• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 602,872 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Βασιλικη στο Οι τελευταίες θετικές εξελίξει…
    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    eleni στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Μαρτίου 2009
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Φεβ.   Απρ. »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Σημάδια εκκλησιαστικής ζωής πέρα από τους βόθρους.

Δυο γεγονότα πρόσφατα φανερώνουν ότι η ορθόδοξη πίστη, στάση και ζωή πορεύεται, παρά τους θεσμικούς εκκλησιαστικούς βόθρους (θεσμικές εκκλησιαστικές επιχειρήσεις με αποκορύφωμα τον πρ. «Μητροπολίτη» Αττικής και τους νεοβατοπεδινούς), όχι ως Εκκλησία καθαρών, αλλά εκκλησία αγωνιζομένων.ceb5ceb9cebacf8ccebdceb10151ceb5ceb9cebacf8ccebdceb1019

Πρόκειται για την κοινή επιστολή των «27»Μητροπολιτών, που παραθέτω στο τέλος του ποστ, και η ολονύκτια εκκλησιαστική σύναξη στα … Καλάβρυτα.

Α) Το 1ο και δευτερεύον σε αξία ουσιαστική, αλλά σημαντική στο επιφαινόμενο, είναι η κοινή επιστολή των «27) Μητροπολιτών ενάντια στην απόφαση των «6,5». Λέω 6,5 γιατί ο Μητροπολίτης Λαρίσης άλλαξε πορεία…. Σημαντικό στοιχείο στις υπογραφές αποτελεί το γεγονός ότι έχουμε σ΄τγκλιση από όλες τις αρχιεπισκοπικές υπ[οψηφιότητες και την υπογραφή του νέου Μητροπλίτη Θηβών και Λεβαδείας, Σεβ. Γεωργίου!

Θα έχει μεγάλη πρακτική και ουσιαστική αξία βεβαίως εάν οδηγήσει σε έκτακτη σύγκλιση της Ιεραρχίας και εκεί αλλάξει η απόφαση. Το ελπίζω. Πρόκειται επομένως για «χρυσή» ευκαιρία επί Αρχιεπ. Ιερωνύμου να παρθούν και θεσμικές αποφάσεις για νέο καταστατικό αντιδεσποτικό χάρτη. Ένα παράδειγμα τέτοιου χάρτη προτείνω εδώ σε … .doc!

Β) Το 2ο, πρωτεύον σε αξία, είναι η συνεχιζόμενη εκκλησιαστική ζωή που συγκεφαλαιώνεται στο ομοθυμαδόν, στις ολονύκτιες εκκλησιαστικές συνάξεις κλήρου και λαού που φτάνουν μέχρι τη Κοινή Τράπεζα και τις κοινές τράπεζες.

Χθες συμμετείχα σε μια τέτοια σύναξη με την ευκαιρία της εορτής «του Ανθρώπου του Θεού», του Αγίου Αλεξίου. Η τίμια κάρα του φυλάσσεται λειτουργικά, ως γνωστόν, στην Αγία Λαύρα, στα Καλάβρυτα. Πρόκειται για ιστορικό Μοναστήρι, που όχι μόνο δεν προκαλεί, αλλά παλεύοντας κατά το δυνατόν στην ισορροπία, έχει αγαπηθεί «από πιστούς και απίστους» στην ευρύτερη περιοχή των Καλαβρύτων.

Εκατοντάδες συμμετείχαν στον κατανυκτικό εσπερινό από 21.00 έως 24.00 και εκατό περίπου κράτησαν όλη τη νύκτα (κληρικοί, μοναχοί, άνδρες και γυναίκες από 20 ετών έως υπερήλικες). Το πρωί από τις 05.00 προσήλθαν άλλοι τόσοι έως τις 08.00 που περίπου τελείωσε η ολονυκτία. Στη συνέχεια πλήθος συμμετείχε στην τράπεζα.

Παραθέτω λοιπόν φωτογραφικό υλικό…

Τα δύο  … ντοκουμέντα:


Ι) Η κοινή επιστολή που υπέγραψαν 27 Αρχιερείς της Ελλαδικής Εκκλησίας,

με αφορμή την απόφαση της ΔΙΣ, σχετικά με την υπόθεση του Μητροπολίτη πρώην Αττικής Παντελεήμονα.

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ:

Η Απόφαση της πλειονοψηφίας του υπό την προεδρία του Σεβ. Μητροπολίτου Νικοπόλεως και Πρεβέζης κ. Μελετίου, Αντιπροέδρου της Δ.Ι.Σ., συνελθόντος την 9/3/2009 Πρωτοβαθμίου δι’ Αρχιερείς Συνοδικού Δικαστηρίου και ενεργούντος ως Δικαστικού Συμβουλίου δια της οποίας εκρίθη ότι για την κανονική υπόθεση του Σεβ. Μητροπολίτου πρ. Αττικής κ. Παντελεήμονος δεν προκύπτουν επαρκείς αποδείξεις ενοχής, τεθείσης αυτής στο Αρχείο μας ευρίσκει αντιθέτους μετά μάλιστα και την τοποθέτησιν του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ, όπως διαλαμβάνεται στο από 10/3/2009 Δελτίο Τύπου της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος όπου εδήλωσε: «η υπόθεση θα έπρεπε να παραπεμφθεί σε δίκη», δια τους κάτωθι λόγους:

1. Το περιλαμβανόμενο στο κατηγορητήριο κανονικό αδίκημα της υπεξαιρέσεως μεγάλου χρηματικού ποσού της Ι. Μονής Ευαγγελισμού Θεοτόκου Όρους Αμώμων της Ι. Μητροπόλεως Αττικής καταγνώσθηκε με την ποινική διαδικασία στον εγκαλούμενο Μητροπολίτη με καταδικαστικές Αποφάσεις του 3μελους και 5μελους Εφετείου Κακουργημάτων και αναμένεται η Απόφαση στην εκδικασθείσα αιτήση αναιρέσεως ενώπιον του Αρείου Πάγου και συνεπώς το εκκλησιαστικό Δικαστικό Συμβούλιο ώφειλε για την εξαγωγή της κρίσεώς του να αναμείνει, εφ’ όσον μέχρι τώρα αυτό έπραξε, την αμετάκλητη απόφαση του ανωτάτου αναιρετικού δικαστηρίου για να συνεκτιμήσει τις ποινικές αποφάσεις και έτσι να προβή σε ασφαλή ουσιώδη κρίση.

2. Το κατά του εγκαλουμένου Μητροπολίτου κανονικό κατηγορητήριο περιλάμβανε την κατηγορία της συμμετοχής του σε υπεράκτιο εταιρεία, που προκύπτει από επίσημα έγγραφα. Για τον λόγο αυτό και μόνο θα έπρεπε να παραπεμφθεί ο εγκαλούμενος σε κανονική δίκη για να διασφαλιστεί η εγκυρότητα της Αποφάσεως του ανωτάτου Εκκλησιαστικού Δικαστικού οργάνου.

3. Η Εκκλησία της Ελλάδος συνέπραξε στην νομοπαρασκευαστική επιτροπή για την κατάρτιση του Ν. 590/1977 «Περί Καταστατικού Χάρτου της Εκκλησίας της Ελλάδος» και αποδέχθηκε με την διάταξη του άρθρου 44 παραγρ. 1 την ισχύ του Νόμου 5383/1932 «Περί Εκκλησιαστικών Δικαστηρίων και της προ αυτών διαδικασίας» και συνεπώς και την ισχύ της διατάξεως του άρθρου 160 με την οποία επί επιβληθείσης δι’ αμετακλήτου ποινικής αποφάσεως εγκληματικής ποινής επιβάλλεται από το αρμόδιο εκκλησιαστικό Δικαστήριο η καθαίρεση του καταδικασθέντος χωρίς άλλη διαδικασία.

Στην περίπτωση που το ανώτατο αναιρετικό δικαστήριο, ο Άρειος Πάγος, απορρίψει την αίτηση αναιρέσεως του εγκαλουμένου και η ποινική απόφαση καταστεί αμετάκλητη η Εκκλησία θα πρέπει οπωσδήποτε να εφαρμόσει την απόφαση του ως άνω Αναιρετικού Δικαστηρίου διότι οι περί δεδικασμένου διατάξεις ουδεμία εφαρμογή μπορούν να έχουν στη συγκεκριμμένη περίπτωση, όπως εσφαλμένα μερικοί υποστηρίζουν διαφορετικά αν δεν εφαρμόσει την σχετική διάταξη, δυνάμει του εκδοθέντος αθωωτικού βουλεύματος, θα υπέχουν τα μέλη του πρωτοβαθμίου για Αρχιερείς Συνοδικού Δικαστηρίου ποινική ευθύνη ως φυσικά πρόσωπα για παράβαση καθήκοντος.

4. Η παρούσα αποτελεί έκφραση πόνου και αγωνίας του Κλήρου, των Μοναχών και του λαού των Μητροπόλεων μας και την υπογράφουμε κηδόμενοι του κύρους της Αγιωτάτης μας Εκκλησίας.

ΟΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ:

† ὁ ΚΑΡΥΣΤΙΑΣ & ΣΚΥΡΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜ
† ὁ ΣΤΑΓΩΝ & ΜΕΤΕΩΡΩΝ ΣΕΡΑΦΕΙΜ
† ὁ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ & ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
† ὁ ΜΑΝΤΙΝΕΙΑΣ & ΚΥΝΟΥΡΙΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
† ὁ ΓΟΥΜΕΝΙΣΣΗΣ ΑΞΙΟΥΠΟΛΕΩΣ & ΠΟΛΥΚΑΣΤΡΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
† ὁ ΔΡΥΪΝΟΥΠΟΛΕΩΣ, ΠΩΓΩΝ. & ΚΟΝΙΤΣΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
† ὁ ΞΑΝΘΗΣ & ΠΕΡΙΘΕΩΡΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ
† ὁ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ & ΑΓΙΟΥ ΒΛΑΣΙΟΥ ΙΕΡΟΘΕΟΣ
† ὁ ΣΑΜΟΥ & ΙΚΑΡΙΑΣ ΕΥΣΕΒΙΟΣ
† ὁ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ
† ὁ ΓΥΘΕΙΟΥ & ΟΙΤΥΛΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
† ὁ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ & ΑΛΜΥΡΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΣ
† ὁ ΘΕΣΣΑΛΙΩΤΙΔΟΣ & ΦΑΝΟΡΙΟΦΕΡΣΑΛΩΝ ΚΥΡΙΛΛΟΣ
† ὁ ΑΡΤΗΣ ΙΓΝΑΤΙΟΣ
† ὁ ΦΛΩΡΙΝΗΣ, ΠΡΕΣΠΩΝ & ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ
† ὁ ΥΔΡΑΣ ΣΠΕΤΣΩΝ & ΑΙΓΙΝΗΣ ΕΦΡΑΙΜ
† ὁ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ
† ὁ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΣΥΜΕΩΝ
† ὁ ΕΔΕΣΣΗΣ ΠΕΛΛΗΣ & ΑΛΜΩΠΙΑΣ ΙΩΗΛ
† ὁ ΘΗΡΑΣ ΑΜΟΡΓΟΥ & ΝΗΣΩΝ ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ
† ὁ ΠΑΤΡΩΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
† ὁ ΚΥΘΗΡΩΝ ΣΕΡΑΦΕΙΜ
† ὁ ΑΙΤΩΛΙΑΣ & ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΚΟΣΜΑΣ
† ὁ ΣΙΣΑΝΙΟΥ & ΣΙΑΤΙΣΤΗΣ ΠΑΥΛΟΣ
† ὁ ΓΟΡΤΥΝΟΣ & ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ ΙΕΡΕΜΙΑΣ
† ὁ ΘΗΒΩΝ & ΛΕΒΑΔΕΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
† ὁ ΠΑΡΟΝΑΞΙΑΣ ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΣ

Πηγή: http://www.romfea.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=2247&Itemid=2

ΙΙ) Φωτογραφικό υλικό

ceb5ceb9cebacf8ccebdceb10022

ceb5ceb9cebacf8ccebdceb10001

ceb5ceb9cebacf8ccebdceb10011ceb5ceb9cebacf8ccebdceb1003

ceb5ceb9cebacf8ccebdceb1005


ceb5ceb9cebacf8ccebdceb1007


ceb5ceb9cebacf8ccebdceb1012

ceb5ceb9cebacf8ccebdceb1013


ceb5ceb9cebacf8ccebdceb1016

ceb5ceb9cebacf8ccebdceb1018

Σημείωση: Οι φωτογραφίες είναι εντελώς ερασιτεχνικές, αφού τραβήχτηκαν από κινητό και χωρίς φλας…

Advertisements

18 Σχόλια

  1. To κακό είναι πως αυτή η ανήθικη πράξη της πλειοψηφίας της ΔΙΣ χρεώνονται στο σύνολο των Μητροπολιτών.
    Ο Λαρίσης όντως πιάστηκε αδιάβαστος.

  2. @ phlou…flis

    Ας ελπίσουμε ότι απόφαση των «6,5» θα ανατραπεί σε έκτακτη σύγκλιση της Ιεραρχίας σύντομα….

    ΥΓ. Αγαπητοί φίλοι, Το σβήσιμο των προηγούμενων 9 άρθρων έγινε από λάθος διαχείρηση. Θα αναρτηθούν έστω και δια της πλαγίας οδού σύντομα, μαζί με τα σχόλιά σας.
    Ζητώ συγγνώμη.

  3. Α ρε Μανιταρι

    πεθυμησα κανενα αντρικο μοναστηρι σε κανενα βουνο, καμμια ακολουθια στην ησυχια. Οπως και να το κανουμε καμμια σχεση τα αντρικα με τα γυναικεια μοναστηρια και σε ολη τη Νοτια Ελλαδα (αλλα και εκτος Αγιου Ορους γενικοτερα) ελαχιστα πληρουν τις… προδιαγραφες.

  4. @ Theoprovlitos

    Αντε ντε ……. Κουνήσου!

  5. Δε νομίζω ότι ο Λαρίσης ήταν αδιάβαστος.
    Ήξερε πολυ καλά τι έκανε αλλά για να αποφύγει την όλη κατακραυγή δήθεν έσφαλε.
    Η Λάρισα ξέρει.

  6. Άλλη μια φορά, η πλειοψηφία των «εκκλησιαστικών ταγών» (χα χα χα χα με την ψυχή μου) , αποδείχτηκαν εκτός από λαδιάρηδες και κρετίνοι: Δεν περίμεναν τουλάχιστον την τελεσίδικη απόφαση του Άρειου Πάγου για τον Παντελεήμονα.. Και να που σε μια βδομάδα βγήκε η απόφαση και δεν τους αρέσει καθόλου…
    Να πω βέβαια ότι δεν μου αρέσουν και οι μεσίστιες σημαίες και άλλες υπερβολές από πλευρές που στο πινγκ πόνγκ των κατηγοριών πριν 2 χρόνια είχαν και αυτές τα φάουλ τους, αλλά η μεγάλη μπόχα άλλων τα κάλυψε…
    Ο Αρχιεπίσκοπος, που όντως φαίνεται σοβαρός, πρέπει να δυσκολεύεται πολύ να συντονίζει μια ορχήστρα με σκουριασμένα όργανα και φάλτσους τενόρους…
    Ας επιχειρήσει αυτός λοιπόν από την κορυφή να ξεκινήσει τις αλλαγές.
    Να σταματήσει ο εκκλησιαστικός θεσμός να λειτουργεί ως οικογενειακή επιχείρηση από τους «πνευματικούς πατέρες» στα «πνευματικά παιδιά» (αρχιμανδριτισμός) και να αποδοθεί στον έλεγχο του λαού του Θεού, καταρχήν και άμεσα για τον κοινωνικό και οικονομικό τομέα.
    Δείτε και την άλλη ιστορία του Πανοραμίξ, με το εκχερσωμένο δάσος. Αν υπήρχε πιεστικά αυτή η ανάγκη και γινόταν μια διαβούλευση ανάμεσα στο εκλεγμένο μητροπολιτικό συμβούλιο για τα κοινωνικά ζητήματα και στα αντίσοιχα επαρχιακά, ίσως να είχαν βρεθεί αλλού οικόπεδα και να μη γινόταν υπόγειες χριστιανοψηφοθηρικές συνεννοήσεις

  7. Θα επαναλάβω: Δεν φταίει μόνο ο ένας, οι λιγότεροι ή οι περισσότεροι. Κι ούτε θεραπεύεται η κατάσταση με την επιστολή των «27». Ή των οσωνδήποτε.
    Οι οποιεσδήποτε αποσπασματικές ενέργειες και τα πάσης φύσεως ημίμετρα είναι γιατροσόφια, που δεν θεραπεύουν, αλλά απλά αποκοιμίζουν, μέχρι το επόμενο πριστατικό.
    Είναι απαραίτητη η εκκλησιαστικοποίηση τη Εκκλησίας. Γιατί Εκκλησία δεν είναι η ολιγαρχία των δεσποτάδων, αλλά το σύνολο του κλήρου και του λαού.
    Ας θυμηθούμε την παραβολή του Παύλου, σχετικά με την αλληλοβοήθεια των μελών του σώματος.
    Το καθεστώς της δεσποτοκρατίας έχει παραλύσει το σώμα της Εκκλησίας. Και μάλιστα σεμια εποχή, που απαιτείται πανστρατιά. Για να αντιπαλαίσει με τη Βαβέλ της παγκοσμιοποίησης και τόσων άλλων υποχθόνιων και καταχθόνιων ρευμάτων, που διεισδύουν από παντού.
    Οι δεσποτάδες φαίνονται να να μην έχουν αίσθηση της πραγματικότητας. Και βέβαια φροντίζουν να κρατούν και το λαό στην ίδια κατάσταση υπνηλίας.
    Αλλά κι αν υπάρχουν κάποιοι, που κάτι καταλαβαίνουν, κάθε άλλο, παρά οποιαδήποτε αλλαγή θα ήθελαν. Πέρα από το ότι κανένας τους δε φαίνεται ικανός να σηκώσει στις πλάτες του ένα τέτοιο ηράκλειο έργο.
    Απαισιόδοξα; Μακάρι να υπήρχε ακτίνα αισιοδοξίας….

  8. @ παπα-Ηλίας Υφαντής

    Προσωπικά συμφωνώ απολύτως! Όμως από κάπου οφείλουμε να πιαστούμε. Επομένως προτείνω:

    α) Άμεση σύγκλιση της Ιεραρχίας εκτάκτως και πριν το Πάσχα!

    β) Αναίρεση της επαίσχυντης απόφασης των «6,5»

    γ) Συζήτηση και απόφαση σύστασης
    συνοδικής με συμμετοχή και κληρικών. μοναχών και λαϊκών και «εκκλησιοποίηση» του καταστατικού χάρτη.

    δ) Συζήτηση για τον τρόπο μετάβασης σε μη βίαιο χωρισμό Πολιτείας και Ελλαδικής Εκκλησίας και προτάσεις πλήρους διοικητικού διαχωρισμού.

  9. Αγαπητό Μανιτάρι

    Είναι σωστότερη η λέξη «εκκλησιοποίηση» απ’ τη δική μου «εκκλησιαστικοποίηση».
    Τα «α,β, δ» προτεινόμενα μπορεί και να πραγματοποιηθούν. Το «γ» δεν το βλέπω. Για τους λόγους, που προανάφερα…

  10. @ παπα-Ηλίας Υφαντής

    Πολύ πιθανό να έχεις δίκιο. Αλλά για να δούμε τι θα δείξει και η … νεκροψία….

    ΥΓ. Ευχαριστώ παπά μου για την αποδοχή της ορολογίας «εκκλησιοποίηση».

  11. τα α, β, δεν είναι τίποτα είναι απλώς αναγκαίες τυπικές διαδικασίες με βάση το σύνταγμα και τους κείμενους νόμους. Το δ, αργά ή γρήγορα θα επιβληθεί.
    Το γ. δεν μπορεί να γίνει, είναι σαν την ιστορία με τις τράπεζες, όποιος έδεσε τον γάιδαρό του δεν βάζει συνεταίρο στο μαγαζί του. Βέβαια και εμείς έκκλησιαζόμεθα αλλού πλέον..

  12. tsouknida

    1) Να ομολογήσω ότι ακόμα δεν είμαι σίγουρος για κανένα σημείο από τα .. τέσσερα…

    2) Εκκλησιαζόμεθα αλλού; Για καντο φραγκοδίφραγκα, εκτός και αν θέλεις να παίζεις μυστηριωδώς… μαζί μας!

  13. λέω ότι ανάγκες εκκλησιασμού με την πλήρη σημασία της λέξης που δεν καλύπτονται στο σημερινή τυπική ενορία καλύπτουναι αλλού για παράδειγμα στην ενορία μανιτάρι!
    Οχι δεν εννοώ αίρεση…

  14. Είστε Χριστιανοί?
    Αυτούς που ενοχλεί η Βατοπεδινή ηγεσία είναι οι ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ και μόνο. Αυτούς κυνήγησε και κατακρίνει συνέχεια. Εσύ και Μισα(λόδοξος) καραγκιόζης είστε αιρετικοί και μπορώ να σας το αποδείξω.
    Άμα είσαι μάγκας βάλε το comment

  15. @ GREECEWATCH

    Καλώς ήλθες! Ο Κύριος να σε ευλογεί….

  16. Γιατί σε ενοχλεί το Βατοπέδι?
    Δεν μπορείς να καταλάβεις τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέματα?
    Είσαι από αυτούς που πιστεύουν ότι τα μοναστήρια δεν πρέπει να έχουν περιουσία?

  17. @ GREECEWATCH

    Δεν είμαι εγώ φίλε, που δεν κατανοεί, αλλά όσοι έχουν μπερδέψει την ορθόδοξη θεολογία με τον καλβινισμό στα της οικονομίας.
    Έχω γράψει πολλά και δεν πρόκειται να τα αναπαράγω στα σχόλια. Διάβασε μόνο το παρακάτω για αρχή. Είναι αρκετό για να σου φύγει η περιέργεια πρώτου βαθμού:

    Η κτήση καί η χρήση τής εκκλησιαστικής περιουσίας

    Καλό απόγευμα.

    Δημοσιεύθηκε την Οκτωβρίου 19, 2008

  18. […] και προσκυνείται η αγία κάρα του.  (Σχετικά Εδώ, Posted on Μαρτίου 18, 2009 by manitaritoubounou). Πρόκειται για τον […]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: