• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 605,640 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Ιωάννης της Κροστάνδ… στο Ιωάννης της Κροστάνδης ο άγιος…
    Ιβάν ο οχληρός στο Ιωάννης της Κροστάνδης ο άγιος…
    Chaturbate στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Βασιλικη στο Οι τελευταίες θετικές εξελίξει…
    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Μαΐου 2008
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Απρ.   Ιον. »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Χανιά 8-10 Μάη: Μη αρνητικό και μεταβατικό το 8ο εκπ. συνέδριο της ΟΛΜΕ.

Τελικά ναι, τρεις μέρες μετά, μη αρνητικό και μεταβατικό θα χαρακτήριζα το 8ο εκπαιδευτικό συνέδριο της ΟΛΜΕ στα Χανιά,

τέσσερα χρόνια μετά το 7ο στη Θεσσαλονίκη. Νομίζω ότι πάλι οι συζητήσεις στο περιθώριο του συνεδρίου ήταν ισότιμες με αυτές που έγιναν στις διαδικασίες.

Στα πηγαδάκια και στις βραδινές εξόδους (Βλέπε κέντρο Ζυγός την Πέμπτη 8-05-08 το βράδυ)

και στο καράβι «Λατώ» (Τετάρτη 7 προς 8 Μάη και Σάββατο 10 προς 11)

έγιναν οι ζωντανές, οι αληθινές, οι ελπιδοφόρες.

Στις πυκνές, αλλά «εν πολλοίς» σκληρές διαδικασίες με αρκετό «φορμαλισμό», όπως κατάγγειλαν κάποιοι σύνεδροι και αποδέχτηκε το πλήθος, μίλησαν μεν πάρα πολλοί σύνεδροι από τους τριακόσιους, όμως ο χρόνος συμμετοχής τους ήταν «άδικος». Ένα μάλιστα μεγάλο μέρος του χρόνου πήραν οι πολιτικοί χαιρετισμοί την πρώτη μέρα, αλλά η προσφορά τους στο συνέδριο ήταν μηδαμινή. Όμορφη νότα το άνοιγμα του συνεδρίου με την Χορωδία των Χανίων.

Ξεκινάμε σήμερα με το πρώτο εισαγωγικό ποστ, παρ’ ότι τα βασικά χαρακτηριστικά του συνεδρίου για να αναλυθούν, χρειάζονται και άλλα πολλά, ειδικευμένα και αναλυτικά.

Πολλοί σύνεδροι δήλωσαν μάλιστα φίλοι στο «Μανιτάρι του Βουνού» και έτσι ελπίζουμε σε πολλές συνεργασίες.

Συνοπτικά μπορούμε να δώσουμε κάποιες νύξεις:

1) Ο εκπρόσωπος της Κυβέρνησης της ΝΔ όσο και αυτοί των κομμάτων δεν προσέφεραν τίποτα καινούριο (απουσίαζε το ΛΑΟΣ). Ουσιαστρικά ελάχιστη ήταν πάνω -κάτω η προσφορά των Πανεπιστημιακών για το μέλλον. Η σημαντικότερη εισήγηση ήταν του Βέλγου Niko Hirtt,

οι τάσεις που διαφάνηκαν από την έρευνα του ΚΕΜΕΤΕ και συζητήθηκαν πολύ, όπως και οι παρεμβάσεις καμιά δεκαριά συνέδρων.

Αντίθετα το ιστολόγιο (Μπλογκ) της ΟΛΜΕ-ΚΕΜΕΤΕ, μάλλον προβλήματα φαίνεται ότι δημιούργησε, αφού δεν ήταν πλήρως ανοικτό σε εισηγήσεις… Κάποια κείμενα κόπηκαν και κάποια άλλα που δημοσιεύονται σε εκπαιδευτικά σάιτ από το Φθινόπωρο, παραβλέφτηκαν.

2) Η πρώτη σε δύναμη παράταξη (ΔΑΚΕ που πρόσκειται στην Κυβέρνηση της ΝΔ) ουσιαστικά δεν συμμετείχε στις διαδικασίες. Δυο – τρία στελέχη απλά διεκπεραίωσαν κάποιους συντονισμούς ομάδων που είχαν αναλάβει. Από εκεί και πέρα προσφορά μηδέν και εναπόθεση των προσδοκιών τους απόλυτα στην Κυβέρνηση. Πρόκειται για την πιο κυβερνητική συνδικαλιστική παράταξη που έχω γνωρίσει στη ζωή μου.

3) Αρνητική εντύπωση μου έκανε ο τρόπος συμμετοχής των συνέδρων που πρόσκεινταν στο ΚΚΕ, αφού συμμετείχαν σε εκπαιδευτικό συνέδριο ως «στερεά απολιθώματα». Δεν αναφέρομαι σε εκτιμήσεις ή απόψεις – σε πολλές μάλιστα με βρήκαν σύμφωνο – αλλά στο ήθος συμμετοχής.

Καμιά προσπάθεια να ενσωματώσουν πράγματα από πολλούς και πολλές συνέδρους, αρνητισμό στις διαδικασίες, καμιά προσπάθεια για σύνθεση έστω σε ορισμένα θέματα, καταγγελτικό λόγο προς πάσα κατεύθυνση. Μάλιστα κάλυψαν τον πλήρως αντι-χριστιανικό και αντι-εβραϊκό γενικευμένο λόγο ενός συνέδρου τους από το Ηράκλειο της Κρήτης.

4) Οι σύνεδροι που πρόσκεινται στην ΠΑΣΚ (ΠΑΣΟΚ) είχαν μια συμμετοχή που είχε τρία χαρακτηριστικά: παρακολουθητισμό των διαδικασιών, παρακολουθητισμό στις απόψεις, κάποιες προτάσεις συμβιβαστικές που δεν έγιναν αποδεκτές (π.χ. πρόταση για «ενιαίο» σχολείο που θύμιζε το αποτυχημένο πολυκλαδικό του ’80…).

5) Τις πιο ζωντανές και ελπιδοφόρες παρεμβάσεις είχαν αφενός κάποιοι σύνεδροι που κινούνταν στην περιφέρεια του χώρου του ΣΥΡΙΖΑ και του χώρου των Παρεμβάσεων, αλλά θεωρώ ότι ήταν απλά μη αρνητικές. Δεν κατάφεραν να δώσουν εκείνο τον τόνο και εκείνο το όραμα, με τα οποία θα φεύγαμε με νέες δυνάμεις και οραματικούς στόχους στις αποσκευές μας, ικανούς για ανάπτυξη ενός «δυναμικού και πολύπλευρου μορφωτικού και εκπαιδευτικού κινήματος» στη Χώρα μας.

Νομίζω όμως ότι υπήρξαν κάποιες παρεμβάσεις, που αν συνδυαστούν με τις συζητήσεις «εκτός του καθαυτού συνεδρίου» και με πολύπλευρες μετασυνεδριακές διεργασίες και διαδικασίες, πιθανά να δημιουργήσουν τέτοιους όρους.

6) Όσον αφορά τις προτάσεις των ομάδων περί το ΚΕΜΕΤΕ-ΟΛΜΕ, θεωρώ ότι ήταν πολλές, αλλά αντιφατικές που θύμιζαν το μέσο όρο στον χώρο της κεντροαριστεράς. Το σημαντικότερο όμως στοιχείο ήταν πως δεν μπόρεσε να συμμετάσχει στον προσυνεδριακό διάλογο μεγάλο μέρος των καθηγητών και καθηγητριών, πράγμα που για να επιτευχθεί νομίζω προϋπόθεση είναι η εμφάνιση ενός νέου και συνεκτικού μορφωτικού και εκπαιδευτικού οράματος που να λαμβάνει υπόψη του τις νέες συνθήκες, αλλά να ξεπερνά όλες, μα όλες τις κομματικές γραφειοκρατίες.

7) Τα σημεία που πήραν ένα ξεχωριστό τόνο και θεωρώ ότι είναι σημαντικά για τα επόμενα ποστ και εδώ είναι:

α) Ο καλυμμένος ή εμφανής αντι-χριστιανισμός που εκφράστηκε από μια μερίδα συνέδρων και απαντήθηκε χαλαρά πάλι από μια μερίδα συνέδρων, άλλοτε «δίκαια» ή «άδικα». Ως αιχμή του δόρατος υπήρξε η τακτική του ΥΠΕΠΘ, ώστε η επιστημονική «θεωρία της εξέλιξης» να είναι μη διδάξιμη τόσο στη Βιολογία της Γ Γυμνασίου, όσο και σε αυτή της Γ Λυκείου, με ηθικό αυτουργό την «ελλαδική Εκκλησία».

Επίσης στο μαλακό «επιστημονικό» υπογάστριο κυκλοφορούσε η άρνηση του «κατηχητικού» ρόλου του μαθήματος των Θρησκευτικών, τη στιγμή που οι «θεολόγοι της Κρήτης» έκαναν λίγο πιο πέρα ημερίδα με θέμα τον «διαθρησκειακό διάλογο»!!!

β) Η ιδεολογική ήττα του εθνικισμού και πολυπολιτισμού από τη λογική του αναδυόμενου συγκροτημένου διαπολιτισμού.

γ) Η σχετική ήττα της σχετικά «προοδευτικής» ιδέας της διαθεματικότητας τόσο στο υπάρχον σχολικό πλαίσιο, όσο και στο ερχόμενο.

δ) Οι τάσεις καταδίκης των περισσότερων σχολικών βιβλίων, τόσο από την έρευνα του ΚΕΜΕΤΕ (παρά τα προβλήματα που αναδείχτηκαν σ’ αυτή), όσο και από τις τοποθετήσεις, εργασίες και προτάσεις των συνέδρων. Μάλιστα αναδείχτηκε και η λογική της απόσυρσης δυο βιβλίων του Λυκείου (Ιστορίας Γεν. παιδείας Γ Λυκείου και Φιλοσοφίας Γ Λυκείου) με πολλά μάλιστα επιχειρήματα.

Έτσι η αντίληψη των «μη αποσύρσεων βιβλίων» που κυκλοφορεί στους χώρους των πολυπολιτισμικών, κοσμοπολιτολάγνων και επιστημολάγνων πολιτών, οι οποίοι ομιλούν για «σκοταδισμό», όσον αφορά την απόσυρση της «Ρεπούσιας» Ιστορίας, έπεσε χωρίς κρότο στο κενό.

ε) Η ανάγκη νέας σύνθεσης της γενικής, τεχνικής και επαγγελματικής παιδείας με μια βαθύτερη ανάλυση και όραμα που να πατά στη ζωή και στην προοπτική ενός αληθούς ενιαίου σχολείου για όλα τα παιδιά, άρχισε να αναδύεται αχνά.

στ) Η συζήτηση για τον φορμαλισμό των μαθημάτων και της διδακτικής τους, που έχει ξεκινήσει στο δημοτικό από τη δεκαετία του ‘80 και τον τεχνοκρατισμό μέσω της χρήσης υπολογιστών που προωθείται στα σχολεία. Αρνητικό θεωρώ το γεγονός ότι δεν ανοίχτηκε το ζήτημα της πρόληψης στα σχολεία, αλλά και το περιεχόμενο του σχολείου αγγίχτηκε διαγώνια.

Ο κίνδυνος που ελλοχεύει είναι να μετατραπεί πλήρως η γνώση σε πληροφορία, ο δάσκαλος σε πολλαπλασιαστή της εξουσίας και οι μαθητές σε εξατομικευμένα ανδρείκελα της κοινωνίας.

Advertisements

11 Σχόλια

  1. Μια μικρή φιλική παρατήρηση. Οι αναφορές στην εξέλιξη δεν έχουν στενά αντιχριστιανικό χαρακτήρα. Το ότι η χριστιανική θρησκεία, όπως και οι περισσότερες, προσπαθεί να προσεγγίσει επιστημονικά φιλοσοφικά ζητήματα μη αποδεχόμενη το υπάρχον υπόβαθρο της γνώσης είναι ένα πρόβλημα που της αφαιρεί ποσοστό αξιοπιστίας. Οι επιστήμονες, και οι βιολόγοι μέσα σε αυτούς δεν ξεκινούν τη σκέψη τους με γνώμονα την άρνηση ή την επιβεβαίωση της πίστης οποιουδήποτε. Προσπαθούν να καταγράψουν μέσα από τη χρήση των φυσικών νόμων που έχουν καθολική ισχύ τη λογική εξήγηση της φύσης και της κοινωνίας. Έχουν το θάρρος να αρνούνται τις πιστοποιήσεις τους με την παραμικρή αναίρεση του οποιουδήποτε διατυπωμένου νόμου μέσα από την απόδειξη και την εμπειρία. Η Βιολογία δεν είναι αντιχριστιανική. Κάποιοι χριστιανοί είναι παράλογοι και απόλυτα αντιεπιστημονικοί.
    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.
    Παύλος Αντωνόπουλος

  2. @ Αντωνόπουλος Παύλος
    Συμφωνώ με όσα γράφεις και νομίζω ότι δεν έγινα απολύτως κατανοητός. Απλά είπα ότι χρησιμοποιήθηκε η εξέλιξη για τον αντι-χριστιανισμό.
    Εξ άλλου είμαι αναφανδόν ΥΠΕΡ, όχι μόνο της διδασκαλίας της θεωρίας της εξέλιξης – όπως βεβαίως τόνισα ΚΑΘΑΡΑ και στην ΠΡΩΤΗ ομιλία μου στο συνέδριο, αλλά και στη διδασκαλία της εξέλιξης της θεωρίας. Και μέσα σ’ αυτό το σκεπτικό και για λόγους πλουραλιστικούς, αποδέχτηκα και τη διδασκαλία της φιλοσοφικού τύπου “ανθρωπιστικής αρχής”, παρότι έχω αμφιβολίες γι’ αυτήν.
    Η αναφορά μου σε αντι-εβραϊσμό και αντι-χριστιανισμό αφορά κυρίως τον τρόπο απαξίωσης της χριστιανικής πίστης με παρερμηνείες π.χ. από τη Γένεση από τον συνάδελφο από το Ηράκλειο και άλλο ένα συνάδελφο, από τη βόρεια Ελλάδα αν κατάλαβα καλά.
    Μια απάντηση στον παιδαριώδη και επιφανειακό τρόπο που παρουσίασε την “αντίφαση” δες εδώ:
    http://exeldim.bravehost.com/grafi/imeres_b.htm ( Παρανοήσεις για τη σημασία των Δημιουργικών Ημερών)
    και http://exeldim.bravehost.com/grafi/fwstires_a.htm
    (Η διαμόρφωση των φωστήρων στη Γένεση)
    Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι δεν αναφέρομαι στις σπουδαίες ανακαλύψεις – κομμάτια του παζλ για την ιστορία της βιολογικής ζωής που επιστημονική πια θεωρία της εξέλιξης φανερώνει αργά και σταθερά, αλλά για τον φανατικό τρόπο με τον οποίο ο ομιλητής προσπάθησε να απαξιώσει το βιβλίο της Γένεσης.
    Το ίδιο ισχύει βέβαια και την αναφορά του στον Απ. Παύλο, διότι δεν τον ενδιέφερε η ιστορική πολιτική συγκυρία για την τακτική που είχε απέναντι στη Ρωμαϊκή εξουσία.
    Φαίνεται όμως ότι χρειάζεται ειδικό άρθρο για τα θέματα αυτά και επομένως οφείλω να το ανεβάσω.
    Ευχαριστώ για το καλοβαλμένο σχόλιό σου που μου έδωσε την ευκαιρία για διεκρίνηση.

  3. σε έρευνα στην Ηλεία από την ΕΛΜΕ πέρσι για τα νέα βιβλία οι απόψεις για αρκετά απ’ αυτά ήταν καταδικαστικές (πχ Αρχαία από πρωτότυπο, Ιστορία) και σε άλλα όπως θρησκευτικά θετικές. το θέμα βέβαια είναι πολύ σημαντικό και είναι κρίμα αν το συνέδριο δεν είχε προωθητικές απόψεις για το θέμα. μείναμε πολύ στη Ρεπούση και χάσαμε τα άλλα βιβλία

  4. @ βασίλης

    Η έρευνα της ΕΛΜΕ Ηλείας ακούστηκε στο συέδριο για τα φιλολογικά βιβλία. Το ίδιο και η έρευνα του ΚΕΜΕΤΕ.

    Κατα την γνώμη μου η κουβέντα για τη «Ρεπούσια» ιστορία ανέβασε την κουβέντα για όλα τα βιβλία.

    Το πρόβλημα ήταν στο όραμα που δεν φάνηκε ακόμα να αναδύεται και το οποίο όταν θα αναδυθεί θα παίξει τον αναγκάιο προωθητικό ρόλο στο εκπαιδευτικο, μορφωτικό και εν γένει συνδικαλιστικό κίνημα… έναντι του αγοραίου σχολείου που προωθείται…

  5. Εντιμότατοι, το πρόβλημα δεν μπορεί να εξαντλείται πολιτικά στο εξ αποκαλύψεως-παρθενογενέσως «όραμα που δεν αναδύθηκε» χωρίς να δηλωθεί εμφατικά, ότι η δυναμική μιας ‘αυθεντικής’ συνδικαλιστικής γλώσσας δεν μπόρεσε πάλι να ξεπεράσει τα συνδιαχειριστικώς επιμελημένα όρια του συμπληρωματικού χειραγωγημένου «συν»δικαλισμού-‘παιδαγωγισμού’ και τους μηχανισμούς λογοκρισίας και αποκλεισμού που αυτός λειτουργικά όσο και απαίδευτα, ενσωματώνει. Έτσι μια «εκ των ένδον» ανατροπή-λειτουργική επανοριοθέτηση της «συλλογικής» μας γλώσσας, για άλλη μια φορά, αντιμετωπίζει το βολικό, δεξιά κι «αριστερά», ‘χιλιαστικό’ μελλούμενο της αυτοπραγμάτωσης της.

    Κι εν τω μεταξύ ο λογαριασμός της Παιδείας(;) τρέχει, μαζί με τους καλοθελητές, πάσης φύσεως μάνατζερ και «χορηγούς» που καμώνονται πως ξέρουν πως θα τον ξελασπώσουν…

  6. @ diazinon

    έλα ντε!

    Να μου επιτρέψεις να συμφωνήσω με τις παρατηρήσεις σου, χωρίς όμως να οδηγηθών και στον ακραίο νιχιλισμό των όσων έγιναν στο 8ο συνέδριο. Η ζωή είναι μπροστά μας φίλε! Ιδού η Ρόδος δηλαδή…

  7. Φίλτατε, το κυρίαρχο σημαίνον στο εν λόγω πληνέδριο μάλλον είναι μια απεικόνιση όχι μόνο της περί Ρόδου μισής σου προτάσεως αλλά του φραστικού συμπληρώματος της…ως σημαινομένου. Είναι μια μόνο έκφραση της εικονικής «αντι»διαβούλευσης μεταπολιτικού, πιλατι(α)κού-πελατειακού χαρακτήρα που ποσοστώνεται/καμώνεται πως αίρει τον από-σταυρό του συνυπαρξιακού μας πολιτικού και προσωπικού μαρτυρίου. Καθρεφτίζεται (και) επικοινωνιακά στην ποικίλης ύλης αριστεροδέξια περίλαμπρη τηλεσπουδή για το κλείσιμο του ‘μεταπολιτευτικού κύκλου’ έχει το ανάλογο νεοκοινωνικό και ‘παιδευτικό’ και ανατοκίζει το μέρισμα που καρπώνονται για να διαχειριστούν από μια συμμετοχική πλευρά οι εθελοτυφλούντες συμμέτοχοι στο καλπάζον μεταπολιτικό ολοκληρωτικό καθεστωτικό διακύβευμα.

    Βλέπε και Ράουνταπ
    https://manitaritoubounou.wordpress.com/2008/05/16/szygouras-8olme-protasi-1/#comment-1420

    Μια «κατά φαντασίαν συζήτηση» σ’ αυτού του τύπου τις «εκ των ένδον» διαβατήριες «συν»εδριακές» τελετουργίες μόνο με όρους πολιτικής ρήξης, μπροστά στις δίφορες και εν τέλει επικυρωτικές για την επικυρίαρχη ροπή της πολιτικής πρακτικής, θα μπορούσε να γίνει. Κάθε ανασυσκευασία του ίδιου μεταπολιτικού (και) ενδοκ(;)νηματικώς αξιοποιούμενου (και εμπορικά) προϊόντος-μεταλόγου, στην κα(;)ομοίρικη, δήθεν ευαίσθητη κοινωνικά, υποκριτική, κομψευόμενη και ανεύθυνη «συν»δικαλιστική ρητορική, καθίσταται στρατηγικός σύμμαχος της «νεοφιλελεύθερης» μεταπολιτικής μεταρ»ρύθμισης» του εναπομείναντος πολιτικού και κοινωνικού μας «σώματος».

    Ιδού α(;)αβαίνωμεν εις την Άνω Κυβερνουσαλήμ…

  8. Πας γύνη κλειτώγερσην υμνεί, την των ζώων ορχέωχτύπεων, πρην των θρησκοληψών εξελίξεως!

  9. @ lakis velotris

    Καλώς ήλθς. ένα έχω να πω: Πολύ όμορφα ηχεί στ’ αυτιά μου η ομηρική (;).

    Όμως σε παρακαλώ (αν δεν σου κάνει κόπο) κάνε τρεις διευκρινήσεις:
    1) Μία μεταφραση
    2) Ποίος είναι ο συγγραφέας, σε ποια συμφραζόμενα και τι ήθελε δηλαδή να πει και
    3) Τι θέλεις να πεις εσύ φίλε μου

  10. Λες φίλε Μανιτάριε να τον πείραξε το πολύ διαζινόν ή να ‘χει τη φωλιά του χεσμένη σαν άνθρωπος των κεμεθομηρικών εκκαθαρίσεων; Πάντως οι απόψεις του κατα…ΘΕΤΗΚΑΝ, δεν αναφέρεται σε πρόσωπα, δεν είναι υβριστικός και δεν εμπίπτει στο νόμο περί τύπου. Εξελίξιμος τύπος φαίνεται…

  11. @ κούνα το κεφάλι τρίς

    Αυτό το τελευταίο είναι το πιο σίγουρρο απ’ όλα.. φαίνεται ο άνθρωπος από …μακριά…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: