• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 605,083 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Ιωάννης της Κροστάνδ… στο Ιωάννης της Κροστάνδης ο άγιος…
    Ιβάν ο οχληρός στο Ιωάννης της Κροστάνδης ο άγιος…
    Chaturbate στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Βασιλικη στο Οι τελευταίες θετικές εξελίξει…
    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Μαΐου 2008
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Απρ.   Ιον. »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

ΑΕΙ: Ο λαϊκισμός των εκσυγχρονιστών και η βία των φοιτητικών παρατάξεων

Οι εκσυγχρονιστές του νεοφιλελευθερισμού έχουν σκυλιάσει! Στηρίζουν τώρα την «καθολική» ψηφοφορία των φοιτητών στις εκλογές Πρυτάνεων, προέδρων τμημάτων κλπ, χωρίς τη δημιουργία σώματος στο οποίο θα λογοδοτούν, θα διαβουλεύονται απόψεις, θα δέχονται ανακλήσεις ή μομφές.

Ναι τώρα κυριαρχεί η έμμεση δημοκρατία με τη διαμεσολάβηση κομμάτων, παρατάξεων και πολλών ηγετών ή ηγετίσκων. Που θέλουν να οδηγήσουν τα πράγματα όμως οι εκσυγχρονιστές και νεοφιλελεύθεροι;

Στην άμεση δημοκρατία; «Μη γένοιτο». Στην πλήρη ενσωμάτωση των κάθε είδους εκλεκτόρων και στην πλήρη γραφειοκρατικοποίηση κομμάτων, παρατάξεων και στον αφανισμό των φυσικών ηγετών ή έστω κομματικών ηγετίσκων φωνάζει η πραγματικότητα. Δηλαδή η πλήρης οπισθοδρόμηση στην απολυταρχία, εν όψει της πλήρους εμπορευματοποίησης της παραγόμενης γνώσης, της έρευνας και των στόχων της, των κυκλοφορούντων ιδεολογιών και της όποιας δημοκρατίας.

Αυτό είναι το πραγματικό πρόσωπο των νέο-συντηρητικών. Δέστε δυο ποστ να καταλάβετε implant – εδώ, και greekuniversityreform – εδώ. Μάλιστα πάλι η «βία» των φοιτητικών παρατάξεων δια των καταλήψεων, που όμως διαμεσολαβούνται από Γενικές συνελεύσεις τρομάζει. Φαίνεται πάλι θερμός Ιούνιος; Θα βρεθούν στον αέρα οι εκλογές;

Κατά τη γνώμη μου, μέσα και από αυτή τη σύγκρουση αυτό που αναμένω είναι μήπως δημιουργηθούν οι όροι εναλλακτικής και προωθητικής δυναμικής, με πιο αμεσοδημοκρατικά χαρακτηριστικά, στη μάχη για Πανεπιστήμια, που θα είναι ελεύθερα από κρατικιστικές επεμβάσεις και επιχειρηματικές διεισδύσεις. Και αυτό βεβαίως θα είναι επίπονο και ας νομίζει ότι είναι εύκολο, δια της συντηρητικής ειλικρίνειας, ο διαδικτυακός φίλος οικολόγος panosz

Ας θυμηθούμε λοιπόν: Καθολική ψηφοφορία ήθελαν για την εκλογή προέδρου Δημοκρατίας και εδώ (αλά Γαλλία) και τώρα πως να τον μαζέψουν τον Σαρκοζί εκεί… Η απομάκρυνση εκ του ταμείου βλέπετε…

Καθολική ψηφοφορία πέτυχαν επί «Σημίτη» στους αιρετούς στα ΠΥΣΔΕ, ΑΠΥΣΔΕ, ΚΥΣΔΕ στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση και στα ΠΥΣΠΕ, ΑΠΥΣΠΕ, ΚΥΣΠΕ της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, χωρίς καμιά διαμεσολάβηση των συνδικάτων από το 2000. Τα αποτελέσματα γνωστά: Οι «αιρετοί», σχεδόν χωρίς καμιά ουσιαστική λογοδοσία, μετατράπηκαν ως επί το πλείστον παράγοντες ακραίων πελατειακών σχέσεων. Ο στόχος καθαρός: Να χτυπηθούν οι «συνδικαλιστικοπατέρες» των συνδικάτων και αντ’ αυτών δημιούργησαν μικρούς «Σαντάμ».

Θυμάμαι ακόμα πώς στήριζαν την «ανθρωπιστική» επέμβαση των «δημοκρατικών» του Κλίντον και των «φιλάνθρωπων» εκσυγχρονιστών της Ε.Ε. στη Γιουγκοσλαβία. Τώρα βλέπετε το αποτέλεσμα του πολέμου να απλώνεται ακόμα προς τα νοτιοανατολικά της Βαλκανικής… και οι ανθρωπιστές σιωπούν…

Δεν ξεχνώ τα ψεύδη για τα «χημικά» του Σαντάμ, αλλά δεν μπορώ να ξεχάσω ούτε τους χιλιάδες νεκρούς, ούτε τη δημοκρατία που δεν έστησαν, ούτε τη παγκόσμια ηγεμονία που δεν στεριώνει. Τα ίδια και στο Αφγανιστάν. Και όλα αυτά στο όνομα της Δημοκρατίας… Έχουν άλλοι σειρά από τους λαϊκιστές του νεοφιλελευθερισμού και τους συνοδοιπόρους τους; Εντάξει πριν είχαν γίνει «φουνταριστοί» οι σοβιετικοί, αλλά αυτοί πλήρωσαν…

Ακροτελεύτια: Δεν αρνούμαι ότι δημιουργούνται συντεχνίες στα ΑΕΙ. Αντιλαμβανόμαστε πως συχνά «εκλέγονται» οι νέοι καθηγητές. Το είδαμε μάλιστα πως αρπάζονται τα «Ευρωπαϊκά προγράμματα», πως υποστηρίχτηκε η «Ρεπούσια» Ιστορία, πως οι σχεδόν χίλιοι πρόθυμοι στήριξαν τις αλλαγές της αλλαγές της Γιαννάκου. Οι ίδιοι πιθανόν να ζητήσουν (νέο)φιλελεύθερα και τη στράτευση των παιδιών μας από τα 18.

Ερωτώ: Ο λαϊκισμός των εκσυγχρονιστών δεν έχει όρια;

Advertisements

25 Σχόλια

  1. κατ αρχήν έχουμε φτάσει να ενοχοποιούμε οποιαδήποτε ομάδα συμφερόντων δημιουργηθεί. Αμέσως την βαφτίζουμε συντεχνία και τελειώσαμε. Ε μην τρελλαθούμε τελείως. Γαι πες τε μου δηλαδή κατά την άποψή σας τι δεν είναι συντεχνία; Χρειαζόμαστε ή όχι συνδικάτα; Σκεφτείτε να μην υπήρχαν φοιτητικοί σύλλογοι τι ρυθμίσεις θα είχαμε σήμερα; Απλώς μάλλον θα δίναμε και τα πανεπιστήμια στην Goody;s και στον Βγενόπουλο!!!
    Καλά κάνουν οι φοιτητές με αυτά που διαβάζω και όχι μόνο στα άθρα που παραθέτω.
    ήρθε η ώρα για άλλη κυβέρνηση

  2. Δυστυχώς διολισθαίνεις στην (κλασική) αριστερή λογική του ότι ο λαός δεν είναι ώριμος/δεν ξέρει τα συμφέροντά του, εμείς θα του τα στηρίξουμε. Διολισθαίνεις όταν αναφέρεσαι στις «Γενικές» συνελεύσεις που γίνονται στα πανεπιστήμια πριν τις καταλήψεις. Πώς ονομάζονται γενικές, όταν μαζεύονται 30, 40, ή 80 (στην καλλίτερη περίπτωση) άτομα, σε σχολές που οι ενεργοί φοιτητές ξεπερνούν τους 1000; Αλλά ακόμα και σε αυτές τις συνελεύσεις, ξεχνάς ότι αν κάποιος διαφωνεί με τις καταλήψεις έχει να αντιμετωπίσει λεκτική, ακόμα και σωματική, βία. Πώς είναι δυνατόν τέτοιου είδους συνελεύσεις να νομιμοποιούνται να κλείνουν σχολές και ιδρύματα;

    Ειρωνεύεσαι την προσπάθεια να παταχθεί η συναλλαγή των συνδικαλιστών φοιτητών με τους πρυτάνεις. Θέλω να πιστεύω ότι το κάνεις, γιατί δεν έχεις πια ενεργή σχέση με τα ελληνικά πανεπιστήμια. Η εξαγορά του ψήφου και οι υπόγειες συμφωνίες είναι καθημερινή πραγματικότητα στα ελληνικά κρατικά πανεπιστήμια. Δεν είναι άλλωστε διόλου τυχαίο που τις περισσότερες φορές οι πρυτανικές αρχές είναι διακομματικές, ώστε να μην υπάρχει σοβαρή αντιπολίτευση, το φαγοπότι και η διαφθορά να είναι καθολικές, τουτέστιν διακομματικές. Ο νομοθέτης προσπαθεί να αντιμετωπίσει αυτή την κατάσταση δίνοντας δύναμη στον απλό φοιτητή. Ο νομοθέτης φαίνεται να πιστεύει ότι ο απλός φοιτητής δεν έχει σχέση, δεν θέλει να έχει σχέση με αυτή την κατάσταση. Αφελώς ίσως. Οι αρνητές τι έχουν να προτείνουν πέρα από την διαιώνιση;

  3. @ Sotiris Koukios

    κατ’ αρχήν «οι ομάδες συμφερόντων» προσπάθησε να τις ενοχοποιήσουν οι εκσυγχρονιστές απί Σημίτη, αν θυμαμαι καλά. Οι Συντεχνίες παλιότρερα ήταν ότι πιο προοδευτικό. Επομένως κατ΄αρχήν είναι αποδεκτές από μένα. Απλά οι όροι ύπαρξής τους είναι το ζητούμενο.

    ¨οσον αφορά τα Συνδικάτα, όπως θα καταλάβεις, αν ξαναδιαβάσεις το ποστ μου, όχι μόνο είναι χρειαζούμενα, αλλά άκρως απαραίτητα, ακόμη και με τη γραφειοκρατική τους μορφή, έως ότοιυ αναδυθούν πιο αμεσοδημοκρατικές – εναλακτικές μορφές συνδικαλισμού. Άπαγες απ’ εμού η βλασφημία…

    Θα συμεφωνήσω επομένως μαζί σου ότι «καλά κάνουν οι φοιτητές».

    Όσον αφορά το «ήλθε η ώρα για άλλη κυβέρνηση» ναι είναι αλήθεια, αλλά ποιά και πως;

  4. @ fvasileiou

    1) «άπαγε της βλαστημίας» ότι είπα ή υποανόησα ότι ο λαός δεν είνα ώριμος. Ο Λαός είναι αυτός που είναι κάθε φορά. Ο «λαϊκισμός» δεν αφορά το λαό, αλλά την χρήση του λαού ώς πλήθος ατόμων από την εξουσία. Πάντως η σχέση μου δεν είναι τόσο μακρινή, όσο φαντάζεσαι..

    2) Δεν διολισθαίνω. Απλά δεν δουλεύω στη μια ευθύγραμμη(παλιά) διασταση ορισμού των ανθρώπων στο πολιτικό σύστημα. Έτσι συχνά αριστεροί βλέπουν «δεξιές» διολισθήσεις, δεξιοί «αριστερές», εξουσιαστές «αναριχκές» και αναρχικοί «γραφεοκρατικές… Κέφι τους και κέφι μου…

    3) Δεν γνωρίζω πόσους μαζεύουν οι γενικές αυτό το καιρό. Αλλά όταν πριν δυο χρόνια μάζευαν 1000 ή 2000 πάλι πρόβλημα είχαν οι «απέναντι». Η δημοκρατία είναι κουρσή ακόμα. Εδω κυβερνούν συχνά πασόκοι και νουδίτες με ποσοστα στο 30% στο ταμείο και 20% εκτός ταμείου. Στο ασφαλιστικό περασανε νόμο με αποδοχή μονοψήφιου ποσοστού…

    4) Η «συναλλαγή» Φώτη μου γίνεται καλύτερα με εκλέχτορες που δεν λογοδοτούν πουθενα… Εννοώ καταλαβαίνεις τι λέω…
    Το πρόβλημα όμως είναι το που το παει ο νεοφιλελευθερισμός το Παενπιστήμιο διεθνώς και το αν κανείς διαφωνόντας μαζί του πως αντιστέκεται και με πιο όραμα. Και εδω θα συμφωνήσω ότι ακόμα παίζουμε … «μεταπολιτευτικά»…

    5)Καμιά μα καμιά εμπιστοσύνη στο «νομοθέτη» δηλ. στην ΕΕ, τη «Γιαννακου»-ΝΔ και σε όλο το νεοφιλελευθερο συρφετό… Είμαι απέναντι γιατι τους καταλάβαμε νωρίς..

  5. Οι «γενικές» συνελεύσεις σε καμία σχολή, επαναλαμβάνω: σε ΚΑΜΙΑ σχολή, κανενός πανεπιστημίου, δεν αποτελούνταν ούτε από τους μισούς ενεργούς φοιτητές ακόμα και την εποχή των μεγάλων φοιτητικών κινητοποιήσεων. Μια δράκα ανθρώπων, τραμπούκων, πολλοί από τους οποίους είναι τριαντάρηδες επαγγελματίες φοιτητές, αποφάσιζαν και με μεθόδους τρομοκρατίας μεθόδευαν το αποτέλεσμα της κατάληψης.
    Πασόκοι και Νουδίτες κυβερνούν με ποσοστά 40-45% και μπορεί να μην σου αρέσει. Αλλά σου επαναλαμβάνω το καλό της υπόθεσης: Υπάρχει αντιπολίτευση. Στα πανεπιστήμια, με τις αισχρές μεθοδεύσεις των συνδικαλισταράδων, φοιτητών και καθηγητών, ΔΕΝ υπάρχει αντιπολίτευση στην ασυδοσία των πρυτάνεων. Ακριβώς γιατί είναι διακομματικά εκλεγμένοι. Αυτό πρέπει να αλλάξει.
    Όσο για την λογοδοσία που λες: Μακάρι! Μακάρι!!! Αλλά αυτό είναι που κυρίως αντιμάχονται οι συνδικαλισταράδες, φοιτητές και καθηγητές. Θέλουν μεγαλύτερη αυτονομία, θέλουν μεγαλύτερη χρηματοδότηση, δεν θέλουν κανέναν έλεγχο, δεν θέλουν καμία αξιολόγηση.

    Αν το είδος του πανεπιστημίου που αντιμάχεται τον διεθνή νεοφιλελευθερισμό είναι το Ελληνικό Πανεπιστήμιο, το Πανεπιστήμιο του Απέκη, το πανεπιστήμιο της ανυποληψίας, της αεργίας, του φραπέ, του παραγοντισμού (ο Θόδωρος Πάγκαλος το περιέγραψε πετυχημένα και γλαφυρά), λυπάμαι, αλλά προτιμώ το νεοφιλελεύθερο.

  6. @ fvasileiou

    Λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να παρακολουθήσω τη σκέψη σου. Κάπου μου φαίνεται «σημαδεμένη» σ’ αυτό το σχόλιο. Αυτό το «προτιμώ το νεοφιλελεύθερο» με βάζει μακριά, για να μην πω απέναντι.

    Ο νεοφιλελευθερισμός αποτελεί – για μένα βέβαια – μια μεγάλη ιστορική ιδεολογική απάτη. Δεν περιμένω να πληρώσουν γεννιές για ναμαι απέναντί του…

    Δυστυχώς δεν πείθομαι. Προτιμώ τη «μοναξιά» της αντίστασης στη «νέα τάξη» …

  7. Αν η σκέψη μου είναι σημαδεμένη από κάτι, είναι από την καθημερινή μου εμπειρία στα Ελληνικά Πανεπιστήμια. Καθημερινή εμπειρία 15 χρόνων. Κι αυτή η δεκαπενταετής καθημερινή εμπειρία με κάνει να απαιτώ αλλαγές. Και, επειδή, όπως πολύ καλά ξέρεις, εκτιμώ το μπλογκ σου, αδερφικά στο λέω: Σκέψου με ποιους συστρατεύεσαι όταν λες ότι προτιμάς τη μοναξιά. Ειδικά όταν παρακάμπτεις την κατάσταση που επικρατεί σήμερα.

  8. @ fvasileiou

    Αγαπητέ μου.

    Γνωρίζω οτι εκτιμάς το μλογκ μου. Αν όμως εσύ είσαι 15 χρόνια με εμπειρία, τι να πω, που από το 1973 έχω σχέση πολλαπλή;

    Δεν παρακάμπτω καμια λοιπόν κατάσταση. Απλα «φοβάμαι τους δαναούς και δώρα φέροντες». και ο Δαναοί είναι γνωστοί σήμερα.

    Απ εκεί και πέρα εμπρός λοιπόν μακριά απ αυτούς να παλαίψουμε για μη εμπορευματική και όντως δημόσια παιδεία…

    Σας έφερα ένα παραδειγμα από το 2000 για τη βασική εκπαίδευση: Ας διδαχτούμε και απ’ αυτό…

  9. «…στη μάχη για Πανεπιστήμια, που θα είναι ελεύθερα από κρατικιστικές επεμβάσεις και επιχειρηματικές διεισδύσεις»

    Όθεν, προκύπτει αβίαστα η ιδανική εικόνα για το πανεπιστήμιο: σεμνή και αειπαρθένος κορασίς, κλεισμένη στην αεροστεγή της γυάλα, μακριά ακόμα και από υποψία διεισδύσεων. Α(χ)μήν.

  10. @ Πάνος

    ναι ναι υπάρχει και η απέναντι όψη τη γυάλας – στον καθρέπτη της: «Εμπάτε σκύλοι αλέστε». Ερωτώ: με οικολογικό αλεύρι γνώσης μεταλλαγμένο;

  11. Χριστός ανέστη και καλησπέρα σας.
    Λίαν ενδιαφέρουσα τομή!… Όταν, αρχικά, προ διετίας, είχα ενημερωθή περί του νέου νόμου-πλαίσιο, η συγκεκριμένη πρόταση περί «καθολικής ψηφοφορίας» ήταν ίσως η μόνη που θεώρησα, ότι ήταν μπορετό να ειδωθή θετικά.

    Προβαίνω στις εξής- ταπεινές, πάντα! : )- παρατηρήσεις:
    1)Στόχος είναι η διάλυση της πανεπιστημιακής Διανόησης, με όλα της τα προβλήματα που υπεισέρχονται ή ήσαν εγγενή στο σύστημα δια του νόμου του ’82, που συνέταξε ο κ.Φίλιας, ο Πανούσης κ.α.. Και στόχος είναι ο αληθινός κρατισμός και ανελευθερία μέσω της προσαρμογής στο «κρατικοεταιρικό» σύμπλεγμα(4ετείς προγραμματισμοί). Η ακαδημαϊκή αυτοτέλεια καταργείται. Η δικτατορία των ανελεύθερων αγορών απειλεί και την εκπαίδευση. Και τα κόκκαλα του Πλάτωνα(βλ.»Ακαδημία») τρίζουν οπωσδήποτε.
    2) Βασικός μοχλός για αυτήν την προσαρμογή είναι το Quality Assurance ή η …αξιολόγηση, αυτό το αναίσχυντο ανέκδοτο και κακέκτυπο. Πολύ χειρότερη από τους παληούς επιθεωρητές στα σχολεία που ήλεγχαν «κοινωνικά φρονήματα»/εθνικοφροσύνη αντί για ικανότητες κ.α. Η αξιολόγησι ΔΕΝ είναι, φυσικά, ακαδημαϊκού περιεχομένου(Guy Haug,Bologna Process). Απλώς καταστέλλεται η επικίνδυνη «γενική μόρφωση».
    3)Εντάσεις, γενικά μιλώντας, υπάρχουν αμφοτέρωθεν. Τραμπουκισμοί επίσης. Δεν χρειάζεται να «ποστάρω» το τι έλεγε η ΔΑΠ ΤΕΦΑΑ το 2006, για να γίνη αυτό αντιληπτό, φαντάζομαι. Ούτε να θυμίσω τι γίνεται στο Μακεδονίας κλάθε χρόνο στις εκλογές ή και στις ΓΣ με τις …κούτες των πλαστών βιβλιαρίων σπουδών(!) κτλ., κτλ. Και προσπαθώ συνειδητά, να είμαι τελείως απροσωπόληπτος/ αντικειμενικός, αν και φοιτώ σε πανεπιστήμιο που κρατεί ο «γαλάζιος» αυταρχισμός σε ΑΠΊΣΤΕΥΤΑ επίπεδα παλαιόθεν.
    4)Οι συμμετέχοντες του Φ.Κ. μόνο …λιμνάζοντες φοιτητές δεν είναι. Συνήθως. Πολύ φοβούμαι, ότι για τους υποκινητές της νεοφιλελέφτερης αντίδρασης δεν μπορεί να ειπωθή το ίδιο. Γνωρίζω δε προσωπικά καθηγητές πανεπιστημίου που συμμετείχαν στις κινητοποιήσεις, αντιμαθήματα κ.α. και είναι από τους πλέον αξιόλογους που έχουμε.

    Αυτά τα ΕΛΆΧΙΣΤΑ. Ξεχωρίζουν σε αυτές τις καταστάσεις ποιοι είναι οι (αρνούμενοι την εμπορευματοποίησι και «χρέωσι» της διάχυσης της γνώσης) Σωκράτηδες και ποιοι είναι οι (έμμισθοι διδασκαλίσκοι πλουσιοπαίδων) σοφιστές.

    Ευχαριστώ για την φιλοξενία και συγγνώμην, εάν δια της αληθολογίας στενοχωρώ κάποιους.

  12. πολύ σιγουριά fvasileiou δεν ξέρω για το τμήμα όπου είσαι αλλά δεν πιστεύω ότι αυτό που λες ισχύει… στο σύνολο… στο τμήμα μου π.χ. στην ΓΣ την τελευταία βδομάδα είχαν ψηφίσει περισσότερους από όσους ψηφίζουν στις εκλογές..(πάνω από 300 σε σύνολο 700) Το πόσο ενεργοί και πόσοι έρχονται στις ΓΣ δεν έχει καμιά σημασία… όσο για τραμπουκισμούς… εγώ τουλάχιστον δεν έχω δει… ίσα ίσα ξέρω αρκετά άτομα της ΔΑΠ που επιτέθηκαν σε φοιτητές και φοιτητές που φοβόταν να υπογράψουν για να γίνει ΓΣ υπό το φόβο της ΔΑΠ…

  13. Δεν αντιπροτεινεις κατι όμως Μανιταρι.

    Ως εχων κορη φοιτητρια στην Παντειο και καρδιακο χριστιανό φίλο σε γραμματειακη θεση στο ιδιο πανεπιστημιο (μαλιστα ήξερα από αυτόν τα τεραστια οικονομικα σκανδαλα της Πρυτανειας πολυ πριν σκασουν στα ΜΜΕ, αλλά ο άνθρωπος ως εκτακτος βρισκοταν υπό καθεστως ομηρίας και για να μην βρεθει στο δρομο με τρια παιδιά δεν πηγε να καταθεσει) συνυποφερω μαζι τους από την κομματικη συντεχνια και το ιδεολογικο γκρουπουσκουλο που εχει αλωσει την Παντειο και οχι μονο.

    Μαλιστα εαν θα ημουν για εναν λογο υπερ των ιδιωτικων πανεπιστημιων θα ηταν ακριβως αυτος.
    Αλισβερισι, αγοραπωλησιες, ανταλλαγματα και διορισμοι από μια ιδελογικη κλικα υπαγομενη σε μια κομματικη μειονοτητα που απευχομαι να γινει ποτε εξουσια, η οποια διδασκει τους φοιτητες αυτα που θελουν εκεινοι να διδαχθουν.

    Και για να πω τα πραγματα και με το ονομα τους, τα παιδια μας στην ουσία διδασκονται το ιδεολογικο μανιφεστο του ΣΥΡΙΖΑ το οποίο δρομολογωντας καταστασεις σε βαρος της πλειοψηφιας των φοιτητων ΕΠΙΒΑΛΕΙ αυτο που θελει η συγκεκριμενη μειοψηφια δημιουργωντας ενα καθεστως ομηριας και τρομου. Το βαπτιζει δε και φοιτητικη εξεγερση για καμουφλαζ.

    Προκειμενου να απαλλαγει η Παιδεια από αυτον το βραχνα, ειμαι ετοιμος να δεχτω ακομα και τον φιλελευθερισμο σαν καποια λύση εναντι των βαρβαρων.

    ΕΞΩ ΟΙ ΜΠΡΑΒΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ!

    Εχεις να προτεινεις τιποτα καλυτερο;

  14. @ Theoprovlitos

    …και όμως πρότειναι λογοδοσία και ανακλητότητα των ελκεκτόρων σε σώμα… Τα άλλα – περί καθολικής ψηφοφορίας τα ζουμε στην βασική εκπαίδευση και είναι νεοταξίτικα και κοσμοπολίτικος χυλός!

    Κατά τα άλλα με την αποστροφή σου περί «νεοφιλελευθερισμού» έχω να πω δυνατά:
    “πίσω μου σ’ έχω σατανά”!!! Διότι “Το κακό δεν πολεμείται με κακό”… δηλαδή με νεοφιλελευρερισμό. Έχεις ελπίδες στους «άρχοντες του αιώνα τούτου»; Μη γένοιτο…

  15. Οχι δεν τρεφω αυταπατες. Και σαφως παντα υπαρχει το καλυτερο. Αλλα η συγκεκριμενη αντιδραση δεν μεθοδευεται γενικοτερα προς το νομοσχεδιο αλλα προς την συγκεκριμενη προταση για την εκλογη των πρυτανεων, την οποια θεωρω ως προτιμοτερη από την υφισταμενη κατασταση η οποια μαλιστα αποτελει και το καλυτερο αλλοθι και δικαιολογια για τους υπερμαχους των ιδιωτικων πανεπιστημιων. Δεν υπαρχει τριτη προταση αυτη τη στιγμη. Εχουμε να επιλεξουμε μεταξυ των δύο. Κια για αλλη μια φορα βλεπω τους παραφοιτητικους μηχανισμους να δραστηριοποιουνται. Να υποθεσω πως αυτο βολευει και τους κρατουντες πανεπιστημιακους ο οποίοι εχουν μετατρεψει τα πανεπιστημιακα ιδρυμματα σε σκυταλοδρομια όπου το παιχνιδι παιζεται με κουτάλα αντι για σκυταλη.

  16. ΑΣΧΕΤΟ:
    Επειδη το θεμα ειναι φρεσκοτατο, οι πληροφοριες μου από εντελως πρωτο χερι και το ζητημα κρισιμο, θα ηθελα γνωμες επι της παρουσης (μια και δεν διεκδικω κανενα αλάθητο)

    http://theoprovlitos.blogspot.com/2008/05/blog-post_17.html

    Νομιζω πως γενικοτερα με το συγκεκριμενο θεμα πρεπει να καταπιαστουμε μαζικα προτεινοντας λυσεις διοτι δρομολογουνται καταστασεις.

  17. @ φιλαλήθης

    Αλήθεια ανέστη και συγγνώμη για την καθυστέρηση της απάντησής μου.

    Η καθολική ψηφοφορία πράγματι φανταζει δημοκρατικότερη, γι αυτο αποτελεί ταυτόχρονα και «τυρί» και «φάκα».

    Υπενθυμίζω ότι το «πρότυπο» αυτό έχει εφραμοστεί στην α/βάθμια και β/βάθμια εκπαίδευση για να κτυπήσει τα συνδικάτα.
    Είναι αλήθεια πράγματι ότι από τη μια μεριά έσπρωξε τους ακλεγμένους σε πιο παραγοντίστικη τακτική και τους (νεότερους κυρίως) εκπαιδευτικούς σε ατομικότερους δρόμους «επίλυσης» προβλημάτων, κλαδεύοντας το κλαδί που πατούν, δηλ. την οργανική θέση και τις συλλογικές διεκδικήσεις.
    Αυτό αποτελεί ακριβώς μια βασική όψη της νέας τάξης: «ισχυρότεροι εκπρόσωποι, αποκομένοι απο τα σώματα εκλογής και εξατομίκευση και συλλογική απομόνωση των εκλογέων».

    Αυτός είναι ο λόγος επί της ουσίας που διαφωνώ με το μέτρο. Διαφωνώ δηλαδή με το «τυρί» της «φάκας».

    @ xamogelo

    ανεξάρτητα από το μεγάλο αριθμό συμμετεχόντων στις γενικές συνελεύσεις, τον τρόπο αντίδρασης της κυβερνητικής παράταξης (ΔΑΠ) νομίζω ότι η ιδεολογική ηγεμονία στο όραμα και σε τέτοια ζητήματα δεν είναι ορατή.

    Πράγματι στο σημείο αυτό δίνω μερικό «δίκιο» στον Theoprovlitos, αφού δεν του είναι ορατή η εναλλακτική πρόταση. Σ΄αυτό πάσχουμε ακόμα τα ρεύματα αντίστασης στη «νέα τάξη» του νεοφιλευθερισμού. Έρχεται δηλαδή και η ώρα των αυτοκριτικών στάσεων ώστε να υπάρξει ιδεολογική ηγεμονία απέναντι στο νεοφιλελευθερισμό.

    Τότε θα είναι μαζί μας και ο … Theoprovlitos και ο … fvasileiou

  18. @manitaritoubounou
    Χριστός ανέστη, και καλησπέρα. Η αλήθεια είναι, ότι η εξατομίκευσι των φοιτητών και έπειτα εργαζομένων ή διοικητικών στελεχών(στην παραγωγή) είναι από τις βασικότερες ιδεολογικές «γραμμές» του νόμου-πλαίσιο. Αυτό συμβαίνει ακριβώς και με τα λεγόμενα Credits(ECTS) ή …πιστωτικές μονάδες(‘Παράρτημα πτυχίου’) που διαλύει και …εξορκίζει την έννοια της ΕΝΙΑΊΑΣ εκπαίδευσης και ενιαίου πτυχίου, άρα και της ενιαίας εκπροσώπησης με τα συνδικάτα κτλ. Μέτρο που θυμίζει τις παληές εκείνες ατομικές συμβάσεις…

    Ακόμη, πρέπει να πούμε, ότι ένα σημαντικό μέρος της αριστεράς εντός πανεπιστημίων είναι ή τελείως κατά ή με επαμφοτερίζουσα στάσι στα της εκλογής των καθηγητικών αρχών. Π.χ., η γραμμή του «εντός, εκτός και ενάντια» των Ε.Α.Α.Κ. και Δικτύου (ΣΥΝ) ή και Αρ.Εν.(ΣυΡιζΑ), που κάθε χρόνο, και παρά τα διάφορα ……δωράκια(λογική πελάτη-ψηφοφόρου) που δεν κάνουν στους φοιτητές, λαμβάνουν (όλα τα σχήματα) σημαντικότατα ποσοστά. Και, εννοείται, οι «αγωνιστικές κινήσεις», που κινούνται στον αποκαλούμενο ‘μ-λ’ χώρο. Θεωρούν, ιδιαίτερα η τελευταία παράταξι, ότι η όλη «δημοκρατική» συνδιοίκηση δημιουργεί αυταπάτες φοιτητικής εκπροσώπησης… Για αυτό, ας μην εκπλήσσονται τόσο πολύ ορισμένοι…

    Είναι, πάντως, κάπως σύνθετο ζήτημα. Πλην κρατώ τις πολύτιμες επισημάνσεις, αγαπητό Μανιτάρι. Να δούμε, εάν θα καταφέρουμε κάτι στο Μακεδονίας. Αύριο υπάρχουν κάποιες συνελεύσεις που έχουν κληθή για κάποιες σχολές, καθώς, συν τοις άλλοις, αυτές τις ημέρες έχει γίνη προσπάθεια από κάποιους (λίγους) καθηγητές να «περάσουν» ……μόνοι τους τα αντισυνταγματικά και απαράδεκτα νέα μέτρα, ακόμη και σε παράνομες «συνεδριάσεις»… Να δούμε, λοιπόν… 🙂

  19. @ φιλαλήθης

    αλήθεια ανέστη. Νομίζω ότι κάναμε καλή «αλληλεπίδραση». Καλή συνέχεια και εδώ … είμαστε!!!

  20. Μανιτάρι, η δυσπιστία σου απέναντι στην άμεση καθολική ψηφοφορία, η προτίμησή σου σε «διαμεσολαβήσεις» [sic], κομματανθρώπους, γ.σ. των παρεών, φίλων και γνωστών κ.λπ., και η σύνδεση των … βομβαρδισμών της Σερβίας με τον εκπαιδευτικό νόμο της Μαριέττας αρκούν για να καταλάβω το στίγμα σου και να διαφωνήσω. Δεν προτίθεμαι να σε πείσω επ’ αυτών. Θα σου ζητήσω όμως να αναλογιστής πόσο υπονομεύουν το παθιασμένο κείμενό σου οι … κυκλοφορούντες εν αυτώ ιδεολογίες.

  21. @ Αθανάσιος Αναγνωστόπουλος

    Δεν καταφερες να παραμείνεις στη κριτική της άποψής μου, οτι δηλαδή οι εκλεγμένοι οφείλουν να λογοδοτούν σε σώματα (όχι σε ΔΣ ούτε σε μεγαλοπαράγοντες, ούτε σε επιχειρηματίες, ούτε σε Σειρήνες…) και να μην είναι ανεξέλεγκτοι. Δεν ομιλώ λοιπόν για το παρόν.

    Δεν κατάφερες λόγω ιδεολογικής μειωπίας(;) να δεις ότι δεν ομιλώ ούτε για παρέες. Το Σώμα φίλε ειναι «Μακρυγιαννικό» δεν είναι παρεΐστικο ούτε κομματαρχών. Επαναλαμβάνω (το έχω γράψει και σε άλλη ευκαιρία)το γεγονός ότι δεν ανήκω (που δικαιούμαι αν ήθελα) σε κόμμα ή σε επιχειρηματικό όμιλο.

    Γι αυτό και οι απόψεις μου είναι ΑΥΘΕΝΤΙΚΕΣ και ας μη σου αρέσουν.

    Αντίθετα στη Σερβία φίλε είχαμε «διαμεσολάβηση» (Sic πραγματική) του ΝΑΤΟ, πράγμα που δεν την είχαμε στην οπισθοδρομική … Ανατολή. Φαίνεται λοιπόν ότι εσένα σου αρέσπουν τέτοιου είδους «διαμεσολαβήσεις» και όχι οι δημοκρατικές.

    Να τις χαίρεσαι.

  22. Μου φαίνεται ότι δεν το έπιασες το υπονοούμενο. Σχολίασα μόνο το «κυκλοφορούντων ιδεολογιών». Δεν είναι κάπως βαρύ, όταν μάλιστα σχολιάζεις, όχι άδικα, επικριτικά τις διευκρινίσεις που δόθηκαν στις Πανελλήνιες για το κείμενο του Σεφέρη;

    Ταπεινότης, αγαπητέ. Μπορεί και εσύ να κάνης λάθος. Μπορεί και από τις κάλπες να βγη κάτι καλό. Βομβαρδισμός πάντως αποκλείεται.

  23. @ Αθανάσιος Αναγνωστόπουλος

    Το κείμενο των Πανελλαδικών απλά φιλοξενείται…

    Οσο για το υπονούμενο, ομολογω ότι δεν το έπιασα. Γίνε πιο σαφής για να μη σε αδικώ.

  24. Τώρα σε αδικώ εγώ όμως, κάνοντας την τρίχα τριχιά. Στείλε μου ένα μέιλ, δεν είναι ανάγκη να τα λέμε όλα δημόσια. Ή αν έχεις κάπου μια διεύθυνση να σου στείλω εγώ.

    Και είσαι και συμπατριώτης…

  25. @ Αθανάσιος Αναγνωστόπουλος

    τώρα μάλιστα! Δεν σε κατανοώ. Μαιλ μπορεί να σου δώσω, αλλά δεν ξέρτω αν υπάρχει λόγος.

    Το «συμπατριώτης» κολάει σ’ αυτά ή σε άλλα;

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: