• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 601,983 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    eleni στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    Οι 19+2 εκκλησιές τη… στο Η Παναγιά της Κέρτεζης ως ΜτΒ…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Ιουνίου 2008
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Μάι.   Ιολ. »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Κυριακή των αγίων Πάντων. Αφορά και το «τρίτο φύλο»;

Νομίζω, είναι παγκόσμια πρωτοτυπία η γιορτή «γραμμένων» και άγραφων αγίων όπου γης, κάθε φύλου, κάθε τάξης, κάθε ιστορικής περιόδου, κάθε μόρφωσης και σπουδών.  Σήμερα «… ο κύκλος του Πεντηκοσταρίου «κλείνει» με την εορτή των Αγίων Πάντων. Η γιορτή αυτή έχει ως στόχο να δείξη ότι όλα όσα έγιναν με τον θάνατο, την Ανάσταση και την Ανάληψη του Κυρίου έγιναν για τον αγιασμό των ανθρώπων. Αυτή η γιορτή αγκαλιάζει όλες τις τάξεις των αγίων…»

Το σημερινό άρθρο αφιέρωνεται – για να αντιγράψω από την Επίγνωση τον Αλέξανδρο Κοσματόπουλο –  «… Σ’ αυτούς που μπήκαν στην εκκλησία με το αίτημα: «το απρόσληπτον και αθεράπευτον», που σημαίνει: ή θα μ’ αντέξει γιατί εγώ ο ίδιος δεν αντέχω τον εαυτό μου, ή θα με χωρέσει γιατί δεν χωράω πουθενά ή τίποτα…».

Τις λίγες φέτος μέρες από αύριο έως και τις 28 του μηνός, αρχή μιας ελαφράς νηστείας των Αγίων Αποστόλων, και αρχή από σήμερα των Κυριακών του Ματθαίου, όπου οι καταβασίες του όρθρου επανέρχονται στο «ανοίξω το στόμα μου», ας φανερώσουμε το ευαγγέλιο της συγγνώμης και συν-χώρεσης και γι’ αυτούς τους ανθρώπους.

Προσωπικά δεν δέχομαι ότι η πλειοψηφία τον «ομόφυλων» έχει ως αιτία το DNA,  αλλά κοινωνικούς λόγους και αιτίες. Αλλά και αν έτσι ήταν οφείλουμε να κάνουμε ταυτόχρονα δυο πράγματα: Ούτε να  γίνουμε έρμαιοι στην απολυταρχία της «κληρονομικότητας», γιατί το ίδιο μπορούν ισχυριστούν «παιδεραστές», εξουσιαστές και κάθε λογής άνθρωπος. Ούτε μπορούμε να μην ανεχόμαστε αυτούς τους ανθρώπους και κυρίως να μη τους προσφέρουμε δυνατότητες άσκησης πολλών μορφών.

Η Εκκλησία μπορεί να κάνει και τα δυο αυτά ταυτόχρονα και αδιαίρετα, στηριζόμενοι ειδικά στη σημερινή εποχή, τη Νέα Εποχή, εντός της δικής της αγωνιστικής αλήθειας για τους πιστούς και πιστές «ετερόφυλους» και «ομόφυλους».  Θέλοντας να βοηθήσω τον προβληματισμό θα καταθέσω δυο αποσπάσματα. Το πρώτο είναι από ομιλία του Αγ. Γρηγορίου του Παλαμά στο σημερινό ευαγγέλιο και το δεύτερο από ερμηνεία του γνωστού μας Κωστή Μπαστιά από προηγούμενες Κυριακοδρόμιες ερμηνείες:

Α) Η ερμηνεία του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά:

«…Γιατί όταν κανείς αναλογισθεί τους υπερφυσικούς αγώνες των μαρτύρων, πως με ασθενή σάρκα καταντρόπιασαν τον ισχυρό στη κακία, πως έμειναν αναίσθητοι στις οδύνες και στα τραύματα, καθώς αγωνίζονταν με σώματα προς φωτιά, προς το ξίφος, προς ποικίλα και θανατηφόρα είδη βασάνων και αντιπαρατάσσονταν με καρτερία, ενώ τους έκοβαν τις σάρκες, τους διάλυαν τους αρμούς και τους συνέτριβαν τα οστά, όμως διαφύλαξαν την ομολογία της πίστεως στο Χριστό σώα και αδιάσπαστη, ακεραία και ακλόνητη, που γι’ αυτό τους χαρίσθηκε και η αναντίρρητη σοφία του Πνεύματος και η δύναμη των θαυμάτων.

Όταν κανείς αναλογισθεί επίσης την υπομονή των οσίων, πως υπέφεραν με τη θέλησή τους σαν ασώματοι τις πολυήμερες ασιτίες, τις αγρυπνίες, τις άλλες ποικίλες κακώσεις του σώματος, και αντιτάχθηκαν έως το τέλος προς τα πονηρά πάθη, προς τα τόσα είδη αμαρτίας, προς τον εσωτερικό μας αόρατο πόλεμο, προς τις αρχές και εξουσίες, ενώ έλειωναν και αχρηστεύονταν εξωτερικά, αλλά ανανεώνονταν και εθεώνονταν εσωτερικά από εκείνον που τους έδωσε τα χαρίσματα των θεραπειών και δυνάμεων.
Όταν λάβει αυτά κανείς υπ’ όψη του και επί πλέον εννοήσει ότι υπερβαίνουν τη φύση μας, θαυμάζει και δοξάζει το Θεό που έδωσε σ’ αυτούς τη τόση άφθονη χάρη και δύναμη. Γιατί αν και είχαν αγαθή και καλή προαίρεση, χωρίς τη δύναμη του Θεού δεν θα κατώρθωναν να υπερβούν τη φύση και έχοντας σώμα, να κατανικήσουν τον ασώματο εχθρό…

Απολαύουν δε τη χάρη του Θεού, όχι όλοι γενικά, αλλά όσοι έχουν αγαθή προαίρεση και επιδεικνύουν με έργα την προς το Θεό αγάπη και πίστη. Αυτό φανερώνεται στο ευαγγέλιο που λέγει: «όποιος ομολογήσει σ’ εμένα εμπρός στους ανθρώπους, θα ομολογήσω και εγώ σ’ αυτόν εμπρός στο Πατέρα μου στους ουρανούς» (Ματθ. 10,32).
Δεν είπε »όποιος με ομολογήσει εμπρός στους ανθρώπους», αλλά »όποιος ομολογήσει μέσα σ’ εμένα» με την έννοια ότι μπορεί να προβάλει με παρρησία την ευσέβεια, δι’ εκείνου και δια της βοηθείας εκείνου…».

ΠΗΓΗ: Πατερικές εκδόσεις «ΓΡΗΓ. ΠΑΛΑΜΑΣ», Τ.10.

Β) Η ερμηνεία του Κωστή Μπαστιά:

«Σ’ αυτή την περικοπή ο Ιησούς μας φανερώνει όλη την προβληματική της συγγνώμης. Με το να τηρή ο άνθρωπος το γράμμα του νόμου και να προδίνη την ουσία του, δεν γράφει καμμιά υποθήκη στην κληρονομιά του Θεού και στην αιώνια ζωή. Όταν ο Ιησούς ζητά την αναγνώρηση μπροστά στους ανθρώπους, διατυπώνει μια θεμελιακή απαίτηση. Ζητά να φανερώνεται καθημερινά ο άνθρωπος ενωμένος με το Θεό.

Η ένωση με τον Ενσαρκωμένο Λόγο δεν είναι πράξη ατομική, ούτε απόκρυφη υπόθεση. Είναι ένα αδιάκοπο γίνεσθαι του ανθρώπου, μια τάση, μια φορά προς το Θείο. Είναι μια σφραγίδα, που πρέπει ν’ αποτυπώνη το σχήμα της σε κάθε εκδήλωση της ζωής μας, για να της δίνη το καθαγιασμένο νόημα. Δεν φτάνει η ξερή και άγονη τήρηση μιας εντολής να γίνεται στ’ όνομα Κείνου και για χάρη Του.

Πρέπει να τιμά ο άνθρωπος τον πατέρα του και τη μητέρα του. Και πρέπει ο γονιός ν’ αγαπά το παιδί του. Και δεν μπορεί να ορθοποδήσει ο γάμος, αν ο άντρας δεν αγαπά τη γυναίκα κι η γυναίκα τον άντρα. Όλες αυτές οι αγάπες όμως είν’ ανάγκη να γίνουνται, όχι επειδή βολούνε, ή αρέσουνε, ή ταιριάζουνε στα εγκόσμια συμφέροντα του ανθρώπου, αλλά επειδή τις υπαγορεύει το θέλημα του Κείνου. Πρέπει να φουντώνουνε στην αγαθή γη του Λόγου Του και του Πνεύματός Του, γιατί μονάχα τότε γίνουνται κρίκοι, που ενώνουνε τον άνθρωπο με το δημιουργό του.

Για τούτο καμμιά απ’ τις αγάπες αυτές δε μπορεί νάχη περιεχόμενο διάφορο απ’ το θέλημά Του, όπως μας φανερώθηκε στα κηρύγματα Του. Το παιδί πρέπει να τιμά τον πατέρα του και τη μητέρα του, όσο ο πατέρας του και η μητέρα του είναι ζωντανοί τηρητές του Λόγου. Αν δεν είναι, ο ίδιος ο Ιησούς συσταίνει την άρνηση. Αν ο γονιός χρησιμοποιή την πατρική, ή μητρική του ιδιότητα για να σπρώξη το παιδί σε στάση αντιχριστιανική, το παιδί δεν έχει καμμιά υποχρέωση να τιμήση τέτοιες θανάσιμες επιρροές.

Ξεκάθαρα τονίζει ο Ιησούς, πως καμμιά απ’ αυτές τις αγάπες δε γίνεται να παραμερίση, ή να βάλη σε δεύτερη μοίρα την αγάπη προς το Θεό. Κι όποιος την βάλει την αγάπη προς το δημιουργό σε στάθμη παρακατιανή και στήσει ψηλότερα απ’ αυτήν, την αγάπη προς τον πατέρα, ή την μητέρα, ή το παιδί, ή τον άντρα, ή τη γυναίκα, αυτός δεν μπορεί νάναι άξιος του Ιησού. Με τέτοια στάση ο άνθρωπος αυτ’ός αρνιέται τον Ενσαρκωμένο Λόγο κι υποκρίνεται πως αγαπά το θεό, ενώ δεν τον αγαπά. Αγάπη που στέκεται όξω απ’ τα πλαίσια της αλήθειας που μας φανέρωσεν ο Ιησούς, δεν είναι αγάπη, είναι άρνηση του Θεού.

Κι είν’ ολότελα φυσικό η άρνηση να μη δημιουργή θέση, κι όποιος σπέρνει άρνηση δε μπορεί παρά άρνηση να θερίση. Και όποιος σπέρνει λίγα, θα θερίσει λίγα. Κι όποιος σπέρνει πολλά, θα θερίσει πολλά.

Δεν είναι, καθώς πολλοί νομίζουνε, το Θείο εκδικητικό, ή ο Θεός τιμωρός. Είναι ο δημιουργός, που θυσιάστηκε ο ίδιος, για να μας δώση την ευκαιρία να ενωθούμε μ’ αυτόν…

Η προβληματική της συγγνώμης ξεκαθαρίζεται ολότελα. Χρειάζεται η μετάνοια, η αναγνώριση, η κατάφαση, για να γίνη η συγγνώμη ο θαυμαστός και ο μοναδικός δρόμος προς τη σωτηρία. Εμμονή στην άρνηση δεν δίνει κανένα καρπό».

ΠΗΓΗ: ΝΕΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟΔΡΟΜΙΟΝ, από τον ΚΩΣΤΗ ΜΠΑΣΤΙΑ, εκδ. ΑΣΤΗΡ, ΑΘΗΝΑΙ. 1977, σελ. 145-147).

Επίλογος στο δια ταύτα

Παρ’ ότι προσωπικά δεν θεωρώ ότι άνθρωποι του «τρίτου» φύλου μπορούν να συνάπτουν γάμους, θεωρώ – και το έχω ήδη τονίσειότι μπορούν να συμβιώνουν, με την πολιτική ανοχή μας. Δεν συμβιώνουν και σήμερα πλαγίως εντός και εκτός των ιερών χώρων συμβίωσης;

ΑΓΙΟΙ ΠΑΝΤΕΣ έτος 1770, Νέα Σκήτη (Αγ. Όρους) – Κυριακό[1].

Έτσι, η μεν πολιτεία μπορεί και υποχρεούται, πρώτα γι’ αυτούς, να θεσπίσει τη δυνατότητα πολλαπλών μορφών συμβιώσεων με νομικές υποχρεώσεις και δικαιώματα, που όμως δεν θα πρόκειται για γάμους, αν θέλουμε να είμαστε σοβαροί στο τι μπορεί να είναι ο γάμος. Και η μορφή του γάμου (πολιτικά) να παραμείνει ως χώρος άσκησης – συχνά αποτυχημένος – των όντως ετερόφυλων με σκοπό ορατό την τεκνοποιεία.

Για δε την Εκκλησία, ο γάμος εντάσσεται στο νόημα της σταύρωσης, ως χώρος της όντως άσκησης στην όντως αγάπη, αλήθεια και συγχώρεση. Εξάλλου η πορνεία δεν έχει μια μόνο ταχύτητα και μας αφορά όλες και όλους και γι’ αυτό η μάχη ενάντια στις βιολογικές απολυτότητες αφορά όλους τους ανθρώπους του πνεύματος. Τα πάθη οφείλουμε όχι να τα χάσουμε, αλλά να τα μεταβάλουμε, όπως έχει πει και ο π. Νικ. Λουδοβίκος.

Η Ζωή χριστιανών ομόφυλων μπορεί να αποδείξει στην πράξη, εάν συμβιώσεις «ομόφυλων» με λογική σταύρωσης, άσκησης και όχι «καλοπέρασης» πολλαπλών σεξουαλικών επιλογών, όπως στο σημερινό ευ-αγγέλιο δείχνεται, είναι δυνατόν να ενταχθούν στο Μυστήριο της σωτηρίας στη Νέα εποχή που κάποιοι προσπαθούν να επιβάλλουν βίαια με το άλλοθι της βίας του DNA


[1] Στην εικόνα παριστάνεται η σύναξη των Αγίων Πάντων, θέμα που αποτελεί τμήμα της Δευτέρας Παρουσίας και έχει καθιερωθεί ήδη από το 15ο αιώνα.

Το άνω τμήμα το καταλαμβάνει σε κυκλική διάταξη η δόξα του Χριστού στο κέντρο, και γύρω οι χοροί των δικαίων. Η Ετοιμασία του θρόνου βρίσκεται πάνω από τη δόξα και οι δύο προφήτες Δαβίδ και Σολομών γονατιστοί με ανοιχτά ειλητάρια. Κάτω εικονίζεται ο παράδεισος, τοπίο ειδυλλιακό με δένδρα και άνθη, και οι προπάτορες Αβραάμ, Ισαάκ και Ιακώβ καθισμένοι σε θρόνους. Μεταξύ τους παρεμβάλλεται ο ληστής, ντυμένος μόνο με περίζωμα και κρατώντας το σταυρό. (Γυμνός από αρετές, αλλά πρώτος στο παράδεισο).

Advertisements

29 Σχόλια

  1. Η Ζωή χριστιανών ομόφυλων μπορεί να αποδείξει στην πράξη, εάν συμβιώσεις «ομόφυλων» με λογική σταύρωσης, άσκησης και όχι «καλοπέρασης» πολλαπλών σεξουαλικών επιλογών, όπως στο σημερινό ευ-αγγέλιο δείχνεται, είναι δυνατόν να ενταχθούν στο Μυστήριο της σωτηρίας στη Νέα εποχή που κάποιοι προσπαθούν να επιβάλλουν βίαια με το άλλοθι της βίας του DNA…

    __________________

    Ορίστε;;;

  2. @ egolpion,

    Παρακαλώ!!!
    Η Εκκλησία μπορεί και οφείλει να βρει τρόπους οικονομίας. Δεν εννοώ «γάμους» μεταξύ τους και το ξακαθάρισα αδελφέ. Ιδού η Ρόδος…

  3. Η Ζωή χριστιανών ομόφυλων μπορεί να αποδείξει στην πράξη, εάν συμβιώσεις «ομόφυλων» με λογική σταύρωσης, άσκησης και όχι «καλοπέρασης» πολλαπλών σεξουαλικών επιλογών, όπως στο σημερινό ευ-αγγέλιο δείχνεται, είναι δυνατόν να ενταχθούν στο Μυστήριο της σωτηρίας στη Νέα εποχή που κάποιοι προσπαθούν να επιβάλλουν βίαια με το άλλοθι της βίας του DNA…
    —————————————————————–

    αυτό το κομμάτι είναι παρεξηγησιμο αδελφέ. Ανάλυσε το λίγο. Τι εννοείς;;; Τι τρόπους «οικονομίας» μπορούν να βρουν δηλαδή; Συμφωνα συμβιώσης; με Εκκλησιαστική ισχύ; τι ακριβώς εννοείς.

  4. @ Raelianos,

    Κατ’ αρχάς καλώς ήλθες. Εαν διαβαστεί όλο το ποστ στην ολότητά του δεν μπορεί να είναι παραξηγήσιμο. Αλλά επειδή το ίδιο έγραψε και ο προηγούμενος σχολιατής και επιδή συχνά στην Εκκλησία έχουμε παρεξηγήσεις και ¨»παρεξηγήσεις» απαντώ:

    Δεν προτείνω κάτι συγκεκριμένο. Εάν είχα να προτείνω, θα πρότεινα. Εξ άλλου αυτό θέλει πολύ πόνο, κόπο και ταπείνωση.

    Ένα μόνο σημειώνω: Οι εξωτερικές μορφές άσκησης στην εν Χριστώ ζωή πάντα απσχολούσαν την Εκκλησία και βρήκε τρόπους στα νέα δεδομένα.
    Μπορεί να βρει και τώρα επί πλέον πέραν των γνωστών;

  5. Διάβασα Προσεκτικά σχεδόν όλα τα άρθρα σας που είδα δημοσιευμένα εδώ. Είχατε την καλοσύνη να μου απαντήσετε σε ένα ερώτημα μου που έθεσα στο «εγκόλπιον» ξέροντας ότι είμαι άθεος και ότι ενδεχομένως θα χρησιμοποιούσα την απάντηση σας εναντίων σας. αναγνωρίζοντας αυτή τη γενναιότητα σας, δεν το έπραξα.
    Παρόλα αυτά υπάρχουν πολλές και ποικίλες αντιθέσεις και αντιφάσεις τις οποίες θα μπορούσα να σχολιάσω μόνο μετά από άδεια σας.

  6. @ The Mortgage Of God “The Book”,

    Ω τι έκπληξη!!! Καλώς ήλθες και από ‘δώ.

    Προσπάθησα εκελί στο «εγκόλπιο» περιληπτικά, και χωρίς ιδιαίτερη προμελέτη να καταθέσω απλές σκέψεις που έχουν σχέση με τοω τρόπο που βιώνω αρκετες δεκαετίες την Ορθοδοξία, παρά το γεγονός ότι ακόμα βρίσκομαι «κολλημένος» στο στάδιο της κάθαρσης.

    Η υπόθεση τώρα των “αντιθέσεων” ή “αντιφάσεων” είναι πολύ παλιά και δεν αφορά ΜΟΝΟ την ορθοδοξία.

    Εάν οι όμως αυτά που θέλεις να καταθέσεις αφορούν το δικό μου μικρό σημείωμα, ευλογημένο από μένα να το κάνεις.

    ΥΓ Πρώτη φορά μου συμβαίνει να ζητείται άδεια για σχολιασμό. Αυτό φανερώνει πολύ καλές προθέσεις εκ μέρους σου και με συγκινεί.

  7. Ο σεβασμός στην προσωπικότητα του συνανθρώπου μας είναι θεμέλιος λίθος στο κοσμοθεωρητικό αιτιοκρατικό σύμπαν μου.
    Δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να σας θίξω κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης στην οποία δεν έχετε συναινέσει.

    Όσο για τις προθέσεις μου, σας διαβεβαιώ ότι στόχο έχουν να καταδείξουν το λάθος που ενέχει η οποιαδήποτε πίστη στο υπέρλογο, στο υπερβατικό, στο άκτιστο, και εν γένει στο Μεταφυσικό.

    Δεν έχω άλλο τρόπο αντίληψης του κόσμου από το «εξακριβωτικό» της Φυσικής και των επιστημών.
    Έτσι θα ήθελα την άποψη ενός ανθρώπου που βιώνει τον κόσμο μέσα από μια πίστη της οποίας δεν δύναται να αποδείξει την αλήθεια.

    R.McDarren

  8. Δεν προτείνω κάτι συγκεκριμένο. Εάν είχα να προτείνω, θα πρότεινα. Εξ άλλου αυτό θέλει πολύ πόνο, κόπο και ταπείνωση.
    ——————

    ναι, αλλα κάτι εννοείς αναφέροντας την «Οικονομία» . Τι είδους οικονομία θα μπορούσε να είναι αυτή δηλαδή; Κάποιος είτε είναι ομοφυλόφιλος και αγνωνίζεται να νικήσει το πάθος του, οπότε η Εκκλησία κάνει «οικονομία» με το να του δίνει το θάρρος να καταπολεμήσει τις πτώσεις του. Είτε είναι ομοφυλοφιλός και δεν ενδιαφέρεται για την Εκκλησία, οπότε κάνει ότι νομίζει , και το θέμα τοτε δεν είναι πλέον θεολογικό αλλα πολιτικό. Εχεις υπόψιν σου κάποια άλλη περίπτωση;;

    Ποιά είναι τα «νέα δεδομένα» ; Ομοφυλοφιλία υπάρχει εδώ και χιλιάδες χρόνια. Τι «καινούργιο» πρέπει να κάνει η Εκκλησία; Προς ποιά κατεύθυνση; Πως συνδέεται αυτό που λες με την άσκηση;;

  9. @ The Mortgage Of God «The Book»,

    μου αρέσει ο τρόπος που θέτεις. Μια παρατήρηση μόνο. Είμαι και εγω ολίγον… «φυσικός».

    Περιμένω λοιπόν, παρότι γαι μένα δεν υφίσταται κανένα «λάθος». Τα «λάθη» βρίσκονται ή στις προθέσεις μας ή στις μεθόδους μας ή στα δεδομένα που έχουμε ή μα λείπουν άγνωστέ μου φίλε.

    @ Raelianos

    Μα αγαπητέ μου όλη η Ενσάρκωση του Θεού Λόγου και κάθε Κάθοδος του Αγίου Πνεύματος Οικονομία είναι και λέγεται.

  10. Φυσικός?
    Αυτό είναι θαυμάσιο. τουλάχιστον θα έχουμε καλή συνεννόηση σε επίπεδο κοινής λογικής που ομολογώ ότι στις μέρες μας εκλείπει.
    Για το ποιος είμαι και τι πρεσβεύω θα βρεις στοιχεία εδώ:
    http://mortgagebook.wordpress.com/%cf%83%cf%87%ce%b5%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ac-about/
    Θα ήθελα να τονίσω ότι όλοι οι συνεργάτες μου (και εγώ φυσικά) υπογράφουμε με το πραγματικό μας όνομα.
    Δυστυχώς δεν έχω ακόμα επαρκή γνώση της γλώσσας σας και θα ήθελα να μου συγχωρέσετε κάποια ορθογραφικά ή συντακτικά λάθη. (χρησιμοποιώ ηλεκτρονικά βοηθήματα που όμως δεν λειτουργούν πάντα σωστά).

    Θέμα 1ον Λοιπόν.
    Πιστεύετε στο κεφάλαιο της γενέσεως της παλαιάς Διαθήκης και αν ναι τί αλήθεια πιστεύετε οτι μπορεί να ενέχει στις πληροφορίες που διαθέτει?

    R.McDarren

  11. @ The Mortgage Of God «The Book»,

    Για να πω την αλήθεια περίμενα «το λάθος μου» για το σημείωμα που σου έβαλα. Αντ’ αυτού αρχίζουν οι εξετάσεις μου (Τι άλλο λοιπόν σημαίνει το Θέμα 1ον;). Μάλλον κάτι ξεκίνησε λάθος.
    Και ειναι βεβαίως λάθος να γίνει η συζήτση σ αυτο το ποστ.

    Σου προτείνω λοιπόν μια σειρά ζεύξεων που απαντά στο ερωτημα που θέτεις και θα περιμένω δυο ποστ στο ιστολόγιό σας που απαντούν:

    α) Στα λάθη του σημειώματός μου

    β) Στο περιεχόμενο των ζεύξεων πουσ ου δίνω, ,έτσι για αρχή:
    http://exeldim.bravehost.com/grafi/grafi.htm

    Περιμένω λοιπόν τα αντίστοιχα ποστ και θα ενημερωσω και τον υπαέυθυνο της ιστοσελίδας που σου έδωσα.

  12. Την καλησπέρα μου, Μανιτάρι.

    Πατερική, ρεαλιστική και ξεκάθαρη θέση στο θέμα που θέτεις αναπτύσσει ο Λεμεσού στην σχετική ομιλία του στό http://immyt.net/pigizois/arxodariki/index_athanasios.htm.
    Το θέμα της οικονομίας όπως το θέτεις είναι παρεξηγήσιμο. Άλλο Οικονομία (ως σχέδιο του Θεού για τη σωτηρία του ανθρώπου) και άλλο οικονομία ως προς τους κανόνες (ως θεραπευτική συγκατάβαση στον αδύναμο άνθρωπο, χωρίς όμως την δικαιολόγηση της αδυναμίας του. Το κλασσικό παράδειγμα διάκρισης ασθένειας-ασθενούς).

    Από την άλλη, μήπως ξεχνάμε ότι ο απ. Παύλος κήρυξε σε ομοφυλόφιλους; Το θέμα δεν είναι καινούργιο. Είναι τόσο παλιό που το ξεχάσαμε! Τί γίνανε εκείνοι τότε; Ή αρνήθηκαν τον προηγούμενο τρόπο ζωής τους και γίνανε άγιοι ή αρνήθηκαν το κήρυγμα του Χριστού και έμειναν στα ίδια, ενίοτε δε έγιναν και διώκτες. Η λύση για το πρόβλημα (;) υπάρχει στο παρελθόν και είναι καταγεγραμμένη στην αγ. Γραφή και στην πρακτική της πρώτης Εκκλησίας. Εκεί θεωρώ πως πρέπει να στραφούμε. «Καινούργιες» λύσεις θα οδηγήσουν σε νέα προβλήματα και πιθανόν να μας χαρίσουν ένα νέο ευαγγέλιο (ως προς την ερμηνεία τουλάχιστον), που πολλοί διακαώς το θέλουν, εγώ όμως πεισματικά το απεύχομαι.

    Σοφία

  13. Σημείωση, αντί για τη φατσούλα -που δε λέω ότι δεν ταιριάζει- μετά το «πρόβλημα» είχα βάλει ερωτηματικό σε παρένθεση. Δεν ξέρω τί κόλπα κάνει το ιντερνετ και αποκρυπτογραφεί έτσι τα σημεία στίξης!
    Σ.

  14. @ Σοφία,

    Πολύ καλή η τοποθέτησή σου. Δυο τρεις παρατηρήσεις:

    1) Είναι παλιό το πρόβλημα ναι. Η πλήθυνσή του και η θεσμική του κατοχύρωση παγκόσμια μάλλον είναι ένα νεο γεγονός, το οποίο τώρα απλα ψηλαφούμε στα νέα δεδομένα.

    2) Ναι άλλο η Θεία Οικονομία και άλλο η οικονομία από τους κανόνες. Θυμίζω όμω ότι α) η οικονομία έχει θεμέλιο την Οικονομία και εκεί κρίνονται οι πνευματικοί, δηλαδή από τον “καρπό” που παραγεται. β) Οι κανόνες δεν είναι «κανόνια», όπως τόνιζε συχνά ο γέροντας Παΐσιος.

    3) Ευχαριστώ για το δεσμό. Τον ακούω, αλλα δεν θα κρίνω το οποιο περιεχόμενό του, ειδικά τόσο γρήγορα.

    ΥΓ Οι φατσούλες βγαινουν μερικές φορές, όπως ερωτηματικό και παρένθεση χωρίς κενό.

  15. Το είδα πριν λίγο και το μεταφέρω:

    ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΩΤΙΚΗ ΟΔΟ

    Σάββατο, 21 Ιούνιος 2008
    ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ

    2. σελ. 281. Ομοφυλοφιλία: Το ζήτημα δεν είναι καθόλου αν είναι φυσική ή αφύσικη, αφού αυτό το ερώτημα είναι ανεφάρμοστο στην πεπτωκυία φύση στην οποία – και εδώ βρίσκεται το κρίσιμο σημείο -, τα πάντα έχουν διαστραφεί, το κάθε τί, κατά κάποιο τρόπο, έχει γίνει αφύσικο.

    Μήπως το να αφιερώνεσαι στα χρήματα ή στη Ρωσία (βλ. Ελλάδα), ή σε κάτι άλλο είναι κάτι το φυσικό στον άνθρωπο; Ο άνθρωπος δημιουργημένος , για να δίνεται στο Θεό, διαστρέφει τη φύση του, την ουσία του, όταν προσφέρει τον εαυτό του σε κάτι άλλο, όταν μεταμορφώνει αυτό το «άλλο», σε είδωλο.

    Συνεπώς, το ζήτημα δεν είναι να κάνουμε τους ομοφυλόφιλους «κανονικούς», ή να τους απελευθερώσουμε συμφωνώντας πως διαθέτουν ένα διαφορετικό «στυλ ζωής». Το θέμα είναι, πρέπει να είναι, η αποδοχή απο τον ομοφυλόφιλο, όπως και απο κάθε άλλον άνθρωπο, μιας ολοκληρωμένης κλήσης για ακεραιότητα, που απευθύνει ο Θεός σε κάθε άνθρωπο.

    Η ομοφυλοφιλία αποτελεί εκδήλωση του «σκόλοπος της σαρκός», που βασανίζει κατά διάφορους τρόπους, αλλά βασανίζει τον καθένα. Στον πεσμένο κόσμο τίποτε δεν μπορεί να «ομαλοποιηθή», αλλά τα πάντα μπορούν να σωθούν.

    http://panagiotisandriopoulos.blogspot.com/2008/06/blog-post_21.html

  16. @ Μανιτάρι του Βουνού
    http://mortgagebook.wordpress.com/2008/06/24/creation_of_life/
    είναι το άρθρο στο ιστιολόγιο μας όπου είστε προσκεκλημένος.

  17. @ The Mortgage Of God «The Book»,

    ευχαριστώ πολύ. Θα ενημερώσω και τον υπεύθυνο της ιστοσελίδας http://exeldim.bravehost.com/grafi/grafi.htm

    Διευκρινίζω ότι η συμμετοχή μου θα είναι σε θέματα που γνωρίζω, ενώ η παρακολούθηση θα είναι πολύ πιο ενεργής.

  18. @ manitari
    Σέβομαι τις απόψεις σου, αλλά θεωρώ ότι το κείμενο γενικεύει, και έχει διάθεση χειραγώγησης, ενώ υπάρχει ανάγκη κριτικής για το πώς συμπεριφέρεται ένας υποτίθεται πνευματικός οργανισμός προς τους ανθρώπους, όπως είναι η Εκκλησία που, ενώ ευαγγελίζεται την αγάπη, αντί αυτής εκτοξεύει μίσος και χολή, απομακρύνοντας τον κόσμο ακόμη πιο μακριά από εκεί που ήδη είναι σήμερα. Μερικά σχόλια:

    1. «Ας φανερώσουμε το ευαγγέλιο». Η φράση, πέρα από την ειρωνεία, θυμίζει πατερική εισαγωγή, με άλλα λόγια παραπέμπει σε μια αυθεντία, ενώ εσύ που το γράφεις μιλάς και λες τη γνώμη σου. Γράφεις σα να ορθοτομείς τον λόγο της αληθείας. Προσωπικά δεν θα τολμούσα ποτέ να κουνήσω το δάκτυλο για να κάνω υποδείξεις. Νομίζω λίγη ταπείνωση δεν βλάπτει… Θα τρίζουν κόκκαλα…

    2. Βεβαίως, θα αστειεύεσαι όταν ανακατεύεις παιδεραστές κλπ με ερωτικές πρακτικές ενηλίκων. Αδικείς συμπολίτες των οποίων το «σφάλμα» τους είναι ότι αγαπούν ομόφυλους. Αδικείς στο όνομα της αγάπης! Και του Θεού! Παιδιά μας, αδέλφια, συναδέλφους, πνευματικούς πατέρες και μητέρες…

    3. « Ούτε μπορούμε να μην ανεχόμαστε αυτούς τους ανθρώπους και κυρίως να μη τους προσφέρουμε δυνατότητες άσκησης πολλών μορφών.»
    Γιατί όλα αυτά μου κάνουν γεροντισμό; Ποίοι είμαστε εμείς που προσφέρουμε σε αυτούς τους ανθρώπους; Είμαστε οι άλλοι, οι ευσεβείς, οι αθώοι, οι ενάρετοι, οι ακέραιοι, οι ηθικοί, οι παρθένοι; Οι νεομάρτυρες της Νέας Εποχής; Μήπως και οι Φαρισαίοι της Νέας Εποχής;
    Ουσιαστικά λιθοβολείς συνανθρώπους μας, ενήλικους, που έχουν τη χάρι του αυτεξούσιου και μπορούν και αποφασίζουν. Επίτρεψέ μου να σου πω ότι καταδικάζεις συμπεριφορές που ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ. Και η ανοχή που λες, μάλλον, επιβεβαιώνει την ανωτερότητα που προβάλλεται στο κείμενο.

    Άραγε ανέχεσαι όσους ετερόφυλους δεν έχουν παιδιά ή όσους ετερόφυλους κάνουν έρωτα όχι προς τεκνοποιία αλλά προς απόλαυση; Και η χρήση προφυλακτικού; Μήπως είναι κολάσιμη;

    4. Δεν καταλαβαίνω πού θυμήθηκες τον όρο «τρίτο φύλο» ή διάβασες καμιά πρόσφατη βιβλιογραφία για μια κοινωνική κατασκευή η οποία ουσιαστικά εκφράζει μισογυνισμό, αφού ανήκει στη λογική της ιεραρχίας των φύλων, με πρώτο, εννοείται, το αντρικό. Ποιος μιλά σήμερα για τρίτο φύλο; Και τι νόημα έχει μια τέτοια ταμπέλα στις μέρες μας;

    5. Χαίρομαι ειλικρινά που δέχεσαι το σύμφωνο συμβίωσης. Ωστόσο, εάν η πολιτεία θεσπίσει τον πολιτικό γάμο μεταξύ ομοφύλων γιατί κόπτεσαι; Τα του καίσαρος τω καίσαρι. Το κράτος δεν είναι τσιφλίκι κανενός! Άρα, δεν χρειάζεται κηδεμόνευση σα να είναι ανήλικο.

    6. Στην Εκκλησία και στους εκπροσώπους της (κληρικούς ή λαϊκούς) αρέσει να βάζει στόχους. Μόνο που υπάρχουν δύσκολοι και εύκολοι στόχοι. Οι εύκολοι είναι συνάνθρωποι αδύναμοι που πυροβολούνται από τους ιεροκήρυκες, όπως οι ομοφυλόφιλοι αλλά και οι γυναίκες παραδοσιακά. Δύσκολοι στόχοι (αν τους θεωρεί στόχους αυτή η χριστιανική ηθική) είναι οι κακοί πολιτικοί, οι επιχειρηματίες, οι έμποροι, αυτοί που δηλητηριάζουν τα νερά, τον αέρα και τη γη μας, οι καπνοβιομήχανοι που πουλάνε νόμιμα θάνατο κι εξάρτηση, και τόσοι άλλοι εκφραστές της αμαρτίας, του ηγεμονισμού και του δαιμονικού στοιχείου στη ζωή, που έχουν όνομα κι επώνυμο, οι οποίοι παραμένουν στο απυρόβλητο! Κι αν πάμε, λίγο παραμέσα, και δούμε τι σημαίνει Χριστεμπόριο, έ τότε πάμε αλλού, και θα φανούμε άθεοι ή εχθροί της εκκλησίας.

    Όσο η Εκκλησία δεν αγγίζει όλη αυτή την αμαρτία που λαμβάνει υπόσταση μέσα στην ιστορία θα υποστηρίζει μια υποκριτική στάση και νοοτροπία. Που θα βολεύει εξαιρετικά. Πολλούς!

    7. Στο Μυστήριο της Σωτηρίας είναι όλοι καλεσμένοι.
    Έχεις το δικαίωμα να πιστεύεις ότι η επιλογή ερωτικού συντρόφου είναι θέμα κοινωνικών αιτίων, αλλά δεν καταλαβαίνω πού βλέπεις την επιβολή βίας με το DNA. Μια άποψη είναι σήμερα, και φαίνεται ότι είναι κυρίαρχη στην επιστήμη.

    Και μια που ο λόγος περί οικογένειας: Προσωπικά, προτιμώ δύο μπαμπάδες ή δύο μαμάδες που αγαπούν ουσιαστικά το παιδί τους από έναν άντρα και μια γυναίκα που κακοποιούν τα παιδιά τους, ενώ η γειτονιά τους σιωπά συνένοχη.

    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία και συγγνώμη για την έκταση των γραμμών και των λέξεων.

  19. Αχ ρε Αρνταλιων,,
    Εγω νομιζω πως στο συγκεκριμενο ζητημα εσκεμμενα παρερμηνευεις οποιονδηποτε εχει την αντιθετη γνωμη για να οδηγηθει η κουβεντα σε λαθος συμπερασματα.

    Ενα απο αυτα τα τρυκ ειναι η ταυτιση της θεσης της γυναικας με τους ομοφυλοφιλους που Καμμια σχεση δεν εχει ουτε με το αντικειμενο και πολυ περισσοτερο με αυτα που εγραψε το μανιταρι εδω.

    Εγω συμφωνω με την Σοφια πως το ζητημα ειναι παναρχαιο και ΤΙΠΟΤΑ δεν εχει μεσολαβησει που να κανει την Εκκλησια ΟΥΤΕ την κοινωνια, το ξαναλεω ΟΥΤΕ την κοινωνια δηλαδη ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ να αλλαξει την θεση της.

    Ο όρος τριτο φυλο μπορει να ειναι λιγο ξεπερασμενος ως προς την χρηση του αλλα ως προς την εννοια του βομβαρδιζομαστε ΜΑΖΙΚΑ από τις τηλεορασεις οτι ταχα η ακολασια μεταξυ δυο αντρων οφειλεται σε γεννετικους λογους. Αυτο και μονο με κανει να αγανακτω διοτι ειναι προφανες οτι η θεση οτι η ομοφυλοφιλια δεν ειναι ΠΟΤΕ διαστροφη, ή λαγνεια επιβαλεται μαζικα στην κοινωνια.

    Ο ορος «αγαπα» το ιδιο φυλο που χρησιμοποιεις δεν ειναι δοκιμος. Διοτι και τους φιλους μας αγαπουμε και τους αδελφους μας αγαπουμε αλλα δεν κανουμε σεξ μαζι τους για να τους εκφρασουμε την αγαπη μας. Συνεπως αυτο που κανει εναν ανθρωπο ομοφυλοφιλο ή οχι ειναι η σεξουαλικη πραξη και μονο. Θα πρεπει να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους και να μην τα ωραιοποιουμε.

    Οσο για την υιοθεσια παιδιων που αναφερσαι αυτο ειναι ανοσιουργημα κατα της ανθρωποτητας και κατα των δικαιωματων του παιδιου που εχουν ΔΙΚΑΙΩΜΑ να εχουν μαννα ακομα και κακη μαννα.

    Το επιχειρημα οτι υπαρχουν και ομοφυλοφιλοι που θα ητνα καλυτεροι απο βιολογικους γονεις ειναι καθαρη σοφιστεια. Υποθετω πως υπαρχουν και στειροι που θα ηταν καλυτεροι για γονεις και ανυπαντροι που θα ηταν καλυτεροι απο γονεις.

    Η μονη λυση ετσι οπως τιθεται από την κλισαρισμενη gay επιχειρηματολγια ειναι να υπαρχει μια επιτροπη η οποια θα κατατασει τους ανθρωπους σε καταλληλους και ακαταλληλους για γονεις, και σε αυτους που δεν θα κρινονται καταλληλοι να τους κανουν στειρωση ωστε μονο οι καλοι να γινονται γονεις και να λυθει το «προβλημα.»

    Περα απο πλακα ομως το εχω ξαναπει και το ξαναλεω πως η υιοθεσία από ομοφυλοφιλους ανηκει στην ιδια κατηγορια των παραβιασεων της βιοηθικης (κλωνοποιηση ανθρωπων) διοτι στην ουσια υποκαθιστα την δημιουργια παιδιων από δύο ωάρια ή δυο σπερματοζωάρια. Τοσο απλα και ξεκαθαρα.

    Επειδη δε αυτη η καραμελλα με εχει κουρασει οτι αλλο Εκκλησια αλλο πολιτεια (μαλιστα ο διαχωρισμος αυτος αλλοτε ισχυει και αλλοτε οχι, αναλογα με τα συμφεροντα μας) μιλω λοιπον σαν ΠΟΛΙΤΗΣ. ΔΕΝ γουσταρω να παντρευονται ομοφυλοφιλοι διοτι η νομικη αναγνωριση μιας πραξης αποτελει αυτοματως και ΗΘΙΚΗ αναγνωριση της. Και η ηθικη αναγνωριση σημαινει ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΜΟ στην κοινωνια. ΔΕΝ ειναι τυχαιο πως στην πιο φιλικη προς τους ομοφυλοφιλους κοινωνια της Ολλανδιας εχουν ξεθαρεψει χοντρα οι παιδεραστες.

    Αν μιλησω σαν πολιτης και ΟΧΙ σαν χριστιανος, ΤΟΤΕ ειναι που θα τα πω τα πραγματα πιο χοντρα και πιο χυμα, και ποιος ξερει εαν θα γινομουν και εντελως ΑΠΕΝΟΧΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ακομα και ρατσιστης σε βαρος οποιων δε γουσταρω, γιατι «ΕΤΣΙ» και χωρις να αισθανομαι καν την αναγκη να το αιτιολογησω επιχειρηματολογωντας,

    Επειδη λοιπον ΣΥΜΦΕΡΕΙ τους ομοφυλοφιλους να επικαλεσθουν την χριστιανικη μου πίστη και την εκκλησιαστικη μου κοσμοθεωρια ΤΟΤΕ και ΜΟΝΟΝ τοτε μπορω να τους δω σαν ανθρωπους και σαν εικονες Θεου και ΤΟΤΕ μπορω να συζητησω εαν θα μπορουσε να υπαρχει μια νομικη φορμουλα που να κατοχυρωνει την συμβιωση τους.

    Εκκλησιαστικα το θεμα ειναι ΛΗΞΑΝ εδω και αιωνες από τον Αποστολο Παύλο. Η Εκκλησια δεν ΜΠΟΡΕΙ να αναγνωρισει κανενος ειδους επισημοποιηση της ΕΡΩΤΙΚΗΣ σχεσης δυο ανθρωπων του ιδιου φυλου διοτι ειναι σαν ο αλλος να ΕΜΜΕΝΕΙ σε μια πτωτικη κατασταση χωρις κανεναν ενδιασμο. Πτωτικες καταστασεις υπαρχουν απειρες βεβαια και μας αφορουν ΟΛΟΥΣ, η νομικη αναγνωριση της συγκεκριμενης πτωσης όμως αυτοματως σημαινει οτι ο εμπλεκομενος ΑΡΝΕΙΤΑΙ οτι ειναι σε πτωση και ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ.

    Εγω δηλαδη επειδη ειμαι υπέρβαρος και κοιλαράς επειδη με μπουκωνε μικρο η γιαγια μου και με εκανε παιδοβούβαλο, και επειδη το φαγητο μού εγινε δευτερη φυση και δεν μπορω να ραψω το στομα μου θα ψαξω να βρω και… προστατη Αγιο των κοιλιόδουλων, όπως εκαναν κατ αντιστοιχια στην Αμερικη καποιοι κολασμενοι και θεσπισαν και προστατη Άγιο των Ομοφυλοφίλων; Και θα καμαρωνω ξιολας; Και θα δωσω μαλιστα στο απενοχοποιημενο προβλημα μου και Θεολογικη διασταση πως ο Χριστος ευλογησε την μάσα στον Μυστικο Δειπνο και στις παραβολες, αρα η κοιλιοδουλεία και η παχυσαρκια (εκτος ιατρικων λογων)ειναι μια πρακτικη ευλογημενη από τον Κυριο ακομα και ως εκκλησιαστικη τελετη;

    Ήμαρτον Κύριε!

    Οι ομοφυλοφιλοι ΕΧΟΥΝ θεση στην Εκκλησια. Μολις πριν λιγες ωρες περασα εξω απο το βιβλιοχαρτοπωλειο της γειτονιας μου που το εχει ενα τετοιο ζευγαρακι γυρω στα 40. Μαλιστα μια φορα τους πετυχα στο Αγιον Όρος ενω στην βιτρινα πωλουν και θρησκευτικα βιβλια (το γεροντικο, Γερων Παίσιος κλπ). Να σας πω και το άλλο; Ειναι ΟΙ ΜΟΝΟΙ ανθρωποι σε ολοκληρη συνοικια που μπορεις να πεις και μια πνευματικη κουβεντα! Λογω τιμης σε ολοκληρη συνοικια εναν ανθρωπο να ανταλλαξεις δυο λογια πνευματικα δεν βρισκεις αλλον από αυτους!

    Εγω ΑΔΥΝΑΤΩ και ΟΥΤΕ ΘΕΛΩ να τους βγαλω εκτος Εκκλησιας. Θα πηγαινα και συνηγορος υπαρασπισης ενωπιον του Θεού για την Σωτηρια τους αν ετιθετο τετοιο θεμα. Δεν θα με πειραζε να εχουν κατωχυρωμενα και καποια δικαιωματα τα οποια ομως ΔΕΝ θα θεωρουνται ως γαμος.

    Αλλα προς Θεου όχι να φαμε και κουφέτα, ακομα και στο Δημαρχειο!

    Διοτι ΤΟΤΕ η σχεση τους θα γινοταν αμαρτια. Ενω τωρα κατ οικονομια μπορει και να μην ειναι.

  20. Να πω απλά πως στην αμαρτία δεν υπάρχει οικονομία.
    Αλλά όπως λέει και το τραγούδι: «Κι αυτό που θέλω να σου πω το πιο όμορφο, δεν στο’χω πει ακόμα!»
    Λοιπόν, πέρα και πάνω από οτιδήποτε είναι η Χάρη Του Θεού.
    Και Χάρη σημαίνει δώρο, χάρισμα, χαρά…
    και σε αυτή τη χαρά είμαστε ΟΛΟΙ καλεσμένοι, όλοι με τα κουσούρια μας.
    Αυτά τα απλά και συνηθισμένα είπα να καταθέσω κι εγώ.

  21. @ ardalion,

    μετά την παρά-κλησή σου (που απεδείχθη μετά το πιο πάνω σχόλιό σου ως σχετική πρό-κληση) στο δεσμό του ιστολογίου σου:

    http://ardalion.wordpress.com/2008/06/12/synodos/#comment-191

    «… #

    @ manitari
    Πιστεύω ότι θα μπορούσες να είσαι πιο ξεκάθαρος στην άποψή σου. Να εκφράσεις τη δική σου αλήθεια.
    #
    manitaritoubounou, στο Ιούνιος 13th, 2008 στο 6:05 μ.μ Είπε:

    @ ardalion,

    θα γίνει και αυτό…
    ………»

    Σαφώς λοιπόν και περίμενα κάποια στιγμή να σχολιάσεις το πιο πάνω κείμενο.

    Όμως με έκπληξή μου:

    α) Το σχόλιό σου ήταν υπερδιπλάσιο του δικού μου ποστ προσωπικών σκέψεων (τα δυο κείμενα που παράθεσα δεν προσμετρώνται).

    β) Διάβασα το σχόλιό σου με φοβερό πονοκέφαλο και μετά από δυο δυνατούς πειρασμούς που αντιμετώπισα χθες στη ζωή μου και αισθάνθηκα κάτι να «μην πάει καλά».

    γ) Η πρώτη ανάγνωση κατέληξε με μια στιφή γεύση και αίσθηση ότι πρόκειται για μια «σχεδιασμένη» επίθεση, όχι τόσο στα γραφόμενα, αλλά στο όλο ιστολόγιο, όμως για να μη σε αδικήσω αποφάσισα να μην απαντησω χθες.

    δ) Αργότερα προστέθηκαν άλλα δυο σχόλια που ουσιαστικά έμμεσα κάνουν κριτκή από την αντίθετη σχεδόν οπτική γωνία των δικών σου σκέψεων και κριτικής, όπως και τα αρχικά σχόλια. Τότε ηρέμησα.

    ε) Γράφεις στο σημείο ( 1 ) ότι «… Γράφεις σα να ορθοτομείς τον λόγο της αληθείας. Προσωπικά δεν θα τολμούσα ποτέ να κουνήσω το δάκτυλο για να κάνω υποδείξεις. Νομίζω λίγη ταπείνωση δεν βλάπτει… Θα τρίζουν κόκκαλα…»

    Δεν νομίζω ότι κουνώ κάποιο δάκτυλο. Δάκτυλο κουνάνε όσοι διαθέτουν εξουσία στους εξουσιαζόμενους. Ο υποφαινόμενος ούτε κληρικός είναι, ούτε μοναχός, ούτε κατηχητής, ούτε θεολόγος σε σχολείο, ούτε έγκριτος αρθρογράφος, …. για να κουνά κάποιο δάκτυλο θεολογικό.

    Αντίθετα εσυ κουνάς ολόκληρο το χέρι σου από τα πρωτα σημεία του μακροσκελούς σχολίου σου λέγοντας «… Νομίζω λίγη ταπείνωση δεν βλάπτει… Θα τρίζουν κόκκαλα…»

    Δεν έχω αντίρρηση για περισσότερη ταπείνωση και εμμέσως το σχόλιό σου μου δημιούργησε τεράστιο προβληματισμό σε συνδιασμό όπως είπα και με αλλους χθεσινοιύς πειρασμούς, αλλά ότι το χέρι που κουνάς στο σχόλιο αυτό οφείλεις να το παραδεχτεις, νομίζω.

    στ) Αναφέρεσαι οτι «… το κείμενο γενικεύει, και έχει διάθεση χειραγώγησης,..».

    Μπορεί το κείμενο να γενικεύει, αλλά αυτό από μόνο του δεν είναι λάθος. Λάθος είναι όταν οι γενικεύσεις είναι εν πολλοίς εσφαλμένες, άδικες, επικίνδυνες.
    Μάλιστα όλα τα υπόλοιπα σχόλια πλην του δικού σου στο θέμα θέτουν τετοιο ζήτημα, αλλά από την ακριβώς αντίθετη οπτική γωνία!!! Ποιούς επομένως να προσέξω περισσότερο στις παρατηρήσεις τους;

    ΟΜΩΣ: Το ότι γράφεις οτι ο υποφαινόμενος μέσω του ποστ προσπαθεί να χειραγωγήσει (!!!) μου έφτιαξε ολη την αρνητική διάθεση, αφού το ξανασκέφτηκα, που μου δημιουργήθηκε από το σχόλιό σου. Γέλασα αδελφέ και συνιστολόγε, γιατι το θεώρησα μεγάλο αστειο!

    Χειραγωγεί πιθανά ο γονέας, ο δάσκαλος, ο κατηχητής, ο ιερέας, ο πολιτικός, ο φτασμένος δημοσιογραφος, ο φτασμενος διανοούμενος, η μάννα, η τηλεπαρουσιάστρια, κλπ. Μπορεί να χειραγωγήσει ένα ιστολόγιο του δικού μου επιπέδου; Αστείο και μόνο να το λές. Δεν διαθέτει ίχνος εξουσίας…

    ζ) Για το «τρίτο φύλο». Ή δεν πρόσεξες ή δεν θέλησες να προσέξεις ότι μπήκε σε εισαγωγικά το «τρίτο φύλλο». Και μάλιστα και το «τρίτο» και το «φύλο».
    Αν σε ενόχλησε το «τρίτο», γιατί γραφεις ότι δέχομαι το ανδρικό ως «πρωτο», αυτό δεν φαίνεται στο κείμενό μου. Και είναι αλλο θέμα. Μάλλον διυλίζεις τον κώνωπα…

    Εαν σε ενοχλεί το «φύλο» πέστο ξεκάθαρα. Προσωπικά ξεκαθάρισα την τωρινή αποψή μου, οτι δηλαδή οι «ομόφυλοι» κατά κανόνα δεν αποτελούν φύλο, αφού δέχομαι – ακόμα – ότι οι κυριώτερες αιτίες ύπαρξης, εξέλιξης και φανέρωσής τους ως «ομόφυλων» είναι κυρίως κοινωνικές, ανεξάρτητα από το εάν ένα μέρος του «αποτελέσματος» μπορεί να έχει (και) κληρονομικές αιτίες.

    Αλλά αυτό δεν νομίζω ότι είναι φύλο, με την κυριολεκτική σημασία του όρου, έτσι όπως έχει καταγραφεί ιστορικά και κοινωνικά.

    ζ) Γράφεις «… Ουσιαστικά λιθοβολείς συνανθρώπους μας, ενήλικους, που έχουν τη χάρι του αυτεξούσιου και μπορούν και αποφασίζουν…»

    Μόνο με αυτό που γραφεις στο σχόλιό σου και ειδικά σ’ αυτό το ποστ, «χυνεις την καρδάρα» των όποιων σωστών επιχειρημάτων σου. Όχι μόνο δεν το δέχομαι ως πιθανότητα ννα εκληφτεί έτσι από ένα τυχα΄θιο αναγνωστη, αλλά πολύ επιοίκεια εξέφρασα, τόση ώστε τόσο τα πρωτα σχόλια, όσο και το τελευταιο της Αναστασίας να μου κάνουν κριτική ότι «… στην αμαρτία δεν υπάρχει οικονομία…»!!!!

    Εκτός και εαν εννοείς τους «παιδόφιλους» «παιδεραστές», τους οποίου όμως δεν λιθοβολώ, αλλά κρτικάρω….

    Ακουσε και εσύ λοιπόν διαδικτυακέ συνι-στολόγε ardalion:

    Μάλλον και εσύ πρεπει να δεις τον εαυτό σου στον καθρεπτη, ανεξάρτητα με το τι θα κάνει ο υποφαινόμενος. Εσυ «έστησες» ένα σχόλιο επιθετικό, άδικο, τραβηγμένο από τα «μαλλιά» – για κάποιο λόγο που δεν μπορώ ακόμα να κατανοήσω.

    Γι αυτό το λόγο λοιπόν δεν θα προχωρήσω στα καθεαυτού ζητήματα που θίγεις σ αυτη μου την απάντηση. Και φυσικά είναι πολλά: Και πολιτικά – κοινωνικά και εκκλησιολογικά – θεολογικά. Θέλω να ελπίζω ότι αυτό μπορεί να γίνει εν «καιρώ».

    ΥΓ Στο τελευταίο που γράφεις ότι «… Αδικείς στο όνομα της αγάπης! Και του Θεού! Παιδιά μας, αδέλφια, συναδέλφους, πνευματικούς πατέρες και μητέρες…»

    περιμένω σχόλια από άλλους σχολιαστές ή με προσωπικό ηλ. ταχυδρομείο ή με άλλο προσφορο τρόπο, ώστε όσο συμβαίνει να αναλάβω τις προσωπικές μου ευθύνες και να πάρω τα πνευματικά μου μέτρα.

    Πάντως ευχαριστώ για την ευκαιρία μου μου έδωσες ώστε να ξαναδώ το ζήτημα ενός ιστολογίου, εν όψει και καλοκαιριού, από την αρχή. Ελπίζω να με βοηθήσουν πολοί φίλοι και φίλες… Λές να μου προτείνουν τη σιωπή;

  22. Ο ακόλαστος ευνούχος.

    Ενώ καθόταν μπροστα στην είσοδο(οσιος Ανδρέας),πλησίασε κάποιος νεαρός ευνούχος θαλαμηπόλος ενός πλουσίου.Το πρόσωπο του ήταν ρόδινο και το δέρμα του λευκό σαν χιόνι.Ηταν ωραίος ,μαλλον ξανθός , υπερβολικά μαλθακός και μύριζε απο μακρια αρώματα.Με τον Επιφάνιο ησαν πολύ αγαπημένοι , ήσαν γείτονες και συνομήλικοι.Κρατούσε στο χέρι τριάντα χουρμάδες που φαίνονταν σαν ξερά σύκα.Βλέποντας τον όσιο γυμνό,απόρησε και ρώτησε ταραγμένος:
    -Αγαπημένε μου Επιφάνιε ποιός είναι αυτός;Γιατί γυρίζει γυμνός μέσα στο αφόρητο κρύο και μοιάζει θαλασοδαρμένος;
    -Δεν ξερω ,φίλε μου,τί να σου πω.Τον νου του πάντως τον έχει αιχμαλωτίσει ο πονηρός και γυρίζει σαν τρελλός.Γι αυτό όλοι οι δαιμονισμένοι γυρίζουν με σχισμένα ρούχα ,χωρίς να αισθάνωνται το κρύο ή τον καύσωνα. Μίλησε έτσι επειδή δεν ήθελε να αποκαλύψη την αρετή του δικαίου.Οευνούχος τότε ηρέμησε συμπάθησε τον όσιο σαν φτωχό και πρόσφερε όσους χουρμάδες είχε:
    -Δέξου για την ώρα αυτά του είπε,δεν έχω τίποτε άλλο.
    Ο όσιος όμως ,που με τους νοερούς οφθαλμούς έβλεπε την κατάσταση της ψυχής του , τον κοίταξε βλοσυρά και του είπε:
    -Oi σαλοί δεν δέχονται δώρα απο κωλο-φωνίους.(Με την σύνθετη αυτή λέξι ο όσιος ενοεί τους ομοφυλόφιλους κάνοντας συγχρόνως λογοπαίγνιο με το φυτό κολοφώνιο(είδος λαχάνου).
    Εκείνος δεν κατάβε και είπε:
    -Πραγματικά είσαι τρελλός.Βλέπεις χουρμάδες και τους λές κολοφώνια;
    -Φύγε δόλιε!του απαντά ο μακάριος.Πήγαινε στον κοιτώνα του κυρίου σου να κάνης μαζί του τη βδελυρή αμαρτία των Σοδομιτών , και θα σου δώση και άλλους χουρμάδες.Ταλαίπωρε!Τις ακτίνες της βασιλείας των ουρανών δεν τις βλέπεις.Την αγριότητα της κολάσεως δεν την γνωρίζεις.Τον άγγελο σου τουλάχιστον ,που σε ακολουθεί σαν χριστιανό , δεν τον ντρέπεσαι;Αχ, να ήξερες τι τιμωρία σε περιμένει , ακάθαρτε,που συχνάζεις σε απόμέρες γωνιές μαζι με αλλους και κάνεις πράξεις αφύσικες,που ούτε οι σκύλοι και οι χοίροι ουτε τα ερπετά και τα φίδια τις κάνουν!Ποιός σου τα έμαθε αυτά;Κρίμα στα νιάτα σου!Σε πλήγωσε ο σατανάς και σε γκρέμισε αγέρωχα στα τρίβαθα του άδη.Πρόσεξε!Μην προχωρής περισσότερο , για να μην ρίξη φωτιά ο Θεός και σε κάψη πρόωρα κι έτσι απο την μία φωτιά πέσης στην άλλη ,της κολάσεως.
    ο εύνούχος άκουσε και έφριξε.Το πρόσωπο του κοκκινισε.
    -Αλλοίμονο μου του αθλίου ψέλλισε καταντροπιασμένος
    -Τί έπεθες αγαπητε μου ;ρώτησε ο Επιφάνιος.Γιατί ντράπηκες και κοκκίνισες έτσι;Δεν σου είπα οτι αυτός είναι τρελλός και λέει ότι φτάση.Πάντως για οτι απο αυτα άκουσες σε ελέγχει η συνείδησίς σου,φρόντισε να το διορθώσης και να μην περιφρονήσης τα λόγια του.Είσαι νέος και ο σατανάς είναι φοβερός.Μας σπρώχνει να κάνουμε την αμαρτία οχι για τίποτε αλλο αλλα για να εχη κι εμας στην φωτιά της κολάσεως και να παρηγορήται.
    Ο ευνούχος ,ύστερα απο αυτά που άκουσε ,ανεχώρησε.Τότε ο Επιφάνιος βοήθησε τον όσιο να σηκωθή και πήγαν στο δωμάτιο του.Εκει βρήκαν ετοιμο το τραπέζι και κάθησαν να ευφρανθούν.Μετα το φαγητό ρώτησε ο Επιφάνιος:
    -Γιατί σεβαστέ μου φίλε , μίλησες τόσο απότομα στον αγαπητό μου;
    -Επειδή είναι φίλος σου,γι αυτό του μίλησα ετσι.Αν δεν ηταν ,δενθα άκουγε ούτε μια λέξι.Σκοπός μου δεν είναι να ελέγχω τους αμαρτωλούς,αλλα να τρέχω στον ίσιο δρόμο που οδηγεί στον ουρανό.
    -Γνωρίζω κι εγώ τα σχετικά με τον ευνούχο, είπε ο Επιφάνιος.Αφου ομως ο καημένος είναι δούλος και βιάζεται απο τον κύριο του , τι μπορεί να κάνει;
    -Το ξέρω , είπε ο όσιος ,καταλαβαίνω την θέση του.Ο δούλος ομως πρεπει να εξυπηρετή τον αφέντη του μόνο στις υλικές του ανάγκες,οχι στα εργα του διαβολου και τις άτιμες πράξεις του,και μάλιστα σε αυτο το καταραμένο,το σιχαμερό αμάρτημα που ούτε στα ζωα το συναντάμε!Γιατί λοιπόν ο άνθρωπος να μην αισθάνεται τη δυσωδία αυτής της ακαθαρσίας και να μη την αποστρέφεται;
    -Οταν ο αφέντης, είπε πάλι ο Επιφάνιος ,προστάξη τον δούλο να κανη καποια υπηρεσία είτε σωματική είτε πνευματική είτε ακόμη και αμαρτωλή , κι αυτός δεν υπακούση ,ξέρεις τότε τι κατάρες τον περιμένουν,τι ξύλο τι απειλές και πόσα άλλα δεινά;
    -ΑΥΤΌ παιδί μου,είναι το μαρτύριο του Χριστού.Αυτό εννοούσε ο Κύριος όταν έλεγε:»Μακάριοι οι δεδιωγμένοι ένεκεν δικαιοσύνης,οτι αυτών εστιν η βασιλεία των ουρανών'(Ματθ.ε’ 10).Αν οι δούλοι δεν υποχωρούν στην σιχαμερή σοδομιτική επιθυμία των κυρίων τους ,είναι μακάριοι και τρισμακάριοι,γιατι τα βασανιστήρια που θα υποφέρουν θα τους κατατάξουν στη χορεία των μαρτύρων.

  23. Μανιταρι,

    Το προβλημα της απενοχοποιημενης ομοφυλοφιλίας μαστίζει την Ορθοδοξη Εκκλησια της Φινλανδιας. Η ομαδα των ομοφυλόφιλων οχι μονο εχει απλωσει πια για τα καλα τα πλοκαμια της τοποθετωντας ομοφυλοφιλους ή «εκσυγχρονιστές» σε ΚΑΘΕ θεση της Ορθοδοξης Εκκλησιας της Φινλανδιας, (ιδιαιτερα δε στην Αρχιεπισκοπη του Ελσινκι) και μανιπουλαρει ακομα και τον Αρχιεπισκοπο παρ όλο που αυτός ΔΕΝ ειναι ομοφυλοφιλος, αλλα εχει ξεκινησει ΔΙΩΓΜΟ σε βαρος οποιου αποτολμησει να ισχυρισθει την Ορθοδοξη γραμμη.

    Μετα από ΔΙΩΓΜΟ που υπέστη φιλος μου, εγκριτος και σοβαροτατος Θεολογος επειδη έγραψε επανειλημμενα τόσο επιστολες διαμαρτυριας προς την Μητροπολη Ελσινκιου χωρις να λαβει ΠΟΤΕ απαντηση όσο και επιστολες προς τα ελεγχομενα από την ομοφυλοφιλη μαφια «Ορθοδοξα» περιοδικα οι οποίες ουδεποτε δημοσιευθηκαν (όπως και καμμια αλλη επιστολη διαμαρτυριας προς το περιοδικο) αποφασισα να παρω θεση ενημερωνοντας το Γραφειο Εξωτερικων υποθεσεων της Εκκλησιας της Ελλαδος καθως και να κοινοποιησω το προβλημα στον «Ορθοδοξο Τυπο» κατοπιν υποδειξεως του π. Γεωργιου Μεταλληνου. Η επιστολη δημοσιευθηκε στον Ορθοδοξο Τυπο.

    Επισης εστειλα επιστολη στο Οικουμενικο Πατριαρχειο εκθετωντας αναλυτικα και εμπεριστατωμενα περιστατικα ΑΛΩΣΗΣ της Εκκλησιας της Φινλανδιας από ομοφυλοφιλους (π.χ. παιδεραστη υπευθυνο νεότητας) και παλι πολλα απεκρυψα για να μην εκθεσω καποιους ανθρωπους και χασουν και το ψωμι που τρωνε.

    Το Πατριαρχειο εστειλε επιστολη προς την Συνοδο της Φινλανδιας η οποία συνλήλθε, ανεγνωσε το εμπιστευτικο κατα τα άλλο γραμμα μου και εξεδωσε ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗ και ΨΕΥΔΗ ανακοινωνση πως δηθεν ολα αυτα ειναι σκευωριες ζηλωτων και φουνταμενταλιστων!

    Τα στοιχεια τα εχω ολα, την απαντηση που μου εστειλε το Πατριαρχειο κλπ. Αλλα οπως αντιλαμβανεσαι δεν ειναι κοινοποιησιμα. Αν ειχα καποιο δικο σου email και fax να σου εστελνα καποια στοιχεια για να καταλαβεις γιατι πια η κοινωνια βρισκεται σε κινδυνο απο αυτο το σιναφι.

    Το γεγονος ειναι ενα: Η μαφια των ομοφυλοφιλων εχει απλωσει τα πλοκαμια της παντου και ΔΙΩΚΕΙ οποιον σταθει μπροστα της. Διοτι ειναι ΤΕΤΟΙΟ το παθος των ανθρωπων αυτων που οχι μονο εφευρισκουν και θεολογηματα για να απενοχοποιησουν το παθος τους και να δικαιολογησουν τα αδικαιολογητα αλλα τους δινεις το δακτυλο και σου αρπαζουν το χερι.

    Το οτι η Μητροπολη του Ελσινκι ειναι γιαφκα ομοφυλοφιλων το ήξερα εδω και χρονια. Και μαλιστα συναναστρεφομουν και ΦΛΟΞΕΝΟΥΣΑ στο σπιτι μου ανθρωπους που ηξερα πως ειναι ομοφυλοφιλοι. Αλλα εκει που εδωσα ενα τελος στην φιλια και την ανοχη μου ήταν οταν

    α) Συνειδητοποιησα πως αυτοι οι ανθρωποι αλλαζουν τα Ορθοδοξα δογματα και θεολογικες θεσεις για να καλυψουν τον πισινο τους

    β) Ξεκινησαν διωγμο προς οποιον εξεφραζε την Ορθοδοξη θεολογικη γραμμη ή απλα φιμωναν οποιον θεωρουσαν ακινδυνο.

    γ) Έχουν καταλαβει πια ΟΛΑ τα πόστα στην Εκκλησια, μα ΟΛΑ, μεχρι και σε επιπεδο ενοριων προωθουν σιγα σιγα ομοφιλοφιλους αρχιμανδριτες σε βαρος των εγγαμων ιερέων

    δ) Παρεσυραν στα δικτυα τους νεωτερο φιλο μου, φοιτητη Θεολογικης, ομοφυλοφιλο, τον οποιο ειχαμε στην οικογενεια μου σαν παιδι μας, γνωριζοντας πως ειναι ομοφυλοφιλος. Μετα απο προσευχες εγκατελειψε την εργασια του στην Μητροπολη του Ελσινκι γιατι βαρεθηκε τις αλλαξο…ματιές και εργαζεται τωρα καπου με πολυ λιγοτερα χρηματα.

    Και μονο επειδη πεταξε τα χρηματα για να γλυτωσει από την γυναικα του Πετεφρη με ράσα, μπορει και να αγιασει ως ομοφυλοφιλος.

    Η ιστορια αυτου του παιδιου υπηρξε για μενα και καποια ηθικη ικανοποιηση. Οχι βεβαια επειδη δηθεν επαψε να ειναι ομοφυλοφιλος αλλα επειδη καταλαβε επιτελους που ειναι ΑΛΛΟ το να εσαι αμαρτωλος και ΑΛΛΟ το να ΖΕΙΣ στην αμαρτια. Λεκτικα μπορει να φαινεται σχεδον το ιδιο δογματικα η διαφορα είναι τεραστια.

    Οπότε μια και εχεις τοσα στο κεφαλι σου και τοσους πειρασμους μην φορτωνεσαι και ενοχες για καθε λεξη που χρησιμοποιεις μηπως και θιγει καποιος.

    Γιατι η ευθιξια ειναι ενιοτε και ενας καμουφλαρισμενος τροπος φιμωσης.

    Εγω αποφασισα καποια στιγμη να υιοθετησω αλλη γραμμη και να λεω ξεκαθαρα αυτο που σκεφτομαι ιδιαιτερα οταν προσπαθουν να με καπελωσουν αμεσως ή εμμεσως και να μου επιβαλλει ο καθενας το χούι του.
    Καβαλαει σήμερα ο καθενας από εναν οδοστρωτηρα και κανει την τσαρκα του πανω στο πτωμα της κοινωνιας.

    Γιατι δεν ξερω αν το εχεις αντιληφθει, αλλα ζουμε στην εποχη της ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ ΤΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΩΝ.

    Και εαν καποιοι θιγουν, τοσο το ΚΑΛΥΤΕΡΟ.

  24. Εκ παραδρομης εγραψα Αρχιεπισκοπη Ελσινκι, ενω ειναι ειναι Μητροπολη Ελσινκι – η γιαφκα στην προκειμενη περιπτωση. Ο Αρχιεπισκοπος ειναι στο Kuopio, αλλα ειναι τοσο αβουλος που τον μανιπουλαρει ο Ελσινκιου, ο οποιος σημειωνω πως πρν γινει Μητροπολιτης ηταν και Μασωνος.

  25. Μερικές απλές σκέψεις:
    1. Ο μόνος τρόπος να αντιμετωπίσει κανείς τα πάθη, είναι να ζητά η βοήθεια του Θεού για να απαλλαγεί από αυτά, και παράλληλα να μην τους δίνει ο ίδιος τροφή με λογισμούς, πράξεις και τα σχετικά. Όλες οι μορφές άσκησης βασίζονται σε αυτό το γενικό μοντέλο. Ασφαλώς πολλοί θα ήθελαν να «ανεβούν στον παράδεισο με ασανσέρ» και να ικανοποιούν τα πάθη τους ενώ παράλληλα θα αγιάζουν κιόλας, αλλά ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. Αυτό ισχύει τόσο για την ομοφυλοφιλία, όσο και για τα άλλα πάθη. Η περίφημη «οικονομία» υπάρχει για να κινητοποιηθεί ο άνθρωπος και να αρχίσειμε μικρά βηματάκια να πολεμά την αμαρτία, όσο μπορεί, οπότε σιγά-σιγά θα μπορεί να πολεμά όλο και περισσότερο και θα κάνει μεγαλύτερα βήματα. Δεν υπάρχει για να παίρνουμε το πάθος αγκαλίτσα αποφασισμένοι να ζήσουμε και να πεθάνουμε μ’ αυτό μέσα σε μια ατμόσφαιρα «οικονομίας» και κακομοιριάς.
    2. Το να λέμε «ναι αλλά και ο ετεροφυλόφιλος μπορεί να έχει είδωλα, και η πλεονεξία είναι κι αυτή αμαρτία» κτλ. δεν έχει καμμία σχέση με το θέμα. Πολλά πράγματα είναι αμαρτίες, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ένα από αυτά γίνεται λιγότερο αμαρτία επειδή υπάρχουν τα υπόλοιπα.
    3.Οι ομοφυλόφιλοι έχουν ασφαλώς θέση μέσα στην Εκκλησία ΕΦΟΣΟΝ πολεμούν το πάθος της ομοφυλοφιλίας με τα μέσα που η Εκκλησία παρέχει αφειδώς. Έχουν δηλαδή την ίδια θέση που έχουν και όλοι οι άλλοι αμαρτωλοί άνθρωποι! Αν νομίζουμε ότι συμμετοχή στην Εκκλησία είναι να διαβάζουμε πνευματικά βιβλία,να λέμε πνευματικές κουβέντες, και να εξασκούμε παράλληλα και τα πάθη μας χωρίς διάθεση απαλλαγής από αυτά,τότε ομοφυλόφιλοι-ξεομοφυλόφιλοι,κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας… Ίσως και μερικούς ανθρώπους,πάντως όχι το Θεό.

    Προσωπικά συμφωνώ να ρυθμιστεί κάπως νομικά η συμβίωση των ομοφ.όχι όμως με κάτι που θα λέγεται «γάμος». Ο γάμος σε όλες τις κοινωνίες, και τις μη χριστιανικές, αφορά την ένωση ανθρώπων του αντίθετου φύλου με σκοπό την αλληλοβοήθεια, τη συμβίωση και την τεκνοποιία. Και ΕΤΣΙ πρέπει να παραμείνει.

  26. Φίλε ΜτΒ
    Ζητώ την κατανόησή σου που σχολιάζω τώρα το παλαιό αυτό ποστ, καθώς είμαι καινούριος στο χώρο των bloggers.

    Μακάρι η ηγεσία της Εκκλησίας να συμμεριζόταν τις μετριοπαθείς και ανεκτικές απόψεις σου στο θέμα των ομοφυλοφίλων. Δυστυχώς όμως, οι περισσότεροι το θεωρούν μέγιστη αμαρτία βασιζόμενοι σε αναχρονιστικότατα κείμενα όπως το «πηδάλιον» και το «εξομολογητάριο»…

    Πάντως, πολλοί από αυτούς δεν είναι καλύτεροι από όσους κατηγορούν και αυτό το επιβεβαιώνουν τα συνεχή κρούσματα παιδεραστίας και «αρσενοκοιτίας» στους κόλπους της Εκκλησίας…

  27. @ Ανορθόδοξος,

    και με την αφορμή αυτή,
    αγαπητοί @ andreas, @ Theoprovlitos, @ expaganus,

    Πρέπει να σημειώσω ότι η Ορθόδοξη εκκλησία δεν έχει μια μόνο ηγεσία, που είναι ευτύχημα.

    Ακόμη πέρα από πρεσβυγενή Πατριαρχεία, πολλά νεώτερα υφίστανται και πολλές εκκλησίες θεσμικές.

    Αλλά και μέσα σε κάθε μια τοπική Εκκλησία ο επίσκοπος μπορεί να εκφράζει με το δικό του τρόπο το περιεχόμενο του Ευ-αγγελίου, στο βαθμό που το έχει βιώσει.

    Το πρόβλημα είναι συχνά και ακριβώς στη βίωση και γι αυτό παρατηρούνται αυτές διαφορετικές προσεγγίσεις, και μάλιστα κάποιες φορές είναι…. ανορθόδοξες.

    Κριτήριό μας ας είναι πάντοτε ο Τρόπος του βίου και η Πολιτεία του Ιησού, έτσι όπως εκφράστηκε διαχρονικά από το χορό των αγίων, ανεξάρτητα από την όποια ατομική αμαρτωλότητα κάθε ενός/μιας ξεχωριστά, ειδικά στα πρώτα στάδια της ζωής του ή τις ελλείψεις του, σε κάποιο τομέα.

    Η ανεκτικότητα λοιπόν στους ανθρώπους είναι άλλο πράγμα από την αποδοχή αυτών καθεαυτών των όποιων «παρεκτρεπομένων παθών» που διαλύουν το είναι των υποστάσεων, και αυτό είναι το μείζον.

    Την καλημέρα μου

  28. το ζήτημα είναι μεγάλο και το κόλπο γκρόσσο
    ένας «υπέροχος» κόσμος που θηλεοποιεί τα αρσενικά

  29. και εγώ τώρα το είδα αυτό το πολύ ενδιαφέρον πόστ – και θέμα. Μακάρι να μπορούσα να πω το ίδιο και για πολλά από τα σχόλια σε αυτό, τα οποία – φευ! – βρωμοκοπάνε σαν το πτώμα γνωστής τηλεοπτικής μούμιας (και μια που τ’αναφέραμε, αληθεύει ότι την κουνούσε την αχλαδιά ο νεόκοπός σας άγιος!; )

    Εν ολίγοις:
    1. αν «ομαλότητα» ορίζεται ο ετεροφυλλόφυλος άνδρας που τηρεί απαρασαλεύτως τα διδάγματα του χριστιανισμού, χίλιες φορές στα έγκατα της ανωμαλίας!
    2. εντούτοις υποστηρίζω 100% τις διδαχές και τις προτροπές του πηδαλίου και του εξομολογηταρίου για τους χριστιανούς ομοφυλόφιλους (ιδέ σχόλια του expaganus και θεοπρόβλητου). Μετά από τέτοια συναισθηματικά χαστούκια, πολλοί απ’ αυτούς μπορεί επιτέλους να ανασκάψουν τα τρίσβαθα του μυαλού τους, να βρουν τα χαμένα γραμμάρια λογικής και να αποτινάξουν το θρησκευτικό ζυγό… θα μου πείτε, πολλοί άλλοι θα καταστούν αντικείμενο εμπαιγμού και εκμεττάλευσης από κάθε λογής ρασοφόρους και θα πεθάνουν συναισθηματικά κουρέλια – ανέγγιχτοι στην ψυχή και στο σώμα… ε, και λοιπόν; Η ζωή είναι για τους δυνατούς! (κοινωνικός δαρβινισμός).
    3. ασχέτως του τι νομίζει κανείς για τις απόψεις μου σε 1 και 2 ανωτέρω, σε ΠΟΛΙΤΙΚΟ/ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ επίπεδο, η αρχή της ισότητας, της μη διάκρισης και της προστασίας της μειοψηφίας είναι ΔΕΔΟΜΕΝΕΣ κοινωνικές κατακτήσεις.
    Βέβαια, για να οφεληθεί κανείς απ’ αυτές τις κατακτήσεις πρέπει να τάχει καλά με τον εαυτό του και να μην ορρωδεί προ ουδενός «τα φαιά φορούντος περί ηθικής λαλούντος» – δύσκολο πράγμα η αυτογνωσία και ο αυτοσεβασμός βλέπετε!

    Α, μην ξεχάσω:
    «Και εαν καποιοι θιγουν, τοσο το ΚΑΛΥΤΕΡΟ»

    Τελειώνω μ’ ένα υπέροχο απόφθεγμα του – τόσο ομοφυλόφυλλου, και τόσο ανθρώπινου – Μ. Χατζιδάκι, αφιερωμένο εξαιρετικά στους λάτρεις του βυζαντίου, του βυζαντινισμού και των συναξαρίων:

    «Η αμαρτία είναι βυζαντινή και ο Ερωτας Αρχαίος»

    Έρρωσθε,
    Undantag

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: