• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 601,983 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    eleni στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    Οι 19+2 εκκλησιές τη… στο Η Παναγιά της Κέρτεζης ως ΜτΒ…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Οκτώβριος 2008
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Σεπτ.   Νοέ. »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Η Βιστωνίδα εθνικό πάρκο, η εκκοσμίκευση τί;

Αν υποθέσουμε ότι Εθνικό πάρκο απολύτου προστασίας χαρακτηρίστηκε (ή θα χαρακτηριστεί σύντομα) η Βιστωνίδα,

η επιχειρηματοποίηση των Μητροπόλεων, Μονών κλπ, θα χαρακτηρηστεί εκκοσμίκευση στη Ορθόδοξη εκκλησία και από ποιους;

Ήδη «Με προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο προειδοποιεί η Μονή Βατοπεδίου, η οποία διαμηνύει ότι δεν πρόκειται να παραιτηθεί της περιουσίας της. Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι «η Μονή θα προστατεύσει την περιουσία της μέχρι τέλους και θέτει ζήτημα συνταγματικής της προστασίας και προσφυγής στο Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων».

Και ενώ το 2ο ερώτημα θα παραμείνει για συζήτηση στα σχόλια, το πρώτο αρχίζει να απαντιέται από την κυβέρνηση. Διαβάστε:

«Με απόφαση του ΥΠΕΧΩΔΕ

Εθνικό πάρκο απολύτου προστασίας χαρακτηρίστηκε η Βιστωνίδα

Αθήνα, 08/10/08 10:41

Πολιτική παρέμβαση, η οποία ακυρώνει στην πράξη τις ανταλλαγές εκτάσεων της λίμνης Βιστωνίδας από τη Μονή Βατοπαιδίου έκανε την Τρίτη ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς, υπογράφοντας την Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ), με την οποία δένονται τα χέρια όσων προετίθεντο να αξιοποιήσουν εμπορικά την περιοχή, αφού χαρακτηρίζεται ως εθνικό πάρκο απολύτου προστασίας, όπου δεν μπορεί να κατασκευαστεί ούτε περίπτερο.

Όπως αναφέρει Το Βήμα την Τετάρτη, με τον χαρακτηρισμό αυτό η περιοχή της Βιστωνίδας ουσιαστικά περιέρχεται στο ελληνικό Δημόσιο, σύμφωνα με την ερμηνεία που έδιναν κύκλοι του ΥΠΕΧΩΔΕ, ενώ με τον χαρακτηρισμό της ως λιμνοθάλασσας παύουν να ισχύουν τα όποια ιδιοκτησιακά δικαιώματα.

Ειδικότερα, ο κ. Σουφλιάς υπέγραψε την Κοινή Υπουργική Απόφαση με την οποία οι υγροβιότοποι του Δέλτα Νέστου, της λίμνης Βιστωνίδας, με λιμνοθαλάσσια και λιμναία χαρακτηριστικά, της λίμνης Ισμαρίδας και της ευρύτερης περιοχής τους χαρακτηρίζονται ως Εθνικό Πάρκο Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Την ΚΥΑ θα υπογράψουν και οι υπουργοί Ανάπτυξης, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Μακεδονίας- Θράκης.

Το Εθνικό Πάρκο χωρίζεται σε τρεις ζώνες προστασίας, όπου ορίζονται ρητά και περιοριστικά οι επιτρεπόμενες χρήσεις σε κάθε μία δραστηριότητα.

Η περιοχή της Βιστωνίδας, με λιμνοθαλάσσια και λιμναία χαρακτηριστικά και την περιλίμνια ζώνη, που ανήκει στο Δίκτυο Νatura 2000, κατατάσσεται στη Ζώνη Α1 απολύτου προστασίας της φύσης. Στη Ζώνη Α4, που σχηματίζεται από το Αλσος φωλιάσματος ορνιθοπανίδας περιοχής Λάγος, επίσης τίθενται κανόνες προστασίας.

Σε όλη την Α’ Ζώνη επιτρέπεται μόνον η επιστημονική έρευνα, διαχειριστικές δράσεις για την αναβάθμιση, διατήρηση ή και αποκατάσταση των χαρακτηριστικών στοιχείων των οικοσυστημάτων και των προστατευόμενων ειδών, η συντήρηση και αναστύλωση ιστορικών, πολιτιστικών μνημείων κ.ά.

Για τη σύσταση του Εθνικού Πάρκου και το περιεχόμενο της απόφασης έχει προηγηθεί ευρεία διαβούλευση με την τοπική κοινωνία. Η διαβούλευση αυτή έχει στηριχθεί στην Ειδική Περιβαλλοντική Μελέτη που έχει εγκρίνει το ΥΠΕΧΩΔΕ, στη σχετική Μελέτη Τεκμηρίωσης του ΤΕΕ Θράκης και στις προτάσεις του Φορέα Διαχείρισης που υπάρχει στην περιοχή.»

ΥΠΕΧΩΔΕ:

Αθήνα, 7 Οκτωβρίου 2008

ΠΡΟΣ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΥΠΕΧΩΔΕ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ

Θεσμοθέτηση του «Εθνικού Πάρκου Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης» που περιλαμβάνει τους υγροβιότοπους  Δέλτα Νέστου, Λίμνης Βιστωνίδας με λιμνοθαλάσσια και λιμνιαία χαρακτηριστικά, Λίμνης Ισμαρίδας
και της ευρύτερης περιοχής τους

Από το Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων του ΥΠΕΧΩΔΕ εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

Ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς υπέγραψε την Κοινή Υπουργική Απόφαση με την οποία οι υγροβιότοποι Δέλτα Νέστου, Λίμνη Βιστωνίδα με λιμνοθαλάσσια και λιμνιαία χαρακτηριστικά, Λίμνη  Ισμαρίδα και της ευρύτερης περιοχής τους χαρακτηρίζονται ως εθνικό πάρκο που θα φέρει την ονομασία «ΕΘΝΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ».

Για το θέμα αυτό ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ  έκανε την ακόλουθη δήλωση :

« Με την Απόφαση αυτή θεσμοθετούμε ένα από τα μεγαλύτερα και σημαντικότερα Εθνικά Πάρκα της χώρας στο οποίο περιλαμβάνονται οι υγροβιότοποι του Δέλτα Νέστου, της Λίμνης Βιστωνίδας με λιμνοθαλάσσια και λιμνιαία χαρακτηριστικά, της Λίμνης Ισμαρίδας και η ευρύτερη περιοχή τους.

Το «Εθνικό Πάρκο Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης» καλύπτει μία έκταση 727 χιλιάδων στρεμμάτων και αποτελεί υγρότοπο διεθνούς σημασίας και έναν από τους πλουσιότερους της Ευρώπης στον οποίο ενδημούν και αναπαράγονται πολλά και σημαντικά είδη χλωρίδας και πανίδας.

Με την θεσμοθέτηση του Εθνικού Πάρκου επιδιώκουμε την αποτελεσματική  προστασία, τη διατήρηση και τη διαχείριση της φύσης και του τοπίου ως φυσικής κληρονομιάς και πολύτιμου εθνικού πόρου  στα χερσαία και υδάτινα τμήματα της περιοχής των υγροτόπων και της ευρύτερης περιοχής τους.

Στα πλαίσια αυτά το Εθνικό Πάρκο χωρίζεται σε τρεις ζώνες προστασίας στις οποίες ορίζουμε ρητά και περιοριστικά τις επιτρεπόμενες χρήσεις σε κάθε μία δραστηριότητα.
Σημειώνω ότι για την σύσταση του Εθνικού Πάρκου  και το περιεχόμενο της σημερινής απόφασης έχει προηγηθεί ευρεία διαβούλευση με την τοπική κοινωνία, Η διαβούλευση αυτή έχει στηριχθεί στην Ειδική Περιβαλλοντική Μελέτη που έχει εγκρίνει το ΥΠΕΧΩΔΕ, στη σχετική Μελέτη Τεκμηρίωσης του ΤΕΕ Θράκης και στις προτάσεις του Φορέα Διαχείρισης που έχουμε συστήσει στην περιοχή».

Τα χαρακτηριστικά του Εθνικού Πάρκου

Χερσαία και υδάτινη περιοχή συνολικής εκτάσεως 726.775,03 στεμμάτων- Είναι- η περιοχή που βρίσκεται  εκτός των ορίων οικισμών (προ του 1923), των οριοθετημένων οικισμών κάτω των 2.000 κατοίκων και εκτός των ορίων των εγκεκριμένων Γενικών Πολεοδομικών Σχεδίων  και Ζωνών Οικιστικού Ελέγχου.
Εντός του εθνικού πάρκου καθορίζονται τρεις (3) Ζώνες Προστασίας (Α, Β, Γ) και αντίστοιχες επιμέρους ζώνες.-

Η Ζώνη Α, η οποία καθορίζεται ως Περιοχή Προστασίας της Φύσης, περιλαμβάνει:

1. Η Ζώνη Α1 σχηματίζεται από  τον Ποταμό Νέστο, τις παραποτάμιες διαπλάσεις, τη Λίμνη Βιστωνίδα με λιμνοθαλάσσια και λιμνιαία χαρακτηριστικά, την περιλίμνια ζώνη, τη Λίμνη Ισμαρίδα και την περιλίμνια ζώνη.

2. Η Ζώνη Α2 σχηματίζεται από την περιοχή λιμνοθαλασσών, μονίμων ή εποχιακών ελωδών εκτάσεων.

3. Η Ζώνη Α3 σχηματίζεται από τα τμήματα και τις εκβολές λοιπών ποταμών και παραποτάμιων διαπλάσεων.

4. Η Ζώνη Α4 σχηματίζεται από το Άλσος φωλιάσματος ορνιθοπαγίδας περιοχής Λάγος.

5. Η Ζώνη Α5 εκτείνεται από την περιοχή Βάσοβας μέχρι την περιοχή νότια του οικισμού Αγιάσματος, καθώς και από την παραλιακή Ζώνη του οικισμού Μοναστηράκι μέχρι την παραλιακή Ζώνη του οικισμού Δασοχώρι περιλαμβάνοντας και τις εκβολές του ποταμού Νέστου.

Στο σύνολο της Ζώνης Α επιτρέπεται η επιστημονική έρευνα, οι διαχειριστικές δράσεις για την αναβάθμιση, διατήρηση ή και αποκατάσταση των χαρακτηριστικών στοιχείων των οικοσυστημάτων και των προστατευόμενων ειδών, η συντήρηση και αναστύλωση ιστορικών, πολιτιστικών μνημείων κ.α.

Η Ζώνη Β, η οποία καθορίζεται ως Περιοχή Προστατευόμενων Φυσικών Σχηματισμών, Προστατευόμενων Τοπίων και Στοιχείων Τοπίου, περιλαμβάνει:

1. Η Ζώνη Β1 σχηματίζεται από την περιβάλλουσα κοίτη του ποταμού Νέστου.

2. Η Ζώνη Β2 σχηματίζεται από τα τμήματα ποταμών και παραποτάμιων       διαπλάσεων.

3. Η Ζώνη Β3 επεκτείνεται στην υπόλοιπη χερσαία έκταση.

4. Η Ζώνη Β4 εκτείνεται από την παραλιακή ζώνη του οικισμού Δασοχώρι μέχρι την παραλία Αβδήρων.

5. Η Ζώνη Β5 εκτείνεται στην περιοχή γηπέδων πρώην «Φωνή Αμερικής».

Οι επιτρεπόμενες χρήσεις και δραστηριότητες στο σύνολο της Ζώνης Β αφορούν στην εκτέλεση έργων διαχείρισης υδάτινων πόρων και έργων βελτίωσης παροχετευτικότητας, με την προϋπόθεση ότι δεν θα υπάρξει αλλοίωση στις οικολογικές διεργασίες.

Η Ζώνη Γ, η οποία καθορίζεται ως Περιοχή Οικοανάπτυξης, περιλαμβάνει:

1. Η Ζώνη Γ1 εκτείνεται από την παραλία των Αβδήρων και περιλαμβάνει τμήματα της παραλίας του οικισμού Φαναρίου και Μέσης.

2. Η Ζώνη Γ2

Στη Ζώνη Γ επιτρέπονται όλες οι προαναφερόμενες, στη Ζώνη Β, δραστηριότητες. Παράλληλα, επιτρέπονται γεωργικές δραστηριότητες, τουριστικές και νοσοκομειακές εγκαταστάσεις, κατασκηνώσεις, εγκαταστάσεις επεξεργασίας και διάθεσης λυμάτων, κ.α.

ΠΗΓΗ 1: http://www.athina984.gr

ΠΗΓΗ 2: http://www.in.gr

 ΠΗΓΗ 3: http://www.ypexode.gr

 ΠΗΓΗ 4: http://thesaurus.duth.gr

ΠΗΓΗ 5: http://www.digital-camera.gr/

Advertisements

11 Σχόλια

  1. Από τον κλώνο του Καλαβρύτων http://mkka-clone.blogspot.com/ αντιγράφουμε ένα κείμενο περί της εκκοσμικεύσεως της Εκκλησίας.

    Ο/Η Ανώνυμος είπε…
    ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΗ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΟΥ

    Ο Δεσπότης του Αιγίου κ. Αμβρόσιος, με δημοσίευση στο μπλόγκ του (http://mkka.blogspot.com/2008/09/blog-post_20.html) έλεγε πριν 4 μέρες ότι, όσα διαδραματίζονται γύρω από τη Μ. Βατοπαιδίου …χαλάνε τη εικόνα της Εκκλησίας της Ελλάδος! Γράφει συγκεκριμένα: «Η οργή όμως του κόσμου… στρέφεται εναντίον όλων των εκκλησιαστικών παραγόντων, που…στελεχώνουν διοικητικά την Εκκλησία της Ελλάδος. Αυτό όμως είναι μια μεγάλη αδικία εις βάρος μας. Επειδή εμείς, οι ανήκοντες στην Εκκλησία της Ελλάδος, ούτε τα προνόμια των Αγιορειτών απολαμβάνουμε, ούτε και τις οικονομικές δυνατότητες των Αγιορειτών Πατέρων διαθέτουμε».
    Σε νεότερη έκδοση όμως της…σκέψης του, διαφοροποιείται από τον εαυτό του και κατηγορεί τους δημοσιογράφους γράφοντας και τα εξής: οι σημοσιογράφοι “βρήκαν την ευκαιρία να παραστήσουν για μια ακόμη φορά τους τιμητές των πάντων και να δικάζουν δημόσια ενόχους ή και καθ΄υπόθεση ενόχους, στήνοντας κάποια ιδιότυπα λαϊκά δικαστήρια, που μας θυμίζουν κάποιες άλλες εποχές και κάποια δίσεκτα χρόνια”.
    Φαίνεται, πως λόγω ηλικίας, και στην πρώτη και τη δεύτερη παρέμβασή του, ξέχασε τα αντίστοιχα σκάνδαλα της ελλαδικής Εκκλησίας του 2005. Ξέχασε πως τη διαπίστωση περί σκανδάλων στην Ιεραρχία, την διατύπωσε τότε (2005), ο ίδιος ο ομογάλακτος πνευματικός αδελφός του Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, ο οποίος καυτηρίασε την φιλαργυρία των δεσποτάδων και τις οικονομικές ατασθαλίες που στις ελλαδικές Μητροπόλεις γίνονται. Ξέχασε τα σκάνδαλα των Μ.Κ.Ο. (ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ και ΣΥΜΕΑΝ), που ο αυτάδελφός του Χριστόδουλος συνέστησε. Ξέχασε πόσα εκατομμύρια κατασπατάλησαν, πόσα εκατομμύρια χρωστούν. Ξέχασε πόσες απορίες άφησαν, όσα είπε για τη Διαθήκη του Χριστόδουλου, που ο ίδιος παρέδωσε στον νυν Αρχιεπίσκοπο. Δεν σχολίασε τη δημοσίευση του περιοδικού (“Ιερά Παρακαταθήκη”) για την ακριβή ζωή του Αρχιεπίσκοπου Χριστόδουλου, όπως φαίνεται με όσα πανάκριβα και χλιδάτα προσωπικά αντικείμενα άφησε πίσω του, εκατοντάδων εκατομμυρίων.
    Δεν μας λέει, ακόμα, τίποτε για τις δικές του πολεοδομικές παρανομίες (όπως έγραφαν τα κανάλια και οι εφημερίδες), ως προς το ιδιωτικό διαμέρισμα που χτίζει στο Αίγιο, ως προς το ΜΕΤΟΧΙ Α.Ε., που μετονόμασε σε ΣΗΜΑΝΤΡΟ, του οποίου ο προορισμός ήταν να γίνει Συνεδριακό κέντρο. Χάλασε εκατοντάδες εκατομμύρια γι’ αυτό. Και τώρα θυμήθηκε πως ένα τέτοιο συγκρότημα δεν είναι δυνατόν να τα βγάζει πέρα με ένα-δυό συνέδρια το χρόνο, κι έτσι, αναγκαία θα λειτουργεί ως ξενοδοχείο! Ένα συγκρότημα όμως, που 1 μήνα λειτουργεί ως συνεδριακό κέντρο και 11 μήνες ως ξενοδοχείο, είναι ξενοδοχείο και περιστασιακά Συνεδριακό κέντρο. Πράγμα που ήξερε ο Καλαβρύτων, αλλά για να πάρει την άδεια το…βάπτισε Συνεδριακό κέντρο!!! Δραστήριος στα οικοδομικά, αλλά στα πνευματικά του καθήκοντα ανεπαρκής. Κι όταν κάποιος Αιγιώτης θεολόγος του το “υπενθύμισε”, ο ακριβοδίκαιος και ευαίσθητος για τα σκάνδαλα των άλλων Αμβρόσιος, τον…αφόρησε!!!

    Διαβάζουμε στο http://orthodox.tk
    «Δι ευχών των αγίων επιχειρήσεων ημών…το μετόχι που έγινε Grand Resort
    paratata08@freemail.gr
    Τρίτη, 23 Σεπτεμβρίου 2008.
    Ο μητροπολίτης προσπαθεί να μας πείσει ότι το ΣΗΜΑΝΤΡΟ είναι περισσότερο φτιαγμένο για Συνεδριακό Κεντρο;

    Η ξανθιά καλλονή θα κάνει τις εισηγήσεις φαίνεται!!!!!
    Απο τις 50 εικόνες (που παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα του ΣΗΜΑΝΤΡΟΥ http://www.semantron.gr/image-library.aspx) οι 2 είναι συνεδριακές. Οι υπόλοιπες μαρτυρούν από μόνες τους και διαψεύδουν το Μητροπολίτη».

    Εύλογο, μετά τα παραπάνω, ανακύπτει το ερώτημα: Τι θέλει και ανακατεύεται ο κ. Αμβρόσιος; Μήπως για να θολώσει τα νερά για τα δικά του ανοιχτά θέματα;

    28 Σεπτέμβριος 2008 9:41 μμ

  2. @ Άννα,

    καλώς ήλθες!

    Πάντως «συ είπας» με πάθος, στοιχεία και ερωτηματικά.

    Η εκκοσμίκευση έρχεται με τρόπους που συχνά δεν τους κατανοούμε, μέχρι να μας ρουφήξει και τότε χάνουμε … το οξυγόνο….

  3. βλέπω τις διαπλοκές,τα εκατομμύρια ευρώ και τρομάζω…

    βλέπω κάποιους που ξεκίνησαν με λογισμό καλό και μ όνειρο μια ασκητική σπηλιά να χάνονται μέσα στα πολυτελή τζιπ, τα ελικόπτερα, ις μοναστηριακές (ιη)σουϊτες και τρομάζω…

    βλέπω ρασοφόρους και λαϊκούς θεολογούντες να προσπαθούν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα, με κοσμικά και νομικίστικα επιχειρήματα και σταθερό επιδόρπιο την επίκληση του κατά της Εκκλησίας πολέμου των σκοτεινών δυνάμεων και θλίβομαι…

    βλέπω αρκετούς λαϊκούς να αντιδρούν με παρρησία και παρηγορητικό λόγο και αναθαρρώ…

    βλέπω την Πολιτεία να επεμβαίνει – επιτέλους – και να παραχωρεί τον υδροβιότοπο της Βιστωνίδας εκεί οπου ανήκει: στα πουλιά και τα ψάρια της και χαίρομαι απρόσμενα, σχεδόν δεν το πιστεύω.

    βλεπω το καταπληγωμένο, από τους αμαξητούς δρόμους των νεοαγιορειτών, ασκητικό σώμα το άγιου Άθωνα να αιμορραγεί και πονά το είναι μου.
    σκέφτομαι, μήπως αν ανακηρυχθεί όλο το Αγιον Όρος ΕΘΝΙΚΟΣ ΔΡΥΜΟΣ σταματήσει το βασανιστήριο του αλλά και το ψυχικό βασανιστήριο που υποβάλλουν τους εαυτούς τους οι σύγχρονοι αγιορείτες με την άκριτη αποδοχή των νεωτερισμών ..
    μήπως είναι ένας καλός τρόπος για να βρούμε το Αγιονόρος που χανουμε;

  4. @ Misha,

    Μη τρομάζεις αδελφέ!!! Κοίτα με ποιο μονοφυσιτικό ναρκωτικό κοιμούνται πολλοί σύγχρονοι Ορθόδοξοι – αν και κρύβει στο βάθος μια ουσιώδη αλήθεια:

    Η ΑΝΑΡΧΗ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ

    Ένας Εβραίος αποφάσισε να γίνει χριστιανός και θέλησε να εξετάσει τις εκδοχές του χριστιανισμού για να επιλέξει.

    Βρίσκει λοιπόν έναν ορθόδοξο, έναν προτεστάντη κι έναν παπικό. Τους λέει τις προθέσεις του κι εκείνοι συμφωνούν να τον «ξεναγήσουν» στις εκκλησίες τους.

    Πάει ο Εβραίος με τον προτεστάντη μια Κυριακή, μπαίνει στο ναό και βλέπει τους ανθρώπους τακτοποιημένους με τα καλά τους ρούχα, ο καθένας στο κάθισμα του, μπροστά από τον κάθε πιστό μια Καινή Διαθήκη, η χορωδία να λέει τους ύμνους αρμονικά, τα πάντα να λάμπουν από καθαριότητα και μετά το τέλος όλοι του φερθήκαν ευγενικά με πολύ καλούς τρόπους.

    Την επόμενη Κυριακή συνεννοήθηκε με τον παπικό να πάει στο δικό του ναό. Μπαίνει μέσα, πλένει τα χεριά ,ρίχνει το κέρμα ν ανάψει το λαμπάκι αντί για κερί και κάθεται. Ούτε εκεί όρθιοι, όλοι στα καθίσματα τους με τάξη και αρμονία. Άκουσε και την εγκύκλιο του Πάπα, είδε και τις φωτογραφίες του που δέσποζαν ακόμα και εντός του ναού.

    Πέρασε η ώρα, τέλειωσε η λειτουργία, τον καλοδεχθήκαν, τον κέρασαν κι έφυγε.

    Την τρίτη Κυριακή κανόνισε να πάει στην ορθόδοξη εκκλησία.

    Μπαίνει μέσα και βλέπει άλλους να μιλάνε μεταξύ τους, πολλούς όρθιους γιατί δεν έφθαναν τα καθίσματα, τη νεωκόρο να μαλώνει με μια κυρία γιατί της έσβησε γρήγορα το κερί που άναψε, άκουγε τα μωρά να τσιρίζουν και να μη τα παρατηρεί κανείς, ο παπάς να φωνάζει στον ψάλτη να τελειώσει τα τεριρέμ κλπ.

    Μόλις τελείωσε η λειτουργία άρχισαν και τα μνημόσυνα, όπου άλλοι έβγαιναν στην εκκλησία κι άλλοι έμπαιναν με θόρυβο και φασαρία..

    Ο ορθόδοξος απογοητεύτηκε από την εικόνα που είδε ο προσήλυτος Εβραίος…

    Την επόμενη εβδομάδα συναντήθηκαν όλοι για να μάθουν τι αποφάσισε ο Εβραίος.

    Όταν βρεθήκαν όλοι μαζί τους λέει:
    Στην προτεσταντική εκκλησιά είδα μεγάλη τάξη και ευγένεια .
    Στην παπική είδα μεγάλη αφοσίωση στον πνευματικό σας αρχηγό και τις οδηγίες του ιερέα σας.

    Στην ορθόδοξη εκκλησιά είδα τέτοιο μπάχαλο που δεν το περίμενα!!!

    Ο ορθόδοξος σκυθρώπιασε απογοητευμένος, ενώ οι άλλοι δυο αναθάρρησαν.

    Και καταλήγει ο Εβραίος:
    Θα γίνω ορθόδοξος!!!

    Μα πώς?? αναρωτιούνται οι άλλοι.

    Ακούστε λέει ο Εβραίος. Τα δικά σας δικαιολογούνται με την τάξη που έχει ο ένας και την πειθαρχία που έχει ο άλλος.
    Τούτου εδώ -και δείχνει τον ορθόδοξο- δεν δικαιολογείται αλλιώς.
    Με τέτοιο μπάχαλο μόνο αν έχεις τον Θεό μαζί σου διατηρείσαι 2000 χρονιά!!!

  5. 450 καταγεγραμμένοι ΑΓΙΟΙ παιδιά…ήρεμα!

  6. φίλε ΜτΒ

    τούτο το ανέκδοτο νομίζω πως ήταν η αφεντομουτσουνάρα μου που το δημοσιοποίησε πρώτη φορά στο διαδίκτυο πριν 2-3 χρόνια.

    το είχα ακούσει σε κυριακάτικη σύναξη προ πολλών ετών από έναν μακαριστο, ασκητικότατο γέροντα ο οποίος άφηνε χρήματα στο γραφείο του για να τα βρούν τυχόν κλέπτες μαζί με σημείωμα:
    «άλλα χρήματα δεν θα βρείτε όσο κι αν ψάξετε. πάρτε αυτά και πηγαίνετε στην ευχή του Θεού»

    η Εκκλησία βεβαίως δε θα χαθεί, ωστόσο κατά καιρους χάθηκαν τα ασκητικά ενδιαιτήματα της Νιτρίας, της Θηβαϊδας, του Ολύμπου της Βιθυνίας καθώς και οι επτά λυχνίες της Αποκάλυψης.

    παρόλους τους χιλιάδες αγίους που κρύβουν στα σπλάχνα τους…

  7. @ egolpion,

    η εκκοσμίκευση δεν αφορά τους αγίους, φανερούς ή μη, καταγεγραμμένους ή μη.

    Αφορά όσους ζουν στο Άγιο Όρος και σε κάθε «Άγιο Όρος – Θαβώρ» αλλά δυσκολεύονται – μόνο; – να ζήσουν ΤΟ Άγιο Όρος.

    Το άγιο ‘Ορος όμως ανήκει στην Οικουμενική Εκκλησία και όχι στις «ομάδες»…

    Ας έχουμε τη ευχή των όντως αγίων αγιορειτών …

    @ Misha,

    Λες και συμφωνώ απολύτως:

    η Εκκλησία βεβαίως δε θα χαθεί, ωστόσο κατά καιρους χάθηκαν τα ασκητικά ενδιαιτήματα της Νιτρίας, της Θηβαϊδας, του Ολύμπου της Βιθυνίας καθώς και οι επτά λυχνίες της Αποκάλυψης.

    Όσο για το ανέκδοτο, έκανε αδελφέ κύκλο και έφτασε στην κατάλληλη στιγμή στον αρχικό του δημοσιο-γράφο!!!

  8. Καλό είναι να ακουστούν και κάποια νούμερα…και επειδή στο εγκόλπιο ασχοληθήκαμε με το μακαριστό δεσπότη Σισανίου & Σιατίστης, Αντώνιο από το βιβλίο 60 σελίδων που έχει κυκλοφορήσει η Ιερά Μονή Κοιμήσεως της Θεοτόκου Μικροκάστρου Σιατίστης, αντιγράφω από τη δεύτερη σελίδα του:

    «Εάν η Εκκλησία μας δεν ήταν θεοσύστατος,
    εμείς οι άνθρωποι θα την είχαμε τινάξει στον αέρα»

    +Σισανίου & Σιατιστης Αντώνιος

  9. Εμείς δεν έχουμε ευθύνη και γνώμη για τα δημοσίως τελούμενα; Στη σιωπή τη δική μας χτίζουν την εκκοσμίκευση.

    ΑΙΓΙΟΧΟΣ 7-10-2008
    Γράφει ο Γρηγόρης Τριανταφυλλόπουλος

    Αμβρόσιος
    Η άνοδος και η πτώση
    Για ποιόν χτυπά το …Σήμαντρον;

    Δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται… Δεν χρειάζεται και πολύ σκέψη για να αντιληφθεί φυσικά ο οποιοσδήποτε ότι με την κατάρρευση του «οικοδομήματος» της Χρυσοπηγής ο Μητροπολίτης Αμβρόσιος τραγικά απομονωμένος βρίσκεται ενώπιον των …επιλογών του!
    Χωρίς πλέον κάλυψη και με τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο «αποστασιοποιημένο» από το παρασκήνιο, ο Μητροπολίτης Αμβρόσιος βρίσκεται πλέον σε δυσχερή θέση. Άλλωστε η δήλωση Ιερώνυμου το επίμαχο διάστημα της άδικης κατηγορίας του (για τη διαχείριση των οικονομικών της Εκκλησίας) ότι: «ένας Μητροπολίτης από την Πελοπόννησο ήταν ο εμπνευστής του σχεδίου εις βάρος του», που του στέρησε την εκλογή το 1997 και τον ενέπλεξε σε δικαστικές περιπέτειες, δεν αφήνει περιθώριο για αναζήτηση παρασκηνιακής στήριξης.
    Η χθεσινή εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου δεν ήρθε να προσθέσει νέα στοιχεία στο ρεπορτάζ για το «φάκελο» Μετόχι που έχει αναδειχθεί στην τοπική κοινωνία με σειρά δημοσιευμάτων του Ημερήσιου Αιγίοχου και αναδημοσιεύτηκαν σε δεκάδες αθηναϊκές εφημερίδες.
    Διακριτική και έντιμη ήταν άλλωστε και η στάση μας τώρα που οι απεσταλμένοι του ΑΛΤΕΡ μας ζήτησαν συμμετοχή στη χθεσινή εκπομπή και τους παραπέμψαμε στα δημοσιεύματά μας επιλέγοντας συνειδητά να μην έχουμε καμία άλλη επαφή. Τότε που έπρεπε… φυσικά οι πάντες κώφευαν αλλά τώρα φαίνεται ότι ήρθε η ώρα να προ-αναγγελθεί από ένα πανελλαδικό δίκτυο ότι: «καθυστέρησε πολύ… επί τρία χρόνια η προκαταρκτική εξέταση της Εισαγγελίας Αθηνών».
    Θα προσθέταμε ότι το ίδιο έγινε και με το ΣΔΟΕ… Προφανώς η ανάδειξη των «έργων και των ημερών» του πάλαι ποτέ παντοδύναμου Αμβροσίου μόνο τυχαία δεν είναι…
    Η δε πορεία του πλέον προδιαγεγραμμένη αφού ο ίδιος με μια ανεξήγητη
    εμμονή σε σωρεία αυθαιρεσιών και παραβάσεων βρίσκεται εκτεθειμένος ενώπιον του νόμου και φυσικά της ελληνικής κοινωνίας, αφού η ιδιότυπη ασυλία που απολάμβανε φαίνεται ότι λαμβάνει και τυπικά πλέον οριστικά τέλος.

  10. @ Αννα,

    η σιωπή είναι «χρυσός» όταν δεν είναι «κισσός»….

    Κατά τα άλλα ήλθε η ώρα να κράξουν και «οι λίθοι…».

    ΥΓ Η αληθής μετάνοια παραμένει πάντα η «Λυδία λίθος» στην ορθόδοξη ζωή. Και δεν αφορά βεβαίως μόνο τον απλό λαό.
    Αφορά πρωτίστως αυτούς που είναι οικονόμοι των Μυστηρίων…

  11. Θα ήθελα να σχολιάσω αλλά έχω ξεκινήσει τη σχολή και έχω πολύ διάβασμα (http://uk.youtube.com/watch?v=0c4XVCMmGtg&feature=related). Ξέρει κανείς που μπορώ να βρω σημειώσεις για το «Εισαγωγή στην Εκκλησιαστική Περιουσία Ι: Λίμνες, πεδιάδες και βουνά»;

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: