• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 602,872 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Βασιλικη στο Οι τελευταίες θετικές εξελίξει…
    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    eleni στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Μαΐου 2009
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Απρ.   Ιον. »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Τελικά η Eurovision μας αποδεικνύει χυδαίους κοσμοπολίτες

Δεν είναι  η Eurovision το ανώτατο σκαλί του πολιτισμού της Ευρώπης, αλλά είναι δείκτης. Φέτος  όντως λοιπόν κάποιες χώρες προσπάθησαν να οδηγήσουν τις εκπροσωπήσεις τους πιο κοντά στην μουσική και πιο κοντά στα ιθαγενή τους χαρακτηριστικά. Όχι βεβαίως όλες και φυσικά όχι «εμείς», οι ραγιάδες «κωλοέλληνες». Αλλά ευτυχώς υπήρξε π. χ. η Πορτογαλία, το Αζερμπαϊτζάν, η Νορβηγία και ειδικά η … Σουηδία, έστω και αν το τραγούδι της υπέροχης σουηδέζας Sofia «Άλλα περίμενα και ονειρευόμουνα, αλλά, άλλα γίναν δυστυχώς«, δεν έφτασε μέχρι τη … Μόσχα.

Alexander-norbigos-eurovision2009Δεν με ενοχλεί που το δικό μας τραγούδι δεν είχε επί της ουσίας τίποτα ελληνικό πάνω του (η αναδυόμενη σημαία – και πάνω της ο Sakis – ήταν ένα φοκλόρ εθνικιστικό).

Με ενοχλεί η όλη παρουσία, με ενοχλεί ένα τραγούδι σχεδόν μουσικά τίποτα, με ενοχλεί  ένας χορός που δεν έχει τίποτα από την «καθ’ ημάς Ανατολή», με ενοχλεί ο αγγλικός στίχος…

Όχι τόσο επειδή δεν είναι ελληνικός, αλλά γιατί είναι αγγλικός, δηλαδή της κυρίαρχης γλώσσας του καπιταλισμού, του «πολιτισμού» δηλαδή που καταστρέφει φύση, εργαζόμενους, πολιτισμούς, γλώσσες, θρησκείες, αντιστάσεις, συλλογικά υποκείμενα. Θα μπορούσε π.χ. να ήταν στην Παλαιστινιακή γλώσσα (που τέτοια αντίσταση), θα μπορούσε να ήταν στη Μολδαβική, άντε στην Κυπριακή…

Όμως ευτυχώς!

Ι) Ο Sakis απλά πλασαρίστηκε 7ος και καταϊδρωμένος με τρία βαλκανικά δωδεκάρια…

ΙΙ) Η Τουρκία μας πέρασε και ας τη βρίζαμε.

ΙΙΙ) Η Νορβηγία έδειξε μια άλλη μουσική διάσταση και έσπασε καρδιές και ρεκόρ.

Ι V) Το Αζερμπαιτζάν ήλθε 3ο δίκαια.

V) Κυρίως όμως η Σουηδία μας ξεφτίλησε πλαγίως: Τραγούδησε – στους προκριματικούς – στην Ελληνική, δηλαδή ούτε εθνικιστικά, ούτε κοσμοπολίτικα, αλλά πήρε υλικό από έναν άλλο πολιτισμό, που δεν είναι τώρα κυρίαρχος…  Δυστυχώς δεν μπόρεσε να εκπροσωπήσει τη Σουηδία στη Μόσχα….

Sofia Jobbar som sångerska (arbetar med min röst), samt för ett eventföretag. Född, uppvuxen och bor i Stockholm. Minnesvärd händelse: När jag sjöng i en grekisk musikfestival förra året – live! …

Υστερό – Γραφο 1:

Κατανοώ λοιπόν ένα πατριωτικό παράπονο – και ας έχει πάνω και δόση εθνικιστική – από τον Σάββα Κ.: «…To 1976, δύο χρόνια μετά την εισβολή, σε μια εποχή που τους Έλληνες δεν τους απασχολούσαν τα σκάνδαλα και τα «σκάνδαλα» και το κοντό και το μακρύ του καθενός, η Κύπρος ήταν πρώτο θέμα στην καρδιά του κάθε Έλληνα. Τότε η Ελλάδα τάραξε τα νερά της Eurovision με το τραγούδι » ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ». Τραγούδι που στιγμάτιζε το βιασμό της Κύπρου από τους Αττίλες.

Και η Ελλάδα της Μαρίζας χάλασε το πάρτυ των υπολοίπων Ευρωπαίων. Η Τουρκία για διαμαρτυρία -διαμαρτυρόταν και από πάνω ο Αττίλας- μια ζωή μες το θράσος-), δε συμμετείχε εκείνη το χρονιά στο διαγωνισμό….

Ό,τι κι αν αλλάζει όμως, η κατοχή παραμένει. Αλλά ο Αττίλας εμφανίζεται με λάγνες ανατολίτισσες και τσιφτετέλια. Χωρίς μία Μαρίζα να ξεσκεπάζει το πραγματικό του πρόσωπο.
Στις 19 Μαϊου 1997 ο Σάκης Ρουβάς κάνει ένα βήμα προς την Ειρήνη και την Συμφιλίωση καθώς εμφανίζεται μαζί με τον Τούρκο pop star, Burat Kud σε μια «δι-εθνική» συναυλία στα κατεχόμενα εδάφη (απο την Τουρκία), στο νησί της Κύπρου.
(ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΙΕΤΑΙ)…
»

Δείτε όλο το ποστ μαζί με το τραγούδι της Μαρίζας Κωχ Παναγιά μου, Παναγιά μου! Εδώ με ένα κλικ.

Eurovision 1976 – Greece

ΥΓ 2: Την κατάταξη σε ημιτελικούς και τελικό και κάποια σχόλια εδώ στον impressedguy.

ΥΓ 3: Eurovision 2009 Greece Final HQ – Sakis Rouvas– «This is our night» LIVE in FINAL

Advertisements

20 Σχόλια

  1. O νικητής Αλεξάντρ Ριμπακ είπε ότι την βραδιά του διαγωνισμού έγινε η μεγαλύτερη «παρέλαση ομοφυλοφίλων» στον κόσμο!

    Προφανώς διαπιστώνει αυτό που είναι πια κοινός τόπος: η gay mafia έχει επιβληθεί στο σύγχρονο καπιταλιστικό σύστημα παραγωγής τέχνης σε όλα τα επίπεδα.

    Και στην Ελλάδα δεν αποτελούμε εξαίρεση.

  2. Όταν κάποια είναι ομοφοβικό γουρίνι μπορεί να λέει πολλές ανοησίες. Της είναι αδιάφορη η πραγματικότητα.

    http://www.therightperspective.org/2009/05/17/gay-parades-satanic-moscow-mayor/

  3. @ Misha

    Πηγή παρακαλώ…

    @ ArisMUC

    Παρακαλώ όχι ύβρεις, αλλά επιχειρήματα ή συναισθήματα…

  4. Συμμερίζομαι το παράπονο. 😀

    Τις προηγούμενες χρονιές είχαμε …..»πορνοτράγουδα»(«πορνικά άσματα», που έλεγαν και οι Πατέρες), και όντως. Εφ’ έτος είχαμε κάτι ομορφότερο (…σχετικά, πάντοτε ) από απόψεως αισθητικής και στιχουργικής, αλλά όντως ήταν… globalized british pop Ούτε καν ένα «ανατολίτικο» τριημιτόνιο ( για να θυμηθώ και τις μουσικές μου σπουδές, τρομάρα μου κι’ εμένα 🙂 ) .

    Πάντως, όσον αφορά την παρέλαση των «γκέι» κτλ., το σημαντικό είναι να μην έχουμε -ας το πούμε έτσι- «ομοφοβία», που λέει και ο φίλτατος ArisMUC, και να υπάρχη αγάπη και ταπείνωση, καθ’ότι πάθη έχουμε όλοι, είτε αυτά είναι πάθη ατιμίας είτε υπερηφάνειες είτε εγωισμούς είτε δαιμονικότατες φιλαργυρίες είτε κτλ., κτλ.

    Κατά συνέπεια, εκτός του ελέγχου, πρέπει να υπάρχη διάκριση, να μην πληγωθή και «αθυμήση» ο αδελφός, ο «εξ ενός αίματος» ή εν Χριστώ.

    «Έχει τον κρίνοντα αυτόν», άλλωστε…

    Ευχάς…

  5. και ίσως η μόνη αντιομοαγαπητική παρουσία της χώρας στην κατάπτυστη φιέστα όταν η μουσική και η ερμηνεία θύμιζαν αυτό για το οποίο είναι φτιαγμένα. Τον πολιτισμό και την αντίσταση στη βαρβαρότητα των Οθωμανών και μη «Τούρκων»

    1975

  6. @ philalethe00

    Έχεις δίκιο.

    @ egolpion

    καλά δεν το είδες που το έχω στο ποστ και το βίντεο;

  7. ο χ ι!

    ειδα την ημερομηνία. Γράφει 1876 αλλά είναι του ’75.

  8. @ egolpion,

    Όχι μόνο είναι το ίδιο τραγούδι, όχι μόνο είναι οι ίδιοι μουσικοί, ο ίδιος χώρος, τα ίδια ρούχα, αλλά και προέρχονται από την ίδια τηλεοπτική μήτρα.
    Για πρόσεξε.
    Όμως θα το κρατήσω, γιατί «το δικό σου» έχει και μετάφραση. «Το δικό μου» όμως έχει και την ιστορική εισαγωγή.

    Το μόνο ερώτημα που μένει ανοικτό είναι η χρονολογία. Δηλαδή αν πρόκειται για το 1976 ή 1975...

  9. @MτΒ

    Η δήλωση για την Eurovision ως την μεγαλύτερη gay parade κυκλοφορεί ευρέως.
    Με βίντεο και κείμενο:

    http://www.eurovisionary.com/node/2546

  10. @ Misha

    Τις ευχαριστίες μου.

    Τουλάχιστον και ανεξάρτητα από τον τρόπο προσέγγισης, είναι σημαντικό το ζήτημα των πηγών και της τεκμηρίωσης.

  11. @ Philalethe

    Noμίζω ότι απέναντι στην οργανωμένη μαφία οι ανοχές μάς μετατρέπουν σε «οίκο ανοχής».

    Δες να φρίξεις, τι παιχνίδι παίζεται ακόμα και εντός των τειχών:
    http://theoprovlitos.blogspot.com/

    @ ΜτΒ

    Η δήλωση του λευκορώσου Αλεξάντρ Ρύμπακ κυκλοφορούσε ευρέως ήδη από την ώρα της συνέντευξης και ήταν ζήτημα ενός δυό κλικ η ανεύρεση της. Μάλιστα μετά από αυτήν, κάποιοι είπαν ότι αν αυτά τα έλεγε πριν τον διαγωνισμό δεν θα κέρδιζε.

  12. @ Misha
    Χριστός ανέστη! Αδελφέ, σωστό. Είναι «άλλο και άλλο» όταν έχουμε κάποιον αμαρτωλό στο τάδε αμάρτημα και όταν έχουμε κάποιον που προσπαθεί να προωθήση ως σωστές ή ακόμη περισσότερο ως χριστιανικές τις πρακτικές του αυτές… Σε αυτήν την περίπτωσι, χρειάζεται αυστηρός «έλεγχος», κατά την γνώμη μου. Π.χ. σε περιπτώσεις όπου έχουμε δικαιωτική ‘queer theology’…

  13. Καλησπέρα,
    Επιτέλους μια ειλικρινής απάντηση «δεν με ενόχλησε ο ξένος στίχος, αλλά ο στίχος στα αγγλικά». Τώρα εάν ο καπιταλισμός έχει (και θα έχει στο διηνεκές) εκφραστικό όχημα στα αγγλικά και στο εάν καταστρέφει τον κόσμο, τις παραδόεις περισσότερο από άλλες ιδεολογίες, ή εάν επιτρέπει την ύπαρξη κριτικών και διορθωτικών μηχανισμών αυτό είναι μια μεγάλη συζήτηση.
    Και φυσικά εκτός από την «καθ’ ημάς Ανατολή», ανήκουμε επίσης και στην Δύση. Το ζητούμενο είναι να μπορέσουμε να ισορροπήσουμε σε αυτήν την διττή ταυτότητα, να μην βρεθούμε άπραγοι στο μεταίχμιο, αλλά και να μην παπαγαλίσουμε είτε προς την μία ή την άλλη πλευρά.
    Αναφέρετε για ενδεχόμενους στίχους στα Παλαιστινιακά κλπ, οπότε καλή τη πίστει δέχομαι ότι θα επιθυμούσατε να ακούγατε το τραγούδι της Σουηδίας έστω και εάν ήταν σε/με στίχους μη-ελληνικούς.
    Ειδικότερα τώρα για το τραγούδι του Αζερμπαϊτζάν συμφωνώ και εγώ. Δίκαια πήρε την τρίτη θέση και ενδεχομένως να έπρεπε να πάρει και ψηλότερη. Διαφωνώ μαζί σας, όμως, ότι ήταν εγγύτερα σε εθνικά χαρακτηριστικά. Αντιθέτως είδαμε ένα σε αγγλικούς στίχους πολύ καλό τραγούδι για την Eurovision συνεπικουρούμενο από μία με αξιοπρεπή φωνή καλλίκνημο παρουσία. Κατά πόσο πιστεύετε ότι το Αζερμπαϊτζαν θα πετύχαινε τόσο υψηλή θέση, εάν η ερμηνεύτριά του φορούσε ποδήρες φόρεμα;
    Η Eurovision είναι ένα τηλεοπτικό γεγονός, στο οποίο δεν πρέπει να δίνουμε περισσότερη σημασία απ’ ό,τι έχει. Ναι είναι μάλλον δύσκολο να βγει ο νέος Schubert από εκεί. Δεν πρέπει να ασχολούμαστε αποκλειστικά με αυτήν είτε ως φανατικοί οπαδοί, είτε ως κριτικοί. Αυτό μας εμποδίζει από το να ασχοληθούμε και με άλλα ενδιαφέροντα, ενδεχομένως σημαντικότερα.
    Εάν ζηλεύω κάποιος δεν είναι αυτούς, που σνομπάρουν την Eurovision για την υψηλή κουλτούρα. Στο κάτω κάτω πολλές φορές κάνουν πως καταλαβαίνουν την υψηλή κουλτούρα και αντιστοίχως κάποιες φορές δεν είναι υψηλή, αλλά «υψηλή» κουλτούρα. Ζηλεύω, όμως, αυτούς, που ακόμα και από το απλοϊκό, ‘εστω και από την Eurovision και από την πιο τσιχλόφουσκα τραγουδάκι, καταφέρνουν να αντλήσουν κάτι το ουσιαστικό.

  14. Γιουροβιζιονίστας κι εσύ βλέπω. Αλλά όχι …ρουβίτσας 🙂
    Πόσο δίκιο έχεις στα γραφόμενά σου. Αν θέλαν αναβάθμιση του θεσμού, θα έπρεπε, ας πούμε να υπαγορεύσουν έτσι ώστε οι στίχοι των τραγουδιών να είναι γραμμένοι στη γλώσσα της κάθε χώρας. Και άλλα πολλά. Αν ήθελαν. Για να διαδίδεται μ’ αυτόν τον τρόπο και η κουλτούρα της κάθε χώρας, ή του κάθε πολιτισμού. Αλλα, τηλεοπτικό σόου και κουλτούρα, νομίζω πως δύσκολα συμβιβάζονται.
    Την καλημέρα μου εύχομαι, μετά από αρκετές μέρες

  15. @ Ντροπαλός

    Εσύ – όπως βλέπω στο ιστολόγιό σου – είσαι πιο ενήμερος από μένα στα ζητήματα αυτά. Γ’ αυτό και καλοδεχούμενο το σχόλιό σου και τις παρατηρήσεις σου.

    Συμφωνώ ιδιαίτερα μαζί σου ότι:

    «… Δεν πρέπει να ασχολούμαστε αποκλειστικά με αυτήν είτε ως φανατικοί οπαδοί, είτε ως κριτικοί. Αυτό μας εμποδίζει από το να ασχοληθούμε και με άλλα ενδιαφέροντα, ενδεχομένως σημαντικότερα…»

    Ένα ποστ μια φορά το χρόνο διαθέτω και όχι από πλευράς μουσικοχορευτικής, αλλά πολιτισμικής με όλη τη διακινδύνευση της άποψής μου.

    Χαίρε και ευχαριστώ για το σχόλιό σου.

    @ phlou…flis

    Καλώς τον. Απλές παρατηρήσεις έκανα αδελφέ, όπως είδες. Και τη δική μου καλημέρα σε σένα.

  16. Καλημέρα,
    Επειδή έγραψα δύο άρθρα πέρυσι και φέτος με αυτόματες σκέψεις σε αυτά , που έβλεπα στους ημιτελικούς του διαγωνισμού δεν με κάνει πιο ενήμερο και ειδικό.
    Σ’ ευχαριστώ, πάντως, για την φιλοφρόνηση και την φιλοξενία 🙂

  17. @ Ντροπαλός

    Λίγο τόχεις νάχεις δυο άρθρα με βάθος;

  18. ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ.

    «Όχι τόσο επειδή δεν είναι ελληνικός, αλλά γιατί είναι αγγλικός, δηλαδή της κυρίαρχης γλώσσας του καπιταλισμού»…

    «Κυρίως όμως η Σουηδία μας ξεφτίλησε πλαγίως: Τραγούδησε – στους προκριματικούς – στην Ελληνική, δηλαδή ούτε εθνικιστικά, ούτε κοσμοπολίτικα, αλλά πήρε υλικό από έναν άλλο πολιτισμό, που δεν είναι τώρα κυρίαρχος..»

    α) Δηλαδή αν τραγουδούσαμε Ρώσικα θα ήταν καλύτερα;
    β) τι νόημα έχει να κατηγορούμε την Ελλάδα για τα αγγλικά και να εκθιάζουμε την Σουηδιά για τα Ελληνικά; Αυτό δεν είναι εθνικισμός; «μας ξεφτίλησε πλαγίως» και καλά…. δηλαδή αν εμείς τραγουδούσαμε Σουηδικά θα την είχαμε ξεφτιλήσει την Σουηδία; ή τώρα που τραγουδάμε Αγγλικά γιατί δεν ξεφτιλίζουμε τον «καπιταλισμό»;
    Θέλετε την επόμενη φορά να τραγουδήσουμε Λατινικά ή με την Γλώσσα των Μάγιας; να χαμένοι πολιτισμοί για να μην «ξεφτιλιστούμε»…

    Εμείς είμαστε «ραγιάδες κωλοέλληνες»…. δηλαδή όσοι μιλούσαν ελληνικά στην εποχή του Μ. Αλεξάνδρου και δεν ήταν έλληνες ιθαγενείς ήταν ομοίως «ραγιάδες»;

    Θεωρώ την επιχειρηματολογία σας «πολύ εθνικιστική κουβέντα να γίνεται» δίχως ουσία και βάση.

    Η Eurovision είναι μουσική και τραγούδι. Αυτό έχει σημασία. Όπως το Moundial είναι ποδόσφαιρο. Τώρα αν το σύστημα μπάλας είναι αγγλικό ή ελληνικό ή ραγιάδικο λίγο ενδιαφέρει.
    Όπως ακριβώς ο «ραγιάς» χρησιμοποίησε ξένης κατασκευής οπλικά συστήματα για να επαναστατήσει, όπως ακριβώς η επανάσταση του 1917 χρησιμοποίησε Γερμανικά κεφάλαια και μέσα (βλ. Κάιζερ) για να πραγματοποιηθεί στην Ρωσία…

    Η ΟΥΣΙΑ μετράει όχι το μέσο. Όλοι σας έχετε ξένους υπολογιστές και αμάξια…. μην χολοσκάτε λοιπόν να βρείτε ελληνικό αμάξι. Οδηγήστε στο Rally Acropolis με ένα TOYTΑ και κερδίξτε… να είστε σίγουροι πως θα σας θαυμάσουν όλοι οι φίλοι του αυτοκινήτου…

  19. Το θεμα ειναι και ΠΟΥ παιζεις ομως. Και ΓΙΑΤΙ και ΑΝ εχει σημασια να κερδισεις. Προσωπικα δεν δεχομαι μουσικους και γενικοτερα καλλιτεχνικους διαγωνισμους. Διαγωνισμος στην τέχνη με κατάταξη και αποτελεσματα; Δεν παμε να δουμε καμια μπαλα Γ’ εθνικη καλυτερα..

  20. @ Περαστικός

    ούτε κουβέντα λοιπόν για το ρόλο του καπιταλισμού με τους διαγωνισμούς-ανταγωνισμούς, ούτε κουβέντα για τους χυλούς. Άντε καλές βουτιές στους .. χυλούς. Και το παραμυθάκι με τους «εθνικισμούς» όχι σε μας…

    @ dasovios

    Άντε και κάνα ταβλάκι εκτός διαγωνισμών…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: