• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 602,092 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Βασιλικη στο Οι τελευταίες θετικές εξελίξει…
    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    eleni στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Δεκέμβριος 2008
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Νοέ.   Ιαν. »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Εναλλακτικό κάλεσμα με κουρδο-ιρανή ποιήτρια

Σήμερα το βράδυ στις 19:00 στην αίθουσα της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών, Γενναδίου 8 και Ακαδημίας, σε εκδήλωση λόγου και μουσικής με χρώμα… ανατολής, το κουρδικό συγκρότημα Χαβάρ και ένα ποτήρι κρασί.

Δυστυχώς δεν μπόρεσα ούτε σ’ αυτό το κάλεσμα να ανταποκριθώ…. Όμως πίνω ένα ποτήρι κρασί τώρα και ανεβάζω το ποστ, ώστε να συμπορευτώ  με τους μακρινούς φίλους…

Η εκδήλωση αφορά το ποιητικό έργο της Κούρδισσας-Ιρανής ποιήτριας Χίβας Παναχί. Μιλούν οι: Νάνος Βαλαωρίτης, Άγγελος Καλογερόπουλος, Νεοκλής Σαρρής και Λίνα Νικολακοπούλου.

Η βιβλιοπαρουσίαση θα έχει συνάμα και χαρακτήρα πολιτικής διαμαρτυρίας. Η είσοδος είναι ελεύθερη. «Θα χαρούμε με την παρουσία σας»…

Σχετικά με τη Χίβα Παναχί και τη σημερινή εκδήλωση γράφει σήμερα η Ελευθεροτυπία.

Δείτε σχετικά:

«Στα εννιά μου ήμουν ήδη ενήλικη»

Της ΝΑΤΑΛΙ ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ

Στα 28 της η Ιρανή ποιήτρια Χίβα Παναχί έχει φτιάξει μια καινούργια ζωή στην Ελλάδα. Παρουσιάζει μάλιστα σήμερα την πρώτη της ποιητική συλλογή, μεταφρασμένη στα ελληνικά. Οι περιπέτειές της όμως δεν τελειώνουν: ας όψεται η γραφειοκρατία.

Η ζωή της 28χρονης Ιρανής Χίβα Παναχί θυμίζει ένα άγριο, σκληρό μυθιστόρημα. Η ίδια ωστόσο διηγείται όσα της συνέβησαν ήρεμα, γελώντας συχνά, για να ξορκίσει τις τρομακτικές αναμνήσεις. Μιλάει εξαιρετικά ελληνικά. Ζει άλλωστε τα τελευταία 9 χρόνια στη χώρα μας ως υπότροφος του ελληνικού υπουργείου Εξωτερικών, κάνοντας τη διατριβή της στο Πάντειο. Είναι επιπλέον γνωστή ποιήτρια και συγγραφέας στο Ιράν, το Ιράκ και τη Συρία και μέλος της κουρδικής Ακαδημίας που εδρεύει στο Παρίσι. Στην αναγόρευσή της δεν μπόρεσε, όμως, να πάει γιατί αν έφευγε από την Ελλάδα δεν θα μπορούσε να ξαναγυρίσει. Γιατί; Ας όψονται κάποιοι υπάλληλοι της Νομαρχίας Αθηνών και του Δήμου Ζωγράφου…

Αν και υπέρ της Παναχί ήταν και τα δύο δικαστήρια που εξέδωσαν τελεσίδικη απόφαση για το δικαίωμά της να παραμείνει στην Ελλάδα, η έκδοση της άδειας παραμονής καθυστερεί λόγω της γνωστής ελληνικής γραφειοκρατίας και της ακατανόητης κωλυσιεργίας κάποιων υπαλλήλων. Οι τελευταίοι στις επανειλημμένες εκκλήσεις της Παναχί αντιδρούν μάλιστα προσβλητικά. Τελικά «αυτή η άδεια παραμονής μοιάζει σαν τον εφηβικό μας πρίγκιπα: τον ονειρεύεσαι αλλά δεν έρχεται ποτέ», αστειεύεται η 28χρονη.

Καθόλου στα αστεία δεν έχουν πάρει πάντως την υπόθεση ο Νάνος Βαλαωρίτης, ο Αγγελος Καλογερόπουλος, ο Νεοκλής Σαρρής και η Λίνα Νικολακοπούλου: με αφορμή τη σημερινή παρουσίαση (στην Εταιρεία Ελλήνων Λογοτεχνών) της πρώτης ποιητικής συλλογής της Παναχί που μεταφράστηκε από την ίδια στα ελληνικά και, με τίτλο «Τα Μυστικά του Χιονιού», κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «Μαΐστρος», οι ομιλητές θα καταγγείλουν την απαράδεκτη ολιγωρία των υπευθύνων.

Αυτά τα ακατανόητα κι εξοργιστικά είναι πάντως «πταίσμα» μπροστά σε όσα έχει περάσει αυτή η κοπέλα. Γεννημένη σε μια από τις αρχαιότερες κουρδικές πόλεις του Ιράν, μεγάλωσε ανάμεσα σε ανθρώπους που λάτρευαν τον ελληνικό πολιτισμό. Ο παππούς της τής διάβαζε τους Ελληνες κλασικούς σαν παραμύθι, ο μεγαλύτερος αδελφός της την έβαζε να ακούει τραγούδια του Θεοδωράκη κι ο καθηγητής της στο σχολείο τούς μίλαγε για τον Καστοριάδη! Το ελεύθερο πνεύμα που ασπάζονταν και οι γονείς της ήταν, όμως, έγκλημα υπό το θεοκρατικό καθεστώς. Η μάνα της δολοφονήθηκε το 1983 κι ο πατέρας της οδηγήθηκε στην εξορία. Η μικρή Χίβα δεν έμαθε την αλήθεια για την τύχη των δικών της παρά μερικά χρόνια αργότερα, όταν το σοκ τής κόστισε προσωρινή αφωνία.

Τα παιδιά σε τέτοιες συνθήκες ωριμάζουν βέβαια πολύ γρηγορότερα. «Ενηλικιώθηκα στα 9 μου, στα 17 μου αισθανόμουν 50». Τότε ήταν που τόλμησε μαζί με δύο φίλες της να ιδρύσει το «Νεοφεμινιστικό κίνημα», οργανώνοντας την πρώτη -και τελευταία-δημόσια διαμαρτυρία στο σχολείο τους για να καταγγείλουν τον θάνατο διά λιθοβολισμού μιας συνομήλικής τους που είχε κατηγορηθεί για μοιχεία. Το θέμα πήρε διαστάσεις και η Παναχί, ήδη γνωστή ως ποιήτρια -είχε δημοσιεύσει το πρώτο της ποίημα στα 13-, συνελήφθη.

Κατόρθωσε όμως να διαφύγει στον κουρδικό τομέα του Ιράκ και να συναντήσει κάποιους συγγενείς της. Και ύστερα έφτασε στο σχολείο της η πρόταση για μια σειρά εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε Γαλλία, Αγγλία, Ισπανία και Ελλάδα. «Γιουνάν», απάντησε αμέσως η Χίβα όταν της είπαν να επιλέξει.

Το μετάνιωσε; Καθόλου. Εκανε φίλους. Εμαθε τη γλώσσα σε ένα τμήμα εκμάθησης για αλλοδαπούς, αλλά και ακούγοντας ραδιόφωνο, διαβάζοντας εφημερίδες και βλέποντας καρτούν. Η υποτροφία του υπουργείου τής άνοιξε την πόρτα του Παντείου. Στο πρώτο μάθημα με καθηγητή τον Νεοκλή Σαρρή έβαλε τα κλάματα στο αμφιθέατρο. «Αυτό τον άνθρωπο κάπου τον ξέρω από παλιά», εξηγεί μια αίθηση που είναι λιγότερο μεταφυσική και περισσότερο η ευαισθησία μιας νέας κοπέλας που αναζητούσε τον πατέρα της.

«Δεν υπάρχουν γιορτές ή διακοπές που να μένω χωρίς «οικογένεια»», λέει σήμερα η νεαρή ποιήτρια για τους Ελληνες φίλους της. Συνεχίζει τη διατριβή της συγκρίνοντας τον Προμηθέα Δεσμώτη του Αισχύλου με έναν Κούρδο μυθολογικό ήρωα. Και μεταφράζει Αισχύλο και Αριστοτέλη στα κουρδικά. Τελικά…

Θα μείνετε για πάντα στην Ελλάδα;

«Θα μείνω αν μπορώ να προσφέρω κάτι. Αλλιώς δεν σκοπεύω να κόβω βόλτες στο Σύνταγμα», απαντά η κοπέλα που έμαθε από πολύ νωρίς στη ζωή της να μην έχει ψευδαισθήσεις.

ΠΗΓΗ1: http://www.enet.gr/online/online_text/c=113,id=84060884

Μπορείτε ακόμα να δείτε και εδώ:

Η Οδύσσεια μιας ποιήτριας

Διέφυγε από τη χώρα της όπου είχε καταδικαστεί σε φυλάκιση αλλά τα βάσανά της δεν τελείωσαν εκεί. Η Ιρανή ποιήτρια Χίβα Παναχή αγωνίζεται πλέον για μια άδεια παραμονής στη δεύτερη πατρίδα της στην Ελλάδα.

Της Μαρίας Κρητικού

Τη συναντήσαμε λίγο πριν την παρουσίαση της νέας ποιητικής συλλογής της «Τα μυστικά του χιονιού» που θα πραγματοποιηθεί σήμερα στην αίθουσα της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών. Η Χίβα Παναχί είναι κουρδικής καταγωγής ποιήτρια και μέλος της κουρδικής Ακαδημίας που εδρεύει στο Παρίσι. Έχει φυλακιστεί γιατί διαμαρτυρήθηκε για το λιθοβολισμό φίλης της. Έχει κερδίσει υποτροφία στην Ελλάδα, αλλά δεν ανανεώνεται η άδεια παραμονής της.

Φυλακίστηκε στο Ιράν σε πολύ νεαρή ηλικία, γιατί αντέδρασε στον λιθοβολισμό συμμαθήτριάς της.

«Όταν συνέβη αυτό στη μικρή μας φίλη σοκαρίστηκα. Ένιωσα ότι κάτι έπρεπε να κάνω. Έγραψα ένα ποίημα, ανέβηκα σε ένα κτίριο και το διάβασα με ένα μεγάφωνο στο πλήθος. Έπειτα μοιράζαμε γλυκά, τραγουδούσαμε και διαβάζαμε ποιήματα. Έτσι έπρεπε να αντιμετωπιστεί ο έρωτας. Μετά φυλακίστηκα«

Στην μεταφορά διέφυγε στη Συρία και από εκεί πέρασε στην Ελλάδα. Δηλώνει λάτρης του ελληνικού πολιτισμού και εξηγεί:

«Ο παππούς μου αγαπούσε τη Φιλοσοφία και αλίμονο όταν μιλάς για Φιλοσοφία να μην αναφέρεσαι στην αρχαία Ελλάδα. Μας μιλούσε για τους ήρωες με παραμυθένιο τρόπο. Ετσι αγάπησα το Σωκράτη για το δυναμισμό στις απόψεις του και την ευτυχία του ανθρώπου που έψαχνε στην Πολιτεία. Ο αδερφός μου έφερνε ελληνικούς δίσκους και χωρίς να ξέρω καν το όνομά του αγάπησα το Μίκη Θεοδωράκη. Ο Σωκράτης και ο Θεοδωράκης με σημάδεψαν«

Είναι υπότροφος του Ελληνικού Υπουργείου Εξωτερικών και εκπονεί διδακτορική διατριβή στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, απ’ όπου έχει και αποφοιτήσει. Έχει κερδίσει δύο δικαστήρια και έχει εκδοθεί υπέρ της τελεσίδικη απόφαση, για το δικαίωμά της να παραμείνει στην Ελλάδα. Η άδεια παραμονής της όμως δεν ανανεώνεται, όπως θα έπρεπε.

«Ποτέ δεν είχα πρόβλημα με κανέναν. Το μόνο μου πρόβλημα είναι στις συναλλαγές μου με το Δημόσιο. Τα τελευταία χρόνια έχω ταλαιπωρηθεί πολύ ψυχικά, δεν μπορώ να συμμετέχω σε δραστηριότητες που με ενδιαφέρουν. Αν δεν είχα ανθρώπους να με στηρίζουν στις δύσκολες στιγμές δεν ξέρω αν θα άντεχα. Ο δάσκαλός μου, Νεοκλής Σαρρής και η γυναίκα του η Φλώρα είναι οικογένειά μου. Όταν μιλάω για αυτούς πάντοτε συγκινούμαι. Σε μια βραδιά ποίησης γνώρισα και το Νάνο Βαλαωρίτη, άκουσε τα ποιήματά μου και πίστεψε σε εμένα. Η κόρη του μου έχει ζωγραφίσει το εξώφυλλο του νέου μου βιβλίου. Έχουμε άψογη επικοινωνία. Τους αγαπάω«

Οι εκδόσεις Μαΐστρος διοργανώνουν εκδήλωση ­παρουσίασης του ποιητικού έργου της, «Τα Μυστικά του Χιονιού» και συνάμα διαμαρτυρίας για τη θέση της ως ξένης στην Ελλάδα.

«Οι εκδοτικοί οίκοι με απέρριπταν πολλά χρόνια. Όταν μια φίλη μου έδωσε το τηλέφωνο των εκδόσεων Μαΐστρος και κάλεσα, αρχικά μου είπαν ότι δεν εκδίδουν ποίηση κι εγώ δεν στεναχωρέθηκα γιατί ήταν πολύ ευγενικοί.  Έπειτα η κυρία Βουλγαράκη συγκινήθηκε από την ιστορία μου και αποφάσισε να εκδώσει κάποια ποιήματά μου. Είμαι ευγνώμων για την ευκαιρία που μου δόθηκε να συνεργαστώ με ανθρώπους ανοιχτούς και ξεκάθαρους«

Τα περισσότερα ποιήματα της συλλογής είναι στα κουρδικά.

«Μου ήταν δύσκολο να αποδώσω ποιήματά μου στα Ελληνικά γιατί η κάθε γλώσσα έχει τη δική της κουλτούρα και ιδιορρυθμίες. Τα ποιήματά μου είναι λίγο «τραγικά» επειδή έχουν επηρεαστεί από τραγικές συνθήκες«

Για το αν η τέχνη μπορεί να αλλάξει τον κόσμο.

«Η ποίηση δεν μπορεί να αλλάξει τον κόσμο. Η ποίηση ομορφαίνει τη ζωή και την ψυχή ώστε να μπορέσει ο άνθρωπος μέσα από αυτήν την τέχνη της ψυχής και του πνεύματος να νιώσει ολοκληρωμένος και ισορροπημένος. Για εμένα η ποίηση ήταν ένα παράθυρο που μπορούσα να ανοίξω, να δω τον κήπο της ζωής, να πω το δικό μου τραγούδι, να φυτέψω ένα λουλούδι και να φωνάξω ότι ονειρεύομαι»

Για τη θρησκεία

«Η θρησκεία είναι μία ιδιωτική σχέση του ανθρώπου με το θείο. Αυτό δεν μπορεί να είναι επικίνδυνο παρά μόνο όταν γίνεται ιδεολογία και η ιδεολογία γίνεται κρατικός μηχανισμός«

Για τα ταμπού και τους περιορισμούς στην Τέχνη.

«Ο άνθρωπος ζει μέσα στα ταμπού που έχει φτιάξει. Τα ταμπού γίνονται επικίνδυνα και δημιουργούν δυσάρεστες καταστάσεις όταν πληγώνουν. Όταν δεν γνωρίζεις καταστάσεις μπορείς να ερμηνεύσεις τα πράγματα διαφορετικά. Στη χώρα μας το μείζον ζήτημα είναι να μην φυλακίζεται ο άνθρωπος για τις απόψεις του«

Στη διατριβή της συγκρίνει τον Προμηθέα Δεσμώτη με έναν αντίστοιχο μυθικό ήρωα του Κουρδιστάν, τον Κάβε ως προς τις κοινωνικές δομές.

«Είναι συγκινητικό για εμένα να έχω μία άμεση επαφή με τις ελληνικές παραδόσεις που είναι τόσο κοντά στις κουρδικές. Οι Κούρδοι λέγεται ότι κατάγονται από τη Μήδεια. Οι Μάρδοι (Mαrd) πρόγονοι των Μήδων ζούσαν στο Κουρδιστάν. Στην προηρωδοτική εποχή ο Στράβωνας λέει ότι οι Έλληνες μιλάνε Μηδικά και οι Μήδιοι Ελληνικά. Μπορεί λοιπόν κι εγώ να έχω ρίζες Ελληνικές γι’ αυτό και να με ελκύει τόσο η Ελλάδα«

ΠΗΓΗ 2:

http://www.opencalendar.gr/portal/resource/contentObject/id/b5a4e988-9f79-4561-9c8b-8b2e19a979df

UP DATE 06-12-08, ώρα 18.30


Ευχαριστώντας την ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΟΔΟ τόσο για την αναφορά της σ αυτό το ποστ, όσο και για τη ζωντανή της ανταπόκριση, δίνω το λινκ για να δείτε λεπτομέρειες και ταυτόχρονα «κλέβω δυο φωτογραφίες» από την εκδήλωση:

Σάββατο, 6 Δεκέμβριος 2008

«ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΧΙΟΝΙΟΥ» ΤΗΣ ΧΙΒΑΣ ΠΑΝΑΧΙ

<!– /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:»»; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:»Times New Roman»; mso-fareast-font-family:»Times New Roman»;} a:link, span.MsoHyperlink {color:blue; text-decoration:underline; text-underline:single;} a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed {color:purple; text-decoration:underline; text-underline:single;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:72.0pt 90.0pt 72.0pt 90.0pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} –>


/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:»Κανονικός πίνακας»;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:»»;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:»Times New Roman»;
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}
http://panagiotisandriopoulos.blogspot.com/2008/12/blog-post_4672.html


Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: