• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 602,943 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Βασιλικη στο Οι τελευταίες θετικές εξελίξει…
    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    eleni στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Νοέμβριος 2008
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Οκτ.   Δεκ. »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30  
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Θεολογική τρομοκρατία στην Πάτρα;

Την Δευτέρα καταφθάνει ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος στη Αχαΐα, καλεσμένος από την Ι. Μ. Πατρών και τον Μητροπολίτη κ. Χρυσόστομο ιδιαιτέρως. Κλήθηκε στις  λεγόμενες γιορτές των «Πρωτοκλητείων«. Για άλλη φορά να αφήσουμε το κατά πόσο είναι  συμβατές με την Ορθόδοξη Παράδοση τέτοιου είδους γιορτές. Ο Οικουμενικός Πατριάρχης συμβολίζει την «Πονεμένη Ρωμιοσύνη».

Η αφορμή για το κάλεσμα έγινε με τη συμπλήρωση εκατό ετών από την τοποθέτηση του θεμέλιου λίθου του Νέου Ι. Ν. Του Αγίου Ανδρέα, για τον οποίο

ο πολύς και ειδικός κυρ Φώτης Κόντογλου έγραψε:

«...Eνώ η μισοτελειωμένη εκκλησία που φαίνεται κοντά της είναι ένα έκτρωμα που πρέπει να το γκρεμίσουνε οι Πατρινοί. Ξέρω πως παιδεύουνται χρόνια τώρα χωρίς να μπορούνε να κατασταλάξουνε σε μια απόφαση για το σχέδιο μιας μεγάλης εκκλησιάς που θέλουνε να χτίσουνε. Eίδα το σχέδιο που σκάρωσε ένας Φραντσέζος, που είναι ίδια τούρτα»[1]!!! Όλο το κείμενο εδώ με ένα κλικ!

Τα ανοίγματα των Ορθοδόξων Εκκλησιών και οι Διάλογοι με ετεροδόξους και αλλοθρήσκους έχουν πολύ μακρά παράδοση. Το αν λειτουργούν με όρους Ορθοδοξίας ή αν έχουν τα επιθυμητά τέτοια αποτελέσματα κρίνονται και στο παρόν από το Λαό του θεού και στο μέλλον σε μακροϊστορική όραση της ιστορίας.

Στο ιστολόγιο αυτό έχουμε κρεμάσει ήδη τρία κείμενα που αφορούν το Οικουμενικό Πατριαρχείο μας επί Πατριαρχίας Βαρθολομαίου: Εδώ με τον Φ. Κάστρο, Εδώ μια πρόταση για τις σχέση Αθήνα -Φανάρι, και εδώ επικριτικό ποστ για την ψευτο-σύμπλευση με ισχυρούς της γης!

Ανάλογα με το Θέμα είχαμε την αντίστοιχη στάση. Και φυσικά εκτός από δεκάδες αγίους πατριάρχες έχουμε και κάμποσους καταδικασθέντες αιρετικούς, αλλά και πολλούς στα αζήτητα. Ο συγκεκριμένος Πατριάρχης αποκλείεται να πάει σ’ αυτά.

Θα κριθεί μαζί με τη Σύνοδό του και τις άλλες ορθόδοξες εκκλησίες διπλά. Στην ορθοδοξία δεν υπάρχουν πάπες, μεγάλοι ή μικροί. Ούτε μπορούμε να «βαπτίσουμε» βέβαια κάποιους έτσι με το ζόρι ή να υποχωρήσουμε σε στυλ Φερράρας. Όσοι το επεδίωξαν ή προσπαθούν να το επιδιώξουν τους «τρώει το μαύρο σκοτάδι»..

Ο Μητροπολίτης Πατρών στη προσπάθειά του να δώσει μεγάλη αίγλη έχει οργανώσει πολλά.

Ανάμεσα στα άλλα προσπάθησε εδώ και μέρες, όπου και πέτυχε, να «κλείσει» τα σχολεία της Πάτρας και ευρύτερης περιοχής, και θα στείλει τη πλειοψηφία των μαθητών και μαθητριών, όχι στην πλατεία Τριών Συμμάχων – υποδοχή Οικουμενικού Πατριάρχη – αλλά στις γύρω καφετέριες!

Το άρθρο δεν θα γραφόταν, αν δεν έφτανε η σχετική ανακοίνωση στο ΜτΒ, για προσπάθεια ματαίωσης μιας αντίθετης θεολογικής εκδήλωσης απόψε το βράδυ στην Πάτρα. Ήδη μου έχει ζητηθεί από γνωστούς και αγνώστους να την προπαγανδίσω στο ΜτΒ. Δεν το έκανα γιατί δεν με αναπαύει: Ορίστε[2]:

από Γ Γ <d……….5859@yahoo.gr>
προς manitari.tou.bounou@gmail.com
ημερομηνία 29 Οκτώβριος 2008 3:35 μμ
θέμα Εκδήλωση
υπεγράφη-από yahoo.gr
απόκρυψη λεπτομερειών 29 Οκτ (3 μέρες πριν)
Απάντηση
Σας στέλνω να ανακοινώσετε αν μπορείτε μία παρουσίαση βιβλίου.

Ευχαριστώ

Το θέμα της υπό αποκλεισμό ομιλίας

Όμως η ανοικτή επιστολή που μου ήλθε πριν λίγες ώρες για ΘΕΟΛΟΓΙΚΉ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΊΑ και «απαγόρευση» της εκδήλωσης «με κάνει έξω φρενών». Δείτε ολόκληρη την καταγγελία του συλλόγου Κοσμά Φλαμιάτου:

pros_patrwn

Οι Μητροπολίτες οφείλουν, πέραν της επίδειξης και ισχύος, να δείχνουν πρώτα ανοχή, καρτερία, δύναμη του πνεύματος και όχι της μάχαιρας. Να αντιμετωπίζουν θεολογικά τις αντιθέσεις και όχι εξουσιαστικά. Ο τρόπος αυτός προκρίνει προτεσταντισμούς εντός της ορθόδοξης Εκκλησίας σε αντιπαράθεση με τις δικές τους «παπικές» διολισθήσεις.

«Οι καιροί ου μαινετοί»…


[1] Αναφορά στο ζήτημα έκανε και η Πατρινή «Ιδιωτική Οδός» στις 29 Σεπτέμβρη 2008 εδώ: http://panagiotisandriopoulos.blogspot.com/2008/09/blog-post_2155.html

[2] Φιλορθόδοξος Ένωσις Κοσμάς Φλαμιάτος

Σεφέρη 4, 542 50, Θεσσαλονίκη, τηλ : 6972176314, e-mail: info@degiorgio.gr

Όλα τα µέλη της Φιλορθοδόξου Ενώσεως Κοσµας Φλαµιάτος ανήκουν
σε Ιερές Μητροπόλεις της Εκκλησίας της Ελλάδος

Πρόσκληση

Η Φιλορθόδοξος Ένωσις Κοσμάς Φλαμιάτος σας προσκαλεί να τιμήσετε με τη συμμετοχή σας την παρουσίαση του βιβλίου: «Η Πατερική στάση στους θεολογικούς διαλόγους και ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος», του θεολόγου κ. Παναγιώτη Σημάτη.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Ξενοδοχείο «Πάτρας Παλλάς» (Λεωφ. Όθωνος-Αμαλίας 15 στο Λιμάνι, το Σαββάτο 1 Νοεμβρίου 2008, ώρα 07:00 μ.μ.

Για το βιβλίο θα μιλήσουν ο Συγγραφέας κ. Παναγιώτης Σημάτης και ο Πρόεδρος της Φιλορθοδόξου Ενώσεως κ. Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο, συγγραφέας-εκδότης, αναφερόμενοι στο ερώτημα: «Με την Αγία Ορθοδοξία των Πατέρων της Εκκλησίας μας η με την παπική Ουνία του οικουμενιστή κ. Βαρθολομαίου;»

Για την Φιλορθόδοξο Ένωσι Κοσµας Φλαµιάτος, το προσωρινό Διοικητικό Συµβούλιο

Ο Πρόεδρος Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο, εκδότης, πρώην παπικός, κάτοικος Τρικάλων

Ο Γραμματέας Βασίλειος Κερμενιώτης, εκπαιδευτικός, κάτοικος Πτολεμαΐδας

Advertisements

30 Σχόλια

  1. καλό μήνα και βοήθεια μας οι Άγιοι Ανάργυροι

    η σημερινή βραδινή εκδήλωση πρέπει να γίνει παρά την απαγόρευση…..

    στην Εκκλησία υπάρχει ελευθερία και δημοκρατία!!!!!

  2. @ PANOS,

    Δεν είχα σκοπό ούτε ποστ σχετικό με την εκδήλωση να ανεβάσω, ούτε να πάω.

    Όμως μετά απ’ αυτή την τρομοκρατία θα πάω, όχι τόσο για το περιεχόμενο της ομιλίας, αλλά για τη διαφύλαξη της δημοκρατίας και του θεολογικού διαλόγου. Η κριτική μου στα λεγόμενα τους θα γίνει νηφάλια σε άλλο ποστ.

  3. προφανώς «εμνησθησαν ημερών αρχαίων» όταν στην Ρωσία το φεουδαρχικό κράτος με την αρωγή των τότε ΜΑΤ και την έγκριση της εκκλησιαστικής διοικήσεως καταδίωκε τους παλαιοπίστους,τους θανάτωνε,τους έκλεινε σε φυλακές και εξορίες.

    ή όπως στα καθ ημάς κυνηγούσαν τους παλιοημερολογίτες, εκλειναν τους ναούς τους ,αποσχημάτιζαν και ξυριζαν τους κληρικούς τους (πολλοι εξ αυτων αγιοι, μεταξυ αυτων και ο αγιος Νικόλαος Πλανάς), τους χτυπούσαν και τούς φυλάκιζαν.
    η γιαγιά μου (85 ετών σημερα) διατηρεί μνημες απο αυτά τα γεγονότα και τα ομολογει παρά το ότι ανήκουμε στην Εκκλησία της Ελλάδος με αρχιεπίσκοπο τον κ. Ιερώνυμο.

    με το μυαλό που κουβαλούν οι σημερινοί θα απαγορευαν στον οσιο Ιουστινο Ποποβιτς, τον όσιο Φιλοθεο Ζερβάκο, τον Φωτη Κόντογλου να μιλούν….

    http://www.impantokratoros.gr/B28B2DCB.el.aspx
    http://www.impantokratoros.gr/7BF917F2.el.aspx

    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ, η οποία θα βρεί τη λύση της με τον χωρισμό τής Εκκλησιαστικής διοικητικής δομής από την κρατική εξουσία.
    ίσως τότε οι μεγαλοσχήμονες αντιληφθούν ότι αυτοί εξαρτώνται από τους πιστούς και όχι το αντιθετο.

    Καλό μηνα, φίλοι του ΜτΒ, βοηθεια σε όλο τον κόσμο οι αγιοι θαυματουργοί ανάργυροι ιατροί Κοσμάς και Δαμιανός με την γλυκια μανούλα τους αγ. Θεοδότη και τον Όσιο Δαβίδ τον Γέροντα.

  4. Εκεί που θα γίνει η φιέστα του Πατριάρχη, απέναντι λίγα μέτρα πιο πέρα θα βρίσκονται οι πεινασμένοι μετανάστες. Τι θα τους κάνουν; θα τους κρύψουν για να μη χαλάσει η αισθητική των 30κοντα χρυσοποίκιλτων δεσποτάδων που θα παραστούν; Αλήθεια γιατί θα βγούν οι σκαλωσιές του Α.Ανδρέα; Αλήθεια γιατί ο τοπικός κλήρος εξαναγκάζεται να παρεβρεθεί ως μαϊντανός; Ορθοδοξία καϋμένη!!!!!!!!

  5. Αν και γνωρίζω τις θεολογικές θέσεις και γενικότερες αντιλήψεις τέτοιων βιβλίων και συλλόγων, με τις οποίες είμαι κάθετα αντίθετος για πολλούς λόγους, παρά ταύτα είναι αδιανόητο να αποκλείεται και να απαγορεύεται μια εκδήλωση και παρουσίαση βιβλίου.
    Η σκέψεις και οι απόψεις όσο και αν δεν μας εκφράζουν, όσο και εάν είναι εκ διαμέτρου αντίθετες με τις δικές μας, θα πρέπει να διακινούνται ελεύθερα και να προσκομίζονται σε κρίση προς τον λαό.

    Την καλημέρα μου φίλε!!!!!!

  6. Έχω πολλές επιφυλάξεις για τις θέσεις και τη λογική των διοργανωτών της αποψινής εκδήλωσης-βιβλιοπαρουσίασης στην Πάτρα.

    Όμως εξοργίζομαι από τη συμπεριφορά κάποιων «ισχυρών » οι οποίοι ασκούν έμμεσα ή άμεσα πιέσεις με σκοπό τη ματαίωση της εκδήλωσης. Οφείλουν να σεβαστούν το δημοκρατικό δικαίωμα οποιουδήποτε να καταθέτει τις απόψεις του ακόμη και όταν αυτές είναι ή φαίνονται «ακραίες» στη δική μας αντίληψη. Θα το ξαναπώ, δεν ασπάζομαι τις ιδέες των διοργανωτών της εκδήλωσης αλλά θα υπερασπιστώ με κάθε τρόπο το δικαίωμά τους να τις εκφράζουν.
    Γι’ αυτό σκέφτομαι κι εγώ πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να κάνω την υπέρβαση και να παραστώ στην εκδήλωσή τους ως σιωπηλός παρατηρητής με μόνο σκοπό να συμβάλω με τον τρόπο μου στον απόλυτο σεβασμό της ελευθερίας τους να πιστεύουν και να διατυπώνουν τις απόψεις τους! Επιτέλους, σεβασμό στα αυτονόητα.

    Υ.Γ. Σέβομαι τον Οικουμενικό μας Πατριάρχη και παρακολουθώ άλλοτε με ενθουσιασμό, άλλοτε με περίσκεψη τις ενέργειες και τις δηλώσεις του. Όμως θεωρώ ότι η … φιέστα υποδοχής που του ετοιμάζεται είναι το λιγότερο υπερβολική! Θέλω να τιμώ τον Οικουμενικό μας Πατριάρχη ως Πατέρα και όχι ως Αρχηγό Κράτους.
    Όσο για το κλείσιμο των σχολείων φρονώ ότι είναι απαράδεκτο και προσβλητικό για μαθητές, δασκάλους και γι αυτόν τον ίδιο τον Οικουμενικό μας Πατριάρχη!

  7. Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ !!!
    Η ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΠΑΤΡΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΩΦΕΥΕΙ ΑΛΛΟ. ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ ΤΩΡΑ ΣΕΒΟΜΕΝΗ ΤΟΝ ΕΠΙΣΗΜΟ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟ ΤΗΣ.
    ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΚΕΘΕΝΟΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙ. ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ.

  8. @ Μisha,

    επαναλαμβάνω ότι δεν είμαι αντιπατριαρχικός, αλλά θεωρώ ότι η στήριξη στο Οικ. πατριαρχείο φυσικά δεν μπορεί να γίνεται μόνο με όρους πολιτικής στρατηγικής ή ιδεολογίας (π.χ. Συνασπισμός, ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, κλπ).

    Όμως οι λογικές της φιέστας της άλογης και της φίμωσης της παρά-λογης με βρίσκουν απέναντι.

    @ αναιρετικός,

    .. ο τοπικός κλήρος… Γιατί λειτουργεί Μητροπολιτικό συμβούλιο με εκλεγμένους;

    @ π.Λίβυος,

    και τη δική μου Καλημέρα με αναζήτηση και Δημοκρατίας και Αλήθειας…

    @ Πατρινός,

    για να τα λες κάτι ξέρεις. Συμφωνώ μαζί σου.

    @ Κ. Φ.

    Νομίζω ότι αν η Μητρόπολη Πατρών δια του οικείου Μητροπολίτη ανακοινώσει ότι «δεν φοβάται» και δεν «έχει κανένα πρόβλημα» από την αντι-συγκέντρωση, όλα θα πάρουν άλλο δρόμο.

  9. Μπράβο manitari

    Με συνέπεια αποδεικνύεις το γνήσιο σεβασμό σου στον Οικ. Παριάρχη ασκώντας κατά περίπτωση νηφάλια και τεκμηριωμένη κριτική η οποία είναι ακριβοδίκαιη. Στο ζήτημα της εκδήλωσης των «αντιφρονούντων» στην Πάτρα φοβούμαι ότι έχεις δίκιο. Λυπάμαι για τις παρασκηνιακές μεθοδεύσεις κάποιων που υποδηλώνουν τελικά φοβία και υποκρισία. Κρίμα…

  10. Aγαπητό manitari,

    Συμφωνώ με την τοποθέτησή σου στο θέμα. Σε παραπέμπω εκτενώς και στην Ιδιωτική Οδό μου.
    Την «μάχαιρα του πνεύματος» αποζητούμε.
    Καλό μήνα και καλή δύναμη σε όλα!

  11. @ ΠΟΛΙΤΗΣ,

    ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Το ακριβοδίκαιο είναι πάντα ζητούμενο και ακριβοθώρητο… Εδώ τουλάχιστον το προ-κρίνουμε, αν και δεν το πετυχαίνουμε πάντα.

    @ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ,

    Μα εκεί είναι το ζητούμενο: Στη «Μάχαιρα του Πνεύματος«!

    ΥΓ Άφησα και δηκτικό σχόλιο στο σημερινό σου ποστ:

    ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΡΑΓΔΑΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΕΣ!

  12. συγχωρέστε με αν ΔΕΝ κατάλαβα (πάλι) αλλά υπάρχουν αποδείξεις πως ΑΠΑΓΟΡΕΨΕ την εκδήλωση η Μητρόπολη ή βασιζόμαστε στις καταγγελίες των αδελφών του συλλόγου;

  13. Αν πραγματικά την έχει απαγορεύσει, το αποτέλεσμα θα είναι να της δώσει μεγαλύτερη δημοσιότητα.

  14. Kάποιος παρομοίασε με την ρωσική εκκλησία που άσκούσε φοβερή βία στους παλαιόπιστους. Δεν τους ήξερα αλλά έβαλα τη λέξη στη μηχανή google και βρήκα ένα τρομερό άρθρο για τη βία της ρώσικης εκκλησίας.
    στο
    http://roides.wordpress.com/2008/10/17/contr_church_1917/

  15. @ egolpion,

    θα ήταν αδιανόητο εν έτει 2008 ο Μητροπολίτης μας να έκανε τέτοιο λάθος, δηλαδή να «απαγόρευε» με εκκλησιολογικούς όρους. Και δεν έχει τέτοια πρόθεση, αλλοίμονο.

    Η καταγγελία, όπως διαβάζουμε, αφορά πιέσεις κατ’ αρχήν προς το «ξενοδοχείο», κλπ και πιθανά προς τις αρχές. Για να ξέρουμε για τι μιλάμε. Κατά δεύτερο λόγο αφορά τη διαφήμισή της. Κατά τρίτο την άμεση ή έμμεση «απαγόρευση» κληρικών κλπ για συμμετοχή… Το βράδυ θα έχουμε εικόνα.

    Πάντως όπως θα είδατε ο σύλλογος έχει ήδη εκτεθεί δημόσια. Καταλαβαίνετε δηλαδή, πως αν δεν στέκουν σε ένα βαθμό οι καταγγελίες, κακό του κεφαλιού τους.

    @ expaganus,

    συμφωνώ ότι δημιουργήθηκε διαφήμηση. Ήδη εγώ και ένας ακόμη σχολιαστής έχουμε την πρόθεση να φτάσουμε μέχρι το ξενοδοχείο το απόγευμα.

    @ Πατρινός φοιτητής,

    τέτοια φαινόμενα όντως συνέβησαν, ειδικά όταν η θεσμική εκκλησία συμπλέκεται με το κράτος και οι φορείς της δεν εμφορούνται Αγιοπνευματικά.

    Αν θυμόσαστε είχα γράψει εδώ για τον πόλεμο εναντίον του (αγίου) Μαξίμου του Γραικού στη Ρωσία, αρχές του 16ου αιώνα.

  16. Από τον Σολζενίτσυν που έγινε χριστιανός μέσα στις σοσιαλιστικές φυλακές του σύντροφου Στάλιν, περί καταγγελιών και ελευθερίας του τύπου:

    Ο Τύπος επίσης, φυσικά, απολαμβάνει της ευρύτερης ελευθερίας. (θα χρησιμοποιώ την λέξη Τύπο για να περιλάβω όλα τα ΜΜΕ). Αλλά πως χρησιμοποιεί αυτή την ελευθερία;

    Εδώ πάλι, η κύρια ανησυχία δεν είναι αν θα παραβεί το γράμμα του νόμου. Δεν υπάρχει καμία ηθική ευθύνη για την παραμόρφωση ή τη δυσαναλογία. Τι είδος ευθύνης έχει ένας δημοσιογράφος απέναντι στους αναγνώστες του, ή στην ιστορία; Εάν έχει παραπλανήσει την κοινή γνώμη ή την κυβέρνηση με ανακριβείς πληροφορίες ή λανθασμένα συμπεράσματα, ξέρουμε κάποια περίπτωση της δημόσιας αναγνώρισης και της επανόρθωσης τέτοιων λαθών από τον ίδιο δημοσιογράφο ή την ίδια εφημερίδα; Όχι, δεν συμβαίνει, επειδή θα έβλαπτε τις πωλήσεις. Ένα έθνος μπορεί να είναι το θύμα ενός τέτοιου λάθους, αλλά ο δημοσιογράφος πάντα μένει ατιμώρητος. Κάποιος μπορεί ακίνδυνα να υποθέσει ότι θα αρχίσει να γράφει ακριβώς τα αντίθετα με μια ανανεωμένη αυτοεπιβεβαίωση.

    Επειδή στιγμιαίες κι πιστευτές πληροφορίες πρέπει να δοθούν, γίνεται απαραίτητο να καταφύγουν στην εικασία, στις φήμες και στις υποθέσεις για να συμπληρωθούν τα κενά, και κανένα από αυτά δεν θα αποκατασταθεί ποτέ αλλά θα παραμείνει στη μνήμη των αναγνωστών. Πόσες εσπευσμένες, ανώριμες, επιφανειακές και παραπλανητικές κρίσεις εκφράζονται καθημερινά, μπερδεύοντας τους αναγνώστες, χωρίς καμία επαλήθευση; Ο Τύπος μπορεί να μιμηθεί την κοινή γνώμη όσο και να τη χειραγωγήσει με το χειρότερο τρόπο. Κατά συνέπεια μπορούμε να δούμε τους τρομοκράτες να ηρωποιούνται, ή μυστικά της ασφάλειας του κράτους να αποκαλύπτονται δημόσια, ή μπορούμε να βεβαιώσουμε την αναίσχυντη παρείσφρηση στην ατομική ζωή γνωστών ανθρώπων κάτω από το σύνθημα: «ο καθένας έχει δικαίωμα να τα ξέρει όλα.» Αλλά αυτό είναι ένα ψεύτικο σύνθημα, χαρακτηριστικό μιας ψεύτικης εποχής: οι άνθρωποι έχουν επίσης το δικαίωμα να μην ξέρουν, και είναι πολύ πιο πολύτιμο. Το δικαίωμα να μην γεμίζουν οι θείες ψυχές τους με κουτσομπολιό, αηδίες και μάταια συζήτηση. Ένας άνθρωπος που απασχολείται κι αποσκοπεί σε μια σημαντική ζωή δεν χρειάζεται αυτήν την υπερβολική φορτική ροή των πληροφοριών.

    Αυτά περί καταγγελιών… Κι ειλικρινά αν οι ορθόδοξοι πρέπει να καταργήσουν κάτι είναι αυτές τις αδελφότητες κι οι πολλές φωνές… Γιατί ο Χριστιανισμός δεν είναι δημοκρατία και δεν είναι οργάνωση: ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ. Κι αυτό αγαπητό μανιτάρι πολλές φορές λυπάμαι αλλά το ξεχνάς…

  17. Τελικά η «τρομοκρατία» πέτυχε το στόχο της.

    Ουδείς κληρικός της Μητρόπολης Πατρών ήταν παρών. Μέχρι πενήντα παρόντες, με αρκετούς παλαιομερολογήτες ή παλιαοημερολογητίζοντες να παρακολουθούν.

    Βέβαια άντε να αποδείξεις ότι η είσοδος ΔΕΝ ήταν ελεύθερη. Εξάλλου πολλές κάμερες ήσαν παρούσες (όχι όλες επίσημες) και πρόσωπα γνωστά για την ασφάλεια μας…

    Η υπόθεση της κριτικής στον οικουμενισμό δεν μπορεί να γίνει με συλλόγους τελικά. Και φυσικά όχι με όρους συντηρητισμού, παρά τις προσπάθειες του Παν. Σημάτη να χρησιμοποιήσει ακόμη και Γ. Φλορόφσκυ.

    ΥΓ Οι διοργανωτές φυσικά ξεκαθάρισαν ότι ο τόπος και ο χρόνος ήταν επιλεγμένοι. Και σε αυτό ήσαν αρκετά ειλικρινείς.

    Απέφυγαν μάλιστα εκεί να ανοίξουν συζήτηση για την «τρομοκρατία», παρότι προκλήθηκαν από ακροατή. Αρκέστηκαν σε θεολογικά επιχειρήματα ο προσ. Γραμματέας του συλλόγου και σε ιδεολογικοπολιτικά ο προσ. πρόεδρος.

    @ Cacofonix

    τα προηγούμενα που σημείωσα απαντούν στο «κουτσομπολιό». Για τις «αδελφότητες» και «συλλόγους» ήδη έχω απαντήσει.

    ΥΓ Για την «Αγάπη» ναι ομολογώ ακόμα δεν μου έχει χαρισθεί… Είναι στην κορυφή της κλίμακας και η αφεντιά μου πολύ κάτω. Έχω όμως κάποια Πίστη και Ελπίδα. Και αυτό το ξέρω. Και επειδή καταγίνεσαι ως (συνεχής) προσωπικός μου κριτής, μπορείς να συνεχίσεις. Μου κάνεις καλό χωρίς να το επιδιώκεις.

  18. Μπορεί κάποιος να δει σε βίντεο την εκδήλωση ή αν ξέρει αν έχει ανέβει στο youtube π.χ ;

  19. φίλε ΜτΒ

    έχεις δίκιο ότι «Η υπόθεση της κριτικής στον οικουμενισμό δεν μπορεί να γίνει με συλλόγους τελικά. Και φυσικά όχι με όρους συντηρητισμού, παρά τις προσπάθειες του Παν. Σημάτη να χρησιμοποιήσει ακόμη και Γ. Φλορόφσκυ.»

    προσωπικά το οικουμενιστικό κίνημα το θεωρώ ένα ακόμη πολιτικό εργαλείο επιβολή της θέλησης και τής υποκουλτούρας τής δυτικής υπερδυνάμεως με καθαρά εγκόσμιες επιδιώξεις και με θεωρίες και μεθόδους αντλημένες από την εμπειρία του θεοσοφιστικού κινήματος και των μασωνικών στοών.

    οι θρησκευτικές -πνευματικές συνέπειες είναι ήσσονος σημασίας για τους θιασώτες του.

    ωστόσο δεν είναι τυχαίο ότι κορυφαίες ορθόδοξες μορφές του 20ου αιώνα τον πολέμησαν με σφοδρότητα και ανυποχωρητα:
    ο πολύς π. Ιουστίνος Πόποβιτς,ο οποίος οσονούπω θα ενταχθεί στο αγιολογιο της αδελφής Σερβικής Εκκλησίας,ονόμασε τον οικουμενισμό παναίρεση και όχι άδικα.
    ο πρωθιεράρχης της Ρωσικής Εκκλησίας της Διασποράς Φιλάρετος, του οποιου το λειψανο ανεκομίσθη άφθορο και ευωδιάζον και ο οποίος θα ενταχθεί στο αγιολόγιο τον μήνα που διανύουμε έχει εκδώσει συνοδικό «ανάθεμα» στον Οικουμενισμό.
    ας σημειωθεί ότι μετά την εκκλησιαστική ένωση της ρωσικης διασποράς με την μητέρα ρωσική Εκκκλησία, οι αγιοι είναι πανορθόδοξοι πλέον.
    ασφαλώς, οφείλουμε να αποκλείσουμε οποιαδήποτε τάση φονταμενταλισμού ή μισαλλοδοξίας καθώς και ατελεσφορα είναι αυτά τα στοιχεία αλλά και ξένα προς την ταπεινή καιανιδιοτελή πίστη των Αγίων μας.
    ο π. Παισιος γι αυτές τις εποχές που διανύουμε είχε πει:
    «Ο Κύριος, όταν θα πρέπη, θα παρουσίαση τους Μάρκους τους Ευγενικούς και τους Γρηγόριους Παλαμάδες, δια να συγκεντρώσουν όλα τα κατασκανδαλισμένα αδέλφια μας, δια να ομολογήσουν την Ορθόδοξον Πίστιν, να στερεώσουν την Παράδοσιν και να δώσουν χαράν μεγάλην εις την Μητέρα μας.»
    ΑΜΗΝ !ΓΕΝΟΙΤΟ!

  20. @ Misha

    Γράφεις: «Εάν έχει παραπλανήσει την κοινή γνώμη ή την κυβέρνηση με ανακριβείς πληροφορίες ή λανθασμένα συμπεράσματα, ξέρουμε κάποια περίπτωση της δημόσιας αναγνώρισης και της επανόρθωσης τέτοιων λαθών από τον ίδιο δημοσιογράφο ή την ίδια εφημερίδα; Όχι, δεν συμβαίνει, επειδή θα έβλαπτε τις πωλήσεις. Ένα έθνος μπορεί να είναι το θύμα ενός τέτοιου λάθους, αλλά ο δημοσιογράφος πάντα μένει ατιμώρητος. Κάποιος μπορεί ακίνδυνα να υποθέσει ότι θα αρχίσει να γράφει ακριβώς τα αντίθετα με μια ανανεωμένη αυτοεπιβεβαίωση. »

    Δυστυχώς, φίλε μου, αυτή είναι η αλήθεια…
    Παρ’ όλα αυτά, ας μην βάζουμε τους πάντες μέσα στο ίδιο τσουβάλι.
    Υπάρχουν κι επαγγελματίες οι οποίοι ουδέποτε θα γίνουν γνωστοί κι ούτε τους ενδιαφέρει, έχοντας μοναδικό στόχο την ενημέρωση του κόσμου και την άσκηση τίμιας και καλοπροαίρετης κριτικής στα κοινά, εκ των οποίων οι περισσότεροι, στο ρεπορτάζ τουλάχιστον, περιορίζονται σε απλή καταγραφή των γεγονότων και πληροφοριών που έχουν, χωρίς να παίρνουν θέση.
    Λένε και τη γνώμη τους, βεβαίως, μέσα από άρθρα ή σχόλια, όμως το υποκειμενικό μιας άποψης δεν νομίζω ότι «παραπληροφορεί», από τη στιγμή που βασίζεται στην ειλικρίνεια…
    Όσο για τους συλλόγους, καθένας έχει το αναφαίρετο δικαίωμα να εκφράζεται δημοσίως, όπως έχουν κι οι υπόλοιποι το δικαίωμα να κρίνουν όσα λέει και να συμφωνούν ή να διαφωνούν.
    Φαντάζει εωσφορικά εγωιστικό ο τέλειος Θεός να σέβεται το αυτεξούσιο και μεις οι μύξες να θέλουμε να φιμώνουμε, επειδή, τάχα, πιστεύουμε ότι όσα λένε είναι λάθος.
    Πολύ περισσότερο η προσπάθεια φίμωσης οποιουδήποτε είναι εγκληματική, όταν γίνεται από απευθείας διάδοχο των Αγίων Αποστόλων, με κίνητρο να μην δυσαρεστήσει τον Πατριάρχη και πέσει στη δυσμένειά του, λες κι έχουμε να κάνουμε όχι με Επίσκοπο του Χριστού, αλλά με διευθυντή υποκαταστήματος μιας εταιρείας που θέλει να βρει τα πάντα τέλεια ο ιδιοκτήτης που επισκέπτεται το συγκεκριμένο υποκατάστημα…
    Να αναβαθμιστεί ο ρόλος του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως.
    Ουδεμία αντίρρηση.
    Το επιβάλλουν λόγοι θρησκευτικοί και εθνικοί.
    Όχι, όμως, με επικοινωνιακά τερτίπια και θάψιμο των διαφωνούντων που παραπέμπει σε πολυεθνικές και ολοκληρωτικά καθεστώτα αντίστοιχα και ουδεμία σχέση έχει με τον Χριστό!
    Προς Θεού! Ας μην δημιουργήσουμε και δεύτερο πάπα, με έδρα το Φανάρι!
    Προσωπικά, πάντως, δεν είμαι ούτε υποστηρικτής της ύπαρξης παρεκκλησιαστικών οργανώσεων, εντός των οποίων όχι σπάνια, εκτρέφονται πλάνες και θεριεύουν σφαίρες αλληλοσυγκρουόμενων συμφερόντων, πράγματα που επίσης δεν παραπέμπουν στον Χριστό.
    Ό,τι είναι να γίνει, πρέπει να γίνεται εντός της Εκκλησίας!
    Αρκεί να μην είμαστε νωθροί οι λαϊκοί, περιμένοντας τα πάντα απ’ τους ρασοφόρους διοικούντες την Εκκλησία, αφήνοντάς τους έτσι, στην καλύτερη περίπωση, τη λανθασμένη εντύπωση ότι έχουν το Χρστό μονοπώλιο.
    Από κει ξεκινά, νομίζω, και η διαφθορά που βλέπουμε καθημερινά, κι ας μην κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας.
    Ο λογισμός μου λέει ότι είμαστε συνυπεύθυνοι και, αλίμονο, αν δε γίνουμε ενεργά μέλη της Εκκλησίας θα δώσουμε λόγο!..

    Κάτι άλλο: Τη συγκεκριμένη ρήση του Γέροντα Παΐσιου σε ποιο βιβλίο τη βρήκες;

  21. @ ΜτΒ

    Ψάχνοντας σε παλιότερα σχόλιά σου, διαπιστώνω ότι με έχεις προλάβει σε πολλά και με σαφώς ουσιαστικότερο και εμπεριστατωμένο τρόπο…
    Αλλά, ευλογημένε, απάντα και σε κανά e-mail! 😉

  22. Περιμένουμε πάντως.. Όχι με φοβερή αγωνία.. αλλά περιμένουμε.
    Μακάρι να περνάτε μιαν ευχάριστη Κυριακή:-))

  23. @ Άγνωστος,

    κάπου θα την πετύχουμε, αλλά το ζήτημα είναι ότι δεν έγινε διάλογος…

    @ Μisha,

    νομίζω ότι μια κουβέντα μπορεί να γίνει πέρα από τον πετροβολισμό των οικουμενιστών στο ποιοί μπορεί να είναι οι όροι και προϋποθέσεις των διαλόγων, ώστε να μην είναι «καπέλα’ δογματικά από τη μιά και πως η ορθόδοξη ζωή δεν θα είναι λόγια….
    Και εδώ πάσχουμε.

    @ Evagelos,

    ..»κάλιο αργά, παρά ποτέ«!!! Την καλημέρα μου.

    @ stinathina,

    Ε, ναί η αναμονή έχει τις δικές της χάρες. Για δείτε όμως και το σημερινό πόστ που είναι οικολογικό – εναλλακτικό.

    ΥΓ Θλίβομαι για την καταστροφική πυρκαγιά στο δάσος της Στροφυλιάς. Λέτε να πάει ο «πράσινος» Πατριάρχης μας;

  24. Σταθείτε βρε παιδιά!
    Η παρουσίαση ενός βιβλίου είναι ακραίο γεγονός;
    Τιμούμε το θεσμό του Πατριάρχη, αλλά ορισμένες θέσεις του και ενέργειές του δεν συμβαδίζουν με την δογματική της εκκλησίας. Υπάρχει διάσταση ερμηνείας. Απαγορεύεται αυτό να ειπωθεί; Απαγορεύεται να παρουσιαστεί σε μια πολιτιστική εκδήλωση; Ας καταθέσουν τα επιχειρήματά τους οι αντιτιθέμενοι κι όχι τις ύβρεις και τις ειρωνείες τους.
    Αυτό λέει η Δημοκρατία.
    Πρέπει να συμφωνούμε 100% με όλα τα τεκταινόμενα του Πατριάρχη, του Επισκόπου, του Πρωθυπουργού, του αρχηγού του κόμματος που ανήκουμε, του προέδρου και του προπονητή της ομάδος που είμαστε οπαδοί και να μη λέμε την άποψή μας;
    Στο κάτω κάτω της γραφής και εσφαλμένη να είναι η άποψή μας, είναι δικαίωμά μας να την καταθέσουμε. Το αλάθητο μόνο ο Πάπας το έχει. Δεν το μπορούμε;
    Αυτό κι αν είναι απολυταρχία .
    Τελικά οι γνώμες των πολλών θα ληφθούν υπ’ όψιν.
    Λες και η γνώμη μερικών, θα κάνει κακό στον Πατριάρχη, που έχει την αποδοχή όλων των κομμάτων και των οργανισμών πανελληνίως και όχι μόνον .
    Οι διαφωνούντες φαίνεται έχουν άλλους λόγους που αντιδρούν και είναι ξένοι με το πνεύμα της ελευθερίας που κυριαρχεί στην Ορθοδοξία που λέει : «όστις θέλει ελθείν» .
    Μάλλον κυριαρχούνται από το παπικό πνεύμα που θέλει να κάνουν τυφλή υπακοή στον Πάπα, ως αλάθητος που είναι. Εδώ όμως είναι Ορθοδοξία και Δημοκρατία.

  25. xm!!!! poli den asxoliste me to papadario?

    http://belarisa.wordpress.com

  26. Βασικά τον Πατριάρχη τον έχω γραμμένο στα βάθη της Λίμνης Βιστωνίδος, ωστόσο έχω μια μικρή απορία. Ένας κάτοικος Τρικάλων και ένας κάτοικος Πτολεμαϊδάς οργανώνουν τυχάια μια εκδήλωση στην Πάτρα για την παρουσίαση ενός βιβλίου ή αποτελούν φανατικούς που παίρνουν τον Πατριάρχη από πίσω για να εκδηλώσουν τον αντικαθολικισμό τους. Εάν ενδιαφέροντε υπάρχει διαθέσιμο το τηλέφωνο της κας Λουκά για να παρουσιάσει το γνωστό σόου Ποπ ις 666 Ποπ ις μπαντ.

  27. @ belarisa,

    Δεν μπορούμε να πετάξουμε το «Μωρό μαζί με τα απόνερα της μπανιέρας».

    @ Servitoros,

    εντάξει μιλάς λίγο αθυρόστομα για να εκφράσεις μια μάλλον ιδεολογική άποψη ή αγκύλωση. Ας μη το σχολιάσω περισσότερο.

    Στο 2ο έχεις απόλυτο δίκιο. Οι άνθρωποι αυτοί έχουν ξεκαθαρίσει ότι είναι κάτι σαν τον… Ιουστίνο Πόποβιτς. Μάλλον δεν είναι απ’ ότι κατάλαβα. Αυτός είναι ο κύριος λόγος που απέτυχαν στην Πάτρα.

    ΥΓ Θεωρώ ότι το θεολογικό πρόβλημα όμως παραμένει γιατί και από την άλλη πολλοί θα ήθελαν να πάνε στην εκδήλωση αλλά προτίμησαν να μην εκτεθούν…. επαγγελματική, κοινωνικά, ατομικά…

  28. Καλό είναι να ακούγονται οι φωνές των αντιοικουμενιστών. Ακόμη και με υπερβολές όμως ο κ.Σημάτης και άλλοι εκφράζουν την αλήθεια της ορθοδοξίας. Ο Πατριάρχης έχει παρεκτραπεί. Και το χειρότερο. Οι επίσκοποι τον καλούν, τον εγκωμιάζουν, υιικώς υποκλινονται ενώ θα έπρεπε να τον ελέγχουν για τις συμπροσευχές του, τη σύγχυση, τις επισκέψεις στη Ρώμη κτλ. Καλό είναι πίσω από τα μεγάλα λόγια για τη Μητέρα Εκκλησία που διώκεται να κοιτάξουμε το Φανάρι που έσβησε από τις οικουμενιστικές απόψεις και δράσεις του Πατριάρχη και όχι από την τουρκική κακία.

  29. Τελικα αν καταλαβα καλά οι Χριστιανοι ειναι καταδικασμενοι να περιφέρονται σαν προβατα χωρις ποιμενα μεταξύ ενός ενδοτικού εκσυγχρονιστικου new age οικουμενισμου, των φορεων του και των υποτακτικων του, και ενος άκριτου σχολαστικισμου-ζηλωτισμου που θεωρεί το γραμμα ανωτερο από το πνευμα εκπροσvπώντας την συντηρηση.

    Ενας φυσιολογικος άνθρωπος, ενας χριστιανος δηλαδη που δεν θελει να ακουγεται σαν ηχω του Μεσαίωνα αλλά ουτε και να μεταβαλλεται σε κλακαδορος μιας φανταιζί φιέστας (φαίνεται πως στην Πατρα το καρναβαλι επιρεάζει τους τοπικους άρχοντες όλο τον χρόνο) τι θα μπορουσε να κανει εκείνη την ημέρα. Να παει σινεμά;

    Μηπως προς τα εκει εξωθούν τον κόσμο με τα τερτιπια τους όσοι θεωρουν πως αντιπροσωπεύουν την Ορθοδοξία και μαλιστα με copyright?

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: