• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 601,982 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    eleni στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    Οι 19+2 εκκλησιές τη… στο Η Παναγιά της Κέρτεζης ως ΜτΒ…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Δεκέμβριος 2008
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Νοέ.   Ιαν. »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Τα νιάτα αγκαλιάζουν τον Αλέξη και τα κόμματα τις ψήφους….

Συγκλονιστική η πορεία από τις μαθήτριες και  τους μαθητές της Πάτρας, στιγμιότυπα που θα παρουσιάσω με πολλές φωτογραφίες. Πάρα πολλοί καθηγητές και καθηγήτριες παραδίπλα σε μια συμβολική κοινή πορεία. Μαζί τους εκατοντάδες φοιτήτριες και φοιτητές και απλοί πολίτες χωρίς ιδιαίτερες ταμπέλες.

patra_8-12-08_1

patra_8-12-08_121Με αποφασιστικότητα, ευρηματικά συνθήματα και τις … τσάντες στους ώμους, απείχαν από τα μαθήματα του εκπαιδευτικού συστήματος, και πρωταγωνίστησαν στο μάθημα της αξίας της ζωής (και δή εφηβικής) και της διεκδίκησης του καλύτερου αύριο. Αντιστάθηκαν σε ένα κράτος – παρακράτος δολοφόνων και βιαστών του μέλλοντος.

patra_8-12-08_4

Η αναγκαιότητα για ένα νέο «διαφωτισμό» ή καλύτερα για ένα νέο πολιτισμό του προσώπου και των συλλογικών υποκειμένων από τα κάτω, είναι ορατή και ελπιδοφόρα.

patra_8-12-08_2Οι δυσκολίες ακόμα όμως πολλές… Η αλληλεγγύη στον ποιητή Αντώνη Στ. δεδομένη…

patra_8-12-08_3

Οι όποιες παραφωνίες από ζημιές μεροκαματιάρηδων ή μικρομεσαίων σε άλλες πόλεις δεν υπήρξαν ουσιαστικά στην Πάτρα. Υπήρξαν μόνο συμβολικές ζημιές σε περιπολικό (κρατική βία και καταστολή) και τράπεζες (σύμβολο οικονομικής βίας και εκμετάλλευσης).

patra_8-12-08_11

Η παραφωνία όμως προήλθε από τα κόμματα: Απόντες οι εκπρόσωποι ΝΔ και ΠΑΣΟΚ (ουτε συνδικαλιστικά στελέχη παρόντα), το ΚΚΕ σε δική του πορεία (μικρότερη σαφώς), ενώ ερχόμενοι από το χτες τα πανό του ΣΥΡΙΖΑ και ΚΟΕ. Αντίθετα με μεγάλο σεβασμό στάθηκαν όλες οι οργανώσεις της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς και δεν καπέλωσαν τους μαθητές και τον κόσμο. Έγραφαν μόνο συνθήματα, συχνά χωρίς υπογραφή… με κάθε δηλαδή αξιοπρέπεια…

patra_8-12-08_9

Δυστυχώς τα κόμματα του δικομματισμού τέλειωσαν με τις δηλώσεις τους. Δεν τους παίρνει γιατί και τα δυο έχουν αίμα στον κόρφο τους (το ΠΑΣΟΚ έχει το Μιχάλη Καλτεζά… και η ΝΔ τους υπόλοιπους…).

kaltezas-mix-taneaΤο ΚΚΕ συνεχίζει στο μοναχικό του δρόμο, ελπίζοντας να αυξηθούν οι δυνάμεις του με το χρόνο. Ο ΣΥΡΙΖΑ και η Πατρινή συνιστώσα του ΚΟΕ, προσπαθούν να πουλήσουν πραμάτεια στα μάτια των νέων παιδιών.

patra_8-12-08_10

Ευτυχώς τα παιδιά μας δεν μασάνε. Δόξα σοι Ο Θεός!!!

Advertisements

27 Σχόλια

  1. Τα κόμματα παρακολουθούν αμήχανα, κι ευτυχώς θάλεγα. Στον κόσμο τους, τον εικονικό. Αισιόδοξο μήνυμα από -ποιους άλλους- τους νέους

  2. Che fece …. il gran rifiuto

    Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα
    που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Όχι
    να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τόχει
    έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα

    πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του.
    Ο αρνηθείς δεν μετανοιώνει. Aν ρωτιούνταν πάλι,
    όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει
    εκείνο τ’ όχι — το σωστό — εις όλην την ζωή του.

    Κ. Π. Καβάφης

  3. @ phlou…flis,

    ορθόν από τη μια μεριά, αλλά με προβληματίζει η περίεργη τακτική τους…

    Τι όμορφο πράγμα η νιότη αδελφέ!!!

  4. Ρε παιδια ελεος!

    Αυτος ο ΣΥΡΙΖΑ ουτε ιερο εχει ουτε οσιο. Δηλαδη οταν διοργανωνei πορεια χωρις καμμια περιφρουρηση (ενα ντιθεσει με το KKE) ΥΠΟΠΤΑ ΑΠΟΝΤΩΝ των πολιτικων του στελεχων απο την οποια ξεκινα να φλεγεται η Αθηνα και βγαινει αυτο το παρτσακλό ο Τσιπρας και λεει οτι αυτο ειναι «δευτερευον», οταν ο Αλαβανος σφυριζει αδιαφορα, οταν ο προεδρος της Νεολαιας τους μιλα ανοικτα για ΑΦΟΠΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ σε μια χωρα που η εγκληματικοτητα προς τους πολιτες, η παρανομια, τα εγκληματα κατα της ζωης, και η μαφιες αλωνιζουν ανεξελεγκτες τι να υποθεσω; Πως οι γνωστοι αγνωστοι κουκουλοφοροι και τα συμφεροντα της Νεας Ταξης εχουν και κοινοβουλευτικη εκπροσωπηση εντος της βουλης;

    Φυσικα για ολη αυτη η συσσωρευμενη κοινωνικη οργη υπευθυνοι και ηθικοι αυτουργοι ειναι τα μεγαλα κομματα που αντι να επιλυουν διωγκωνουν τα προβληματα ανικανα και να εμπνευσουν αλλα και να εισηγηθουν οτιδηποτε αλλο απο ενα παρακμασμενο κοινωνικο μοντελο.

    Αλλα ο ΣΥΡΙΖΑ ειναι ο Δουρειος Ιππος της Νεας Ταξης στην Ελλαδα. Για αυτο και τον προμοταρουν τα καναλια. Καταστρεφουν την χωρα για να κανουν ενα ΑΘΛΙΟ πολιτικο πλιατσικο, εμφυτευοντας στις ψυχες των παιδιων ΟΧΙ την κριση αλλα την ΒΙΑ και την ΥΒΡΙ προς τους παντες και τα παντα, αθωους και μη. Στοχος τους δεν ειναι να κυβερνησουν ωστε να επελθει κοινωνικη δικαιοσυνη (πως θα την επιβαλλουν αλλωστε σε ενα ΕυρωπαΙκο καπιταλιστικο περιβαλλον;) αλλα για να επιβαλλουν τις New Age οικονομικα ανωδυνες πολιτιστικες αξιας της Νεας Ταξης του και για να δημιουργησουν ενα αλλοθι στην παγκοσμια πραγματικη αστυνομοκρατια που θα ερθει για να δώσει την «άνωθεν λυση».

    Για αυτο και επιδιωκουν να ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ (και στην πραγματικοτητα οχι να ΣΥΝκυβερνησουν) πατωντας πανω στο ΠΑΣΟΚ. Και για να το επιτυχουν αυτο, δηλαδη την ιδεολογικη διαλυση των παντων καλλιεργουν και υποθαλπτουν την βια στην Νεολαια σαν αδιστακτοι ΝΟΝΟΙ της πολιτικης.

    Ας βγαλουν επιελους τον σκασμο και ας τους καψουν καμμια φορα οι γνωστοι-αγνωστοι και αυτων τα γραφεια να δουν την γλυκα. Αλλα γιατι δεν το κανουν; Μηπως επειδη ειναι μονο γνωστοι;

  5. @ theoprovlitos,

    είπαμε να κάνουμε κριτική ΚΑΙ στο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά μη το παρακάνουμε.

  6. Μπορει να εχεις δικιο Μανιταρι αλλα δεν μπορει ξαφνικα να μιλω στα τηλεφωνα με διαφορους κομματικα ανενταχτους φιλους και πολιτικα σιγουρα μη συμβατικους και να εχουν ξαφνικα ολοι την ιδια γευση. Δεν μπορει ενα κομμα να κανει πλιατσικο απο τις καμενες περιουσιες των αλλων που ακομα τις χρωστουν στις τραπεζες.

  7. @ theoprovlitos,

    για το πλιάτσικο μίλησα και εγώ. Αλλά όχι ότι είναι και «όργανα’ της νέας τάξης.

    Απλά δεν είναι οι καλύτεροι εχθροί της, αφού δεν μπορούν να απαρνηθούν πολλές από τις συνήθειές της…, τουλάχιστον το μεγαλύτερο κομμάτι, αφού δεν είναι όλοι ίδιοι… Κάποιοι δεν θ’ αντέξουν πολύ εκεί μέσα στο «ντουμάνι»…

  8. φίλε ΜτΒ

    το σημερινό ηταν κανονικό αντάρτικο πόλης.
    ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΔΥΝΑΤΟΝ να έχει σχεδιασθεί από μόνη την αυθόρμητη λαϊκή οργή για την απάνθρωπη δολοφονία του παιδιού.

    το ΠΑΣΟΚ το καίνε, τη ΝΔ επίσης, το ΚΚΕ τα ίδια, για το ΛΑΟΣ ούτε κουβέντα.
    αυτός ο τΣΥΡΙΖΑ του νεόπλουτου «επαναστάτη» Αλαβάνου γιατί δεν έγινε ΠΟΤΕ στόχος τους;

  9. Δεν ξερω,

    δεν μπορω να αντιληφθω ΔΥΟ Νεες Δημοκρατιες μια που ειναι συνυπευθυνη για την διαλυμμενη Παιδεια και την παραδοση του κοσμου στις τραπεζες και στην φτωχεια και μια αλλη των τιμιων οικογενειαρχων. Δεν μπορω να αντιληφθω πολλα ΠΑΣΟΚ, ενα του Βαλλιανατου του Georgakis, αλλο του Σημιτη του τζογου του Χρηματιστηριου και του «ευχαριστουμε τους Αμερικανους», αλλο ΛΑΟΣ του Ορθοδοξου-μαϊμου Γεωργιαδη και αλλο του λαϊκου ορθοδοξου θρησκευομενου.

    Ετσι λοιπον δεν ειναι αλλος ο ΣΥΡΙΖΑ που μεθοδευει καταληψεις και βανδαλισμους, που διδασκει σοτυς νεους την ασεβεια προς τον συνανθρωπο αμφισβητωντας την δικαιοδοσια του καθηγη, του γονιου, του αστυνομου, του παπα (ακομα και εαν οντως συχνα πυκνα ειναι αξιοι της χλευης μας). Δεν μπορει ο ανεπροκοπος γιαππης Τσιπρας που η μονη του επαγγελματικη ιδιοτητα ειναι αυτη του κομματοσκυλου ή ο ζαμπλουτος Αλαβανος να καλει απο τα Βορεια προαστεια τους νεους και τους παρασχολικους σε αντιδραση, αντιδραση αντιδραση μερα παρα μερα. Δεν μπορει να αφηνουν οικειοθελως σε ΚΑΘΕ τους πορεια να παρεισφυουν γνωστοι αγνωστοι κουκουλοφοροι.

    δεν μπορει με δαιμονικη αλλαζονια να καταφερονται με λυσα και με βια εναντιον καθε παραδοσιακου θεσμου. Δεν μπορει να καιγονται περιουσιες και ο Τσιπρας να λεει με εκδηλη ευχαριστηση πως αυτο ειναι δευτερευον. δεν μπορει να εχουν γινει τα πατησια Σικαγκο και παγκοσμια Μεκκα παρανομιας ποικιλοχρωμων παραβατικων στοιχειων που σπερνουν τον τροπο στους κατοικους και να μιλαει ο Τσιπρας περι ρατσιμου. Δεν μπορει να κατουρανε μεθυσμενοι Πολωνοι και να σπαζουν μπουκαλια μπυρας στην εξωπορτα του καθενα και να μιλαει περι πολυΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.

    Δεν μπορει να σφαζεται απο μια γρια την ημερα και να μιλαει περι υποτιθεμενης αστυνομοκρατιας οταν η αστυνομια ειναι ΚΑΙ ανυπαρκτη ΚΑΙ ευνουχισμενη. Εν πασει περιπτωσει οποιος διαφωνει με αυτα ας καταθεσει την κομματικη του ταυτοτητα. Ολα τα αλλα ειναι τσαμπα μαγκιες.

    Και μια σκεψη καταθετω και ελπιζω να μην παρεξηγηθω. Ναι ενταξει ο μπατσος που σκωτωσε τον Αλεξη ειναι τσαμπουκας και φασιστοειδες. Αποκλειται ομως και η συσσωρευμενη ΔΙΚΗ του οργη προς οποιοδηποτε παραβατικο στοιχειο ή κωλοπαιδο γενικοτερα (δεν εξειδικευω στον Αλεξη) ποδαπατει την δικη του αξιοπρεπεια, ανθρωπινη υποσταση και αγωνα για μεροκαματο του τρομου και ο ευνουχισμος του στο να παρεμβει εν ηρεμια και ψυχραιμια (π.χ. με την προσαγωγη στο τμημα του καθε αλητη υβριζει το προσωπο του αλλου ή πεταει πετρες χωρις ΚΑΜΜΙΑ επιπτωση και ηθικα δικαιωμενος απο κατι Τσιπρες) να ειναι αυτη που του οπλισε το χερι; ΔΕΝ ειναι ολοι οι ανθρωποι φτιαχμενοι να στρεφουν επ απειρον το αλλο μαγουλο. Ας μη γινονται αστυνομικοι βεβαια αυτοι οι τυποι.

    Αλλα κομματα σαν το ΣΥΡΙΖΑ που ζητουν αφοπλισμενη αστυνομια (αν ειναι δυνατον) μεταβαλλoντας την σε καρπαζοειπρακτορα του καθε κακοποιου και του καθε ρεμαλιου ξερετε τι καταφεραν; Να επιδωκουν να ενταχθουν στις ειδικες δυναμεις της αστυνομιας ολοι οι ραμπο και τα ψωνια και οι εχεφρονες να την κανουν με ελαφρα πηδηματακια. Αναλογο φαινομενο δηλαδη με την ελειψη στην προσελευση στην ιεροσυνη φυσιολογικων ανθρωπων και την κατα κυριο λογο χειροτονια ως ιερεων είτε ευνουχων απο παραδεσποτικα κυκλωματα είτε ανθρωπων που φορουν το ρασο ως μια οποιαδηποτε επαγγελματικη αποκατασταση.

  10. Πάντως εγώ είδα στην τηλεόρασητο πρωί και στιγμιότυπα με μαθητές να προπιλακίζουν και να ασχημονούν σε βάρος αστυνομικών έξω από τα τμήματα, να τους πετάνε άδεια μπουκάλια, πορτοκάλια και να ουρλιάζουνε εν χορώ «μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι». Και σας ρωτάω λοιπόν. Είναι αυτή συμπεριφορά ανηλίκων και μάλιστα μαθητών? Οι 50.000 αστυνομικοί της Ελλάδος είναι συλλήβδην δολοφόνοι? Με την ίδια λογική και για τον κληρικό που συνελήφθη με ναρκωτικά πρέπει να πάνε κάποιοι έξω από τις Εκκλησίες και τους Ναούς και να τα διαλύσουν όλα. Μη τα ισοπεδώνουμε όλα, οι αστυνομικοί δεν είναι όλοι δολοφόνοι όπως τους αποκαλούσαν χθές τα ανήλικα μαθητούδια….

  11. Παιδιά,

    Εχω τρεις φιλους. Αστυνομικοί και οι τρεις…Κανενας απο τους τρεις δεν ξέρει τον άλλον.

    Και οι τρεις μου έχουν πει πως έχουν ΣΑΦΕΙΣ εντολές να ΜΗΝ πειράζουν κανέναν κοκουλοφορο, ότι και αν κάνει.

    Μην σας προβληματίζει λοιπόν γιατί εχθες έγινε ότι έγινε. Αυτό που πρέπει να μας προβληματίζει είναι: γιατί ένας αστυνομικός να έχει διαταγή να μην συλλάβει κάποιον που καίει και καταστρέφει. Γιατί;

  12. @manitari
    είπες: «για το πλιάτσικο μίλησα και εγώ. Αλλά όχι ότι είναι και “όργανα’ της νέας τάξης»

    Ο π. Μεταλληνός, πάντως, χαρακτήρισε τον Συριζα φιλοαμερικανικο…

  13. Δυστυχώς αυτοί που κατέχουν την -πολιτική εδώ- δύναμη πιστεύουν και νιώθουν ότι μπορούν να χειραγωγήσουν και να πάνε εκεί που θέλουν τους υπόλοιπους πολίτες, που μας χαρακτηρίζουν με μια υποψία απαξιώσης ως γενικά λαό.

    Και δυστυχώς είναι τόσοι πολλοί από εμάς τους «απλούς» ανθρώπους που το επιτρέπουν. Είναι τόσο βρωμερή η κουτοπόνηρη έκμετάλλευση αυτού του συμβάντος από κόμματα και κάθε είδους εξουσίες.
    Είναι ολοφάνερα προβοκατόρικη η παρουσία και ο ρόλος αυτής της περίεργης φράξιας «επαναστατών-κουκουλοφόρων» εδώ και χρόνια. Αυτό το έργο είναι χιλιοπαιγμένο και τόσο κακόγουστο εδώ και τόσα χρόνια που με εκπλήσσει πως έχει ακόμα θεατές, δηλαδή πόσο «νοικοκύρης» και «νομοταγής πολίτης» με τη χειρότερη φαρισαική έννοια του όρου πρέπει να είναι κάποιος για να συνεχίζει να το παρακαλουθεί. Έλεος.

    Ο θεοπρόβλητος έκανε εδώ κάτι που λείπει από το σύγχρονο λόγο των media μας έδειξε πως μπορεί να νιώθει κάποιος από την άλλη μεριά της όχθης, ένας αστυνόμος. Αν και διαφωνώ σε πολλά από όσα λέει χιλίαδες χιλιόμετρα, μας λέει ότι και ο αστυνόμος είναι ένας άνθρωπος και μας καλεί να μπόυμε στα παπούτσια του, αυτό που λέει είναι ένας λόγος συγκροτημένος και αποδεκτός από μια κοινή λογική μεταξύ ανθρώπων, δυστυχώς -ίσως και να είναι και εν μέρει προκατάληψη- πολλοί στην αστυνομία δεν είναι αυτό που λέει. Έίναι κάτι πολύ χειρότερο…

    Και κρίμα για το παιδάκι, σίγουρα σας πέρασε από το μυαλό ότι όλα τελικά καταλήγουν να είναι μια εκτόνωση του πληθυσμού μετατιθέμενη από τα πραγματικά προβλήματα σε ένα σύμπτωμα, το πιο κατάληλα ακραίο και έντονα συγκηνισιακά φορτισμένο.
    Μας θεωρούν παιδάκια χαζά, μας δώσανε ένα σαμάρι να βαράμε όταν πρέπει να βαράμε χιλιάδες και χιλιάδες γάιδαρους

  14. Εγώ έχω δύο -όχι κοντινά- συγγενικά πρόσωπα που είναι αστυνομικοί. Ο ένας είναι πολύ εντάξει άτομο αλλά ο άλλος είναι κάφρος και το παίζει μάγκας και εξουσία. Υπάρχουν δηλαδή και καλοί και κακοί αστυνομικοί. Δυστυχώς όμως οι δεύτεροι είναι πολύ περισσότεροι.. Κι όταν δεν μιλάμε για απλούς αστυνομικούς, αλλά για ΜΑΤατζήδες κτλ, τότε τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα. Η λογική των περισσοτέρων από αυτούς είναι καθαρά φασιστική και ολοκληρωτική. Βεβαίως και αυτοί ως ένα βαθμό είναι θύματα του συστήματος, αλλά δεν μπορούμε να τα ρίχνουμε όλα στο σύστημα. Πρέπει να αναλαμβάνουμε την ευθύνη των πράξεών μας και να λουζόμαστε τις συνέπειες αυτών (και μετά θάνατον και πριν από το θάνατο). Και για να είμαστε σοβαροί κανένας φυσιολογικός άνθρωπος δεν γίνεται ΜΑΤατζής. Κι ακόμα κι αν κάποιος μέλλοντικός Ματατζής είναι αρχικά εχέφρων εκπαιδεύται έτσι ώστε εν τέλει να γίνει ένα απάνθρωπο κτήνος. Οι ματατζήδες είναι όργανα καταστολής και εκπαιδεύονται ως τέτοια όργανα. Κι απ’ τη δράση τους αποδεικνύουν ότι είναι καθαρά κομπλεξικοί. Φαντάζομαι θα είδατε σε ποιους επιτίθενται. Δεν επιτίθενται σε αυτούς που σπάνε, καινε κτλ. Επιτίθενται σε 15χρονα, σε κοπέλες και γενικά στους πιο αδύναμους. Και περικυκλωνουν ένα άτομο 15 μπάτσοι -χωρίς εισαγωγικά- και αφού το ακινητοποιήσουν, αρχίζουν τα κλωτσίδια. Οι άνανδροι! Έ όχι! Δεν μπορούμε να το ανεχθούμε αυτό!

    Κι όσον αφορά το ΣΥΡΙΖΑ κι εγώ το θεωρώ εμετικό ως κόμμα. Σκέτη υποκρισία. Για τα περί «Νέας Τάξης» ουσιαστικά δεν πολυδιαφωνώ, αλλά προσωπικά προτιμώ να μην χρησιμοποιώ αυτόν τον όρο.. Δεν ξέρω ακριβώς γιατί.. Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι και ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ και ο ΛΑΟΣ εκπροσωπούν λιγότερο ή περισσότερο την κεφαλαιοκρατία και την πλουτοκρατία. Και -θυμίζω- κατά τον Παπαδιαμάντη «η πλουτοκρατία είναι ο μόνιμος άρχων του κόσμου, ο διαρκής Αντίχριστος. Αύτη γεννά την αδικίαν, αύτη τρέφει την κακουργίαν, αύτη φθείρει σώματα και ψυχάς.» [Το ΚΚΕ, ναι μεν δεν εκπροσωπεί την πλουτοκρατία, αλλά είναι προβληματικό σε άλλους τομείς]
    Και τα επισόδεια δεν τα υποκινεί το ΣΥΡΙΖΑ. Δεν μπορεί να τα υποκινήσει. Απλώς προσπαθεί να τα εκμεταλλευθεί πολιτικά τα γεγονότα, όπως κάνουν και τα υπόλοιπα κόμματα του κοινοβουλίου, το καθένα με το δικό του ιδιάιτερο τρόπο, ανάλογα με το κοινό στο όποιο απευθύνονται ή το κοινό στο οποίο θέλουν να απευθυνθούν.

    Και να το ξαναπώ πως αυτοί που καίνε τα μικρομάγαζα δεν είναι αναρχικοί. Οι αναρχικοί καίνε τράπεζες, πολυκαταστήματα ίσως, αντιπροσωπείες αυτοκινήτων και πετάνε μολότωφ σε αστυνομικούς. Άλλοι είναι αυτοί που σπάνε και καίνε τα μικρομάγαζα. Φταίνε βεβαίως και οι ίδιοι οι αναρχικοί σε κάποιο βαθμό για αυτό, αλλά οι περισσότερες ευθύνες θα πρέπει να αποδωθούν αλλού.

  15. @ theoprovlitos,

    θα συμφωνήσω μαζί σου μόνο στο βαθμό που δείχνεις να αναζητάς ένα νέο πολιτισμό, που τον έχουμε όλοι μας ανάγκη. Χωρίς αυτόν είμαστε «αναγκασμένοι» να τσαλαβουτάμε μεταξύ συντηρητισμού, δουλοπρέπειας και εθνικισμού από τη μιά και προοδευτισμού, μπάχαλου και κοσμοπολίτικου καπιταλιστικού χυλού από την άλλη. Και αυτά διαχέονται, περισσότερο ή λιγότερο, σε όλους τους πολιτικούς σχηματισμούς.

    Αυτή η εξέγερση που ακολούθησε μια στυγερή, ψυχρή και βλακώδη κοινωνικά δολοφονία (δεν εννοώ τις παρενέργειες από μπάχαλους ή προβοκάτορες) μπορεί να γίνει εφαλτήριο για την αναζήτηση αυτού του νέου πολιτισμού. Θα είναι «κρίμα» να μας κλείσει περισσότερα στα καβούκια μας…

    @ Μιχάλης,

    οφείλουμε να κατανοήσουμε ότι οι μαθητές βλέπουν ένα παχύ σκοτάδι για το μέλλον τους, ζουν τα περισσότερα μέσα σε κλουβιά, σε πόλεις βαθιά γκρίζες, τα μισά με γονείς που δεν τα βγάζουν πέρα ή τα βγάζουν δύσκολα, ή με γονείς που χαίρονται εισοδήματα χωρίς ιδρώτα. Για τα παιδιά μας αυτά, οφείλουμε να να «ταπεινωθούμε», να σκύψουμε ώστε το λιγότερο που έχουμε να κάνουμε είναι να προσφέρουμε την … ακοή μας…

    @ kouroupas,

    θέτεις για τους αστυνομικούς ένα τεράστιο πολιτικό ζήτημα. Μπορέι να μην είναι όλοι ίδιοι, αλλά δυστυχώς, παρότι προέρχονται από φτωχά λαϊκά στρώμματα, λίγοι κουβαλούν ένα πολιτισμό λυτρωτικό. Δυστυχώς εκπαίδευονται συχνά (ιδίως στα ΜΑΤ) ως ζώα τσίρκου…

    ΥΓ Οσον αφορά την άποψη του π. Γ. Μεταλληνού είναι εν μέρει σωστή στο πολιτισμικό υπόβαθρο, αλλά παρακινδυνευμένη έως λάθος στο πολιτικό.

    @ everythingispolitics

    βεβαίως και ο αστυνόμος είναι άνθρωπος και συχνά έχει πίσω παιδιά και γυναίκα. Λοιπόν, έχω ένα ξάδελφο που ήταν στα ΜΑΤ και όταν κατάλαβε τι πήγε να πάθει η ζωή του έφυγε στο εξωτερικό για πολλά χρόνια για γλυτώσει τη διαφθορά στη συνείδησή του. Έχουν και μια σχετική ευθύνη όσοι επιλέγουν να παίξουν αυτό το ρόλο (ομιλώ κυρίως για τα ΜΑΤ). Διαλέγουν δηλαδή ένα επάγγελμα σε εποχές που ο καπιταλισμός (αυτό το σύστημα έχουμε) σκληραίνει…

    Θα συμφωνήσω όμως μαζί σου να μη βαράμε το σαμάρι… για να γλυτώσουν οι γάϊδαροι…

    @ Λάζαρος

    να συμφωνήσω στην ουσία όσων λες. Ειδικά στο τελευταίο λόγο σου ότι:

    Και να το ξαναπώ πως αυτοί που καίνε τα μικρομάγαζα δεν είναι αναρχικοί. Οι αναρχικοί καίνε τράπεζες, πολυκαταστήματα ίσως, αντιπροσωπείες αυτοκινήτων και πετάνε μολότωφ σε αστυνομικούς. Άλλοι είναι αυτοί που σπάνε και καίνε τα μικρομάγαζα. Φταίνε βεβαίως και οι ίδιοι οι αναρχικοί σε κάποιο βαθμό για αυτό, αλλά οι περισσότερες ευθύνες θα πρέπει να αποδωθούν αλλού.

    Απλά κάποια ψευταναρχοειδή, τα μπάχαλα, και οι βαλτοί κουκουλοφόροι (κρατικοί ή παρακρατικοί) παίζουν τον γνωστό προβοκατόρικο ρόλο.

    Όμως αυτό που έγινε σε όλη τη χώρα δεν κυρίως ήταν δουλειά αυτών. Οφείλουμε όμως να ομολογήσουμε ότι ξεπέρασαν οι άνθρωποι της ανεργίας, οι μαθητές, οι φοιτητές, η γενιά των 300-700 Ε, οι απολυμένοι, οι μικροσυνταξιούχοι, οι μεροκαματιάρηδες, τα αυριανά θύματα της κρίσης όλο το πολιτικό σύστημα, τις πολιτικές οργανώσεις, τα συνδικάτα, τους διανοούμενους, τους κληρικούς, όλους εμάς.

    Αξίζει να δούμε τι φέρνει αυτή εξέγερση, από που έρχεται, τι δείχνει, τι αποζητά. Αν έχουμε κάτι, ας το δώσουμε. Αν όχι, ας σιωπήσουμε ή να ταπεινωθούμε. Προς Θεού όμως μη συντηρηκοποιηθούμε αδέλφια!

    Καλό σας βράδυ και ευχαριστώ που γράψατε τόσα πολλά.

  16. H δαιμονοποίηση των πάντων, ιδιαίτερα δε μερικών θεωρουμένων, κατά περίπτωση, έως και «εμετικό κόμμα» πλήν ίσως μιας αόριστης εκδοχής της αγιοποιημένης «εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς», στα χέρια ενηλίκων, φοβάμαι ότι μεταλλάσει τον αγγελικό κόσμο «των παιδιών μας που δεν μασάνε» σε ένα παραπολιτικό/αντιπολιτικό και μάλλον αντιπνευματικό κυνήγι μαγισσών, λες και η όποια ερημική μας σκήτη, η μικρή ή μεγάλη μας εκκλησία, βρίσκεται σε κενό μολυσμένου αέρα που τον αναπνέουν μόνο οι Άλλοι, οι «αμαρτωλοί» κομματικοί, ωσάν αυτοί να μην έχουν το παραμικρό δικαίωμα στην ημετέρα, τέως αγαπητική, ηθικολογική, «αθωότητα».

  17. @ Ερημίτης

    δεν μηδένισα το ρόλο των κομμάτων. Δεν μου αρέσει όμως η εμφανής καπηλεία. Εκφράζει τον πολιτισμό που πρέπει να φύγει και όχι αυτόν που έχουμε ανάγκη να έλθει. Από εκεί και πέρα μαζί τους διαδηλώνω… Το ίδιο ισχύει και για την

    “εξωκοινοβουλευτική αριστερά”.

    Αυτό το πρόβλημα φάνηκε σήμερα σε μια απογευματινή ενέργειά τους, καλή κατά τα άλλα, αλλά «ερημική» κοινωνικά.

    Δέχομαι όμως και εγώ την κριτική σου με … γενναιότητα, αφού προσπαθεί να φέρει στα ίσια μου. Σ’ ευχαριστώ φίλε.

  18. Τοσο στο ζητημα του ποιος ειναι αναρχικος και ποιος οχι, οσο και στο ζητημα του αν ο Συριζα ειναι αριστερο κομμα ή καμπουφλαρισμενος πρεσβευτης των Αμρικανικων επιδιωξεων στην Ελλαδα και τα Βαλκανια και στις δυο περιπτωσεις το προβλημα ειναι ο αυτοπροσδιορισμός.

    Βεβαιως κατανοω οτι Αναρχικος δεν ειναι αυτος που καιει μικρομαγαζα. Θεωρητικα ο αναρχικος δεν καιει τιποτα. Τις τραπεζες μου εχει ερθει να τις καψω και εγω. Μαλιστα τωρα θυμηθηκα οτι πανω σε ομαδικη διαμαρτυρια του κοσμου σε ενα υποκαταστημα της Alpha bank (βλεπε παλιαοτερη αναρτηση μου) φωναξα καπως προφητικα: Την ημερα που θα καψουνε τις τραπεζες εγω θα χαρώ (Μη με ρωτησετε αν χαρηκα).

    Ομως ας μην τα φορτωνουμε ολα σε προβοκατορες. Οι προβοκατορες απλα ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝ εμμεσως τις μαζες αυτων που σπανε μικρομαγαζα αυτοπροσδιοριζομενοι ως αναρχικοι. Και υπ αυτην την εννοια επιτρεψτε μου να χρησιμοποιω τον ορο αναρχικος οπως τον αντιλαμβανονται οι ιδιοι.

    Επισης ο ορος Αριστερος οπως τον αντιλαμβανεται ο ΣΥΡΙΖΑ ειναι υβρις για το τι σημαινει αριστερος (αν και απεχθανομαι το σχημα Αριστερα-Δεξια διοτι δεν εχει καμμια θεολογικη ή αλλη υποσταση παρα ειναι ενα κατασκευασμενο ιδεολογημα). Δεν μπορει να υπαρχουν αριστεροι που διακιωνουν τον Bush και τον Clinton στα Βαλκανια. Δεν μπορει να υπαρχουν αριστεροι που στηριζουν το ΝΑΤΟ. Δεν μπορει να βγαινει ο ΣΥΡΙΖΑ αλλα και η εξωκοινοβουλευτικη «Αριστερα» και να παιρνει θεση υπερ του υπερεθνικισμου των Σλαβομακεδόνων και υπερ της Αμερικανικης πολιτικης στην Βοσνία. Δεν μπορει να βαγιανουν αφισες που να λενε πως «το ονομα της Μακεδονιας περνα απο την Βοσνία» (στο ιδιο φορματ, της ιδιας αισθητικης και ενδεχομενως απο το ιδιο τυπογραφειο που τυπωνει ο ΣΥΡΙΖΑ τις αφισες του, χρειαζεται σχετικη διερευνηση) και να δικαιωνουν την τρομοκρατια του ΝΑΤΟ στα Βαλκανια. Αριστερος δεν ειναι οποιος αυτοπροσδιοριζεται ως τετοιος οπως και ο Εφραιμ δεν μπορει να ονομαζεται μοναχος επειδη φορα ρασα. Ρασοφορος μπορει αλλα μοναχος no way.

    Για να κτισουμε και εμεις λοιπον μανιταρι πρεπει πρωτα να αφησουμε πισω τους μυθους και τις αντιληψεις μας που ειναι ετσι ακριβως οπως τις περιγραφεις αλλα και να αναγνωρισουμε με θεια φωτιση ποιος ειναι ο σωτηρας του κοσμου και ποιος τον παριστανει. Υπαρχει κανενας λογος να ενταχθουμε εμεις σε ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΑ ιδεολογικα σχηματα και κουστουμακια. Μηπως ηρθε ο καιρος να τους ξεμπροστιασουμε;

  19. Πολλά λέγονται για την διάλυση των ΜΑΤ και τον αφοπλισμό της αστυνομίας…Εμένα η προσωπική γνώμη είναι ότι χρειάζεται γενική αναδιάρθρωση.
    Ώς πρώτο βήμα είναι να σταματήσει αυτό το καραγκιοζιλίκι των Ράμπο σε κάθε Κοινωνικό Αγώνα… Έχω να καταθέσω προσωπικές εμπειρίες αρκετές που οι σιδερόφρακτοι ήταν περισσότεροι από τους διαδηλωτές… Τι θα κάναμε;
    Οι άλλου τύπου δυνάμεις κρούσης, μπορεί να είναι κάπου χωμένες και ετοιμοπόλεμες, όταν χρειαστούν..
    Και βέβαια, ένας αστυφύλακας που πάει για περιπολία σε μια πλατεία δεν χρειάζεται να οπλοφορεί.
    Δηλαδή, ας πούμε ότι ήταν ένα κλεφτρόνι που έκλεβε μια τσάντα, θα τον πυροβολούσε;
    Θυμάστε έναν άλλον στην Θεσσαλονίκη πριν χρόνια, που σκότωσε πάλι έναν αλλοδαπό μαθητή, επειδή μια θεία νόμισε -ναι απλά νόμισε- ότι της έκλεψε την τσάντα; Αλήθεια αυτός τι έγινε;
    Ενοείται ότι η αστυνομία όταν πάει να συλλάβει ληστές θα οπλοφορεί…
    Αν τώρα η Μαφία η μια τρομοκρατική οργάνωση θέλει να ξεκάνει έναν αστυνομικό την ώρα που περιπολεί σε μια πλατεία, δεν θα τον σώσει το περίστροφο.
    Ράμπο υπάρχουν μόνο στις ταινίες. Αυτό το διδάσκουν στις σχολές;

  20. @ theoprovlitos

    ο νέος πολιτισμός δεν θα γεννηθεί με «παρθενογένεση» ούτε με αόριστους αφορισμούς, μα ούτε με δαιμονοποιήσεις, αλλά με πνεύμα διάκρισης, αλήθειας και αυτοκριτικής ταπείνωσης.

    Βεβαίως κανείς μας δεν μπορεί, αυτοπροσδιοριζόμενος λεκτικά, να θεωρηθεί «δεξιός» ή «αριστερός», σοσιαλιστής ή καπιταλιστής, αναρχικός ή νομιμόφρων.

    Από την άλλη, πέρα από το γεγονός ότι μέσα στις ίδιες τις συλλογικές πολιτικές συσσωματώσεις υπάρχουν ρεύματα διαφορετικής κατεύθυνσης, τίθεται και το ζήτημα της συμμετοχής του αυθεντικού πολιτισμού της καθ ημάς ανατολής , στο πως δηλαδή μπορεί να επηρεάσει τις πολιτικές απόψεις και πρακτικές, ή αλλιώς θα αφεθούμε όλες οι τάσεις (και όχι μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ επιλεκτικά) στην επιβολή του δυτικού καπιταλιστικού πολιτισμικού υπόβαθρου.

    Συμπερασματικά δεν αποδέχομαι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ να αποτελεί το μοναδικό πολιτικό εξιλαστήριο θύμα ως προς το πολιτιστικό υπόβαθρο. Θεωρώ ότι ειδικά τα κόμματα εξουσίας είναι τα κυρίως υπεύθυνα, αλλά και με άλλου τύπου ευθύνες το ΚΚΕ ή το νεοφανές ΛΑΟΣ, όπως και οι μικρές οργανώσεις της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς, ή τα μικρά κομματίδια του χώρου του κέντρου, κλπ.

    Όμως δεν μπορούν να μείνουν στο απυρόβλητο, η θεσμική εκκλησία, οι διανοούμενοι και οι δημοσιογράφοι, παρ’ όλες τις αξιόλογες εξαιρέσεις σε όλους.

    Εννοείται βεβαίως και όλοι εμείς…

    @ tsouknida

    ως αστείο ακούγεται η διάλυση των ΜΑΤ, όταν ήδη σκέψεις στο εσωτερικό της κυβέρνησης (και όχι μόνο) έφτασαν μέχρι την επιβολή σε «μίνι» δικτατορία με κοινοβουλευτικό μανδύα.
    Μόνο ως πολιτικό σύνθημα μπορεί να ακούγεται λοιπόν για εφαρμογή σε μια πλήρη αναδιάρθρωση όχι μόνο της αστυνομίας, αλλά και πολλών άλλων θεσμών, σε ένα ενιαίο σύνολο με την πλουτοκρατία απέναντι.

    Μέχρι τότε εμείς ας παίξουμε το ρόλο μας και έτσι ας δώσουμε χώρο στη νέα γεννιά εμπλουτίζοντας με ό, τι όμορφο διαθέτουμε.
    Διαφορετικά ας σιωπήσουμε.

    @ Μάρκο Τ,

    γιατί απλούστατα «δύσκολε» αδελφέ, άλλο είναι να σκοτώνει ένα πρεζόνι (η χαμένη ζωή έχει όμως την ίδια αξία) και άλλο ένας αστυνομικός να σηκώνει σε ένα μαθητή που πάει σε μια γιορτή το όπλο που (ίσως και λανθασμένα όπως κατήγγειλε απόψε εκπρόσωπος του σωματείου των αστυνομικών) έδωσε το κράτος για χρήση σε πολύ σπάνιες και πολύ ειδικές περιπτώσεις.

    Η επιμονή σου δε να μη θέλεις να κατανοήσεις ότι έτσι κάθε παιδί μας και κάθε μαθητής μας είναι υποψήφιο θύμα με προβληματίζει ιδιαίτερα. Δεν μπορώ να κατανοήσω αλήθεια γιατί κάνεις ή όντως δεν κατανοείς.

  21. @ theoprovlitos

    ένας «αναρχικός» από την ανάποδη, ο Ένας που άφησε την θεϊκή Του εξουσία, έλαβε σάρκα και ταπεινώθηκε άχρι θανάτου, έδρασε «χουλιγκάνικα» και ανατρεπτικά κι έσπασε τις μικροτραπεζούλες των αργυραμοιβών, των τοκιστών εβραίων του ναού τού Σολομώντος.

    τα τραπεζάκια δούλευαν «νομίμως» με την έγκριση των ιερέων και των γραμματοφαρισαίων, όπως καλή ώρα, τα μικρομάγαζα με εικονίτσες και άλλα αγιωτικά στις εκκλησιές μας. (χονδροειδές παράδειγμα ο Αγ. Δημήτριος Θεσσαλονίκης)

    σήμερα η εκκλησιαστική μας διοίκηση είναι μεγαλομέτοχος στην Εθνική Τράπεζα που κι αυτή τρώει σπιτάκια δυσκολεμένων ανθρώπων με τους πλειστηριασμούς και εκκολάπτει εκτρώματα τύπου νεοβατοπεδινών κτηματομεσιτών με την εκκοσμικευμένη νοοτροπία που καλλιεργείται σε ορισμένους κύκλους της.

    ένα ή πολλά κατεστραμμένα, από τα χιλιάδες τραπεζικά υποκαταστήματα δεν με χαλάει καθόλου – το αντίθετο θα έλεγα – αν και δεν έχω μετάσχει σε ανάλογη πρωτοβουλία.

    ο τελώνης Ματθαίος κι ο αρχιτελώνης Ζακχαίος κάτι θυσίασαν από τη ζωή τους για να είναι με τον Χριστό…

    Χριστός ή χρυσός… διαλέξτε…

  22. Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!
    ΚΑΤΩ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ – ΚΑΤΩ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ

    Οι στιγμές που ζει όλη η Ελλάδα είναι αποτέλεσμα της συσσωρευμένης αγανάκτησης, οργής και δυσαρέσκειας απέναντι στην κυβερνητική πολιτική. Ο πυροβολισμός του 16χρονου Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου πυροδότησε αυτό το κύμα οργής και αμφισβήτησης και έφερε στο προσκήνιο ευρύτερες αντιθέσεις. Ενοποιητική συνιστώσα όλων των εκδηλώσεων διαμαρτυρίας που βλέπουμε αυτή τη στιγμή να εκτυλίσσονται είναι το αίτημα για την ανατροπή της κυβέρνησης και της κυβερνητικής πολιτικής.

    Οι φωτιές σε κάθε πόλη, η βία που κατακλύζει τους δρόμους είναι προϊόν της αστικής πολιτικής και κανενός άλλου. Όσο και αν κάποιοι χύνουν κροκοδείλια δάκρυα ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝ Ο ΜΠΑΤΣΟΣ ΔΕΝ ΣΚΟΤΩΝΕ ΤΟΝ 16ΧΡΟΝΟ ΜΑΘΗΤΗ. Η αντιλαϊκή πολιτική, η συνεχής προσπάθεια καταστολής του κινήματος όπλισε το χέρι του ειδικού φρουρού. Φυσικός υπαίτιος είναι ο ειδικός φρουρός αλλά ηθικός αυτουργός είναι όλη η κυβέρνηση.

    Για τις εκδηλώσεις βίας στην Πάτρα το βράδυ της Τρίτης 9/12 η αλήθεια είναι μία: ΤΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ! ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ! Τα γεγονότα αυτά εκτυλίχθηκαν ώρες μετά από την λήξη και των δύο πορειών που έγιναν στην Πάτρα και ενώ το σύνολο των διαδηλωτών ή είχε ήδη αποχωρήσει ή βρισκόταν με ειρηνικές διαθέσεις στο Παράρτημα του Πανεπιστημίου. Η ανάπτυξη κάποιων συγκρούσεων από μικρές ομάδες δεν αποτελεί την αιτία αλλά την αφορμή για την επίθεση αστυνομίας και φασιστοειδών στο κόσμο του Παραρτήματος και για την συνέχιση αυτής της επίθεσης σε μεγάλη χρονική και χωρική έκταση. Υποστηρίζουμε με σαφήνεια ότι αυτή η έκρηξη βίας κύρια προκαλέστηκε από τις δυνάμεις καταστολής και από γνωστές φασιστικές ομάδες που είχαν συγκεντρώσει τους τραμπούκους τους από όλη την Ελλάδα στην πόλη της Πάτρας.

    Η τρομοκρατία δεν θα περάσει! Τίποτα δεν μας σταματά! Το κύμα αγανάκτησης θα εκφραστεί σε αυτές τις κινητοποιήσεις και σε όλες τις επόμενες και θα απαιτήσει την ανατροπή αυτής της πολιτικής. ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ Η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ ΧΑΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Γιατί μέχρι σήμερα βλέπουμε μια κυβέρνηση να υπερασπίζεται τις ιδιωτικοποιήσεις, να νομιμοποιεί το κύμα απολύσεων, να συνεχίζει και να εντείνει το καθεστώς λιτότητας, να χτυπά την εκπαίδευση. Γιατί ο Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος έφυγε γιατί απλώς αντιμίλησε σε έναν αστυνόμο.

    ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ! Οι εξελίξεις που ζούμε ανοίγουν μια νέα σελίδα για την αντιπαράθεση με την κυβερνητική πολιτική. Είναι η ώρα της συνειδητοποίησης ότι δεν υπάρχει άλλος δρόμος. Είναι ή ΑΥΤΟΙ ή ΕΜΕΙΣ. Δεν θα τους χαριστούμε!

    Να μαζικοποιήσουμε κάθε διαδήλωση, κάθε απεργία, κάθε κατάληψη. Να συνεχίσουμε και να εντείνουμε τον αγώνα μας ενάντια στην πολιτική που καταστρατηγεί τα δικαιώματα και τα συμφέροντα μας. Να μην υποταχθούμε, να μην πειθαρχήσουμε, να μην τους ανεχτούμε άλλο. ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ! Να πέσει η κυβέρνηση του Καραμανλή!

    ΌΛΟΙ ΣΤΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ! ΌΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ! ΌΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ!

  23. To σίγουρο είναι ότι κάποιοι ξεμπροστιάζονται και μάλιστα αυτοπροσδιοριζόμενοι με κομπαστικό, μεσιανικό ή και «προφητικό» φορμάτ στον τύπο της ευθείας θεϊκής προβολής Ο Θεός να μας φυλάει από τους ιεροεξεταστές.

  24. Μανιταρι,
    ουτε καν τολμω να ισχυρισθω πως τα αλλα κομματα ειναι στο απυροβλητο. Αλλα αυτα ειναι πασιφανως και προδηλα ένοχα. Δηλαδη προς τι να επιχειρηματολογησεις; Για να αποδειξεις το αυταποδεικτο;

    Η τραγωδια ειναι οτι ενω ο ΣΥΡΙΖΑ ευαγγελιζεται τον εξαγνισμο της κοινωνιας στην πραγματικοτητα μετα απο μια βαθυτερη αναγνωση ευκολα συμπεραινεται πως αλλοτε εντεχνα εισηγειται θεσεις που ουτε η σκληροτερη δεξια δεν θα τολμουσε να εισηγηθει χωρις αντιδρασεις και αλλοτε εισηγειται συμεπριφορες και προτασεις που προφανως εχουν σαν απότερο σκοπο την τελικη επιβολή αντιδημοκρατικων μετρων και μαλιστα με λαϊκή αποδοχη. Επικινδυνη βλακεια ή επικίνδυνη σκοπιμοτητα; Ή μηπως οργανωμενη κοινοβουλευτικη πολιτiκη προβοκατσια και ιδανικο άλλοθι του χειροτερου ολοκληρωτισμου που θα γνωρισει ποτε η ανθρωποτητα;

  25. Η κ.Διαμαντοπούλου πυθεία ή …γνώστης ???
    Δείτε το βίντεο που βρήκα στο ​​​​​politis-gr​​​​​
    Ας πούνε επιτέλους την αλήθεια.
    ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ .!!!!!!

  26. manitaritoubounou για να μην παρεξηγηθώ μιλούσα για το theoprovlitos με όρους ότι τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα όχι για τους αστυνομικούς αλλά για τους άλλους, για τους πολίτες που πρέπει να ανεχθούν από ψευτοτσαμπουκάδες και κομπλεξισμούς μέχρι ολοφάνερα φασιστική συμπεριφορά από την αστυνομική εξουσία.
    Πάντως αληθινά, τα αισθήματα, οι σκέψεις και οι αντιλήψεις των αστυνομικών είναι κάτι που δεν ακούγεται καθόλου στο Δημόσιο λόγο και υπόψη είναι οι άνθρωποι που θεωρητικά μας προστατεύουν και κυκλοφορούν στους δρόμους μας …οπλισμένοι.
    Απλώς έχουμε συνηθίσει στην αυταπάτη που προκαλούν οι θεσμοί ότι αυτό που τυπικά και θεσμικά διακυρήτουν ότι είναι ενστικτωδώς εμείς θεωρούμε ότι είναι αλήθεια.
    Οι αστυνομικοί μας φυλάνε από τους εγκληματίες εξορισμού σκέφτονται όλοι…..άραγε είναι μόνο έτσι;;;;;;; Αυτή είναι η απάτη των θεσμών πολλές φορές.
    Βέβαια για να λειτουργούν οι θεσμοί διαφορετικά με διαφάνεια και να είναι αυτό που λένε ότι είναι, θα ήθελε μια άλλου είδους κοινωνία. Τέλος πάντων

    Μανιτάρι_του_βουνού θαυμάζω τη πίστη σου που δεν σε κάνει να κλείνεσαι σε ένα συντηρητικό καβούκι. Αναρωτιέμαι γιατί τόσους ανθρώπους η πίστη τους τους οδηγεί στη κλειστότητα και στο φόβο απέναντι στον άλλον;;;;

  27. Αγαπητό Μανιτάρι τα χαιρετίσματα μου!
    Τι δύσκολη λειτουργία η δική σας αγαπητέ..
    Βλέπω κάποιοι ψάχνουν πάλι ποιος «άλλος» φταίει.
    Η πραγματικότητα είναι πως όλο αυτό είναι αδιαμόρφωτο ακόμα. Επιτέλους αν κάποιος υποκινεί κάτι (λέω ΑΝ) τότε πατά σε κάποια πραγματικότητα που έφτιαξε η δική μας ανευθυνότητα!! Τίποτα δεν αλλάζει. Πρέπει να παραδεχτούμε αυτές τις αλήθειες για να πάμε μπροστά, για να ζήσουμε!

    Ζω δίπλα στο πολυτεχνείο. Όσοι ψάχνουν φταίχτες θέλουν απλώς να επιστρέψουν εκεί που ήταν τα πράγματα πριν ή τουλάχιστον αντανακλαστικα αυτό εργάζονται. Είναι λογικό. Δεν πιστεύουν πως κάτι μπορεί να αλλάξει. ΌΜΩΣ τώρα δεν έχουμε άλλη επιλογή από την ελπίδα! Τώρα πρέπει να σκεφτούμε ψύχραιμα και ταπεινά που μπορεί να πάει το πράγμα. Όποιος εκτονώνεται με κουταμάρες δε διαφέρει τέτοιες κρίσιμες ώρες από τους ανόητους που σπάνε, αλλά φοβάμαι τέτοιοι μας αξίζουν! Ναι κύριοι, μόνον έτσι μπορεί κάποιοι να σταματήσουν την ατελείωτη κατινιά και να αρχίσουμε σεμνά ταπεινωμένοι από το αδιέξοδο μας να δουλεύουμε μαζί για κάτι καλύτερο. Εμείς με ποιούς είμαστε; Όσοι κατηγορούμε κι αυτό μας φτάνει, τι έχουμε να πούμε;
    Ούτε μια κουβέντα στις αχαρακτήριστες παρεμβάσεις αυτου του θρεντ για τις τράπεζες!; Είναι δυνατόν να μην βλέπετε; Δε φταίνε τα σκάνδαλα; Δεν καταργήθηκε το αφορολόγητο εισόδημα και δεν είπε κανείς τίποτα; Δεν εχουμε τους πολίτες τσαλαπατημένους και μουγκούς; Ξεχάσατε τις πυρκαγιές; Σας φταίει ο Σύριζα;! Αποκλειστικά!; Σας φταίει το Πασόκ; Είναι λογική αυτή; Πρέπει να βγούμε από κει. Αν πονάτε τον τόπο.. Για ποιό θέμα συζητάτε αγαπητοί φίλοι;
    Ως πότε θα φταίνε οι Άλλοι; Πρέπει να σταματήσουμε. διαβάστε εδώ: http://tsimitakis.wordpress.com/2008/12/09/%CE%BF%CE%B9-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%AD%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%AF%CE%BA%CF%84%CF%85%CE%BF/ κι αν θέλετε πιστέψτε το.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: