• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 600,689 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    eleni στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    Οι 19+2 εκκλησιές τη… στο Η Παναγιά της Κέρτεζης ως ΜτΒ…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Απρίλιος 2009
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Μαρ.   Μάι. »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930  
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Όχι στο κράτος …. διάβολο-θεό!

Aυτό που συνέβη στο Λονδίνο είναι παρόμοιο με αυτό που συνέβη στα Εξάρχεια το Δεκέμβρη. Το αποκάλυψε με ένα βίντεο η guardian.Ο περαστικός με τα χέρια στις τσέπες «προκάλεσε» περισσότερο από τις κουκούλες…

Αυτό κράτος θέλει «ψυχίατρο» ή εμείς που το στηρίζουμε; Η αστυνομία εκεί χτύπησε χωρίς πρόκληση. Η βία της εξουσίας συχνά είναι απρόκλητη και συχνά ά-δικη.  Παρόμοια έγιναν και με τον Αλέξη. Η νόθα βία είναι σύμφυτη με την διεφθαρμένη εξουσία.

Τέτοια λοιπόν «ασφάλεια» ΔΕΝ τη θέλουμε. Γιατί  μη βία φαίνεται ότι προκαλεί την διεφθαρμένη εξουσία, ενώ η βία των λίγων είναι πιο αποδεκτή, αφού την αναπλάθει και την μεταστρέφει στους πολλούς. Από τους πολλούς τη φοβάται όμως.

Ας την προτιμήσουμε λοιπόν πρώτα τη μη βία. Τη μαζική μόνο όταν χρειαστεί.

Δείτε τώρα το βίντεο που αποκάλυψε η guardian.

Δείτε σχετικά και στη madata:  Βίντεο – αποκάλυψη των διαδηλώσεων G 20

Αρχική πηγή: www.guardian.co.uk

Δευτερεύουσα πηγή: http://www.youtube.com

Advertisements

14 Σχόλια

  1. Πριν λίγες μέρες, 2 παιδιά έφευγαν από το κολυμβητήριο φορώντας τις κουκούλες, καθότι τα μαλιά βρεγμένα. Τους σταμάτησαν στο δρόμο και άψαξαν τις τσάντες τους. δε θα βγει ο χειμώνας να πετάξουμε τα μπουφάν με τις κουκούλες;

  2. Συνθήκη Σένγκεν, παγκόσμιος πόλεμος κατά της τρομοκρατίας, παγκόσμια οικονομική κρίση,παγκόσμια σήμανση των προϊόντων, βιομετρικά δεδομένα αποθηκευμένα σε υπερυπολογιστές, Διεθνές Νομισματικό Ταμείο,Παγκόσμια Τράπεζα.
    Άρχισαν ήδη να ακούγονται οι φωνές για ένα παγκόσμιο νόμισμα και ένα παγκόσμιο διευθυντήριο που θα μάς ταϊζει μεταλλαγμένα, θα μάς εμφυτεύει τσιπάκια και γονίδια κατά το δοκούν.
    Διαβολοθεός ναι, αλλά όχι μόνο οι πραιτωριανοί τού κράτους … κι οι τράπεζες του, κι η επιστημοσύνη του κι όλες οι, αλά ρομποκόπ, δομές του…

  3. @ phlou…flis

    Όχι στον κουκολο-θεό και κουκουλοαπασχολούμενο διάβολο… Αμάν!!!

    @ Misha

    .. Αν και καθήμενος (μπροστά στο μηχάνημα) ορθώς ομιλείς…

  4. Καλά για την τρομοκρατία του κράτους συμφωνώ. Τι θα γίνει όμως, και τι άποψη έχεις, με την ωμή τρομοκρατία των «κουκουλοφόρου μπάχαλου», που μετά το λιντσάρισμα ομοφυλοφύλων, το λιθοβολισμό γεμάτων συρμών του ΗΣΑΠ, και την καταστροφή μικρομαγαζάταρων και περιπτέρων, προχώρησε στη τοποθέτηση βομβών σε ιερούς ναούς; Αυτό είναι το επαναστατικό υποκείμενο του Δεκέμβρη; Να γυρίσουμε και τ΄άλλο μάγουλο;

  5. @ Δελφινάκι

    Έχω ήδη γράψει συχνάκις. Η βία τέτοιου είδους δεν είναι επαναστατική, όταν καταφέρεται ειδικά σε αδύναμους ανθρώπους. Αντίθετα είναι κάτι χειρότερο απ αυτό που λες. ΕΙΝΑΙ μορφή συστημικής βίας.

    Η βία του Δεκέμβρη, παρ΄ότι δεν το υποκείμενο δεν είχε σαφή Λόγο να αντιτάξει στο Λόγο του συστήματος και μαζική ήταν και κατά αδύναμων ανθρώπων δεν καταφέρθηκε και αιτία και αφορμή είχε. Κάθε συζήτηση που παει να τις συσχετίσει ή παίζει το ρόλο του κράτους ή δεν μπορεί ή δεν θέλει να διαχωρίσει ή έχει άλλες σκοπιμότητες.

    Να ελπίσω ότι πήρες μια απάντηση;

  6. Καλησπέρα στην αγαπητή ομήγυρη.Επειδή βλέπω ότι ψυχανεμιζόμαστε με το τι γίνεται με τις κουκούλες θα ήθελα να καταθέσω το εξής χωρίς να τοποθετούμε θετικά στον νόμο ούτε και αρνητικά όμως.
    Έχουμε έναν εργάτη στο γιαπί και καλουπώνει.Τα καδρόνια που χρησιμοποιεί για τη δουλειά του σίγουρα δεν είναι όπλο.
    Σχολάει αυτός το μεσημέρι,η νύχτα έρχεται και στο γιαπί έρχεται κάποιος άνεργος -πάντα χτυπημένος από την κρίση- που επειδή γνωρίζει πως πάνω μου έχω αρκετά χρήματα μου στήνει καρτέρι.Κραδαίνοντας λοιπόν το σανίδι μου επιτίθεται.
    Είναι το σανίδι αυτό όπλο στα χέρια αυτού ή απλά θέλει να με τιμωρήσει με βρεγμένη σανίδα για να με συνετίσει?
    Όποιος συνειδητοποιήσει τη διαφορά μεταξύ των δύο εννοιών έχει και την απάντηση στην σκέψη του νόμου περί κουκούλας.

  7. @ lambros

    Να απαγορευτούν τα καδρόνια, τα μαχαίρια, οι γροθιές στο λαό και να επιτρέπονται τα πάντα στην αστυνομία; Ακόμα επιτρέπονται και τα χημικά που απαγορεύονται σε κρατικές εχθροπραξίες επι ποινή για γενοκτονίας…

    Προσωπικά είμαι πάντα με την πρόληψη πριν την καταστολή και θεραπεία. Αλλά επειδή δεν την έχουμε τουλάχιστον είμαι με τις μονομαχίες στο ..Τέξας. Την μονομαχία με ίσους όρους και όχι με άναδρα κτυπήματα. Αυτό δεν σημαίνει να βγούμε «οικεί και ώς έτυχεν» με μπαρούτι και μαχαίρια, αλλά το αντίστροφο.

    Να απαγορευτούν πάραυτα όλα τα χημικά από την αστυνομία και τα ρόπαλα και τότε να μιλήσουμε και για τις κουκούλες. Να είμαστε όλοι άοπλοι΄.

    Αν συμφωνούμε σ’ αυτό θα βρούμε αμέσως τη λύση. Συμφωνούμε;

    ΥΓ: Ο Αλέξης και ο Αγγλος (με τα χέρια στις τσέπες) τις έφαγαν άναδρα άχρι θανάτου.

    Εξ άλλου το θέμα του ποστ ήταν αυτό και όχι οι κουκουλοφόροι αυτή τη φορά. Την εξέτρεψε συνειδητά το … δελφινάκι…

  8. Έχεις απόλυτο δίκιο.Αυτό ήταν το θέμα και δυστυχώς τσίμπησα και απάντησα σε κάτι άλλο.
    Στο θέμα μας λοιπόν,οποιαδήποτε μορφή βίας είναι κατακριτέα και απορριπτέα.

  9. @ lambros

    εγω θα το έλεγα αλλοιώς: Οποιαδήποτε απονομιμοποιημένη βία είναι καταδικαστέα και απορριπτέα. Δυστυχώς σ αυτόν κόσμο δεν έχει θεωρηθεί η μη βία ακόμα ανώτερη της νομιμοποιημένης…. Πιστέυω ότι ίσως γίνει σε κάποια ιστορική φάση.

  10. Επειδή το θέμα δεν πρέπει να ξεχασθεί…

    http://www.romfea.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=2307&Itemid=2

    Λάβρος ο πρώην Αττικής Παντελεήμονας
    Γράφει ο/η Αιμίλιος Πολυγένης

    Λάβρος είναι στην επιστολή του, προς τους 27 Αρχιερείς της Ελλαδικής Εκκλησίας, ο Μητροπολίτης πρώην Αττικής κ. Παντελεήμονας, οι οποίοι με κοινή επιστολή τους πριν λίγο καιρό αντέδρασαν για την απαλλαγή του κ. Παντελεήμονα από το εκκλησιαστικό δικαστήριο.

    Συγκεκριμένα ο Μητροπολίτης πρώην Αττικής κ. Παντελεήμονας στην αρχή της επιστολής του, μεταξύ άλλων τονίζει «απευθύνω την παρούσαν δια να εκφράσω την μεγάλην πικρίαν και απογοήτευσιν μου δια την επιστολήν διαμαρτυρίας μερίδος Ιεραρχών».

    Απευθυνόμενος προς τους Μητροπολίτες ο κ. Παντελεήμονας κάνει λόγο για «μισαδελφίαν και εμπάθεια» τονίζοντας πως «Ομολογώ ότι δεν ανέμενα τοιαύτην και τοσαύτην μισαδελφίαν, εμπάθειαν και εχθρότητα από αδελφούς και εκπροσώπους του Θεού του ελέους και της αγάπης δι’ ένα αδελφόν τους, που διέρχεται δεινήν δοκιμασίαν και ταλαιπωρείται έως θανάτου».

    Επίσης ο πρώην Αττικής κ. Παντελεήμονας στην επιστολή του, κατηγορεί και τους 27 Μητροπολίτες, οι οποίοι όπως αναφέρει ζητούν «την κεφαλήν του επί πίνακι εις εφαρμογήν διατάξεως πολιτειακού νόμου προ ογδοήκοντα σχεδόν ετών θεσπισθέντος».

    Ακόμη αναφέρει ότι «υπήρξε πανθομολογουμένη μεροληψία και προκατάληψις εις βάρος μου των ποινικών δικαστηρίων με παρεμβάσεις έξωθεν και άνωθεν».

    Ο Μητροπολίτης πρώην Αττικής κ. Παντελεήμονας αναφέρθηκε και στα Μ.Μ.Ε, τα οποία χαρακτηρίζει σαρκοβόρα, τονίζοντας πως «θυσιάζουν τα πάντα χωρίς ηθικούς φραγμούς με τελικόν σκοπόν το υλικό κέρδος».

    Τέλος πληροφορίες λένε πως η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος η οποία συνεδριάζει σήμερα, θα δρομολογήσει τις αποφάσεις της σχετικά με την υπόθεση μετά το Πάσχα, καθώς οι Αρχιερείς θέλουν να αποφύγουν τυχόν εντάσεις κατά την διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας.

    Εντάσεις θα υπάρξουν μόνο με την αθώωση του Παντελεήμονος.

  11. Mανιτάρι, στη γνωμάτευσή του για τη βία του Δεκέμβρη, και τον απόλυτο διαχωρισμό της βίας του Δεκέμβρη από τις μορφές βίας που ανέφερα είσαι απόλυτος. Μήπώς όμως τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι.

    Λες πως η βία του Δεκέμβρη ήταν μαζική. Κι όμως, όπως πάντα, αλλά με περισσότερη ανοχή απ΄ότι σε άλλες περιόδους, μια φωτισμένη πρωτοπορία «¨μηδενιστών αντιεξουσιαστών» (κι αναμφισβητείς τα περί μηδενισμού δες πως καμαρώνουν οι ίδιοι για τη μηδενιστική τους ιδεολογία τη τελευταία εβδωμάδα στο indymedia) οργανώνει ισχνά μειοψηφικέδς ορδές χουλιγκάνων, πρεζονιών, και άλλων βαρεμένων στην ουρά των διαδηλώσεων προκειμένου να προβούν σε βιοπραγίας κατά παντός επιστητού. Αυτή η «ουρά» που αναμφισβήτητα είναι μια ισχνή μειοψηφία στα κινήματα, πόσο μάλλον σ΄αυτή του Δεκέμβρη(και που δεν ταυτίζεται ούτε με τους αναρχικούς, ούτε με τον αντιεξουσιαστικό χώρο εν γένει) δικαιολογεί τη δράση της κι όλας, με προκυρήξεις και αφίσες όπου καταφέρεται κατά της κοινωνίας, και εξαγγέλει με μανιχαϊστικά κυρήγματα το πως θα φέρει την επανάσταση μέσα από την καταστροφη (δεν βλέπουν καν τη βία σαν ένα αναγκαίο μέσο για επίτευξη του σκοπού, αλλά σαν ένας σκοπός, που μέσα από την καταστροφή του υπάρχοντος κόσμου θα αλλάξει τον κόσμο, ένας Θεός ξέρει πως). Οι ίδιοι «πρωτοπόροι» γράφουν συνθήματα στους τοίχους στυλ «κάψτε τις εκκλησίες», θεωρούν τον κάθε περιπτερούχο και το κάθε μικρομαγαζάτορα σαν «έμπορο στυλοβάτη του καπιταλισμού» (και μη μου πεις ότι οι πράξεις βίας κατά καταστημάτων το Δεκέμβρη, δεν στράφηκαν ΚΑΙ κατά αδυνάτων καταστηματαρχών που κρατάνε το μαγαζάκι τους στα όρια της χρεοκοπίας), και συμμετείχαν και στα λιντσαρίσματα και στις ένοπλες ενέργειες. Η ηλιθιότητά τους, σίγουρα τους κάνει ευάλωτους σε διεισδύσεις παρακρατικών και ασφαλιτών στις τάξεις τους, αλλά θεωρώ, γνωρίζοντας και κάποιους απ΄αυτούς τις τελευταίες δεκαετίες θεωρώ πως δεν είναι χειραγωγημένοι, απλώς επικίνδυνα ηλίθιοι.

    Μπορούν και δρούν γιατί τους ανεχόμαστε, και γιατί το θέαμα της βίας τους δημιουργεί και επαναστατικές επάρσεις στον «αριστερό» κόσμο του θεάματος, αλλά και σε άλλους αριστερούς που νοιώθουν ευχάριστες ανατριχίλες τπαρακολουθόντας αυτό που θεωρούν πως είναι επαναστατικές έπαρσεις της κοινωνίας…

    Τώρα έχουν οργανώσεις κι ομάδες που καμαρώνουν και με του τίτλου του αντάρτικου πόλης που τους έχει αποδώσει η CIA και τα διεθνή media, και πέραν των ενεργειών κατά μπατσάκων, στρέφονται και κατά της κοινωνίας, με τον τρόπο που περιγράφεις. Αυτοί βέβαια διαβάζουν όπως και συ Φωτόπουλο, αλλά εκείνοι δεν θεωρούν πως η βία τους είναι συστημική, αλλά σαφέστατα αντισυστημική, σύμφωνα και με το Ντε Μπορ (αν όπως επισημαίνει κι ο Σκατζόχειος στο blogspot Ιθαγενείς, ο Ντε Μπορ μεταγενέστερα επέκρινε τη θέση περί καταστροφής εκκλησιών) Πάντως μόνο αλβανοί UCK άδες έχουν ξαναπροβεί σε τέτοιες ενέργειες τα τελευταία χρόνια. Μην εφησυχαζόμαστε επειδή δεν έσκασαν οι βόμβες, πολύ φοβάμαι πως σύντομα βανδαλισμοί και βόμβες σε εκκλησίες, καψίματα, επιθέσεις σε συρμούς τραίνων, και λιντσαρίσματα σαν αυτά που έγιναν στους ομοφυλοφύλους στα Εξάρχεια θα γίνουν πια συνηθισμένες πρακτικές αν δεν τα αντιμετωπίσουμε κινηματικά, πριν βρει ευκαιρία το κράτος να τα κάνει άλλωθι γενικευμένη αστυνομοκρατίας.

  12. @ Δελφινάκι

    είπαμε και επαναλαμβάνω λακωνικά: Πορευόμαστε κινηματικά και με Λόγο.

    Η αντισυστημική μη βία είναι το ιδανικό, η μαζική και νομιμοποιημένη βία κατ΄οικονομία, η απονομοποιημένη και ισχνή επικίνδυνη και ελεγχόμενη.

  13. Φίλε ΜτΒ

    Με τις παρατηρήσεις περί τής μη βίας έρχονται στη συνείδηση μου οι μορφές τού Γκάντι, τού Μάρτιν Λούθερ Κινγκ, τού Νέλσον Μαντέλα.
    Σε ορθόδοξη προοπτική προβάλλουν οι ρώσοι πρίγκηπες Μπόρις και Γκλέμπ οι οποίοι προτίμησαν να σφαγιασθούν από το να μετάσχουν σε έναν εμφύλιο σπαραγμό.
    Δεν το κρύβω πως ζηλεύω που ο Γκάντι ή ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ δεν ήσαν ορθόδοξοι.
    Ή μήπως ήσαν;

  14. @ Μisha

    Ζει Κύριος, ο Θεός και καλεί και μετά θάνατον. Μπορεί να έχουν ήδη ανταποκριθεί στο Κάλεσμα. Μήπως είναι ήδη ορθόδοξοι;

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: