• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 600,835 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    eleni στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    Οι 19+2 εκκλησιές τη… στο Η Παναγιά της Κέρτεζης ως ΜτΒ…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Ιουνίου 2008
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Μάι.   Ιολ. »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Η δολοφονία του Ν. Σεργιανόπουλου: μοιραίο, τυχαίο ή σημαδιακό γεγονός;

Βλέποντας κανείς το πρόσωπό του πριν λίγο καιρό – σε δημόσια «εξομολόγηση» του ηθοποιού Νίκου Σεργιανόπουλου – κατανοούσε ότι είναι πολύ κουρασμένος, πολύ βασανισμένος, πολύ προβληματισμένος, πολύ στενάχωρος και σκληρός.

Μάλιστα δέχτηκε και σκληρή κριτική στο αν η χρήση σκληρών ναρκωτικών από δημόσιο πρόσωπο, με δημόσια δήλωση, είναι «ατομική» του υπόθεση.

Η σκληρή, όπως φαίνεται, δολοφονία αποδεικνύει ότι

δεν υπάρχουν «ατομικές» υποθέσεις, ειδικά στα δημόσια πρόσωπα. Όχι μόνο γιατί ο σκληρά δολοφονηθείς, ολόγυμνος μέσα στο σπίτι του βίωσε τη μη ατομικότητά του, αλλά και γιατί η είδηση της δολοφονίας γίνεται δημόσιο θέαμα και ακρόαμα.

Προσωπικά δεν πιστεύω ότι είναι εντελώς τυχαίο, ούτε απολύτως μοιραίο γεγονός. Τέτοιου είδους «μοναχικά» άτομα της … δημόσιας ζωής, συχνά παραπαίουν στη διπλή ζωή… Κάποιοι αφανείς αγκιστρώνονται δίπλα τους ως «τσιμπούρια» απομυζούν από τη δόξα τους, τα χρήματά τους, την άνεσή τους, τη γοητεία τους. Ετερόφυλοι ή και ομόφυλοι αν θέλετε…

Δείτε τι δημοσιεύεται σήμερα ως πρώτη προσέγγιση: «…Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά μέχρι στιγμής από την αστυνομία, ο 56χρονος ηθοποιός βρέθηκε πεσμένος στο δάπεδο του σπιτιού και έφερε πολλαπλά τραύματα από μαχαίρι στο στήθος, στην ωμοπλάτη και στο λαιμό. Κατά την αστυνομία,. δεν υπάρχει παραβίαση στην πόρτα, τουλάχιστον εξωτερικά. Αντίθετα, βρέθηκαν ίχνη παραβίασης από το μέσα μέρος της πόρτας…».

Στη σκέψη περνά ο εξής καλός λογισμός: Λέτε ο άνθρωπος να είχε φτάσει σε σημείο να ξεφορτωθεί τα «ξυλοκέρατα» περίεργων σχέσεων και των επικίνδυνων ουσιών; Αν γι’ αυτό αποδειχτεί ότι δολοφονήθηκε άγρια, ο άνθρωπος με τα μη μανιχαϊστικά ορθόδοξα κριτήρια αποτελεί μάρτυρα μιας σύγχρονης μετάνοιας. Αν ο λογισμός μου είναι λαθεμένος – που δεν το εύχομαι – ο δημοφιλής στο κοινό Νίκος θα αποτελεί μόνο ένα παράδειγμα ακόμα προς αποφυγή στα νιάτα…

Ως πρώτο μνημόσυνο αναδημοσιέυω ένα μικρό βιογραφικό από την Ναυτεμπορική:

«…Ο Νίκος Σεργιανόπουλος γεννήθηκε στη Δράμα το 1952. Ήταν απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος και υπήρξε ιδρυτικό μέλος της Πειραματικής Σκηνής Τέχνης. Ερμήνευσε σημαντικούς ρόλους σε πολλά κλασικά έργα του ελληνικού και του διεθνούς ρεπερτορίου, ανάμεσά τους το Όνειρο Θερινής Νυκτός του Σαίξπηρ, ο Γλάρος του Τσέχοφ και οι Αχαρνείς του Αριστοφάνη, πριν περάσει στην τηλεόραση…»

Advertisements

34 Σχόλια

  1. einai pragmatika krima tetoioi anthropoi na xanontai… euxomai sidoma na vroun ton dolofono kai na tiporithei opos tou aksizei…

  2. Μα ποιος περιμένεις να σου απαντήσει στο θέμα αυτό; «Μάρτυρας μιας σύγχρονης μετάνοιας» ή «ένα παράδειγμα ακόμα προς αποφυγή στα νιάτα»… Ενδιάμεσα δεν υπάρχει κάτι άλλο;

    Και ποιές είναι οι περίεργες σχέσεις που λες; Συγγνώμη, αλλά γιατί αλήθεια νιώθεις την ανάγκη αυτών των αξιολόγησεων;

    Ο πολύ καλός ηθοποιός και πάρα πολύ απλός σαν άνθρωπος, σε παλαιότερη συνέντευξη είχε πει ότι φοβάται τη μοναξιά, τη φυλακή και τον θάνατο. Αυτό θέλει θάρρος να το ομολογείς. ΔΗΜΟΣΙΑ.

    Δυστυχώς, ο Ν.Σ. θα πέσει στα νύχια των κορακιών που λυμαίνονται τα μήντια. Και τότε, ναι, η είδηση μετατρέπεται σε δημόσιο θέαμα. Και το επικροτεί η πλειονότητα…

    Εμείς ας σεβαστούμε τη μνήμη του και την τραγικότητα του τέλους του. Ας μην μιμηθούμε τη φτήνεια των πρωινάδικων και μεσημεριάτικων εκπομπών.

  3. Ο Θεός ας αναπαύσει την ψυχή του. Εμείς μόνο αυτό μπορούμε να πούμε. Ο ίδιος Ο ΝΣ ξέρει μόνο…

  4. Ο Θεός να τον αναπαύσει.

  5. @ shadow

    νομίζω σύντομα θα βρεθεί ο δολοφόνος. Αλλά το έγκλημα παραμένει μάλλον ειδεχθές…

    @ ardalion

    δεν είναι ανάγκη να απαντά κάποιος σε ρητορικά κατ’ αρχήν ερωτήματα. Φυσικά μπορεί να υπάρχει όχι μία, αλά και άλλες πιθανες ενδιάμεσες απάντήσεις. Νομίζω ότι αδικείς το κείμενο εάν προσλαμβάνεις τα ερωτήματα ως «αξιολογήσεις».

    Αυτό το κείμενο δεν είναι «κουτσομπολιό», αλλά αφορμή για σκέψεις, προβληματισμούς, αυτοκριτική και για κάποιους προσευχή.

    @ Cacofonix

    να η αφορμή…

    @ egolpion

    εις «χώρα» Ζώντων.

  6. Αγαπητό Μανιτάρι, ακόμα κι αν χωράει συζήτηση ο τρόπος με τον οποίο το κάνεις, συντρέχω το γεγονός πως θέλεις να μεταμορφώσεις ένα γεγονός και να δείξεις ότι.. δε φαίνεται. Εμένα αυτό με συγκινεί και με ενδιαφέρει. Κατά τ’ άλλα αν θέλουμε να ψ/ε την μαιμού ο λόγος σου είναι κάπως ξύλινος. Είναι όμως αυτή η ξύλινη γλώσσα που κάποτε βοηθά για να κρυφτούμε όταν είμαστε ταραγμένοι ή συγκινημένοι ή απλώς μπερδεμένοι μπροστά στο παράλογο του κόσμου αυτού, του «Καλού Λίαν»!

  7. κριμα! υπαρχει πολυ μαυριλα στον κοσμο μας παιδια! δυστυχως! πολυ τον πηγαινα τον κυριο Μαρκορα….

  8. @ stinathina

    Λες, ε; Γραφεις: «… πως θέλεις να μεταμορφώσεις ένα γεγονός και να δείξεις ότι.. δε φαίνεται. Εμένα αυτό με συγκινεί και με ενδιαφέρει. Κατά τ’ άλλα αν θέλουμε να ψ/ε την μαιμού ο λόγος σου είναι κάπως ξύλινος…»

    Νομίζω προσπάθησα να δειξω ότι μάλλον κάπου αντιστάθηκε. Γι αυτό έγραψα τη λέξη «ξυλοκέρατα». Αν δεν τα κατάφερα στο αρχικό κείμενο, ίσως η αιτία να είναι η δική μου ψυχική κατάσταση. έτσι πιθανά ξεπήδησε και «ξύλινος λόγος».

    Με βοήθησε να κρυφτώ λες. Από τι άραγε;

    @ sigakak

    ναι φίλε. Όμως το ειδεχθές αυτό έγκλημα θα φωτογραφήσει πολλά. Η πένα φαίνεται ότι τα «έκρυψε», ας τα φωτήσει ο ήλιος…

  9. Σαν μπει καποιος στην μικρη και στενη αποθηκη με τα ξυλοκερατα, καλο ειναι ναχει στο μυαλο του οτι μπορει να τον σκεπασουν ανα πασα στιγμη εως πνιγμου. Αυτο να το θυμομαστε ολοι σε ολες τις περιπτωσεις.
    Τα ξυλοκερατα που μεχρι τωρα «εθρεψαν» τον σκοτωμενο τωρα θα «θρεψουν» τον «φονια», ετσι ειναι η ζωη … ας σωθει τουλαχιστον αυτος.
    Ο μη προφυλακισθεις συναντησε την «ελευθερια» των δεσμων του,οπως οι περισσοτεροι απο εμας.

  10. Γειά σου Μανιτάρι, Καλημέρα,
    το λογοπαίγνιο-παρατήρηση αφορούσε και στη φράση με τα «ξυλοκέρατα» και στην φράση περί μανιχαιστικού (όπου λείπει ένα κόμμα και γεννά σύγχιση) και η φράση «θα αποτελεί μόνο ένα παράδειγμα ακόμα προς αποφυγή στα νιάτα…» αυτό το «στα νιάτα».. αλλά τι σημασία έχει; Το κείμενο σου κρατά την τρυφερότητα του και την πρόθεση του η οποία είναι πέρα από το συγκεκρινμένο γεγονός.
    Τώρα αυτό που ρωτάς πιθανότατα το απαντάς:
    «ίσως η αιτία να είναι η δική μου ψυχική κατάσταση»
    Είμαστε όλοι σοκαρισμένοι και θλιμμένοι και άλλα διάφορα μικρά και όχι σαφή μ’ αυτή την ιστορία! Δε ξέρω τι να πω.. Ας έχει ανάπαυση Ο Νίκος και όλος ο κόσμος.

  11. @ frankiethecat

    Θα συμφωνήσω μαζί σου. Φοβερό το γεγονός της κάθε «συνάντησης» με τη «ελευθερία» των δεσμών μας….

    @ stinathina

    Καλημέρα! Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σου. Φαίνεται ότι το κείμενο «ήθελε» περισσότερη φροντίδα. Λειτούργησε περισσότερο ο ψυχικός κόσμος μου, παρά ο νοητικός.
    Τώρα η συζήτηση στρώνει. Ναι! Ας αναπαυτεί ο Νίκος εκεί, ας δούμε τα «ξυλοκέρατά> μας εμείς εδώ…

  12. Το παράδειγμα του Ν.Σ. φανερώνει την απλή, αλλά τραγική αλήθεια:
    ούτε το χρήμα, ούτε η δόξα, ούτε η προσωπική επιτυχία, ούτε ακόμα και η ομορφιά γαληνεύουν την ψυχή.
    Το να μπορείς να είσαι με τους άλλους μαζί, σε αντίθεση με την κυρίαρχη ιδεολογία, είναι το στήριγμα.
    (Ας με πείτε κολλημένο, δεν με νοιάζει…)
    Μου άρεσε επίσης η τοποθέτηση του Αρντάλιον.

  13. @ καπιταλιστικό κουμμούνι

    Για το σχόλιό σου συμφωνώ γενικά, άρα γιατί να σε πούμε κολημένο; Κάτι μου λέει όμως ότι οι 21 μαχαιριές, έχουν σχέση με μια σπίθα αντίστασης σε «κάτι» του αείμνηστου ΝΣ.

    Όσο για την παρένθεση στο τέλος,λογικό είναι να συμφωνήσεις. Εσύ δεν έχεις εξάλλου «ξύλινη» γλώσσα όπως εγω…

  14. Θα ασχοληθω με το θεμα. Μαλιστα εχω αρχισει να γραφω το σχετικο κειμενο γιατι πιστευω πως τουναντιον από οσα γραφονται υπαρχει μια ταση να αγιοποιηθεί και να καταστει παραδειγμα προς μίμηση κάποιος ο οποιος ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ προεβαλε τα παθη του σαν lifestyle συνεπικουρουμενος από αυτους που είτε τα καμουφλάρουν είτε τα προβάλουν στο προσωπο καποιων τηλεοπτικών φιγούρων και ρόλων.

    Υπ αυτην την ένοια ο συγχωρεμένος (και ΑΦΟΥ αποκαλύθηκε η ζωη του) αφέθηκε στην εγκατάλειψη, ενω άλλους τους απασχολεί μόνο το image.

    Δεν ξέρω όμως αν η μεταγενέστερη ντρομπροσύνη καθαγιάζει το πάθος, ιδιαίτερα όταν το παθος παρουσιάζεται απενοχοποιημένο, όπως δηλαδή καποιος επιλέγει την Ιταλικη ενω άλλος την Κινέζικη κουζινα.

    Σαφεστατα ήταν ευνοημένος από τα καλλιτεχνικά κυκλώματα των τηλεοπτκών παραγωγών τα οποία διόλου απίθανο και σίγουρα εως ένα σημείο εχουν τις ίδιες επιλογές.

    Τωρα για το ότι φοβαται τη μοναξια και το θανατο το εχουν πει σχεδόν οι μισοί δημοσίως. Για την φυλακη πάλι όχι. Είχε λόγους να το πεί;

    Το τελος του ήταν τραγικό. Αλλα μηπως δεν ήταν και ένα χρονικο προδιαγεγραμένου θανάτου μιας δυστυχισμενης ψυχης που τυπικά ήταν ήδη νεκρή και χωρίς καμμια διαθεση να βγει από τον Άδη που είτε η ίδια έπεσε είτε κάποιοι άλλοι την έριξαν;

    Αν ο ΙΔΙΟΣ το θέλει, τοτε να πούμε και ενα Θεός σχωρεστον. Αν ΔΕΝ το θελει όμως; Θα του το επιβάλουμε χωρίς την ελευθερη βούλησή του; Εμεις ας το πουμε πάντως κι ας πεσει χαμω.

    Η λεξη που μου ρχεται στο μυαλό είναι ΠΟΝΟΣ.

    Για αυτο πάντως ειμαι υπερ της άποψης του να φωναζεις εναντιον των επιλογων του άλλου. Διοτι αυτον που απλά τον εκτιμας τον αποδεχεσαι εχοντας το στομα σου κλειστο. Γι αυτον που αγαπάς όμως ΑΔΥΝΑΤΟ να σιωπήσεις.
    Μηπως και προλάβεις το φρικτο και μακαβριο τέλος του, ακομα και γινομενος γραφικός.

  15. @ Theoprovlitos

    Όταν μιλάς στον άλλο, τον συγκεκριμμένο, είναι ανάγκη να λογαριασεις και τι θα πείς, ενω όταν μιλκάς γενικά μπορείς να μιλήσεις και πιο ελεύθερα.

    Ο σχωρεμένος, πια δεν μπορεί να ακούσει. Θα ακούσουμε οι υπόλοιποι. Αρα μηπως είναι καλύτερα να μιλήσεις γενικά αδελφέ;

  16. Μανιταρι,

    Η όποια εγκυκλοπαιδική παραθεση γεγονότων δεν σημαινει κατ’ αναγκη και περιφρονηση σε κάποιον που εφυγε. Εξ αλλου εμενα με απασχολει ΟΧΙ ο μακαρίτης αλλα το πως η κοινωνία, ο Τυπος και το επαγγελματικό του περιβαλλον αντιμετώπισε και χειρίστηκε το θλιβερο αυτο γεγονός.

    Η χρονικη στιγμη που εφυγε ως σημαδιακο γεγονός συμπιπτει να ειναι την ίδια ημερα που καποιοι ΜΑΖΙΚΑ προσπαθουσαν μα μας πεισουν, για να δικαιωσουν τα γεγονοτα της Τηλου, ότι το lifestyle καποιων ανθρωπων είναι υποτιθεται απολύτως φυσιολογικό. Ε να που δεν είναι!

    Εκει που καποια παιδιά στην εφηβία τους άρχισαν να κλονίζονται οτι το ΠΑΝΗΔΟΝΙΣΤΙΚΟ lifestyle του Βαλλιανατου είναι κατι το μοντερνον και το νορμάλ χωρις να υποκρυπτεται και καποιος αρρωστημενος ή διαταραγμενος ψυχισμός, ο θάνατος του φουκαρά του Σεργιανόπουλου κατέρριψε καθε επιχειρημα καλύτερα από ότι θα τα κατάφερνε και η κα Λουκά. Υπ αυτην την έννοια μπορω να εκλαβω και τον θάνατό του ως θυσία που εσωσε πολύ κόσμο.

    Μετα ας μην ξεχναμε πως επειδη ο μακαριτης ανηκε σε εναν κύκλο ομοιδεατών του, οι οποιοι μαλιστα μεσω της τηλεορασης διαμορφωνουν γνωμη και διαπαιδαγωγουν με ΣΥΣΤΗΜΑ ενω χλευάζουν τον Θεό και την πιστη με καθε ευκαιρία (το εχω καρατσεκαρει το γεγονος) τωρα εκ των υστερων τα ΜΜΕ προσπαθουν να αποκρυψουν ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ το περιβαλλον και τον βιο του μακαρίτη, ενώ τον Βαρθολομαιο και τον Ζαχοπουλο οι ΙΔΙΟΙ ανθρωποι τους κατακρεουργησαν.

    Γιατι αυτη η διαφορετικη αντιμετωπιση; Επειδη ο μακαριτης ήταν gay; Με μανια απέκρυβαν τα κανάλια ότι βρεθηκε και γενετικο υλικό του δραστη εκτος από αποτυπώματα. Μα δεν κατάλαβα; Αν το να εισαι gay και ψωνιζεις νεαρους στο Ζαππειο ΔΕΝ είναι κακό (όπως μας πιπιλίζει το κεφλι ο Βαλλιανατος και οι περι αυτω δημοσιογραφίσκοι) τοτε ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΡΥΨΟΥΝ;

    Και γιατι ενας πλουσιος, ωραίος και διασημος, αλλά αλκοολικός, ναρκομανης και gay πρεπει να ειδωλοποιηθει; Επειδή έπαιζε σε διάφορα χαζοσήριαλ ή επειδη διέθετε τα τρία πρωτα, τα οποία η κοινωνια αναγνωρίζει ως μοναδικες αξίες, την ομορφιά, την δόξα και το χρήμα και γι αυτο του συγχωρει και τα δεύτερα;

    Και μετα και το άλλο. Ασχοληθηκε ποτε κανεις για τον καθε φουκαρα ή την καθε δυστυχη γρια που βρισκεται σφαγμενη και ληστευμενη στο διαμερισμα της ΧΩΡΙΣ μαλιστα να πηγαινει γυρευοντας;
    Μεχρι και στο θάνατο διακρισεις;

    Και επειδη δεν μπορω να μην το πω γιατι εχει ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ διάσταση, ο Σεργιανόπουλος είχε επίσης πει σε προσφατη συνέντευξη:
    «Φοβαμαι τα γηρατειά τόσο πολύ, που προκειμένου να μην γεράσω θα πούλαγα και την ψυχη μου στο διάολο.»

    Προφανώς κάποιος του τό κανε το χατήρι και δεν προλαβε να γεράσει…

    Εμεις ας τον αφήσουμε στον Θεό να τον κρίνει και να τον ΑΝΑΠΑΥΣΕΙ και ας στρεψουμε την προσοχη μας προς τους υπόλοιπους του σιναφιού αυτου που παρεπιδημουν μαζικά στα κανάλια και που απλά δεν σταθηκαν τόσο άτυχοι όσο ο μακαρίτης. Πιστευω πως αυτους (αφου ειναι ακομα εν ζωη) να δικαιούμαστε να τους πιανουμε στο στομα μας.

  17. Theoprovlite,
    Εδώ είσαι και σε ψάχνω!!! Εγώ θέλω να προσθέσω άλλες 2 σκέψεις:
    – Το σινάφι του αυτή τη στιγμή τον προστατεύει, ή τουλάχιστον προσπαθεί να τον προστατέψει, ηθικά και κοινωνικά. Βλέπεις τόσες μέρες παπαγαλίας με τους γάμους κι ήρθε αυτό και τα κατέστρεψε όλα και τους γύρισε 20 χρόνια πίσω…
    – Αν ο συγχωρεμένος δεν ήταν αυτός που ήταν, δε θα έπρεπε να βρίσκεται πίσω από τα κάγκελα; Όπως δηλαδή κάθε κοινός θνητός; Αλλά η ειρωνεία είναι ότι δεν «τιμωρήθηκε» ποτέ από την κοινωνία και δυστυχώς έγινε αυτό που έγινε…
    Επιμένω στο να ευχηθούμε ο Θεός να αναπαύσει την ψυχή του. Ίσως τώρα μας χρειάζεται περισσότερο από ποτέ. Και ποιοι είμαστε εμείς που θα τον κρίνουμε;

  18. Ξερεις τι επαθα μια φορα πριν 10 χρονια;

    Εβλεπα ενα ξενο ντοκυματαιρ για το AIDS που παρακολουθουσε την πορεία ενός ζευγαριου αξιοπρεπων ομοφυλοφιλων που συζουσε πολλά χρονια και ενας εκ των οποίων εσβυνε σιγα σιγα από AIDS μεχρι που πεθανε.
    Το σοκ ξερεις ποιο ηταν;
    Οτι ήταν φτυστός εγω. Μιλάμε σωσίας.
    Ήταν φοβερό!
    Έβλεπα τον ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟ ΠΟΥ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΑΠΟ AIDS.

    Απο τοτε βαζω στην θεση του καθενα και λίγο τον εαυτό μου και αμεσως γινομαι πιό επιεικής από ότι θα ήμουν.

    Αλλα ξερεις τι είνμαι αυτό που μου τη σπαει; Η ΥΒΡΙΣ!
    Ο Βαλλιανατος μου τι σπαει τόσο, που στην εξομολογουμαι την κακία μου. Όταν είδα την δολοφονια του Σεργιανοπουλου, λυπηθηκα αλλα και ξεστόμισα νοερώς:
    Κριμα ρε γαμώτο! Χαθηκε να ήταν ο Βαλλιανάτος στην θεση του;

    Ήμαρτον και βρίστε με. Θα εχετε δίκιο.
    Αλλα αυτη την ύβρι δεν την μπορω.

  19. και ενα τελευταιο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ

    Η ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΤΩΝ BLOGS ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ!

    Η GOOGLE ΜΕ ΦΙΜΩΣΕ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΤΗΣ.

    Με βρισκει πια κανεις μονο εαν εχω συμμετασχει σε τρίτα blogs

    ΜΠΕΙΤΕ, ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙΤΕ

    http://theoprovlitos.blogspot.com/

  20. @ Theoprovlitos (και @ Cacofonix)

    βλέποντας, μετά από καιρό εκπομπή του Μάκη στη Ζούγκλα με σχετικο θεμα) θεωρώ πολύ σημαντική την σταση του ιερέα π. Χρήστου, του ψυχίατρου Μυλωνάκη και του Θ. Ασκητή:

    Ναι στα ανθρώπινα δικαιώματα, αλλά η συμβίωση δεν μπορεί να είναι γάμος, άρα δεν απλό πράγμα η υιοθέτηση παιδιών.

    Επίσης εβγαλα το συμπέρασμα ότι οι της κυβέρνησης άλλον επίτηδες άφησαν – χωρίς τροπολογία- στο αστικό δίκαιο, αν το γραφω σωστα, ότι ο γάμος αφορά μελλονύμφους ή πρόσωπα χωρίς προσδιορισμό φύλλου.

    Θεωρώ λοιπόν ότι μπορεί να υπάρξει σ΄ύφνωνο συμβίωσης, αλλά ταυτόχρονα έχουμε το αδιαμφησβήτητο δικαίωμα να έχουμε τη γνωμη μας π.χ. αν η ομοφιλοφιλη ή αμφιομοφιλόφιλη σχέση είναι μόνο γενετική ή και κοινωνική…

    ΥΓ Για το πιθανό φίμωμα του μπογκ σου – ανε δηλ δεν είναι τεχνικό λάθος και διορθωθεί – άφησα σχόλιο στο ιστολόγιό σου.

  21. Πραγματικά λυπήθηκα. Ηταν ένα συμπαθές πρόσωπο στο προσωπικό μου τοπίο. Ο Θεός να τον αναπαύσει…..

    Την Καλημέρα μου!!!!

  22. Ας τον κρίνει ο Θεός. «Οι ΔΥΟ ΞΕΝΟΙ» ήταν ένα από τα λίγα σήριαλ που έβλεπα και τον είχα κατασυμπαθήσει. Μου χάρισε πολύ γέλιο και τον εκτίμησα γι αυτό.

  23. @ π.Λιβυος

    Καλημέρα!!! Μια πραγματικά ιδιόμορφη προσωπικότητα ξετυλίγεται, Η ανάπαυση ας είναι η ευχή μας, αλλά τα πολλαπλά μηνύμτα που εξέπεμπε, πριν και μετά τη δολοφονία, ας προσπαθήσουμε να τα πιάσουμε και ανα(δια)λογιστούμε…

    @ skinious

    ήταν…λαμπερό πρόσωπο, αλλά εκείνα τα μάτια του πολύ μυστήριο…. Εμείς απλά ας δούμε/πούμε πράγματα χωρίς να κάνουμε τον προσωπικό κριτή…

  24. o καλός Θεός ας αναπαύσει την ψυχή του.
    Μανιτάρι,μ άρεσε ο «καλός λογισμός» σου.
    Μ άρεσε,όμως, επίσης και η τοποθέτηση του Τheoprovlitos για την δημόσια προβολή του συμβάντος.
    Νοιώθω πως είμαι πολύ πιο αμαρτωλός από πολλούς ομοφυλόφιλους αλλά δεν προσπαθώ να επιβάλλω με κάθε τρόπο τις trendy,life style επιλογές μου ως «φυσιολογικές» και την όποια απαρέσκεια προς αυτές σαν ,δήθεν,φασισμό και καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

    και θυμηθείτε το,μολις μας επιβληθεί η φουστιά ως τρόπος βίου και αισθητικής, ακολουθεί η παιδοφιλία και η κτηνοβασία η οποια ηδη μετονομάζεται σε «zoophilia»

    η Ολλανδία δείχνει τον δρόμο και ήδη οι «επιστήμονες» έχουν αρχίσει να δημοσιοποιουν τις κοινωνιολογικές,εθνολογικές,ψυχολογικές μελέτες που θα μάς πείσουν πως όλες οι παραφιλίες είναι απλώς «διαφορές σεξουαλικού προσανατολισμού».

  25. @ Misha
    ο … Θεός να φυλάξει τα χειρότερα, αλλά γι αυτό επιμένω για τα ανθρώπινα δικαιώματα ΜΟΝΟ σε σύμφωνο συμβίωσης …

  26. Η αμαρτία θα φτάσει στο μεγαλύτερο βαθμο στους έσχατους καιρούς. Οι πιστοί ξέρουν οτι η αρπαγή της εκλησσίας είναι κοντά.

  27. Manitari,

    ξερεις γιατι ειμαι εντελως εναντιον; Γιατι αφου ειδες και την εκπομπη του Τρανταφυλλόπουλου θα καταλαβες από τους προσκεκλημενους ότι ήταν στημενη. Μαλιστα με ξαναφιμωσαν διοτι τηλεφωνησα και τους ανεφερα ενα ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ επιχειρημα που κατερριπτε τουςς ισχυρισμους τους και αφού με ακουσε, ενοχλημενος ο τηλεφωνητης μου ειπε ενα ευχαριστουμε μεσα από τα δόντια και μου κλεισε το τηλεφωνο

    Απο την εκμπομπη επιασα τα εξης εντος και εκτος γραμμων

    α) Οτι η ομοφυλοφιλία προωθείται ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΜΕΝΑ και ΣΥΤΗΜΑΤΙΚΑ από την τηλεόραση. Πριν 10 μερες η Eurovision, προχθες η Oprah στον ΣΚΑΙ, χθες ο Τριανταφυλλόπουλος στον Alter. Σε ΟΛΑ τα σήριαλ του MEGA. Στα πανελ δε εσκεμμενα η αναλογία των υπέρμαχων της ομοφυλοφιλίας προς τους αντιφρονούντες είναι 10:2. Οι δε παραδοσιακοί καλεσμένοι συνήθως είναι περιορισμενης ρητορείας και συλλογιστικής επίτηδες για να εμφανίζoνται ως συντηριτικοί ή προκατηλειμένοι. Κανω λάθος;

    β) Παραχαρασσονται επιστημονικα δεδομενα όταν πετανε στα κεφαλια των ανθρωπων καποιες στατιστικες για ενα υποτιθεμενο 10-15% ομοφυλόφιλων επί του συνολικού πληθυσμού χωρις να αναφερεται ουτε η πηγη, ούτε ο τόπος, χρόνος και συνθηκες διαξαγωγής της έρευνας. Το χειρότερο δε ειναι οτι παρουσιαζεται η ομοφυλοφιλία δηθεν ως εκ γενετης ανωμαλία, (και ουτε καν σαν ανωμαλία) ενω ξερουμε πολύ καλά οτι τεραστιος αριθμος ομοφυλοφιλων έγινε από άλλους λόγους κατα την πορεια της ζωης του, ιδιαιτερα δε από τραυματικες εμεπιρίες στα παιδικα χρονια. Θυμιζω σε όλους τον κύριο με τις καραμελλίτσες που μας έλεγαν οι δικοί μας να αποφευγουμε. Θυμιζω ακομα και την τραγικη περίπτωση των ΔΟΥΝΕΊΚΩΝ ΗΛΕΙΑΣ όπου το 1980 μια ομάδα νέων αντρών ασελγουσε σε όλα τα αγοράκια του χωριου παρασύροντά τα με αποτελεσμα να καταστουν ομοφυλόφιλα και να τα τρεχουν οι μαναδες τους από ψυχολόγο σε ψυχολόγο. Θυμαμαι ακομα τις τραγικες περιγραφες και την πολύκροτη δίκη.
    Τι εκ γενετης μας παρουσιαζει ο Τρανταφυλλόπουλος και η φαρα του; Την περιπτωση των Δουνέϊκων ανεφερα στο τηλεφωνικο κεντρο και ξυνισαν γιατι πήγα να τους κόψω την μαγιονέζα. Φανταζομαι μανιταρι την θυμασαι την ιστορία των τραγικων παιδιων.

    Αυτο βεβαια αντιλαμβανεσθε γιατι γινεται. Για να μπορουν οι κυριοι αυτοι να βομβαρδιζουν τους νέους και να προσβαλουν το νου τους (για να χρησιμοποιησω και ενα θεολογικο όρο) ότι δοκιμασε τον τον καρπό της γνωσης του καλού ΚΑΙ ΘΑ Σ’ ΑΡΕΣΕΙ. Και αφου παρασυρουν στα κρεβατια τους άφραγκους και δυστυχισμενους νεαρους ή λαθρομεταναστες από το Ζαππειο ή την Κουμουνδουρου να μπορουν να λενε , δεν φταιω εγω, το DNA του φταιει.

    γ) Εκει που επεσαν οι μασκες ηταν όταν σε καποια κριση βλακειας ή ειλικρινειας ο σοβαρός κατα τα αλλα και αρκετα αξιοπιστος κος Μυλωνακης γύρισε και είπε συμβουλευτικα στον παρακαθημενο του Βαλλιανατο (όταν τεθηκε το θεμα υιοθεσιας παιδιων και ο Βαλλιανατος παρεμεινε παραδοξως μουγκος) παντως και εσεις αν θελετε να συσπειρωσετε περισσοτερους γυρω σας μην ανοιγετε πολλα θεματα μαζι. ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΥΙΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ. Και ο Βαλλιανατος ένευσε βιαστικα το κεφαλι χωρις να αποκριθει σαν να τουλεγε ΜΗ ΜΑΣ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΖΕΙΣ, ξερω εγω τι κανω.

    Ο γαμος των ομοφυλοφιλων ειναι σαν να βγει το καπάκι από την αποχέτευση. Τα σκατα θα μας κατακλύσουν μετά.

  28. Ναι. Μια αφορμή για σκέψεις: Έλεος, λίγη ταπείνωση. Και λιγάκι συμπόνοια.

    Και λίγο δέος μπροστά στην αστάθεια των ανθρωπίνων.

    Τόσος φόβος και ιερή αγανάκτηση για τα χειρότερα… Αισθάνομαι μια αμερικανοποίηση στα αισθήματα με τόσο αίσθημα ανασφάλειας για την παρουσία της αμαρτίας…

    Ας μην ανεχόμαστε την αμετροέπεια. Στο όνομα κανενός.

  29. @ alexnomore

    Η αμαρτία δηλαδή η αποτυχία σε προσωπικό επίπεδο μας αφορά όλους, και ιδιαιτέρως τον καθένα μας προσωπικά.

    Όσον αφορά το – όποιο – κοινωνικό κακό έχει πολλλά επίπεδα και δεν πολεμείται με κραυγές.

    @ Theoprovlitos

    στο ζήτημα υπάρχουν πολλά επίπεδα και δεν χρειάζετι όντως αγανάκτηση. Θυμάμαι την περίπτωση των Δουνεέϊκων. αλλά σιγα σιγα θα συζητηθεί και αυτό.

    @ ardalion

    σε κατανοώ πως σκέφτεσαι, αλλά τα πράγματα δεν και τόσο ατομικά. Ως πρόσωπα και στο βαθμό που έχουμε αυτα που όμορφα έγραψες – … Έλεος, λίγη ταπείνωση. Και λιγάκι συμπόνοια.Και λίγο δέος μπροστά στην αστάθεια των ανθρωπίνων….
    Έχουμε και ένα χρέος ακόμα: να μιλήσουμε για τα πρότυπα των «παιδιών μας» και των παιδιών μας.

    Προσωπικά δεν με εκφράζει ούτε η «θεολογία» του ηθικισμού, αλλά ούτε η «θεολογία» του ατομισμού…

    Και οι δυο σκοτώνουν το πρόσωπο και την προσωπική ευθύνη. Ελπίζω να μας χαρίζεται η οδός του μέτρου, της χρυσής τομής κάθε φορά…

  30. ardalion

    o άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος μόλις ανέβηκε στον θρόνο της Κωνσταντινουπόλεως καθαίρεσε καμμιά 20αριά σιμωνιακούς επισκόπους και αμέσως ξεκίνησε δριμύ αγώνα εναντίον των εκμεταλλευτών.

    ο όσιος Νείλος Σορσκυ τον 15ο αιώνα με παρρησια διακήρυξε ότι η Εκκλησία δεν μπορεί να είναι φεουδάρχης μεγαλοτσιφλικάς,ερχομενος σε αντίθεση με την εκκλησιαστική διοικηση.

    Η επιλογή του να ταχθεί στο πλευρό των πτωχών και αδυνάμων αποδείχθηκε πόσο σοφή ήταν ,αρκετους αιώνες αργότερα όταν οι εξαθλιωμένοι κολλίγοι επαναστάτησαν εναντίον και της εκκλησίας.

    Αν δεν λάβουμε σαφή και ξεκάθαρη θέση κι αφήσουμε τη θολοκουλτούρα της «πολιτικής ορθότητας» να δηλητηριάζει το κοινωνικό γινεσθαι θα υποχρεωθούμε σε εξαμβλωματικούς συμβιβασμούς,σαν αυτούς για τους οποίους ο Χριστός μέμφεται τους επισκόπους στην Αποκάλυψη.

  31. Αρνταλιων,

    Δεν φοβαμαι την παρουσια της αμαρτίας. Φοβαμαι την παρουσία της ΜΗ αμαρτιας.

    Ο κος Βαλλιανατος δεν προσπαθει να πείσει ότι ειναι αμαρτωλος, και ως τέτοιος να γινει αποδεκτος, αλλα ότι ΔΕΝ ειναι.

    καταλαβαινεις οτι μιλαμε για ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟ ΝΕΟΠΟΥΡΙΤΑΝΙΣΜΟ και μάλιστα gay;

    Τα τηλεκορακια απο την μια μας κανουν πλυση εγκεφαλου πως η ομοφυλοφιλία ειναι κατι το ΑΠΟΛΥΤΩΣ φυσιολογικό και από την άλλη δυό μερες προσπαθουσαν να καλυψουν ότι ο συγχωρεμένος ο Σεργιανοπουλος ηταν ομοφυλόφιλος υψηλου κινδυνου και έκρυβαν κατω από το χαλί τις λεπτομερειες του εγκληματος για να «μην αμαυρωσουν τη μνημη του.»

    Τελικα ας μας πουν ΠόΤΕ αμαυρωνεται κανεις, όταν είναι ομοφυλοφιλος και το λεει ή οταν δεν το λεει. Αμαυρωνεται κανεις με το να ειναι ομοφυλοφιλος ή δεν αμαυρωνεται; Τι στην ευχη από τα δυο ισχυει;

    Τα αιματα στο σεντονι του Σεργιανοπουλου (του Χ Σεργιανοπουλου) είναι αίματα παρθενίας ή παθους. Αθωότητας ή ενοχής. Και αφου η Εκκλησια «δεν ειναι ηθικοπλαστικό σχολειο» ας μας το πει τοτε καποιος αλλος. Ξερω εγω, ο Αυτιάς ή η Θρασκιά.

    Διοτι ειναι προφανες πως πως οταν κατι επιχειρηται να γινει αποδεκτο ή ακομα και ΑΡΕΣΤΟ δια της βιας βασιζομενο σε μια ηλίθια επιχειρηματολογία τυπου Βαλλιανατου και ΜΜΕ, ΚΑΤΑΡΕΕΙ. Και οσο προσπαθει κανεις βλακωδως στα καναλια από την μια να προστατεψει ΤΑΧΑ την αξιοπρεπεια ενος νεκρου και παρουσιαζει την ιστορια του σαν μια φυσιολογικη επιλογη και 1 λεπτο αργοτερα σαν μοιραιο παθος, εχουμε την απολυτη ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΑ.

    Πασχουν ολοι αυτοι οι «προοεδευτικοι ΝΕΟπουριτανοί» από ΗΘΙΚΟ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΙΣΜΟ. Ο ερωτικος ερμαφροδιτισμος στο τελος τελος, θα με απασχολουσε λιγοτερο εως και καθόλου αν δεν ήταν ο ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΣ και ΗΘΙΚΟΣ ερμαφροδιτισμος που μας επιβάλλεται.

    Γιατι δεν με ενοχλησαν ΠΟΤΕ, ειλικρινα ΠΟΤΕ, οι ομοφυλοφιλοι που απλα κανουν τη ζωη τους και με ενοχλουν αυτοι που θελουν να επενδυσουν το παθος, την αδυναμία, αναπηρία ή έστω επιλογή τους με εναν ΗΘΙΚΙΣΤΙΚΟ ΜΑΝΔΥΑ που ταχα τους απαλασσει των ευθυνων τους.

    Τρεις τέσσερεις με τους οποίους είχα ΤΕΡΑΣΤΙΑ ψυχικη επαφη γιατι δεν με ενοχλησαν ακομα και οταν μου ελεγαν πω, πω κοιτα ενα τεκνό (μαλιστα ενας ηταν νεαρός φοιτητής φιλος μου στην θεσσαλονικη που με φιλοξενουσε οταν πηγαινα εκει για δουλειες και καποιοι ηλιθιοι περίοικοι θα σκεφτοντουσαν ότι ο νεαρός του πρωτου μπάζει άντρες στη γκαρσονιερα του) και με ενοχλουν αυτοι που θελουν να καταξιωθουν μεσα από την ομοφυλοφιλία τους; Δηλαδη σαν κατι αλλο αυτοι οι ακτιβιστες δεν υφιστανται;

    Για τον Σεργιανοπουλο ξεκαθαριζω εντελως την θεση μου:
    Δεν με ενοχλησε ο βιος του, με ενοχλησε ο ΣΥΡΦΕΤΟΣ που καθαγιαζει τον βιο του αποκρύπτοντάς τον.
    Παρ όλα αυτα και λυπάμαι για τον ιδιο, διοτι αποδεικνυεται περιτρανα ότι αυτό που ΤΑ ΜΜΕ (και ΟΧΙ ο ιδιος ο μακαριτης) παρουσιαζουν ως καλό και αγαθό ειναι ΦΑΡΜΑΚΙ και ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ και οδηγει σε τραγικα ΥΠΑΡΞΙΑΚΑ αδιεξοδα τα οποία καταντουν τον ανθρωπο ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟ και ευάλωτο στο αλκοολ, στα ναρκωτικά και στην ακολασία.

    Το πάθος προέρχεται από το ρημα ΠΑΣΧΩ. Και εμεις ως χριστιανοι δεν εχουμε αλλη επιλογη από το να συμπασχουμε για τον ίδιο, ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΝΤΑΣ ομως την ζωη στην οποία οδηγηθηκε. Ή μαλλον την ζωη που τον οδηγησαν όλοι αυτοι οι Βαλλιανατοι και οι Τριαναταφυλλόπουλοι και οι Άννες Δρουζες και που δεν βρεθηκε ΕΝΑΣ μα ΕΝΑΣ Χριστιανος καλλιτεχνης από το παρακμασμενο αυτο συναφι της τηλεορασης και της showbiz, να του δειξει τον ΔΡΟΜΟ και να του πει Νικο, ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ.

    Διοτι τους φιλους του τους βλεπουμε. Ειναι όλοι κατι ΑΘΕΟΙ προοδευτικοι κουλτουριαρηδες όπως ο Αλεξανδρος Ρηγας που σε ΚΑΘΕ επισοδειο του ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΔΩΜΑΤΙΟΥ (το οποιο έβλεπα σχεδον ανελειπως), είχε και από μια κακία έως πολλες, εναντιον της θρησκειας και της εκκλησιας είχε κανει δε και την ομοφυλοφιλία κατι μεταξυ σημαιας και ντουντουκας.

    Προφανως όμως όσο και αστεια να ειναι η σειρα του κου Ρηγα, την ψυχη του φιλου του ΔΕΝ κατόρθωσε να την αναπαυσει.

    Ας αντιδρασουμε λοιπον μηπως και σώσουμε τον ΕΠΟΜΕΝΟ Σεργιανοπουλο πριν βρεθει και αυτος σφαγμενος στο κρεββατι του και με την τηλεοραση ανοικτη.

    Δεν είναι ΜΙΣΟΣ αυτο. ΑΓΑΠΗ ειναι.

  32. Αγαπητό μανιτάρι,
    καταρχήν να σου πω ότι αυτό αποτελεί κι απάντηση στο δικό σου Post στο blog μου.
    Εγώ όχι απλώς δεν χρειάζεται να συγχωρέσω τον ΝΣ αλλά και κάθε παρόμοιό του, γιατί απλά εγώ πιστεύω ότι είμαι πιο αμαρτωλός από αυτούς κι ότι ο τελικός κριτής είναι ο θεός. Όπως επίσης για εμένα τον χριστιανό δεν τίθεται συζήτηση περί συμφώνου και γάμου. Αυτά για ότι αφορά τον Θεό.
    Ας πάμε στον καίσαρα τώρα.

    Είναι λάθος κάθε αποδοχή ομοφυλοφιλίας σαν μια νορμάλ κατάσταση. Ακόμη κι η μπαρούφα του Μυλωνακη περί 30% Αμερικανών που είχαν ομοφυλοφιλικές σχέσεις καταρρίπτεται από τα απλά στατιστικά στοιχεία που εύκολα μπορεί να βρει κάποιος στο internet. Στην απελευθερωμένη ΗΠΑ μόλις το 1% δηλώνει ομοφυλόφιλος με το ποσοστό αυτό να είναι σε φθίνουσα πορεία. Μια άλλη μπούρδα του κ καθηγητά Μυλωνάκη είναι ότι οι ομοφυλόφιλοι διώχτηκαν μόνο από το Στάλιν, ενώ είναι γνωστό σε όλους ότι η ομοφυλοφιλία θεωρήθηκε σαν διαστροφή τόσο από τον Μαρξ, όσο κι από τον Έγκελς αλλά και τον ίδιο τον Λένιν. Αυτά για τον κ καθηγητά που δεν ήθελε να τον διακόπτουν.
    Το θέμα έχει ξεφύγει από την προσωπική επιλογή που παραμένει ιδιωτική κι ανάγεται στην αλλαγή του τρόπου σκέψης. Στη δημιουργία αυτού που λέει ο π Σεραφείμ Ρόουζ ο «νέος άνθρωπος». Ένα ομογενοποιημένο ανθρωπόμορφο ζώο χωρίς ελεύθερη σκέψη και χωρίς, το κυριότερο ελεύθερη βούληση. Το πρόβλημα δεν είναι αν είναι σωστό να είναι κάποιος ομοφυλόφιλος ή παιδόφιλος ή πολυγαμικός ή οτιδήποτε άλλο σεξουαλικά διαστροφικό. (Σημ Σεξουαλική διαστροφή σημειώνουμε κάθε σεξουαλική ευχαρίστηση που δεν συνάδει στην ευζωία των απογόνων, του πρωταρχικού δηλαδή σκοπού της σεξουαλικής επαφής.)
    Το πρόβλημα είναι να χρησιμοποιηθεί κατάλληλα η ελευθερία της επιλογής ως μέρος της προετοιμασίας για την συνύπαρξη, την πραγματική όμως ενοποίηση με το Θεό. Αν γνωρίζουμε ότι αυτό που κάνουμε δεν μας οδηγεί στον τελικό αυτό σκοπό, τότε μπορούμε να το εντοπίζουμε, να το καταπολεμούμε και να ζητούμε συγχώρεση για όλα αυτά που κάνουμε και δεν μας οδηγούν εκεί στον τελικό σκοπό. Κι εγώ τουλάχιστον το κάνω αυτό πολλές φορές μέσα στην ημέρα, κι όχι μόνο για σεξουαλικές παρεκτροπές.

    Όσο και να θεωρούμε τους εαυτούς μας σεξουαλικά απελευθερωμένους, φτάνουμε στο σημείο να καταλαβαίνουμε ότι η απόλυτη σεξουαλική ελευθερία δεν είναι το ζητούμενο, για κανένα, παρά μόνο για τους διαστροφικούς κι αυτούς που βγάζουν φράγκα από αυτό. Ο κ Βαλιανάτος ανήκει και στις 2 κατηγορίες για παράδειγμα. Είναι τρομερό αν σκεφτεί κανείς ότι στην εποχή της απόλυτης σεξουαλικής ελευθερίας τα σεξουαλικά εγκλήματα, όπως αυτό της περίπτωσής μας, κι αυξάνονται και πιο βάρβαρα-διαστροφικά γίνονται. Η περιπτώσεις της Αυστρίας, η εξάρθρωση δικτύων παιδοφιλίας κι οι αυξημένες περιπτώσεις βιασμών, που μάλιστα περιέχουν τραυματισμούς αλλά και θανάτους, μας καταμαρτυρούν ότι ίσως τελικά η απόλυτη σεξουαλική ελευθερία να μην είναι η απάντηση. Πόσο μάλλον η ομοφυλοφιλική.

    Θα κλείσω εδώ επαναλαμβάνοντας την πρώτη μου ευχή. Ο Θεός να αναπαύσει την ψυχή του κεκοιμημένου δούλου του Νικολάου. Αιωνία του η μνήμη. Ας του συγχωρεθούν όλες οι αμαρτίες του, για να μπορεί να προσεύχεται και για εμάς.

    ΥΓ Προς θεοπρόβλητο:
    Σήμερα στο ΣΚΑ-Ε-Ι κατακεραυνώσαν τον μητροπολίτη τον υπεύθυνο για την Τήλο, γιατί έπαυσε από τα καθήκοντά του ως επιτρόπου εκκλησίας το γνωστό και μη εξερεταίο κ Αλιφέρη. Κι από όλους τους νομικούς παρουσιάσαν τη μια και μοναδική που έχει πει ότι δεν είναι παράνομη η πράξη του κ Αλιφέρη.
    Ο μητροπολίτης αθηνών έχει να πει τίποτε για αυτό;

  33. @ Cacofonix

    Στο προσωπικό επίπεδο κρατώ, συμφωνόντας για τον εαυτό μου φυσικά, απ’ αυτά που γράφεις «… Το πρόβλημα είναι να χρησιμοποιηθεί κατάλληλα η ελευθερία της επιλογής ως μέρος της προετοιμασίας για την συνύπαρξη, την πραγματική όμως ενοποίηση με το Θεό. Αν γνωρίζουμε ότι αυτό που κάνουμε δεν μας οδηγεί στον τελικό αυτό σκοπό, τότε μπορούμε να το εντοπίζουμε, να το καταπολεμούμε και να ζητούμε συγχώρεση για όλα αυτά που κάνουμε και δεν μας οδηγούν εκεί στον τελικό σκοπό.

    Στο κοινωνικό να κρατήσω «… Το θέμα έχει ξεφύγει από την προσωπική επιλογή που παραμένει ιδιωτική κι ανάγεται στην αλλαγή του τρόπου σκέψης….»

  34. Μανιτάρι σήμερα μπόρεσα να σε ξαναδώ.

    το «κολλημένος» το είπα για μένα επειδή έγραψα για «κυρίαρχη ιδεολογία» που θέλει τους ανθρώπους χώρια και αενάως ανταγωνιζόμενους.
    Οι εφηβικοί έρωτες της επανάστασης, ξαφνικά χτυπούν την εξωτερική πανοπλία.

    Εσύ γιατί ξύλινη γλώσσα;

    Τώρα, με έχει παραξενέψει πως η συζήτηση σιγά- σιγά επικεντρώθηκε κατά τη γνώμη μου σε λάθος σημείο.
    Σε ένα σημείο για το οποίο δεν γνωρίζουμε και πολλά και είναι ανήθικο (κατά την γνώμη μου) να αναπαράγουμε (μετά θάνατον κι όλας) τα κουτσομπολιά του κίτρινου τύπου.

    Ο άνθρωπος αυτός Θεοπρόβλητε, όπως και όλοι μας κουβαλούσε τον σταυρό του. (αλλά αυτός ήταν η «ετικέτα της εποχής» που θα έλεγε και ο Τολστόη). Μια πρώτη έστω και ασυνείδητη κραυγή ήταν η σύλληψή του με τα ναρκωτικά.
    Εκεί πρέπει η κοινωνία να σταθεί και να αυτοερωτηθεί για το πόσο ανταποκρίθηκε στην κραυγή του!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: