• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 600,647 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    eleni στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    Οι 19+2 εκκλησιές τη… στο Η Παναγιά της Κέρτεζης ως ΜτΒ…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Ιουνίου 2008
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Μάι.   Ιολ. »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Ο κύριος «μετασεισμός» ήλθε τελικά από το ΥΠΕΠΘ!!!

Ενώ καθυστερεί σε Αχαΐα και Ηλεία και δεν έρχεται ο κύριος μετασεισμός από τα έγκατα της γης, τελικά ήλθε από τα έγκατα του ΥΠΕΠΘ!!!

Το χτεσινό Δελτίο Τύπου του ΥΠΕΠΘ, που προσπάθησε να κολακεύσει μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς, και ενώ καταφέρνει το αντίθετο, ακάθεκτο πήγε στο χειρότερο!!!!

Με την προσθήκη της πρότασης «Για όλα τα ανωτέρω θα ακολουθήσει νομοθετική ρύθμιση», υπογεγραμμένη χωρίς εμφανή υπογραφή «Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΛΑΤΗΣ», μετατράπηκε στο σπάνιο κατά τη μεταπολίτευση νομικό πρότυπο της Πράξης νομοθετικού περιεχομένου (αποφασίζουμε και διατάζουμε).

Σήμερα, ενώ τα παιδιά «ξεροστάλιαζαν» στις αυλές των σχολείων επί ώρες,

τελικά από τις «επιτροπές» προφορικών εξετάσεων πήγε αργότερα το ΥΠΕΠΘ στην εγκύκλιο για προφορικές εξετάσεις που «… θα γίνουν από τον εκπαιδευτικό που διδάσκει το μάθημα υπό την εποπτεία του Διευθυντή του σχολείου (!!!!!!). Η κάθε ομάδα εξεταζομένων θα περιλαμβάνει το πολύ τέσσερις μαθητές και θα γίνονται ερωτήσεις από την ύλη που έχει δοθεί στους μαθητές ως εξεταστέα», με άλλη μη εμφανή πάλι υπογραφή (Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ)…

Σε αρκετά σχολεία έγινε μπάχαλο, σε άλλα αμηχανία, και σε πολλά ξεκίνησαν αργά προφορικές εξετάσεις που ουδείς ξέρει πότε θα τελειώσουν χρονικά…

Η ΟΛΜΕ υπό την πίεση των τριών ΕΛΜΕ της Δυτικής Ελλάδας (Αχαΐας και Ηλείας) συνεδριάζει και ας ελπίσουμε να πείσει το ΥΠΕΠΘ για αυτονόητες λύσεις. Αν το ΥΠΕΠΘ επιμείνει στην Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, ε τότε θα λειτουργήσει ως ψυχολογικός και παιδαγωγικός μετασεισμός μεγατόνων πάνω στις ψυχές των χιλιάδων μαθητών….

Δείτε και σχετικό σχόλιο «σεισμόπληκτου» σε ιστοσελίδα της περιοχής…

UPDATE, 12-06-2008, ώρα 14.20,

το συμβατό με τις ΕΛΜΕ αίτημα της ΟΛΜΕ προς το ΥΠΕΠΘ

Advertisements

7 Σχόλια

  1. Οι εξετάσεις που διεξήχθησαν σήμερα ήταν παρωδία και έπληξαν το κύρος τους

    12/06/2008 13:43

    Καλημέρα σας Αξιότιμε κ. Υπουργέ.

    Δεν θα ήθελα να καταχραστώ τον πολύτιμο χρόνο σας ούτε βεβαίως να κάνω κριτική στις αποφάσεις σας. Εκ μέρους του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του 2ου Γυμνασίου Αιγίου θα ήθελα να επανεξετάσετε την απόφαση που πήρατε για τις εξετάσεις {προφορικές}στις σεισμόπληκτες περιοχές. Όλα τα σχολικά συγκροτήματα στην Ανατολική και Δυτική Αιγιάλεια και τα Καλάβρυτα δεν έχουν κανένα πρόβλημα άρα οι εξετάσεις μπορούν να διεξαχθούν κανονικά {γραπτά.

    Οι εξετάσεις που διεξήχθησαν σήμερα ήταν παρωδία και έπληξαν τόσο το κύρος τους όσο και το κύρος της προσωπικότητά σας σαν νέου και πολύ αξιόλογου Υπουργού. Παιδιά μέσα στον ήλιο να περιμένουν ώρες ατελείωτες την σειρά εξέτασης τους, να απαντούν σε δυο ερωτήσεις δικής τους επιλογής και τους καθηγητές να δυσανασχετούν και να λοιδορούν την απόφασή σας.

    Θεωρώ πως είναι ακόμα καιρός να διαφοροποιήσετε την απόφαση προς το καλλίτερο και δικαιότερο σύστημα εξέτασης. Δεν εξετάζονται όλα τα μαθήματα κ Υπουργέ προφορικά.{Μαθηματικά, Φυσική, Γλώσσα} ούτε στα προαύλια των σχολείων. Ελπίζω να κατανοήσετε το δίκαιο των αιτημάτων τόσο των γονέων όσο και των μαθητών και των καθηγητών τους.

    Ευχαριστώ για την φιλοξενία και ελπίζω τα καλλίτερα για όλους.

    ΕΙΡΗΝΗ ΔΟΥΣΚΑ

    ΠΗΓΗ: http://www.esos.gr/98/99/exetaseis-12-6-2008.htm

  2. Καλά βρε παιδιά, όλα τα δημόσια κτήρια βγήκαν κόκκινα, ή ακόμα και σε ένα ξενοδοχείο θα μπορούσε να γίνει η εξάτασις.
    Αλλά τέλος πάντων ας μη γίνουν εσωτερικές εξατάσεις σε 2 ή 3 νομούς.

  3. @ Τσουκνίδα,

    τι λες βρε; εισαι εκτος θεματος. Δεν εχεις παρει χαμπαρι τι εγινε; Φοβαμε μεγαλυτερο μπαχαλο μετα τη νεα πυροδοτηση του ΥΠΕΠΘ.

  4. ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΝΕΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΣ ΤΗς Α ΕΛΜΕ ΑΧΑΪΑΣ!!!!

    ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
    Α΄ ΕΛΜΕ ΑΧΑΪΑΣ
    ΜΑΝΙΑΚΙΟΥ 6 & ΚΟΡΙΝΘΟΥ, ΠΑΤΡΑ
    ΤΗΛ. / FAX : 2610 – 278776
    Ηλ. Διεύθυνση 2007: aelmeahaias@yahoo.gr

    Πάτρα, 12– 06– 2008

    Ανακοίνωση της Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας μετά την στάση του ΥΠΕΠΘ

    Το ΔΣ της Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας, ανακοινώνει την άκαρπη συνάντηση που είχε σήμερα το ΔΣ της ΟΛΜΕ με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΠΘ και τη μονομερή απόφασή της, που αδυνατεί να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Η πολιτική ηγεσία προσπαθεί να «κρυφτεί» σε αποφάσεις των συλλόγων των διδασκόντων, τις οποίες όμως επιχειρεί να χειραγωγήσει, χωρίς καν να μπορεί να αφουγκραστεί τι συμβαίνει σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς.

    Έτσι το ΔΣ της Α΄ ΕΛΜΕ:

    1) Καταγγέλλει σε γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς την αντιπαιδαγωγική και αψυχολόγητη στάση του ΥΠΕΠΘ, σχετικά με την αδυναμία του να σταθεί ανθρώπινα στους σεισμοπαθείς μαθητές της εκπαιδευτικής κοινότητας της Αχαΐας.

    2) Θεωρεί ότι οι πολιτικές του ΥΠΕΠΘ, όπως και αυτή τη φορά εκφράστηκαν, έχουν παρενέργειες για το χαρακτήρα, το περιεχόμενο και την αξιοπιστία του δημόσιου σχολείου, χειρότερη από του «Εγκέλαδου».

    3) Το Δ.Σ. της Α΄ ΕΛΜΕ έχει συνειδητοποιήσει πως ήδη οι σύλλογοι διδασκόντων έχουν λάβει σοβαρά υπόψη το ήδη διαμορφωμένο κλίμα σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς στη σεισμόπληκτη περιοχή μας.

    Υποδεικνύει στα μέλη της, διευθυντές και διδάσκοντες των συλλόγων διδασκόντων, αφού σταθούν στα ψυχολογικά, ανθρώπινα, παιδαγωγικά και αριθμητικά δεδομένα, να συγκλίνουν ώστε η διαδικασία να αντιμετωπιστεί με παιδαγωγική ευαισθησία και με βασικό κριτήριο τη περιφρούρηση της αξιοπρέπειας μαθητών και εκπαιδευτικών.

    Προτείνει επομένως να λάβουν υπόψη τους τις προηγούμενες θέσεις των τριών ΕΛΜΕ Αχαΐας – Ηλείας και της ΟΛΜΕ, που ήταν η προαγωγή των μαθητών με την προφορική βαθμολογία των τριμήνων ή τετραμήνων αντίστοιχα.

  5. ναι, να το διορθώσω. Ας μη γίνουν οι εξατάσεις γιατί οι άνθρωπου είναι εμπερίστατοι και δεν μπορεί να διαβάζουν σε σκηνές.
    Αρχικά σκέφτηκα ε, όχι στο προαύλιο. κάπου θα υπάρχει ένας ασφαλής χώρος.
    Δεν σκέφτηκα ότι δεν είναι καιρός για διάβασμα σε αυτές τις περιοχές.
    είχα παγώσει και με την είδηση της δολοφονίας των παιδιών στην Ορεστιάδα.
    Να με συμπαθάτε.

  6. Οι ανθρωποι που παιρνουν αποφάσεις δεν γνωριζουν απλά μαθηματικά
    Περιπτωση 1
    Εστω ένας καθηγητής που διδάσκει μονοωρο μαθημα σε ένα σχολείο με 4 τμηματα των 20 παιδιων το καθενα
    Θα πρεπει να εξετασει 80 παιδια.
    Αν αφιερωσει 5 λεπτα στο καθενα τοτε χρειάζεται 400 λεπτά, περίπου 6,6 ώρες. (δεν υπολογιζω το χρονο για να μπουν και να βργουν στην αιθουσα)
    Αν αφιερωσει 3 λεπτά στο καθενα τοτε θέλει 240 λεπτά δηλαδή 4 ωρες….
    Αν αφερωσει λιγοτερο απο 3 λεπτά ….τοτε δεν είναι εξετασεις.

    Περίπτωση 2
    Εστω ενα σχολείο με 4 τμήματα στην Γ Λυκείου των 20 παιδιων το καθενα (80 παιδια).
    Ενω υπηρξε μεριμνα να μην βρισκονται πανω απο 15-20 παιδια μεσα στα κτίρια με το τεχνασμα των προφορικών, κανενας δεν σκεφτηκε να σπάσει στα δυο τη Γ Λυκείου ώστε να μην υπαρχουν εξεταζομενα μεσα στο κτιριο 80 παιδια.

    Λιγα μαθηματικά και λιγη τολμη, δεν θα εβλαπτε!
    Τα παιδια ζουν την παρωδια των εξετασεων και του εκπαιδευτικου συστηματος…. και το καταλαβαινουν

  7. Συνέντευξη

    Γιώργος ΠΑΠΑΛΕΞΙΟΥ : «Επαληθευτήκαμε για την παρωδία»
    Παρασκευή 20 Ιούν 2008

    Στον ΦΑΝΗ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟ

    «Ας μην γελιόμαστε, η διαδικασία ήταν υποτυπώδης, έτσι που πολλά παιδιά εκνευρίστηκαν, γιατί θεώρησαν ότι τα κοροϊδεύουν. Δεν είναι αυτό υποβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας;»
    Τον προβληματισμό του, για την υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου και την αδράνεια της Πολιτείας σε θέματα Παιδείας, καταθέτει ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ενώσεων Συλλόγων Γονέων Ν. Αχαΐας, Γιώργος Παπαλεξίου, σε συνέντευξή του στη «Σ», με αφορμή τη χαώδη κατάσταση που επικράτησε στα γυμνάσια και λύκεια του Νομού, εξαιτίας της απόφασης του Υπουργείου Παιδείας για την προφορική εξέταση των μαθητών.

    «Σ»: Όταν ανακοινώθηκε η απόφαση του Υπουργείου Παιδείας για τη διεξαγωγή προφορικών εξετάσεων στα γυμνάσια και λύκεια, η Ομοσπονδία σας έκανε λόγο για διαδικασία – παρωδία. Με την εμπειρία της εφαρμογής του μέτρου, θεωρείτε ότι δικαιώθηκε η θέση σας;

    Γ.Π.: Η Ομοσπονδία Ενώσεων Γονέων του Νομού μας, αντιμετωπίζοντας ψύχραιμα τα γεγονότα, ζήτησε και ενημερώθηκε για την κατάσταση στις σχολικές μονάδες και για το τι μέλλει γενέσθαι. Διαπιστώσαμε ότι κυκλοφορούσαν πολλές λίστες, για την καταλληλότητα ή μη των σχολικών κτιρίων. Ταυτόχρονα, επειδή υπήρχε μεγάλη σύγχυση σε μαθητές και γονείς, για το τι πρόκειται να γίνει, αλλά και για την καταλληλότητα των σχολικών κτιρίων, επικοινωνήσαμε με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, το πρωί της Τετάρτης, και προτείναμε: Αν το ΥΠΕΠΘ πάρει απόφαση να γίνουν εξετάσεις, να μην ξεκινήσουν την Πέμπτη το πρωί, αλλά την ημέρα αυτή να πάνε τα παιδιά σχολείο, να ενημερωθούν επίσημα από τους διευθυντές για την κατάσταση του κτιρίου, να πάρουν πρόγραμμα και να ξεκινήσει κανονικά η διαδικασία, με υπευθυνότητα και σοβαρότητα. Η συνέχεια υπήρξε τραγική. Αρχικά ανακοινώθηκε ότι οι μαθητές θα γράψουν κανονικά, μετά ότι οι μαθητές των σεισμόπληκτων περιοχών θα εξεταστούν προφορικά.
    Την επομένη ανακοινώθηκε ότι η εξέταση θα γίνει από επιτροπή εκπαιδευτικών και, μετά από λίγη ώρα, από τον υπεύθυνο καθηγητή και το διευθυντή του κάθε σχολείου. Τελικά, την Πέμπτη το βράδυ ανακοινώνεται από τον κ. Μπίρμπα σε τοπικό κανάλι ότι θ’ αποφασίσουν οι διευθυντές των σχολείων αν θα εξετάσουν τους μαθητές προφορικά ή γραπτά, αφού ήδη, όμως, σε αρκετά σχολεία, είχαν εξεταστεί οι μαθητές προφορικά. Η απόφαση αυτή φτάνει στα σχολεία Παρασκευή πρωί. Ρίχνουν το μπαλάκι στους διευθυντές, να αποφασίσουν αν οι μαθητές μπορούν να μπουν στις τάξεις ή όχι. Ερωτώ, με ποια κριτήρια; Είναι και μηχανικοί οι διευθυντές σχολικών μονάδων; Γιατί το έκαναν;

    «Σ»: Ένα από τα επιχειρήματα της Ομοσπονδίας ήταν η άσχημη ψυχολογική κατάσταση των μαθητών, μετά την ισχυρή σεισμική δόνηση. Εκτιμάτε ότι, με τη στάση των υπευθύνων της Εκπαίδευσης, επιδεινώθηκε η ψυχολογική κατάσταση των μαθητών και, εάν ναι, έχετε κάποια χαρακτηριστικά παραδείγματα να αναφέρετε;
    Γ.Π.: Σίγουρα μπορείτε να καταλάβετε πόσο μεγάλη σύγχυση, προβληματισμό και αντιδράσεις προκάλεσε η στάση αυτή του Υπουργείου Παιδείας, όταν, μάλιστα, υπήρχε φόβος για επικείμενο μεγάλο μετασεισμό. Σας ερωτώ: Τι είδους εξετάσεις θα μπορούσαν να γίνουν σε μια έτσι διαμορφωμένη κατάσταση; Όταν μαθητές και εκπαιδευτικοί βρίσκονται σε σύγχυση; Μόνο κάποιος που βρίσκεται τελείως εκτός εκπαιδευτικής διαδικασίας θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι όλα πάνε καλά.
    Όπως αναφέρεται και σε ανακοίνωση των Εκπαιδευτικών (Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας), η προφορική εξέταση είναι παιδαγωγικά απαράδεκτη και δυσλειτουργική, αφού προξενεί περισσότερα προβλήματα απ’ αυτά που επιλύει. Σκεφτείτε πόσο χρόνο πρέπει να διαθέσει ένας εκπαιδευτικός για την προφορική εξέταση κάθε παιδιού εφ’ όλης της ύλης… Πόσες ώρες χρειάζεται να εξετάσει, ας πούμε, 80 μαθητές μιας τάξης; Είναι σε θέση όλα τα παιδιά να εκφραστούν σε προφορική εξέταση; Όπως να λύσουν, ας πούμε, ένα πρόβλημα; Τα υπόλοιπα παιδιά δεν ταλαιπωρούνται αφάνταστα, μέσα στον ήλιο, πολλές ώρες, υπομένοντας μια διαδικασία ψυχοφθόρα, που τα φορτώνει με παραπανίσιο άγχος; Ας μην γελιόμαστε, η διαδικασία ήταν υποτυπώδης, έτσι που πολλά παιδιά εκνευρίστηκαν, γιατί θεώρησαν ότι τα κοροϊδεύουν. Δεν είναι αυτό υποβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας; Στο σημείο αυτό θέλω να συγχαρώ όσους εκπαιδευτικούς και διευθυντές πήραν την απόφαση οι εξετάσεις να συνεχιστούν γραπτά.
    «Σ»: Πολλοί -και από την εκπαιδευτική κοινότητα- ζήτησαν από το Υπουργείο Παιδείας τη ματαίωση των εξετάσεων, ένα μέτρο που, εάν το ακολουθούσε η κυβέρνηση, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί φιλολαϊκό. Ωστόσο, το Υπουργείο Παιδείας από την αρχή επέμεινε στη διενέργεια εξετάσεων. Βλέπετε να υπάρχει κάποια άλλη σκοπιμότητα, πίσω από τη στάση αυτή του Υπουργείου;
    Γ.Π.: Η άποψή μας από την αρχή ήταν ή να γίνουν οι εξετάσεις κανονικά, εκπληρώνοντας τον παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό τους ρόλο, ή να μην γίνουν καθόλου. Έτσι θα αποφεύγαμε την υποβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και του δημόσιου σχολείου. Ο προβληματισμός μας, σε ό,τι αφορά την ερώτησή σας, είναι πολύ μεγάλος. Οι γονείς θέλουμε τα παιδιά μας στο δημόσιο σχολείο, σ’ ένα σχολείο που να εκπληρώνει πλήρως τον εκπαιδευτικό και μορφωτικό του ρόλο.
    Πιστεύουμε, μάλιστα, ότι, αν μια κοινωνία θέλει να προκόψει, πρέπει να επενδύσει στην Παιδεία, όπως πολύ σοφά έλεγαν οι αρχαίοι μας πρόγονοι: «Παιδεία ευτυχούσι μεν κόσμος, ατυχούσι δε καταφύγιον». Αντ’ αυτού, βλέπουμε σήμερα την Πολιτεία να αδρανεί στα θέματα Παιδείας. Θα θυμάστε ότι, προεκλογικά, υποσχέθηκε η σημερινή κυβέρνηση το 5% στην Παιδεία. Γιατί δεν το έδωσε; Φυσικά, δικαιολογίες υπάρχουν πάντα, για να αναιρέσεις τα υπεσχημένα. Για εμάς τους γονείς, η μόρφωση και η εκπαίδευση των παιδιών μας είναι προτεραιότητα. Για την κυβέρνηση ποια είναι η προτεραιότητα; Δεν θα απαντήσω ευθέως στο ερώτημά σας, αλλά θα κλείσω μ’ έναν προβληματισμό: όταν υποβαθμίζεται το δημόσιο σχολείο, ποιοι χαίρονται; Ποια συμφέροντα εξυπηρετούνταI.

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο Γιώργος ΠΑΠΑΛΕΞΙΟΥ είναι Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ενώσεων Συλλόγων Γονέων του Νομού Αχαΐας

    http://www.simerini.gr/?section=32&category=2198&newsid35=11822

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: