• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 601,992 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    eleni στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    Οι 19+2 εκκλησιές τη… στο Η Παναγιά της Κέρτεζης ως ΜτΒ…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Μαΐου 2008
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Απρ.   Ιον. »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Πολιτική ψευτοσύμπλευση και ψευτοαντίσταση εκκλ. προκαθημένων

Αφού ζήσαμε την ψευτο-αντίσταση του μακαριστού Χριστόδουλου προς την Αμερική και το «σύστημα», τώρα ήλθε η ώρα να ζήσουμε την ψευτο-σύμπλευση του Πατριάρχη, του και Οικουμενικού.

Και οι δυο στάσεις, πέρα από τα καθαρά κοσμικά κίνητρα που έχουν με εκκλησιολογικά κριτήρια, έχουν ως πολιτικό «μαξιλάρι» την προϊστορία της «Φαναριώτικης πολιτικής» απέναντι στον (εκάστοτε) ισχυρό (εκατονταετίες ήταν ο Σουλτάνος, οπότε «αμαρτίες γονέων παιδεύουσι τέκνα»).

Το Φανάρι δυστυχώς ρέπει,

λόγω της εμπερίστατης κατάστασης και της γραφειοκρατικοποίησής της «ποιμαντικής» του, στην κολακεία των ισχυρών. Άλλοτε ο Πάπας και το Βατικανό, άλλοτε Ευρωπαϊκή Ένωση, άλλοτε η ελλαδική κυβέρνηση ή οι Αμερικάνοι. Προσωπικά είμαι βέβαιος ότι ούτε τις κολακείες προς την Αμερική πιστεύει, ούτε προς τη Ντόρα πολυσκέφτεται.

Η ισχυρή ανθρώπινη ανησυχία του βεβαίως θεμελιώνεται στα υπαρκτά προβλήματα, τόσο εντός της Τουρκίας απόρροια του νεοτουρκισμού – νέοοθωμανισμού. Επίσης τα όποια υπαρκτά προβλήματα ηθικής κληρικών, κυρίως στην Αμερική λόγω ενός ρεύματος «επαγγελματισμού» πολλών κληρικών, νομίζει ότι θα έχει την στήριξη της αμερικάνικης κυβέρνησης για την επίλυσή τους.

Δικαίως κατ’ αρχήν «αγανακτούν» πολλοί δημόσια, όπως ο Λαζόπουλος και αρκετοί φίλοι συνιστολόγοι. Επισημαίνω ιδιαίτερα τα ποστ: Ο “Πράσινος” Πατριάρχης ξεσπαθώνει… υπέρ των Αμερικανών του Χρ. Μόρφου και στις 21/05/2008 και του Ο Λάκης Λαζόπουλος καυτηριάζει την αμερικανόφιλη πολιτική του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου, δείτε το βίντεο… του Lupus Cynodictus την ίδια μέρα.

Οι δικές μου οι σκέψεις είναι πολύ πιο ριζοσπαστικές. Βεβαίως και δημιουργούνται στους αντιπαγκοσμιοποιητές αντιδράσεις δίκαιες, όπως δημιουργούνταν στους φιλο-παγκοσμιοποιητές από την «στάση» Χριστόδουλου. Το πρόβλημα με μας τους σύγχρονους χριστιανούς δεν είναι πρώτιστα η «πολιτική μας στάση». Είναι πρώτιστα η απόσταση από το γνήσιο πνεύμα και πρακτική του εκκλησιαστικού ήθους, που οφείλεται κυρίως στην εκκοσμικευμένη και ηθικολογική αντιμετώπιση της αγιότητας και του εκκλησιαστικού γεγονότος.

Το «δυστύχημα», που για μένα είναι μεγάλο ευτύχημα, είναι ότι με το ίδιο ακριβώς πνεύμα συμπεριφέρονται οι «ορκισμένοι» αντιχριστιανοί τύπου του και δικαιωματικά ανώνυμου, «Λασκαράτου», οι οποίοι δικαίως και νόμιμα έχουν «εμμονές».

Γιατί οι εμμονές τους οφείλονται ακριβώς σε δυο αλήθειες:

1) Ότι θεωρητικά έχουν τα κριτήρια των θρησκευτικών οργανώσεων και της εκκοσμίκευσης (λέτε να έχουν θητεύσει άμεσα ή έμμεσα εκεί;) που έχει διεισδύσει – περίπου τα τελευταία διακόσια χρόνια – στις Ανατολικές ορθόδοξες θεσμικές Εκκλησίες.

2) Ανακαλύπτουν – και φυσικά παίζουν – τα όσα πραγματικά σκάνδαλα ή ενίοτε παραχαραγμένα, όπως π.χ. η υπόθεση του Γρηγορίου του Ε΄ «σκάνδαλα», ανηθικότητες και σαπίλες που έχουμε όλοι κατ’ αρχήν και «ο καθείς στο είδος του», αλλά κορυφώνονται όταν έχουμε εξουσία, δύναμη, χρήμα.

Τελειώνοντας αυτό το σχολιασμό, θέλω να σημειώσω ότι είμαστε υποχρεωμένοι οι Ορθόδοξοι πιστοί, να αποφύγουμε μεν ψευτο-οικουμενισμό και παλαιοημερολογητισμό, αλλά κυρίως να επιμείνουμε στην προσωπική άσκηση εντός της Εκκλησίας των Αγίων (μεγάλων αμαρτωλών ή μεγάλων οσίων) και ταυτόχρονα να διεκδικήσουμε θεσμικές μεταβολές.

Τις μεταβολές αυτές τις σημειώνω πάλι: Υπέρβαση του δίπολου Φαναρίου – Αθήνας στη μέση του δρόμου και συνοδικότητα από τις ενορίες μέχρι τις συνόδους (αυτό ως παράδειγμα).

Όσο αυτά θα καθυστερούν και από μας και από την υπερφίαλη άσκηση της «εκκλησιαστικής εξουσίας», τόσο επώδυνες καταστάσεις θα βιώνουμε.

Advertisements

13 Σχόλια

  1. […] ο Allu Fun Marx, ο Ροΐδης, ή ο MacManus, αλλά και νεότεροι, όπως το Το Μανιτάρι του Βουνού δεν έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα, διότι […]

  2. Άκου κάτι αστείο που έγινε, Παναγιώτη: Κάνω καμιά φορά βόλτα στο φόρουμ του Ράδιο Φλόγα. Σήμερα λοιπόν έπεσα πάνω σε ένα άρθρο που διάβαζα, διάβαζα και δεν πολυκαταλάβαινα. Ήταν αυτό για το Φανάρι κ.λπ. Μπα, λέω να κι άλλος που γράφει σαν τον Παναγιώτη! Και καταβαίνω στην διεύθυνση και τι να δω! Ήταν από το Μανιτάρι μας! Λοιπόν, το στυλ σου ειναι μοναδικό στο Ίντερνετ παγκοσμίως και αναγνωρίσιμο -τουλάχιστον από αυτούς που σε αγαπάνε.
    Συνέχισε να μάς εκπαιδεύεις

    φιλικά
    Ανδρομάχη από τις Ορθόδοξες Απαντήσεις

  3. @ Ανδρομάχη

    Λέω να σε ευχαριστήσω για το όμορφα και γλυκά σου λόγια. Πάντως θέλω να πω, ότι ο καθένας, όταν γράφει αυθεντικά και από μέσα του, έχει αναγνωρίσμο ύφος. Πρόκειται για μια όψη της ιδιατερότητας του Προσώπου.

    Τώρα όσον αφορά το θέμα, θεωρώ πως ήλθε η ώρα να συναντηθούν η Μητέρα Εκκλησία του Οικουμενικού μας Πατριαρχίου (χωρίς εξουσιομανία και βατικανισμούς) και η θυγατέρα Ελλαδική εκκλησία (χωρίς εθνοφυλετιμό) σε μια συνάντηση θεσμική, δυναμικά παραδοσιακή, ώστε να μη χρειάζονται αυτές οι γελοίες κολακίες των ισχυρών…κάθε μορφής.

    ΥΓ Εμείς το δικό μας «εργόχειρο» βέβαια, όσο γίνεται με ανδρειοσύνη, σοφία και διάκριση…

  4. πρώτη φορά σε διαβάζω και έχω και ενστάσεις και απορίες….

  5. @ Sotiris Koukios

    σοβαρά; Τόσο καιρό δηλαδή συντονιζόμαστε;

    Ε λοιπόν κατέθεσε πρώτα τις ενστάσεις και μετά τις απορίες. Αν επιμένεις αλλοιώς, καντο και αντίστροφα. Δεν χάλασε ο κόσμος αδελφέ…

  6. Φίλτατε Ορεσίβιε Μύκητα

    Όταν οι ποιμένες είναι δίχως ποίμνιο,τιτουλάριοι λόγω και έργω ,είναι νομοτελειακά βέβαιο πως μετατρέπονται σε κοσμικόφρονες εξουσιαστές.
    αυτό έχει συμβεί και στο Φανάρι.
    έφτασαν σε σημείο ακόμα και σε ιδιωτικές στιγμές να καλούν παριστάμενους καρδιναλίους να ευλογήσουν την τράπεζα.
    κι όσοι μιλούν για τους παλιοημερολογίτες καλό θα είναι να ξανασκεφθούν ποιος σπρώχνει τους ευαισθητους ορθόδοξους προς τις ζηλωτικές ομάδες με τα έργα του.
    το λέγω γνωρίζοντας αρκετους νεους ανθρωπους που ενταχθηκαν στο παλαιό ημερολόγιο την τελευταία 10ετία,μη αντέχοντας αλλο τα έργα και τις ημέρες των Φαναριωτών.

  7. @ Misha

    μπορώ να κάνω κριτική σε συγκεκριμένα ζητήματα, ακόμη και στους προκαθημένους μας (εμείς οι ορθόδοξοι δεν είμαστε βατικανό),αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση και κατανοώ πλώρως τη δύσκολη θέση του Πατριαρχείου και των χριστιανών (φανερών και μη στη γείτονα Τουρκία, αλλά και δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να παρασυρθεί στην πλανεμένη λογική του παλαιοημερολογητισμού.

    Οι όποιες λανθασμένες ενέργειες εκλησιαστικών προσώπων δεν πρόκειται να με οδηγήσουν εκτός Εκκλησίας. Ευτυχώς θεωρώ βαριά αιρετική απόκλιση τον μανιχαϊσμό, τον ηθικισμό και την ιδεολογικοποίηση της Εκκλησίας (Αγίων και μη).

    Κατά τα άλλα, συμμερίζομαι τις ανησυχίες από πιθανά λανθασμένες κινήσεις ή ενέργειες και γ’ αυτό τόλμησα και αυτό το κριτικό σχόλιο. Καθήκον μου τώρα να προσεύχομαι για τους εκκλ. προκαθημένους μας. Ελπίζω σ αυτό να μην αποτύχω.

  8. Επαναλαμβάνω τις φράσεις του κειμένου σας… Είναι πρώτιστα η απόσταση από το γνήσιο πνεύμα και πρακτική του εκκλησιαστικού ήθους, που οφείλεται κυρίως στην εκκοσμικευμένη και ηθικολογική αντιμετώπιση της αγιότητας και του εκκλησιαστικού γεγονότος……

    Αυτό είναι και η ουσία του όλου θέματος
    Εκκοσμίκευση,ηθηκοπλαστικός λόγος,απόσταση από γνησιότητα-όλα ανθρώπινα βέβαια και μη ξεχνάμε, οτι η Εκκλησία του Χριστού ανά τους αιώνας πέρασε πάντα μέσα από τα ανθρώπινα πάθη και τις ανθρώπινες αδυναμίες.
    Το πρόβλημα είναι κατά την άποψη μου, όχι μόνο να σχολιάσω μια κατάσταση, αλλά τι προτείνω για να ευρεθεί η λύση.
    Προσωπικά ασπάζομαι την Φιλοκαλία των ιερών νηπτικών, η οποία μιλάει για αποβολή των παθών,όσο μπορεί ο καθένας,μέσα από την προαίρεση,και τον προσωπικό πνευματικό αγώνα, όπου πάντα με την επενέργεια της Θείας Χάρης, μπορεί κάποιος να φθάσει στην κατά χάρην Θέωση.
    Επιγραματικά θα το διατύπωνα μετην πιο κάτω μαθηματικη εξίσωση
    Προαίρεση+Πνευματικός αγώνας=κατά Χάρην Θέωση.

  9. @ Γιάννης Κουτσούκος

    Χριστός ανέστη. Θα συμφωνήσω μαζί σας για την αποβολή των πνευματικών παθών, αλλα θα προσθέσω για μεταμόρφωση των φυσικών παθών.
    Πάντως κριτήριο για τον εφαρμόζουμε την «Φιλοκαλία» σε ευχαριοστιακό βέβαια χωροχρόνο, είναι η αγάπη, που εκφράζεται και ορατά (κοινωνικά.

    Αυτή την έκφαρση οφείλουμε να την «κερδίσουμε» όλοι, λαϊκοί, μοναχοί, κληρικοί… και με αυτήν τελικά κρινόμαστε.

  10. «Όταν οι ποιμένες είναι δίχως ποίμνιο,τιτουλάριοι λόγω και έργω…»
    Να μην είστε καθόλου βέβαιος για αυτό!

  11. Όποιος καυτηριάζει το Φανάρι, μπορεί να γίνει κληρικός, να πάρει τουρκική υπηκοότητα, να μετακομίσει στην Κωνπολη και να μας αποδείξει πως είναι άξιος της κριτικής του, βελτιώνοντας αυτό που κατηγορεί.

  12. @ Αναστασία

    Χριστός Ανέστη!

    Συμφωνώ απολύτως. Στη Τουρκία πρέπι να γίνονται φοβερά πράγματα σε επίπεδο συνειδήσεων γενικά, αλλά και σε επίπεδο επιστροφής στις … Επτά Εκκλησίες…

    @ ppanos

    Χριστός Ανέστη!

    Αν μου επιτρέπεις παπά μας, για μένα το και Οικουμενικό Πατριαρχείο (μας), ούτως ή άλλως σκέπει και την ελλαδική Εκκλησία. Και δεν εννοώ μόνο τις Μητροπόλεις Δωδεκαννήσων, την Εκκλησία της Κρήτης, το Αγιο Όρος με τα Μετόχια του ή τις «Νέες χώρες». Εννοώ και τις παλαιές χώρες, αφού ήδη από τον τόμο του 1850 δεν υπάρχει ελλαδικός Πρώτος. Αφήνεται στον Οικουμενικό μας Πατριάρχη αυτό το χάρισμα – λειτούργημα, ώστε να ευδοκιμεί κατά το Έλεος της Κεφαλής της Εκκλησίας.

    Παρ’ ότι λοιπόν κατανοώ ότι η σκληρή αποστροφή σου δεν απευθύνεσαι στον … «Ορεσίβιο Μύκητα», θα ήθελα να σημειώσω ως συντονιστής αυτού του ιστολόγιου και το εξής:
    Δεν είναι ανάγκη να πάμε στην Τουρκία να γίνουμε κληρικοί για να «στηρίζουμε» και το Φανάρι, αφού όπου κι αν είμαστε μπορούμε να το κάνουμε.

    Το ζήτημα όμως είναι πως το να «γίνουμε» κληρικοί δεν είναι ατομική μας επιλογή, αλλά εκκλησιαστική. Και ως ισότιμα μέλη της Εκκλησίας, συχνά με άλλα χαρίσματα – διακονήματα, μπορούμε με αγάπη να εκφέρουμε και τη γνώμη μας.

    Νομίζω δεν θα διαφωνείς παπά Πάνο μας.

  13. Φίλος μου έστειλε το εξής e- mail:

    ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΛΟΜΟΙΡΑ, ΤΗΝ ΝΤΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΠΕΚΧΑΡΝΤ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΓΚΑΡΓΚΑΝΑ!
    ΠΟΛΛΑ ΜΑΖΕΜΕΝΑ ΤΑ ΦΑΟΥΛ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ… ΝΑ ΔΟΥΜΕ.

    Εγκώμιο Βαρθολομαίου για Γκαργκάνα
    Τρίτη, 27 Μαΐου 2008 07:00
    URL: http://www.naftemporiki.gr/news/redirstory.asp?id=1516866

    «ΑΡΧΟΝΤΑ, Μεγάλο Ρήτορα της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας» ανακήρυξε το διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος, Νικ. Γκαργκάνα, ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος. Η διά χειροθεσίας ανακήρυξη έγινε προχθές την Κυριακή στο Φανάρι, αμέσως μετά τη Θεία Λειτουργία.

    Στην ομιλία του ο κ. Βαρθολομαίος έπλεξε το εγκώμιο του διοικητή της Τραπέζης της Ελλάδος, τονίζοντας μεταξύ των άλλων: «Εχομεν ιδίαν αντίληψιν για τις αρετές που διαθέτετε ως πρόσωπο, όσο και ως δημόσιος ανήρ πανευρωπαϊκής εμβέλειας, ο οποίος επί μακρών ετών εισέφερε πλείστα εις την πρόοδον και οικονομικήν ανάπτυξιν της Ελλάδος από της θέσεως του υψηλόβαθμου στελέχους κατ’ αρχήν και υποδιοικητού μετά ταύτα και, τέλος, διοικητού από εξαετίας και μέχρι σήμερον της Τραπέζης της Ελλάδος.

    Λαμβανομένου υπ’ όψιν ότι η ηλικία της Τραπέζης της Ελλάδος ανέρχεται εις οκτώ μόλις δεκαετίας, η δε παρ’ αυτή ευδόκιμος και καλλίκαρπος υπηρεσία υμών αριθμεί τριάκοντα και τρία συναπτά έτη, δεν είναι υπερβολή να είπωμεν ότι εσφραγίσατε διά της σοφής παρουσίας και ακαμάτου, όσον και γονίμου και επιτυχούς εργασίας σας, την ιστορίαν του εθνικού κεντρικού οικονομικού Ιδρύματος της Ελλάδος.

    Εισεφέρατε επίσης Εντιμολογιότατε, πλείστα και εις την Νομισματικήν Επιτροπήν της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, εις την Ευρωπαϊκήν Κεντρικήν Τράπεζα, ως και εις το Διεθνές Νομισματικόν Ταμείον και άλλους Διεθνείς Οικονομικούς Οργανισμούς, όπου ετιμήσατε τον ελληνικόν όνομα.

    Εξερχόμενος μετ’ ολίγον εν τιμή της εν τη Τραπέζη Ελλάδος ενεργού υπηρεσίας, δύνασθε να σεμνύνεσθε ότι επράξατε ευόρκως τον καθήκον σας και επολλαπλασιάσατε, ως πιστός οικονόμος, το δοθέν εις υμάς υπό της ελληνικής πολιτείας πολυεύθυνον τάλαντον».

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: