• Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… πάντα!

  • Η Αποικία μας επί τα ίδια λημέρια!!!

  • Που και που περνόντας και από το Facebook

  • Επικοινωνία

  • PageRank

    Free Google PageRankChecker Script
  • Ανά την υφήλιο από 9-2-09

    free counters
  • Παγκόσμια όραση από 30-9-08

  • Εσείς τώρα είστε στην παρέα μου

    website stats
  • Επισκέψεις φίλων και περαστικών

    • 601,983 μελέτες ή ματιές από 10-11-2007
  • οι ερχόμενοι μετά πολλών επαίνων

    free web stats
  • Φρέσκα σχόλιαααα…

    Wag the Dog: Το μετα… στο Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο τ…
    manitaritoubounou στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ιβάν ο οχληρός στο Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χ…
    Ηθικισμός στην Ορθοδ… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Κριτικά υποστηρικτικ… στο Δυνατότητες και κίνδυνοι στην…
    Ιβάν ο οχληρός στο Οι βασικοί άξονες του Μισθολογ…
    Στέργιος (Αλέξανδρος… στο Το άτομο ως «ομφάλιος λώρος» τ…
    Το Zωντανό Iστολόγιο… στο Να μην χάσουμε τα πάθη – Να τα…
    Χρηματίτες, στεφανίτ… στο «Παραδοσιακό» αλώνισμα στην Κέ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    Yiannis Zagos στο Ο Δαρβίνος, ο Σεραφείμ Ρόουζ κ…
    manitaritoubounou στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    eleni στο Άξιος!!!! Εψηφισμένος Επίσκοπο…
    Οι 19+2 εκκλησιές τη… στο Η Παναγιά της Κέρτεζης ως ΜτΒ…
  • Καλά, μ΄αυτά φάγατε το χρόνο σας αυτές τις μέρες;

  • Του μήνα μας, μέρες λόγου και σιωπής

    Ιανουαρίου 2008
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Δεκ.   Φεβ. »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • Τα τελευταία σφυρίγματα του τραίνου

  • Πρώτες κουβέντες στο Μανιτάρι του Βουνού

  • RSS Φιλαλήθης / Philalethe00

  • RSS Εκπαιδ. Παρέμβαση Αχαΐας

  • RSS Τσουκνίδα θεολογική

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Ἀγαθὸν τὸ ἐξομολογεῖσθαι…

  • RSS Κόκκινη Πιπεριά

  • RSS π. Λiβυος

  • RSS Στον ίσκιο του Ήσκιου

  • RSS ο Σα της Στροφής

  • RSS Άλιος φίλος

  • RSS Ιδιωτική Οδός

  • RSS Το ζωντανό ιστολόγιο

  • RSS Το βλέμμα κάθε Βδομάδας

  • RSS Black Cat ★ Red Cat

  • RSS Το μικρό κελλάρι

  • RSS Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ

  • RSS Πόντος και Αριστερά

  • RSS Απλή και ήσυχη ζωή…

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • Ανασκαφές στο ορυχείο μας

  • Ομάδες μανιταριών στο καστανόδασος των αναστεναγμών

  • a

  • Ενώ σας καλώ κοντά μου, εσείς πάτε μακρυά μου

  • Μεταστοιχεία

  • RSS Κίν. Υπεράσπισης προσφύγων-μεταναστών Αχ

  • RSS ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΙ

  • RSS Το εγκόλπιο του Ναύκο

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Πατρινή εκπ. Γκρίνια

  • RSS Εξαποδώ

  • RSS Καλλιτεχνική πατρινή διάδραση

  • RSS Θεαμαπάτες & Δικτυώματα

  • RSS OMADEON

  • RSS Ιθαγενείς

  • RSS utopia vs pragma

  • RSS GREEK RIDER

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Herr K.

  • RSS Άρωμα Ασίας πατρινής

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS Το κονάκι του Αντώνη

  • RSS α-εργώδες

    • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.
  • RSS οοδε-Ιστολόγιο

  • RSS Θεολογία Ζάντε – περιβάλλοντος

  • RSS Theoprόvlitos

  • RSS Ardalion’s Weblog

  • RSS ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Έλαβα ένα γράμμα με πολύ πόνο….

Το γράμμα μου τ’ έστειλε ένας φίλος, που δεν έχουμε πιει ακόμα ούτε καφέ ούτε τσίπουρο μαζί!

Εκφράζει πόνο, συναίσθημα, προβληματισμό, ιδέες. Και αν κάποιες φαντάζουν όμορφες ή δύσκολες που είναι το πρόβλημα;

Αν κάποιες φαντάζουν λανθασμένες, έ, αυτό είναι το πρόβλημα τελικά σήμερα;

Στην ανάγκη να αναδειχτούν τα συλλογικά υποκείμενα, οι μικρές Πόλεις, η σχετική αυτονομία, απέναντι στην ατομικότητα και παραδίπλα στη μαζικότητα, κάνει το γράμμα ζηλευτό.

betsos_1.jpg

Για πράγματα στα σχολεία μιλάει ο άνθρωπος, ο δάσκαλος, ο καλλιτέχνης.

Για τους δασκάλους μιλάει ο εκπαιδευτικός.

Για τους επαγγελματίας συνδικαλιστές μιλάει ο επαναστάτης.

Τι θέλει άραγε να πει ο ποιητής;

 

Απολαύστε!!!. http://users.thess.sch.gr/veccio/AXIOLOGHSH.htm,

Advertisements

8 Σχόλια

  1. Σ’ ευχαριστώ Πάνο A. Μ. και σε κατονομάζω…
    Τον Ύμνο του Μανιταριού, όπως σου είχα υποσχεθεί σε Ήχο Β΄Αμφίσημο (Μεταξύ Διατονικού και Χρωματικού Γένους έβαλα μπρός και γράφω.
    Ας δεχθούμε την εξαιρετική -για τον Β’ Ήχο- (κυρίαρχη) ανάλυση της Πατριαρχικής Επιτροπής του 1881:
    Εν ευλόγοις Λόγοις (13/12 * 8/7 *14/13, εν πεζοίς (κακής “λογαριθμικής” ποιότητας) των ποσοτικών της Τέχνης Εραστών, Απολύτοις Αριθμοίς την ως εξής γραμμένη (8 -14 – 8).
    Αλλά είναι και η κατά Μετανεωτερικήν Εθνικήν Μουσικοπαιδαγωγικήν Ανάγκην την Συμβιβασμένη (Συγκερασμένη) Ανάλυση που ακολουθεί η φίλη μου η Γιώτα Σύμβουλος απ’ το Π.Ι. φιλοτιμίαν ποήσωμεν. Όταν σπανίως εκτελεί αραβίζοντα τσιφτετελάτα, από μελό του σινεμά σουξέ καραμελάτα ( Ημ Τριημ Ημ) ] μέλη, εύκολα θα διαπιστώσουμε και άνευ μονοχόρδου ότι:
    Ο λόγος περί το Άθροισμα των ακραίων διαστημάτων του τετραχόρδου, (αυτών δηλαδή που “εφάπτονται” των Εστώτων Φθόγγων της Μέσης (Δι) και της νήτης συνημμένων (νΗ΄), [ως εν τω Ελασσόνω “Τελείω” Συστήματι αυτοί οι φθόγγοι τριφωνούσιν] εν προκειμένω και χύδην σημαινόμενων ως μικρών, ημιτονίων, -μετά συγχωρήσεως]…
    …Είναι λοιπόν το άθροισμα των εν συγκρίσει με το αριθμητικόν ποσόν του μεσαίου μη ανακουφιζομένου [και συχνάκις ελκομένου από τας εν γένει και είδει του μέλους τας ροπάς ως και του ψάλτου ή τραγωδιστού τα μάλα παθιασμένου, αυτάς (τας ροπάς) …Ιδού περί αυτού, η σχέσις που μας δίδεται (και) εκ του Αριστοξένου, του Γένους του Χρωματικού ούτως οριζομένου:
    …το μεσιανό διάστημα την ξεπερνά (βάλε πιο πάνω κάτι) αυτήν των άκρων την τιμή, στο άθροισμα, κατά τι. Επί του κλειδοκύμβαλου (καλώς συγκερασμένου) βγάζει το μέσον 3… Τα άκρα τα ημυτόνια παίρνουν μονάχα 2… και χασμουριούνται οι θεαταί στο σινεμά το κρύο.

    Ας δούμε και τι γίνεται με την Επιτροπή μας…
    Τον Πτολεμαίο πέτυχε εδώ η Ανάλυση μας.
    Μα κατά Αριστόξενον (καθότι 8+8 > 14)
    η Επιτροπή βγαίνει …δεν εντάξει.

    Προς ένα μόριο να ρθούν κι όλα θα έχουν φτιάξει
    Το Γένος προς το διατονικόν ο Ορισμός γυρίζει,
    κι ωσάν Γκαρίπικο Χιτζάζ στα μαλακά διατονικά
    ευγενικά με δισταγμό χρωματικά αριά και που μυρίζει.
    Του Κόσμου τα Αμφίθυμα να το κι αυτό … που ορίζει

    Έτσι και γώ στο Ά(να)ρθρον, μα και στο Μανιτάρι,
    του Ήχου του Δευτέρου μας εχάρισα την Χάρι.
    Να ’ναι κάπως Αμφίθυμον ωσάν Παιδείας Όψη
    που την τραγούδησε καλά της Λευτεριάς η Όψη.
    Για σκέψου εγώ που έλεγα ο Πάνος θα με κόψει…

    Όμως πολύ σε κούρασε αυτή αμφιθυμία
    και έβγαλες το Πόρισμα πως Πόνο
    έχω στην καρδιά και άστατη Λαγνεία
    της άστατης μου της Ψυχής τη Μαύρη Ευλυπησία
    Και γράψε λίγη απανωτά και συμπλήρωμα Ανία…

    Με πήρε ο Πόνος κι έγειρα
    στου Πάνου απά τον Ώμο
    και όλοι οι άλλοι χαίρονται
    και με πατούν στον Νόμο….
    Όχι ποτέ δε μίλησα για πόνου λυπησούρια
    για απόλαυσες αισθαντικές και της καρδιάς κλαψούρια.

    Τα πράγματα πολιτικά τα ζύγισα στο Ζύγι
    για να η πόρτα μας και της Καρδιάς να ανοίγει.
    Έβαλα αισιόδοξο μακρύ γροθιών φινάλε
    κι ο Κόσμος που το διάβασε μου λέει:

    Σκάσε βρέ Παπαγάλε…
    Η Μάνα μου το σφύριξε
    αυτό περί «Ειλόμην»
    εγώ εις τα μαθήματα
    αδιάφορος καθόμην

    απ’ τους καλούς καθηγητές μ’
    όλους ζητώ συγγνώμην.
    Αυτά για Αρχή Φιλτώτε
    (η Γλώσσα αν το επιτρέπει)
    ότι και να πε ο Πάνος μου
    η Αγάπη διαπρέπει…

    Σου βάζω αισιόδοξα
    μονάχα προς το τέλος
    για να διαβάσει ο Κόσμος σου,
    να πάρει πόνος Τέλος…
    Λέξη για πόνο δε θα βρείς
    όσο και να το ψάξεις,
    εσύ αν θές ελεύθερα
    στο κλάμμα να πλαντάξεις…

    Λες κι ήμουνα εκτός γραμμής
    σ’ Αριστεράτων Τάξεις
    κι έπρεπε χάριν της, Αυτής
    εμένα στο διάδρομο
    χωρίς τ’ ονοματάκι μου
    μ’ αγάπη πάντως τρυφερά
    στην πάντα να πετάξεις…
    Μη και φωτιές ανάψεις…

    Ας όψεται η πολιτιστική διπλωματία,
    μη χάσεις την Αριστερά
    και πάρει απάνω η Δεξιά
    και χαλαστεί το μπάνιο σου
    με του Λουτρού σου τα κλαφτά
    του Πόνου μου… νερά

  2. ΜΙΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ ΝΟΤΑ

    Η ΦΩΤΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ

    Η ΝΥΧΤΑ ΕΦΥΓΕ Η ΜΕΡΑ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ

    Ακούγεται ένα αηδόνι… απ’ την Οβρυά θάναι.
    Στο σπίτ’ του Πάνου απάνου…

    Μη τύχε’και στάξει η ουρά
    του σχολικού Γαϊδάρου
    Του Χοίρονος του Κείμενο
    είχε το Χοίρον Φάρο
    Τεμάχιο Αισιόδοξο ό
    χι του φως κενοδόξο
    Και σβήστε πια το Φάρο,
    κοντεύω να σαλτάρω

    «Το Αισιόδοξον Απόσπασμα»

    ΤΙΣ ΑΓΟΡΑΖΕΙΝ ΒΟΥΛΕΤΑΙ;
    http://users.thess.sch.gr/veccio/lexolagnil/apofori.htm

    *********************************************
    «Το Αισιόδοξον Απόσπασμα»

    Παρ’ όλα τα ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ (σσσσσ….) της μικρής ή μεγάλης Σχολικής Πόλης αλλά και τα όποια ανάλογα της Ελληνικής Πολιτείας, ο κοινωνικός προσανατολισμός του συνεπούς Δασκάλου που λειτουργεί στο όνομα της πολιτισμικά και συνταγματικά προσδιορισμένης Παιδείας (και όχι της κατακερματισμένης εκ-παίδευσης) δεν μπορεί να αποκλίνει από το διαρκές αίτημα της Ισονομίας, της (με ευνοϊκότερους όρους Δικαίου για τους πολλούς) Δημοκρατικής Κοινωνικής Ανασύνταξης.

    http://www.protovoulia.net/arthra/utopia.htm

    Ο Δάσκαλος δεν μπορεί να επιτρέψει το ξήλωμα της ζυγαριάς της Δημοκρατίας μας, είναι καταδικασμένος να αντισταθεί, αν θέλει να κρατήσει το όνομα του, με τον καθημερινό του αγώνα για την διαρκή συλλογική αναστατική παιδαγωγική/πολιτική πράξη.

    Ο Δάσκαλος αναπόδραστα θα στηρίξει (και κατ’ αναλογίαν ενδέχεται να στηριχθεί από) το πρωτοβάθμιο συλλογικό μας όργανο. Θα δώσει σκληρόν αγώνα για να ξανασηκώσει όρθιο τον Σύλλογο των Διδασκόντων. Υπ’ αυτό το ακλόνητο πρίσμα, οι συνάδελφοι που θέλουν να συμβάλλουν από επιτελικές θέσεις στην ευόδωση της Παιδείας, οφείλουν να σεβαστούν ακόμα και τις «κακώς κείμενες» αποφάσεις τις «μικρής τους πόλης».

    Παράλληλα οι υποψήφιοι συνάδελφοι για τις όποιες επιτελικές (της Παιδείας) θέσεις πρέπει να δώσουν την μάχη των όποιων «συνεντεύξεων» για να αξιολογήσουν αυτοί πρωτίστως αλλά και να αξιολογηθούν στο πλαίσιο της θεσμικά σεβαστής και κατοχυρωμένης συνδικαλιστικής και διοικητικής πυραμίδας. Μ’ αυτόν τον (σε Δάσκαλο αρμόζοντα) υπερβατικό και γενναίο τρόπο, ο αληθινός δάσκαλος θα συντελέσει με την προσωπική/πολιτική του στάση στην ποιοτική αναβάθμιση της όλης Παιδείας.

    Ο Σωκράτης δεν βγήκε ποτέ του απ’ την Αθήνα, εκεί έμεινε και εκεί ήπιε και το κώνειο. Ας ζηλέψουμε κι εμείς οι ταπεινοί «κληρονόμοι» ένα μικρό ψήγμα απ’ την γενναία σοφία του… «Ειλόμην αν αδικείσθαι ή αδικείν»

    Εν κατακλείδι οι καλοί συνάδελφοι αλλά και οι εν τιμή διαμορφωμένες ‘μικρές’ και μεγάλες συλλογικότητες τους, οφείλουν προσωπικά και πολιτικά (και όχι μόνο για την τιμή των όπλων) να διαβούν τον Ρουβίκωνα της τάλαινας εκπαιδευτικής αξιολογικής πυραμίδας, κλείνοντας ερμητικά τα αυτιά στις σειρήνες της κούφιας σε συλλογικό περιεχόμενο επικίνδυνης (για την περιεκτική προοπτική της κατακτημένης Δημοκρατίας μας) ηθικολογίας.

    Να διεκδικήσουν πεδίο συλλογικής δόξης και τιμής λαμπρό και πολιτικά επιμερισμένο στο όνομα της Δημόσιας Παιδείας της Ισονομίας και του Δικαίου. Εδώ και τώρα να ακυρώσουν με την καθημερινή τους πρακτική το χάλι της παραλυμένης «Δημόσιας Ιδιωτείας».

    Να στρώσουν πανηγυρικά το λιτό χαλί της Παιδαγωγικής Ελευθερίας και της Ζώσας Δημοκρατίας. Και όχι προσδοκώντας μοιρολατρικά κάποιους Άλλους «εφικτούς» Θαυμαστούς Καινούργιους Κόσμους(;) να υπεκφεύγουν της προσωπικής τους ευθύνης και (συ)στράτευσης στα μικρά και μεγάλα της ξυλευόμενης Δημόσιας Παιδείας, κελεύσματα. Εδώ και τώρα, σήμερα και αύριο, να μαρτυρήσουν ευθαρσώς την πολιτική και ηθική τους Αλήθεια.

    Να αναπτύξουν δυναμικά την ηθική και πολιτική διαχείριση της καθημερινότητας τους και την συνεπαγόμενη απ’ αυτήν αληθινή της προοπτική. Εδώ μπροστά στους μαθητές τους, μπροστά στην κάτω κοινωνία που τους περιμένει, να συντριβούν ως αληθινοί δάσκαλοι, συντρίβοντας το Στοιχειό που με την αποδομητική «επιδότηση» και τις καλπάζουσες «τρικλοποδιές» της πολυποίκιλης Ιδιωτείας κατατρώγει καθημερινά –[κι όχι μόνο κάθε δεκαπέντε, συνήθως Πέμπτη]- τις σάρκες των παιδιών μας.

    Μα δεν υπάρχει Ελπίς; Όχι.

    Υπάρχει ΑΓΩΝΑΣ, ΑΝΕΝΔΟΤΟΣ.

    Προσωπικός και (της Πόλης) Πολιτικός. Υπάρχει η Τιμή και το Τίμημα (μικρό ή μεγάλο) της Ελευθερίας, της Παιδείας που δεν εκχωρείται για ένα κομμάτι πλαστικό «Ψωμί».

    Κόντρα στην καταφανώς και προκλητικώς πλέον εκπίπτουσα «Βαρειά Βιομηχανία του Πολιτισμού» η εκ των πραγμάτων αναπόδραστα συναρτώμενη μ’ αυτόν Παιδεία, ως ευρύτερη έννοια αλλά και ως θεσμικώς οργανωμένη Πολιτειακή Συντεταγμένη, του Δάσκαλου τον καθημερινό Αγώνα περιμένει. Η Παιδεία δεν έχει άλλη επιλογή παρά απ’ το καθημερινό του Δασκάλου «ύψος» να υψωθεί ή πάλι απ’ αυτό του εκπεσόντος «δάσκαλου» να τσακιστεί κι από «ψηλά» να πέσει.

    http://www.protovoulia.net/arthra/ki_olo_giortazoyme.htm

    Υπάρχει κι ο εν Τιμή -χωρίς των αξιωμάτων την αγοραστική τιμή και σκοπιμότητα- Πατριωτικός Πολιτικός Πόλεμος. Σ’ αυτόν προσφεύγουμε αναγκαστικά όταν πρόκειται να υπερασπιστούμε σε άνιση μάχη μ’ αγώνα τις (όποιες ακόμα εν συλλογική αληθεία και ενεργεία) Συνταγματικές Επιταγές.

    Είναι ο μοναδικός απέναντι στην Έκπτωση της Παιδείας (συνταγματικά επιβεβλημένος) τρόπος για να εξασφαλίσουμε την (με πολύχρονους σκληρούς αγώνες) λειτουργική τους παρακαταθήκη στο Σήμερα και την «αναγκαστική» για μια στοιχειωδώς απαραίτητη αισιόδοξη δυναμική τους στο Αύριο.

    Υπάρχει ΕΥΘΥΝΗ. Προσωπική και Πολιτική

    Υπάρχει(;) ΕΥΘΙΞΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

    ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ, ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ, ΥΠΕΡΒΑΣΗ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΙ ΑΓΩΝΑΣ

    http://www.protovoulia.net/

    Βασίλης Βέτσος, 14.1.2008
    http://users.sch.gr/veccio

    Διδάσκων στο Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
    http://lyk-mous-thess.thess.sch.gr/

  3. @ Βασίλης Βέτσος
    σε ευχαριστώ για το πολυποίκιλα λόγια σου, της αγάπης.

    Τώρα, …. «Ειλόμην αν αδικείσθαι ή αδικείν»….

    Η πόλη των σχολείων χρειάζεται ΚΑΙ οριζόντια διασύνδεση… πέρα από την καθεστυκεία “κάθετη”, αναμφισβήτητα.

    Εξάλλου, όπως έχουμε γράψει, στην κάθετη, οριζόντια και πλάγια “αξιολόγηση” της εξουσίας, μπορεί να απαντήσει η οριζόντια, πλάγια και κάθετη αλληλεπίδραση.

    Η “αξιολόγηση” ακουμπά πάντα στις μετριότητες, σφυρίζει αδιάφορα στις μορφές άμεσης δημοκρατίας και εν τέλει “αποφασίζει και διατάζει”.

    Η “αλληλεπίδραση” ακουμπά στους πολλούς, έστω κι αν κάνουν λάθος, παίζει με όλους, αγωνίζεται ενάντια στους “έξυπνους”. (Οι αρχαίοι εξοστράκιζαν και τις δυο κατηγορίες έξυπνων…).

    Στο δύσκολο μονοπάτι αυτής της πορείας, ΑΡΝΟΥΜΑΙ τη πρώτη εκδοχή, ΕΙΣΗΓΟΥΜΑΙ τη δεύτερη, έστω κι αν οδηγηθώ στο: …. «Ειλόμην αν αδικείσθαι ή αδικείν»….

    Ας υπερβούμε φίλε, σύντροφε και αδελφέ όποιες εμμονές που μας αγκυλώνουν. Ας αναπτύξηουμε το γνήσια όμορφο, επαναστατικό, αληθινό και αναγκαίο.

    Τότε: ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ, ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ, ΥΠΕΡΒΑΣΗ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΙ ΑΓΩΝΑΣ

  4. • ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ ΣΟΥ
    ΓΙΑ ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ …
    ΠΟΛΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ …
    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ, ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΡΑ, ΣΩΦΡΟΝΕΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΕΣ. Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΕΤΡΑΕΙ … ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΡΙΑ ΠΑΕΙ
    … μετά από 15 ΧΡΟΝΙΑ
    ΣΕ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ (ΤΟ ΠΟΛΥ) ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΧΤΥΠΑΝΕ ΟΙ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΚΑΜΠΑΝΕΣ …
    …ΜΟΝΟ ΜΗΝ ΧΤΥΠHΣΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΟΥ …
    …ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΦΥΓΕΙ ΜΟΝΑΧΟ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΣΟΥ

    –ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΦΕΡΤΟ ΠΙΣΩ…

    Πώς να την πεις αλλιώς τη ΝΟΘΑ ΜΑΝΑ ΜΑΣ
    σαν μας πετάει ξανά για φτου κι απ’ την αρχή υιοθεσία
    να πας -μας λέει- να γεννηθείς σε χώρα που δεν έζησες
    χωρίς ντροπή ανθρώπινη, των ζώων δόξαζε όπου βρείς την τίμια αγέλη
    να κοροϊδεύει, να σου λέει … ΔΕΝ ΕΖΗΣΕΣ
    η μάνα σου το λέει … ΔΕ ΣΕ ΘΕΛΕΙ

    Μέσα στα γκρι γραφεία ΤΗΣ, φτηνά αφρισμένα απάνθρωπα,
    τον άθεο «Θεό» με δόλο προσκυνώντας, να εξασφαλίζει μιαρά,
    ανίερα πώς να τα πεί κανείς της μάνας του τα φρικιασμένα βέλη, όταν σου λέει ορθά κοφτά: ΔΕΝ ΕΖΗΣΕΣ … Σ’ ΑΦΗΣΑ ΚΙ ΕΠΕΖΗΣΕΣ
    Και ξέροντας ΚΑΛΑ η γειτονιά πώς να σιωπά;
    Να πάρει άλλο γειτονάκι «καλοσύνης» να βαρέσει αμισθί το λάγνο το σκοπό;
    της Λεβεντιάς της Μπέσας πού να βρεί κομμάτι Δούλινο
    να στρώσει μ’ έξοδα φτηνά το «άγιο» Της τραπέζι…
    Θε να σου πεί
    -Ήσουν εδώ περαστικός …
    σου κάναμε τη χάρη να επιζήσεις…
    Ως γάρ εγγύς μας ήρθε πια ο μαύρος φρικαλέος ουρανός
    να πας μονάχος σου … αλλού στης Παναγιάς το μοιρολόι ν’ ακουμπήσεις
    του Νου και της Ψυχής τ’ απαλλοτρίματα
    της Φύτρας σου της Ξένης τα Εγκλήματα
    ΕΚΕΙ να πας να φτύσεις
    Εκεί σου λέω -ξέρω από παληά- τράβα στην εξορία
    υπάρχει Ανεκμετάλλευτη Μεγάλη Εμπειρία

    Τυλίγοντας μες τα χαρτιά
    τα χέρια της Ψυχής σου θα τα δέσει
    κι ύστερα πως «πολιτισμένα και ορθόδοξα»
    -σεμνά πως λεν οι σίκ και ταπεινά-
    από τον Τέταρτο της Άττης Ουρανό
    πώς να μην αυτοξεσκιστεί για πάντα τ’ Όνομα της
    – σπιρτοντιβίνο δίχως Φώς-
    κι αν από «λάθος» δεν αρπάξει δίχως πάθος να χαθεί
    σε καλοκαίρι Άβατο σε πυροπαρανάλωμα
    της Απονιάς «περήφανο» με λίγα λόγια Ανάλωμα
    Μ’ αφού η Πατρίδα είναι Τόλμη κι Αρετή
    στο Έρεβος της Αγριανθρωπιάς προτού για πάντα πέσει
    ΚΑΠΟΙΟΣ από το σβέρκο να την πιάσει κι ας της πεί:

    –ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΦΕΡΤΟ ΠΙΣΩ…
    *************************************************
    ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ ΣΟΥ
    ΓΙΑ ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ …
    ΠΟΛΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ …
    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ, ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΡΑ, ΣΩΦΡΟΝΕΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΕΣ. Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΕΤΡΑΕΙ … ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΡΙΑ ΠΑΕΙ
    … μετά από 15 ΧΡΟΝΙΑ
    ΣΕ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ (ΤΟ ΠΟΛΥ) ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΧΤΥΠΑΝΕ ΟΙ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΚΑΜΠΑΝΕΣ …
    …ΜΟΝΟ ΜΗΝ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΟΥ …
    …ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΦΥΓΕΙ ΜΟΝΑΧΟ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΣΟΥ
    Συνεχίζεται δυναμικά …

  5. ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ …

    …ΤΟΥ ΑΝΑΡΧΩ ΗΜΩΝ ΚΑΙ ΥΜΩΝ ΘΕΪΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

    Ασκήσεις Ύφους…

    -το ήθος απ’ τους άλλους ας κριθεί τα έργα «Μου»
    ιχνογραφώντας τα καλά κι ελαφρά επιεικώς αν τ’ αφουγκράσει-

    …επί του μονοχόρδου εξομοιωτή του Σύμπαντος «Μας»
    ΚΟΣΜΟΥ, τσαλαπατώντας … την Ορθοτομήν
    (Χωρίς Μιαρά Εξέταση ) της Όλης Αληθείας, παίζοντες εν Τιμή,
    του Λόγου Ευλογία, προσδοκούμε…

    Άμα τελειώσει το Κρασί κι Αυτή θε να τελειώσει …
    στη Σκάλα του Μιλάνου μα πως θα τραγουδούν;

    ( Εις Μνήμην Δόξα και Τιμή …. Αρχόντων μας του Βόλου. Νικολάου και Καρόλου, Μύστες πανάκριβοι με Τάλαντο Βαρύ, Σκληρό, του τάλαινος «μας» Κόσμου τ’ Όλου)

    ΠΡΟΛΟΓΟΣ

    Το Πόνημα εντάσσεται στην κατηγορία

    Δωρεάν Ενδοπαιδευτικά Βοηθήματα
    (όχι ιδιωτεύοντα δημόσια ούτως ειπείν λυσσάρια)

    ***

    ΙΔΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝΑΒΑΙΝΩΜΕΝ ΕΙΣ …

    «ΤΟ ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝ ΔΑΣΟΣ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ
    -27 ΑΠΛΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ»

    Τόμοι Άπειροι

    *Σκιέρ ΝΑΙ γίνονται δεκτοί κατόπιν παραδόσεως του Σκί Σέτ
    έναντι πολυτελούς μονοχόρδου (Excalyber Super Plus Baby Acoustic)

    ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ (ίντερνετ, βαρειά χορδή σε ηχείο τεταμένη [ π.χ. βιόλαρος ή διόλαρος ( violoncello) ή κιθάρα ή οποιδάποτε τεντώσετε κι ακούσετε, χαιδεύοντας με προσοχή, ακούγεται του Σύμπαντος εν Βόμβω η Φωνή…

    Ακούστε απ’ το κεφάλι σας τους ήχους να σφυρίζουν, πώς οι Μογγόλοι…αυτοί ντε που τα λένε και λές εσύ τι έθνικ …περσικά, και στου Προπό ΄του Λόττο δε θυμάμαι πια, εν μπάλλας είδει κούρεμα ακούσαμε πια όλοι … Αυτό το Λόττο θα μας φάει ή θα το φάμε …κάτι ακούστηκε μα τώρα δε θυμάμαι…

    Κάνω μια για στάση για να πώ

    -Μα πάλι κύριε, πάλι; Έχουμε αναπλήρωση του Χρόνου του μπελάλη.

    -Δεν δίνεται θα το πω κι ας το πιώ (ρωτείστε με γι’ αυτό …Άλλου Δασκάλου πάλι) στο Δάσκαλο μας Βύρωνα τη μνήμη ενός λεπτού Κραυγή τη χαραμίζω πάλι….

    Αν πάρουνε σειρά καθώς το πρέπιει κι άλλοι, δε θ’ ανεβείτε στην κορφή (ω βιαστικοί μου μερικοί για Ανόδου την Κραιπάλη…)

    Στο πρώτο μας θέμα λοιπόν και πάλι…

    Έχουμε:

    Μια Ζωγραφιά του Σύμπαντος Απλοϊκή με Γάτες και Πουλιά να κυνηγιούνται
    κι ένα μονόχορδο παληό σε Χέρια Αθανασίου, Του Άρχοντος της Μουσικής,
    την ευλογία έχοντος του Πάνσεπτου Αγίου.



    Κι ένα Ιδιαίτερο που έκανα κρυφίως στην Ελένη,
    μ’ αιρετική προσέγγιση αρκούντως παθιασμένη εδώ σε περιμένει: http://users.thess.sch.gr/veccio/ereyna/HORDOSYMPAN.htm

    Εις τους προχωρημένους (που λέμε μυημένους) καλό είναι να ρίχνουν μια ματιά
    σε φορτωμένο πόνημα. Εις αρχαρίους μόνο «λογοτεχνικώς» για να γελούν με τη σαλάτα (όμως νομίζω δροσερή) που έχει και εδώ ο φάλτσος «συγγραφέας» Γλώσσα…Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε…
    http://users.sch.gr/veccio/taboorades.htm

    ***

    Άσκησις Βίου (θηλ. Βία) 1η

    Η αδιαίρετη και ομούσιος του Σύμπαντος Τριάδα τριάδα
    Πάνο, κάτι είχε ο Αέρας από νωρίς σήμερα … Μάλλον εδώ και μέρες … όπως πλησίαζε η Κυριακή ετούτη κι ας μην το πήρα είδηση χωμένος μέσα στα αμελή προβλήματα, διόλου όμως πεζά…
    … στου Καζαντζάκη των Ανθρώπων έργα βουτώντας
    μες στων Υψωμένων τη Ψυχή …Φώς εκ Φωτός Θεόν Αληθινόν να μεταλάβω
    απ’ την Πηγή των Ταπεινών Ανθρώπων …

    Είη με τα πάντων ημών η ορθοδοξία, εν Έργω και εν Λόγω…ως η Ελευθέρα Εκλογή στο Διφυές, στο Τρίστρατο, και στο Πεντάκις Συναπτόν, το Θαύμα το Αρμονικόν, του Στέρεου(;) μας Σύμπαντος η Φωτεινή, καμμιά φορά και πληκτική, Σημαία…

    Μετ’ βομβίζουσας ενδεικτική του ύψους των πετάμενων ποκιών στο Συμπαντικό τον Πολυχρονεμένον Χανεντευκτήριον Οίκον…

    Καθώς και «βαθμηδοσολφέζ» ή επιτυχέστερα (και επιστημονικότερα) σκαλοπατομέτρημα ,νέο-«βυζαντινής» αριθμητικής (δια των γραμμάτων παραλλαγής, Αγαπίου του εξ Εσπερίας το Όψιμον Ανάγνωσμα) ή και της πλατιά δοαδομένης αλλά μέσω του προσφιλούς εν τοις εμπορικοίς της «Μουσικής παντός ψευτοθεού Ιδρύμασι (Μι Σολ Σι Ρε Φα στις γραμμές Φα Λα Ντο Μι στα διαστήματα) ακροστιχιδικώς να Re- ζονάρουν ατυχώς οι ημέτεροι εκ-ποιητές του Εσπερινού Φωτός επιχειρούν εν τω προχείρω, φαίηκ που λέν θυμίζοντες ψευτοπαππά, σ’ ούτως ειπείν συμβολικά παζάρι….και ποιος δεν έχει πάρει…

    (βλ.παρακάτω: Η Μουσική Αντίστιξις κι η των Δολίων Φούγκα:
    «Παζάρι του Φωτός», Άσκησις Βίου 2 (θηλ. Βία)

    … Νη – Βου – Δι …. ΣΟΛ – ΜΙ – ΝΤΟ …
    4 5 6 6 5 4
    Κο Κι Μπλέ Μπλέ Κι Κο
    ΝΤΟ ΜΙ ΣΟΛ ΣΟΛ ΜΙ ΝΤΟ

    Μ’ αρέσει να πετώ… να γλυκολαηδώ….
    5 6 6 4 4 5 5 6 6 4 4 5

    Λέγετος … με βλέψεις μάλλον κοσμικές
    στων κοριτσιών τα ερωτευμένα χείλη πιασμένες λέξεις
    …Αγαπητικές, της Κούνιας Σαϊτιές Ερωτικές

    Συνεχίζεται άμα τη συναινέση (κατόπιν δημοφηφίσματος εν τη Μπλοκομετρητία*)
    Ανοιχτή στο ΦΩΣ το Αληθινόν παρακαλώ με Αξιολόγηση και απαρεγκλήτως Μυστική Ψηφοφορία. (όχι 1+1=3) http://users.sch.gr/veccio/AXIOLOGHSH.htm

    *Πάνο για να ‘μαστε κατοχυρωμένοι, ρώτα και τη Γιώτα απ’ το Πί Γιώτα…

  6. Νομίζω ότι όπως κι – ο αναγραμματισμός του; (λμτρ)- ο Άτλας του Άτλαντος

    παρακαλώ για επιδιόρθωση κύρ’ διευθυντά του μονοχορδονταλγκαδιασμένου σύμπαντος υποκόσμου μου…

    εν πάσει περιπτώσ’ έτσ’ μα ρέσ’ το θέλω, το θέλω … πολύ

    Δούλος Σας (του Πανικού Σου Ινστιτούτου Μανιταρολογίας, εννοείται κυρ Πάνο μ’)

    λμτ ρ = λέμε τώρα

  7. Π. Ι. (Μανιταρολογίας) = Είδος Π.Ι.

  8. ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ
    ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

    Τα μελανά χρώματα «Παιδείας/Πολιτισμού»
    Ο «μεσαίωνας» των Ωρο-αμισθίων

    ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ

    Η Ωρο-αμισθία είναι ο εφιαλτικότερος δείκτης του (εκ)παιδευτικού και του πολιτειακού μας πολιτισμού.
    Είναι η διαρκής πτώση/αυτοαναίρεση του ίδιου του Συλλογικού μας «ΕΙΝΑΙ».

    Είναι μια άμουση γενική ΠΡΟΒΑ για την καθολική επικράτηση των σιναμερικανικών μοντέλων αποδόμησης τόσο στο (κοινωνικά ορισμένο) κράτος/έθνος όσο και για την ολοκληρωτική μετάλλαξη των ευρύτερων οικονομικών/πολιτικών σχηματισμών σ’ ένα πεδίο βολής φτηνό με στόχους τους αυξανόμενους κάθε λογής ‘απασχολήσιμους’. Για να τρέχουν κι αυτοί (ακόμα πιο γρήγορα) φοβισμένοι και κουρδισμένοι πίσω από τις απάνθρωπες ‘προτεραιότητες’ μιας καταστροφικής πρακτικής για την ΟΛΗ ΖΩΗ του ΠΛΑΝΗΤΗ. Να ‘απολαμβάνουν’ (και αισθητικά) με άδεια την τσέπη -και με φουσκωμένη την πιστωτική κάρτα- την δρομολογημένη κατανάλωση άχρηστων κι επιζήμιων εννοιών και πραγμάτων για μια ΜΙΣΗ ΚΑΙ ΒΓΑΛΕ ‘πλουσιοπάροχη’ Υπό-ζωή.

    http://www.parodos.net.gr/3onstrike.htm

    ΔΩΣΕ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
    ΧΤΙΣΕ ΤΩΡΑ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ ΑΓΩΝΑ

    ΠΡΟΩΘΗΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ Σ’ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ -ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ-
    ΚΛΕΙΔΟΚΡΑΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΚΑΤΕΡΓΟΥ ΤΗΣ ΩΡΟ-ΑΜΙΣΘΙΑΣ

    ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: