• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 602,059 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Βασιλικη στο Οι τελευταίες θετικές εξελίξει…
    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    eleni στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Οκτώβριος 2008
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Σεπτ.   Νοέ. »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Θρησκευτικά: τρεις τραγικές ιστορίες μαθητών!

 Η τρίτη περίπτωση φανερώνει γεγονότα που έρχονται από το μέλλον, αν  η κατάσταση παραμείνει ερμαφρόδιτη για το μάθημα και τις δυνατότητές του που συρρικνώνουν  πρωτίστως οι περισσότεροι υπερασπιστές του.

Η  δεύτερη εκφράζει μαθητή με συνδυασμό βαθμοθηρίας, βαριεμάρας και ατυχίας, αφού φαίνεται να έχει πέσει σε θεολόγο … ελληνοχριστιανικής παλιάς κοπής…

Η πρώτη που μοιάζει με την τρίτη, είναι η μάννα που θέλει οπωσδήποτε να απαλλάξει το γυιό της – δεν φαίνεται να έχει συζητήσει μαζί του -, γιατί έχει πρόβλημα πολυπολιτισμού (δεν την ενδιαφέρει ο εβραϊκός πολιτισμός).

Κατόπιν σκέφτεται και απαλλαγή από την ιστορία!!!

Το ΥΠΕΠΘ των «ελληνοφρόνων ευρωπαϊστών» τους έδωσε την δυνατότητα εμμέσως για λόγους «συνείδησης»….

α) Απαλλαγή μαθήματος θρησκευτικών, και όχι μόνο

Να ευχαριστήσω τους «άθεους» ή εσένα για τις πληροφορίες;

Είναι ένα μάθημα, που με τα βιβλία του μου προκαλεί εμετό.

Δε μπορώ να καταλάβω σε τι εξηπηρετεί να μάθει ο γιός μου τη μυθολογία του δοξασμένου (κατά τα βιβλία) λαού του Ισραήλ. Νομίζω πως αρκεί η πρέπουσα αναφορά στο βιβλίο της ιστορίας (σε κάποια τάξη) στο λαό αυτόν, ανάμεσα στους υπόλοιπους αρχαίους λαούς και τους πολιτισμούς τους.

Προσπάθησα να αποστηθίσω εγώ μάθημα δεκαπέντε γραμμών και δε μπόρεσα, γιατί δεν είχε περιεχόμενο όπως και όλα τα άλλα.

Οτιδήποτε εξωπραγματικό παρουσιάζεται σαν να έγινε με «θαυμαστό τρόπο» (κατά τα βιβλία) , που με τη σειρά μου αναγκάζομαι να προτρέπω το παιδί να προσπεράσει σε άλλες αρλούμπες.

Καλά τα θρησκευτικά …. του χρόνου σκέφτομαι σοβαρά μέχρι σίγουρη την απαλλαγή, για την ιστορία ακούστηκε τίποτα; 

This post has been edited by dorien on April 06, 2008 11:48 am

ΠΗΓΗ: http://gnomi.9.forumer.com/,

β) 8η μέρα εξετάσεων (Θρησκευτικά)!

Σήμερα έγραψα θρησκευτικά, δεν είχα διαβάσει πολύ, άρα δεν περίμενα να γράψω και καλά! Είχα διαβάσει μόνο μια ώρα (γύρω στα 50 λεπτά, μπορεί και 45) και ο σκοπός μου ήταν να πάω να γράψω ότι μου έρθει και να φύγω. Έγραψα τα jocker θέματα και έψαχνα να βρω τι σκατά θέματα να γράψω ακόμα, έγραψα και σε δυο ακόμα θέματα από 2-3 μπούρδες και έφυγα!

Του χρόνου θα πάρω απαλλαγή αν πείσω την μάνα μου!  Δεν αντέχω να ακούω τις μαλακιες του κάθε θεολόγου για την «αγάπη και την πίστη μας στον θεο!»

Άσε που μου χαμηλώνουν τον μέσο όρο, που τα γράφω στις εξετάσεις και χάνω κάμποσες ώρες από την ζωή μου! Η μόνη λύση είναι η απαλλαγή και θα την πάρω ρε γαμώτο!

Το κακό είναι πως οι συντηρητικοί καθηγητές μας σε βάζουν στο μάτι κατευθείαν και ως συνεπάγεται μείον στον βαθμό!

ΠΗΓΗ: 9-06-2008, http://jimakos.pblogs.gr

γ) Συνέβη σε σχολική μονάδα της Αθήνας, και ίσως να μην είναι η μοναδική περίπτωση

Μαθητής της Β’ Γυμνασίου, ο οποίος παρακολουθούσε το μάθημα των θρησκευτικών, μετά από αίτηση της μητέρας του καλείται να διακόψει την παρακολούθηση του εν λόγω μαθήματος.

Ο καθηγητής, όπως είναι η «παράδοση» επιτρέπει να παραμένει ο μαθητής στην αίθουσα χωρίς την υποχρέωση να συμμετέχει του μαθήματος, μέχρι να βρεθεί λύση για το που θα πάει ο μαθητής.

Όμως ο μαθητής θέλει να συμμετέχει στο μάθημα. Σε γενικές ερωτήσεις του καθηγητή προς τους μαθητές, ο εν λόγω μαθητής σηκώνει το χέρι για να απαντήσει.

Ο καθηγητής έχει να αντιμετωπίσει το εξής δίλημμα. Να υπακούσει στις – ούτως ή άλλως αντισυνταγματικές και παράνομες – εγκυκλίους του υπουργείου παιδείας και να δημιουργήσει στον μαθητή αισθήματα αποκλεισμού ή να του επιτρέψει στο πλαίσιο του αντιρατσισμού και του σεβασμού της μαθητικής ιδιότητας την – έστω και μερική- συμμετοχή του μαθητή στο μάθημα?

Υπερίσχυσε η φυσική κλίση του καθηγητή και επετράπη στον μαθητή να απαντήσει σε ερώτηση προς την τάξη και να αναγνώσει απόσπασμα από το βιβλίο.

Αποτέλεσμα: Η μητέρα σε έξαλλη κατάσταση να απειλεί τον καθηγητή και την σχολική μονάδα με μηνύσεις, αδιαφορώντας για τα αισθήματα του παιδιού της.

Τίθεται το ερώτημα: Νοιάζεται κανείς από εκεί ψηλά στο υπουργείο για το συμφέρον των μαθητών ή τους θέλουμε μόνο για να γεμίζουν τις αίθουσες διδασκαλίας?

ΠΗΓΗ: 09/10/2008 11:00, http://www.esos.gr

 

Advertisements

18 Σχόλια

  1. Ιστορία 4η

    Μαθήτρια πρώτης Λυκείου, κόρη φίλου ο οποίος παρ’ ότι δεν είναι θεούσος, για ευρύτερους μορφωτικούς, πολιτικούς και κοινωνικούς λόγους, υποστηρίζει την ύπαρξη του μαθήματος. Η κόρη δεν έχει αντίρρηση, ούτε αντιμετωπίζει το μάθημα βαθμοθηρικά, πιστεύοντας ότι και άθεος να είσαι, μπορείς να αντλήσεις σπουδαία στοιχεία με όποιον τρόπο και να διδάσκεται, αδιάφορα ακόμα και από το περιεχόμενο.

    Έλα όμως που μετά τις πρώτες 12 απαλλαγές (το μισό τμήμα) η καταφανέστατα ψυχοπαθής καθηγήτρια έχει εκλάβει το θέμα σαν προσωπική της μείωση και αναφωνεί διαρκώς μέσα στην τάξη «Ο πόλεμος κατά της … δεν θα περάσει»!

    Η κατάσταση έχει φτάσει τα όρια της φαιδρότητας, ο Λυκειάρχης ποιεί την νήσσαν, με αποτέλεσμα να ζητήσει κι’ ο φίλος απαλλαγή…

    Το σχολείο όπως είναι διαμορφωμένο 2 αιώνες τώρα στην ελληνική πραγματικότητα δεν μπορέι να αφήνει ΕΝΑ μόνο μάθημα σαν επιλογή (και μάλιστα επιλογή απαλλαγής) στον μαθητή! Είναι αντιφατικό της σύστασής του!

  2. Φίλε ΜτΒ
    Έχω καταλάβει (διόρθωσέ με αν κάνω λάθος) οτι είσαι καθηγητής μέσης εκπαίδευσης, πιθανότατα θεολόγος, άρα γνωρίζεις το εκπαιδευτικό σύστημα εκ των έσω.

    Δυστυχώς, η διδασκαλία των θρησκευτικών διαμορφώνεται κατά 90% από τον εκάστοτε καθηγητή. Η «γκάμα» είναι ευρεία: από γεροντοκόρες θεούσες και υπερσυντηρητικούς ακροδεξιούς, μέχρι προκλητικές σέξυ νεαρές και αριστερούς ροκάδες…

    Είναι λογικό κάποιοι από τους καθηγητές να γίνονται αντιπαθείς προς το ακροατήριο, οπότε είτε πάρουν απαλλαγή οι μαθητές είτε όχι, το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο: να μην εισπράξουν απολύτως τίποτε…Με το να τους κρατάμε στην τάξη με το ζόρι, μόνο κακό κάνουμε στους όποιους «ευλαβείς» μαθητές θέλουν να διδαχτούν κάτι.

  3. @ Ανορθόδοξος,

    είμαι «μέσα» στο εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά ΔΕΝ είμαι καθηγητής θεολόγος…

  4. Άμεσο μέτρο, αν παραμείνει ως έχει η απαλλαγή, αν θέλετε τα θρησκευτικά να μείνουν στο λύκειο και να μην αφανιστούν σιγά- σιγά, επειδή τα παιδιά δεν προλαβαίνουν να διαβάσουν ούτε λίγες σελίδες παραπάνω για τις εξετάσεις του σχολείου, λόγω του φόρτου των γενικών εξετάσεων καταργήστε τα γραπτά σε αυτό το μάθημα…
    Εγώ υποστηρίζω να είναι θρησκειολογικό μάθημα για όλους, αλλά μέχρι να γίνει αυτό, δεν θα υπάρχει καν.
    Τα παιδιά σήμερα έχουν ανάγκη ακόμα και από ύπνο!!

  5. Στα χρόνια μου το μάθημα αυτό ήταν η χαρά του μαθητή. Είχαμε ετοιμάσει ερωτήσεις για τον καθηγητή, απορίες, μας είχαν δασκαλέψει και μεγαλύτεροι, οι οποίες δεν είναι δυνατόν να απαντηθούν. Π.χ. «και γιατί είστε βέβαιος κ. καθηγητά ότι ο Αβραάμ είδε κάποιο όραμα; (ο τάδε, ο δείνα… όλοι βλέπανε οράματα) Αν αποδειχθεί ότι δεν είδε κανένα όραμα, καταρρέει η ιστορία που μας είπατε και καταρρέει όλη η θεολογία«.

    Και φυσικά ο καθηγητής, ανεπαρκής ων, απέτρεπε αυταρχικά την υποβολή τέτοιων ασεβών ερωτήσεων! Οι ασεβείς δεν έχουν θέση στο μάθημα, έλεγε! Κάποια στιγμή κάποιος ρώτησε με προκλητικό ύφος, περίπου «οι περισσότεροι που λένε ότι πιστεύουν, σκέφτονται το μηνιάτικο που θα εισπράξουν»…

    Ο καθηγητής εξέλαβε την παρατήρηση ότι πρόκειται για κάρφωμα σε βάρος του, πάει να δώσει στον μαθητή χαστούκι (τότε έπεφταν και χαστούκια), πιάνει κάπως αδέξια ο μαθητής τον καθηγητή από το σακάκι για να μην φάει το χαστούκι, τραβάει λίγο και σκίζεται το σακάκι στη ραφή της πλάτης. Είχε αρχίσει να βάζει κιλά ο καθηγητής και πιεζόταν εκ των έσω η ραφή.

    Ε ρε τι έγινε! Να κυνηγάει ο καθηγητής το μαθητή μέσα στην τάξη, αυτός να πηδάει σαν γάτος πάνω από τα θρανία και τους συμμαθητές του, να στέκεται ο καθηγητής στην πόρτα για να μην του φύγει ο δράστης, να απειλεί ο μαθητής ότι θα πηδήξει από το παράθυρο (2ος όροφος), χαμός! Η υπόλοιπη χρονιά πέρασε με ιστοριούλες και παραμυθάκια, όλοι πήραν καλό βαθμό, ο δράστης που «ευθυνόταν» για το σακάκι, ανέλαβε να το πάει στον ράφτη και να το φέρει τέλειο – μάλλον η μητέρα του το έραψε.

    Με τέτοιους καθηγητές, εγώ δεν θα έπαιρνα ποτέ απαλλαγή, ήταν η πλάκα της εβδομάδας, μια ευχάριστη ώρα (ίσως και 2, δεν θυμάμαι) μεταξύ Αρχαίων και Μαθηματικών!

  6. Είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, στη χώρα μας η πλειοψηφία είναι χριστιανοί ορθόδοξοι. Λογικό είναι επομένως τα Θρησκευτικά να ασχολούνται περισσότερο με τον ορθόδοξο χριστιανισμό.
    Από εκεί και πέρα, η κατήχηση, εκτός του ότι είναι προσβολή για τα μυαλά των παιδιών, κατά κανόνα φέρνει το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα: διώχνει από το χριστιανισμό τη νεολαία αντί να τη φέρνει κοντά.
    Τόσους αιώνες υπάρχει ο χριστιανισμός, είμαι σίγουρος ότι μπορεί να βρει νέους τρόπους να περάσει τα μηνύματά του χωρίς να κάνει εκπτώσεις στις αξίες που αντιπροσωπεύει (ή θέλουμε να αντιπροσωπεύει).
    Συγκεκριμένα για το μάθημα των θρησκευτικών, αυτό που προσωπικά θα ήθελα είναι να μεγαλώσει λίγο το κομμάτι που αφορά τις άλλες θρησκείες και να γραφτεί με λίγο μικρότερη «χριστιανοκεντρική» θεώρηση. Κάθε θρησκείας ας εξετάζεται αυτόνομα. Η σύγκριση μπορεί να γίνει διά της συζήτησης στην τάξη.
    Είναι φανερό όμως ότι ΚΑΠΟΙΟΙ δε θέλουν μάθημα θρησκευτικών. Ξεχνούν ότι δεν είναι όλοι άθεοι, ότι το ζήτημα της θρησκείας δεν είναι κάτι το τεχνοκρατικό που λύνεται με απρόσωπα μαθήματα «θρησκειολογίας» αλλά για πολλούς είναι αυτό που δίνει νόημα στη ζωή τους.
    Θέλω λοιπόν ένα μάθημα με επικρατούσα θρησκεία το χριστιανισμό αλλά καλή κατανόηση των βασικών αρχών των υπολοίπων θρησκειών. Θέλω μάθημα θρησκευτικών που συνδυάζει γνώση και συναίσθημα και όχι μάθημα θρησκειολογίας που κοιτάει ψυχρά τις θρησκείες σα να είναι πειραματόζωα.
    Φυσικά χρειάζεται η θρησκειολογία αλλά όχι ως πρώτη και μόνη προσέγγιση των νέων στη θρησκεία.

  7. που αντιπροσωπεύει ή θέλουμε να αντιπροσωπεύει

    Ή νομίζουμε ότι αντιπροσωπεύει! Άμα κοιτάξεις λεπτομερώς την Ιστορία θα διαπιστώσεις συνάδελφε (αν είσαι εκπαιδευτικός) ότι η ηγεσία της εκκλησίας αντιπροσωπεύει την αλαζονεία και την πλεονεξία, εξουσία και πλούτο.

    Σ’ αυτές τις περιπτώσεις όλοι παραπέμπουν οι πονηροί στον άγιο τάδε ή στο όσιο δείνα που δεν ήταν έτσι αλλά καλοί άνθρωποι. Αυτοί όμως ποτέ δεν αποτέλεσαν τον κορμό! Όλοι οι «μεγάλοι πατέρες» και εκκλησιαστικοί ηγέτες ήταν και είναι μέχρι των ημερών μας εξουσιομανείς και φιλοχρήματοι.

    Αυτά βλέπουν και οι νεότεροι και δεν επηρεάζονται από τις ωραιολογίες, τα παραμύθια και τις ηθικολογίες. Και τελικά, για τη θρησκευτική διαπαιδαγώγηση των νέων αρμόδια είναι η οικογένεια, οι κηδεμόνες, ας την αναθέσουν στο κατηχητικό.

    Το κράτος δεν έχει λόγο να επεμβαίνει σ’ αυτά, όπως δεν επεμβαίνει για να διδάξει στο μαθητή ποιο κόμμα να ψηφίζει, ποια αθλητική ομάδα να υποστηρίζει κ.ο.κ. Που είναι για πολλούς ισοδύναμα ή και σημαντικότερα από τη θρησκευτική πίστη!

  8. Αγαπητοί σχολιαστές παλιοί και νέοι (manos, Periklis)

    νομίζω ότι το τοπίο οδηγεί περίπου σ’ αυτή την πρόταση:

    Τα θρησκευτικά, οι τρεις εγκύκλιοι και η διέξοδος:

    http://paremvasi-axaias.org/paremvasi%2018.9.2008.pdf

  9. τι θέλουν άτομα όπως αυτός ο» Ανορθόδοξος» σε ένα χριστιανικό site? Ας πάει να κάνει παρεά με το Ροϊδη και τους άλλους που έχουν αντίχριστες «εμμονές»

  10. @ Βασίλης,

    Επειδή τΜτΒ είναι άγριο και όχι λάϊτ, δέχεται ανορθόδοξους στο διάλογο, αρκεί να μην υβρίζουν.

    ΥΓ: Χθες έσβησα το 3ο – μόλις – υβριστικό σχόλιο σ’ αυτό το ιστολόγιο.

  11. @ΜτΒ
    όπως ξέρεις ποτέ δεν είχα πρόβλημα μαζί σου ή εσύ με εμένα, παρόλο που έχω απόψεις αρκετά… ανορθόδοξες. Επίσης από όσα είδα, ΟΥΤΕ ο Ροϊδης είχε ποτέ πρόβλημα μαζί σου, ή εσύ με εκείνον, πέρα από κόσμιες, και -κατά καιρούς χρήσιμες για το διάλογο- διαφωνίες.

    Σαν αποτέλεσμα, κανείς δεν έχασε. Η δημοκρατικότητα του διαλόγου αυξήθηκε, ενώ… πρόσφατη εισβολή φανατικού δικού μου σχολιαστή της δικής σας… «πλευράς» (δηλαδή χριστιανού) εξουδετερώθηκε με το να του πω ευγενικά «ε, μάθε ότι υπάρχουν και ανοιχτόμυαλοι χριστιανοί, π.χ. πήγαινε στο μανιτάρι του βουνού (λινκ τάδε) και δεν θα χάσεις»…

    Επομένως, και στο Βασίλη θα έλεγα ότι (αν και παρέχεται αυτή η δυνατότητα από τεχνική άποψη λόγω moderation) ΔΕΝ είναι καλό πράγμα ο σχηματισμός «κλειστών ψηφιακών κοινοτήτων», όπου ο ένας λιβανίζει τον άλλον, και όλοι μαζί… ζουν την ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ της ανυπαρξίας άλλων ιδεολογιών.

    Και -εν κατακλείδι- θα σου κάνω μια έκκληση, ΜτΒ να μη… χαλάσεις κι εσύ. Η υπερβολική λογοκρισία είναι του διαβόλου. Είδα ΚΑΙ το σχόλιο του «ανορθόδοξου» (που έσβησες) ΚΑΙ ένα άλλο σχόλιο κάποιου άλλου που… ακόμη κι εμένα με έκανε να αηδιάσω. Καμμία σχέση τα δύο. Ο Ανορθόδοξος έκανε μια απλή γενίκευση σε βάρος των καθηγητών θεολογίας. Δεν είπε και καμμια σοβαρή βρισιά ή προσβολή σε ΑΤΟΜΟ…

    (βλέπω ΟΛΑ τα σχόλια πριν σβηστούν διότι χρησιμοποιώ «feed-reader». Το δικό μου είναι ρυθμισμένο για ΑΜΕΣΗ καταγραφή των πάντων. Οπως βλέπετε… η τεχνολογία δεν παίζεται)

  12. Υ.Γ. Συγνώμη, το σχόλιο του ανορθόδοξου ΔΕΝ το έσβησες, τελικά – και μπράβο σου! 🙂

  13. @ omadeon,

    Ώστε και εσύ – κάπως – «μεγαλούτσικος αδελφός»;

    χεχεχχεχεχεχε ουδείς … άσφαλτος (!!! ) όπως υπογράμμισε η γνωστή … αοιδός…

    ΥΓ Έ, όχι να σβήσω και τον «ανορθόδοξο»!!!

  14. @μανιτάριτουβουνού

    Μπααα! ΚΑΘΟΛΟΥ «μεγαλούτσικος αδελφός». Τον υβριστικό «χριστιανό» τον ΠΡΟΕΤΡΕΨΑ να κάνει μια βόλτα προς τα εδώ, ΧΩΡΙΣ όμως να τον λογοκρίνω καθόλου.

    Εμ, ΠΩΣ? Οχι και να σβήσω τον κάθε φανατικό ορθόδοξο?

    Μου φαίνεται κατάλαβες κι εσύ λάθος. Οπότε…
    Είμαστε Πάτσι (εκτός από… ΑΠΑΤΣΙ) 🙂

  15. Υ.Γ. Αν εννοούσες το feed-reader, αυτό είναι όπλο _κατά_ του (κάθε) «Μεγάλου Αδελφού» – χεχε

  16. @ omadeon,

    το… feed-reader… εννοούσα.

    καλά όπλο …. χαιρετίσματα!

  17. Ορίστε άλλο ένα σημερινό σχόλιο:

    Νοέμβριος 3, 2008 στο 6:10 μ.μ
    anonymous

    στο ποστ: Να καταργηθεί το μάθημα των θρησκευτικών

    http://giannaras.wordpress.com

    Γεια σας, έτυχε να βρεθώ σ’ αυτό το blog οπότε θα παραθέσω κι εγώ τη γνώμη μου μιας και ζω αυτή τη κατάσταση “live”. Πρώτ’ απ’ όλα το μάθημα θα έπρεπε να ονομάζεται “Χριστιανικά” και όχι “Θρησκευτικά. Αυτή τη στιγμή είμαι τρίτη λυκείου και όλα αυτά που διδασκόμουν στα προηγούμενα χρόνια της σχολικής μου ζωής πλην μερικών σελίδων του περσινού μου βιβλίου μιλάνε, περιγράφουν και γενικότερα αναφέρονται αποκλειστικά για την Ορθόδοξη Χριστιανοσύνη. Η διδασκαλία του χριστιανισμού δίνεται ως μονοπώλειο χωρίς να υπάρχει ουσιώδης σύγκριση με άλλες θρησκείες και πάνω απ’ όλα: χωρίς διάλογο αντικειμενικό και με έλλειψη επιχειρημάτων.

    Προσωπικά δεν είμαι χριστιανός. Κι όμως αναγκάζομαι να παρακολουθώ το μάθημα χωρίς να έχω τη δυνατότητα να απαλλαχτώ και εκβιαζόμαι εμμέσως από το ίδιο το σύστημα και την κοινωνία ότι αν δεν παρακολουθήσω οι μεγαλύτεροι θα έχουν το δείκτη του χεριού τους στραμένο πάνω μου.

    Φέτος τυχαίνει να μας μιλάνε για ηθική. Εγώ όμως δε συμφωνώ με τη μονόπλευρη αυτή παρουσίαση της ηθικής και των αξιών. Τα λεγόμενα του καθηγητή καθώς και οι προσήλωση των συμμαθητών μου με εξοργίζουν (αλλά συγκρατούμαι). Σαν τα πρόβατα που οδηγούνται σε σφαγή. Σε προπαγάνδα μάλλον. Τέλοσ πάντων, αναγκάζομαι να κοιμάμαι στο μάθημα για να μην ακούω την αγόρευση αυτή χωρίς να έχω τη δυνατότητα να διαλεχθώ αφού στην πραγματικότητα δεν είμαι χριστιανός και το μάθημα προορίζεται για χριστιανούς.

    Νομίζω ότι θα έπρεπε να πάψει επιτέλους αυτή η καθοδήγηση σε συγκεκριμένο δρόμο. Καθένας πρέπει να μορφώνεται και να ακολουθεί το δικό του δρόμο πάνω στο υποκειμενικό αυτό θέμα.

    ΠΗΓΗ: http:giannaras.wordpress.com

  18. @http://giannaras.wordpress.com

    αφού δεν είσαι χριστιανός, ποιός σε εμποδίζει να απαλλαγείς; ως θεολόγος σε σχολείο δεν μου έχει τύχει να συναντήσω το παραμικρό αρνητικό σχόλιο για μη χριστιανούς που δεν θέλουν να ακούσουν τα χριστιανικά θρησκευτικά.
    εδώ μας μαλώνουν οι βαπτισμένοι ότι τους «προσυλητίζουμε» μιλώντας για αυτά που ασπάζονται, εσύ που έχεις κάθε δικαίωμα δεν το εξασκείς; ποιανού του πεφτει λόγος και δίνεις σημασία;
    αν έχεις ήδη κάποιο κρούσμα τέτοιας συμπεριφοράς, στην εποχή που ζούμε, όχι δεκαετίες πίσω, σε παρακαλώ κάνε μια μικρή αναφορά. ίσως πράγματι να σταθηκα εγω τυχερή και να μην βρέθηκα κοντά σε αυτούς που φέρονται μονολιθικά. (όχι, δεν υπάρχει η παραμικρή ειρωνεία΄ όπως μιλαώ ελευθερα για τα δικά μου πιστεύω, έτσι μπορεί -και πρέπει- και ο καθένας).

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: