη γενική αρχή της ισότητας εκεί που αρμόζει, η αρχή του διαχωρισμού στην αρωγή και στα δικαιώματα από τη μία, στις κοινωνικές υποχρεώσεις από την άλλη – όπως το έθεσαν οι παλιοί κοινωνιστές «στον καθένα σύμφωνα με τις ανάγκες του, από τον καθένα σύμφωνα με τις δυνατότητες του».
    Τρίτη θέση αρχών, εφόσον είναι πρακτικά αδύνατο να ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ, λαμβάνοντας υπ΄όψιν τις περιορισμένες δυνατότητες που υπάρχου σε μια περίοδο κρίσης, πρέπει να δοθεί προτεραιότητα αρωγής σ΄αυτούς που το δικαιούνται σύμφωνα με τις ηθικές μας αξίες όπως αποτυπώνονται στο Σύνταγμά μας και στους νόμους, σ΄αυτούς δε που κρίνεται ότι δεν δικαιούνται αρωγής, να τεθούν ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΟΡΙΑ για τη ένταξή τους στην κοινωνία μας (πολύ συχνά μετανάστες και πρόσφυγες μου παραπονιούνται για το ασαφές των ορίων αποδοχής τους η όχι στην κοινωνία, λέγοντας ότι θα προτιμούσαν να τους είχε τεθεί εξ αρχής, με την είσοδό τους, σαφή όρια ως προς τη δυνατότητα είτε ένταξής τους στην κοινωνία, είτε συνέχισης του ταξιδιού προς τη Δύση. «Αν ξέραμε τι θα συναντούσαμε, δε θα ξεκινούσαμε ποτέ.» Άλλοι μου λένε « Βρείτε μας έναν τρόπο να γυρίσουμε» – τόσο το μπάχαλο της μεταναστευτικής μας πολιτικής, που δεν υπάρχουν μηχανισμοί να επιστρέψουν στις Ασιατικές και Αφρικανικές χώρες ΟΥΤΕ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ
    Προφανώς, για τη διατήρηση της κοινωνικής μας συνοχής, σοβαρές ηθικά και ποινικά κολάσιμες συμπεριφορές πρέπει να παταχθούν με κάθε τρόπο, και οι υπαίτιοι, όχι απλώς να καταδικάζεται, αλλά να βρεθεί τρόπος πάσει θυσία να απελαθού. Όσοι επιθυμούν δικαίως την ένταξή τους στην κοινωνία μας, να ενταχθούν σεβόμενοι και αποδεχόμενοι κάποιες βασικές αξίες συνεκτικής οποιασδήποτε κοινωνίας.

    Στα σημεία εισόδου στη χώρα, ότι μηχανισμοί αποτροπής με ανθρωπιστικά όρια να τεθούν (πλην εξολόθρευσης) καθημερινά θα συνεχίζουν να μπαίνουν στην επικράτεια δεκάδες αν όχι εκατοντάδες. Όσοι συλλαμβάνονται, πρέπει να μπούν σε διαδικασία «διαχωρισμού» (screening είναι ο διεθνής όρος των ανθρωπιστικών οργανώσεων αρωγής προσφύγων όπως π.χ. της Ϋπατης Αρμοστείας για τους Πρόσφυγες) Μια αποτελεσματική πολιτική διαχωρίζει, με κατάλληλους μηχανισμούς κι όχι με μόνο την Αστυνομία και το Λιμενικό διαχειριστή και δίωξης και «προστασίας» τους πρόσφυγες, τα θύματα βασανιστηρίων, και τα παιδιά με ή χωρίς τους συνοδούς τους, από το γενικότερο μεταναστευτικό πληθυσμό στους οποίου, εφόσον αιτούνται διεθνούς προστασίας και αρωγής, πρέπει να μπουν υπο τη σκέπη της πολιτείας και της κοινωνίας. Η υπόλοιποι, εφόσον κριθεί με ωριμότητα ότι η κοινωνία μας αδυνατεί πλέον να δεχθεί για την ώρα και με αξιοπρεπής όρους άλλους μετανάστες που έρχονται αποκλειστικά για οικονομικού λόγους ΝΑ ΑΠΕΛΑΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥΣ με τρόπο που να μη διακυδεύεται ούτε η ασφάλειά τους, ούτε η αξιοπρέπειά τους.

    Τέλος, για την ώρα, και ίσως το σημαντικότερο, με το δεδομένο ότι η χώρα μας τα τελευταία χρόνια λειτουργεί για τους περισσότερους παράνομα εισερχόμενους ως διάβαση στην υπόλοιπη Ευρώπη, εφόσον είναι άτομα που χρήζουν σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο προστασίας, και θέλουν να καταλήξουν να αιτηθούν την προστασία τους (π.χ. με αίτητση ασύλου) σε άλλη χώρα της ΕΕ, να διεκδικηθεί σθεναρά η κατάργηση των όρων που θέτει η Σύμβαση Δουβλίνου ΙΙ-που επιτρέπει να γίνεται αίτηση ασύλου ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΕΕ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ) και να δημιουργηθεί έτσι ένας πανευρωπαϊκός μηχανισμός για τη δυνατότητα αίτησης ασύλου μέσω πρεσβειών, ώστε αν η αίτηση κάποιου κρίνεται βάσιμη σε πρώτο βαθμό, να μπορεί κανείς να ταξιδέψει νόμιμα στη χώρα που επιθυμεί να πάει. Κάτι τέτοιο είναι επιβεβλημένο ιδίως με το δεδομένο ότι οι περισσότεροι πρόσφυγες φεύγουν από τόπους όπου έχει εμπλοκή τόσο η ΕΕ όσο και το ΝΑΤΟ για τη δημιουργία της προσφυγικής τους ιδιότητας.

    Πολλά είπα και συγγνώμη που κούρασα…Αλλά επέμενες στο ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ. Αυτό σηκώνει βιβλίο

  13. @ φιλαλήθης/philalethe00

    καλημέρα. Καλό το σχόλιό σου, αλλά ήταν ατυχές περί μ-λ. Οι «μ-λ» βάζουν το ζήτημα του «κοσμοπολίτικου χυλού» από τη σκοπιά του αντι-ιμπεριαλισμού. Οι εκσυγχρονιστάδες αριστεροί και ένα κομμάτι του αντι-εξουσιαστικού χώρου δεν το βάζουν…

    Όντως θέλει φωτισμό το πως πάμε για μια σχετική επίλυση… Και έως τότε χωρίς να μετατραπούμε σε κτήνη.

    @ Δελφινάκι

    Σε ευχαριστώ ιδιαιτέρως για το σχόλιό σου. Δεν πειράζει που είναι εκτεταμένο. Εσύ σαν πιο ειδικός από μένα όφειλες να το κάνεις. Οι γενικές σου αρχές με βρίσκουν μέσες – άκρες σύμφωνο. Για να δούμε τι θα βγάλει αυτή η συζήτηση…

  14. @ΜτΒ

    Να καταθέσω κάτι από προσωπική γνώση των πραγμάτων εκ των έσω. Ζούσε ο μακαριστός επίσκοπος της Κόνιτσας π. Σεβαστιανός όταν γίνονταν οι μεγάλες συγκεντρώσεις για το βορειοηπειρωτικό.

    Την ίδια περίοδο κάποιοι ακροαριστεροί φορείς διοργάνωναν φιλο-εμβερχοτζικές εκδηλώσεις και χουλιγκανικές επιθέσεις.

    Στους κόλπους τους δραστηριοποιούνταν πράκτορες της Σιγκουρίμι (μυστική υπηρεσία του αλβανικού καθεστώτος) και οι δραστηριότητες τους υποστηρίζονταν από την αλβανική πρεσβεία.

    Σήμερα, ένας από αυτούς τους ακροαριστερούς φορείς πρωτοστατεί στις διαδηλώσεις των μεταναστών ή μάλλον τις διοργανώνει.

    Και …ο νοών νοείτω, για τις βρώμικες διεργασίες που βρίσκονται πίσω από τις, κρατικώς επιχορηγούμενες, κραυγές περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

  15. @ Misha

    Να θεωρήσω ότι έχεις δίκιο για το «βορειοηπειρωτικό». Οι γενικεύσεις όμως προσωπικά με βρίσκουν αντίθετο. Έχουν δηλαδή μια αύρα από … σπονδή στον «ολοκληρωτισμό».

  16. @MτΒ

    Ούτε νεοναζιστές Χρυσαυγουλάδες θέλουμε ,ούτε όμως δήθεν σοσιαλμαρξιστάδες που -άκουσον ,άκουσον-διοργανώνουν πορείες ισλαμιστών όπου κυριαρχεί το σύνθημα «Αλλάχ Ουακμπάρ»!!!!

    Αυτό το αναρχοσοσιαλισλαμιστικό κίνημα που φαίνεται να διαμορφώνεται τους τελευταίους μήνες στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας βρωμάει από όπου και αν το πιάσεις.

    Ανθρώπινη συμπαράσταση στους πενόμενους αλλοδαπούς ΝΑΙ και δίχως καμμία προϋπόθεση.

    Αλλά όταν εμφανίζεται ένα ρεύμα ψευτοπροοδευτικών το οποίο χρησιμοποιεί τους μετανάστες για να επιβάλλει την εθνομηδενιστική θέληση του, με αιτήματα του τύπου «Νομιμοποιήστε όλους τους μετανάστες» ή «Τζαμιά σε κάθε γειτονιά όπου μένουν μουσουλμάνοι», θα μάς βρουν απέναντι.

    Ο κουλ Αλέξις έβαλε την γνωστή συμπαθή αφρικάνα στο ευρωψηφοδέλτιο του. Όμως δε μάς λέει πως η κυρία είναι προσήλυτος στην ακραία αμερικάνικη σέκτα των μορμόνων όπου και θα παντρευτεί τις επόμενες εβδομάδες.

    Στο παρελθόν ο Αλαβάνος ωρυόταν υπέρ των Σαηεντολόγων , τώρα ο Τσίπρας βάζει μορμόνο υποψήφιο, και συνδιοργανώνει τις ισλαμιστικές και gay παρελάσεις στο κέντρο της Αθήνας.

    Πολλές ,αλλεπάλληλες και διαχρονικές «συμπτώσεις» αποκαλυπτικές προθέσεων…

  17. @manitaritoubounou

    Σωστό, αδελφέ, εννοώ ορισμένους, βασικά, και όχι (απαραίτητα) τα ίδια τα κόμματα που ονομάζονται μ-λ ή Μ-Λ. Ιδιαίτερα κάποιοι που συνεργάζονται με ΣΥΝ, όπως ΔΕΑ, ΚΟΕ, ΑΚΟΑ,»Ξεκίνημα», κ.α. όπως κάποια από τα σχήματα ΕΑΑΚ στο πανεπιστήμιο, αν και καλοί άνθρωποι και καλά παιδιά συχνά, την έχουν αυτήν την…. «ορθολογιστική» «αφελότητα».

    Και ξεχνάνε και αυτό που έλεγε ο Μπρυκνέρ, ότι «ο (σ.σ. κατ’αυτήν την έννοια) πολυπολιτισμός είναι ένας ρατσισμός των αντιρατσιστών», διότι επιτάσσει ενσωματώσεις και συγκρητισμούς σε ανθρώπους (εισελθέντες) που δεν το επιθυμούν…

  18. @ Θου Βου

    Η διάλυση (και όχι πια έλεγχος ή συρρίκνωση) των πολιτισμικών ταυτοτήτων είναι ένα από τα σχέδια της «ολοκλήρωσης» του καπιταλισμού, ένα από τα σχέδια για να αντέξει την κρίση του. Αυτό το πετυχαίνει με το βίαιο ξεσπίτωμα με πολέμους και οικονομική εξαθλίωση στις χώρες του 3ου κόσμου για μια σειρά από λόγους.

    Εδώ λοιπόν στο ΜτΒ λέμε ότι προσπαθούμε να βαθαίνουμε τη σκέψη για μια στρατηγική, που (εξαιρώντας για προφανείς λόγους τα κόμματα διαχείρισης της εξουσίας):

    α) Από τη μια θα τσιμπάμε σε (και δήθεν) «πατριωτισμούς», όπου δήθεν θα στηρίζουμε τις πολιτισμικές ταυτότητες όλων των λαών και από την άλλη θα στηρίζουμε και τον καπιταλισμό (βλέπε ΛΑΟΣ, ΠΑΜΜΕ, κλπ) που τις διαλύει για χάρη του κεφαλαίου στη φάση που περνά.

    β) Από τη μια θα καταγγέλλουμε τον καπιταλισμό (βλέπε το ΡΙΖΑ στον ΣΥριαζα, κάπιες αντιξεουσιαστικές κινήσεις, κλπ) και από την άλλη άκριτα θα συρόμαστε μακρυά από την ώσμωση των πολιτισμών και τη στήριξη των πολιτισμών στις περιοχές του (η μετανάστευση και προσφυγιά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ τουρισμός) ή σε πολυπολυτισμικούς χυλούς σε μορφή γκέτο. Ή θα μιλάμε μόνο για νεοφιλελευθερισμό ή εκσυγχρονισμό και θα αφήνουμε τον καπιταλισμό να αλωνίζει (βλέπε τον ΣΥΝ του συριζα….).

    γ) Θα είμαστε δήθεν κινηματικοί,
    θα φτιάχνουμε μια κομματική κιβωτό (βλέπε ΚΚΕ π.χ.) και θα κοιμώμαστε ήσυχοι χωρίς να έχουμε ωσμώσεις κινηματικές με την κοινωνία.

    δ) Θα είμαστε στη γωνία, αφού ως προσωπικά υποκείμενα δεν μπορούμε να ξεπεράσουμε την προσωπική μας κινηματική, κοινωνική και θεολογική μας ένδεια …

    Γι΄αυτό φίλε ΘΒ δεν μπαίνω σε κάποιο από τα φουστάνια ή δεν κάθομαι στον καναπέ μου ήσυχος….

    @ φιλαλήθης/philalethe00

    Μετά την απάντηση στον ΘΒ, ελπίζω ότι θα κατανόησες ακόμη περισσότερο κάποιες από τις σκέψεις μου και ευαισθησίες μου…

  19. Όταν μιλάμε για οικονομικούς μετανάστες, γιατί δε δεν αναφερόμαστε καν στους νεοκαπιταλιστές από την Ρωσία, τους μεγαλοεπιχειρηματίες από τον Λίβανο, και φυσικά τους κάθε λογής μαφιόζους από την Νοτιοανατολική Ευρώπη ή αλλού; Μήπως αυτοί οι μετανάστες είναι οι «καλοί»; Δεν ακούσαμε καμιά συγκέντρωση διαμαρτυρίας (ούτε από τα δεξιά, ούτε από τα αριστερά) για όλους αυτούς, οι οποίοι εντοπίζονται κυρίως στην παραλιακή περιοχή (Παλαιό Φάληρο έως Βουλιαγμένη) και πάρα πολλοί και σε οχυρωμένες βίλλες… Αρκετοί από αυτούς είναι εργοδότες για πολλούς και οικονομικά ισχυροί, ενώ οι άλλοι είναι οικοδόμοι, εργάτες απλοί, καθαρίστριες και στη δούλεψή μας.

    Και επειδή πολύς λόγος γίνεται για τις ετεροεθνείς μουσουλμανικές μειονότητες στην Αθήνα, να μη ξεχνούμε την παλαιά συγκέντρωση μουσουλμάνων εσωτερικών μεταναστών με πρωτοβουλία της Χούντας (για να μειώσει το μουσουλμανικό στοιχείο της Θράκης) στην περιοχή του Κολωνού – πλατεία Βάθης -Μεταξουργείου.

  20. @ γρηγόρης στ.

    Έθεσες όντως δύο πλευρές που δεν τις είχα σε πρώτη σκέψη. Για τους νεοκαπιταλιστές, από τις πρώην που αναφέρεις, όντως όλοι δεν μιλάμε…. Εκεί δεν υπάρχουν ταυτότητες, αλλά, μόνο … ανάπτυξη’!!!

    Για τους άλλους δεν υπάρχουν ταυτότητες, αλλά, μόνο… «εθνικοί’ λόγοι…

    Σ΄ευχαριστώ και για τις δύο εύστοχες παρατηρήσεις σου.

  21. Το κακό είναι ότι δεν έχουμε μεταναστευτική πολιτική. Η Ελλάδα είναι η «χαρά του μετανάστη». Λένε ότι και οι Έλληνες υπήρξαν μετανάστες. Ναι, αλλά οι Έλληνες και νόμιμοι πήγαν όπου πήγαν, και καραντίνα πέρασαν, και εξετάσεις, και χαρτιά και δοκιμασίες και δουλειά έκαναν. Αυτοί εδώ μπαίνοντας ανεξέλεγκτα μεταφέρουν και ασθένειες και εγκληματικότητα (και να μην ήθελαν αναγκαστικά πώς θα επιβιώσει ένα ανθρώπινο πλήθος σε απόγνωση; άγιοι δεν είναι) και όλα τ’ άλλα.
    Μιά παροιμία λέει: «Ο λύκος στην ανεμοζάλη χαίρεται». Όπου πρόβλημα εκεί και οι τυχοδιώκτες. Λοιπόν, μόνο μέσα στη χώρα τους χωράει βοήθεια, καιαυτό πρέπει να γίνει σκοπός. Αλλιώς γεμίζουμε τρύπιους κουβάδες. Αν δώσεις στον πεινασμένον ένα (ή περισσότερα) ψάρι, θα χορτάσει προσωρινά, ενώ αν τον μάθεις να ψαρεύει, θα χορταίνει σε όλη του τη ζωή. Γιατί λοιπόν οι πιό πλούσιες χώρες δεν πάνε να εγκαταστήσουν υποδομή στις φτωχότερες, ώστε να μην υποφέρουν; Αλλά αυτοί μόνο να τις εκμεταλλέυονται ξέρουν. Άρα πάλι εμείς πληρώνουμε τη νύφη των αποικιοκρατών κλπ. Και όμως κάτι πρέπει να γίνει. Δεν χωράνε όλη η Ασία και όλη η Αφρική μέσα στην Ευρώπη, και ιδίως μέσα στην Ελλάδα που είναι μιά σταλιά, γιατί οι άλλες ευρωπαϊκές χώρες λαμβάνουν και κάποια μέτρα, ενώ εμείς είμαστε ξέφραγο αμπέλι από πολλές απόψεις. Άσε που είμαστε και στο μάτι του κυκλώνα για γεωπολιτικούς λόγους και εδωμέσα μαζί με τους δύστυχους μπάινουν και άλλοι, με «περίεργους» σκοπούς.

  22. @ Hera

    Κρατώ ως σημαντικό για την κουβέντα μας:

    «.. . Λοιπόν, μόνο μέσα στη χώρα τους χωράει βοήθεια, και αυτό πρέπει να γίνει σκοπός. Αλλιώς γεμίζουμε τρύπιους κουβάδες…»

  23. Μανιταρι Ο,ΤΙ και να λεμε, οτι και να σου πουν, οτι και να διαβασεις ειναι ελαχιστα μπροστα στην ΚΟΛΑΣΗ που ζουν οι κατοικοι. Δεν υπαρχει αλλη λυση απο την αστυνομευση και την απομακρυνση και την εκκενωση της περιοχης απο λαθρομεταναστες αλλα και ολους εκεινους που ειναι κακοποια στοιχεια.

    ΔΕΝ ειναι ολοι «προσφυγες» οπως βαπτιζονται, οι προσφυγες φευγουν οπως όπως, και δεν εχουν χρηματα για να πληρωσουν μιζες σε κυκλωματα δουλεμποριας. Οι πραγματικα φτωχοι των παραγκουπολεων ουτε λεοφωρειο δεν μπορουν αν απρουν. Απο οσο ξερω στο Μαροκο και την Τυνησια δεν υφισταται κανενας πολεμος ή διωγμος. Θυμιζω και τον Γεωργιανο δολοφονο του Σεργιανοπουλου που παριστανε τον Αφγανο «προσφυγα».

    Πολλοι εξ αυτων ειναι απλα τυχοδιωκτες που αναζητουν το Αμερικανικο ονειρο στην Ευρωπη. Και επειδη φυσικα δεν το βρισκουν, (οπως δεν το βρισκουν εκατομμυρια αλλοι ευρωπαιοι πολιτες) εχοντας ΣΥΓΚΕΡΚΙΜΕΝΟ πολιτιστικο υποβαθρο, της βιας, του αντριλικιου, της μπουργκας, της κλειτοριδεκτομης, των καθαρων του Αλλαχ που απλα ζουν εν μεσω των ακαθαρτων ημων και ολων των σχετικων, θεωρουν οτι δυνανται να κανουν ΟΤΙ νομιζουν σε εμας διοτι η κουλτουρα τους τους το επιτρεπει.

    ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΝΗ οτι αυτα που κανουν τα κανουν επειδη δηθεν ειναι εξαθλιωμενοι. Στην Νορβηγια και την Φινλανδια που τους σπιτωνουν, τους ταίζουν, τους ποτιζουν, τους χαρτζηλικωνουν ενω αυτοι ζουν ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΑ, τα ΙΔΙΑ κανουν.

    Η πρωτη ξαδελφη της γυναικας μου η οποια μαλιστα ειναι και σεμνη προτεσταντισα θεουσα γυριζε ενα βραδυ κατα τις 11 στο σπιτι της και διασταυρωθηκε με 3 Κεντρασιατες και επειδη κατ αυτους «ειναι απρεπεια να γυρνα μια γυναικα μονη της στο σπιτι της νυχτιατικα» γυρναει ο ενας και τις ριχνει μια μπατσα στο προσωπο. Στην ιδια της την χωρα, την Φιναλνδια, που τον ταϊζει και τον ποτιζει.

    Η Ανιτα Πανια στα παρατραγουδα τις προαλλες (θα απολογηθω αλλη φορα που το ειδα) εβγαλε ενα Μουσουλμανο που αφησε μια 18χρονη κοπελιτσα εγκυο και σιγα σιγα αρχισε η κοπελα να μαρτυραει γιατι ο τυπος μολις εδεσε το γαΙδαρο του με το παιδι προσπαθουσε να την κανει μουσουλμανα, ενω εκανε ελεγχο ακομα και στην χωρισμενη πεθερα του οτι τον «ντροπιαζεΙ’ επειδη εχει φιλο.

    ΔΕΝ ειμαστε υποχρεωμενοι να ανεχθουμε την αρρωστημενη κουλτουρα κανενος στο ιδιο μας το σπιτι. Και το ζητημα δεν ειναι πως βλεπουμε ΕΜΕΙΣ εκεινους αλλα το πως βλεπουν εκεινοι ΕΜΑΣ και τους εαυτους των.

    Πρεπει να σταματησει η εισβολη ΛΕΓΕΩΝΩΝ του ΑΚΡΑΙΟΥ Ισλαμ πριν ειναι πολυ αργα. Αλλα και πολλοι διαφοροι λαοι που ερχονται στην Ελλαδα δεν ειναι φορεις ΚΑΝΕΝΟΣ πολιτισμου αλλα μιας εθνικης πολιτιστικης υποκουλτουρας αναλογης της «Ελληνικης» κουλτουρας της Μπεζεντακου, των σκυλαδικων, των νεαρων με τα πειραγμενα αμαξια, της εμφυτης Ελληνικης αγενειας, της κομπινας, της απατης, του μαυραγοριτισμου, το ωχαδελφισμου και του εγωκεντρισμου που χαρακτηριζουν τον Ελληνικο λαο.

    Τωρα τι να αρχισω να γραφω ιστοριες απο μια πολυκατοικια και μονο;

    Ξερεις τι ειναι να μενεις σε ημιυπογειο και να καθονται απ εξω δυο Πολωνοι και να πινουν μπυρες και για πλακα να σου ουρουν πανω στα πατζουρια;

    Ξερεις τι ειναι να προσπαθεις να κοιμηθεις και να σε ξυπνα το ποδοβολητο 30 Αφαγνων από το πανω διαμερισμα που ξυπνουν μες στα μεσανυχτα επειδη εχει ραμαζανι;

    Να ειναι η πολυκατοικια κεντρο διερχομενων, το ασανσερ να ανεβοκατεβαινει συνεχεια, να χτυπουν τα θυροτηλεφωνα και τα κουδουνια πισω από τον τοιχο του υπονοδωματιο σου στις 3 τη νυχτα και να μπαινοβγαινει ο καθενας ενω ο ΑΦΓΑΝΟΣ δουλεμπορος που νοικιασε το διαμερισμα κονομαει 100 ευρω την βραδυα;

    Ξερεις τι ειναι να γυρναει το παιδι σου από το φροντιστηριο και να το εχουν ληστεψει δυο φορες;

    Να πεταγεσαι απο τον ηχο οπλοπολυβολων οταν ομαδες Αλβανων επιιθενται στο καφενειο και σκοτωνουν αντιπαλες ομαδες και μεταξυ τους και εναν αθωο Ρουμανο;

    Ξερεις τι ειναι να τρως το σουβλακι σου στο σουβλατζιδικο της γειτονιας και την ωρα που τρως να σκαει στο μπουφαν σου η ροχαλα του μεθυσμενου Πολωνου από το παραδιπλανο τραπεζι;

    Να πλήρωνεις τα κοινοχρηστα των αλλων και να ανακλυπτεις πως ο τυπος ειχε τρυπησει και τον τοιχο και τραβαγε ρευμα στο διαμερισμα από το ρολοι των κοινοχρηστων;

    Ξερεις τι ειναι να ανεβαινεις με τις τις σκαλες γιατι η μποχα στο ασανσερ ειναι ανυποφορη; Να βρισκεις συνεχως ουρα στο κλιμακοστασιο και να αναγκαζεσαι να τα σφουγγαριζεις ή να τα πατας και να τα μεταφερεις σπιτι σου;

    Ξερεις τι ειναι να περπατας για το σπιτι σου και να βλεπεις στην γωνια μια Αφρικανη να εχει ανασηκωσει την φουστα στους μηρους, να εχει τραβηξει στην ακρη το εσωρουχο και να κατουραει ΟΡΘΙΑ στο πεζοδρομιο μερα μεσημερι, μπροστα στα ματια του κοσμου οπως ειχε μαθει στα χωραφια της στην Μπουρκινα Φασο;

    Ολα αυτα και αλλα τοσα εχουν γινει μονο στην πολυκατοικια της οδου Εϋναρδου 3 στον Αγιο Παντελεημονα. Να αρχισω να λεω και τα δικα μας ή της μαννας μου που μενει στα Πατησια;

    Τα συνορα πρεπει να κλεισουν ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. Πριν ειναι ΠΟΛΥ αργα, που ηδη ειναι.

    Και για να μην παρεξηγηθω:

    Ρατσισμος ειναι να μην γουσταρεις τον άλλο επειδη ειναι Γερμανος. ΟΧΙ επειδη ειναι Ναζι.

    Ρατσισμος ειναι να μην γουσταρεις τον αλλο επειδη ειναι Ιταλος. ΟΧι επειδη ειναι φασιστας.

    Ρατσισμος ειναι να μην γουσταρεις τον αλλο επειδη ειναι Πολωνος. ΟΧΙ επειδη εχει μαθει το αλκοολικι και τα επακολουθα του σαν τροπο ζωης στην πατριδα του.

    Ρατσισμος ειναι να μην γουσταρεις τον αλλο επειδη ειναι Τουρκαλβανος. Οχι επειδη ειναι εθνικιστης, τσαμπουκας και βιαιος ή ενιοτε το αίμα του εξακολουθει να του μιλα περι πλιατσικου σαν αυτο ερημωσε την μιση Πελοποννησο επι Τουρκοκρατιας.

    Ρατσισμος ειναι να μην γουσταρεις τον αλλο επειδη ειναι Άραβας. ΟΧι επειδη η κουλτουρα του του επιβαλει να θεωρει εσενα ακαθαρτο, την γυναικα σκλαβα και την βια ως μεθοδο επιλυσης προβληματων.

    Ρατσισμος ειναι να μην γουσταρεις τον αλλο επειδη ειναι μαυρος. ΟΧι επειδη νομιζει πως μπορει να ζει στην πατριδα σου με τον ιδιο τροπο που ζουσε στο Καμερουν, πουλωντας τσαντες στο παζαρι και κατουρωντας πισω από την αχυροκαλυβα.

    Ρατσισμος ειναι να μην γουσταρεις τον αλλο επειδη ειναι Κινεζος. ΟΧΙ επειδη τα προϊοντα που πουλαει κατοπιν αδιαφανων συμφωνιων εχει οδηγησει χιλιαδες συμπατριωτες σου στην ανεργια με το κλεισιμο εργοστασιων.

    Ρατσισμος ειναι να μην γουσταρεις τον αλλο μονο και μονο επειδη ειναι ξενος. ΟΧΙ γιατι σου παιρνει δουλειες, σου ριχνει το μεροκαματο, δεν πληρωνει ποτε φορο, δεν πληρωνει ενσημα ωστε τα παιδια σου δεν θα παρουν συνταξη ΠΟΤΕ, και τα μαυρα εσοδα από το προιον της μαυρης εργασιας του φευγει σχεδον ΕΚΤΟΣ Ελλαδας, το χρημα δεν ανακυκλωνεται με αποτελεσμα να επιδινωνεται και η φτωχεια των γηγενων.

    ΟΙ ΜΟΝΟΙ που επωφελουνται ειναι το μεγαλο κεφαλαιο και οι εχοντες και κατεχοντες που εχουν αναγκη απο ΣΚΛΑΒΟΥΣ που εργαζονται ανευ ορων και με τα μισα λεφτα.

    Οι ανθρωποι στον Αγιο Παντελεημονα ΔΕΝ ειναι ρατσιστες ουτε Ελληναρες (πλην ελαχιστοτατων). ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ γιατι δεν εχουν να κανουν με το οτι ο αλλος ειναι π.χ. Πολωνος αλλα με τα ΔΑΙΜΟΝΙΑ (το λεω και μεταφορικα αλλα και κυριολεκτικα) που εισαγουν ΟΛΟΙ αυτοι οι λαοι μαζι απο τις πατριδες τους. Οι περιουσιες τους καταστρεφονται και η ζωη τους υποβιβαζεται οσο δεν παει αλλο.

    Ειναι αδικο, (όσο και να ειναι δικαιολογημενο) επειδη καποιος από το Μπαγκλαντες διεκδικει το δικαιωμα να φυγει από την παραγκουπολη και να ζησει στον Αγιο Παντελεημονα προκειμενου να κτισει μεζονετα στην Ντακκα (ΔΕΝ υπερβαλλω) ξαφνικα ο Ελληνας να καταντησει να ζει στην παραγκουπολη του Αγιου Παντελεημονα, ενω ΟΥΤΕ σπιτι μπορει να κτισει, ΟΥΤΕ μπορει να ξεριζωθει, να ξεσπιτωθει και να παει να ζησει αλλου.

    ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ.

  24. ΟΛΑ σωστά όσα είπε το Δελφινάκι (κατ΄εμέ)…

    επίσης καλά (και παρόμοια ΜΑΛΛΟΝ) λέει κι αυτό εδώ
    http://afroditealsalech.blogspot.com/2009/06/blog-post_05.html

    Για την περιοχή (όπου ΕΖΗΣΑ μεταξύ 1994 και 1996 σε ΔΙΚΟΥ ΜΟΥ σπίτι -τότε- και έφυγα για κάποιους άσχετους λόγους) δεν έχω ΚΑΜΜΙΑ αμφιβολία ότι είναι ΓΕΜΑΤΗ καθίκια και ρατσιστές, όπως δεν έχω ΚΑΜΜΙΑ αμφιβολία ότι τα περισσότερα όσων απαριθμεί ο «θεοπρόβλητος» (Αλλαχοπρόβλητος? -χεχ) ΕΙΝΑΙ βάσιμα…

    Μου κάνει εντύπωση όμως ρε Θεοπρόβλητε, κοτζάμ… Χριστιανός και δεν πήρες χαμπάρι το ΠΟΣΟ υψηλό ποσοστό… ΚΑΘΙΚΙΩΝ έχει η (κάθε) κοινωνία? 🙂

  25. Δεν αμφιβάλλω κι εγώ ότι ο Θεοπρόβλητος λέει αλήθειες, πάντως νομίζω ότι πραγματικά υπάρχουν φασίστες με πατέντα στον Άγιο Παντελεήμονα, αλλιώς δεν θα ανέχονταν τη «Χρυσή Αυγή» να σπεύδει προς «υπεράσπισή» τους.

  26. Μερικες σφαλιαρες σε μερικους Αναρχοπροοδευτικους,δεν θα εβλαπταν.
    Δεν μπορουμε να συγκρινουμε εναν Χρυσαυγιτη με εναν Κομμουνα.Ο πρωτος, ειναι υπερ του Εθνους.
    Δεν πιστευω πλεον σε κανεναν διαλογο.Εχει φτασει η ωρα να βγουν τα οπλα.Οποιος θελει να παραστηση τον νομιμο πολιτη,εκανε λαθος αφου γυρω του ΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΚΑΤΑΚΛΕΒΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΕΣ!
    Οποιος ασπαζεται το Κομμουνιστικο Μανιφεστο,πρεπει να πηγαινη εκει που ανηκει:ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ!
    Οσι για τους ξενους:Δεν ειμαι Ρατσιστης.Αλλα πρεπει να πανε σπιτι τους ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ! Πατριδα μας ειναι και δεν γουσταρουμε ξενους και ειδικοτερα ανθρωπους με κουλτουρα:Κατουραμε στην καλυβα η στην Πολυκατοικια μεσα,ειναι το ιδιο!!!
    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ και τους ιερεις της,καλα θα κανουν να ξαναδιαβασουν προσεκτικα την Βιβλο.Αλλοιως,ας ετοιμαστουν για τις συνεπειες της προδοσιας…Εχει φθασει η ωρα,να κρεμασουμε τον πρωτο αναξιο παππα.Αφου τον ξουρισουμε πρωτα!
    Και ακου,τραγοπαππα: Ο ΠΑΡΑΒΑΤΗΣ ενος μερους του Νομου,ειναι παραβατης ολου του Νομου.Γιατι αυτος που ειπε ΟΥ ΜΟΙΧΕΥΣΕΙΣ ειπε και ΟΥ ΦΟΝΕΥΣΕΙΣ.
    Ο εχων ωτα,ακουειν ακουετω…

    ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΔΙΚΑΙΟΣ

  27. @ Γρηγοριος Δικαιος

    Κατ’ αρχάς νταηλίκια στο νετ δεν έχουν νόημα, ούτε οι φοβέρες. Εδώ γράφουμε, συζητητάμε, διαφωνούμε, αλλά δεν απειλούμε κανέναν. Εάν δεν είναι σχήμα λόγου τα παρακάτω, τέτοια σχόλια δεν είναι της .. κουλτούρας μας.

    Δυο παρατηρήσεις πέρα από την εισαγωγή:

    1) Λες:

    «…Οσι για τους ξενους:Δεν ειμαι Ρατσιστης.Αλλα πρεπει να πανε σπιτι τους ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ!..»

    Στη χώρα αυτή δεν είσαι μόνος ή μόνοι σας κάποιοι. Είμαστε και άλλοι. Η χώρα αυτή είναι χώρα της φιλοξενίας, εκτός και αν άλλαξε κάτι σε κάποιους. Το μεταναστευτικό το προκαλούμε και οι ίδιοι με τη συμμετοχή μας στο ΝΑΤΟ και την συμμετοχή μας στο δυτικο καπιοταλιστικό πολιτισμό που εκμεταλευόμαστε τις άλλες χώρες, ανεξάρτητα αν αυτο τον καιρό μας ελμεταλεύονται εμας πιο δυνατοί. Άρα το πράγμα είναι πιο σύνθετο. Από εκεί και πέρα ούτε έτσι μας αρέσει, ούτε μπάτε σκύλοι κι αλέστε…

    2) Λες:

    «… Εχει φθασει η ωρα,να κρεμασουμε τον πρωτο αναξιο παππα.Αφου τον ξουρισουμε πρωτα!..»

    Τη φασιστική αυτή αντίληψη για ξανακοίταξέ την. Και άσε τη Βίβλο ήσυχη μέχρι να συνέλθεις… από το δίκιο που σε πνίγει…

  28. ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΣΕ ΟΥΡΗΤΗΡΙΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΜΟΛΟΓΩ ΕΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ
    ΧΡΥΣΗ ΔΕΡΒΙΣΗ ΚΑΜΠΑ

  29. @ ΧΡΥΣΗ ΔΕΡΒΙΣΗ

    Έψαξα και είδα ότι αποτελεί πρωτοσέλιδο τίτλο (ακροδεξιάς) εφημερίδας (της Ε΄. ώρας). Βάζω στοίχημα ότι εννοεί τον αύλειο χώρο-πλατεία και όχι τον Ι.Ν. Γι αυτό και γι αυτό είμαι ενάντια στα γκέτο. Η μεταναστευτική πολιτική δεν (μπορεί να) είναι παιχνίδι αντιρατσιστικό, ούτε φωνασκίες ισότητας.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: