• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 600,739 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    eleni στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    Οι 19+2 εκκλησιές τη… στο Η Παναγιά της Κέρτεζης ως ΜτΒ…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Φεβρουαρίου 2009
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Ιαν.   Μαρ. »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Οι νικητές των αιθέρων: αποδράσεις και προσγειώσεις

Προσγείωση σε δικαστήρια στην Ξάνθη ο νεοβατοπεδινός ηγούμενος κ. Εφραίμ (Βασίλειος Κουτσού), που με αν-ορθόδοξη κτήση και χρήση του πλούτου επιδίδεται σε μπίζνες, αντί να προσεύχεται στις σκήτες του Αγ. Όρους. Και όποιος τον καταγγέλλει βρίσκεται απέναντι στη «θεία δίκη» των κοσμικών δικαστηρίων….

Απογείωση από τις φυλακές Κορυδαλλού ο νεοέλληνας διηγούμενος κ. Β. Παλαιοκώστας αυτές τις μέρες κόλπα και κατορθώματα, που αντί για ορθόδοξο σωφρονισμό στις σκήτες των φυλακών προτίμησε το ελεύθερο οξυγόνο των ουρανών και των δασών. Και όποιος τον μέμφεται, παίρνει απάντηση με νέες εναέριες αποδράσεις.

Υστερόγραφο: Περισσότερες πληροφορίες σε ειδικές εταιρείες καταβάλλοντας τον αναγκαίο χρηματισμό.

Δείτε λεπτομέρειες:

agogh-efraim-xan8i

ΠΗΓΕΣ: http://www.zougla.gr/news.php?id=25836 και

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=988996

Advertisements

35 Σχόλια

  1. από Σωφρονιστικοί Υπάλληλοι Κ.Φ.Πατρών

    προς «Σωφρονιστικοί Υπάλληλοι Κ.Φ.Πατρών»

    ημερομηνία 24 Φεβρουάριος 2009 11:05 πμ

    θέμα Και αφού έγιναν όλα τα τραγελαφικά μάθετε και τα των Πατρών….

    απόκρυψη λεπτομερειών 11:05 πμ (4 ώρες πριν)


    Και αφού έγιναν όλα τα τραγελαφικά μάθετε και τα των Πατρών,

    η Τοπική Διεύθυνση της Φυλακής Πατρών (Διευθυντής και Αρχιφύλακας) τοποθέτησε στα μεροκάματα τον αδελφό του Παλαιοκώστα και συγκεκριμένα στο συνεργείο-μηχανουργείο της Φυλακής, με αποτέλεσμα να κινείται σε όλους τους χώρους της Φυλακής και να έχει πρόσβαση σε σιδηρικά και εργαλεία.

    Την επομένη της εναέριας απόδρασης από τον Κορυδαλλό ο Διευθυντής της Φυλακής Πατρών «πήρε αναρρωτική άδεια» από τον εαυτό του, όπως ακριβώς είχε κάνει και το βράδυ της Πρωτοχρονιάς στην αλλαγή του χρόνου.

    Τότε και ενώ είχε δοθεί η πληροφορία από την Αστυνομία ότι θα γίνουν επεισόδια από αντιεξουσιαστές. Περίπου 100 αντιεξουσιαστές μαζεύτηκαν έξω από την φυλακή πετώντας φωτοβολίδες, βεγγαλικά και με ντουντούκες φώναζαν συνθήματα. Ο κίνδυνος για πυρκαγιά φυσικά ήταν μεγάλος.

    ΑΥΤΟΣ που η Πολιτεία έβαλε ως υπεύθυνο για τις ζωές τόσων κρατουμένων γιόρταζε την Πρωτοχρονιά μακριά απο την υπηρεσία

    (αποδεικνύεται και από το βιβλίο υπηρεσίας).

    Την ίδια στιγμή οι εργαζόμενοι εδώ και 4 μήνες δουλεύουν νύκτα χωρίς ρεπό και δεν πληρώνονται.

  2. Οι καρποί του Αγίου Πνεύματος γίνονται ορατοί στις βιολογικές αισθήσεις μέσω των πράξεών μας.
    Αν συγκρίνω μεταξύ Παλαιοκώστα και Εφραίμ, συγχωρήστε με, αλλά συμπαθώ περισσότερο τον πρώτο.
    Που ναι μεν είναι λαμόγιο, αλλά όχι υποκριτής.
    Που ναι μεν είναι παράνομος, αλλά όχι Θεομπαίχτης. Που ναι μεν είναι αμαρτωλός, αλλά οι πράξεις του δεν γίνονται αιτία να κατηγορηθεί ο Χριστός.
    Προσευχηθείτε ο Θεός να με ελεήσει αν κάνω λάθος…

  3. @ Evagelos

    Καλώς τον μετά από αγρανάπαυση. Έχω την εντύπωση πως φαίνεται να έχεις δίκιο….

    Καλή μας Σαρακοστή.

  4. Αρα αμα εισαι «μεγαλος» στην Ελλαδα, ανεξαρτητως σε ποιο τομεα (στη πολιτκη, στην εκκλησια, στο ποδοσφαιρο, στο εγκλημα), θα εισαι σεβαστος και ολοι γυρω σου θα υποκλινονται.

    Δεν εχει σημασια σε ποιο τομεα θα εισαι «μεγαλος». Οπου και σε οποιο τομεα, αρκει να εχεις βγει στον αφρο, ολοι γυρω σου θα υποκλινονται. Αλλοι απο φοβο, αλλοι απο σεβασμο, αλλοι απο θαυμασμο, αλλοι γιατι δεν ξερουν ποσο μεγαλος εισαι, παντως ολοι θα σκυψουν να βοηθησουν.

    Οπως τον Παλιοκωστα (οχι Παλαιοκωστα). Εγω δεν νομιζω οτι ολοι και παντου, Πατρα, Αθηνα, διευθυντες, φυλακες κλπ τρεχανε να τον βοηθησουν. Αυτο θελει πολυ οργανωση και συντονισμο. Αλλα το ονομα, ο «μεγαλος ειναι εδω», αυτο λειτουργει.

    Ενω αν εισαι μικρος, θα σε αγνοησουν, σαν ανικανο, σαν τιποτα. Οπως τουε φυλακες και τους μισθους τους. Αστους αυτους, να παρουν οταν βγουν κανα δυο-τρεις βδομαδες στους δρομους. Αυτη ειναι η αντιμετωπιση.

    Αιτιες γι’αυτο?

    Δυο.

    Πρωτον, το DNA. Το DNA μας εμαθε να σκυβει για 400 χρονια. Δεν ειμαι και κανενας τελειος ιστορικος, αλλα δεν θυμαμαι κανενας αλλος λαος να εχει μεινει τοσο πολυ υποδουλος σε αλλον. Αλλοι 40, αλλοι 60 χρονια, αλλα 400 ολοκληρα χρονια? Κανενας. Και κανουμε το παλληκαρα και οτι δεν συμβαινει και τιποτα.

    Δευετρον, η φυση της Δημοκρατιας μας. Σας τα ειπα και σε αλλο αρθρο με τους Ισραηλινους στη Γαζα. Εμεις λεμε «κυριαρχος ειναι ο Λαος». Δημοκρατια του Λαου. Αλλοι εξω λενε «κυριαρχος ειναι ο Νομος». Δημοκρατια του Νομου.

    Οσο ο Λαος ειναι κυριαρχος ολα θα γινονται μπαχαλο. Ο Πλατωνας αυτη τη Δημοκρατια την ειχε 4η πριν το τελος. Πεμπτη και τελευταια ηταν η τυρανια.

    Γιατι? Γιατι, αν ο Λαος ειναι κυριαρχος, οταν δεν θελει ενα νομο, θα βγει, θα απεργησει, θα τα σπασει, θα το αλλαξει. Θα εισακουστει, δεν τον κλεινεις φυλακη τον αλλον. Αλλα αν ο Νομος ειναι ο κυριαρχος, τοτε οταν ο αλλος βγει να τα σπασει, θα τον κλεισεις φυλακη.

    Τωρα τι δουλια εχουν αυτα με τον Παλιοκωστα? Εχουν και παραεχουν!!

    Ειπαμε, στην Λαικη Κυριαρχια, αν ο Λαος φωναξει (σπασει) τοτε θα εισακουστει. Στη Κυριαρχια του Νομου, θα κυριαρχησει ο Νομος και θα μπει φυλακη.

    Στη Λαικη Κυριαρχια, αν εγω καταστρατηγησω το Νομο και βγω στον αφρο θα ειμαι «μεγαλος». Στην κυριαρχια του Νομου θα μπω φυλακη γιατι καταστρατηγησα το Νομο. Δεν θα ειμαι «μεγαλος» θα ειμαι «αλητης».

    Στη Λαικη Κυριαχια, ειναι το ατομο που παιζει το ρολο, οχι ο Νομος. Αρα αν εγω εγινα «μεγαλος», ειμαι αξιοσεβαστος, τα καταφερα, ολοι με υπηρετουν, δεν μας νοιαζει πως εγινα γιατι ο Νομος ειναι δευτερευουσας σημαντικοτητας. Στη Κυριαρχια του Νομου, ο Νομος ειναι «μεγαλος» και δεν εχει σημασια αν εγω τα καταφερα, δεν μου δινουν και τοση σημασια, αλλα ψαχνουν να βρουν πως εγινα, πως τα καταφερα. Και εκει πεφτει ο πελεκυς.

    Στην Λαικη κυριαρχια, ο Λαος και τα μελη του (τα ατομα) ειναι το κεντρικο, κυριαρχο κομματι. Στην Κυριαρχια του Νομου ειναι ο Νομος, ενω ο ανθρωπος δεν ειναι σημαντικος, ειναι υπηρετης. Αρα, στη Λαικη Κυριαρχια αποδιδονται τιμες στο ατομο χωρις πολλες πολλες διαδικασιες. Επιδυναμωνεται το ατομο ενω την ιδια στιγμη αποδυναμωνεται ο Νομος. Το ατομο θα γινει αποδεκτο (επιδυναμωνεται) χωρις πολλες πολλες
    διαδικασιες (αποδυναμωνεται ο Νομος).

    Ολο αυτο το πλεγμα βρισκεται τοσο καλα ριζωμενο και θεωρειται τοσο αυταποδεικτα φυσικο, που ουτε καν συζητειται ή τιθεται υπο ερωτηση.

    Εχει τις ριζες του στην Τουρκοκρατια, καθιερωθηκε σαν πραξη σε ολα αυτα τα 400 χρονια, και συνεχιστηκε μετα την απελευθερωση σαν «αυτο ειμαστε σαν Ελληνες».

    Γι’αυτο ενω βλεπετε οτι ολοι μιλανε για νομο, οτι ολοι προσπαθουν να βρουν τη λυση, οτι ολοι παραπονουνται δεν γινεται τιποτα. Διερωτηθειτε γιατι.

    Ο Νομος μπορει να υπαρχει και οταν μιλαμε, ολοι συμφωνουμε οτι πρεπει να επιβληθει. Ολοι ζηταμε ταξη και νομιμοτητα.

    Αλλα οταν βγαινουμε στο δρομο, στη πραξη, εξω απο το δωματιο που συζητουσαμε, το DNA μας μας παρορμει σε πραξεις κατα τη φυση του.
    Παραδειγμα, αν χθες λεγαμε οτι ο Νομος ειναι ανωτερος απο του καθενος τα τερτιπια, μπορει την επομενη να περναμε εξω απο τη ταδε γκαλερι οπου ειναι επιτιμος καλεσμενος ο Παλιοκωστας που τωρα ας πουμε απο νονος της νυχτας εχει κανει με τα λεφτα ξενοδοχεια και εχει εξελιχθει σε μεγαλοεπιχειρηματια. Ποσοι θα σταματησουν να τον δουν; Ολοι.

    Γνωστα τετια φαινομενα. Στο υποσυνειδητο μας καθε καταφερτζης ειναι ηρωας γιατι ολοι θεωρουμαι οτι το να μπορεσεις να ξεφυγεις απο τις επιπονες διαδικασιες ειναι μαγκια, ειναι ελευθερια. Οι διαδικασιες λεγονται Νομος, η υπεκφυγη τους λεγεται ελευθερια, μαγκια, «τα καταφερε».

    Οποιος υπακουει στι διαδικασιες λεγεται «κουταβι», σκλαβος του συστηματος.

    Τι σας λενε οι δυο αυτες εικονες? Τουρκοκρατια λενε σε μενα. Σε σας?

    Πως θα αλλαξει αυτο? Μονο αν βγει απο το Συνταγμα οτι «Κυριαρχος ειναι ο Λαος». Απο κει θα ξεκινησει η αλλαγη στη ψυχολογια του πολιτη μια που δεν μπορουμε να παμε πισω στη Τουρκοκρατια να τα αλλαξουμε, ετσι?

    Πεστε ευθεως στο Λαο οτι δεν ειναι κυριαρχος και δεν θα κανει οτι θελει. Αν σας αφησουν τα συνδικατα.

  5. @ΜτΒ

    Καλή Σαρακοστή, με χαρμολύπη στομάχου, αλλά και… αδένων… 😉

  6. Πρέπει να λένε κι ένα ευχαρσιτώ στον Παλαιοκώστα. Τους έδειξε πόσο μπάχαλο είναι με κόστος την απόδραση ενός μόνο φονιά.
    Με τέτοιο μπάχαλο θα μπορούσαμε να έχουμε εκατόμβες!

  7. @ tsouknida

    είσαι σίγουρος ότι είναι φονιάς; Δεν θυμάμαι…

  8. @sotiris, θέτεις το δίλημμα, Λαϊκή Κυριαρχία ή Κυριαρχία Νόμου; και τάσεσαι αναφανδόν εναντίον του καθεστώτος επειδή τα συμπτώματα εχουν επεκταθεί υπερβολικά.
    Πάντως η ιστορία έχει την ακολουθία της και η συντόμεψη απαιτεί ειρηνική διαβούλευση και διαλεκτική διαπραγμάτευση, δεδομένου ότι το καθεστώς που διάγουμε είναι μικτό το δίχως άλλο και σκέτο Κράτος Νόμου αφενός είναι ανέφικτο αφετέρου άγνωστο και παρακινδυνευμένο.
    Πάντως το Κράτος Νόμου αρχίζει να κάνει την εμφάνιση του και φυσικά έχει Ευρωπαϊκή μορφή.
    Ενας Θεός ξέρει άν μπορεί να ισοροπήσει με τη τρέχουσα Λαίκή Κυριαρχία.

  9. Νομίζω ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο περίπλοκα. Τουλάχιστο θεωρητικά.
    Είναι προφανές ότι και στη μιά (του Νόμου) και στην άλλη(των Μεγάλων) περίπτωση, αυτό, που κυριαρχεί, είναι το Άδικο και αυτό, που απουσιάζει είναι το Δίκιο.
    Κι αυτό, που χρειάζεται δεν είναι η επιστροφή σε κάποια τουρκοκρατία, αλλά το πέρασμα από τη σημερινή αδικο-κρατία σε μια δικαιοκρατία. Ή, για να το πούμε κάπως διαφορετικά σε μια Ευαγγέλιο-κρατία.
    Γιατί,μέχρι σήμερα, ά-Χριστοι, αντίχριστοι και οι, λεγόμενοι, χριστιανοί ζούμε όλοι συλλήβδην στην προϊστορία του Χριστιανισμού.
    Βέβαια τίποτε δεν γίνεται από τη μια στιγμή ως την άλλη. Αλλά, τουλάχιστο, να υπάρχει ένας κάποιος σωστός προσανατολισμός. Ποτ σήμερα δεν υπάρχει πουθενά. Με πρώτη και καλύτερη τη δεσποτοκρατία. Και, όπως φαίνεται, εσχάτως, και την ηγουμενο-κρατία…

    Και γι κάποια, ενδεχομένως, συνειδητοποίηση του προβλήματος, ας μου επιτραπεί να επισυνάψω εδώ μια «ανοιχτή επιστολή» μου προς τους Βουλυτές. Και, αν θέλετε, συζητάμε και παραπέρα το θέμα:

    η δυσοσμία της δυσνομίας…

    Ανοιχτή επιστολή προς τους κ.κ. Βουλευτές

    Κύριοι Βουλευτές

    Σας ακούμε συχνά να κάνετε λόγο περί ευνομίας. Και, όπως φαίνεται, δεν πολυκαταλαβαίνετε για ποιο πράγμα μιλάτε. Ή τουλάχιστο πιστεύετε ότι ο λαός, που σας ακούει, δεν καταλαβαίνει…
    Γιατί και κάποιος πρώην υπουργός ισχυρίστηκε ότι δεν είχε καταλάβει ότι το νόμιμο δεν είναι πάντοτε ηθικό. Ή μάλλον πιο σωστά, κατά τη γνώμη μου, ότι η νομιμότητα φαίνεται να έχει πολύ μικρή σχέση με τη δικαιοσύνη…
    Γιατί οι νόμοι, ως γνωστόν, είναι κατασκευάσματα της εκάστοτε άρχουσας τάξης. Και αποσκοπούν στη συστηματική αφαίμαξη του λαού και την αποθησαύριση πλούτου απ’ την οικονομική ολιγαρχία. Πράγμα, που συνέβαινε με τους βασιλιάδες και τους τσιφλικάδες άλλοτε. Και, όπως η πραγματικότητα φωνάζει, συμβαίνει και με το παραπάνω μάλιστα και τώρα με τους βουλευτάδες.
    Που σημαίνει πως, όταν κάνετε λόγο περί ευνομίας, δεν εννοείτε-σύμφωνα με το νόημα της λέξεως- κάποια νομιμότητα, η οποία θα είναι σύμφωνη με τη δικαιοσύνη. Αλλά μάλλον το αντίθετο. Την επιβολή της τερατώδους και ληστρικής αδικίας με τους μηχανισμούς της αυθαίρετης και καταχρηστικής-συχνά- εξουσίας.
    Και αυτό βέβαια δεν χρειάζεται μεγάλη φιλοσοφία, προκειμένου να αποδειχθεί. Αφού η καθημερινή πραγματικότητα, με μύριες γλώσσες, το φωνάζει. Παρά τους απατηλούς και κούφιους περί κοινωνικής, προς τους οικονομικά ασθενέστερους, ευαισθησίας παπαγαλισμούς σας.
    Αλλά υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις τόσο εξοργιστικής αδικίας και απληστίας, που ξεπερνούν και τα όρια και της πλέον νοσηρής φαντασίας. Και δεν εννοούμε μόνο τη δική σας και των δικαστικών λειτουργών προνομιακή μισθοδοσία, με τις προκλητικές αυξήσεις και τα δυσεξαρίθμητα καθυστερούμενα, που εισπράττετε πολύ συχνότερα απ’ όσο στο λαό προσφέρετε τα όποια ψίχουλα.
    Εννοούμε τις περιπτώσεις κάποιων χρυσοκανθάρων, που παίρνουν τερατώδεις μισθούς και μπόνους. Και μάλιστα, όπως λέγεται, για επιζήμιες συχνά υπηρεσίες, που προσφέρουν κάποιοι. Ιδιαίτερα σε βάρος του λαού. Που τον ξεζουμίζουν και τον σπρώχνουν στην έσχατη ένδεια και απελπισία! Γεγονός, που αποδεικνύει ότι, όχι μόνο δικαιοσύνη δεν υπάρχει, αλλά ούτε ίχνος στοιχειώδους αιδούς.
    Ή μήπως, για να αναφέρω ένα παράδειγμα, ( όπως δημοσιεύεται στο μπλογκ SOTSOT36 του Intrnet) δεν είναι αναισθησία και αδιαντροπιά του χειρίστου είδους το να παίρνει κάποιος, με τα σημερινά δεδομένα, 50 000 ευρώ το μήνα; Που σημαίνει,(σύμφωνα με την ανάλυση του προαναφερόμενου μπλογκ) ότι παίρνει 2350 ευρώ την ημέρα και αντίστοιχα 100 χιλιάδες δρχ. την ώρα! Όταν υπάρχουν άνθρωποι, που το μηνιαίο τους εισόδημα αντιστοιχεί στο 1/7 του ημερομισθίου των χρυσοκανθάρων αυτών! Και, όταν χιλιάδες νέων μαραζώνουν στην ανεργία και βιώνουν την απόγνωση!…
    Ποιοι έχουν φιλοτεχνήσει την κουκούλα του ληστρικού αυτού καθεστώτος, που εκτρέφει την καλπάζουσα και κραυγάζουσα αυτή αθλιότητα; Δεν είναι οι βουλευτές; Και μάλιστα η πλειοψηφία τους, που ψηφίζει τα εκάστοτε νομοσχέδια! Που στα τελευταία πενήντα και πλέον χρόνια είναι σαρξ εκ της σαρκός των συμπληγάδων του εναλλασσόμενου και αλληλοσυμπληρούμενου δικομματισμού! Ο οποίος κάθε φορά κάνει τα έσχατα του ελληνικού λαού χείρονα των πρώτων!…
    Και, αν το σκότος της δύσοσμης και δύσνομης αυτής νομιμότητας-όπως θα ’λεγε κι ο Χριστός- είναι τόσο και τέτοιο, μπορεί ο καθένας να φαντασθεί πόσο σκοτεινότερο είναι το σκοτάδι της παρανομίας. Η οποία όμως συγκαλύπτεται επιμελώς. Αλλά και, αν συμβεί να αποκαλυφθεί, υπάρχει και εδώ η προνομιακή κουκούλα της ασυλίας. Για βουλευτές και υπουργούς. Όταν φτωχοί άνθρωποι, για ασήμαντες αφορμές, καταδικάζονται, χωρίς οίκτο και έλεος…
    Έτσι ώστε η τωρινή πολιτική πραγματικότητα να μοιάζει με την «Κόλαση» του Δάντη, που στην είσοδό της προειδοποιούσε τους νεοεισερχόμενους ότι οι φιλοξενούμενοι στα ανοικτίρμονα σπλάχνα της, θα έπρεπε να εγκαταλείψουν κάθε ελπίδα…

    παπα-Ηλίας

  10. @ Sotiris

    Κατ’ αρχάς εκτός από τις μορφές «Λαϊκής Κυριαρχίας» και το «Νόμο» υφίστανται ακόμα άλλοι δύο Πυλώνες, κατά τη ταπεινή γνώμη μου. Τομ ένα τον έθεσε ευθέως ο π. Ηλίας Υφαντής: Το «δίκιο»! Τον δεύτερο τον έθεσε πλαγίως: Η κουλτούρα, πολιτισμός, το όραμα ζωής και το Ευαγγέλιο.
    Εάν αφήσουμε τους άλλους δύο Πυλώνες εκτός τότε ούτε ο «Νόμος» θα μας σώσει (αντίθετα θα αυξήσει την τυραννία τύπου Ε.Ε.), ούτε η νόθα «Λαϊκή Κυριαρχία», αφού δεν είναι άμεση, αλλά εμμέσως έμμεση δια αντιπροσώπων.

    @ airgood

    Καλώς ήλθες. Συμφωνώ με τις σκέψεις σου και τη διαλεκτική που θέτεις, με την προϋπόθεση της συμμετοχής και των άλλων δύο Πυλώνων.

    @ παπα-Ηλίας Υφαντής

    Πολύ ορθά έθεσες το ζήτημα του δίκιου. Αντί όμως να θέτουμε το «Ευαγγέλιο» δίκην «Νόμου», κάτι ως «Χριστιανική Δημοκρατία», καλύτερα είναι να θέσουμε το ζήτημα του Πολιτισμού ως τέταρτου Πυλώνα, όπου η όποιου επιπέδου προσωπική και συλλογική βίωση του «ευαγγελικού» μηνύματος θα συνεισφέρει.

    Επομένως θεωρώ ότι χωρίς κατάλληλο πολιτισμό, άμεση δημοκρατία, δίκιο και νόμο που να στηρίζεται στα προηγούμενα, άρα και να μπορεί να μην είναι απρόσωπος και τυφλός, λύση δεν βλέπω.

    Θα γελάμε μόνο με τον «Παλαιοκώστα» και θα κλαίμε με τον «Εφραίμ»….

  11. Άρον άρον σταύρωσον αυτόν. Που είναι και των ημερών…

  12. @ Cacofonix

    Άρον άρον κουκούλοστον κι’ αυτόν (θεολογικά λέω, όχι προσωπικά – γιατί δεν με ενδιαφέρει καθόλου σχεδόν αυτό)….
    Όχι βέβαια κι αν κουκουλωθεί στις αμβλυμένες από θεολογικά κριτήρια συνειδήσεις, θα αποφευχθεί το φαινόμενο της προεπαναστατικής Ρωσίας.
    «Τι έχουν τα έρ’μα και ψοφάνε»….
    Ευτυχώς που η ιστορία δεν ταξιδεύει ευθύγραμμα…

  13. @ΜτΒ

    Πολιτισμού;
    Μπορεί να υπάρξει υγιής, άρα αποτελεσματικός πολιτισμός, χωρίς το Ευαγγέλιο;
    Μπορεί να υπάρξει πολιτισμός χωρίς την αλλοίωση της ψυχής, λιγότερο ή περισσότερο στον καθένα, από τον ίδιο τον Χριστό;
    Μα οι ανθρώπινοι «πολιτισμοί» και τα ανθρώπινα πολιτικά συστήματα, με στόχο, δήθεν, την ευημερία του ανθρώπου επί της γης, μας έχουν οδηγήσει στο σημερινό μας χάλι!
    Στην προϊστορία του Χριστιαισμού, όπως αναφέρεται πιο πάνω.
    Μήπως ένας πρέπει να είναι ο ακρογωνιαίος λίθος, ο πυλώνας ή όπως θες πες το;
    Που δεν είναι άλλος από τον Ενσαρκωθέντα, Σταυρωθέντα και Αναστάντα Θεό, τον Χριστό;
    Μήπως όλα τ’ άλλα είναι δικαιολογίες προκειμένου και αυτήν τη ζωή να χαιρόμαστε και τη βάση στην άλλη να πάρουμε;
    Αλλά πού το ξέρουμε πώς θα πάρουμε τη βάση;
    Εμείς είμαστε οι βαθμολογητές;..

  14. @ Evagelos

    …Μάλλον δεν κατάλαβες, αλλά δεν πειράζει. Ο καθένας καταθέτει ό, τι έχει, ό,τι είναι, ό,τι γίνεται…. «Ουκ αν λαβεις παρά του μη έχοντος». Αν και σ αυτά διαφωνείς, έ τότε παραμονεύει στη άκρη η «κοσμική θεοκρατία»…

  15. δεν μιλώ για τον Παλαιοκώστα ο Ριτζάι, όμως έχει δικαστεί για φόνο.

  16. @ tsouknida

    Καλώς, αλλά και … «έτερον, εκάτερον».

  17. Ε, δεν ισχυρίστηκα ότι είμαι και ευφυία!
    Κατά την ταπεινή μου άποψη, ωστόσο, όροι όπως «κοσμική θεοκρατία» ή «χριστιανική δημοκρατία» είναι κοσμικοί, τους οποίους κάποιοι χρησιμοποίησαν, όπως και πολλούς άλλους, προκειμένου να ποδηγετήσουν τους λαούς, αλλάζοντας, απλώς, προσωπείο.
    Προσωπικά, αφού σε θέλγουν οι όροι, θα προτιμούσα τον όρο «εν Χριστώ ζωή», κατά τη δύναμη του καθενός, ως την πιο σίγουρη λύση απ’ όλες και για όλα.
    Με τη διαφορά ότι αυτή η ζωή δεν ξεκινά με επανάσταση εναντίον οποιουδήποτε κατεστημένου γύρω μας, αλλά πρώτα του κατεστημένου μέσα μας. Ώστε να βρούμε τον ορθό τρόπο, αν χρειαστεί, να πολεμήσουμε και το κατεστημένο γύρω μας.
    Όλα τα άλλα νομίζω ότι αποτελούν προφάσεις εν αμαρτίαις όλων μας ανεξαιρέτως.
    Δικαιολογίες, προκειμένου να μην μας ελέγχει η συνείδησή μας για την άκρατη κοσμικότητά μας και για την υπέρ το δέον πίστη στις προσωπικές μας «δυνάμεις», τις οποίες, λιγότερο ή περισσότερο, έχουμε θεοποιήσει.
    Όπως, όμως, είπε ο Κύριος, «Ουδείς δύναται δυσί κυρίοις δουλεύειν. ή γαρ τον ένα μισήσει και τον έτερον αγαπήσει, ή ενός ανθέξεται και του ετέρου καταφρονήσει. ου δύνασθε Θεώ δουλεύειν και μαμωνά»…

  18. Έχει ειπωθεί ότι ψυχή του πολιτισμού είναι ο πολιτισμός της ψυχής. Και-κατά την ταπεινή μου γνώμη-πολιτισμός της ψυχής σημαίνει-κατά κύριο λόγο- Ευαγγέλιο.
    Σήμερα ανάμεσα στο Ευαγγέλιο αφ’ ενός και την πολιτική και τη νομιμότητά της αφετέρου υπάρχει χάσμα μέγα. Οι δε-λεγόμενοι- χριστιανοί πολιτεύονται με έναν τρόπο σχιζοφρενικό:
    Στη συντριπτική πλειονότητα τους διαπιστώνεται μετωπική σύγκρουση ανάμεσα στη χριστιανική τους ιδιότητα και την πολιτική τους συμπεριφορά και ταυτότητα:
    Από το ένα μέρος γνοιάζονται για την ψυχούλα τους και τον παράδεισο, αλλά από το άλλο, με τις προσωπικές και τις πολιτικές τους επιλογές, χτίζουν την πλέον εφιαλτική κόλαση, σε βάρος των συνανθρώπων τους.
    Σχετικά ιδιαίτερα με την πολιτική έχει εφευρεθεί η καραμέλα ότι η Εκκλησία και το Ευαγγέλιο δεν πρέπει να έχουν καμιά σχέση μαζί της. Γιατί το χριστιανικό πολίτευμα αφορά- δήθεν- μόνο την αιώνια και όχι την επίγεια ζωή.
    Και ξεχνούμε ότι η Εκκλησία είναι «καθολική» και το Ευαγγέλιο ωσαύτως. Που σημαίνει, συν τοις άλλοις, ότι αγκαλιάζει το συνολικό άνθρωπο, από την επίγεια, μέχρι και την αιώνιά του διάσταση.
    Με όλα του τα προβλήματα. Από τα πλέον υλικά ως τα πλέον πνευματικά. Δεδομένου ότι αυτή και η άλλη ζωή είναι μια αλληλένδετη συνέχεια, που μόνο φαινομενικά διακόπτεται από το γεγονός του βιολογικού θανάτου.
    Και ότι συνεπώς αποτελεί παραλογισμό και αυταπάτη να πιστεύει κάποιος σοβαρά ότι θα κερδίσει τον παράδεισο, όταν με την πολιτική του ψήφο συμπαρατάσσεται με αυτούς, που νομοθετούν την κόλαση και τη δυστυχία των συνανθρώπων του.

  19. @παπα-Ηλίας Υφαντής

    Εύγε, πάτερ μου.
    Δεν νοείται για τον Ορθόδοξο χριστιανό σκέψη ή ενέργεια αντίθετη με όσα διδάσκει το Ευαγγέλιο και θεόπνευστα ερμηνεύουν οι Άγιοι Πατέρες.
    Και μεις, αντί να παραδεχόμαστε ταπεινά την αδυναμία μας να κάνουμε πράξη τη διδασκαλία του Χριστού και να εκλιπαρούμε τη βοήθειά Του, επιχειρούμε να την ερμηνεύσουμε κατά το δοκούν, εφευρίσκουμε, εμπνεόμενοι από τον αρχαίο όφι, πλήθος δικαιολογιών προκειμένου ν’ αναπαύουμε τις συνειδήσεις-«καουτσούκ» που διαθέτουμε ή προβαίνουμε για τους ίδιους λόγους στον μωρό «διαχωρισμό» που αναφέρατε.
    Ο Θεός να μας ελεήσει, γιατί βαδίζουμε την οδό της απωλείας…

  20. @manitaritoubounou ΠΥΛΩΝΕΣ. Το Δίκαιο και ο Πολιτισμός δεν έχουν πολύ σχέση με το Νόμο και τη Λ. Κυριαρχία διότι αυτές είναι μορφές εξουσίας και ισχύος σε συγκρότηση Κράτους.
    Απο τη μυθολογία ξέρουμε όμως ότι το Κράτος έχει αδελφές τη Βία τη Νίκη και τη Ζήλια. Αν θέλουμε τη θετική εκφορά ίσως μπορούμε να επικαλεστούμε τον Μαξ Βέμπερ για τη σχέση πνεύματος και ηθικής.

  21. @ Evagelos

    Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια: Η «εν Χριστώ ζωή» αφορά και τον βίο και την πολιτεία των χριστιανών με δύο υποσημειώσεις:

    α) Έχει στοιχεία ανέλιξης – κυρίως στο βίο «από δόξα εις δόξα», άρα συσχετίζεται με την μετατόπιση προς την ζωή του Πνεύματος με μη μετρήσιμα στοιχεία (τελώνης) και όχι μετρήσιμα (Φαρισαίος). Αυτό που έχει αξία είναι η πορεία.

    β) Στην πολιτεία, δηλαδή στις σχέσεις και τα κοινά, εμπλέκονται και άλλοι πιστοί, συχνά και πλήθος μη πιστών. Εκεί δεν μπορεί να μετατραπεί το «Ευαγγέλιο» σε σύνταγμα, αλλά μόνο σε πυξίδα και αυτή αποδεκτή με οικεία βούληση των πολλών.

    @ παπα-Ηλίας Υφαντής

    «… Και ξεχνούμε ότι η Εκκλησία είναι «καθολική» και το Ευαγγέλιο ωσαύτως. Που σημαίνει, συν τοις άλλοις, ότι αγκαλιάζει το συνολικό άνθρωπο, από την επίγεια, μέχρι και την αιώνιά του διάσταση…»

    Ναι, αλλά αυτό αφορά τους πιστούς και αυτούς κατά το βαθμό πνευματικότητάς τους. Ειδικά μάλιστα αν είναι λαϊκοί κατηχούμενοι… Κατά τα άλλα είμαστε σύμφωνοι.

    @ airgood

    Σωστά, αυτά για την εποχή της μυθολογίας και στην εποχή της παντοδυναμίας του Κράτους και του Νόμου. Προσωπικά οραματίζομαι την άμεση δημοκρατία και την εξάπλωση του δίκιου και του πολιτισμού του προσώπου, συμβατά κατά το δυνατόν – όπως προηγουμένως τόνισα – με το ευαγγελικό πνεύμα. Βεβαίως και ο Max Weber έχει αναφερθεί σ’ αυτά με το δικό του βεβαίως τρόπο. Ευχαριστώ για την υπενθύμιση.

  22. @ Enagelos:
    Όταν ψηφίζουμε τους νομοθέτες της πολλαπλής αδικίας, που σταυρώνουν τους «ελάχιστους αδελφούς» του Χριστού, ο ασπασμός των εικόνων του στις εκκλησιές θυμίζει το φίλημα του Ιούδα…
    @ Manitari:
    Και ο τελώνης με μετρήσιμα (τις αμαρτίες του και τη συναίσθηση και τη μετάνοια και τη συντριβή του γι’ αυτές) μετατοπίζεται προς τη ζωή του Πνεύματος.
    Το λάθος του φαρισαίου έγκειται στο ότι «βγάζει απ’ τη μέση» το Θεό και μετράει όχι μόνο τις «δικές» του αρετές, αλλά και κρίνει και κατακρίνει τους «αλλότριους οικέτες» και προπάντων τον τελώνη για τις δικές τους αμαρτίες. Ενώ η μετάνοια αφορά και το φαρισαίο. Και κάθε φαρισαίο. Ακόμη και τους μεγαλύτερους αγίους. Που όσο μεγαλύτεροι άγιοι είναι τόσο μεγαλύτερη συναίσθηση της αμαρτωλότητάς τους έχουν.
    Το Ευαγγέλιο δεν χρειάζεται να μετατραπεί σε σύνταγμα. Είναι το σύνταγμα, που αφορά τους χριστιανούς. Οι χριστιανοί –και ο Χριστός και οι Απόστολοι- δεν είναι απολίτικοι. Αναπόφευκτα-όπως επισημαίνει και ο Αριστοτέλης- πολιτεύονται. Κι εκείνο, που έχει σημασία είναι το πώς πολιτεύονται. Αν, δηλαδή, σέβονται ή δεν σέβονται το Ευαγγέλιο. Σε κάθε περίπτωση. Είτε μέσα σε μια χριστιανική κοινωνία είτε μεταξύ άλλων. Είτε ως βαπτισμένοι είτε ως κατηχούμενοι. Δεν εξαναγκάζουν τους άλλους. Αλλά και δεν δέχονται την αλλοτρίωση του προσώπου τους με τους οποιουσδήποτε συμβιβασμούς με το αντιευαγγελικό κατεστημένο.
    @ airgood:
    Το Ευαγγέλιο απέναντι στο Κράτος-την εξουσία δηλαδή-και τις αδελφές του βάνει τη διακονία των άλλων.

  23. @παπα-Ηλίας Υφαντής

    «Αλλά και δεν δέχονται την αλλοτρίωση του προσώπου τους με τους οποιουσδήποτε συμβιβασμούς με το αντιευαγγελικό κατεστημένο».
    Έτσι είναι.
    Ή τουλάχιστον ας μην ανάγουμε -πάντα κατά τη δύναμη του καθενός- τους όποιους συμβιβασμούς σε θεωρία και στάση ζωής, με τη δικαιολογία ότι ερχόμαστε σε επαφή και με μη χριστιανούς, επειδή έτσι όχι μόνο δεν κάνουμε πράξη το Ευαγγέλιο, αλλά διαβάλλουμε και το πνεύμα του κατά πώς συμφέρει στον καθένα.
    Ή κοσμικοί θα είμαστε ή χριστιανοί (λαϊκοί, κληρικοί του κόσμου ή μοναχοί).
    Υπενθυμίζω ξανά το λόγο του ίδιου του Χριστού μας: «Ουδείς δύναται δυσί κυρίοις δουλεύειν. ή γαρ τον ένα μισήσει και τον έτερον αγαπήσει, ή ενός ανθέξεται και του ετέρου καταφρονήσει. ου δύνασθε Θεώ δουλεύειν και μαμωνά»…

  24. @ Evagelos

    Οι πλάγιες σπόντες δεν εμπεριέχουν ευαγγελικό ήθος…, ειδικά όταν δεν θέλουμε να κατανοήσουμε το τι γράφει ο πλησίον μας…

    Κρίμα.

  25. @ΜτΒ

    Φαίνεται ότι στερούμαι της ικανότητας να εκφράσω με τον αρμόζοντα τρόπο αυτά που σκέφτομαι, με αποτέλεσμα να σκανδαλίζω ή έστω να παρεξηγούμαι.
    Κι επειδή στις πολλές μου αμαρτίες δεν θέλω να προσθέσω κι άλλες, πληγώνοντας ή προσβάλλοντας ανθρώπους εξαιτίας των όποιων αδυναμιών μου, αποσύρομαι, τουλάχιστον έως ότου συμβουλευτώ τον πνευματικό μου.
    Σε κάθε περίπτωση, συγχώρησέ με σε παρακαλώ αν σε πρόσβαλα σε κάτι. Δεν ήταν αυτή η πρόθεσή μου.
    Ο Θεός να σε ευλογεί αδελφέ μου.

  26. Και τότε οι νομομαθείς αποφάσισαν, πριν ακόμη Τον οδηγήσουν στον Πιλάτο:
    -Ένοχος, ένοχος άρχισαν να φωνάζουν και τότε ο όχλος ξεσηκώθηκε.
    -Ένοχος, ένοχος φώναζε ο όχλος.
    -Ένοχος, ένοχος που δεν τηρεί το γράμμα του νόμου. Ένοχος, ένοχος γιατί εμείς ξέρουμε το νόμο και την ψυχή Του. Κι εμείς δεν θέλουμε μάρτυρες, αλλά ξέρουμε. Ένοχος…

  27. @ Evagelos

    Όλα είναι μέσα στα πλαίσια των αδυναμιών. Όταν γίνονται με καλή πρόθεση λύνονται. Αυτό θέλω να πιστεύω. Ας κλέψουμε πράγματα από το Μεγάλο Κανόνα που καταφθάνει.

    Ανταποδίδω την ευχή σου. Οι στήλες χωρούν τόσους και τόσους. Συν-χωρούν πολύ δε περισσότερο και σένα.
    Απλά είναι καλό να προσέχουμε σχωρεμένε!

  28. @ Cacofonix

    Θλίβομαι όταν «χρησιμοποιείται» ο Ιησούς για golden boys, δηλαδή για τις δικές μας αμαρτίες…. «Ικανόν εστί» επομένως σ΄αυτό το ζήτημα.

  29. Παιδια, εγω σας θαυμαζω γιατι ειστε ακουραστοι. Και σεχταριζω τον εαυτο μου που δεν αντεχω τα πολλα πολλα, και ουτε και σας.

    Χαμενος ο airgood στην διαλεκτικη του διαπραγματευση, λεει: ‘’σκέτο Κράτος Νόμου αφενός είναι ανέφικτο αφετέρου άγνωστο και παρακινδυνευμένο’’.
    Και η Αμερικη ρε φιλε τι ειναι? Αφου το λεω εμμεσα, το εγραψα «οι αλλοι εξω …», εσυ οντουνουμ. Διαλεκτικη και πρασινα αλογα. Και δεν εισαι μονος, ολος ο κοσμος σκεφτεται ετσι. Ακου λεει δεν υπαρχει κρατος Νομου!!! Ολοι αυτοι που θαυμαζεις στο εξωτερικο, εχτω και αν δεν το ομολογεις φωναχτα, ειτε λεγεται Σουηδια, ειτε λεγεται Ελβετια, ειτε λεγεται Αμερικη, και ακομα Σιγκαπουρη αν θες, αυτα ολα ειναι κρατη Νομου, οχι Λαου. Αντε.

    Λογια, λογια, λογια. Ο πατερ λεει, λειπει το Ευαγγελιο. Καλη σς ημερα πατερ, ξυπναρουδια.

    Ο αλλος λεει, δυο πυλωνες, το δικιο και η κουλτουρα. Αμεεεε!! Πως το θες, με το ταχυδρομειο σπιτι ή θα’ρθεις να το παραλαβεις.

    Παιδια, κοφτε το. Σας ειρωνευομαι, οχι γιατι διαφωνω, αλλα για να δειξω την απεχθεια μου στο μπλα μπλα. Ολοι εχετε δικιο, και αυτος που λεει χρειαζομαστε να βσισουμε στο δικιο, και αυτος που λεει χρειαζομαστε να βασιστουμε στη κουλτουρα, και ο αλλος που λεει χρειαζομαστε Ευαγγελιο.

    Το θεμα ειαι τι μπορει να γινει πραξη, τι ειναι εφικτο? Ξυπνατε!!!

    Αν βασισεις την κοινωνια στο Ευαγγελιο ξερεις τι θα σου πουνε? Εγινες Αχμεντατζιμ, ή οπως τον λενε τον προεδρο του Ιραν, δηλ. θεοκρατικη κυβερνηση, Αγιατολλαχ.
    Και πως θα το περασεις αυτο σε πραξη, να βασισεις την κοινωνια στο Ευαγγελιο, οταν βρισκομαστε βαθια πολυ βαθια στο διαχωρισμο εκκλησιας-κρατους? Οταν περναγανε τα συστηματα αυτα οι πονηροι, η εκκλησια εβγαζε πλακατ με το 666, αντι να βγαλει ενα συστημα υπολογιστων συμβατο με το υπαρχον που να μην χρειαζετα τις τρεις γραμμουλες, που ακουνε στο ονομα 6, για να σκαναρεις τη συνταξη στη τραπεζα. (Αυτο ειναι ενα γρηγορο απλο παραδειγμα, μην αρχιστε τωρα για το 666, ετσι?). Τωρα ειναι αργα, το νερο εχει μπει στο αυλακι, ο διαχωρισμος εκκλησιας-κρατους ειναι πλεον γεγονος, και πως θα βαλεις τωρα πατερ Υφαντη την κοινωνια να βασιστει στο Ευαγγελιο χωρις να χαρακτηριστεις θεοκρατης, μουσουλμανος Σιίτης, Αγιατολλαχ κα βαλε?

    Αρα πως τα λες πατερ Υφαντη? Καλα τα λες, αλλα το ‘’ειδες την ωρα πο’φευγε’’. Αρα μπλα μπλα κανεις μπας και κερδισεις καμμια θεση στο Παραδεισο, οχι γιατι κοιτας τι μπορει να εφαρμοστει στη πραξη ωστε να σταματησουν τα σπασιματα, να λειτουργησει παραγωγικοτητα, να μην βοηθιουνται σαν ηρωες κατι Παλιοκωστες και νονοι, να μην υποχρεωνονται αριχμανδριτες σε παιδεραστεια αισχιστου τυπου, και Εφραιμηδες σε δημοσια διαπομπη.

    Τα ιδια για τους αλλους. Πως θα βασισεις ρε φιλε τη κοινωνια σε δικιο, οταν εγω σαν τραπεζικος ας πουμε πληρωνω φορο που το παιρνεις εσυ σαν επιδομα θερμανσης, ενω εγω επειδη ειμαι υψηλομισθος ποτε δεν δικαιουμαι επιδομα θερμανσης. Και ομως το πληρωνω για να το παρεις εσυ. Ακου εκει, επιδομα θερμανσης!! Ειστε καλα ρεεεε!!

    Αν ειναι δικιο να τα παιρνουν απο μενα να τα δινουν σε σενα, τοτε γιατι δεν κανουμε το ιδιο και σε μια ταξη σχολειου? Αφου εγω παιρνω 18, να μου βαλουνε 16, και να παρουν τους δυο βαθμους απο μενα να τους δωσουν σε καποιον ‘’λιγωτερο τυχερο’’ που εχει 8 ας πουμε, να το κανει 10 και να περασει τη ταξη?

    Μπαρντον? Αμα αυτο ειναι δικιο στη θερμανση, να το εφαρμοσυμε παντου, γιατι οχι?

    Και πως θα βασισεις ρε αλλε φιλε, τη κοινωνια σε κουλτουρα? Ξερεις για ποτε θα χαρακτηριστεις ρατσιστης? Μεχρι να πεις κιμινο.

    Καλα τα λετε ρε παιδια, και μπορειτε να συνεχιστε. Αντιρρηση καμμια. Μονο οταν μιλατε να θυμαστε οτι τα λετε για πνευματικο αυνανισμο, οχι για να βγει καμμια ακρη. Απλως επιδειξη κανετε ο ενας στον αλλον.

    Αν εχω αδικο, με τα τοσα που εχουν λεχθει κατι θα ειχε γινει, ετσι δεν ειναι? Για κοιταχτε γυρω σας και πεστε μου. Εγω εδω ειμαι. Μεχρι να ξαναφυγω.

  30. @ Sotiris

    Μ’ αρέσει που μας λες «παιδιά». Ε λοιπόν ως παιδιά εδώ συζητάμε και λέμε καημούς. Στην πραγματική ζωή όμως εκτιμώ πως όλοι παλεύουμε να πετύχουμε εφικτά, μέσω της κάθε ου-τοπίας μας….

    Η πλάκα είναι πως όλοι νομίζουμε ότι έχουμε … δίκιο…

  31. @ Οργισμένε Sotiri μη σιχτιρίζεις κανένα, άλλο οι επιθυμίες και άλλο η πραγματικότητα. Κράτος Νόμου και Ισχύος φυσικά και υπάρχει, Auctoritas facit legem … αλλά έχει ρίζες στη Φεουδαρχία και την Εκμηχάνιση που ευδοκίμησε στη Σουηδία μα όχι στην Ελλάδα, τη Μ. Ασία ή τη Μεσόγειο.
    Παρ’ όλα αυτά υπάρχουν τόποι, φυλές ή πληθυσμοί με πολιτισμό αυστηρότερο ιεραρχικά απο κάποιους άλλους ώστε να τους ωθεί ο ανταγωνισμός σε υποθέσεις δανεικές απο άλλους λαούς. Να σεβαστούμε τον ανταγωνισμό με πραγματικά δεδομένα διότι η Ελλάδα στηρίζεται στον μοναχικό αγώνα και όχι στην ιεραρχία.
    Σχετικά με τους βαθμούς, υπάρχει στο εξωτερικό αξιολόγηση που κάμει το 16, 20 εφόσον είναι πρώτο και ο υψηλός βαθμός δυσκολίας το μείωσε σε συνάρτηση με το Πανεπιστημιακό περιβάλλον. Αναλογικά όλοι οι βαθμοί όλων των φοιτητών της τάξης αυξάνουν σε αυτό το 20%. Δε μιλάμε ούτε γι’ αύξηση ούτε για μείωση αλλά για εναρμόνιση των φοιτητών αναλόγως του βαθμού δυσκολίας.

    Η Αμερική πριν γίνει κράτος Νόμου και Σερίφη σφυρηλατήθηκε στο αμόνι της παρανομίας και .. συνεχίζει να περνά ανάμεσα σε αυτές τις Συμπληγάδες μαζί με όλο τον κόσμο, με άξονα την αναζήτηση της αλήθειας στα ΑΕΙ της και στη Πολιτική της για να έχει νόημα η Ισχύς αλλοιώς …..

  32. @ Ευάγγελος:

    Το ποια -ανάμεσα στο Θεό και το μαμωνά έχουμε κάνει και ως άτομα και ως κοινωνία- επιλογή, είναι πασιφανές. Μπορεί ο Χριστός να είπε ότι δεν μπορούμε να υπηρετούμε ταυτόχρονα και τον ένα και τον άλλο, Αλλά εμείς κάναμε και Εκείνον ακόμη υπηρέτη του μαμωνά. Και θεωρητικά, αλλά και πρακτικά. Αφού συχνά μεταβάλλουμε ακόμη και τις εκκλησιές του και τα μοναστήρια σε «οίκους εμπορίου και σπήλαια ληστών».

    @ Μανιτάρι:

    Δεν σημαίνει πως, όταν διαφωνούμε, καταφεύγουμε σε «πλάγιες σπόντες». Οι διαφωνίες είναι το ελιξίριο του διαλόγου. Και ο διάλογος είναι το κόσκινο της αλήθειας. Η οποία σε αντιπαραβολή με την ευαγγελική αλήθεια μπορεί να μας ελευθερώσει από πολλά πεδούκλια παρανοήσεων.
    Άλλωστε το φταίξιμο είναι δικό σου. Γιατί βάζεις τα θαυμάσια αυτά θέματα, που οδηγούν στις ρίζες των προβλημάτων, στις οποίες, όταν πλησιάζουμε, δημιουργούνται ηλεκτρικοί σπινθήρες…

    @ Cacofonix:

    Μια απ’ τις μεγαλύτερες απάτες είναι η ταύτιση της Νομιμότητας με τη Δικαιοσύνη. Ο Νόμος συζεύχτηκε τη Δικαιοσύνη και συζεί με την Αδικία. Και φτάσαμε έτσι στο σημείο να θεοποιήσουμε τη νομιμότητα, για να δολοφονήσουμε το Θεό. Και- σε κάθε περίπτωση-τα εκατομμύρια των «ελάχιστων αδελφών» Του. Σε κάθε εποχή και σε κάθε τόπο…

    @ Σωτήρης:

    Όπου η νομιμότητα συνταιριάζεται με τη δικαιοσύνη-οπότε έχουμε ευνομία- εκεί υπάρχει Κράτος Δικαίου. Πράγμα που δεν ισχύει βέβαια για την Αμερική. Η οποία έχει επιβάλει ληστρικό καθεστώς, όχι μόνο για τους εκτός, αλλά και για τους εντός. Όπου η φτώχεια προοδεύει. Και τώρα με την οικονομική κρίση καλπάζει…
    Εμείς δεν έχουμε καλάζνικωφ και γκαζάκια και δυναμίτιδα στη διάθεσή μας. Το μόνο, που έχουμε είναι το μπλα-μπλα. Που μερικές φορές είναι πιο καταλυτικό και αποτελεσματικό απ’ τις οποιεσδήποτε ένοπλες βαρβαρότητες…
    Όπου κυβερνάει το Ευαγγέλιο, δεν έχουν καμιά θέση οι Αγιατολάχηδες. Υπάρχει βέβαια και εδώ μια μεγάλη απάτη (ανάλογη με την ταύτιση νομιμότητας και δικαιοσύνης): Πρόκειται για την ταύτιση της Εκκλησίας με την κληρικοκρατία και κυρίως τη δεσποτοκρατία. Η οποία δεσποτοκρατία-όπως διακηρύσσει και το όνομά της-είναι άρνηση του Ευαγγελίου. Ο Χριστός λέει: «Ο ζυγός μου είναι χρηστός και το φορτίο μου είναι ελαφρύ».

    Κάποτε, για παράδειγμα, δεν ήθελαν οι κομματικές κλίκες να κάμουν διευθυντή στη Μέση Εκπαίδευση κάποιον παπά, επειδή θα διηύθυνε, τάχα, το σχολείο ως Αγιατολάχ. Τους πέρασε όμως γενεές δεκατέσσερις και αναγκάστηκαν να τον κάμουν. Και αποδείχτηκε, στην πράξη, ότι αυτοί και οι εκλεκτοί τους διηύθυναν τα σχολεία αγιατολαχίστικα…
    Το Ευαγγέλιο δεν έχει να φοβηθεί τίποτε ούτε από το 666 ούτε από το διαχωρισμό Κράτους και Εκκλησίας. Τίποτε δεν «εφυγε». Όλα είναι εδώ. Και πριν απ’ όλα ο Χριστός. Εμείς λακίσαμε και απουσιάζουμε…
    Τα golden boys-αν το γράφω σωστά- που το μεροκάματό τους (50.000 ευρώ) ισοδυναμεί με εφτά μηνιάτικα της αγροτικής σύνταξης, είναι μήπως τέρατα; Και έχουν δεκάδες και εκατοντάδες σώματα να ντύσουν και στομάχια να χορτάσουν!
    Απλά η αναισθησία και η αδιαντροπιά η δική τους και των νομοθετών μας φωνάζει ότι η άρχουσα αναρχία είναι μύριες φορές αναρχικότερη απ’ τον οποιοδήποτε Παλαιοκώστα…

    Αυτά από ένα παιδάκι, που μπουσουλάει στην όγδοη δεκαετία.….

  33. ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΚΡΙΒΟΔΙΚΊΑΣ, έτσι λέει ο Τζών Ρώλς στο βιβλίο «Δίκαιη Κοινωνία» και στη Θεωρία της Δικαιοσύνης» και είναι ακριβώς αυτές που λείπουν΄σήμερα και επιπλέον υπονομεύονται προκειμένου να μην υπάρξει τέτοια κοινωνία.
    Εκεί λοιπόν μαίνεται η μάχη, στα μετόπισθεν πίσω με όλες τις γενιές επί ποδός, παρούσες.
    Προκειμένου να δημιουργηθούν συνθήκες Ακριβοδικίας χρειάζεται επανεξέταση της Ισότητας όπως ισχυρίζεται ο Αμάρτυα Σέν, να ξαναφανταστούμε να επινοηθεί η Ισότητα.

  34. Τι λες ρε πατερ, τι λες?

    Ο αλλος εχει συμβολαιο, οτι αν αυξησει τα κερδη της εταιρειας κατα τοσο θα βγαλει και αυτος1%

    Αλλα χρησιμποποιεις απολυτα νουμερα οπωςς 50,000 κρυβεια ομως οτι αυτο ειναι μολις 1% στο ολο κερδος που αυτος κοπιασε ενα χρονο για να το φερει.

    Αλλα ειτε ειναι, αγιο ή διαβολικο, σημασια εχει οτι ειναι ενα υπογραμμενο συμβολαιο, και οι αλλοι το υπογραψανε γιατι νομιζουν οτι ο ανθρωπος αυτος αξιζει. Εσυ γιατι καμνεις υποκλισεις στο Δεσποτη σου? γιατι νομιζεις οτι αξιζει ετσι? ή γιατι εχεις δηλωσει υπακοη. Εεεε λοιπον, τα ιδια κανουν και αυτοι. Αλλα πουτ να το καταλαβεις. Θα ηθελες εσενα να σε διωξουν απο την εκκλησια σου ή το σπιτι σου ετσι γιατι καποιος νομιζει οτι κανεις πολυ καλη ζωη? Οχι. Εεε το ιδιο ειναι ειναι με αυτους. Αλλα οπως ειπα. Πολυ μπιρι μπιρι αντι για το πωε θα ξεμπλεξουμε.

  35. Μόνο μία διόρθωση: Οι 50.000 δεν είναι ημερομίσθιο είναι μηνιάτικο.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: